Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Kolekcionarstvo i umetnost
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
  • Goglasichevron_right
  • Kolekcionarstvo i umetnost
201-225 od 35622 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
201-225 od 35622 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Rezervni delovi
  • Tag

    Oprema za mobilne telefone
  • Tag

    Umetnost
  • Tag

    Računarske komponente

Dobro očuvana slika,ulje na platnu. Dimenzije sa ramom su 42,5x36,5cm, a bez rama 30x24cm. Potpisana od strane umetnika.

Prikaži sve...
8,500RSD
forward
forward
Detaljnije

MALJEVIČ Suprematizam – Bespredmetnost Tekstovi/ Dokumenti/ Tumačenja Studentski izdavački centar, Beograd, 1980. A4 format, 196 strana. Lepo očuvana, spolja požutela. k

Prikaži sve...
990RSD
forward
forward
Detaljnije

biblioteka SAZVEŽĐA knjiga 13 NOLIT Beograd 1966. meke korice 298 str. odlično očuvana/kao nova MAJ.21/13

Prikaži sve...
870RSD
forward
forward
Detaljnije

ХАОС, акрилик на папиру 50х35цм, 2004. Урамљено 67,5х47,5цм.

Prikaži sve...
17,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Dimenzije crteža su 29x20,5cm.

Prikaži sve...
1,250RSD
forward
forward
Detaljnije

ORIGINALNA -IZVORNA KARIKATURA ČUVENOG SRPSKOG KARIKATURISTE IZ NIŠA SAŠE DIMITRIJEVIĆA. Stanje kao na slikama. Dimitrijević je dobitnik mnogobrojnih domaćih i stranih nagrada i priznanja, od kojih treba posebno izdvojiti PRVU NAGRADU ZA KARIKATURU `ZLATNI PJER`. Kupovinom postajete vlasnik unikatnog umetničkog dela koje se može uramiti i nameniti za `oplemenjivanje` prostora, za poklon, ugostiteljske objekte, kafiće, firme..već prema sopstvenom nahođenju. A4 format..

Prikaži sve...
1,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Todor Stevanovic- Linija Todorova Autorsko izdanje, Beograd, 1994. Mek povez, 50 strana (crteza). Na prednjoj korici Todor Stevanovic je crvenom bojom izveo crtez, dok je na zadnjoj izdanje numerisano. Ovo je primerak 13/500. EKSTREMNO RETKO! Родио се 9. марта 1937. у Залужњу. Завршио студије сликарства (1963) у класи Ђорђа Андрејевића Куна и магистрирао (1967) код Недељка Гвозденовића на Академији ликовних уметности у Београду. Осим сликарством, бави се цртежом, графиком, филмом, керамиком, мозаиком, алтернативама слободног медија, ликовном критиком, теоријом уметности, философијом и књижевношћу. Члан је УЛУС-а и УКС-а. Редовно излаже самостално од 1956. и учествује на ликовним смотрама код нас и у иностранству. Био је представник Југославије на Венецијанском бијеналу 1999. године. Његова дела се чувају и излажу у Народном музеју, Музеју савремене уметности и Музеју града Београда, у многим музејско-галеријским установама у некадашњој Југославији, као и у Енглеској, Данској, Холандији, Белгији, Шпанији, Канарским острвима, Аустралији, Јужној Америци, Сједињеним Америчким Државама, Канади, Аустрији, Шведској, Русији итд. Подаци о њему налазе се и у енциклопедији Британика и у интернационалном Арт адресару Who`s Who, 1987-88.

Prikaži sve...
3,149RSD
forward
forward
Detaljnije

.

Prikaži sve...
2,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Bakarno-kalaisan prečnik 30cm 800 grama

Prikaži sve...
6,999RSD
forward
forward
Detaljnije

G. Santini, Hvar 1668. razglednica

Prikaži sve...
100RSD
forward
forward
Detaljnije

Reprodukcija A4 20 x 28 cm kunstdruk 300 250 gr margina 5 mm Reprodukcije su upakovane u duplu lepenku od 5 mm

Prikaži sve...
200RSD
forward
forward
Detaljnije

Reprodukcija A4 20 x 28 cm kunstdruk 300 250 gr margina 5 mm Reprodukcije su upakovane u duplu lepenku od 5 mm

Prikaži sve...
200RSD
forward
forward
Detaljnije

OPĆA POVIJEST UMJETNOSTI / OPŠTA ISTORIJA UMETNOSTI 4. izdanje bs

Prikaži sve...
4,350RSD
forward
forward
Detaljnije

Reprodukcija A4 20 x 28 cm kunstdruk 300 250 gr margina 5 mm Reprodukcie su upakovane u duplu lepenku od 5 mm

Prikaži sve...
300RSD
forward
forward
Detaljnije

by Barry Miles (Author), Chris Charlesworth (Author) the David Bowie Black Book remains one of the most elegant books about the iconic superstar ever to have been published. Art directed by acclaimed graphic designer, Pierce Marchbank, and with text written by former NME journalist and cultural commentator, Barry Miles, the David Bowie Black Book contains photographs from every era of Bowie`s genre-defining career and was for many years the world`s best-selling Bowie book. b1

Prikaži sve...
3,456RSD
forward
forward
Detaljnije

Spoljašnjost kao na fotografijama, unutrašnjost u dobrom i urednom stanju! Pjer Burdje (franc. Pierre Bourdieu; Dangen, 1. avgust 1930 — Pariz, 23. januar 2002) bio je francuski sociolog, antropolog[1][2] i filozof[3]. Razvio je u polju sociološke teorije koje je nazvao teorija prakse. Ključni termini ove teorije su habitus, kapital i polje. Burdje je nastojao da svoje teorijske ideje poveže sa empirijskim istraživanjima svakodnevnog života i da na taj način objasni odnose moći u društvu. Njegov teorijski doprinos pripada disciplini sociologija kulture. Život i karijera Pjer Burdje je rođen u Dangenu (Dangen - Atlantski Pirineji) u južnoj Francuskoj 1. avgusta 1930. Oženio se 1962. godine sa Mari-Kler Brizar. Imali su tri sina: Žeroma, Emanuela i Lorana. Burdje se školovao u gimnaziji u Pou pre nego što je prešao u Luj le Grand gimnaziju u Parizu. Odatle je dobio prohodnost do Visoke škole u Parizu . Nakon toga je godinu dana radio kao profesor u gimnaziji Mulens pre nego što je stupio u vojnu službi 1955. Njegovi biografi su pisali da je odbio da pohađa školu rezervnih oficira sa svojim kolegama iz Visoke škole, već da je želeo da ostane sa narodom iz skromnog društvenog miljea iz koga je poticao.[4] Učestvovao je u ratu u Alžiru, oktobra 1955. Posle jednogodišnje vojne službe, Burdje ostaje da radi u Alžiru kao nastavnik. [5] Za vreme Alžirskog rata za nezavisnost 1958-1962, Burdje je sproveo istraživanje koje je predstavljalo osnovu za dalju izgradnju njegove reputacije kao antropologa. Rezultat je bila njegova prva knjiga „Sociologija Alžira“, koja je doživela trenutni uspeh u Francuskoj, a 1962. je objavljena i u SAD. Burdje je 1968. preuzeo Evropski centar za sociologiju koji je vodio do smrti. Bio je odlikovan medaljom nacionalnog centra za naučna istraživanja 1993. godine. Univerzitet Berkli mu je 1996. dodelio Gofmanovu nagradu, dok je 2001. dobio Haksli medalju Kraljevskog antropološkog instituta.[6] Burdje je u 71. godini života preminuo od kancera. [5] Uticaj Burdjeov rad bio je pod uticajem tradicionalne antropologije i sociologije koje je pokušao da sintetiše u svojoj teoriji. Od Maksa Vebera je zadržao značaj dominacije i simboličkih sistema u društvenom životu, kao i ideju društvenih poredaka, koje će na kraju Burdje transformisati iz sociologije religije u teoriju polja. [7] Od Marksa je stekao razumevanje društva kao skupa društvenih odnosa i potrebe da se dijalektički razviju društvene teorije iz društvene prakse. Od Emila Dirkema je nasledio određeno strukturalističko tumačenje tendencije društvenih nauka da se reprodukuju, na osnovu analize simboličkih struktura i oblika klasifikacije. Burdje je takođe bio pod uticajem Vitgenštajna. Navodio je da je Vitgenštajn filozof koji mu je verovatno najviše pomogao u teškim trenucima. Govorio je da je on neka vrsta spasioca kroz stvaralačku krizu. Burdjeov rad bio je izgrađen na pokušaju da se prevaziđe niz suprotnosti za koje je mislio da karakterišu društvene nauke (subjektivizam/objektivizam, mikro/makro, sloboda/deterinizam) njegovog vremena. Njegovi koncepti polja, kapitala i oblasti bili su osmišljeni radi prevazilaženja takvih suprotnosti. Rad Burdje je rutinski nastojao da poveže svoje teorijske ideje sa empirijskim istraživanjima. Njegov rad se može posmatrati kao sociologija kulture ili, kako ga je on opisivao, `Teorija prakse`. Njegovi doprinosi sociologiji bili su dokazni i teorijski. On je proširio ideju kapitala kategorijama kao što su društveni kapital, kulturni kapital, finansijski kapital i simbolički kapital. Za Burdjea svaki pojedinac zauzima položaj u multidimenzionalnom društvenom prostoru; on ili ona nisu definisali samo prema članstvu u nekoj društvenoj klasi, već prema svakoj vrsti kapitala koju on ili ona mogu da prikupe kroz društvene odnose. Kapital obuhvata vrednost društvenih mreža, a Burdje je pokazao da se oni mogu koristiti za proizvodnju ili reprodukciju nejednakosti. Na kraju krajeva svaka relativno autonomna oblast, kao što je ekonomija, politika, novinarstvo, birokratija, nauka i obrazovanje, rađa specifičan kompleks društvenih odnosa u kojima će učesnici biti angažovani u svakodnevnoj praksi. Kroz ovu praksu oni će razviti određen raspored za društvenu akciju koja je uslovljena njihovim položajem na terenu. Grob Pjera Burdjea na Per Lašezu Vrste kapitala Burdje je poznat po uobličavanju termina kao što su kulturni, socijalni i simbolički kapital. Po njemu, društveni prostor je multidimenzionalan, tako da svaki pojedinac zauzima određenu poziciju u društvu na osnovu vrste i obima kapitala koji može da upotrebi. Iz ove perspektive, društveni položaj pojedinca ne određuje samo materijalna situacija (ekonomski kapital), već i obrazovanje (kulturni kapital), društvene mreže (socijalni kapital) i društveni ugled (simbolički kapital).

