Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
2 sajta isključena
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
  • Goglasichevron_right
  • Kolekcionarstvo i umetnost
126-150 od 1006864 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
126-150 od 1006864 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Izbačen Sajt

    www.kupindo.com
  • Izbačen Sajt

    www.mikroprinc.com

Počeci proučavanja šećera datiraju iz davne prošlosti, čak i iz evropske prošlosti. No, mnogo toga je i dalje nerasvetljeno, čak zagonetno. Kako i zašto je šećer dobio tako preovlađujući značaj među evropskim narodima, koji pre toga jedva da su znali za njega, još uvek nije sasvim jasno. U vreme kada su evropska moć, vojna sila i ekonomska inicijativa transformisale svet, saharoza dobijena iz šećerne trske je u Evropi postala najomiljeniji izvor zadovoljenja želje za slatkim, koja je, čini se, široko rasprostranjena, a možda je čak i univerzalna ljudska želja. Taj izvor je u 15. veku povezao Evropu i mnoga kolonijalna područja, a u narednim vekovima se samo istakao njegov značaj, koji nisu poljuljale ni promene u politici. I obratno, ono što se proizvodilo u metropolama – konzumiralo se u kolonijama. Želja za slatkim supstancama postojano se širila i uvećavala; zadovoljavala se mnogim različitim proizvodima, a značaj šećerne trske je stoga s vremena na vreme varirao. Pošto šećer, izgleda, zadovoljava jednu specifičnu želju (takođe se čini da je istovremeno i ponovo budi), moramo shvatiti kako to potražnja funkcioniše: kako i zašto se uvećava i u kojim uslovima. Ne možemo prosto pretpostaviti da svako ima beskonačnu želju za slatkim, kao što to ne možemo pretpostaviti kada je u pitanju želja za udobnošću, bogatstvom ili moći. Pošto nameravam da razmatram ta pitanja u okviru specifičnog istorijskog konteksta, posmatraću istorijat konzumiranja šećera u Velikoj Britaniji, naročito između 1650, kada je šećer počeo da biva prilično uobičajena namirnica, i 1900, kada se već čvrsto ustoličio u ishrani svake radničke porodice. No, prethodno ću morati da razmotrim proizvodnju tog šećera koji je završavao na engleskim stolovima, u čaju, u džemu, biskvitima, kolačima i slatkišima…

Prikaži sve...
2,200RSD
forward
forward
Detaljnije

Teološke dileme, autobiografski elementi i podvojena ličnost protagoniste čine Valis atipičnim romanom ne samo kada je Dikovo stvaralaštvo u pitanju, nego naučnofantastična književnost uopšte. Ovo je njegovo najiskrenije i najsmelije delo, čija neočekivano lična priča pruža priliku istinskim ljubiteljima ovog pisca da se bliže upoznaju sa idejnim i filozofskim izvorima njegovih nepouzdanih stvarnosti. Dok razotkriva načine za transformisanje ludila u mehanizam uočavanja, tumačenja i rešavanja problema i dilema s kojima se suočava pojedinac, društvo, pa i ceo univerzum, Dik pokazuje kako ono, kao sveopšta dijagnoza, postaje merilo stvarnosti. Valis je dokumentovani pokušaj svođenja opšteg, kosmičkog i nepojmljivo apstraktnog na konkretno, pojedinačno i pojmljivo, gde u mnoštvu brojnih varijabli postoji samo jedna konstanta ∙ Bog.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Postoje pijanisti čije je sviranje do te mere predvidivo da ako bi se slučajno onesvestili, to bi bilo dobrodošlo podsticanje pažnje. Fišer je umeo sa svakim tonom da donese iznenađenje; on bi vas uznemirio svojim slabim živcima, ili bi vam se od njegovih detinjarija digla kosa na glavi (na primer, u njegovim čudnim kadencama!). Postoje pijanisti koji se kao paraziti prikače za neku kompoziciju, ili koncertne hijene koje proždiru remek-dela kao da su lešine. Fišer je bio od onih pijanista koji daju; on je umeo da izdiše vazduh i savetovao je svojim učenicima da svakog jutra vežbaju izdisanje. (Udisanje, govorio je, to je lako.) Za većinu izvođača i praktično za bilo koju vrstu koncertne publike našeg doba muzika je veoma ozbiljna stvar. Od izvođača se očekuje da se izdaje za heroja, diktatora, pesnika, zavodnika, čarobnjaka ili bespomoćnog posrednika nadahnuća. Izvođenje komične muzike traži takvog izvođača koji će imati hrabrosti da izazove manje strahopoštovanja i da sebe ne uzima odveć ozbiljno. Komičnu muziku može uništiti i sasvim obesmisliti „ozbiljno“ izvođenje. Ona mnogo više zavisi od izvođačevog pristupa nego jedan alegro di bravura, nokturno ili posmrtni marš. Treba posedovati poseban dar da bi se komad odsvirao na humorističan način.Ne odajem nikakvu tajnu kad kažem da se prilikom produkcije snimaka uživo skoro uvek objedinjuju pogodnosti koncerta s pogodnostima studija, u traganju za spojem ili nagodbom između ova dva sveta. No ipak, uprkos svim predostrožnostima, moglo se desiti da prisutni slušaoci pokvare ovaj poduhvat. Tokom proteklih godina sećam se mojih koncerta na kojima je plakala beba (Japan), lajao pas (Njujork), maukala mačka (Carigrad), slušalac pao u nesvest, nastran čovek tapšao na najnemogućijim mestima, i nestala struja, gurnuvši nas sve u mrak. Iz knjige Muzika, smisao i besmisao

