Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
51-75 od 2977 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Donji precnik: 12cm Gornji precnik: 21cm Visina: 9.5cm Ukupna tezina: 1.241kg
Eugen III Kočiš (1955) - DRESER? A TI? A VI? A VI? - Triptih ulja na lesonitu iz 1992. Tri slike su opremljene zajedno u ram oslikan od strane umetnika. Ukupne dimenzije rama 115 x 202 cm. Pojedinačne slike dimenzija 59x102 cm, ram širine 6.5 cm. Signatura na trećoj slici dole. Zbog masivnosti poželjno lično preuzimanje. Dogovor moguć, pitanja u inbox ili telefonom. Pogledajte i ostale moje oglase.
Ovo po trgovcima ne vredi ovoliko ali je sigurno prava stvar sto je vrlo vazno. Da ga bilo ko nadje da li bi ga dao za 6500 dinara? Drugim recima, koliko nesto pravo, iskovano u Srbiji ko zna kada treba da vredi u XXI veku pitanje je pitanja? U svakom slucaju ako niste kupac onda nemojte kupiti, posmatrajte jer i to se ceni. dimenzije priblizno duzina 17 x sirina 6,6 cm. lepo i ko ukras - veoma dekorativno ... moze se koristiti i prilikom polaganja zakletve, bese ili slicno; okamenjeni tragovi mamca predmet od pamtiveka
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
velika dekorativan G Morelli ilustrator 50x60 dimenzija
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Različite novogodišnje čestitke Različite veličine i iz različitih perioda Mnoge su preklopne Deo je putovao, a mnoge nisu korišćene Pojedinačne fotografije mogu se videti pod: Razglednica čestitka novogodišnja ...
Sveta Marija Magdalena Pokajnica, kopija slike italijanskog slikara Pompea Batonija (1708-1787) iz 1742. god, uništene u bombardovanju Drezdena 13. februara 1945. god. Majstorski rad, veće od prirodne veličine, jako staro ulje na platnu, davno skinuto sa blind rama. U vrlo dobrom stanju s obzirom na starost. Čuvano u rolni. Platno je krupnog tkanja, odlično očuvano. Vrlo velik komad, muzejski gabarit, 191x79cm, perfektno za salonski enterijer, restoran, recepciju. . . Ima sitnih oštećenja. Stanje kao na fotografijama. Pogledajte još zanimljivih predmeta: http://www.kupindo.com/Clan/xorg/SpisakPredmeta http://www.limundo.com/Clan/xorg/SpisakAukcija
___........................................................................................................................___Proverbs (Poslovice) 3:15-18 No, svakako je bilo jednako poznatih pisama u nasoj istoriji, ali ovo je jedno koje se putem medija naprosto urezalo u kolektivnu svest gradjana... Mogla bi da se priča skrati, cut to the chase, što bi se reklo pa da se kaže da poznatije pismo od ovog u istoriji Srbije ne postoji. Poslala ga je Nadežda Petrović svojoj porodici sa bojišta 1913. godine. Ovo pismo - dokumenat reprodukovano je ili se može naći u literaturi koja se proteže od školskih udžbenika likovnog obrazovanja do svih monografija Nadežde Petrović. Snimci govore sve. Doduše, oni su namerno smanjeni zbog očuvanja diskrecije i moći ovog istorijskog dokumenta za budućeg vlasnika. Iz istog razloga ne iznose se ni dimenzije ovog pisma. Koliko je važna moć istorijskog dokumenta pokazuje i činjenica da je Čerčil bio spreman da se odrekne samo jednog komada papira - Magna Karte - da bi privoleo Ameriku da udje u Drugi svetski rat. Da, tačno tako, da bi se domogle tog jednog komada papira Sjedinjene Američke Države bile su spremne da uđu u rat. Naravno Nadeždino pismo nije Magna Carta, ali je po rangu bitnosti - `Die Bundesliga ist das Schönste` - za jednu naciju vrlo blizu. Da, ovo je doista Bundes liga. Mouseprint: This kupindo add is equipped with pro bono product placement advertising. In addition, posted is a teaser image featuring beautiful girl as a good luck charm. (Courtesy of fb.com)
30 x 40 cm Vojislav Marinković (Leskovac, 2. oktobar 1911 — Beograd, 31. oktobar 2004) je bio likovni umetnik fotografije, majstor fotografije, fotografski pisac i kritičar. Nosilac međunarodnog fotografskog zvanja Ekselencija FIAP (EFIAP}. Završio Trgovačku akademiju (1931), Ekonomski fakultet (1942) i Visoku školu spoljne trgovine (1947) u Beogradu. Radio u bankarstvu, spoljnoj trgovini, diplomatiji i kulturi. Bavio se fotografijom od 1936. najpre kao član Foto-sekcije Srpskog planinarskog društva (SPD), a od 1938. i kao član Foto kluba „Zagreb“. Jedan od osnivača Kluba foto amatera „Beograd“ (KFAB), 1939. Bio član ULUPUDS-a. Bio urednik časopisa Fotografija i Beogradski objektiv. Afirmaciju u fotografiji započeo 1938. kao član Foto kluba „Zagreb“, učešćem na izložbama. Formiran pod uticajem tzv. `zagrebačke škole“ fotografije, Marinković je, uz nekolicinu drugih, bio neka vrsta mosta između prekosavskog lirskog sfumata i beogradskog realizma. U prvim posleratnim danima doprineo je izgradnji fotografske organizacije; nalazio se i među prvim autorima na domaćim i stranim salonima fotografije, baš kao što se sreće i među prvim nosiocima visokih priznanja u Foto-savezu (jugoslovenskom i srpskom), ili međunarodnoj fotografskoj organizaciji FIAP. Tokom višedecenijskog delovanja u fotografiji uvek je bio okrenut jednoj temi – čoveku i njegovom okruženju. Za svoje motive odabirao je sam život: žanr-scene, folklorne motive, portrete u ambijentu. Fotografije je grupisao u cikluse: Moj mali Beograd (1952-1960); Po Evropi (1952-1990); Pariske uspomene (1952-1990); Srpsko selo (1956-1970); Traženja (1956-1970); i Afrika (1970-1980). Sredinom pedesetih godina, delimično pod uticajem evropskih strujanja u fotografiji, Marinković je uneo u već sačinjen pikturalni sklop svojih dela jedno tada sasvim novo fotografsko mišljenje stvarajući fotografske dokumente prožete duhom nostalgije. Karakteristična dela u kojima se najviše ogleda ta nova vrednost su Muftaši; Lapavica (1953), Marenda; Sa pijace (1954), ili nekoliko godina docnije nastale, Bacanje kamena i Pod kupolom (1958). Tim delom svoga opusa izvršio je ne mali uticaj, ne samo na svoje savremenike nego i na nastavljače. Izuzetan doprinos Marinkovićev ogledao se i u njegovom hroničarskom radu. Pisao je fotografske kritike, osvrte, prikaze izložbi. Prvi tekst objavio je 1940. godine, a zatim se brojem objavljenih priloga, i opsegom tema o kojima je raspravljao, svrstao među najplodnije srpske fotografske pisce, a po originalnosti pristupa i u osobene pojave u fotografskoj literaturi na srpskom jeziku. Znatan deo svoga radnog veka posvetio je fotografskoj organizaciji, saveznoj i republičkoj, baš kao što je i čest predstavnik jugoslovenske fotografije u svetu, na kongresima, simpozijumima, žirijima. Na celom jugoslovenskom prostoru M. ostaje uvažavan kao ličnost čije su aktivnost i delo – umetničko, hroničarsko, organizaciono – značajno obeležili jugoslovensku fotografsku istoriju druge polovine XX veka. Izlagao na više od 200 grupnih izložbi na gotovo svim kontinentima. Potpuna lista izložbi navedena je u katalogu retrospektivne izložbe „Vojislav Marinković“, Salon fotografije, Beograd, 1979. Samostalno je izlagao u Beogradu (1975, 1995), Varšavi (1979) (zajedno sa Goranom Malićem), Novom Sadu (1980), Zagrebu (1980), Pančevu (1981), Smederevu (1981), Kruševcu (1982) i Boru (1985).
