Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
51-75 od 8002 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Spoljašnjost kao na fotografijama, unutrašnjost u dobrom i urednom stanju! Pjer Burdje (franc. Pierre Bourdieu; Dangen, 1. avgust 1930 — Pariz, 23. januar 2002) bio je francuski sociolog, antropolog[1][2] i filozof[3]. Razvio je u polju sociološke teorije koje je nazvao teorija prakse. Ključni termini ove teorije su habitus, kapital i polje. Burdje je nastojao da svoje teorijske ideje poveže sa empirijskim istraživanjima svakodnevnog života i da na taj način objasni odnose moći u društvu. Njegov teorijski doprinos pripada disciplini sociologija kulture. Život i karijera Pjer Burdje je rođen u Dangenu (Dangen - Atlantski Pirineji) u južnoj Francuskoj 1. avgusta 1930. Oženio se 1962. godine sa Mari-Kler Brizar. Imali su tri sina: Žeroma, Emanuela i Lorana. Burdje se školovao u gimnaziji u Pou pre nego što je prešao u Luj le Grand gimnaziju u Parizu. Odatle je dobio prohodnost do Visoke škole u Parizu . Nakon toga je godinu dana radio kao profesor u gimnaziji Mulens pre nego što je stupio u vojnu službi 1955. Njegovi biografi su pisali da je odbio da pohađa školu rezervnih oficira sa svojim kolegama iz Visoke škole, već da je želeo da ostane sa narodom iz skromnog društvenog miljea iz koga je poticao.[4] Učestvovao je u ratu u Alžiru, oktobra 1955. Posle jednogodišnje vojne službe, Burdje ostaje da radi u Alžiru kao nastavnik. [5] Za vreme Alžirskog rata za nezavisnost 1958-1962, Burdje je sproveo istraživanje koje je predstavljalo osnovu za dalju izgradnju njegove reputacije kao antropologa. Rezultat je bila njegova prva knjiga „Sociologija Alžira“, koja je doživela trenutni uspeh u Francuskoj, a 1962. je objavljena i u SAD. Burdje je 1968. preuzeo Evropski centar za sociologiju koji je vodio do smrti. Bio je odlikovan medaljom nacionalnog centra za naučna istraživanja 1993. godine. Univerzitet Berkli mu je 1996. dodelio Gofmanovu nagradu, dok je 2001. dobio Haksli medalju Kraljevskog antropološkog instituta.[6] Burdje je u 71. godini života preminuo od kancera. [5] Uticaj Burdjeov rad bio je pod uticajem tradicionalne antropologije i sociologije koje je pokušao da sintetiše u svojoj teoriji. Od Maksa Vebera je zadržao značaj dominacije i simboličkih sistema u društvenom životu, kao i ideju društvenih poredaka, koje će na kraju Burdje transformisati iz sociologije religije u teoriju polja. [7] Od Marksa je stekao razumevanje društva kao skupa društvenih odnosa i potrebe da se dijalektički razviju društvene teorije iz društvene prakse. Od Emila Dirkema je nasledio određeno strukturalističko tumačenje tendencije društvenih nauka da se reprodukuju, na osnovu analize simboličkih struktura i oblika klasifikacije. Burdje je takođe bio pod uticajem Vitgenštajna. Navodio je da je Vitgenštajn filozof koji mu je verovatno najviše pomogao u teškim trenucima. Govorio je da je on neka vrsta spasioca kroz stvaralačku krizu. Burdjeov rad bio je izgrađen na pokušaju da se prevaziđe niz suprotnosti za koje je mislio da karakterišu društvene nauke (subjektivizam/objektivizam, mikro/makro, sloboda/deterinizam) njegovog vremena. Njegovi koncepti polja, kapitala i oblasti bili su osmišljeni radi prevazilaženja takvih suprotnosti. Rad Burdje je rutinski nastojao da poveže svoje teorijske ideje sa empirijskim istraživanjima. Njegov rad se može posmatrati kao sociologija kulture ili, kako ga je on opisivao, `Teorija prakse`. Njegovi doprinosi sociologiji bili su dokazni i teorijski. On je proširio ideju kapitala kategorijama kao što su društveni kapital, kulturni kapital, finansijski kapital i simbolički kapital. Za