Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
126-150 od 855014 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Depresija - Mark Vidouson "Depresija" je knjiga autora Marka Vidousona, priznatog britanskog transakcionog analitičara (TA) i psihoterapeuta, koja pruža dubok uvid u problem depresije i terapijske intervencije koje se mogu primeniti za njeno prevazilaženje. Autor se specijalizovao za psihoterapiju depresivnih klijenata, koristeći savremena naučna saznanja i tehnike transakcione analize kako bi pomogao klijentima da prihvate sebe i poboljšaju svoje emotivno stanje. Knjiga pruža odgovore na ključna pitanja o depresiji, uključujući kako se nositi sa osećajem beznađa, strahom, stidom i nedostatkom motivacije. Kroz konkretne primere dobre prakse, autor ilustruje svoj terapijski pristup i detaljno objašnjava simptome i prirodni tok depresije. Posebna pažnja posvećena je ulozi porodice u podršci depresivnoj osobi, kao i tehnike majndfulnesa za usmeravanje pažnje kao korisnog alata u borbi protiv depresije. Ova knjiga predstavlja izuzetan vodič kroz psihoterapiju depresije, prilagođen kako stručnjacima tako i osobama koje se samostalno suočavaju sa ovim izazovom. U dodatku se nalazi kratak vodič za samopomoć u depresiji, pružajući korisne savete za aktivne korake koji mogu pokrenuti pozitivne promene i olakšati proces oporavka. Knjiga "Depresija" je izrađena u mekom povezu, ima 316 strana, autor knjige je Mark Vidouson. Težina je 0.4 kg. Depresija cena Cena knjige "Depresija" je 1760,00 dinara. Cena sa popustom je 1496.00 din. Lako naručivanje putem našeg sajta i brza dostava
Obrađene oblasti Poljoprivreda i privredni razvoj Procesi razvoja i transformaciije poljoprivrede od tradicionalne do moderne Seljačko gazdinstvo u procesu transformacije poljoprivrede Zadrugarstvo u funkciji ostvarenja pojedinačnih interesa članstva i dobrobiti društva kao celine Menadžment u funkciji donošenja makro-mikro odluka unutar moderne poljoprivrede Marketing koncepcija u modernoj poljoprivredi odlično očuvana retko u ponudi LETO.21/13
Stanje kao na slici. Ako niste sigurni da Vam odgovara, pitajte za dodatni opis knjige PRE kupovine, i bice Vam odgovoreno u najkracem roku. Naknadne reklamacije ne prihvatam. Robu šaljem nakon uplate. Besplatna dostava podrazumeva slanje preporucene tiskovine postom nakon sto uplatite knjigu na racun koji ce vam biti dostavljen . A 151, A 380
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
izdavac mladost 1975 brosirani povez ocuvana