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
➡️ http://www.kupindo.com/Clan/Chuma/SpisakPredmeta JWK Royal China Bavaria, kobalt vaza sa poklopcem oslikana 24 karata zlatom. Vaza je iz perioda 1952 - 1972 godina. Visina vaze je 26,5 cm širina u najširem delu je 14,2cm Vaza nigde nije oštećena, perfektno je očuvana. Trenutno stanje vidite na slikama
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Veći lot ulaznice,PROGRAMi,MENU i sve što vidite na slici,ovo je raritet prve kategorije.. Made in Yugoslavia Sve slikam neposredno pred postavljanje pa stanje bukvalno odgovara fotografijama. . Nakon dogovora uplata je na račun u OTP Banci Šaljem postexpresom nakon uplate NE Šaljem u inostranstvo jedino ako imate nekoga u Srbiji da pošaljem na njegovu adresu, nakon uplate na moj račun ili vaše uplate Western unionom na ime i podatke!
Ulje na platnu Gordane Terecki iz1996 godine. Vojvodjanska slikarka rodjena u Novom Sadu 1959 god Slikarka Vojvodjanske ravnice I salaša snažnog kolorita I osobenog stila.Zivi. Živi I radi u Apatinu. Dimenzije Slike u lux ramu 39x45cm Dimenzije bez rama 21x27cm
posveta Leli i Dušanu Matiću na naslovnoj strani knjige Oskar Davičo - Pre podne 1960. Oskar se potpisuje svojim nadimkom OKETA. tags: nadrealizam, dušan matić, lela matić, oskar davičo, avangarda, almanah nemoguće, časopis svedočanstva, aleksandar vuco Podvizi družine Pet petlića, andre breton, zenit, zenitizam, ljubomir micic, signalizam, algol, miroljub todorovic, casopis rok, bora cosic, boda markovic...
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Set od 10 razglednica (postkarta) narodnim motivima. Nisu slane. Na poleđini odštampan sledeći podaci: Edit. R. PROMBERGER Olmutz. Oesterr. Ungar. Volkstypen Serie XIV Nr.1-10 Types aus Istrien und dem Quarnero. I Nach Originalen von J. K. Janovsky (Vidi na fotografiji)
Za blizu sto eura imate originalan rad na hartiji (tusevi u boji?) GUCA GOOOTCHHA GUUUUCCCCCHHHAAAA GUCA GUCA GUCA GUCA (Godisnji Sabor trube i trubaca) GGGGOGOOOOOOTTTTCCCCCCHHHHAAAAAAA GOOTCHUHHH koji je OOOBBBBBJJJJJAVVVVVLLLJJJJJEEEENNNNNNN (dokumentovan dakle) u listu BORBA a ciji je autor jedna od najkultnijih licnosti ex-Jugoslavije i najveci `boem grada chicaga`: Slobodan Markovic Libero Markoni Ovaj njegov rad Srbin trubac sa sajkacom mozete pokloniti i nekom strancu kao ultra raritet ili ukrasiti hostel gde se okupljaju stranci koji putuju za Gucu, a cena je vise no povoljna jer cesto se mogao cuti komentar `gde mi je bila pamet kad sam sedeo sa Liberom (u slicnim pricama je i Milic od Macve) da ga zamolim da mi nacrta nesto na papirnoj salveti, bio bih bogat covek`. Ipak vremena se menjaju. Rad je potpisan od strane Libera, 29,7 x 20,9 cm, 1977. godina. Imati rad reprodukovan negde daleko je bilo nego ne imati taj rad reprodukovan bilo gde. List Borba je bilo glasilo od znacaja i uticaja.
da bi videli sta je ovo morate otvoriti sliku u punoj velicini. e! - to je ono Dusan Milovanovic (1919 - 2000) Portet nepoznatog muskarca (Tribunj, 1978) - ulje na platnu 55,3 x 33,2 cm, potpis, godina Dušan Milovanović je likovnu akademiju završio u Beogradu, u klasi Mila Milunovića. Bio profesor na akademijama u Beogradu i Novom Sadu. Slikar izuzetnog temperamenta. Nazalost, po dobijenim informacijama sve njegove preostale slike odnela je poslednja supruga koja je nestala u nepoznatom pravcu.