Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 50 rezultata
1-25 od 50 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
rad (originalna grafika - termin grafika kao likovna tehnika a ne grafika kao crtez) je potpisan u ploci monogramom K.L. a punim imenom i prezimenom u olovci na listu ... Covek sa lulom. 48 x 34 cm. ako volite van goga a ne marite da imate jednog `stranca` u enterijeru mozda je ovo prava stvar za vas.
- LJE VINA. Oprez - erotizovana kompozicija, ne na prvi pogled. Berba, muljačica grožđa i radnik, 1993. godina, E.A. primerak, potpisan, 40 x 28 cm plus ram iz superiorne kolekcije. kljucne reci : Vino od A do Š Više stotina eksponata, raznih sprava, pribora i alata koji su nekada služili za spravljanje vina mogu se i danas videti u Muzeju vinarstva i vinogradarstva u Aleksandrovačkoj župi. Smešten je u podrumu Poljoprivredne škole, koja je građena davne 1924. godine, a osnovan pre četiri leta sa namerom da otrgne od zaborava tradiciju vinarstva i vinogradarstva ovog blagorodnog kraja. Već u holu muzeja, na požutelim fotografijama posetioci mogu da vide lepotice berbe, muljačice grožđa, stari način proizvodnje vina, bosonoge nadničare, gazde u gospodskim odelima kako nadgledaju berbu. Na pojedinim foto-zapisima prepoznaju se i poznate vinarske porodice kao i čuvene župske poljane, stara vinogradarska naselja koja čine vajati gde su vinogradari provodili letnje dane. Izložene su i razne vinske sprave koje već dugo nisu u upotrebi, krčazi, satlik iliti vinska flaša kao i stare „deljane“ čaše za vino. Već u prvoj sobi koja se jednostavno zove „Župska trpeza“ predstavljeno je svo bogatstvo blagorodne Župe. Na trpezi su vinari ovog kraja izložili, šta bi drugo, nego vina, rakije, sokove, razno voće. „Poljanski dvor“ je prostorija koja odiše tradicijom minulih vremena i svedoči o mitu uzgajanja i kulturi vinove loze na prostorima Župe. Tu su i vajati sa ognjištem, niskim drvenim stolom, krevetom ali i kolevkom jer su se mnoge žene radeći na polju i porađale. „Vrionica“ je prostorija gde su smeštene stare sprave za preradu grožđa, muljače, prese koje su iz Austrije stigle 1926. kao deo ratne odšete. - Vinova loza se u ovim krajevima gaji od Rimljana. U pisanim dokumentima prvi put se pominje još u studeničkoj povelji 1196. godine gde se navodi da je župan Stefan Nemanja manastiru Studenica darovao vinogradarska sela u Župi. Postoji svedočenje da je francuski konzul Deko prilikom posete Župi 1904. godine rekao za ovaj kraj da je evropska Šampanja - priča Gvozden Đolić, direktor Muzeja vinarstva i vinogradarstva Aleksandrovačke župe. Madam od Aleksandrovca, figurina iz neolita može se videti u sobi „vinarski zbor“ gde se okupljaju vinogardari i vinari a održavaju se i pesničke večeri i muzički koncerti. Majstorska soba namenjena je nadaleko čuvenim župskim vinarima u kojoj ocenjuju plodove rada. Tu je i ikona zaštitnika vinara, Svetog Trifuna kao i tron srpske gidže ili župski čokot koji može da rađa i do 150 godina. Ovu sobu posetioci najčešće opsedaju, jer na ovom mestu degustiraju različite vrste vina. Teškom mukom ih nateraju da pođu u dalje razgledanje. Sto se u majstorskoj sobi okreće, a verovatno i čitava soba pojedinim posetiocima koji preteraju u degustaciji. Uz čašu župskog pića može se čuti i zanimljiva vinska priča. - Sve vrste grožđa koje se gaje u vinogorjima Evrope uspevaju i u ovom kraju zbog župske klime. Planine Jastrebac, Kopaonik, Željin i Goč štite Župu od jakih planinskih vetrova, veliki je broj sunčanih dana u godini, malo magle, što izuzetno pogoduje uzgajanju vinove loze-priča naša sagovornik. Dominantne sorte vina u ovom kraju su prokupac, stara blizu hiljadu godina, i tamnjanika, muskantna sorta poreklom iz Francuske koja se u Srbiji gaji unazad pet stotina godina. Gaje se i sovinjon, smederevka, župljanaka, šardone, italijanski rizling, a najpoznatije vino u kraju je župska „ružica“, „župsko crno“, „rizling“, „kaberne sovinjon“ i „merlo“. - Župa je bogom dana zemlja koju zovu srpska Kalifornija, gde uspevaju sve vrste grožđa, jabuke, šljive, žitarice, zato ovaj narod opstaje bez obzira na sve, pa i na svetsku ekonomsku krizu - kaže u šali Gvozden Đolić, direktor Muzeja vinarstva i vinogradarstva Aleksandrovačke župe. Na pitanje koje je vino najbolje Aleksandrovčani imaju unapred smišljen odgovor. - Mora da zadovolji tri uslova, prvi, da ga ima mlogo, da je ladno i, što je najvažnije, da je džabe. Vođeni ovom istinom, kada je davne 1963. godine obnovljena župska berba, meštani su rakiju i vino nudili u buradima na kojima je pisalo „potegni koliko možeš, sve je džabe“. Te godine, kažu, bilo je najviše pijanih gostiju koji su teturajući napuštali Aleksandrovac.
Slobodan Manovic Danco Bez naslova, potpisan, 62 x 50 cm tehnika: tus ili suva igla ili bakropis, s obzirom da je ovaj izuzetno dekorativan rad 1993. godine poklonila kompanija Koling za useljenje Oliveri (najverovatnije cuvena Olivera Blažić, arhitekta) moze biti i jedno i drugo, inace, rec je o izuzetno skupom umetniku u svoje vreme kao sto se moze procitati iz raznih clanaka na internetu, a Koling je izuzetno mocna i jaka kompanija. Cena je primerena okvirnoj vrednosti grafike za ovog umetnika.
Za biblioteku. Eksplozivna stvar za bibliotekare, knjizare ili vlasnike knjiga ili biblioteke. Neizbezan dekor u elementu u kom caruju knjige. Joze Spacal Erupcija, 1977 226 / 400 50 x 35 plus ram signirano, datirano Jože Spacal (1939, Kostanjevica na Krasu) je eden najvidnejših slovenskih likovnikov svoje generacije. Umetnostno izobrazbo je pridobil na akademiji Brera in Visoki šoli za umetnost Castella Sforzesca v Milanu.
Prodajem grafiku poznatog grafičara Milana Stanojeva iz njegove rane faze, tačnije iz 1967. godine. Grafika je uramljena sa ramom od medijapana crne boje (može se pogledati na fotografiji) i ide sa duplim parspatuom. Odlično očuvana. Veličina rama: 65 x 50,5 cm Veličina grafike: 42 x 32 cm Tehnika: Litografija u boji Godina: 1967. Otisak: A.0. - Autorski otisak - Signirana u donjem delu grafike Naziv dela: Popodnevni časovi Nešto o autoru: Milan Stanojev, rođen 1938. godine u Srbobranu, 1964. godine je diplomirao na grafičkom odseku Akademije likovnih umetnosti u Beogradu, u klasi profesora Boška Karanovića. Prvu izložbu je priredio 1965, a postdiplomske studije je završio 1966. godine. Od 1964. godine je član ULUS-a i Grafičkog kolektiva. Od 1975. godine zaposlen je na Akademiji umetnosti u Novom Sadu. Bavi se grafikom, crtežom i slikarstvom. Priredio je oko pedeset samostalnih i učestvovao na preko tri stotine grupnih izložbi u zemlji i inostranstvu. Kao predstavnik nove figuracije šezdesetih godina, i kao pripadnik mlade generacije umetnika koji su u svom radu davali primat ovoj tehnici, Stanojev je svojim originalnim rukopisom uticao na razvoj modernog i rađanje postmodernog umetničkog izraza u drugoj polovini XX veka. Svoj uticaj umetnik je ostvarivao i kao redovni profesor na Grafičkom odseku novosadske Akademije umetnosti, određujući i na taj način puteve kritičkog poimanja, formiranja ukusa i uspostavljanja kriterijuma savremenog grafičkog jezika. Tokom rada Milan Stanojev je u okviru različitih tematsko-idejnih pristupa istraživao najraznovrsnije mogućnosti grafičke tehnike. Ova izložba ima za cilj da prikaže ključne faze njegovog bogatog grafičarskog opusa, koje su do sada bile uglavnom parcijalno sagledavane. Za sva pitanja sam tu! :) ps. slika, grafika, pop art, dizajn, design, andy warhol, poklon..
ZAHARIJE ORFELIN (1726-1785) `SVETI PETAR I PALVE SA APOSTOLIMA` Bakrorez iz 1770. Original ploče u muzeju SPC. Otisak cca 1990. Dimenzije ploče 36,5 x 53,5 cm; dimenzije lista 50 x 68 cm; dimenzije rama 58,5 x 76 cm. Moguća provera autentičnosti, bio na Madl artu. Opremljen u adekvatan luksuzni ram i antireflex staklo. Dogovor moguć, pitanja u inbox ili telefonom. Pogledajte i ostale moje oglase.
Potice iz kolekcije poznatog jugoslovenskog direktora i kolekcionara. Radomir Damnjanovic Damnjan Ko to voli Desada, 1959 16/50 bakropis, dimenzije lista su oko 70 x 50 cm potpisana, datirana Istoimeni bakropis koji se prodavao na MadlArt-u za 600 eura ima netacno navedene dimenzije lista (68 x 48 cm).
TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHIIIIIIIIIIIIIIIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO YOSHIZUMI Brat Japanac. Grafika u kombinovanoj tehnici suva igla, bakropis, akvatinta. Veoma skup slikar svetskog ranga. Predstavljao Japan na 4. bijenalu grafike u Beogradu, 1996, godine. Dimenzije rada otprilike 17 x 15 cm, rad je poklon autora. Artist proof, X / X. (Artist proof ili E.A.) Toshio Yoshizumi, Japanac, rodjen u gradu Saitama, 1952. godine.
ORIGINALNA PRES FOTOGRAFIJA IZ 70tih. NEMA POTPISA. dim. 25,5 x 30,5 cm Ernst Haas (March 2, 1921 – September 12, 1986) was a photojournalist and a pioneering color photographer. During his 40-year career, the Austrian-born artist bridged the gap between photojournalism and the use of photography as a medium for expression and creativity. In addition to his prolific coverage of events around the globe after World War II, Haas was an early innovator in color photography. His images were widely disseminated by magazines like Life and Vogue and, in 1962, were the subject of the first single-artist exhibition of color photography at New York’s Museum of Modern Art. He served as president of the cooperative Magnum Photos, and his book The Creation (1971) was one of the most successful photography books ever, selling 350,000 copies.
Milic Stankovic - Milic od Macve originalan akvarelisan bakropis u boji Milicev bakropis predstavlja veliku razliku u kvalitetu u odnosu na litografije i serigrafije od istog autora ~ 32 x 18 cm plus dimenzije rama potpisan, datiran, otisak 30 od 60 Nemanjicki diptih, 1985
M.F.Larsen potpisana gravura 1915, original. Ram nije autentican iz perioda. Signirana sa leve i desne strane. Period- 1915, veličins 26,5x24cm, sa ramom 45x42cm. Izvrstan danski slikar, najpoznatiji po gravurama koje se nalaze i u danskim muzejima. Licno preuzimanje je za umetnicka dela uvek najbolja opcija. Na mom profilu imate ponudu za puno drugih slika poznatih slikara: Cile, Cibe, Pacov, Mitrovic, Prodanovic, Suput, Mikonjic, Micic. Razliciti formati, razlicite tehnike. Sve moje slike su deo licne kolekcije, sa paznjom kupovane i cuvane.
Snimak koji vidite je iz jedne beogradske galerije u centru grada. Branko Krstic Zenski kat tus na papiru potpisan dole levo oko 50 x 60 cm poznati srpski arhitekta koji je sa bratom Petrom konstruisao crkvu sv. Marka na Tasmajdanu Braća Krstić (Petar, Beograd, 24. decembar 1899 — Beograd, 1991; Branko, Beograd, 15. decembar 1902 — Beograd, 1978), bili su srpski arhitekti. Pripadali su tzv. „srpskom nacionalnom stilu“. Braća Krstić su bili i profesori na Arhitektonskom fakultetu Beogradskog univerziteta. Sadržaj 1 Biografije 2 Važnija dela 3 Vidi još 4 Literatura 5 Spoljašnje veze Biografije Udžbenik „Arhitektonske konstrukcije“ Petra Krstića Petar Krstić je diplomirao na Tehničkom fakultetu u Beogradu 1924. Bio je redovni profesor na predmetu Arhitektonske konstrukcije, a Branko, diplomirao 1927. na istom fakultetu, docent na predmetu Arhitektonsko crtanje u periodu od 1949—1959. godine. Petar Krstić je napisao jedan od najvažnijih udžbenika na tom fakultetu: „Arhitektonske konstrukcije“ (u dva toma), a Branko Krstić udžbenik „Arhitektonsko crtanje“. Agrarna banka Važnija dela Paviljon kraljevine Jugoslavije na svetskoj izložbi u Filadelfiji (1924-1925); Vila Stevke Milićević u Beogradu u Užičkoj 54 (1929-1930); Stambena zgrada gospođe Jelinić u Kumanovskoj 13 (1930-1931) u Beogradu; Palata Agrarne banke (1932-1934) u Beogradu; Hram Svetog Marka u Beogradu (1930-1939). Igumanova palata (1938) u Beogradu. Vila Lazića i Mitrovića u Beogradu (1931) Vidi još Dom braće Krstić Literatura Alfirević, Đorđe. Ekspresionizam u srpskoj arhitekturi. Beograd: Orionart, 2016. Marina Đurđević, Petar i Branko Krstić, Beograd, Muzej nauke i tehnike, Muzej arhitekture, 1997.
Milan Konjović - RITAM - serigrafija, edicija autora 96/100. Signatura olovkom dole desno. Uramljena pod staklo u adekvatnu srebrnu lajsnu. Kupljena opremljena u Galeriji Milan Konjović u Somboru. Dogovor moguć, pitanja u inbox ili telefonom. Pogledajte i ostale moje oglase.