Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
201-225 od 63883 rezultata
Broj oglasa
Prikaz
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
by Barry Miles (Author), Chris Charlesworth (Author) the David Bowie Black Book remains one of the most elegant books about the iconic superstar ever to have been published. Art directed by acclaimed graphic designer, Pierce Marchbank, and with text written by former NME journalist and cultural commentator, Barry Miles, the David Bowie Black Book contains photographs from every era of Bowie`s genre-defining career and was for many years the world`s best-selling Bowie book. b1
Tatjana Marković TRANSFIGURACIJE SRPSKOG ROMANTIZMA muzika u kontekstu studija kulture, Univerzitet umetnosti u Beogradu, Beograd 2005. godine, format 24 cm, meki povez, strana 286. NEKORIŠĆEN, ČIST primerak, po stanju faktički NOVA knjiga! Priložen SADRŽAJ knjige!
Dr Smiljka LJ. Isaković naša je ugledna pijanistkinja, čembalistkinja i pedagog, od kritike nazvana “kraljicom” i “prvom damom” čembala. Pored toga, ona se već četiri decenije u periodici bavi muzičkom kritikom ispisujući svojevrsnu hroniku muzičkog života kod nas. U ovom izdanju sabrani su njeni kritički osvrti na najznačajniji festival klasične muzike koji se održava u Srbiji, Beogradske muzičke svečanosti, popularni Bemus. Prvi tekst u ovoj knjizi je kritika nastupa Berlinske filharmonije pod dirigentskom palicom Herberta fon Karajana objavljena u “Studentu” 1972. godine, a poslednji tekst je prikaz prošlogodišnjeg, 42. Bemusa objavljen u časopisu “Pravo i društvo”. Tekstovi sabrani u knjizi Bemus, prepletum mobile prevazilaze okvir klasične muzičke kritike – osim kritičkog osvrta na pojedinačne nastupe naših i inostranih izvođača na Bemusu i na koncepciju ovog festivala, koja se menjala tokom decenija, oni nude i kulturološko-sociološku analizu društva, umetnosti, mode i ideja koji su se na različite načine ogledali na ovoj muzičkoj manifestaciji. Objavljena uoči novog, 43. po redu Bemusa, četrdesetogodišnja hronika ovog festivala, ispričana kroz prizmu kritičkih tekstova Smiljke LJ. Isaković, za sve koje zanima muzički i kulturni život u Srbiji predstavlja obavezno štivo. K211
Издавач Центар за културу „Вук Караџић“ 2014 год Упоредо српки енглески 28 стр. Стална поставка слика Миће Поповића и Вере Божичковић Поповић је отворена 1989. године. Поставка садржи дела и личне предмете ових уметника, које су они сами поклонили родном граду академика Миће Поповића. Кућа у којој се налази Стална поставка слика је била породична кућа Маријана Катића, подигнута 1878. године. Зграда је грађена у духу историзма са класицистичким и декоративним елементима романтизма. Има симетрично решену фасаду са наглашеним лучно завршеним главним улазом на средини, док су лево и десно од улаза постављена по три ужа отвора (по један портал и два излога), одвојена пиластрима са архиволтама. На спрату у средини је балкон на гвозденим конзолама са оградом од кованог гвожђа на који воде двоја врата, док су лево и десно постављена по три двокрилна прозора. Све површине изнад и око прозорских отвора украшене су рељефима, са геометријским и флоралним мотивима. Кровни венац чине конзоле и рељефни елеманти. Изнад средишње бифоре је атика. Рељефне декоративне елементе истиче полифомија фасаде. Ова кућа је била најрепрезентативнија зграда у Лозници крајем XIX и почетком XX века и у њој су боравиле многе значајне личности. Године 1989. у ову зграду је смештена стална поставка слика Миће Поповића, великог српског сликара друге половине ХХ века који је рођен у Лозници. Стална поставка је свечано отворена 28. октобра 1989. године. Тога дана је Мића Поповић проглашен за првог почасног грађанина Лознице. Сталну поставку је отворио академик Матија Бећковић следећим речима: „Ко зна ко је и када повукао линију која са Мићом Поповићем продужила. Невидљива је, а не предаје се, на њој се држи сва нада, сан, доброта и лепота света...Част Лозници, родном сликаревом граду, што је порекла трагичну истину да у завичају пророци живе без части“. Мића Поповић је поклонио свом родном граду нека од својих дела, што је озваничио уговором, који је склопљен између њега и Скупштине општине Лозница. Након чест година, његова супруга Вера Божичковић Поповић, поклонила је шест својих слика. Стална поставка се налази у саставу Центра за културу „Вук Караџић“. Зграда сталне поставке је проглашена за споменик културе 1997. године. Иста је реновирана крајем 2009. и почетком 2010. године када је и модернизован простор сталне поставке. c3
STILOVI 1-2 nameštaj i dekor od srednjeg veka do danas 1. Od srednjeg veka do Luja XV. 2 Od Luja XVI do danas Autor: Grupa autora Izdavač: VUK KARADŽIĆ LAROUSSE Beograd Godina izdanja: 1979 Broj strana: Format: 30 x 24 cm Povez: Tvrdi povez sa zaštitnim omotom Opis i stanje: Sadržaj na slikama, bogato ilustrovano, omoti popravljani sa unutrašnje strane ostalo veoma dobro očuvano Tags: stilski nameštaj antika antikviteti kolekcionarstvo antikni namestaj antikvarni predmeti arhitektura urbanizam i dizajn 27.11.2023.
Rođen 1970. godine u Beogradu. Osnivač i frontmen sastava Darkvud Dab, pored pisanja pesama i komponovanja muzike bavi se ikonopisom, dizajnom, grafikom, izradom ilustracija i stripova. Živi i radi u Beogradu, otac je troje dece. Poetika Dejana Vučetića je još od samih početaka benda bila fonetski i stilski ekscesna. `Paramparčad` nije arhaična reč ali je poput nemačkih rogobatnih izvedenica sveznačna ali i tonalna. Stihovi sa prva dva albuma kao da mešaju starozavetne narative sa industrijskom distopijom predstavljajući zaista unikatni fenomen na tadašnjoj rok sceni gde je dominirala himnična svedenost Partibrejkersa, seksualna i seksistička kemp dvoznačnost Plejboja, ili direktna brutalnost Direktora i KZU. Vučetić je težio nastasijevićevskom Weltschmetrzu gde je neizgovoreno suština a izgovoreno putokaz i stranputica. Na kasnijim albumima očigledno sazrevanje se nalazi već na `Život počinje u tridesetoj` gde se smenjuju suštastvene istine devedesetih pomešane sa vitmenovskim ili paundovskim alegorijama. Međutim, Vučetić je uvek bio u sinegdohama koje je omladina svih generacija prihvatala kao generacijsku mantru. Kao i svaki veliki pesnik i liričar, godinama se stiče željena jednostavnost tako da Vučetić polako postaje da bude svedok epohe izobličenog odraza u ogledalu. Sve ove pesme se mogu posmatrati trojako, hronološki, autorski i sociološki. Sva tri nivoa su istinita i prava. Borhesovski rečeno samo ima previše račvastih staza. prof. dr Aleksandar S. Janković Izdavač BERNAR Pismo Latinica Povez Broš Godina 2016 Format 13x21 Strana 62 L2
Publication date: 03/10/2013 Imprint: Profile Books Subject: Arts, Language & Literature, Biography & Memoir A remarkable biography of the cultural icon, Paul Cezanne. Today we view Cezanne as a monumental figure, but during his lifetime (1839 1906), many did not understand him or his work. With brilliant insight, drawing on a vast range of primary sources, Alex Danchev tells the story of an artist who was never accepted into the official Salon: he was considered a revolutionary at best and a barbarian at worst, whose paintings were unfinished, distorted and strange. His work sold to no one outside his immediate circle until his late thirties, and he maintained that `to paint from nature is not to copy an object; it is to represent its sensations` - a belief way ahead of his time, with stunning implications that became the obsession of many other artists and writers, from Matisse and Braque to Rilke and Gertrude Stein. Beginning with the restless teenager from Aix who was best friends with Emile Zola at school, Danchev carries us through the trials of a painter tormented by self-doubt, who always remained an outsider, both of society and the bustle of the art world. Cezanne: A life delivers not only the fascinating days and years of the visionary who would `astonish Paris with an apple`, with interludes analysing his self-portraits, but also a complete assessment of Cezanne`s ongoing influence through artistic imaginations in our own time. He is, as this life shows, a cultural icon comparable to Monet or Toulouse. a3
ISTORIJA SLIKARSTVA OD PEĆINSKOG DO APSTRAKTNOG IZDAVAČ: Nolit, Beograd GODINA IZDANJA: 1973 BROJ STRANA: 320 POVEZ: kožni sa zaštitnim omotom i zaštitnom kutijom FORMAT: 18x25 , zlatotisk. Podnaslov: od pećinskog do apstraktnog slikarstva. 600 umetnika, 1000 reprodukcija u boji, 11 autora. pot.stak.1
Br. 457 Svetozar Radojčić - Uzori i dela starih srpskih umetnika. Br. 486 Dejan Medaković - Srpska umetnost u XVIII veku. Br. 493 Dejan Medaković - Srpska umetnost u XIX veku. Br. 527 Vuk Stef. Karadžić - Opisanije Srbije Knjige su kao nove. Cena za komplet