Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 244 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Starija emajlirana značka `Cadillac`.Dimenzije 1cm x 1,2cm.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
-
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Lot od 230 značaja u stanju kao na slikama. Neke bolje ,neke lošije očuvane. Razna tematika. Cena je za sve
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
ZNAČKA AMS-20.GODINA 1946-1966 ,POZLATA U KUTIJI Stanje kao na slikama.. Retko
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Lot 19 značaka , saobraćaj , odlično očuvane ! Auto Hrvatska Zagreb Auto Hrvatska Čakovec Auto Hrvatska Zadar Sljemetrans TAM Jugošped Opel Sokoprevoz Steyr
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Otpor bedževi (lot) 3,5 i 2,5 cm
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Cetiri stara bedza, odlicno ocuvana!
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Emajlirana značka iz 60-tih godina `Deutz` na kopču.Dimenzije 1,7cm x 2,1cm.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
➡️ http://www.kupindo.com/Clan/Chuma/SpisakPredmeta PAN AM Junior Flyer značka od plastike. dimenzije: 6,4cm x 2,6cm Očuvanost vidite na slikama.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Stari reklamni predizborni bedz predsednik SFRJ Slobodan Sloba Milosević politicka stranka SPS Socijalisticka Partija Srbije iz devedesetih godina precnika 5,5cm vrlo dobro ocuvan.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Made in Yugoslavia Sve slikam neposredno pred postavljanje pa stanje bukvalno odgovara fotografijama. . Nakon dogovora uplata je na račun u OTP Banci Šaljem postexpresom nakon uplate Šaljem u inostranstvo jedino EMSOM (postexpres za inostranstvo pri pošti Srbije, skuplji je od klasičnog slanja ali sigurniji, i brži), gde vi snosite sve troškove slanja, za carinske troškove kupovine više predmeta ili gubitke paketa nisam odgovoran, , osim ako nemate nekoga u srbiji da pošaljem na njegovu adresu, nakon uplate na moj račun ili vaše uplate Western unionom na ime i podatke!
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Set značaka sssr gradovi heroji города герои, set od 11 značaka u originalnom pakovanju iz 1976 god. , značke, značka, ussr, drugi svetski rat, sovjetski savez, rusija. В 1976 г. Мытищинский завод также выпустил серию нагрудных знаков « Города-герои» . Серия состояла из 11 алюминиевых миниатюр, анодированных под цвет золота и раскрашенных эмалями 5 цветов. Верхняя часть значка была выполнена в виде гвардейской ленты. Под лентой изображались памятники героям, павшим в годы Отечественной войны 1941 – 1945 гг. , установленные в каждом из городов-героев.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Službena značka `Lufthansa DLH` (na kopču).Dimenzije 4cm x 1,5cm.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Dodatne informacije Pisac IVAN TIKVICKI Izdavač FK BAČKA – SUBOTICA Izdanje 1971 Povez MEKI Stanje Dobro
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
emajl prečnik 99mm
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Lokomotive - Jugoslovenska Drzavna Zeleznica - Jugoslovenska Zeleznica . 10 znacki sa motivima lokomotiva koje je kosristila JDZ I JZ .
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
PRAXMAR SKISCHULE Stara predratna značka ski škole. Stanje kao na slikama.. Raritet..
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
IZUZETNO RETKA ZNAČKA-BEDŽ UČESNIKA EMISIJE IZ SERIJALA `ZNANJE IMANJE`-HUM 1985 GODINE. Stanje kao na slikama .. Dimenzije 6*2,5 cm.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Lot 14 značaka Prosveta + jedna Nolit , odlično očuvane
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
224 KOM ZNAČKI I ALBUM
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Демонстрације на Тргу републике у Београду 9. марта 1991. године су биле први велики митинг Српског покрета обнове Вука Драшковића, а подржали су га и још неке опозиционе странке против режима Слободана Милошевића 4kom
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
More znacaka kompanija raznih tema ...preko 150 kom..
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Lot znacaka sa slike i Album...
Izlozba i trka veteranskih automobila , odrzana 2021. u Velikoj Britaniji . Stanje i kvalitet vidite na snimcima . Pažljivo pogledajte predmet na snimcima i ako nešto nije jasno pitajte jer nakon slanja predmeta nikakvu reklamaciju ne priznajem Šaljem poštom kao vrednosno pismo nakon uplate cene i poštarine . Uplata PostNetom . ne šaljem u inostranstvo i menjanje me ne zanima . Kontaktirati me iskljucivo preko poruka .
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Description Naličje takmičenja – Dragan Koković Olimpijske igre su stale u “mediski kabl”,a televizija je postala globalni stadion savremenog sporta. Sve se fokusira oko medija koji postaju temeljni stubovi velike profiterske utakmice. Otkupom televizijskih prava zgrće se silan novac od slike koja se odašilje u svet željan spektakla.Kroz prenose olimpijskih dešavanja i sportskih događaja povećava se mogućnost plasiranja reklamnih poruka i novih rekorda za plaćene reklamne sekunde i minute. Sport zauzima sve više mesta na televiziskim programima,čime se svakako ide u susret interosvanju navijačaširom sveta,a,s druge strane,podiže se popularnost sporta i sportista,ali ono osnovno ostaje van televizijske slike-to su ogromne zarade televizijskih kompanija. Televizija je na taj način već odavno prestala da bude samo posrednik,a sve više učesnik.Stoga mnogi smatraju da ona treba neposredno da utiče na sport. Ništa se ,dakle,ne prodaje tako dobro kao sport.Zato se jedva čekaju mogućnosti prenosa olimpijskih igara da bi se na raznim kanalima pojavili takmičari i na taj načinudovoljilo televiziskom gledalištu.Sve se to višestruko isplati kroz neizbeznu,agresivnu reklamu. Razloge za ovo treba traziti u sve većoj komercijalizaciji sporta uopšte,a vrhunskog posebno,pa u skladu s tim i komercijalizaciji najvećih sportskih takmičenja,u čemu olimpijske igre već poodavno nisu izuzetak.