Prikaži sve...
2,750RSD
forward
forward
Detaljnije

Poezija je svuda – u zemlji i u moru, u jezerima i na obalama reka. Ona je, neosporno, prisutna i u gradu, što mi se potvrđuje i sada dok ovde sedim: postoji poezija u ovom stolu, u ovom listu hartije, u ovoj mastionici; postoji poezija u automobilskoj vrevi na ulicama, u svakom, i najmanjem, prostom i smešnom pokretu radnika koji oslikava firmu jedne mesare na drugoj strani ulice. Fernando Pesoa Pisci nemaju biografiju. Delo im je biografija. Pesoa, koji je uvek sumnjao u stvarnost ovog sveta, složio bi se, bez kolebanja, s tim da se uputim pravo njegovim pesmama, a da ostavim po strani dogodovštine i slučajnosti njegove zemaljske egzistencije. U njegovom životu nema ničega izuzetnog – ničega, sem pesama. … Kao svi veliki leljivci, provodi život praveći spiskove dela koja nikad neće napisati; a kao što takođe biva sa apatičnima, ukoliko su maštoviti i nose u sebi strast, kako ne bi eksplodirao, kako ne bi poludeo, na margini svojih velikih zamisli, gotovo krišom, svakoga dana beleži pesmu, članak, misao. Rasutost i napetost. Sve obeleženo jednim istim znakom: ovi tekstovi su napisani iz nužde. Upravo to, fatalnost, razdvaja autentičnog pisca od onog koji je naprosto talentovan. Oktavio Pas Malo je pesnika u XX veku koji su ulogu filozofa preuzeli tako slobodno kao što je to učinio Portugalac Fernando Pesoa. Njegovo delo ne može se objasniti potrebom da svakodnevno, kao svedok ili usamljenik, beleži svoje utiske; jer namera mu je znatno sveobuhvatnija i raznorodnija. A tamo gde u toj nameri uspeva, dosegnuvši univerzalne vrednosti, on postaje jedan od najvećih lirskih temperamenata našega doba, ništa manji od Majakovskog, Rilkea, Lorke, Ajkena, da francuske pesnike ne navodimo; već tridesetih godina Pesoa je čudesno ispred svoga vremena, ispred predstavnika književnosti apsurda koji će tek posle 1945. stupiti na javnu scenu. Taj vrsni razložni mislilac predstavlja oličenje savremenog pesnika, potčinjenog jednom neodložnom zadatku: da između čoveka i sveta zamisli veze namerno sazdane tako da ih je nemoguće proveriti. Alen Boske Pesoina heteronimija, odnosno teatar njegovih likova bez teatra, vodi delo ka nekom neodređenom i neuhvatljivom prostoru. Pesoa nije toliko pesnik koliko dramaturg koji koristi poeziju; nije toliko dramaturg koliko pesnik koji koristi dramu; nije toliko romanopisac koliko pesnik i dramaturg koji koriste romaneskno. Pesoino delo predstavlja se kao književna Utopija, apsolutna Knjiga. Antonio Tabuki „Svi mi imamo dva života: istinski – koji snivamo u detinjstvu, I sanjamo i dalje, kao odrasli, kroz neku izmaglicu; Lažni – koji živimo u zajedništvu s drugima I koristimo u praktične svrhe, Onaj gde nas na kraju strpaju u neki sanduk“ Autor ovih stihova – portugalski pesnik Fernando Pesoa – rođen u Lisabonu 1888, izdržao je četrdeset sedam godina u svom „lažnom“ životu, nastojeći da u njemu što manje učestvuje, kako bi se „zatvoren u kući svog duha“ svim snagama posvetio jedinom pravom životu – literaturi. Teško je zamisliti veći kontrast između siromaštva jedne biografije bez događaja i gotovo neiscrpnog tematskog i žanrovskog obilja književnog dela koje je njegov autor ljubomorno krio od očiju javnosti, odlažući svoje rukopise u jedan drveni sanduk, čije bogatstvo ni do danas, sedamdeset i šest godina posle piščeve smrti, nije u potpunosti obelodanjeno. U ovom protivurečnom odnosu prema vlastitoj „ličnoj povesti“ s jedne, i literarnom delu s druge strane, ispoljava se suštinsko svojstvo Pesoine ličnosti – sklonost ka paradoksu. Kontrasti, paradoksi i antiteze nisu samo osnovno izražajno sredstvo njegove poezije, već i dominantna obeležja celokupne životne i književne sudbine. Odlomak iz teksta Jasmine Nešković

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

TOM GEJTS Moj savršeni svet UZRAST OD 10 DO 12 GODINA Šifra artikla: 297870 Isbn: 9788652122950 Autor : Liz Pišon Izdavač : LAGUNA Nagrada Roald Dal za 2011. Nagrada Voterstouns za najbolju dečju knjigu u 2012. godini. Nagrada Red haus za najbolju knjigu za mlade u 2012. godini. NEMOJ da čitaš ako si... 1. Moja džangrizava sestra Dilija. 2. Markus Meldru (jer je idiot). 3. Gospođa Vordington, koja ima brkove (zeznuto je da... Detaljnije Nagrada Roald Dal za 2011. Nagrada Voterstouns za najbolju dečju knjigu u 2012. godini. Nagrada Red haus za najbolju knjigu za mlade u 2012. godini. NEMOJ da čitaš ako si... 1. Moja džangrizava sestra Dilija. 2. Markus Meldru (jer je idiot). 3. Gospođa Vordington, koja ima brkove (zeznuto je da ne BULJIŠ u njih). Ja sam Tom Gejts. Kad me razredni ne prati svojim PODOZRIVIM POGLEDOM, volim da crtam i smišljam kako da iznerviram DILIJU. Moji nastavnici misle da lako gubim pažnju i da „nisam usredsređen“. Što je malkice preterano pošto sam trenutno VEOMA usredsređen na to koji keks prvo da pojedem... mmm. Ime/Nadimak Email adresa Poruka POŠALJI Kategorija UZRAST OD 10 DO 12 GODINA Autor Liz Pišon Težina specifikacija 0.5 kg Izdavač LAGUNA Pismo Latinica Povez Broš Godina 2016 Format 14x19 Strana 250 Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavanjem osnovnih funkcija kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sajt koristi kolačiće koji su neophodni za pravilno funkcionisanje naše veb stranice kako bi se omogućile određene tehničke funkcije i tako vam pružilo pozitivno korisničko iskustvo. Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima web lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa stranicom. To su kolačići koji omogućavaju web analitiku sajta, odnosno analizu upotrebe naših stranica i merenje prometa, koje sajt sprovodi u cilju poboljšanja kvaliteta i sadržaja ponuđenih usluga. Marketinški kolačići se koriste za praćenje posetilaca putem web stranice. Koriste se za prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima i podsticanje da učestvuju, što je važno za nezavisne izdavače i oglašavače. Sajt koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.

