Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Kolekcionarstvo i umetnost
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
  • Goglasichevron_right
  • Kolekcionarstvo i umetnost
1-25 od 63960 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
1-25 od 63960
1-25 od 63960 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Tehnika
  • Tag

    Časopisi
  • Tag

    Lirska poezija
  • Tag

    Kinder i pez figurice

stripovi iz politikinog zabavnika odlične očuvanosti u periodu oko 1970. godine raspon brojeva 1000 - 1200 preko 60 stripova -Čarobni mitraljez ( U amazonskoj džungli / Zatočenici ) -Braća -Krvava dolina -Pjegavko -Guranson među škotima I-II -Uplaši me vikinže I-II -Klopka -Indijanac -Gorak ukus -Dejvi Kroket osveta medveda -Tajanstveni VI razred -Tajanstveni VI razred ( nova učenica / Mladić koji je izgubio pamćenje / dve otmice / dva podviga ) -Pol Templ (Falsifikatori / brisač / ucena / lažna čistačica / slučaj kabloni / potraga za rembrantom / slučaj starog tigra ) -Tim Tajler ( šarena staza / tvrdoglavi doseljenik / dijamantska pećina / put u močvaru ) -Tedi ted ( čovek koji je pucao obema rukama I - Ii / zabranjeni grad ) -Fantazija ( neobična bića/ roboti prete zemlji / lutka sa tavana / daleko od zemlje / svemirski brod u škotskoj ) -Tajni agent koridan ( operacija leopard / grad izgubljen u džungli ) -Prolaznik -Poslednje utočište -Lutalica -krijumčari oružja -Osvetnica -Otmičari -Nada Dimić -Mali dobošar Edmondo de Amičis -Banditi sa zerosita -Svemirski pirati -Džek mađioničar leteći automobil -Džems Bond vatrene lopte -Zid smrti -Tunga -Zlato u planini -Zaljubljeni provalnik -Žak Flaš pečurke od pene -Vinset Molberi Vitezovi okruglog stola -Ukradeno pismo -Avanture šerifa Ralfa O`Konora Trojica iz kolorada -Tri musketara A.Dima -Tajna agencija sreća -Dani futuro As Brad Formen -Kejzijevi pirati -Experiment X -Bela lisica Zamka u zamku Ii

Prikaži sve...
1,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Hyperraum-Mechaniker

Prikaži sve...
200RSD
forward
forward
Detaljnije

srpsko izdanje kao nov

Prikaži sve...
300RSD
forward
forward
Detaljnije

srpsko izdanje kao nov

Prikaži sve...
200RSD
forward
forward
Detaljnije

rad Beograd 1985 odlično očuvana

Prikaži sve...
200RSD
forward
forward
Detaljnije

završnica milosrdnog anđela oštećena korica

Prikaži sve...
600RSD
forward
forward
Detaljnije

Spektrum der wissenschaft 2007 brojevi2,3,5,7,8,9,10,11,12 2008 brojevi 1,2,3,4,5,6,7 kao novi prodaje se u kompletu

Prikaži sve...
5,990RSD
forward
forward
Detaljnije

odlično očuvana

Prikaži sve...
199RSD
forward
forward
Detaljnije

Figurica iz serije 2010 godina. Izuzetno retka figura vuka.

Prikaži sve...
649RSD
forward
forward
Detaljnije

Figurice iz jaja nalik kinder jajima koje su se dobijale u istim. Kompletan letnji set. kao na fotografijama

Prikaži sve...
2,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Vidi slike. Papirić šaljem preporučenim pismom. Uplata post netom ili na tekući račun banke Poštanska štedionica 200-58999105-62 Po završetku aukcije, najbolje bi bilo da se čujemo telefonom ili preko limundo poruka, radi dogovora oko uplate i slanja papirića. PAPIRIĆ SE PRODAJE U STANJU PRIKAZANOM NA SLICI, ako niste sigurni u zadovoljavajući kvalitet, NE LICITIRAJTE!

Prikaži sve...
40RSD
forward
forward
Detaljnije

Sa slike.

Prikaži sve...
100RSD
forward
forward
Detaljnije

Sa slike.

Prikaži sve...
100RSD
forward
forward
Detaljnije

Sa slike.

Prikaži sve...
100RSD
forward
forward
Detaljnije

Sa slike.

Prikaži sve...
100RSD
forward
forward
Detaljnije

Sa slike.

Prikaži sve...
100RSD
forward
forward
Detaljnije

Sa slike.

Prikaži sve...
100RSD
forward
forward
Detaljnije

Sa slike.

Prikaži sve...
100RSD
forward
forward
Detaljnije

Sa slike.

Prikaži sve...
500RSD
forward
forward
Detaljnije

Sa slike.

Prikaži sve...
500RSD
forward
forward
Detaljnije

Sa slike.

Prikaži sve...
200RSD
forward
forward
Detaljnije

Sa slike.

Prikaži sve...
200RSD
forward
forward
Detaljnije

Odličan GLANC kolekcionarski primerak

Prikaži sve...
200RSD
forward
forward
Detaljnije

MPG 2S-359 7 ZWERGE 2006 Rumpelstilzchen

Prikaži sve...
120RSD
forward
forward
Detaljnije

odlično očuvana Antologija stare kineske poezije: Svet u kapi rose Jezik, pesništvo, tradicija… Od svih kineskih dimenzija, vremensku kao da je najteže prilagoditi evropskoj vizuri: ona je i najodgovornija za tolike razlike u psihološkoj perspektivi. Otuda je i neminovno, mada u svojoj pristrasnosti tako naivno, naše čuđenje „kako je to“ stara Kina gotovo tri hiljade godina ostajala bez ikakvih dodira sa Zapadom. (Marko Polo? To nije njen kontakt sa Zapadom, već kontakt Zapada sa njom, promašen, uostalom, jer je Venecija nastavila da u tom pravcu drži durbin okrenut u naopako.) Otuda, takođe, činjenica da nijedna književnost ni približno nema tako dugu povest kao kineska – za nas predstavlja samo kuriozitet. Ako je vekovima bila više civilizacija nego nacija, drevna Kina je bila i više tradicija nego država. I to tradicija toliko prožeta svojim pismom da su mitski arhetipovi samo njegovim posredstvom mogli da se kristališu i da razviju opšte duhovne konstante. Prosto savršeno kao oruđe sinteze, dakle poezije, koja nas je u tonalitetima – čije promene potpuno menjaju smisao reči – našao način da se oslobodi rodova, padeža, vremena, gotovo čitave morfologije, da bi i poslednje njene ostatke zbrisala jedna poezija koja ne priznaje vrste reči, već samo njihovu srž. Pošteđena, tako, disciplinovanog služenja sintaksi, reč otelotvorena u ideogramu, karakterističnom kineskom pismu, postaje nezavisna, te i misao, opravdavajući tu privilegiju i koristeći se tom slobodom, ide u svom značenju do kraja, dakle dalje od reči. A ta značenja, oslobođena suvišnika, dodiruju se onda i prožimaju kao prirodne pojave. Upravo to i jeste težnja ideograma – da se prožme samom prirodom. Stoga kao da i nije poređenje, nego, takoreći, konstatacija kad jedan kineski epistolarac iz VIII veka piše da su ideogrami najslavnijeg kaligrafa među njegovim savremenicima – kitovi što nadiru ka pučini, zmije što vrludaju ševarom, kiša što se pred naletom vetra najednom sručuje niz nastrešnice, svenule puzavice što vise nad ponorom, svileni končići zahvaćeni olujom, koji kao da će se svakog trenutka prekinuti ali se nikad ne prekidaju. Ostavši bezmalo nedirnut još otkako je bio standardizovan u III veku pre naše ere, dakle potpuno nezavisan od fonetike, ideogram se obraća neposredno duhu, nemajući potrebe da se, dekomponovan zvucima, prethodno provuče kroz sluh. Zato, makar se čitao sasvim drukčije, kao arapske cifre na raznim jezicima, ideogram dočarava isti smisao današnjem Kinezu kao i onom od pre dva milenijuma, ili čitaocu u Japanu, Koreji, Kambodži: svet se, dakle, ne mora truditi da izmisli univerzalno pismo, ono već postoji, preostaje još samo ta sitnica – valja ga naučiti… Svaki kineski ideogram je, inače, jednosložan, te pošto nema nenaglašenih slogova, u kineskoj poeziji nema ni stopa; drugim rečima, metrička jedinica nije slog, nego reč, sa svojom tonalnošću. Kao što je svaka reč, zahvaljujući monosilabizmu, metrički zamenljiva svakom drugom, tako i ideogrami, kao homogene poetske slike oslobođene svega nebitnog za komunikaciju, ostaju autonomni ali i ravnopravni. Ma koliko redosled ideograma bio od značaja za njihov smisao i međusobni odnos, u pesmi oni kao da senče ivice kojima se zgledaju, kao da olabavljuju zamahe svojih značenja, kao da menjaju smerove prošlosti i budućnosti, te provociraju oko da ih upija paralelno, ponekad čak u krug: tako oni trijumfuju nad sintaksom, ne na račun, nego na korist značenja, sve slojevitijih, sve ambivalentnijih, sve obuhvatnijih. U njima je, dakle, u njihovoj prirodi, podosta od onog do čega danas, ovde i drugde, pesnik mora da se probija sam. Staviti, u pesmu, ideogram na pravo mesto, to je nešto mnogo više nego naći pravi „izraz“: to znači otkriti još jednu zakonitost, još jedan gravitacioni sistem koji počiva na ravnoteži neizrecivog i komunikabilnog. Iskazati a ne reći – da bi se, tako, reklo više, to je ono čemu najčešće teži kineski pesnik i čemu uvek teži sam njegov ideogram. Ta sposobnost slikovitog pisma naslućena je u samom začetku: ostala je legenda da su zli dusi plakali kada je pronađeno. Strahopoštovanje je vremenom svedeno na poštovanje, ali je i dalje smatrano svetogrđem makar i slučajno bacanje ili gaženje ispisanog komada papira. Poeziji je tu pripao najveći deo časti i počasti, jer je, neuporedivo potpuniju nego proza ili, kasnije, drama, imala moć da iz ideograma izvuče sve što je vremenom uspeo da upije, udahne i upamti. Zato se kineski klasični romani tako često i pozivaju na nju: „postoji pesma“, kažu, „koja to dokazuje“. I evo, sada, ponečeg od toga što je pesma dokazala, negde daleko i davno, u svojoj vekovnoj potrazi za čovekom. – Dragoslav Andrić

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj