Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 67631 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
Istorija nošnje od početka do danas Nezaobilazna osnova za sve kostimografe i scenografe i sve čitaoce zainteresovane za modu.Ova istorija nošnje predstavlja razvoj evropske mode od njenih početaka u kamenom dobu do danas... tvrdokoričena 19/12 odlično očuvana exlibris NOVLI.1
Kovačevića Devedeset godina od rođenja i pet godina od smrti, povodi su za izložbu i katalog o Bori Todoroviću. Suštinski, prilika je to za još jedno podsećanje na glumca, koji je, ne nasedajući maniru, izazivao naš osmeh. Rođen je u Beogradu 1929. u porodici prosvetnih radnika. Zahvaljujući starijoj sestri, već poznatoj glumici Miri Stupici, upisao je 1949, kao druga generacija Pozorišnu akademiju u klasi profesora Joze Laurenčića, od koga je usvojio sugestiju: “Na sceni ne pokazuj više nego što je prirodno“. Prvi angažman dobio je u Beogradskom dramskom pozorištu (1953. do 1957.). Uloge u tom pozorištu bile su „epizodne sitnice“. U Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu (1957. do 1961.) igrao je mnogo, u različitim ulogama, najčešće savremeni repertoar – sve što je potrebno mladom glumcu na početku. Od jeseni 1961. član je legendarne postave Ateljea 212 – pozorišta njegovog života, gde je 1961. odigrao ulogu Mortimera u predstavi Arsenik i stare čipke. Bio je to prvi uspeh i prekretnica u karijeri. Treći pozorišni početak napokon je označio kontinuiranu karijeru u nizu kultnih predstava Ateljea 212 i Zvezdara teatra. Doći će do pozicije dobrog karakternog glumca- prototip koji nije izmislio Bora – ali ga je doveo do vrhunca i neslućeno raskošne lepeze likova. Bora Todorović je prešao put od početničke nesigurnosi do prvaka fino iznijansirane karakterne komike. Najčešće mu je uspevalo igrati, a ne glumiti. Nije prokockao nijednu šansu u komediji. Sam je priznavao: „taj polusvet niko ne igra bolje od mene“. Umetnička saradnja između Bore Todorovića i „njegovih pisaca“, Aleksandra Popovića i Dušana Кovačevića, „zlatni je presek“ njegove karijere. Pozorište Atelje 212, mesto je njihovog prvog susreta, otkrivanja i trajnog umetničkog povezivanja. S razlogom je bio miljenik Aleksandra Popovića. Bili su na istoj talasnoj dužini, ista generacija i poznavali su život sa iste strane – opipljiv, stvaran, autentičan. Vezivao ih je talenat i međusobna privrženost. Sličnost u naravima, vaspitanju, socijalnoj pripadnosti, životnom dobu, smislu za humor. Igrao je Bora u gotovo svim Popovićevim komadima – u pozorištu i na televiziji. Već na početku karijere, u ključnim dramskim tekstovima Aleksandra Popovića: možda najtipičnijem delu, Кrmeći kas i najuspešnijem Razvojni put Bore Šnajdera. Кrmeći kas prvi je komad Aleksandra Popovića u kome je Bora igrao Todora II (Atelje 212, 1966.). Od te uloge postao je Acin glumac. Bio je to iskorak i igra za koju je dobio odlične kritike. U predstavi Razvojni put Bore Šnajdera igra Vitomira Кambaskovića „tipičnu barabu“ radničkog samoupravljanja, suptilnim karikiranjem našeg mentaliteta. I još jednom je pokazao da je zaista izvanredni tumač Popovićeve humorne kaskade (Atelje 212, 1967.). U Ateljeu 212 igrao je još, Odadžiju, u predstavi Кape dole (1968). Likovi iz ovog komada su i suviše asocirali na ondašnju političku elitu, te je predstava imala samo tri izvođenja. Tri uloge, tri trijumfa. Posle trinaest godina srešće se ponovo pisac i glumac, na sceni Zvezdara teatra u predstavama Mrešćenje šarana (1984) i Pazarni dan (1985). Bora Todorović je najbolje igrao Popovićeve junake, svedene na razmere čovečuljka skučenog uvida u sopstvenu situaciju i malog razumevanja sopstvene društvenosti. Od diplomske drame Dušana Кovačevića Maratonci trče počasni krug, u pozorištu Atelje 212, 1973. i uloge Lakija Topalaovića, za koju je Bora Todorović dobio Sterijinu nagradu, počinje saradnja koja će trajati do kraja Borinog života. Кrajem iste godine i u istom pozorištu, Bora je dobio ulogu „kukavnog pesnika“, Jelenčeta Vilotića u Radovanu III Dušana Кovačevića. Bio je to jedinstven uspeh za godinu dana – i za mladog pisca i za glumca. Postao je blizak sa Кovačevićem, bez obzira na razliku u godinama; „privatno ja ga osećam kao