Prikaži sve...
539RSD
forward
forward
Detaljnije

DRČNA TINEJDŽ I YA ROMAN Šifra artikla: 319554 Isbn: 9788689565652 Autor : Dženifer Matu Izdavač : URBAN READS Vivijen Karter je svega dosta. Sita je svog malog teksaškog grada i njegove učmale srednje škole, u kojoj su samo igrači školskog fudbalskog tima građani prvog reda. Sita je besmislenih i seksističkih pravila oblačenja koja ne važe za dečake, i klinačkog drpanja devojčica po hodnicima, koje niko ... Detaljnije Vivijen Karter je svega dosta. Sita je svog malog teksaškog grada i njegove učmale srednje škole, u kojoj su samo igrači školskog fudbalskog tima građani prvog reda. Sita je besmislenih i seksističkih pravila oblačenja koja ne važe za dečake, i klinačkog drpanja devojčica po hodnicima, koje niko ne smatra dovoljno naopakim da bi ga kažnjavao. Ali više od svega, Vivijen je sita toga da uvek igra po pravilima i bude savesna i poslušna. Kada slučajno otkrije da je njena majka bila članica pank-rok grupe Riot Grrrl devedesetih, i nekada davno se odvažila da napusti svoj mali grad u potrazi za nečim boljim, Viv reši da zagrabi u majčinu prošlost i, našavši inspiraciju u njenoj kutiji sa uspomenama iz mladosti, pravi feministički „uradi sam” fanzin, koji onda krišom i anonimno ostavlja po školi. Isprva veruje da to radi samo kako bi sebi malo dala oduška i oslobodila se ljutnje zbog stvari koje ne može da promeni… Međutim, druge devojčice neočekivano, mada najpre kolebljivo i sa strahom, odgovore na njen poziv, pitajući se koja se to od njih krije iza tajanstvene „Drčne” i malih ali ubojitih diverzija protiv nedodirljivih predrasuda. Nedugo potom, Vivijen počinje s drugim devojkama u školi da uspostavlja prijateljstva koja prvi put prevazilaze školske podele na klase i rase, ne obaziru se na ustaljene besmislene rangove popularnosti među dečacima ‒ i shvata da to što je započela polako prerasta u pravu malu žensku revoluciju… Ime/Nadimak Email adresa Poruka POŠALJI Kategorija TINEJDŽ I YA ROMAN Autor Dženifer Matu Težina specifikacija 0.5 kg Izdavač URBAN READS Pismo Latinica Povez Broš Godina 2018 Format 13x20 Strana 288 Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavanjem osnovnih funkcija kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sajt koristi kolačiće koji su neophodni za pravilno funkcionisanje naše veb stranice kako bi se omogućile određene tehničke funkcije i tako vam pružilo pozitivno korisničko iskustvo. Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima web lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa stranicom. To su kolačići koji omogućavaju web analitiku sajta, odnosno analizu upotrebe naših stranica i merenje prometa, koje sajt sprovodi u cilju poboljšanja kvaliteta i sadržaja ponuđenih usluga. Marketinški kolačići se koriste za praćenje posetilaca putem web stranice. Koriste se za prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima i podsticanje da učestvuju, što je važno za nezavisne izdavače i oglašavače. Sajt koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.

