Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
176-200 od 219356 rezultata
Broj oglasa
Prikaz
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Sova od stare lampe lepljenja čini mi se Frulas keramika
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Tri vintage porcelanska tanjira za serviranje, sa naglašenim drškama, serija Tavola Hutschenreuther Germany. Prečnik 17,3cm, raspon sa ručkama 21,6cm, max visina 3cm.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Teška činija od kristalnog stakla u obliku grozda je visine 6cm, maksimalne dimenzije 21x16cm.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Vaza od olovnog kristala 24%PbO Bohemia ručno brušena dorada, je dimenzija: visina 25cm, osnova prečnika 10cm, otvor 10,5cm.Original nalepnice.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Porcelanski dizajnerski svećnjak Ker Vitrex, Pate de France, ručno oslikan potpis Jeusef, je dimenzija visina 6,5cm, prečnik najšireg dela 10cm. Original nalepnica.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Činija od porcelana, sa ručkama, Eamag Schönwald Bavaria (podružnica porcelan fabrike Kahla), Art deco, pečat oko 1927.g. Dimenzije 33x19cm, visina kod ručki 6,5cm, težina 547g. Na zlatnoj nalepnici pise W Weitz Hannover.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Tacna za serviranje od porcelana Thomas Germany je prečnika 30,8cm.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Dekorativni dizajnerski kristalni tanjir u kobalt plavoj boji sa pozlatom, je prečnika 20,7cm. Izuzetno mali tragovi starosti. Stanje odlično do dosta dobro. Original nalepnica.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Staklena vaza Vecchia Murano Italy dekorisana 24k zlatom. ručno duvana. Visina 15cm, prečnik dna 5,2cm, prečnik otvora 4,5cm, težina 91g. U gornjoj zoni oko otvora pozlata je izbledela. Original nalepnica. Bez pukotina ili okrznuća.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Vintage Novogodišnja kugla od porcelana je prečnika 6cm. Lindner porcelan, Germany.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Vintage umetnička staklena vaza iz 60ih godina, Dalian Dalian Glass Co, je visine 22,5cm, prečnik najšireg dela 9cm.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Banjska šolja za ispijanje mineralne vode. Reljefni beli porcelan sa pozlatom. Dužina 12 cm. Visina 12 cm. Karlsbad Bohemia Karlovy Vary porcelan. Kao nova.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Visina bez drške 16 cm. Dužina 16 cm. Zapremina 1,1l.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Drvena kutija sa poklopcem u dve boje, sa kašičicom, posuda za šećer. Dimenzije: visina 4,5cm ( sa poklopcem), prečnik najšireg dela 12,7cm. Na kašičici tragovi starosti, kutija sa poklopcem odlična.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Obostrano oslikana cvetovima. Visina 22 cm. Zapremina 1,8 l. Alfoldi porcelan Hungary.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Porcelanski tanjir u reljefnom metalnom ramu. Ručno oslikana scena Zime. Sneško Belić, grudvanje, sankanje... Prečnik 23 cm. Made in Germany iz 1960ih.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Stara plastična kutija za sapun `ELEKTROTERMA` Zagreb Jugoslavija,iz 70-tih ili 80-tih godina,sa malom rupicom na dnu donjeg dela.
The Transparent Self Sidney M.Jourard Transparentno Ja Sidnei M.Jourard Izbor sa kojim se svako od nas suočava u svakom trenutku je sledeći: hoćemo li dozvoliti našim bližnjima da nas poznaju onakvima kakvi smo sada, ili ćemo umesto toga tražiti da ostanemo enigma, neizvesna veličina, želeći da nas vide kao nešto što jesmo ne? Čovek je kroz istoriju birao put prikrivanja umesto „otvorenosti“. Profesor Jourard smatra da ovaj metod prečesto dovodi do bolesti, nerazumevanja i otuđenja sebe. On nastoji da, pomoću ove knjige, pruži određenu stimulaciju istraživačima ljudske motivacije da traže bolje načine merenja ljudskog duha ili nivoa „inspiracije“ dovodeći ove pojave u okvire naučne analize i na taj način podstičući dalja istraživanja ove važne oblasti. Sidnei Jourard je bio ključna figura u pokretu humanističke psihologije. Verovao je da osoba može povećati svoju unutrašnju snagu ako bude verna sebi. Oni bi to mogli da urade prateći svoje vrednosti i, pored toga, otkrivajući svoje pravo ja drugim ljudima. Ovaj pristup je bio sličan idejama Karla Rodžersa o podudarnosti. Što bi osoba mogla biti stvarnija, to je veća njena sposobnost da se poveže sa drugim ljudima. Ovo je omogućilo ljudima da imaju bogatije odnose. Prisustvovao sam jednom od Sidnejevih razgovora u Londonu 1970. i bio sam impresioniran time kako su ljudi koji su prisustvovali prihvatili njegove ideje. Udario je u žicu koja je odjeknula kod ljudi i, u nekim slučajevima, ostaje sa njima više od četrdeset godina kasnije. Verovao je da: Zdrava osoba zna svoje pravo ja. Znaju da se ponašaju na autentičan i prikladan način sa drugima. Oni znaju kako da se ponašaju odgovorno i podstiču druge da budu oni pravi ja. Stoga su sposobniji da ostvare prave veze sa drugim ljudima. Nezdrava osoba možda ne poznaje svoje pravo ja i stoga joj je teško da uspostavi prave veze sa drugim ljudima. Sid, kako je bio poznat, rođen je u Torontu, Kanada, 1926. godine. Zadržao je mnoge visoke akademske pozicije pre nego što je postao profesor psihologije na Univerzitetu Florida. Živeo je punim i uticajnim životom pre svoje prerane smrti 1974. Iako je priznat i poštovan kao akademik, bio je poznat po svojoj živahnosti i ljubavi prema životu. Imao je izuzetan njuh za povezivanje sa ljudima u publici. Njegovo sopstveno poštenje i prizemni primeri podsticali su poštenje kod drugih ljudi. U isto vreme, bio je rigorozan istraživač koji je proizveo najprodavanije knjige iz psihologije, kao što su Transparentno ja, Otkrivanje čoveka sebi i Zdrava ličnost. odlično očuvana
KNJIŽEVNA ISTORIJA broj 155 : Časopis za nauku o književnosti , Institut za književnost i umetnost Beograd 2015 , str. 340. Sadržaj na slikama. Očuvanost 4. Књижевна историја покренута је 1968. године као часопис цетињског издавачког предузећа „Ободˮ а касније и ИП „Вук Караџићˮ. Покретач и њен први главни уредник био је Александар Петров, а потом Јован Деретић. Часопис се све време ослањао на сарадњу сарадника са научноистраживачких пројеката Института за књижевност и уметност. Од 1991. године Књижевна историја постаје гласило Института, а за њеног главног уредника постављен је Душан Иванић који наставља препознатљиву књижевнотеоријску и књижевноисторијску оријентацију часописа. Доласком Миодрага Матицког на место главног уредника 2001. године Књижевна историја концепцијски се отвара и за интердисциплинарне и мултидисциплинарне студије и научне чланке. Као часопис са М24 категоријом, Књижевна историја данас представља један од водећих научних часописа у Србији, отворен за све ауторе/ауторке из земље, региона и иностранства, чији радови пролазе пажљиво разрађен систем уредничког и анонимног рецензентског читања. На овај начин међународна редакција часописа настоји да у сваком новом броју подигне квалитет објављених чланака и успостави прецизне критеријуме и висок стандард академског писања и научног истраживања. Од јануара 2015. године, часопис је прикључен листи међународних часописа ERIH PLUS., a од јуна 2017. часопис се индексира у CEEOL бази. У Књижевној историји објављују се текстови из науке о књижевности, односно радови интердисциплинарног или мултидисцплинарног типа, у оквиру следећих рубрика: Студије и чланци, Историја српске књижевне периодике, Појмовник, Књижевни портрети, Књижевна грађа, Оцене и прикази.
38/07-39/07. 307 + 377 str. koa nove nekorišćene u trenutku postavljanja jedini primerci u ponudi The dignity of diversity in unity Author(s): Rusmir Mahmutćehajić Subject(s): Cultural Essay, Political Essay, Societal Essay Published by: Međunarodni forum Bosna Keywords: Bosnia’s agony; Jews; Christians; Muslims Summary/Abstract: During the past five years, the International Forum Bosna has held, alone or in cooperation with others, a number of international gatherings to discuss key issues for the modern world and the ways in which they are present and reflected in Bosnia. In every case, the discussion involved the premise that it is impossible to understand the world if any part of it is disregarded or excluded, regardless of how small or insignificant it may be. The reason for this is that every part of the world is the centre of the world in the same way as every other. If it were not so, not even the dignity of every human being would be inviolable. Достојанство различитости у јединству Аутор (и): Русмир Махмутћехајић Предмет (и): Културни есеј, Политички есеј, Друштвени есеј Објавио: Међународни форум Босна Кључне речи: босанска агонија; Јевреји; Хришћани; Муслимани Резиме / сажетак: Током протеклих пет година, Међународни форум Босна одржао је, сам или у сарадњи са другима, низ међународних скупова на којима се расправљало о кључним питањима за савремени свијет и начинима на који су присутни и одражавају се у Босни. У сваком случају, дискусија је подразумевала претпоставку да је немогуће разумети свет ако се било који његов део занемарује или искључи, без обзира на то колико је мали или безначајан. Разлог томе је што је сваки део света центар света на исти начин као и сваки други. Да није тако, чак ни достојанство сваког човека не би било неприкосновено.