brata, iako smo generacijski različiti“. Dvostruko je važan dramski tekst Maratonci trče počasni krug, za glumčki identitet Bore Todorovića. Pored uloge pozorišnog Lakija Topalovića, u filmskoj verziji bio je popularni Đenka. Dve uloge, koje je mnogo voleo. „Aleksandar Popović i Dušan Кovačević su veoma srodni, a likovi koje oni opisuju i njihovi karakteri su veoma živi – to su karakteri današnjice. Duško je sjajan pisac našeg srpskog mentaliteta i normalno je da volim njegove komade. A Aleksandar je vrstan pisac i poznavalac ovog tla i svega što se dešava na ovom prostoru. Ti likovi su veoma komunikativni, publika ih prepoznaje i nekako mi je sve to leglo. U pitanju su dva velika pisca kojima je teško odoleti. Oni su dosta srodni i zauzimaju važno mesto u srpskoj literaturi“. Rekao je Bora Todorović sumirajući rad sa dvojicom pisaca. Borine uloge u delima Aleksandra Popovića i Dušana Кovačevića, čine veliki deo njegovog ukupnog glumačkog opusa: ostvario je 19 uloga kod Aleksandra Popovića (na radiju, televiziji, pozorištu), i 13 uloga kod Dušana Кovačevića (u pozorištu, filmu, televiziji). Nagrade su bile samo potvrda umetničkog prepoznavanja. Društveno marginalizovani antijunaci – autentični, živi, samo naši, sve ih je registrovalo opservatorko oko Bore Todorovića. Sačuvani i zapamćeni, pojaviće se u spontanoj, ležernoj, prirodnoj, šarmantnoj, samo na prvi pogled lakoj izvedbi. Pisci su našli pravog glumca da svojom „neuhvatljivom igrom“ udahne scenski život njihovim likovima. Iako je reč o dva pisca različite vrednosno-ideološke orjentacije, povezuju ih likovi nacionalnog mentaliteta, kao zajedničko krajnje odredište. Možda su politički sistemi svojom manjkavošću indukovali karaktere o kojima su pisali Aleksandar Popović i Dušan Кovačević, a čiji je Bora Todorović bio nepogrešivi tumač; i to međusobno vekovno varanje stvorilo je Todora II, Vitomira Кambaskovića, Odadžiju, Кum Svetu Milosavljevića, Gazda Bogoljuba, Lakija Topalovića, Jelenčeta Vilotića, Glumca Belog, Luku Labana, Đenku… odlično očuvana kao nova
Max Imdahl: IZBOR TEKSTOVA, Muzej savremene umetnosti Beograd 1986, str. 104. Eseji o savremenoj umetnosti i teoriji. Max Imdahl (* 6. September 1925 in Aachen; † 11. Oktober 1988 in Bochum) war ein deutscher Kunsthistoriker, der sich besonders der veranschaulichenden Interpretation der Kunst der Moderne und der Reflexion der Methoden kunsthistorischer Forschung widmete. Očuvanost 4.
Uzbudljivi i bogat život do sada pređiveo vajar Momčilo Krković. Doduše, svaki ljudski život koji je stigao do prve ili druge starosti, uzbudljiv je i bogat, jer se nijedan ne ponavlja, nego kao što su linije dlana ili otisak prsta kod svakog čoveka drugačiji, tako su i naši životi jedinstven otisak na neshvatljivo prostranoj Božijoj mapi ljudskih sudbina. Da li je život umetnika ipak strastveniji i raskošniji od života čoveka koji se posvetio nekom drugom zanimanju? Možda, verovatno je, mi u takvu mogućnost verujemo, naročito kada nam je umetnik drag, kada volimo njega ili njegova dela, nekad oboje. Momčilo Krkovića nije teško zavoleti, i kao čoveka i kao umetnika - skulptora. Još kada nam se on iskreno i obilno predstavi, opet i kao čovek i kao umetnik, onda ne izgleda teško (bar u prvi mah) i pisati o Momčilu Krkoviću... odlično očuvana knjiga kao nova posveta na predlistu ZiM.20/16
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
emajl 30x21mm
UMETNOST Kineska kultura Liu Ćiangong Str 188 Povez mek Stanje knjige dobro OSTALE MOJE AUKCIJE MOŽETE POGLEDATI PREKO LINKA http://www.kupindo.com/pretraga.php?Prodavac=rere&Grupa=1 Kupovinom više knjiga značajno štedite na poštarini. O knjizi Liu Ćiangong je diplomirala na Fakultetu za kineski jezik i književnost Pekinškog univerziteta. Titulu magistra stekla je na Fakultetu društvenih nauka, a doktorat iz istorije umetnosti odbranila je na Akademiji za umetnost i dizajn Pekinškog univerziteta. Sada predaje jezik i kulturu u Pekingu, drži predavanja o istoriji kineske umetnosti u Kini i inostranstvu. Oblasti njenog interesovanja su kineska i inostrana istorija umetnosti, kineski jezik i književnost. Objavila je čitav niz knjiga i članaka u stručnim časopisima. Među knjigama posebno se ističe Esej o kineskoj umetnosti.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
emajl
La Mostra del Ritratto Italiano Nei Secoli , Giuseppe Volpi di Misurata ; Nino Barbantini ; Belgrado Museo del Principe Paolo Primavera 1938 , Organizzata dal Ministero Italiano della cultura popolare D` Intesa col Ministero Degli Affari Esteri e con quello della educazione nazionale ; Alla compilazione del catalogo hanno collaborato Gino Fogolari Regio Sovraintendente alle gallerie e alle opere d`arte di Venezia ; Bruna Forlati Tamaro direttrice del Regio Museo Archeologico di Venezia ; Mario Brunetti vicedirectore del Civico Museo Correr di Venezia ; Giulia Fogolari , Stampato in Italia Dalle Officine Grafiche Carlo Ferrari di Venezia. dimensioni 17,5 x 24 cm , firma in copertina , illustrato con 115 illustrazioni ; 55 + 230 pagine Izložba Italijanskog portreta kroz vekove Izdavač Muzej kneza Pavla Beograd 1938 Izložba u organizaciji italijanskog Ministarstva narodne kulture u dogovoru sa Ministarstvom spoljnih poslova i nacionalnog obrazovanja; sarađivali u sastavljanju kataloga : Gino Fogolari Oblasni Nadzornik galerija i umetničkih dela Venecije; Bruna Forlati Tamaro, direktor Kraljevskog arheološkog muzeja u Veneciji; Mario Brunetti zamenik direktora Muzeja u Veneciji; Giulia Fogolari, tvrd povez, format 17,5 x 24 cm , ilustrovano sa 115 ilustracija, tekst na italijanskom jeziku , 55 + 230 strana , odlično očuvana + dodatak odlično očuvana ilustrovana DEC.21/5
BIOLOGIJA 6 DATA STATUS UNUTRA ODLICNA NA NEKIM STRANICAMA PODVLACEN TEKST/DEFINICIJE STANJE KAO NA SLIKAMA POGLEDAJTE I OSTALE KNJIGE ZA 6 RAZRED https://www.kupindo.com/pretraga.php?Pretraga=&CeleReci=0&Prodavac=vasvp&Grupa=1989&fv=94113 POGLEDAJTE I MOJE OSTALE KNJIGE I PREDMETE: http://www.kupindo.com/Clan/vasvp/SpisakPredmeta ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Knige za osnovnu I srednju skolu Zavod za udzbenike Novi Logos Klett,Klet Bigz Vulkan Gerundijum Data Status Freska Eduka Matematskop Kreativni Centar English book Akronolo Pearson Krug --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Matematika, Srpski, Engleski, Nemacki, Hemija, Fizika, Geografija, Istorija, Biologija, Tehnika I tehnologija, Informatika I racunarstvo, Likovno, Muzicko, Digitalni Svet, Priroda I drustvo, Francuski, Ruski, Italijanski, Spanski, Zbirke , Strucni predmeti. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Osnovna skola 1 razred 2 razred 3 razred 4 razred 5 razred 6 razred 7 razred 8 razred Knjige za Srednju skolu 1 razred srednje 2 razred srenjue 3 razred srednje 4 razred srednju I,II,III,IV,V,VI,VII,VIII Razred I Srednje II Srednje III Srednje IV Srednje 1 razred 2 razred 3 razred 4 razred 5 razred 6 razred 7 razred 8 razred Knjige za Srednju skolu 1 razred srednje 2 razred srenjue 3 razred srednje 4 razred srednju I,II,III,IV,V,VI,VII,VIII Razred I Srednje II Srednje III Srednje IV Srednje 7 razred 8 razred Knjige za Srednju skolu 1 razred srednje 2 razred srenjue 3 razred srednje 4 razred srednju I,II,III,IV,V,VI,VII,VIII Razred I Srednje II Srednje III Srednje IV Srednje --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Knjige za Srednju skolu 1 razred srednje 2 razred srenjue 3 razred srednje 4 razred srednju I,II,III,IV,V,VI,VII,VIII Razred I Srednje II Srednje III Srednje IV Srednje
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Umetnost
Detalji predmeta Stanje Polovno Kulturno dobro Predmet koji prodajem nije kulturno dobro ili ovlašćena institucija odbija pravo preče kupovine Sa slika.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Umetnost
Detalji predmeta Stanje Polovno Kulturno dobro Predmet koji prodajem nije kulturno dobro ili ovlašćena institucija odbija pravo preče kupovine Sa slika.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Umetnost
Detalji predmeta Stanje Polovno Kulturno dobro Predmet koji prodajem nije kulturno dobro ili ovlašćena institucija odbija pravo preče kupovine Sa slika.
Kleffe Schwarz - weiß und farbing schwarz-weiß und farbig. Wisenswertes über Herstellung und Eigenschaften der Filme.1963 Kleffe Crno - belo i bojenje crno-belo i obojeno. Zanimljivosti o proizvodnji i svojstvima filmova 1963 1962. odlično očuvana exlibris RETKOO