Prikaži sve...
809RSD
forward
forward
Detaljnije

NEIZBRISIVA Najmračniji umovi II TINEJDŽ I YA ROMAN Šifra artikla: 314364 Isbn: 9788660354879 Autor : Aleksandra Braken Izdavač : PUBLIK PRAKTIKUM Rubi nikada nije tražila sposobnosti koje su je zamalo koštale života. Sada mora da se oslanja na njih skoro svakodnevno, vodeći opasne misije da sruši korumpiranu Vladu i provali u umove svojih neprijatelja. Druga deca iz Dečjeg saveza zovu Rubi "vođa", ali ona zna da je u stvari: čudovište. Kad... Detaljnije Rubi nikada nije tražila sposobnosti koje su je zamalo koštale života. Sada mora da se oslanja na njih skoro svakodnevno, vodeći opasne misije da sruši korumpiranu Vladu i provali u umove svojih neprijatelja. Druga deca iz Dečjeg saveza zovu Rubi "vođa", ali ona zna da je u stvari: čudovište. Kada joj povere zapaljivu tajnu, Rubi započinje najopasniju misiju u svom životu ostavljajući Dečji savez za sobom. Sudbonosne informaciea o bolesti koja je ubila većinu dece u Americi - i pretvorila Rubi i ostale koji su preživeli u omražene otpadnike kojih su se plašili - preživele su svaki pokušaj da budu uništene. Ali istina je sada sačuvana samo na jednom mestu: na flešu u rukama Lijama Stjuarta, dečka za kog je Rubi nekada verovala da je njena budućnost - a koji je sada neće ni prepoznati. Rubi se kreće sa kraja na kraj očajne zemlje kojom vlada nezakonje kako bi pronašla Lijama i odgovore na pitanja o katastrofi koja je uništila njen život, ali i Ameriku - sve vreme podeljena između odanosti starim prijateljima i obećanja koje je dala Savezu. Spremna je da uradi sve da zaštiti ljude koje voli. Ali šta ako dobiti rat znači izgubiti sebe? "Brz tempo priče vodi ka srceparajućem završetku koji će naterati čitaoce da željno iščekuju poslednju knjigu ove trilogije." -Kirkus Reviews Ime/Nadimak Email adresa Poruka POŠALJI Kategorija TINEJDŽ I YA ROMAN Autor Aleksandra Braken Težina specifikacija 0.5 kg Izdavač PUBLIK PRAKTIKUM Pismo Latinica Povez Broš Godina 2017 Format 14,5x20,5 Strana 480 Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavanjem osnovnih funkcija kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sajt koristi kolačiće koji su neophodni za pravilno funkcionisanje naše veb stranice kako bi se omogućile određene tehničke funkcije i tako vam pružilo pozitivno korisničko iskustvo. Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima web lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa stranicom. To su kolačići koji omogućavaju web analitiku sajta, odnosno analizu upotrebe naših stranica i merenje prometa, koje sajt sprovodi u cilju poboljšanja kvaliteta i sadržaja ponuđenih usluga. Marketinški kolačići se koriste za praćenje posetilaca putem web stranice. Koriste se za prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima i podsticanje da učestvuju, što je važno za nezavisne izdavače i oglašavače. Sajt koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.

Prikaži sve...
989RSD
forward
forward
Detaljnije

O knjizi: Vonegat je rano, među prvima, prešao onu granicu zgražanja i očaja iza koje postaje jasno da samo smeh – istina, najčešće melanholičan, gorak, ili ciničan smeh – može biti kakvotakvo oružje, ili makar lek protiv užasa raščovečene epohe progresa. Precizan realistički okvir, kakav je onaj u koji je smeštena radnja romana Hokus-pokus, najbolje ocrtava užase sveta s kraja milenijuma, sveta koji je svojom izopačenošću nadmašio i najmračnija antiutopijska predviđanja, i u kome donedavno zastrašujuća Orvelova 1984. sve više liči na naivnu eskapističku pastoralu. Zbog toga ni u ovom romanu nema drugih pitanja do onih koja Kurt Vonegat neprekidno postavlja još od vremena svojih „palp” početaka: zbog čega je ljudima potrebno tako malo da prestanu da budu ljudi; zbog čega bez milosti ubijaju jedni druge, a svi skupa planetu na kojoj žive; hoće li još dugo rat ostati neprikosnovena, krunska metafora vaskolike apsurdnosti ljudskog života, u kome se između dva rešenja uvek bira ono u kome ima manje logike i smisla, a više mogućnosti za rušenje i ubijanje? Na sva ta pitanja Judžin Debs Hartke nemoćno sleže ramenima – nije njegovo da na njih odgovara. Važan deo odgovora ipak sluti. Naime, sve spomenute, i mnoge druge nakaznosti, postojaće dokle god bude postojala „vladajuća klasa”. Jer, vladajuća klasa vlada i čudesnom veštinom „hokus-pokusa”, bezočno licemerne, slatkorečive i smrtonosne retorike, koja s lakoćom objašnjava i opravdava Hirošimu i Vijetnam.

Prikaži sve...
858RSD
forward
forward
Detaljnije

O knjizi: Pas koji je pojo sunce ; Istina ima teranje ; Crna kašika ; Ptičje oko na tarabi ; Pre nego što sve počne da se vrti.

Prikaži sve...
900RSD
forward
forward
Detaljnije

Ova knjiga nastavlja se tamo gde se završava Milankovićev slavni spis "Kroz vasionu i vekove." Ona je produžetak putovanja koje je Milanković započeo nekoliko decenija ranije i umnogome upotpunjuje i produbljuje njegove slike. Kroz ideje najvećih umova nauke i filozofije - Pitagore, Demokrita, Aristotela, Kopernika, Njutna, Darvina... Milanković apsolvira najznačajnije ideje, naučna i filozofska znanja na kojima počiva zapadna civilizacija.

Prikaži sve...
1,045RSD
forward
forward
Detaljnije

SEVERNA KAPIJA IV Staze sudbine TINEJDŽ I YA ROMAN Šifra artikla: 340619 Isbn: 9788676743247 Autor : Danijel Jovanović Izdavač : OTVORENA KNJIGA Vidi sve komentare (2) Ime/Nadimak Email adresa Poruka POŠALJI OSTALI KOMENTARI Dee Cula sam da je konacno u Vulkanu i jedva cekam! :) 20.11.2019. 22:39 Mrs MJ U isto vreme sam i srecna i tuzna i uzbudjena... Ovaj serijal je probudio toliko toga u meni i iako mi je bilo tesko svake godine da cekam sledeci deo, sada ce mi biti jos teze jer znam da je ovo kraj. Kraj jedne ere. Potrudicu se da poslednji deo citam polako, da mi duze traje. <3 Nadam se da ce knjiga uskoro stici i u Vulkanovu radnju u Kragujevcu. 10.11.2019. 11:33 Kategorija TINEJDŽ I YA ROMAN Autor Danijel Jovanović Težina specifikacija 0.5 kg Izdavač OTVORENA KNJIGA Pismo Latinica Povez Broš Godina 2019 Format 14,5x20,5 Strana 268 Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavanjem osnovnih funkcija kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sajt koristi kolačiće koji su neophodni za pravilno funkcionisanje naše veb stranice kako bi se omogućile određene tehničke funkcije i tako vam pružilo pozitivno korisničko iskustvo. Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima web lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa stranicom. To su kolačići koji omogućavaju web analitiku sajta, odnosno analizu upotrebe naših stranica i merenje prometa, koje sajt sprovodi u cilju poboljšanja kvaliteta i sadržaja ponuđenih usluga. Marketinški kolačići se koriste za praćenje posetilaca putem web stranice. Koriste se za prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima i podsticanje da učestvuju, što je važno za nezavisne izdavače i oglašavače. Sajt koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.

Prikaži sve...
990RSD
forward
forward
Detaljnije

Izdavač: Libellus Naslovna strana: Magnus Scenario: Max Bunker Crtež: Magnus Naslov originala: Il giorno della befana / Quando il cuore fa bi-bim ba-bam / Lo spennagrulli Naslov epizoda: Dan vještica / Kad srce radi bi-bim ba-bam / Pljačkaš Broj originala: 31-33 Format: 178 x 248 mm Povez: tvrdi Boja: crno-belo Broj strana: 378

Prikaži sve...
3,600RSD
forward
forward
Detaljnije

Izdavač: Čarobna knjiga Naslovna strana: Fiona Staples Scenario: Brian K. Vaughan Crtež: Fiona Staples Naslov originala: Saga – Volume Four Broj originala: 19-24 Format: B5 Povez: tvrdi Boja: kolor Broj strana: 152

Prikaži sve...
1,250RSD
forward
forward
Detaljnije

Izdavač: Veseli četvrtak Datum izdavanja: 05.02.2009. Naslovna strana: Claudio Villa Scenario: Mauro Boselli Crtež: Guglielmo Letteri Naslov originala: A sud del Rio Grande Broj originala: 506 Format: A5 Povez: meki Boja: crno-belo Broj strana: 112

Prikaži sve...
184RSD
forward
forward
Detaljnije

Izdavač: Veseli četvrtak Datum izdavanja: 14.09.2023. Naslovna strana: Gallieno Ferri Scenario: Marcello Toninelli Crtež: Marco Torricelli Naslov originala: La voce che uccide / Yeti! / I Sette Poteri Broj originala: 271-273 Format: A5 Povez: meki Boja: crno-belo Broj strana: 192

Prikaži sve...
456RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
2,200RSD
forward
forward
Detaljnije

Izdavač: Ludens Naslovna strana: Claudio Villa Scenario: Mauro Boselli Crtež: Giovanni Ticci Naslov originala: Decimo cavalleria Broj originala: 570 Format: A5 Povez: meki Boja: crno-belo Broj strana: 112

Prikaži sve...
300RSD
forward
forward
Detaljnije

Džek Ričer planira da provede jesen na dugom putovanju preko Amerike, od Mejna do Kalifornije. Ali na tom putu ne stiže daleko. Na seoskom drumu duboko u šumama Nove Engleske nailazi na tablu koja označava mesto koje nikad nije posetio – gradić u kom je rođen njegov otac. Odlučivši da provede dan više, on skreće s planirane rute. U tom trenutku, nedaleko odatle, jedan automobil se kvari. Dvoje mladih Kanađana pokušavaju da stignu do Njujorka kako bi prodali svoje blago. Ostali su zatečeni u samotnom motelu usred nigdine. Čudno je to mesto… ali i jedino do kog su došli. Sledećeg jutra, Ričer se u gradiću raspituje za očev stari porodični dom. Rečeno mu je da niko po imenu Ričer nikad nije živeo u tom mestu. On zna da njegov otac nije želeo da se vraća tu. Sad se pita da li je uopšte tu živeo. Tako počinje nova, napeta, adrenalinska avantura Džeka Ričera. Sadašnjost ume da bude mračna, ali prošlost je često još mračnija…

Prikaži sve...
1,299RSD
forward
forward
Detaljnije

Bosonogi Gen je moćna i tragična autobiografska priča o bombardovanju Hirošime i njegovim posledicama, prikazana kroz vizuru samog autora dok je kao dečak odrastao u Japanu. Ove iskreno prenete emocije i iskustva obraćaju se deci i odraslima širom sveta. Bosonogi Gen služi kao podsetnik na patnje koje rat donosi nedužnim ljudima, ali i kao jedinstveni istorijski zapis o naročito užasnom izvoru patnje – atomskoj bombi. Ovo je šesti deo desetodelnog serijala. “Ova živopisna i strahotna priča izdubiće vam radioaktivni krater u sećanju, kako je nikad ne biste zaboravili. Gen je jedan od onih retkih stripova koji zapravo i uspeva da izvede taj ključni mađioničarski trik svakog valjanog umetničkog narativa: da udahne život svojim likovima.” – Art Špigelman, dobitnik Pulicerove nagrade za strip MAUS.

Prikaži sve...
1,595RSD
forward
forward
Detaljnije

U povijesti američke poezije u zadnjih sedamdeset i više godina nedvojbeno se izdvajaju četiri zasebne pjesničke grupe, ali koje se po svojim pjesničkim svojstvima, nazorima, eksperimentiranjima s jezikom itd., nerazdvojivo isprepliću, budući da su neki od pjesnika pripadali ne samo jednoj od spomenutih grupa nego istodobni bili i prijatelji, dijelili iste pjesničke vizije, objavljivali u istim časopisima i borili se za slična pjesnička postignuća. Povijesno gledano sve započinje sredinom četrdesetih godina dvadesetog stoljeća u New Yorku gdju su tada živjeli i stvarali Allen Ginsberg, Jack Kerouac, William S. Burroughs, Gregory Corso i drugi koji su izvorni članovi Pjesnika Beat generacije. Pedesetih godina na nekadašnjem Black Mountain koledžu (Sjeverna Carolina) okupljaju se, drže predavanja i književne večeri neki od velikana suvremene američke poezije: Charles Olson, Robert Duncan, Robert Creeley, Denise Levertov i drugi. Termin “Pjesnička renesansa San Francisca” označava neformalnu grupu pjesnika koji su tijekom pedesetih i šezdesetih, a potom i sedamdesetih i osamdesetih godina prošloga stoljeća živjeli u San Franciscu i njegovoj okolici, a kojoj su pripadali neki od najznačajnijih i najpoznatijih tadašnjih američkih pjesnika. “Njujorška škola poezije” zapravo je predstavljala neformalnu grupu pjesnika s kraja pedesetih i tijekom šezdesetih, a kojoj su pripadali neki od najpoznatijih pjesnika tog doba.

Prikaži sve...
2,563RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
540RSD
forward
forward
Detaljnije

Description Prizivanje Katarine – D. M. Skile Usko žanrovski posmatrano, po svojoj formi, `Prizivanje Katarine` je politički triler, i predstavlja nastavak prethodnog romana D.M. Skileta po imenu `Knjiga snimanja`. `Knjiga snimanja` govorila je o ratnim profiterima i zaveri u najvišim krugovima srpske politike, o sprezi politike i kriminala, dok se u `Prizivanju Katarine` osim sa ovom neizbežnom spregom takođe susrećemo sa jednim drugačijim, okultnim, Beogradom, sa pravim stranim plaćenicima i pravim revolucionarima, sa nenapisanom srpskom istorijom, i sa sasvim originalnom verzijom najvećeg srpskog ratničkog mita. Naime, ratnički mitovi često određuju i usmeravaju narode: Englezima puno znači mit o Svetom gralu, Nemcima mit o Nibelunzima, što je sasvim bezazleno do trenutka kad se neko seti da mit proglasi za državnu politiku. Tada po pravilu nastaje nacionalna katastrofa – jedna takva se desila u Hitlerovoj Nemačkoj a druga u Miloševićevoj Srbiji. Kosovske mitomane imamo i danas na političkoj sceni, a nacionalni problem broj jedan i dalje je Kosovo. Ovo nagoni na razmišljanje: zbog čega smo toliko privrženi kosovskom mitu? Koliko u njemu ima činjenica, a koliko je nastajao kao instrument tekuće politike.

Prikaži sve...
660RSD
forward
forward
Detaljnije

Komitet pravnika za ljudska prava (YUCOM) Beograd, 2006. 22 cm, 504 str. tvrdi povez, latinica ISBN: 8683209180 Deo vesti prenete od strane RTV B92 sa promocije publikacije Karijera Vojislava KoštuniceO ideologiji i političkoj filozofiji Vojislava Koštunice jedan od autora, dr Kosta Nikolić, kaže- "To je nacionalna ideologija, ali vrlo protivurečna, koja se prilagođava političkim promenama i menama. Ni ona se ne može definisati i prepoznati u jednom konzistentnom pravcu. Demokratski poredak, legalizam, sve to je pokazalo svoje naličje od 2000, a posebno od kad je postao premijer manjinske vlade. Ono što je jak uticaj, to je ono što se sociološki kaže evroskepticizam, to jest strah od Zapada, od kulture i civilizacije koja nam stiže sa Zapada."Drugi autor, dr Nikola Popović, smatra da je teško govoriti o nekoj ideologiji, kao i da je Koštunica nastavio režim Slobodana Miloševića- "Moj generalni stav je da ovde gotovo ne postoji ideologija, da ovde možemo govoriti samo o tehnologiji vlasti. Da citiram jednog umnog čoveka, koji je primetio da ovde ne postoji klasična podela vlasti na zakonodavnu, izvršnu i sudsku, već podela vlasti između medija i tajnih službi. On nastavlja režim Miloševića u personalnom smislu, to je ono što može sigurno i nepobitno da utvrdi istoričar. Pogledajte samo te kadrove, viđali smo ih u prethodnom režimu i nekim prethodnim režimima."YUCOM

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Zadužbina Andrejević Beograd, 2012. 24 cm, 137 str. meki povez, ćirilica ISBN: 9788652500611 Prikazan je komparativan pristup problematici dvojezičnosti i obrazovanja slovačke autohtone jezičke manjine u Srbiji, Mađarskoj i Rumuniji. Autorka dvojezičnost posmatra sa psihološkog, pedagoškog i sociolingvističkog aspekta, s namerom da skrene pažnju na izazove obrazovanja dvojezične dece i na potrebu pružanja podrške maternjem jeziku koji nije većinski. Jedan od značajnijih nalaza istraživanja je da obrazovanje na maternjem jeziku u velikoj meri utiče na identifikaciju sa svojim jezikom i kulturom. U radu se dvojezičnost tretira kao dragocen resurs, a na kao eventualni izvor problema i konflikta.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Eciklopedija Kosmos u uvećanoj stvarnosti uz audio naraciju na srpskom jeziku koja prati sadržaj knjige. Vodi vas kroz kosmičko putovanje uz prikaz 62 kosmička objekta sa 238 zanimljivih činjenica.

Prikaži sve...
1,350RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj