Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
51-75 od 39570 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
Radovi iz Poklon – zbirke Dragoslava Damnjanovića Za razliku od mnogobrojnih umetnika svoje generacije, koji su tokom svog rada doživljavali uspone i padove i čije su karijere oscilirale, Radomir Damnjanović je uspeo da ostane dosledan, a opet svež, inovativan i interesantan kako starijoj, tako i mlađoj publici koja je uz njega sazrevala. Radovi Radomira Damnjanovića Damnjana potiču iz velike poklon zbirke Dragoslava Damnjanovića, umetnikovog brata koji je u periodu od 2005. do 2013. godine Narodnom muzeju poklanjao dela iz svoje bogate kolekcije. Od prvih pejzaža, čuvenih peščanih obala (Peščana obala sa kabinama, 1962) koje karakteriše nov odnos naspram figuralnog slikarstva u tada vladajućoj estetici enformela, jedan krajnje ogoljen, duboko emotivan i introspektivan pogled na scene iz svakodnevnog života, preko fantastičnog i metafizičkog slikarstva, pa sve do odbacivanja figuracije i preusmerenja na simbole (Element u prostoru, 1963) tada već tehnološki uznapredovale posleratne Evrope, Damnjanovo slikarstvo je prolazilo kroz metamorfoze od figuralnog do apstraktnog – minimalnog izraza (Plavi krug, 1965), da bi završilo kao proces verifikacije autorstva „kao deo strategije apsurda“ (Delo od proverene umetničke vrednosti, 1976). Posle ove kratkotrajne konceptualne faze, Damnjan se vraća slikarstvu u kome je tekst u funkciji slikarstva, kao primarni iskaz umetnika koji potvrđuje određene teorijske premise (Plavo, 1973). Krajem 70-ih i početkom 80-ih njegov izraz se ponovo menja, počinje da slika mrlje koje ritmično nanosi na platna, ali i na sopstveno lice i predmete (Mrtva priroda sa šest flaša, 1982). ✰Izdavač: Narodni muzej, 2020. ✰Povez: broširan, 146 strana, tiraž 200 ✰Nepodvlačena, nema posvetu, veliki format, bogato ilustrovana, težina 700 grama **
Ivanka Nikolajević Stojković RANOVIZANTISKA ARHITEKTONSKA DEKORATIVNA PLASTIKA U MAKEDONIJI, SRBIJI I CRNOJ GORI Srpska akademija nauka Beograd 1957 Strana112 + 180 fotografija, Format: 24 x 17cm Sadržaj na slici, 180 fotografija u tablama na kraju knjige Meki povez, strane nerasečene - nečitano Tags: SANU RANOVIZANTIJSKA ARHITEKTONSKA DEKORATIVNA PLASTIKA U MAKEDONIJI, SRBIJI I CRNOJ GORI Arhitektura Spomenici Vizantija 24.02.2024.
tekst na turskom i engleskom veliki format tvrde korice, omotnica knjiga nova omotnica zacepljena Yaşar Kemal Portre Karikatürleri Albümü / Yaşar Kemal Portrait Cartoons Album The Yaşar Kemal Portrait Cartoons Album, published as a joint publication of the Istanbul Metropolitan Municipality, IMM Cartoon and Humor Museum and the Cartoonists Association, includes the works of 120 artists from 27 countries. Yaşar Kemal devoted his entire life to understanding and conveying the story of humanity. This work, which was created with the lines of those who witnessed the thought and writing adventure of Yaşar Kemal, is valuable in terms of bringing together all these cultures and the people of these cultures, as well as its artistic value. The book, which includes the cartoons of Yaşar Kemal, was able to bring together many artists from different countries and different cultural climates, from Brazil to Iran, Cuba to Austria, and left a mark on all of them. Album portreta Jašara Kemala, objavljen kao zajedničko izdanje Opštine Istanbul, Muzeja karikature i humora IMM i Udruženja karikaturista, obuhvata radove 120 umetnika iz 27 zemalja. Iasar Kemal je ceo svoj život posvetio razumevanju i prenošenju priče o čovečanstvu. Ovo delo, koje je nastalo na tragovima onih koji su bili svedoci misaone i spisateljske avanture Jašara Kemala, dragoceno je u pogledu spajanja svih ovih kultura i ljudi ovih kultura, kao i po svojoj umetničkoj vrednosti. Knjiga, koja uključuje crtane filmove Jašara Kemala, uspela je da okupi mnoge umetnike iz različitih zemalja i različitih kulturnih podneblja, od Brazila do Irana, Kube do Austrije, i ostavila trag na svima njima. odlično očuvana NOVLI.3
Istoričar umetnosti, dr Zoja Bojić, predavač na australijskim univerzitetima u Sidneju i Kanberi, napravila je u ovoj knjizi izbor i prevela tekstove o antičkoj umetnosti i arhitekturi znamenitog rimskog istoriografa umetnosti, Plinija Starijeg. Time ovo delo predstavlja važan izvor za sve one koji se danas bave antičkom umetnošću, dok radoznalom čitaocu daje izuzetnu mogućnost da dopuni svoje znanje i obrazovanje. U svom deli, Plinije kao da je sebi stavio u zadatak da sastavi hroniku o njemu poznatom svetu, ali ne samo da bi taj svet sačuvao u pamćenju, već da bi taj svet otkrio svojim savremenicima u sunarodnicima. On se, najpre divi samoj prirodi, njenoj moći, značaju i lepoti, ali i prekoreva čoveka koji urušava bogatstvo i darove prirode. Tokom kasnijih vekova spisi ovog rimskog istoričara i hroničara umetnosti služili su drugim istoriografima umetnosti, među koje svakako spada i poznati renesansni slikar i pisac Đorđo Vazari. Plinije je takođe bio nezaobilazan izvor za umetnike, među koje spadaju i Botičeli, Donatelo i Mikelanđelo. U ovoj prvoj pravoj enciklopediji antičke umetnosti, posebnu vrednost ima više od 50 reprodukcija, koje ilustruju tekst, ali ujedno pokazuju Plinijevu tradiciju u evropskoj kulturi srednjeg i novog veka. tvrd povez, zastitni omot, 320 str.