Prikaži sve...
990RSD
forward
forward
Detaljnije

tvrd pvoez veliki format vellokhr odlično očuvana

Prikaži sve...
1,800RSD
forward
forward
Detaljnije

Tatjana Marković TRANSFIGURACIJE SRPSKOG ROMANTIZMA muzika u kontekstu studija kulture, Univerzitet umetnosti u Beogradu, Beograd 2005. godine, format 24 cm, meki povez, strana 286. NEKORIŠĆEN, ČIST primerak, po stanju faktički NOVA knjiga! Priložen SADRŽAJ knjige!

Prikaži sve...
1,100RSD
forward
forward
Detaljnije

odlično očuvana

Prikaži sve...
700RSD
forward
forward
Detaljnije

Stanica snova Jurij Bašmet Izdavač: Zadužbina Ilije M. Kolarca, Beograd 2006; tiraž: 1000 primeraka; mek povez, strana 203+ilustracije, 20cm, b7

Prikaži sve...
799RSD
forward
forward
Detaljnije

1965 GOD. STRANA 263 VELIKI FORMAT MONOGRAFIJA NA ČEŠKOM JEZIKU ORBIS PRAHA BOGATO ILUSROVANO CRNO BELIM FOTOGRAFIJAMA m.so.kv.g.

Prikaži sve...
349RSD
forward
forward
Detaljnije

Pitki i izvanredno napisani eseji Dobroslava Smiljanića približavaju nam crteže Živojina Turinskog, Zorana Pavlovića, Miodraga Rogića, Radomira Reljića... K212

Prikaži sve...
699RSD
forward
forward
Detaljnije

Dr Smiljka LJ. Isaković naša je ugledna pijanistkinja, čembalistkinja i pedagog, od kritike nazvana “kraljicom” i “prvom damom” čembala. Pored toga, ona se već četiri decenije u periodici bavi muzičkom kritikom ispisujući svojevrsnu hroniku muzičkog života kod nas. U ovom izdanju sabrani su njeni kritički osvrti na najznačajniji festival klasične muzike koji se održava u Srbiji, Beogradske muzičke svečanosti, popularni Bemus. Prvi tekst u ovoj knjizi je kritika nastupa Berlinske filharmonije pod dirigentskom palicom Herberta fon Karajana objavljena u “Studentu” 1972. godine, a poslednji tekst je prikaz prošlogodišnjeg, 42. Bemusa objavljen u časopisu “Pravo i društvo”. Tekstovi sabrani u knjizi Bemus, prepletum mobile prevazilaze okvir klasične muzičke kritike – osim kritičkog osvrta na pojedinačne nastupe naših i inostranih izvođača na Bemusu i na koncepciju ovog festivala, koja se menjala tokom decenija, oni nude i kulturološko-sociološku analizu društva, umetnosti, mode i ideja koji su se na različite načine ogledali na ovoj muzičkoj manifestaciji. Objavljena uoči novog, 43. po redu Bemusa, četrdesetogodišnja hronika ovog festivala, ispričana kroz prizmu kritičkih tekstova Smiljke LJ. Isaković, za sve koje zanima muzički i kulturni život u Srbiji predstavlja obavezno štivo. K211

Prikaži sve...
499RSD
forward
forward
Detaljnije

Издавач Центар за културу „Вук Караџић“ 2014 год Упоредо српки енглески 28 стр. Стална поставка слика Миће Поповића и Вере Божичковић Поповић је отворена 1989. године. Поставка садржи дела и личне предмете ових уметника, које су они сами поклонили родном граду академика Миће Поповића. Кућа у којој се налази Стална поставка слика је била породична кућа Маријана Катића, подигнута 1878. године. Зграда је грађена у духу историзма са класицистичким и декоративним елементима романтизма. Има симетрично решену фасаду са наглашеним лучно завршеним главним улазом на средини, док су лево и десно од улаза постављена по три ужа отвора (по један портал и два излога), одвојена пиластрима са архиволтама. На спрату у средини је балкон на гвозденим конзолама са оградом од кованог гвожђа на који воде двоја врата, док су лево и десно постављена по три двокрилна прозора. Све површине изнад и око прозорских отвора украшене су рељефима, са геометријским и флоралним мотивима. Кровни венац чине конзоле и рељефни елеманти. Изнад средишње бифоре је атика. Рељефне декоративне елементе истиче полифомија фасаде. Ова кућа је била најрепрезентативнија зграда у Лозници крајем XIX и почетком XX века и у њој су боравиле многе значајне личности. Године 1989. у ову зграду је смештена стална поставка слика Миће Поповића, великог српског сликара друге половине ХХ века који је рођен у Лозници. Стална поставка је свечано отворена 28. октобра 1989. године. Тога дана је Мића Поповић проглашен за првог почасног грађанина Лознице. Сталну поставку је отворио академик Матија Бећковић следећим речима: „Ко зна ко је и када повукао линију која са Мићом Поповићем продужила. Невидљива је, а не предаје се, на њој се држи сва нада, сан, доброта и лепота света...Част Лозници, родном сликаревом граду, што је порекла трагичну истину да у завичају пророци живе без части“. Мића Поповић је поклонио свом родном граду нека од својих дела, што је озваничио уговором, који је склопљен између њега и Скупштине општине Лозница. Након чест година, његова супруга Вера Божичковић Поповић, поклонила је шест својих слика. Стална поставка се налази у саставу Центра за културу „Вук Караџић“. Зграда сталне поставке је проглашена за споменик културе 1997. године. Иста је реновирана крајем 2009. и почетком 2010. године када је и модернизован простор сталне поставке. c3

Prikaži sve...
299RSD
forward
forward
Detaljnije

364 str 2003 god mek povez SLIKE Moguće je lično preuzimanje sredom, četvrtkom i petkom u 16h i 30 min, u podzemnoj garaži Delta Citija, ili za dalje destinacije šaljem poštom kao preporučenu tiskovinu (placa kupac B8

Prikaži sve...
349RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj