Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
76-100 od 239050 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Masonska metalna štipaljka šnala za papirni novac pare kartice money clip u boji srebra masonski simboli uglomer sestar slovo G i oznaka loze 2B1 ASK1 dimenzija 7x2cm vrlo dobro ocuvano.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
lepa
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Sova od stare lampe lepljenja čini mi se Frulas keramika
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Tri vintage porcelanska tanjira za serviranje, sa naglašenim drškama, serija Tavola Hutschenreuther Germany. Prečnik 17,3cm, raspon sa ručkama 21,6cm, max visina 3cm.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Teška činija od kristalnog stakla u obliku grozda je visine 6cm, maksimalne dimenzije 21x16cm.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Vaza od olovnog kristala 24%PbO Bohemia ručno brušena dorada, je dimenzija: visina 25cm, osnova prečnika 10cm, otvor 10,5cm.Original nalepnice.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Porcelanski dizajnerski svećnjak Ker Vitrex, Pate de France, ručno oslikan potpis Jeusef, je dimenzija visina 6,5cm, prečnik najšireg dela 10cm. Original nalepnica.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Činija od porcelana, sa ručkama, Eamag Schönwald Bavaria (podružnica porcelan fabrike Kahla), Art deco, pečat oko 1927.g. Dimenzije 33x19cm, visina kod ručki 6,5cm, težina 547g. Na zlatnoj nalepnici pise W Weitz Hannover.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Tacna za serviranje od porcelana Thomas Germany je prečnika 30,8cm.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Dekorativni dizajnerski kristalni tanjir u kobalt plavoj boji sa pozlatom, je prečnika 20,7cm. Izuzetno mali tragovi starosti. Stanje odlično do dosta dobro. Original nalepnica.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Staklena vaza Vecchia Murano Italy dekorisana 24k zlatom. ručno duvana. Visina 15cm, prečnik dna 5,2cm, prečnik otvora 4,5cm, težina 91g. U gornjoj zoni oko otvora pozlata je izbledela. Original nalepnica. Bez pukotina ili okrznuća.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Vintage Novogodišnja kugla od porcelana je prečnika 6cm. Lindner porcelan, Germany.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Vintage umetnička staklena vaza iz 60ih godina, Dalian Dalian Glass Co, je visine 22,5cm, prečnik najšireg dela 9cm.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Banjska šolja za ispijanje mineralne vode. Reljefni beli porcelan sa pozlatom. Dužina 12 cm. Visina 12 cm. Karlsbad Bohemia Karlovy Vary porcelan. Kao nova.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Visina bez drške 16 cm. Dužina 16 cm. Zapremina 1,1l.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Drvena kutija sa poklopcem u dve boje, sa kašičicom, posuda za šećer. Dimenzije: visina 4,5cm ( sa poklopcem), prečnik najšireg dela 12,7cm. Na kašičici tragovi starosti, kutija sa poklopcem odlična.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Obostrano oslikana cvetovima. Visina 22 cm. Zapremina 1,8 l. Alfoldi porcelan Hungary.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Porcelanski tanjir u reljefnom metalnom ramu. Ručno oslikana scena Zime. Sneško Belić, grudvanje, sankanje... Prečnik 23 cm. Made in Germany iz 1960ih.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Prilično redak komad. Ima oznaku plave ribe na podnožju. Fabrika porcelana u Nyonu u Švajcarskoj je poslovala u periodu izmedju 1781. - 1813. Rucno obostrano oslikana prasicima. Duzina od rucke do rucke 15,5cm. Precnik 12cm. Visina 6cm. Manji tragovi koriscenja.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Stara plastična kutija za sapun `ELEKTROTERMA` Zagreb Jugoslavija,iz 70-tih ili 80-tih godina,sa malom rupicom na dnu donjeg dela.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Bez oštećenja
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
O knjizi: U japanskom jeziku slovo Q i broj 9 isto se izgovaraju. Kada se 1Q84 izgovori na japanskom, dobije se 1984, što je direktna aluzija na poznati roman Džordža Orvela koji se više puta i pominje i citira na ovim stranicama.Čitalac zajedno sa glavnim likovima lebdi između 1984. godine i paralelnog vremena u godini 1Q84. Prvi tom ovog kapitalnog romana pokriva period od aprila do juna i kroz poglavlja koja se naizmenično smenjuju pratimo priče dvoje glavnih junaka - Aomame i Tenga. Ona je instruktorka borilačkih veština, član misteriozne organizacije koja sprovodi pravdu ubijajući nasilnike ... Tengo je profesor matematike u pripremnoj školi, tipičan murakamijevski muški lik - pasivan, bez inicijative, talentovan bez ostvarenja, jednostavno on je „deo slagalice koji se nigde ne uklapa".Nerealni elementi, tako prepoznatljivi za Murakamija, ipak ne vode ovaj roman u žanr SF-a. Autor je ovde angažovaniji nego ikad, s namerom da mnoge važne teme modernog sveta dovede u fokus - političke zločine, tumačenje istorije, nasilje, religiozni fanatizam, slobodu, ali i nastanak književnog dela, granicu između laži i istine, realnosti i fikcije... U 1Q84 svet je pun zlostavljanja, napuštanja, nasilja, gotovo svi likovi su otuđeni, usamljeni, izolovani, ostavljeni, nesposobni za istinsko vezivanje, željni ljubavi, a neretki opisi seksa, od mehaničkog do divljeg, tek ponekad imaju blagu naznaku površne emocije.Pišući u trećem licu (za razliku od svih prethodnih romana), pisac nas vešto vodi kroz vrlo kompleksnu strukturu i brojne slojeve, zahvaljujući umeću zavođenja nepoznatim i postepenim otkrivanjem, koje čitaoca mami da ne ispušta ovaj roman.Novi murakamijevski humor, kao i pominjanje najznačajnijih muzičkih, filmskih i književnih imena, unose vedre boje u ovaj naizgled mračan roman.
O knjizi: Vladeta Jerotić, lekar i pisac jedinstvenih knjiga u nas (psihoterapije, religije, antropologije, književnosti...), jedan je od najčitanijih autora na našem podneblju. U knjizi „Postojanosti Vladete Jerotića” nalaze se tri razgovora koja je u raznim prilikama i vremenima vodio sa njim Miloš Jevtić. Tako su se u jednoj knjizi našle tri prethodne knjige - „Postojbina duše”, „Odbrana života” i „Adrese vremena” - u kojima će čitaoci naći odgovore na mnoga životna pitanja danas, naravno pored zanimljivog Jerotićevog životopisa. "Knjiga "Postojanosti Vladete Jerotića" - 135. u Kolekciji Odgovori - sabira prethodne tri knjige razgovora sa akademikom Jerotićem - Postojbina duše, Odbrana života i Adrese vremena. Knjiga, ovako sabrana, posvećena je jubileju akademika Vladete Jeroića, njegovoj 80-godišnjici. Zahvalan sam akademiku Jerotiću što je prihvatio predlog izdavača da sve dosadašnje razgovore objavimo u jednom tomu.Zahvalan sam mu i što je dodao neke nove fotografije, koje će omogućiti čitaocima da celovito osete i sa pouzdanjem prihvate Jerotićeva kazivanja, koja su nastajala u poslednjih deset godina.Drago mi je što su izdavači ove knjige - prvi put - i moji stalni izdavači - Partenon i Beogradska knjiga. Slutim da će im ovo iskustvo biti podsticajno i da će se - kao zajednički izdavači - pojaviti i u još nekim izdanjima Kolekcije Odgovori. Njihovo gotovo decenijsko pregnuće - jasno, posebno izdvajam Momčila Mitrovića i Srboljuba Miloševića (Partenon) i Milana Tasića (Beogradska knjiga) - omogućilo je da se Kolekcija Odgovori redovno pojavljuje pred čitaocima.Zahvalan sam i stalnim saradnicima - Radovanu Popoviću, Bori Draškoviću, Darku Tanaskoviću, Bogdanu Terziću, Jovanu Mićiću, Miodragu Jovanoviću, Tomislavu Marenoviću, Predragu Piperu, Vojislavu Nestoroviću i Branku Stevanoviću - koje, sa uvaženjem, uvek ističem.Ova knjiga će, slutim, brzo naći čitaoce, kako one koji su odavno s knjigama akademika Jerotića, tako i one koji će se, čitajući ovu knjigu, vezati za misao Vladete Jerotića." (autor Miloš Jevtić).
O knjizi: U ponoć 1. januara, u jednoj neimenovanoj zemlji, na misteriozan način smrt prestaje da posećuje njene stanovnike. Od tog trenutka niko više ne umire i odgovor na ovu neverovatnu pojavu nisu u stanju da daju ni naučni, ni državni, ni crkveni autoriteti. Preko noći propadaju osiguravajuća društva, preti bankrot penzijskog sistema, a i hrišćansko učenje o vaskrsenju ozbiljno je dovedeno u pitanje... Kako obični ljudi doživljavaju smrt u ovim okolnostima, na šta su, uprkos prvobitnom ushićenju, spremni da bi je se ponovo domogli – pripoveda se u ovom romanu baroknog stila i raskošne imaginacije, još jednoj Saramagovoj alegoriji koja dotiče večna pitanja čovekovog postojanja i njegove sudbine. Saramagova proza je glas koji obuhvata sve glasove, kao univerzalni unutrašnji žamor. Oni koji nisu čitali Saramaga ranije biće zaprepašćeni već od prve stranice romana, čim pripovest otpočne rečima: „Sledećeg dana niko nije umro.“ Stiven Pul, Guardian Na početku romana, kada smrt prestane da ubija, obični ljudi su ushićeni. Shvataju da su se domogli „najvećeg sna čovečanstva od njegovog prapočetka”. S vremenom, za trezvenije umove, kraj umiranja pretvara se u pretnju: „Ako ne počnemo ponovo da umiremo, za nas nema budućnosti!“ D. T. Maks, The New York Times Saramago preobraća smrt u ljudsko biće, ona postaje žena, i to, prema pišćevoj zamisli, dama tridesetih godina, dezorijentisana, prelepa, pomalo sita svog drevnog zanata, štaviše, ako se tako može reći, pomalo tužna. La Revelacion Smrt i njeni hirovi preispituje niz teoloških i metafizičkih pitanja o poželjnosti utopije, mogućnosti raja i pravih osnova religije. Džejms Vud, The New Yorker Briljantna satira koja zadire u prirodu smrtnosti. Ben Bolig, The Observer