Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 336 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
Slika/panel od pune smole ručno rezbaren u klasičnoj kineskoj Paviljon sceni. Donešen je iz galerije u Bukureštu 1991. godine. Težak oko 4 kilograma. Ručno je bojen. Dimenzije su 50x29,5x2cm. Vidi se da je na nekim sitnim mestima skinuta boja, crta na zadnjoj strani nije oštećenje već je samo takođe skinuta boja.
Arif iskandarov: Na selu, ulje na platnu Dimenzije slike: 48x38m, Vlasnik, slika kupljena od autora Arifhan Iskandarov živi i stvara u Beogradu. Rođen je u Uzbekistanu, slikarstvo je studirao u Moskvi, a magistrirao u Sankt Peterburgu. Kao najbolji mladi slikar u SSSR-u 1989.godine dobio je nagradno putovanje. Ponudili su im Francusku, Italiju, Holandiju i Jugoslaviju. Izabrao je Beograd, tu i ostao.
30 x 40 cm Vojislav Marinković (Leskovac, 2. oktobar 1911 — Beograd, 31. oktobar 2004) je bio likovni umetnik fotografije, majstor fotografije, fotografski pisac i kritičar. Nosilac međunarodnog fotografskog zvanja Ekselencija FIAP (EFIAP}. Završio Trgovačku akademiju (1931), Ekonomski fakultet (1942) i Visoku školu spoljne trgovine (1947) u Beogradu. Radio u bankarstvu, spoljnoj trgovini, diplomatiji i kulturi. Bavio se fotografijom od 1936. najpre kao član Foto-sekcije Srpskog planinarskog društva (SPD), a od 1938. i kao član Foto kluba „Zagreb“. Jedan od osnivača Kluba foto amatera „Beograd“ (KFAB), 1939. Bio član ULUPUDS-a. Bio urednik časopisa Fotografija i Beogradski objektiv. Afirmaciju u fotografiji započeo 1938. kao član Foto kluba „Zagreb“, učešćem na izložbama. Formiran pod uticajem tzv. `zagrebačke škole“ fotografije, Marinković je, uz nekolicinu drugih, bio neka vrsta mosta između prekosavskog lirskog sfumata i beogradskog realizma. U prvim posleratnim danima doprineo je izgradnji fotografske organizacije; nalazio se i među prvim autorima na domaćim i stranim salonima fotografije, baš kao što se sreće i među prvim nosiocima visokih priznanja u Foto-savezu (jugoslovenskom i srpskom), ili međunarodnoj fotografskoj organizaciji FIAP. Tokom višedecenijskog delovanja u fotografiji uvek je bio okrenut jednoj temi – čoveku i njegovom okruženju. Za svoje motive odabirao je sam život: žanr-scene, folklorne motive, portrete u ambijentu. Fotografije je grupisao u cikluse: Moj mali Beograd (1952-1960); Po Evropi (1952-1990); Pariske uspomene (1952-1990); Srpsko selo (1956-1970); Traženja (1956-1970); i Afrika (1970-1980). Sredinom pedesetih godina, delimično pod uticajem evropskih strujanja u fotografiji, Marinković je uneo u već sačinjen pikturalni sklop svojih dela jedno tada sasvim novo fotografsko mišljenje stvarajući fotografske dokumente prožete duhom nostalgije. Karakteristična dela u kojima se najviše ogleda ta nova vrednost su Muftaši; Lapavica (1953), Marenda; Sa pijace (1954), ili nekoliko godina docnije nastale, Bacanje kamena i Pod kupolom (1958). Tim delom svoga opusa izvršio je ne mali uticaj, ne samo na svoje savremenike nego i na nastavljače. Izuzetan doprinos Marinkovićev ogledao se i u njegovom hroničarskom radu. Pisao je fotografske kritike, osvrte, prikaze izložbi. Prvi tekst objavio je 1940. godine, a zatim se brojem objavljenih priloga, i opsegom tema o kojima je raspravljao, svrstao među najplodnije srpske fotografske pisce, a po originalnosti pristupa i u osobene pojave u fotografskoj literaturi na srpskom jeziku. Znatan deo svoga radnog veka posvetio je fotografskoj organizaciji, saveznoj i republičkoj, baš kao što je i čest predstavnik jugoslovenske fotografije u svetu, na kongresima, simpozijumima, žirijima. Na celom jugoslovenskom prostoru M. ostaje uvažavan kao ličnost čije su aktivnost i delo – umetničko, hroničarsko, organizaciono – značajno obeležili jugoslovensku fotografsku istoriju druge polovine XX veka. Izlagao na više od 200 grupnih izložbi na gotovo svim kontinentima. Potpuna lista izložbi navedena je u katalogu retrospektivne izložbe „Vojislav Marinković“, Salon fotografije, Beograd, 1979. Samostalno je izlagao u Beogradu (1975, 1995), Varšavi (1979) (zajedno sa Goranom Malićem), Novom Sadu (1980), Zagrebu (1980), Pančevu (1981), Smederevu (1981), Kruševcu (1982) i Boru (1985).
Ulje na platnu Gordane Terecki iz1996 godine. Vojvodjanska slikarka rodjena u Novom Sadu 1959 god Slikarka Vojvodjanske ravnice I salaša snažnog kolorita I osobenog stila.Zivi. Živi I radi u Apatinu. Dimenzije Slike u lux ramu 39x45cm Dimenzije bez rama 21x27cm
posveta Leli i Dušanu Matiću na naslovnoj strani knjige Oskar Davičo - Pre podne 1960. Oskar se potpisuje svojim nadimkom OKETA. tags: nadrealizam, dušan matić, lela matić, oskar davičo, avangarda, almanah nemoguće, časopis svedočanstva, aleksandar vuco Podvizi družine Pet petlića, andre breton, zenit, zenitizam, ljubomir micic, signalizam, algol, miroljub todorovic, casopis rok, bora cosic, boda markovic...
RETKO, JEDINSTVENO IZDANJE NA OVIM PROSTORIMA MINIJATURNE MONOGRAFIJE NAJVEĆIH SVETSKIH UMETNIKA vrlo kvalitetna štampa Majstori umetnosti Komplet 1-20 Izdavač: Vuk Karadžić, Beograd 1987; biblioteka Žad tvrd povez, zlatotisk, u zaštitnoj kutiji, 11cm svaka knjiga ima oko 150 str 5 kola po 4 knjige, 4 kola imaju zaštitne kutije KAO NOVO 1. Rubens 2. Tuluz-Lotrek 3. Direr 4. Ticijan 5. Botičeli 6. El Greko 7. Delakroa 8. Đoto 9. Rafael 10. Dega 11. Vermer 12. Rembrant 13. Luka Kranah stariji 14. Velaskez 15. Pjero dela Frančeska 16. Modiljani 17. Mikelanđelo - slikar 18. Mikelanđelo - skulptor 19. Brojgel 20. Goja
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Dodatne informacije Pisac KATARINA AMBROZIĆ Izdavač SRPSKA KNJIŽEVNA ZADRUGA – BEOGRAD Izdanje 1978 Povez TVRDI Strana 510 Stanje Vrlo Dobro
Ikona Isus Hristos, jajčana tempera na lipovoj dasci, 26x36cm, 14000 dinara, rad akademskog slikara. Izrada svih vrsta ikona od najkvalitetnijih materijala po tradicionalnoj vizantijskoj tehnici ikonopisanja na lipovoj dasci koja ikoni obezbeđuje postojanost i trajnost. Po dogovoru izrađujemo ikone i na drugim podlogama (medijapan, platno) i drugim tehnikama (ulje, akril) po želji kupca. Možete kupiti trenutno raspoložive ikone iz naše ponude ili naručiti ikonu po Vašoj želji, sa periodom izrade od 2-4 nedelje. Ikone možete preuzeti lično u Beogradu ili Vam ih možemo poslati putem kurirske službe, dostava na teritoriji cele Srbije.