Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 15610 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Plava staklena rukom slikana casa visoka 20cm precnik 80mm osamdesete, ima ime autora na nalepnici
ko je na vas presudno uticao i zašto? IRO `Privredna štampa`, 1982 - 426 str, Dragoslav Adamović je razgovarao sa skoro dve stotine i pedeset jugoslovenskih kulturnih radnika. Nastojao je da zabeleži iskaze najpre najstarijih, čak i onih od kojih reč treba upravo otimati, pa do stvaralaca koji su još uvek u podnošljivim godinama, ali su svoje delo zaokružili ili su bar stvorili i prikazali svoj duhovni lik. Izbor je ostvaren sjajno, osobito kad su u pitanju ljudi koji su se bližili zaranku života;: nekima je Adamović uhvatio skoro poslednje reči, i one su zvučale duboko kao oporuka, a neki su svojim prevelikim iskustvom i stišanom mudrošću rekli mnogo istine ne samo o sebi i o svome pokolenju nego i o svetu uopšte. Andrić Aralica O.B.Merin Dedinac kašanin Klajn Krklec Matić Novak Ostrogorski Hegedušić Crnjanski i mnogi drugi... zL0.4
Е.Г.Баш Е.Ю.Владимирский Т.М.Дорофеева М.Н.Лебедева В.И.Половникова Л.Н.Шведова Учебник русского языка 1-2 для студентов-иностранцев,обучающихся на подготовительных факультетах вузов СССР Уџбеник руског језика за стране студенте који студирају на припремним факултетима универзитета у СССР-у Уџбеник је написан у складу са програмом руског језика за стране студенте који студирају на припремним факултетима универзитета. Ојачавање и лексичког и граматичког материјала врши се помоћу система модела. Књига је илустрована.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Tri vintage porcelanska tanjira za serviranje, sa naglašenim drškama, serija Tavola Hutschenreuther Germany. Prečnik 17,3cm, raspon sa ručkama 21,6cm, max visina 3cm.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Teška činija od kristalnog stakla u obliku grozda je visine 6cm, maksimalne dimenzije 21x16cm.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Vaza od olovnog kristala 24%PbO Bohemia ručno brušena dorada, je dimenzija: visina 25cm, osnova prečnika 10cm, otvor 10,5cm.Original nalepnice.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Porcelanski dizajnerski svećnjak Ker Vitrex, Pate de France, ručno oslikan potpis Jeusef, je dimenzija visina 6,5cm, prečnik najšireg dela 10cm. Original nalepnica.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Činija od porcelana, sa ručkama, Eamag Schönwald Bavaria (podružnica porcelan fabrike Kahla), Art deco, pečat oko 1927.g. Dimenzije 33x19cm, visina kod ručki 6,5cm, težina 547g. Na zlatnoj nalepnici pise W Weitz Hannover.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Tacna za serviranje od porcelana Thomas Germany je prečnika 30,8cm.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Dekorativni dizajnerski kristalni tanjir u kobalt plavoj boji sa pozlatom, je prečnika 20,7cm. Izuzetno mali tragovi starosti. Stanje odlično do dosta dobro. Original nalepnica.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Staklena vaza Vecchia Murano Italy dekorisana 24k zlatom. ručno duvana. Visina 15cm, prečnik dna 5,2cm, prečnik otvora 4,5cm, težina 91g. U gornjoj zoni oko otvora pozlata je izbledela. Original nalepnica. Bez pukotina ili okrznuća.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Vintage umetnička staklena vaza iz 60ih godina, Dalian Dalian Glass Co, je visine 22,5cm, prečnik najšireg dela 9cm.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Banjska šolja za ispijanje mineralne vode. Reljefni beli porcelan sa pozlatom. Dužina 12 cm. Visina 12 cm. Karlsbad Bohemia Karlovy Vary porcelan. Kao nova.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Drvena kutija sa poklopcem u dve boje, sa kašičicom, posuda za šećer. Dimenzije: visina 4,5cm ( sa poklopcem), prečnik najšireg dela 12,7cm. Na kašičici tragovi starosti, kutija sa poklopcem odlična.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Obostrano oslikana cvetovima. Visina 22 cm. Zapremina 1,8 l. Alfoldi porcelan Hungary.
KNJIŽEVNA ISTORIJA broj 155 : Časopis za nauku o književnosti , Institut za književnost i umetnost Beograd 2015 , str. 340. Sadržaj na slikama. Očuvanost 4. Књижевна историја покренута је 1968. године као часопис цетињског издавачког предузећа „Ободˮ а касније и ИП „Вук Караџићˮ. Покретач и њен први главни уредник био је Александар Петров, а потом Јован Деретић. Часопис се све време ослањао на сарадњу сарадника са научноистраживачких пројеката Института за књижевност и уметност. Од 1991. године Књижевна историја постаје гласило Института, а за њеног главног уредника постављен је Душан Иванић који наставља препознатљиву књижевнотеоријску и књижевноисторијску оријентацију часописа. Доласком Миодрага Матицког на место главног уредника 2001. године Књижевна историја концепцијски се отвара и за интердисциплинарне и мултидисциплинарне студије и научне чланке. Као часопис са М24 категоријом, Књижевна историја данас представља један од водећих научних часописа у Србији, отворен за све ауторе/ауторке из земље, региона и иностранства, чији радови пролазе пажљиво разрађен систем уредничког и анонимног рецензентског читања. На овај начин међународна редакција часописа настоји да у сваком новом броју подигне квалитет објављених чланака и успостави прецизне критеријуме и висок стандард академског писања и научног истраживања. Од јануара 2015. године, часопис је прикључен листи међународних часописа ERIH PLUS., a од јуна 2017. часопис се индексира у CEEOL бази. У Књижевној историји објављују се текстови из науке о књижевности, односно радови интердисциплинарног или мултидисцплинарног типа, у оквиру следећих рубрика: Студије и чланци, Историја српске књижевне периодике, Појмовник, Књижевни портрети, Књижевна грађа, Оцене и прикази.
Иван Новиков Алексанр Сереевич Пушкин Биографије и мемоари Роман совјетског писца Ивана Алексејевича Новикова (1877 - 1959) `Пушкин у Михајловском` једно је од најбољих дела совјетске књижевности посвећено животу и делу великог песника. Књига истиче период његовог живота, важан за стваралаштво А.С. Пушкина, када је осрамоћени песник био у царском изгнанству. Роман Новикова прича о Пушкиновом животу у егзилу у Михајловском после свађе са царем Александром, о његовим односима са рођацима, комшијама, пријатељима, а у исто време и са непријатељима и „чуварима“. Период приповедања је 2 године. Од 1924 - долазак у Микхаиловскоие - до 1926 - гушење устанка децембриста. Наравно, требало је да почнем да читам од првог дела дијалога, али ову књигу сам имао само код куће ... Мислим да ми је зато почетак био донекле тежак - не само да се не сећам скоро ништа о Пушкину, осим да је он „наше све“, а позивање аутора на први део било је збуњујуће. Али нешто касније, већ сам почео да схватам „шта је шта“, и процес је кренуо снажније. Свидело ми се само дело, иако ауторска одступања у опису природе делују помало измишљено, помало вештачки, слично лошој имитацији некога (можда самог јунака романа Александра Сергејевича). Било би боље убацити Пушкинове песме. Али, очигледно, текстове у том тренутку није написао Пушкин, будући да је на другим местима Новиков убацио поезију (Пушкин и његови гости-песници), и цитате из преписке, и одломке из прозних дела. У те две године Александар Сергејевич је скоро све време посветио раду на `Борису Годунову`, `Еугену Оњегину` и љубавним текстовима. Ипак, тај женскар је још увек био наш Александар - заљубио се десно и лево и заљубио се у даме свих узраста и рангова. С тим у вези, он се врло добро открива - знао сам да је Пушкин миљеник једне жене, али сцене из његовог живота помогле су ми да схватим зашто је то био! Слажем се, гледајући портрете, читајући опис његовог изгледа, тешко је замислити због чега су жене изгубиле главу. Такође у роману `Пушкин у Михајловском` откривен је вео мистерије рађања песникових дела - `Еугене Онегин`, `Борис Годунов`, песме, бајке итд. Говори о прототиповима јунака, о приче које су дале подстицај писању. Желео сам много да поново прочитам - уосталом, под готово сва дела можете ставити: „На основу стварних догађаја“. И дефинитивно ћу пронаћи и прочитати први део дијалога - да ли треба да разумем како је све почело? odlično očuvana bogato ilustrovana PRO.20/3