Burdjea svaki pojedinac zauzima položaj u multidimenzionalnom društvenom prostoru; on ili ona nisu definisali samo prema članstvu u nekoj društvenoj klasi, već prema svakoj vrsti kapitala koju on ili ona mogu da prikupe kroz društvene odnose. Kapital obuhvata vrednost društvenih mreža, a Burdje je pokazao da se oni mogu koristiti za proizvodnju ili reprodukciju nejednakosti. Na kraju krajeva svaka relativno autonomna oblast, kao što je ekonomija, politika, novinarstvo, birokratija, nauka i obrazovanje, rađa specifičan kompleks društvenih odnosa u kojima će učesnici biti angažovani u svakodnevnoj praksi. Kroz ovu praksu oni će razviti određen raspored za društvenu akciju koja je uslovljena njihovim položajem na terenu. Grob Pjera Burdjea na Per Lašezu Vrste kapitala Burdje je poznat po uobličavanju termina kao što su kulturni, socijalni i simbolički kapital. Po njemu, društveni prostor je multidimenzionalan, tako da svaki pojedinac zauzima određenu poziciju u društvu na osnovu vrste i obima kapitala koji može da upotrebi. Iz ove perspektive, društveni položaj pojedinca ne određuje samo materijalna situacija (ekonomski kapital), već i obrazovanje (kulturni kapital), društvene mreže (socijalni kapital) i društveni ugled (simbolički kapital).
Tatjana Marković TRANSFIGURACIJE SRPSKOG ROMANTIZMA muzika u kontekstu studija kulture, Univerzitet umetnosti u Beogradu, Beograd 2005. godine, format 24 cm, meki povez, strana 286. NEKORIŠĆEN, ČIST primerak, po stanju faktički NOVA knjiga! Priložen SADRŽAJ knjige!
ISTORIJA SLIKARSTVA OD PEĆINSKOG DO APSTRAKTNOG IZDAVAČ: Nolit, Beograd GODINA IZDANJA: 1973 BROJ STRANA: 320 POVEZ: kožni sa zaštitnim omotom i zaštitnom kutijom FORMAT: 18x25 , zlatotisk. Podnaslov: od pećinskog do apstraktnog slikarstva. 600 umetnika, 1000 reprodukcija u boji, 11 autora. pot.stak.1
EMIR KUSTURICA & THE NO SMOKING ORCHESTRA fotomonografija , Dragan Teodorović Zeko , Beograd 2007 , fotomonografija predstavlja život grupe na svetskoj turneji od 2004 do 2006 godine. Tekst u knjizi pisali su Jagoda Jamakosmanović (Dr Nele Karajlić), Drale Janković i autor ove fotomonografije Dragan Teodorović - Zeko. U knjizi se nalazi 180 kolor fotografija koje do sada nisu objavljivane, dvojezično srpsko engleski , format 25 x 33 cm , zaštitni omot, 160 strana, bogato ilustrovano , zaštitna kartonska kutija ima posvetu na prvoj stranici, inače je neotvorena nikad puštena u prodaju RETKO
BEL KANTO Teorijski i praktični metod pevanja MUZIKA Šifra artikla: 343888 Isbn: 9788687099029 Autor : Matilde Markezi Izdavač : STUDIO LIRICA Ime/Nadimak Email adresa Poruka POŠALJI Kategorija MUZIKA Autor Matilde Markezi Težina specifikacija 0.5 kg Izdavač STUDIO LIRICA Pismo Latinica Povez Broš Godina 2008 Format 14,5x20,5 Strana 144 Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavanjem osnovnih funkcija kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sajt koristi kolačiće koji su neophodni za pravilno funkcionisanje naše veb stranice kako bi se omogućile određene tehničke funkcije i tako vam pružilo pozitivno korisničko iskustvo. Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima web lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa stranicom. To su kolačići koji omogućavaju web analitiku sajta, odnosno analizu upotrebe naših stranica i merenje prometa, koje sajt sprovodi u cilju poboljšanja kvaliteta i sadržaja ponuđenih usluga. Marketinški kolačići se koriste za praćenje posetilaca putem web stranice. Koriste se za prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima i podsticanje da učestvuju, što je važno za nezavisne izdavače i oglašavače. Sajt koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.
OPERA PRE MOCARTA MUZIKA Šifra artikla: 343908 Isbn: 9788690364534 Autor : Majkl F. Robinson Izdavač : STUDIO LIRICA Dr Robinson prati razvoj prvog, slabije shvaćenog, razdoblja istorije operske umetnosti - od najranije opere Dafne, 1597, do kraja osamnaestog veka, ilustrujući svoje izlaganje fino odabranim primerima iz radova kompozitora kakvi su Lili, Gluk, Monteverdi, Hendl, takođe odlomcima manje poznatih o... Detaljnije Dr Robinson prati razvoj prvog, slabije shvaćenog, razdoblja istorije operske umetnosti - od najranije opere Dafne, 1597, do kraja osamnaestog veka, ilustrujući svoje izlaganje fino odabranim primerima iz radova kompozitora kakvi su Lili, Gluk, Monteverdi, Hendl, takođe odlomcima manje poznatih opera. Ime/Nadimak Email adresa Poruka POŠALJI Kategorija MUZIKA Autor Majkl F. Robinson Težina specifikacija 0.5 kg Izdavač STUDIO LIRICA Pismo Latinica Povez Broš Godina 2012 Format 13x20 Strana 183 Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavanjem osnovnih funkcija kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sajt koristi kolačiće koji su neophodni za pravilno funkcionisanje naše veb stranice kako bi se omogućile određene tehničke funkcije i tako vam pružilo pozitivno korisničko iskustvo. Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima web lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa stranicom. To su kolačići koji omogućavaju web analitiku sajta, odnosno analizu upotrebe naših stranica i merenje prometa, koje sajt sprovodi u cilju poboljšanja kvaliteta i sadržaja ponuđenih usluga. Marketinški kolačići se koriste za praćenje posetilaca putem web stranice. Koriste se za prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima i podsticanje da učestvuju, što je važno za nezavisne izdavače i oglašavače. Sajt koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.
KAKO BITI PARIŽANKA GDE GOD DA SI MODA Šifra artikla: 290623 Isbn: 9788652120550 Autor : An Berest, Karolin Megre, Odri Duan, Sofi Mas Izdavač : LAGUNA Ljubav, stil i loše navike. Knjiga koja će vas zabaviti i nasmejati dok budete hrabro i slobodno koračale u cipelama prave Parižanke i otkrivale koliko ste i same cool. Četiri uspešne i izuzetne Francuskinje konačno nam objašnjavaju kako je to biti Parižanka: kako se oblače, zabavljaju i zbog č... Detaljnije Ljubav, stil i loše navike. Knjiga koja će vas zabaviti i nasmejati dok budete hrabro i slobodno koračale u cipelama prave Parižanke i otkrivale koliko ste i same cool. Četiri uspešne i izuzetne Francuskinje konačno nam objašnjavaju kako je to biti Parižanka: kako se oblače, zabavljaju i zbog čega su autentične. „Ne morate biti Francuskinja da biste bili Parižanka.“ Karl Lagerfeld Ime/Nadimak Email adresa Poruka POŠALJI Kategorija MODA Autor An Berest, Karolin Megre, Odri Duan, Sofi Mas Težina specifikacija 0.5 kg Izdavač LAGUNA Pismo Latinica Povez Broš Godina 2015 Format 13x20 Strana 258 Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavanjem osnovnih funkcija kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sajt koristi kolačiće koji su neophodni za pravilno funkcionisanje naše veb stranice kako bi se omogućile određene tehničke funkcije i tako vam pružilo pozitivno korisničko iskustvo. Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima web lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa stranicom. To su kolačići koji omogućavaju web analitiku sajta, odnosno analizu upotrebe naših stranica i merenje prometa, koje sajt sprovodi u cilju poboljšanja kvaliteta i sadržaja ponuđenih usluga. Marketinški kolačići se koriste za praćenje posetilaca putem web stranice. Koriste se za prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima i podsticanje da učestvuju, što je važno za nezavisne izdavače i oglašavače. Sajt koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.
