Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
76-100 od 5738 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Knjiga je odlicno ocuvana.. Knjiga smeha i zaborava najlirskija je Kunderina knjiga, mada je baš tu do vrhunca doveden autorov antilirizam! `Briljantna i originalna`, ona sjedinjuje autobiografski zapis u neposrednoj vezi s tragičnim Praškim prolećem, oporu kritiku i onirički erotizam. Napisana u formi varijacija, toliko karakteristično za Kunderin opus, u krugu njegovih opsesivnih tema (smeh, zaborav, politika, istorija…) naročito je istaknula ravnodušnost, u kojoj tone tužna junakinja Tamina, ravnodušnost koja prerasta u zaborav, u odlazak s one strane. Pa i ako je bez jedinstvene fabule, i ako je sačinjen od (opet) sedam relativno samostalnih delova, ovaj Kunderin roman je celovito i snažno ostvarenje. U sugestivnoj magiji Kunderinog jezika prepoznajemo jedno od remek-dela evropskog romana.
Spoljašnjost kao na fotografijama, unutrašnjost u dobrom i urednom stanju! BREHT: Slikovita biografija Bertolt Breht (takođe Bertold Breht) (nem. Bertolt Brecht; rođen kao Eugen Berthold Friedrich Brecht; Augsburg, 10. februar 1898 — Istočni Berlin, 14. avgust 1956) je bio najznačajniji nemački pisac drama, pozorišni teoretičar i pesnik 20. veka.[1] Njegova dela se danas izvode širom Nemačke i sveta. Breht važi za osnivača epskog teatra. Biografija Breht na poštanskoj marci Bertolt Breht je rođen u Augsburgu (Bavarska) 1898. u buržoaskoj porodici. Prve svoje tekstove je objavio 1914. godine za vreme studija filozofije i medicine, u Minhenu. Godine 1918, na kraju Prvog svetskog rata, napisao je svoju prvu dramu Baal. Sledile su drame Bubnjevi u noći 1919. i U džungli gradova 1921. Sve tri su izražavale njegove anarhističke stavove. Godine 1924. pridružio se Nemačkom teatru u Berlinu (Deutsches Theater) (tada pod upravom Maksa Rajnharta) i upoznao glumicu Helenu Vajgl. Pisao je političke drame. Veliki uspeh je postigao 1928. kada je napisao Operu za tri groša (muziku je komponovao Kurt Vajl), jedan od najvećih muzičkih uspeha u doba Vajmarske republike. Oženio se sa Helenom Vajgl i postao marksista. Jačanje nacizma u Nemačkoj, gde su njegova dela zabranjena i spaljivana, naterala su ga da ode u egzil 1933. Prošao je Evropu (Danska, Finska, Rusija), pre nego što je stigao u SAD, u Kaliforniju. Zbog marksističkih ideja, napustio je SAD 1947. Tokom ovog perioda, napisao je dosta drama, uključujući Galilejev život, Majka hrabrost i njena deca, Zadrživi uspon Artura Uija, Kavkaski krug kredom i Mali organon za teatar gde je teorijski obrazložio svoje shvatanje teatra. Definitivno se nastanio u Berlinu 1949,[2] gde je bio upravnik Berliner ansambla. Predstave su ilustrovale njegove socijalističke ideje. Osnovao je marksistički pokret Epski teatar. Podržavao je diktatorski režim Valtera Ulbrihta i cinično poručio kritičarima: Ako narod loše misli, promenite narod!. Postao je omiljena ličnost režima u NDR i dodeljena mu je Lenjinova nagrada za mir 1955. Umro je od infarkta u Berlinu 14. avgusta 1956. Teorija teatra Breht je želeo dati odgovor na Lenjinovo pitanje „Kako i šta treba naučiti?“. Stvorio je uticajnu teoriju pozorišta Epski teatar, po kojoj predstava ne treba da navede gledaoca da se emotivno identifikuje sa akterima radnje, već da u njemu izazove racionalno preispitivanje i kritiku onoga što vidi na sceni. Verovao je da katarza emocija ostavlja publiku samozadovoljnom. Umesto toga, želeo je da publika iskoristi svoju kritičku moć da prepozna zlo u društvu i da ga promeni. Breht je opisivao svoje predstave kao „kolektivne političke sastanke“ u kojima učestvuje i publika. Po ovome se vidi da je on odbacivao elitističko viđenje politike po kojem visoki političari izdaju uredbe za upravljanje masama. Da bi ovo postigao, Breht je koristio tehnike koje podsećaju gledaoce da je predstava slika realnosti, a ne sama realnost. To je on zvao „efekat distanciranja“ (Verfremdungseffekt). Postupci koje je koristio su: direktno obraćanje glumaca publici, izlaganje teksta u trećem licu ili u prošlosti, glasno deklamovanje, neobični svetlosni efekti, korišćenje songova, itd. Naglašavajući konstruisanost pozorišnih zbivanja, Breht se nadao da će publika shvatiti da je realnost konstrukcija koja se može promeniti. „Istorifikacija“ je još jedna od njegovih tehnika. Naime, njegove drame se često bave istorijskim ličnostima ili događajima. Smatrao je da će publika tako moći da održi kritičku distancu prema događajima i da će prepoznati paralele sa socijalnim problemima u savremenom vremenu. U jednoj od svojih prvih režija, Breht je upotrebio panoe sa natpisom „Ne buljite tako romantično“ (Glotzt nicht so romantisch!). Stvorio je politički teatar u kome publika učestvuje interpretirajući značenje. Njegova teorija teatra je snažno uticala na savremeno pozorište, mada se smatra da se efekti epskog teatra gube posle nekoliko odgledanih predstava. Neke od njegovih inovacija su postale uobičajene u savremenom teatru. Brehtov uticaj je vidljiv i u savremenim filmovima. Režiseri poput Larsa fon Trira, Rajnera Vernera Fasbindera i Žan-Lika Godara u svojim su filmovima koristili Brehtovu teoriju distanciranja. Dela Pozorišni komadi (hronološki) Bal (1922) Bubnjevi u noći (1922) U džungli gradova (1924) Život Edvarda II Engleskog Čovek je čovek (1926) Opera za tri groša (1928) Uspon i pad grada Mahagonija (1928) Lindbergov let Lekcija o razumevanju Onaj koji kaže da. Onaj koji kaže ne. Preduzete mere Sveta Joana Izuzetak od pravila Majka (1932) „Okrugle glave“ i „šiljate glave“ (1936) Užas i jad Trećeg rajha Galilejev život (1943) Majka hrabrost i njena deca (1941) Suđenje Lukulu Dobri čovek iz Sečuana (1943) Gospodar Puntila i njegov sluga Mati (1948) Zadrživi uspon Artura Uija (1956) Vizije Simone Mašar Švejk u Drugom svetskom ratu Kavkaski krug kredom (1954) Dani komune Antigona (1947) Koriolan (po Vilijamu Šekspiru) (1952/53) Lirika Psalmi (1920), Augzburški soneti (1925–1927), Songovi za Operu za tri groša (1928), Iz knjige građanina (1926–1927), Noćni logor (1931), Poeme iz revolucije (1932), Soneti (1932–1934), Engleski soneti (1934), Kineske pesme (1938–1949), Studije (1934–1938), Svendborške poeme (1926–1937), Štefinska zbirka (1939–1942), Holivudske elegije (1942), Pesme iz egzila (1944), Nemačke satire(1945), Dečje pesme (1950), Bukovske elegije (1953) Proza Augzburški krug kredom Razgovori izbeglica Poslovi gospodina Julija Cezara (1949) Ranjeni Sokrat (1949) Prosjački roman (1934) Kalendarske priče (1949)
William Wright - Heiress: the Rich Life of Marjorie Merriweather Post Pocket Books, 1979 313 str. meki povez stanje: dobro A portrait of cereal tycoon C. W. Post`s only child reveals the way she commanded her inherited wealth down to her death at age eighty-six, examining her enormous estates and Manhattan apartment, extensive art treasures, business and diplomatic accomplishments, and marriages. And rich it was, too. Four marriages, ranging from mildly unsatisfying to downright terrible, three daughters (among them Dina Merrill) and untold houses, lavish cars, yachts, planes, and servants later, the Posture heiress was reduced to a few months of violent senility at the end. She used to kick at her granddaughter Marwee then, though she loved her, and was once found perched on top of a kitchen table at Mar-A-Lago, her vast Palm Beach estate. Prior to that, however, she gulped down life the way other people gulped the family brand. She married a lawyer who became Ambassador to Russia, and she used her stay there to collect a boggling array of Faberge and other Russian art. She entertained more lavishly than anyone else in the history of this country, Wright maintains (a memo to guests noted: ``If you are planning to wear a floral tiara to the ball, let us know without delay so that one can be ordered for you``). She never tired of falling in love, and had to be dissuaded from remarrying for the fifth time at the age of 82. She seems, from this sprightly account, to have enjoyed most of her life and her staggering wealth thoroughly. So, it`s passing fun to read about her. Nonfiction, Biography, 067182628X
Miljenko Smoje : Dnevnik jednog penzionera : jednogodišnje osobno iskustvo / Split : Marjan tisak, 2004, Materijalni opis 448 str. ; 20 cm Dalmatinska biblioteka ; 6 Izabrana djela / Miljenko Smoje Hrvatska dijalektalna književnost. Memoari. Dnevnici. Životopisi Anotacija Miljenko Smoje (1923.-1995.), pisac Velikom mista i Kronike o malom mistu po kojima je rađena slavna TV serija ostaje klasik čakavske, odnosno satiričke proze koja nas ponajprije veže za Dalmaciju u vremenima i prije Drugoga svjetskog rata. Do kraja života obraćao se domaćoj sredini pišući o problemima koje je dijelio s običnim ljudima. Tako i ova knjiga, koja se može nazvati bogatom kronikom penzionerskog života, korespondira i s današnjim vremenom, ali će ipak potvrditi drukčiji svijet, događanja i doživljaje koje bismo bez Smoje zaboravili. Niz je to raznolikih tema, u izvornom govoru ovjekovječenih, poletno zapisanih i sjetno pohranjenih. Očuvanost 4.
Stephen Fry - The Fry Chronicles Penguin / Michael Joseph, 2010 438 str. tvrdi povez stanje: vrlo dobro The popular actor, comedian, and writer traces his unlikely Cambridge education, his relationships with such contemporaries as Hugh Laurie and Emma Thompson, and his hedonistic rise to stardom. Stephen Fry is not just a multi-award-winning comedian and actor, but also an author, director and presenter. In January 2010, he was awarded the Special Recognition Award at the National Television Awards. This memoir details some of the most turbulent and least well known years of his life with writing. Thirteen years ago, Moab is my Washpot, Stephen Frys autobiography of his early years, was published to rave reviews and was a huge bestseller. In those thirteen years since, Stephen Fry has moved into a completely new stratosphere, both as a public figure, and a private man. Now he is not just a multi-award-winning comedian and actor, but also an author, director and presenter. In January 2010, he was awarded the Special Recognition Award at the National Television Awards. Much loved by the public and his peers, Stephen Fry is one of the most influential cultural forces in the country. This dazzling memoir promises to be a courageously frank, honest and poignant read. It will detail some of the most turbulent and least well known years of his life with writing that will excite you, make you laugh uproariously, move you, inform you and, above all, surprise you.`--Publisher description Contents: Machine generated contents note: 1.College to Colleague Cambridge College and Class Chess, Classics, Classical Composers, Curiosity and Cheating Caledonia 1 Cherubs, Coming Out, Continent Challenge 1 Corpus Christening Chariots 1 Caledonia 2 Conveniences Committees Cycle Comedy Colleague, Collaborator and Comrade Continuity and Clubroom Comedy Credits Cooke Chariots 2 Corpsing Chorus Cellar Tapes and Celebration Cheerio, Cambridge Caledonia 3 2.Comedy Carry on Capering Clash of Cultures Chelsea, Coleherne Clones and Conscience Colonel and Coltrane Computer 1 Commercial Create! Car Challenge 2 Cinema Church and Chekhov Cockney Capers Chichester 1 Crises of Confidence Celebrity Commercials, Covent Garden, Compact Discs, Cappuccinos and Croissants Crystal Cube Columnist Cryptic in Connecticut Contortionist Critics and Couriers Confirmed Celibate Note continued: Characters and the Corporation Colonel and Mrs Chichester Computer 2 Conspicuous Consumption Country Cottages, Cheques, Credit Cards and Classic Cars Carlton Club Crustiness Courtly Comedy Coral Christmas, Cassidy, C4, Clapless Clapham, Cheeky Chappies and Coltrane`s Cock Clipper Class, Cote Basque and Choreography C Nonfiction, Biography, 0718154835