Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
51-75 od 525 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
Kažu da se nikad ne možeš vratiti kući, a otkako je Persefona Frejzer pre deset godina napravila najveću grešku u životu, i sama se uverila u istinitost tih reči.Nekadašnja blistava leta na obali jezera u detinjstvu zamenila su sparna leta u otmenom stanu u centru grada, izlasci s prijateljima i držanje drugih na odstojanju. Sve dok jednog dana ne primi poziv koji je natera da poleti nazad u Berijev zaliv i vrati se u orbitu Sema Floreka – muškarca čije bi joj odsustvo iz svakodnevice nekad davno bilo nezamislivo. Šest leta zaredom provodili su maglovita popodneva kraj vode, a tople letnje večeri radeći u restoranu njegove majke. Posle bi se zajedno ušuškavali uz knjige – on je proučavao medicinske udžbenike, a ona priče strave i užasa na kojima je radila – Persi i Sem bili su nerazdvojni. Prijateljstvo je na kraju preraslo u nešto što oduzima dah, ali što se neslavno prekinulo.Kad se Persi vrati na jezero zbog pogreba Semove majke, povezanost će biti očigledna, kao što je oduvek i bila. Međutim, dok se ne suoči s nekadašnjim odlukama i svim godinama koje je provela kažnjavajući sebe zbog njih, neće saznati da li bi njihova ljubav mogla da bude veća od najvećih grešaka iz prošlosti. Ispričana u razdoblju od šest godina i jednog vikenda, Svakog sledećeg leta je ozbiljan, setan pogled na ljubav, ljude i izbore koji nas obeleže za sva vremena. Godina_Izdanja:2023.|Format:20 cm|Povez:Mek|Pismo:Latinica|Izdavac:Stela|Autor:Karli Fortjun|Zanr:Ljubavni|Broj_Strana:255
"Ne treba se plašiti mraka. Treba se plašiti čudovišta koja izlaze na svetlost.Jednoj ženi stiže neočekivani posetilac tokom smrtonosne oluje, u ovom uzbudljivom trileru autorke bestselera New York Times-a Heder Gudenkauf.Vajli Lark – autorka romana o stvarnim zločinima – ne uzbuđuje se što je ostala zavejana na izolovanoj farmi na koju se povukla da dovrši svoj novi roman. Prijatna vatra, potpuna tišina. Sve bi bilo savršeno da dve decenije ranije u toj istoj kući dve osobe nisu hladnokrvno ubijene, a jedna devojčica nestala bez traga.Dok se mećava pojačava, Vajli biva zarobljena na farmi, progonjena tajnama skrivenim u zidovima kuće – njenim sopstvenim tajnama. Onda u snegu ispred kuće nalazi malo dete. Unevši dete u toplu kuću, počinje da traga za odgovorima. Ali uskoro postaje jasno da kuća na farmi nije izolovana kao što je mislila, a neko je spreman na sve da bi ih našao." Godina_Izdanja:2023.|Format:20 cm|Povez:Mek|Pismo:Latinica|Izdavac:Stela|Autor:Heder Gudenkauf|Zanr:Trileri|Broj_Strana:303
U knjizi Kako funkcioniše Amazon dvojica visokih izvršnih rukovodilaca Amazona koji su dugo radili u kompaniji pružaju unutrašnje gledište na Amazonov pristup korporativnoj kulturi, vođstvu i najboljim načinima delovanja.Amazon je 2018. postao druga kompanija po vrednosti na svetu iza Epla, što je priča o izvanrednom uspehu, imajući u vidu da je 1994. započeo svoje poslovanje iz garaže. Kako je Amazon to postigao? Šta drugi mogu da nauče iz tog izvanrednog uspeha i kako mogu da ga ponove?Kolin je počeo da radi u Amazonu 1998. godine; Bil se pridružio kompaniji 1999. Vreme koje su proveli u Amazonu pokriva period neuporedive inovativnosti koji je doneo proizvode i usluge poput kindla, Amazon prajma, Amazon eha i Alekse i Amazonovih veb-usluga. Kroz priču o tim izumima njih dvojica otkrivaju principe i načine delovanja koji su doveli do uspeha jedne od najneobičnijih i najuspešnijih kompanija koje je svet ikada poznavao – od čuvenih četrnaest principa vođstva do procesa zapošljavanja zasnovanog na podizanju lestvice i osobina koje je odlikuju od osnivanja: opsednutosti mušterijama, dugoročnog razmišljanja, žarke želje za inovativnošću i vrhunske operativnosti.Kroz svoje bogato iskustvo Kolin i Bil pružaju jedinstven pristup Amazonovom poslovnom modelu dok je ovaj bio uobličavan, poboljšavan i usavršavan kao ponovljiv, prilagodljiv i sposoban da zadovoljava različite zahteve. Knjiga pokazuje kako se uspeh ne postiže genijalnošću nekog pojedinačnog vođe nego više kroz posvećenost i strogu primenu dobro definisanih principa i načina delovanja koje možete da primenite u sopstvenoj kompaniji, bez obzira na njenu veličinu. Godina_Izdanja:2023.|Format:23 cm|Povez:Mek|Pismo:Latinica|Izdavac:Harmonija|Autor:Kolin Brajar, Bil Kar|Zanr:Marketing i menadžment|Broj_Strana:293
Опис Рецензије (0) Опис Cilj knjige Marketing istraživanje i analitika je da pruži studentima teorijsko i praktično znanje za obavljanje istraživačkih i analitičkih zadataka u oblasti marketinga. Na predmetu istog naziva će se koristiti kombinacija teorijske i praktične nastave, uključujući predavanja, diskusije, analize studija slučaja, projekte i rad na računaru. Ovaj predmet će vas upoznati sa osnovama istraživanja i analitičkim tehnikama u marketingu.
Kabanica PVC Rainy napravljena je da spoljašnji materijal ima dvostruki sloj PVC-a na podlozi od pamuka/poliestera, vodonepropustan. Debljine: 0,32mm, šavovi su šivani i lepljeni, dužine: 120cm, zatvara se sa zatvaračem, kapuljača je elastično pričvršćena, sa dva spoljašnja džepa. Artikal je zamena za kišnu kabanicu. Norma: EN ISO 13688.
Kabanica PVC Rainy napravljena je da spoljašnji materijal ima dvostruki sloj PVC-a na podlozi od pamuka/poliestera, vodonepropustan. Debljine: 0,32mm, šavovi su šivani i lepljeni, dužine: 120cm, zatvara se sa zatvaračem, kapuljača je elastično pričvršćena, sa dva spoljašnja džepa. Artikal je zamena za kišnu kabanicu. Norma: EN ISO 13688.
Drugo izdanjeGreg Hefli polako gubi kompas. Otkačio ga je najbolji drug, Roli Džeferson, a čini se da sklapanje novih prijateljstava u školi nije nimalo lako. Kako ništa ne prepušta slučaju, Greg odlučuje da okuša sreću i preokrene stvari u svoju korist. Da li će uspeti u tome ili Grega jednostavno prati loša sreća?ČITAOCI OBOŽAVAJU SERIJAL DNEVNIK ŠONJAVKABestseler broj jedan na listama koje objavljuju USA Today, Publishers Weekly, Wall Street Journal i New York Times.„Džef Kini je rok zvezda u svetu izdavaštva.”– NPR’s „Backseat Book Club”„Dnevnik šonjavka preti da pokori svet.”– Time magazine„Jedan od najuspešnijih serijala za decu svih vremena.”– Washington Post„Veliki hit među ljubiteljima zabavnih knjiga ali i među onima koji nisu skloni čitanju.”– School Library Journal