Miodrag Jovanović: MEĐU JAVOM I MED SNOM : SRPSKO SLIKARSTVO 1830 - 1870 - Between dreaming and waking : Serbian art 1830-1870 Danil, Konstantin, 1798-1873 Popović, Jovan, 1810-1864 Simić, Pavle, 1818-1876 Radonić, Novak, 1826-1890 Jakšić, Đura, 1832-1878 Avramović, Dimitrije, 1815-1855 Marodić, Aksentije, 1838-1909 Knežević, Uroš, 1812-1872 Todorović, Stevan, 1832-1925 Jovanović, Anastas, 1817-1899 Ivanović, Katarina, 1817-1882 Aleksić, Nikola, 1808-1873 Slikarstvo -- Romantizam -- Srbija -- 19v Mek povez - format: 21x24cm, 354strane, ilustrovano, izdavač: GALERIJA SANU - Beograd, omot ima sitnija oštećenja - ostalo je u redu!?
CRTANJE PERSPEKTIVE OPŠTA UMETNOST Šifra artikla: 368577 Isbn: 9788662811011 Autor : Tim Fišer Izdavač : VALERA Knjiga obrađuje različite aspekte perspektive i način stvaranja trodimenzionalnog sveta uz pomoć jasnih saveta i ilustracija. Knjiga obrađuje različite aspekte perspektive i način stvaranja trodimenzionalnog sveta uz pomoć jasnih saveta i ilustracija. Ime/Nadimak Email adresa Poruka POŠALJI Kategorija OPŠTA UMETNOST Autor Tim Fišer Težina specifikacija 0.5 kg Izdavač VALERA Pismo Latinica Povez Broš Godina 2022 Format 29x22 Strana 112 Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavanjem osnovnih funkcija kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sajt koristi kolačiće koji su neophodni za pravilno funkcionisanje naše veb stranice kako bi se omogućile određene tehničke funkcije i tako vam pružilo pozitivno korisničko iskustvo. Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima web lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa stranicom. To su kolačići koji omogućavaju web analitiku sajta, odnosno analizu upotrebe naših stranica i merenje prometa, koje sajt sprovodi u cilju poboljšanja kvaliteta i sadržaja ponuđenih usluga. Marketinški kolačići se koriste za praćenje posetilaca putem web stranice. Koriste se za prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima i podsticanje da učestvuju, što je važno za nezavisne izdavače i oglašavače. Sajt koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.
Festival international du cinema ethnographique Jean Rouch #33 Пошто је постао незаобилазан у програму Културног парка, Фестивал Жан Руш нуди избор од три награђивана филма на 33. међународном такмичењу одржаном у Паризу. Овај нови састанак у овом биоскопу, увек тако фасцинантан о еволуцији људских друштава и богатству њихове културне разноликости, омогућиће вам да откријете документарне филмове који су награђени kao nova ROOM.5
VELIKA RASPRAVA O INSTRUMENTACIJI I ORKESTRACIJI MUZIKA Šifra artikla: 343889 Isbn: 9788687099005 Autor : Hektor Berlioz Izdavač : STUDIO LIRICA Ime/Nadimak Email adresa Poruka POŠALJI Kategorija MUZIKA Autor Hektor Berlioz Težina specifikacija 0.5 kg Izdavač STUDIO LIRICA Pismo Latinica Povez Broš Godina 2007 Format 14,5x20,5 Strana 346 Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavanjem osnovnih funkcija kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sajt koristi kolačiće koji su neophodni za pravilno funkcionisanje naše veb stranice kako bi se omogućile određene tehničke funkcije i tako vam pružilo pozitivno korisničko iskustvo. Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima web lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa stranicom. To su kolačići koji omogućavaju web analitiku sajta, odnosno analizu upotrebe naših stranica i merenje prometa, koje sajt sprovodi u cilju poboljšanja kvaliteta i sadržaja ponuđenih usluga. Marketinški kolačići se koriste za praćenje posetilaca putem web stranice. Koriste se za prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima i podsticanje da učestvuju, što je važno za nezavisne izdavače i oglašavače. Sajt koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.
KINESKA KULTURA PISMO OPŠTA UMETNOST Šifra artikla: 296931 Isbn: 9788660812225 Autor : Han Đijentang Izdavač : ALBATROS PLUS Kineski karakteri su ideogrami četvrtastog oblika i predstavljaju jedini živi stari jezik na svetu. Postojanje kineskih karaktera, samo po sebi, predstavlja pravo čudo u istorije ljudske civilizacije. I danas su u matici svog razvojnog toka. Ovaj stari jezik, koji koristi najveći broj ljudi na ... Detaljnije Kineski karakteri su ideogrami četvrtastog oblika i predstavljaju jedini živi stari jezik na svetu. Postojanje kineskih karaktera, samo po sebi, predstavlja pravo čudo u istorije ljudske civilizacije. I danas su u matici svog razvojnog toka. Ovaj stari jezik, koji koristi najveći broj ljudi na svetu, krupnim koracima hrli ka budućnosti. Lako razumljivim tekstom i bogatim likovnim prilozima, ova knjiga na sažet način predstavlja osnovna znanja o epohalnoj kineskoj kulturi, a pre svega njenom začuđujućem pismu. Ona čitaoce prepušta velikoj avanturi duha, nepreglednom "carstvu kineskih karaktera". Ime/Nadimak Email adresa Poruka POŠALJI Kategorija OPŠTA UMETNOST Autor Han Đijentang Težina specifikacija 0.5 kg Izdavač ALBATROS PLUS Pismo Latinica Povez Tvrd Godina 2016 Format 17x24 Strana 233 Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavanjem osnovnih funkcija kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sajt koristi kolačiće koji su neophodni za pravilno funkcionisanje naše veb stranice kako bi se omogućile određene tehničke funkcije i tako vam pružilo pozitivno korisničko iskustvo. Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima web lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa stranicom. To su kolačići koji omogućavaju web analitiku sajta, odnosno analizu upotrebe naših stranica i merenje prometa, koje sajt sprovodi u cilju poboljšanja kvaliteta i sadržaja ponuđenih usluga. Marketinški kolačići se koriste za praćenje posetilaca putem web stranice. Koriste se za prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima i podsticanje da učestvuju, što je važno za nezavisne izdavače i oglašavače. Sajt koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.
Polovna knjiga, izuzetno očuvana. Posveta na predlistu. Izdavač: Narodna galerija - Prag, 1981. god. Tvrd povez sa zaštitnim omotom, 21X21 cm. 100 str. Kunstdruk, ilustrovano Marija Medvecka je više od 45 godina slikala ljude i pejzaž Orave, ruralnog regiona u severnoj Slovačkoj. Počela je 1940. godine, neposredno nakon početka Drugog svetskog rata i slikala je do 1986. godine. Nije preterano reći da je ovih godina bilo više promena nego poslednjih milenijuma ljudske istorije zajedno, od pronalaska atomske bombe do razvoja međunarodnih svemirskih programa, do prvih koraka ka svetskoj društvenoj mreži. Ali Orava se, kroz oči Medvečke, nikada nije promenila. Na sjajnom Vebumenia.sk, sajtu koji dokumentuje slovačke umetnike i galerije, možete da se krećete kroz više od 500 slika i crteža Medvecke, i vredi to učiniti da biste cenili težinu njenog dela. Njena paleta se nikada ne udaljava od rumeno smeđih, mutnih zelenih i kremastih boja. Njen kist je težak i ekspresionistički, njena platna mala. Ali ponavljanje koje definiše Medveckino delo nalazi se u njenoj temi: Oravskom pejzažu i ljudima. Oravska polja i brda su gotovo bez drveća i retko zelena. To su razneseni pejzaži, očišćeni od svega osim vremešnog, izdržljivog seljaka. Nebo je spljošteno i tamno, a pruge crvene zemlje cepaju svet Medvecke, osećajući se zlokobno i strano, kao da su ovi tihi prizori smešteni na Mars.