Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 71 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
Опис Рецензије (0) Опис Gejming i e-sports (elektronski sportovi), odnosno takmičarsko igranje video-igara, najbrže su rastuća tržišta i trenutno možda najpopularnija u svetu. Poznavanje čitavog lanca vrednosti interaktivnih zabavnih proizvoda, industrije i uključenih aktera, načina na koji se koriste kao marketinški i komunikacioni alati, ekosistema igara i e-sporta, upravljanja kanalima video-igrica i strategija izdavača skoro je neophodno u opisu posla profesionalca kada je reč o igricama i e-sportu. Zbog toga se ova knjiga bavi različitim poslovnim modelima u svetu interaktivne zabave, pre svega video-igrama i elektronskim sportovima.
Опис Рецензије (0) Опис U eri digitalizacije i tehnološkog napretka e-sport je postao ne samo popularan vid zabave već i ozbiljna industrija koja donosi prihod u vrednosti od više miliona dolara. Sa rastom e-sporta pojavila se potreba za stručnjacima koji će razumeti kako treba upravljati ovom novom vrstom sporta, kako na tehničkom tako i na poslovnom nivou. Ova knjiga napisana je sa ciljem da čitaocima pruži uvid u svet menadžmenta u e-sportu, sa posebnim osvrtom na srpsku scenu. Kroz različite tematske celine čitalac će biti upućen u osnove e-sporta, njegovu istoriju, trenutni status i izglede za dalji razvoj. Verujemo da će vam ova knjiga pružiti sve potrebne informacije i inspirisati vas da postanete deo ovog uzbudljivog sveta.
Опис Рецензије (0) Опис U doba sveprisutne digitalne transformacije, monografija „EdTech TRENDS: Mogućnosti i izazovi za K–12 i visokoobrazovne ustanove” nudi vredan uvid u ključne pokretače promena u obrazovanju. Autori, prof. dr Valentin Kuleto i dr Milena Ilić, analiziraju jedanaest digitalnih EdTech trendova i njihovu primenu u K–12 i visokom obrazovanju. U uvodnom delu knjige autori naglašavaju značaj nauke i tehnologije u obrazovanju. Oni ističu važnost omogućavanja pristupa savremenim tehnologijama studentima kako bi se unapredio njihov uspeh u projektima i učenju. Monografija pokriva različite aspekte IT-ja i njihov uticaj na studente i nastavnike visokoškolskih ustanova. Neki od ovih trendova uključuju naprednu analitiku podataka, prilagođenu inovativnu pedagogiju, AR/VR vizualizacije i edge computing. Autorski tim ističe važnost motivacije studenata, kao i potrebu da nastavnici budu upoznati sa mogućnostima tehnologije kako bi je efikasno koristili u učionici. Monografija pruža obrazovnim institucijama i stručnjacima u ovoj oblasti značajan uvid u aktuelne tehnologije i inovacije koje mogu pomoći u unapređenju kvaliteta obrazovanja. Takođe, naglašava važnost aktivne uloge obrazovnih ustanova u usvajanju i primeni novih tehnologija kako bi se obezbedilo njihovo najbolje iskorišćavanje. Monografija „EdTech TRENDS: Mogućnosti i izazovi za K–12 i visokoobrazovne ustanove” predstavlja vredan resurs i vodič za sve one koji se bave obrazovanjem i žele da iskoriste prednosti digitalne transformacije u svojim učionicama, kampusima i obrazovnim zajednicama.