Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
101-125 od 1071 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
101-125 od 1071 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Agregati
  • Tag

    Plakati i posteri
  • Cena

    5,000 din - 1,999,999 din

Originalni bioskopski (filmski) plakat: KEJ ORFEVR / QUAI DES ORFEVRES Autor plakata: D.Ivanišević Quai des Orfèvres je francuski crno-bijeli film snimljen 1947. u režiji Henri-Georgesa Cluzota. Po žanru predstavlja kombinaciju drame i kriminalističkog filma te se temelji se na romanu Légitime défense belgijskog pisca Stanislas-Andrea Steemana. Protagonistica, koju je tumačila tadašnja Cluzotova životna partnerica Suzy Delaire je kabaretska pjevačica koja postaje predmetom pažnje pohotnog bogataša koga tumači Charles Dullin, a što izaziva ljubomoru njenog kolege i muža (koga tumači Bernard Blier). Radnja prikazuje kako muž odlazi u bogataševu kuću kako bi ga ubio, ali umjesto toga pronalazi njegov leš i postaje osumnjičeni u istrazi koju vodi inspektor Antoine (koga tumači Louis Jouvet). Quai des Orfèvres je Cluzotu predstavljao prvi film napravljen nakon Drugog svjetskog rata, odnosno nakon što mu je neko vrijeme bio zabranjen rad zbog kontroverzi vezanih uz prethodni film Le Corbeau i kolaboracije sa njemačkim okupatorom. Film je premijerno prikazan na venecijanskoj Mostri gdje je dobio nagradu za najbolju režiju. Nakon francuske premijere je doživio veliki komercijalni uspjeh i povoljne kritike, a danas se smatra jednim od najboljih filmskih ostvarenja svog doba. Režija: Henri-Georges Clouzot Uloge: Louis Jouvet, Simone Renant, Bernard Blier... Kao na fotografijama. Standardne dimenzije (oko 59 x 41 cm)

Prikaži sve...
20,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni plakat: VAZDUHOPLOVNI SAVEZ JUGOSLAVIJE dimenzije oko: 48 x 32 cm Kao na fotografijama Vazduhoplovni savez Jugoslavije (VSJ) osnovan je 25. aprila 1948. u Beogradu u prisustvu predstavnika 32 vazuhoplovne organizacije i predstravnika inicijalnih odbora republičkih i pokrajinskih vazduhoplovnih saveza. Oni su predstavljali 7207 članova koji su delovali na 11 sportskih aerodroma, u 60 modelarskih škola i radionica, 8 radionica za remont vazduhoplovne tehnike, u Saveznoj pilotskoj školi (Ruma) i Jedriličarskom centru (Vršac). Sve te organizacije raspolagale su tada sa 19 aviona, 70 jedrilica, 35 padobrana i 10 autovitala. Neposredno pre oslobođenja, u Zemunu je 1944. formirana prva vazduhoplovna organizacija. Od 1945. osnivaju se vazduhoplovni kružoci i grupe, koji kasnije prerastaju u vazduhoplovna društva i centre za obuku vazduhoplovnih kadrova svih profila. U martu 1945. Komanda ratnog vazduhoplovstva osniva Jedriličarski centar u Vršcu, a u aprilu počinje nastava za prvu klasu nastavnika jedriličarstva. Prvi aero-klubovi počinju da delujuu okviru Komisije za tehniku i sport, početkom 1946 (kasnije Narodna tehnika). U 1947. u Zagrebu se otvara Savezna pilotska škola, u Ribnici počinje da deluje Jedriličarski centar, a u fabrici Utva izrađuje se prva serija školskih jedrilica. Te akcije su omogućavale i organizovanje prvih takmičenja za Prvenstvo Jugoslavije u jedriličarstvu i modelarstvu te izlaženje časopisa Naša krila. Posle osnivačke skupštine (1948), VSJ deluje kao masovna, društvena, sportsko-tehnička organizacija za razvoj i unapređenje vazduhoplovnog sporta, vazduhoplovnog vaspitanja, obrazovanja i propagandu svih oblika vazduhoplovne delatnosti i kosmonautike. U VSJ su udruženi republički i pokrajinski vazduhoplovni savezi te organizacije i institucije koje se bave vazduhoplovnim sportom i širenje vazduhoplovne tehnike i kulture uopšte. Osnovne delatnosti VSJ su motorno letenje, jedriličarstvo, padobranstvo, vazduhoplovno i raketno modelarstvo i vazduhoplovno vaspitanje omladine. VSJ je imao i posebnu ulogu ostvarivanju određenih zadataka za ratno vazduhoplovstvo i protivvazdušnu odbranu i u sistemu opštenarodne odbrane. Predstavnici VSJ na prijemu kod maršala Tita 1952 Godine 1950. obnavlja svoje članstvo u FAI, jednoglasno je primljen začlan na 43. generalnoj konferenciji održanoj u Stokholmu, a iste godine postaje i član Međunarodne naučne i tehničke jedriličarske organizacije (franc. Organisation scientifique et technique internationale de vol à voile) — OSTIV. Neposredno posle prvog kongresa VSJ 20—23. marta 1953, Savez se osamostaljuje i prestaje biti član Narodne tehnike i osniva Savez male avijacije, a 1955. Selenitski pokret. Time se ostvaruju uslovi za rad sa decom u osnovnim školama. Pored modelarstva deca se bave kosmonautikom i raketnom tehnikom. Godine 1962. VSJ postaje član Savez za fizičku kulturu Jugoslavije i obnavlja saradnju sa Narodnom tehnikom, a 1971. menja naziv u Savez vazduhoplovnih organizacija Jugoslavije — SVOJ. Na skupštini 25. juna 1975. Savez donosi novi Statut i ponovo menja naziv u Vazduhoplivni savez Jugoslavije. Zaključno sa 1976. u organizacijama i institucijama VSJ osposobljeno je oko 7000 motornih milota, 26.000 pilota — jedriličara, 20.000 padobranaca i preko 300.000 vazduhoplovnih i raketnih modelara. Vrhunsku sportsku značku zlatno C sa dijamantima osvojilo je 12 modelara, 15 jedriličara i 30 padobranaca. Održano je 21 prvenstvo u jedriličarstvu i 19 relija motornih pilota. VSJ je oraganizovao I i X Prvenstvo sveta u padobranstvu 1950. i 1970. oba na Bledu; 1972 i 1975 u jedriličarstvu u Vršcu, odnosno Portorožu. Pored ovij VSJ je organizovao veći broj nacionalnih, evropskih i svetskih takmičenja u modelarstvu i motornom letenju. Svake druge godine održavao se Jadranski padobranski kup uz učešće ekipa iz svih delova sveta. Članovi VSJ konstruisali su 5 lakih sportskih aviona i 20 jedrilica od kojih su neke pdstavljale svetski domet. U 1975 bilo je registrovano 140 aero-klubova, 150 modelarskih klubova i klubova vazduhoplovnog podmlatka, 46 letačkih škola ili centara. Sve organizacije su koristile oko 200 aviona, 180 jedrilica, 1000 padobrana i 50 sportskih aerodroma. Za predsednike Vazduhoplovnog saveza Jugoslavije birani su: Ladislav Ambrožič, Radoslav Jović, Ljubiša Ćurguz, Nenad Drakulić, Božo Lazarević, Aleksandar Ašković, Pero Car i Dušan Vlaisavljević.

Prikaži sve...
6,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Može da zavaruje elektrode do 4mm Struja zavarivanja 40 A to 220 A Intermitenca:130A-100%170A-60%220A-35% Stabilizacija napona: +-4 %Klasa izolacije alternatora HIP Zastita alternatora IP 23 Utičnica: 400V 16AUtičnica: 230V 16AZaštita od preopterećenjaSenzor nivoa ulja DA Frekvencija 50hzN... Detaljnije Opis Deklaracija Može da zavaruje elektrode do 4mm Struja zavarivanja 40 A to 220 A Intermitenca: 130A-100% 170A-60% 220A-35% Stabilizacija napona: +-4 % Klasa izolacije alternatora H IP Zastita alternatora IP 23 Utičnica: 400V 16A Utičnica: 230V 16A Zaštita od preopterećenja Senzor nivoa ulja DA Frekvencija 50hz Napon 400 / 230V Maksimalna snaga 3f~ 8,7kVA Nominalna snaga 3f~ 7,8kVA Nominalna struja 3f 11,3A Maksimalna snaga 1f~ 4.4kW Nominalna snaga 1f~ 4kW Nominalna struja 1f 17,4A Motor: Honda GX 390 Zapremina motora: 389cm3 Nivo zvučne snage Lwa Lwa / dB (A) 97 Potrosnja: 2,7 L / h Dužina mm 790 Širina mm 580 Visina mm 505 Težina: 98kg Naziv proizvoda : FOGO agregat sa aparatom za varenje FH 9220 W, 8.7kVA, 220A benzin Šifra proizvoda : FH9220W Proizvođač : Fogo Uvoznik : Zemlja porekla :

Prikaži sve...
275,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni bioskopski (filmski) plakat velikih dimenzija (oko 100 x 70 cm) : NAJBOLJE GODINE NAŠEG ŽIVOTA / BEST YEARS OF OUR LIVES Autor plakata: D.Ivaniševič Najbolje godine naših života (poznat pod naslovima Slava pripada meni i Opet kod kuće) američki je dramski film snimljen 1946. godine u režiji Williama Wylera. Glavne uloge tumače Myrna Loy, Fredric March, Dana Andrews, Teresa Wright, Virginia Mayo, i Harold Russell. Film govori o tri američka vojnika koji pokušavaju da se uklope u civilni život nakon povratka kući iz Drugog svjetskog rata. Samuel Goldwyn je imao inspiraciju da napravi film o ratnim veteranima nakon što je u augustu 1944. godine pročitao članak u magazinu Time, koji govori o teškoćama kroz koje veterani prolaze pri povratku u civilni život. Goldwyn je zaposlio bivšeg ratnog dopisnika MacKinlaya Kantora da napiše scenarij. Njegov rad je prvi put objavljen kao roman pod naslovom Slava pripada meni, koji je Kantor napisao u stilu `praznog stiha` bez rimovanja. Robert Sherwood je zatim prilagodio roman za scenarij. Film je osvojio sedam Oskara 1946. godine, uključujući i Oscara za najbolji film, najbolju režiju (William Wyler), najboljeg glumca (Fredric March), najboljeg sporednog glumca (Harold Russell), najbolju montažu (Daniel Mendel), najbolji adaptirani scenarij (Robert Sherwood), i najbolju originalnu muziku (Hugo Friedhofer). Pored uspjeha kod kritičara, film je ubrzo postao veliki komercijalni uspjeh nakon puštanja na prikazivanje u kinima. Film je imao najveću zaradu i najviše publike kako u SAD-u tako i u Velikoj Britaniji, sa prodajom od oko 55 miliona karata u SAD-u što se nije desilo još od izlaska filma Prohujalo s vihorom. Film zauzima šestu poziciju sa najvećom posjetom publike svih vremena u Velikoj Britaniji, sa preko 20 miliona prodatih karata. Kao na fotografijama.

Prikaži sve...
35,000RSD
forward
forward
Detaljnije

U dobrom stanju, presavijan x2 gis

Prikaži sve...
5,999RSD
forward
forward
Detaljnije

u dobrom kvalitetu

Prikaži sve...
5,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Pogledati fotos

Prikaži sve...
7,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni bioskopski (filmski) plakat: HEROJI SU UMORNI / HEROES ARE TIRED Autor plakata: Alfred Lehner Režija: YVES CIAMPI Uloge: YVES MONTAND, MARIA FELIX, JEAN SERVAIS, CURT JURGENS... Kao na fotografijama. Standardne dimenzije (oko 69 x 49 cm)

Prikaži sve...
5,950RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni bioskopski (filmski) plakat : BILA SAM JAČA Dizajn plakata: Radak Bila sam jača je jugoslovenski igrani film, snimljen 1953. godine u režiji Gustava Gavrina. Režija: Gustav Gavrin Uloge: Sava Severova, Mira Stupica, Nikola Popović, Božidar Drnić... Kao na fotografijama. Standardne dimenzije (oko 69 x 49 cm)

Prikaži sve...
9,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Stabilizacija napona ± 2 %Nizak nivo THD ≤ 4 %Klasa izolacije alternatora HZaštitna klasa IP 23 Zaštita od preopterećenjaSenzor nivoa uljaAkumulatormerac radnih satiAVR Autonomija (na 75 % opterećenju) 9.2hNivo buke Lwa 96 dB(A)Prečnik rama 38 mm Utičnice 230V/16A + 230V/63A Frekvencij... Detaljnije Opis Deklaracija Stabilizacija napona ± 2 % Nizak nivo THD ≤ 4 % Klasa izolacije alternatora H Zaštitna klasa IP 23 Zaštita od preopterećenja Senzor nivoa ulja Akumulator merac radnih sati AVR Autonomija (na 75 % opterećenju) 9.2h Nivo buke Lwa 96 dB(A) Prečnik rama 38 mm Utičnice 230V/16A + 230V/63A Frekvencija 50hz Napon: 230V Snaga 1f: max 10.5kW / nom. 9.5 kW Struja: 41.3A Motor: B&S vanguard model: 3854 zapremina: 627cm3 Hlađenje vazdušno 2 cilindar 4-taktni Kapacitet ulja 1.7L Pokretanje: ručno + elektricni start Gorivo benzin Zapremina rezervoara za gorivo 45L Potrošnja 4.9 L/h DxŠxV: 790x580x765mm Težina 131kg ULJE HONDA 10W30 - 1780 din sa pdv /lit ( 2 lit ukupno ) Naziv proizvoda : FOGO agregat FV 11001TRE, 10.5kW, 230V, DVR, rezervoar 45L, elektro start, B&S motor benzin Šifra proizvoda : FV 11001TRE Proizvođač : Fogo Uvoznik : Zemlja porekla :

Prikaži sve...
448,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Monofazni električni agregatBenzinski motorRučni startTermo zaštitaVazdušno hladjenOtvoren Maksimalna snaga 1~ kW 2.7Nominalna snaga 1~ kW 2.5Napon ( 1~) 230vNominalna struja (1~) 10,9Faktor snage 3~ cos ⱷ xBroj obrtaja obr.min. 3000Frekvencija Hz 50Nivo zvučne snage Lwa Lwa / dB (A) 96 D... Detaljnije Opis Deklaracija Monofazni električni agregat Benzinski motor Ručni start Termo zaštita Vazdušno hladjen Otvoren Maksimalna snaga 1~ kW 2.7 Nominalna snaga 1~ kW 2.5 Napon ( 1~) 230v Nominalna struja (1~) 10,9 Faktor snage 3~ cos ⱷ x Broj obrtaja obr.min. 3000 Frekvencija Hz 50 Nivo zvučne snage Lwa Lwa / dB (A) 96 Dužina mm 580 Širina mm 405 Visina mm 415 Masa (suva) kg 37 Standardna oprema Termo osigurač DA Magnetno - termalni osigurači x Brojač radnih časova x Senzor nivoa ulja DA Spreman (utičnica) za eksterni ATS orman x Start baterija Ah x Utičnica 16A 230V šuko br. 2 Parametri motora Proizvodjač motora TMH Model motora T210 Tip goriva Benzin Sistem startovanja Ručno (Poteznica) Zapremina cm3 210 Cilindar br. 1 Sistem hladjenja Vazdušno hladjen Kapacitet rezervoara goriva l 3.6 Potrošnja goriva na 75% opterećenja l/h 1.4 Autonomija na 75% opterećenja h 2.6 Parametri alternatora Zaštita IP23 Izolacija klasa H Tip regulacije napona Kondenzator Odstupanje napona % +5 /-10 Naziv proizvoda : FOGO agregat F 3001, 2.7kW, 230V benzin, Rato motor Šifra proizvoda : F3001 Proizvođač : Fogo Uvoznik : Zemlja porekla :

Prikaži sve...
69,600RSD
forward
forward
Detaljnije

Stabilizacija napona ± 1.5 % na 3fNizak nivo THD ≤ 6 %Klasa izolacije alternatora HZaštitna klasa IP 23 Zaštita od preopterećenjaSenzor nivoa uljaAkumulatorDigitalni AVR Autonomija (na 75 % opterećenju) 16.7hNivo buke Lwa 96 dB(A)Prečnik rama 38 mm Utičnice 400V/16A + 230V/16A Frekvenc... Detaljnije Opis Deklaracija Stabilizacija napona ± 1.5 % na 3f Nizak nivo THD ≤ 6 % Klasa izolacije alternatora H Zaštitna klasa IP 23 Zaštita od preopterećenja Senzor nivoa ulja Akumulator Digitalni AVR Autonomija (na 75 % opterećenju) 16.7h Nivo buke Lwa 96 dB(A) Prečnik rama 38 mm Utičnice 400V/16A + 230V/16A Frekvencija 50hz Napon: 400V/230V Snaga 3f: max 8.5kVA / nom. 7.7kVA Snaga 1f: max 5kW / nom. 4.5kW Struja 3f: 11.2A Struja 1f: 19.6A Motor: Honda GX390 zapremina: 389cm3 Hlađenje vazdušno 4 taktni Kapacitet ulja 1.1L Pokretanje: ručno + elektricni start Gorivo benzin Zapremina rezervoara za gorivo 45L Potrošnja 2.7L/h DxŠxV: 790x580x650mm Težina 100kg Naziv proizvoda : FOGO agregat FH 9000 TRE, 8.5kVA, 400V/230V, rezervoar 45L, elektro start, DVR, honda motor benzin Šifra proizvoda : FH 9000 TRE Proizvođač : Fogo Uvoznik : Zemlja porekla :

Prikaži sve...
307,230RSD
forward
forward
Detaljnije

Stabilizacija napona ± 4 %Nizak nivo THD ≤ 4 %Klasa izolacije alternatora HZaštitna klasa IP 23 Zaštita od preopterećenjaSenzor nivoa ulja Autonomija (na 75 % opterećenju) 16.7hNivo buke Lwa 96 dB(A)Prečnik rama 38 mm Utičnice 400V/16A + 230V/16A Frekvencija 50hzNapon: 400V/230VSnaga 3... Detaljnije Opis Deklaracija Stabilizacija napona ± 4 % Nizak nivo THD ≤ 4 % Klasa izolacije alternatora H Zaštitna klasa IP 23 Zaštita od preopterećenja Senzor nivoa ulja Autonomija (na 75 % opterećenju) 16.7h Nivo buke Lwa 96 dB(A) Prečnik rama 38 mm Utičnice 400V/16A + 230V/16A Frekvencija 50hz Napon: 400V/230V Snaga 3f: max 8.7kVA / nom. 7.8kVA Snaga 1f: max 6.2kW / nom. 5.6kW Struja 3f: 11.3A Struja 1f: 24.3A Motor: Honda GX390 zapremina: 389cm3 Hlađenje vazdušno 4 taktni Kapacitet ulja 1.1L Pokretanje: ručno Gorivo benzin Zapremina rezervoara za gorivo 45L Potrošnja 2.7L/h DxŠxV: 790x580x650mm Težina 87kg Naziv proizvoda : FOGO agregat FH 9000T, 8.7kVA, 400V/230V, rezervoar 45L, Honda motor benzin Šifra proizvoda : FH9000T Proizvođač : Fogo Uvoznik : Zemlja porekla :

Prikaži sve...
252,510RSD
forward
forward
Detaljnije

ECT serija robusnih i izdržljivih agregata odgovoriće na zahteve profesionalnih korisnika i u najtežim uslovima rada. Gradilišta, radionice, proizvodni i prerađivački pogoni – gde god postoji potreba za kvalitetnim i otpornim uređajem koji neće izdati korisnika u sred posla – tu je Honda... Detaljnije Opis Tehničke informacije Deklaracija ECT serija robusnih i izdržljivih agregata odgovoriće na zahteve profesionalnih korisnika i u najtežim uslovima rada. Gradilišta, radionice, proizvodni i prerađivački pogoni – gde god postoji potreba za kvalitetnim i otpornim uređajem koji neće izdati korisnika u sred posla – tu je Honda neprikosnovena. Godinama je prisutna u svim branšama i omiljena među profesionalcima zbog svoje pouzdanosti i izdržljivosti. Svi uređaji koriste bezolovni benzin kao pogonsko gorivo, zadovoljavaju najstrože svetske norme i standarde i dolaze sa dvogodišnjom garancijom bez obzira na tip upotrebe. Motor : GX 390 Tip motora : 4-taktni Tehnologija motora : OHV Radna zapremina : 389 cc Nominalna snaga motora : 9,56 kW / 13 HP Sistem paljenja : tranzistorsko magnetno Sistem hlađenja : prinudno vazdušno Sistem pokretanja : poteznica Zapremina rezervoara za ulje : 1,1 l Preporučeno ulje : SAE 10W30 Zapremina rezervoara za gorivo : 6,2 l Pogonsko gorivo : bezolovni benzin Autonomija rada : 2,4 – 3,2 h Izbor napona : monofazni / trofazni Napon : 230 / 400 V Maksimalna snaga agregata : 4000 / 7000 VA Nominalna snaga agregata : 3600 / 6500 VA Nominalna jačina agregata : 16 / 9,5 A Stabilnost napona : +/- 10 % Dimenzije : 800 x 550 x 540 mm Težina : 77 kg Buka : 86 dBA Naziv proizvoda : Honda agregat ECT 7500, 7kVA, 1x400V, 2x230V benzin Šifra proizvoda : ECT7500 Proizvođač : Honda Uvoznik : SV Mont Sistem d.o.o Zemlja porekla : Italija

Prikaži sve...
242,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Mogućnost priključenja ATS uređaja za automatsko pokretanje agregata u slučaju nestanka struje sa mreže ATS se posebno kupuje: LINK OPIS Zvučno izolovan (samo 68dB)Izuzetno ekonomičan dizel agregat sa snažnim dizel motorom radne zapremine 532cm3 snage 12,5 ks omogućava rad agregata bez v... Detaljnije Opis Tehničke informacije Deklaracija Mogućnost priključenja ATS uređaja za automatsko pokretanje agregata u slučaju nestanka struje sa mreže ATS se posebno kupuje: LINK OPIS Zvučno izolovan (samo 68dB) Izuzetno ekonomičan dizel agregat sa snažnim dizel motorom radne zapremine 532cm3 snage 12,5 ks omogućava rad agregata bez velikog opterećenja motora. Digitalni voltmetar sa integrisanim brojačem sati rada Izlazna snaga: 7,0kw Izlazna struja: 27,3 / 31,8 A Napon: 240/415V, 50 hZ Vrsta napona: Trofazni Tip motora: Dizel, YM195FA Zapremina motora: 532cm3 Snaga motora: 12,5ks Rezervoar goriva: 15L Vrsta goriva: Dizel Sistem pokretanja: Elektro start, ATS 12V izlaz za punjenje akumulatora: Da Senzor nivoa ulja: Da Utičnice: 1 šuko, 1 trofazna industrijska ATS priključak: Da Nivo buke: 70 db Dimenzije: 945x555x700mm Težina: 161 kg (bez goriva i ulja) Naziv proizvoda : GardenMaster dizel silent agregat YM9700T3, 7kW, 240V/415V - ima opciju za automatsko prikljucenje -ATS Šifra proizvoda : 12.390 Proizvođač : Gardenmaster Uvoznik : Zemlja porekla : Kina

Prikaži sve...
232,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni bioskopski (filmski) plakat : SJENKA SLAVE Sjenka slave je jugoslavenski crno-bijeli igrani film snimljen 1962. godine u režiji Vanje Bjenjaša. Protagonist je profesionalni motociklist koji je nakon nesreće odlučio napustiti sport, ali koga na promjenu te odluke potakne ljubavna veza s mladom djevojkom. Režija: Vanja Bjenjaš Uloge: Miha Baloh, Boris Dvornik, Milan Srdoč, Ingrid Lotarius, Hermina Pipinić Kao na fotografijama. Standardne dimenzije (oko 69 x 49 cm)

Prikaži sve...
5,950RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni bioskopski (filmski) plakat : VELIKO STOLEĆE / VELIKO STOLJEĆE Dokumentarni film Produkcija: Zagreb Film - 1958 Trajanje: 81`48` Režija: Krsto Škanata Krsto Škanata (12. januar 1924 - 18. februar 2017) je bio jugoslovenski i srpski filmski reditelj poznat po velikom broju dokumentarnih filmova. Njih je napravio u vreme Titove Jugoslavije i deo je imao propagadni karakter, a deo je prema tadašnjem režimu i njegovim aspektima imao kritičan odnos, a zbog čega su bili smeštani u bunker. Kao na fotografijama.. Standardne dimenzije (oko 69 x 49 cm)

Prikaži sve...
7,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Dostava se naplaćuje u zavisnosti od mesta isporuke. Detaljnije Opis Tehničke informacije Deklaracija Mogućnost priključenja ATS uređaja za automatsko pokretanje agregata u slučaju nestanka struje sa mreže - posebno se kupuje> 1) ATS uređaj za automatsko pokretanje agregata YM serija - LINK 2) ATS uređaj za automatsko pokretanje agregata YM serija ADVANCE - LINK OPIS Izuzetno ekonomičan dizel agregat sa snažnim dizel motorom radne zapremine 532cm3 snage 12,5 ks omogućava rad agregata bez velikog opterećenja motora. Digitalni merač broja radnih sati, napona i frekvencije AVR regulator napona Izlazna snaga: 7,0kw Napon: 240/415V, 50 hZ Vrsta napona: Trofazni Tip motora: Dizel, LT195FA Zapremina motora: 532cm3 Snaga motora: 12,5ks Potrosnja: 1,7 L/h Rezervoar goriva: 12,5L Vrsta goriva: Dizel Sistem pokretanja: Elektro start, potez 12V izlaz za punjenje akumulatora: Da Senzor nivoa ulja: Da Utičnice: 1 šuko, 1 trofazna industrijska Težina: 115kg ATS priključak: Da Naziv proizvoda : Gardenmaster dizel agregat YM9500E-3, 7kW, 1x415V, 1x230V - trofazni-ima opciju za automatsku prikljucenje-ATS Šifra proizvoda : 12.402 Proizvođač : Gardenmaster Uvoznik : Zemlja porekla : Kina

Prikaži sve...
169,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Trofazno-monofazni benzinski agregat izlazne snage 8,5kwSnažan i ekonomičan benzinski motor snage (18ks) omogućava rad agregata bez velikog opterećenja motora.Ugrađeni točkovi, ručke kao i velika izlazna snaga od 8,5kw čine ovaj model idealnim za profesionalnu primenu. Paljenje motora na klj... Detaljnije Opis Tehničke informacije Deklaracija Trofazno-monofazni benzinski agregat izlazne snage 8,5kw Snažan i ekonomičan benzinski motor snage (18ks) omogućava rad agregata bez velikog opterećenja motora. Ugrađeni točkovi, ručke kao i velika izlazna snaga od 8,5kw čine ovaj model idealnim za profesionalnu primenu. Paljenje motora na ključ ili potez. Senzor nivoa ulja u motoru Digitalni merač broja radnih sati, napona i frekvencije Pogonski motor radne zapremine 460 cm3, snage 18KS uparen sa vrhunskim AVR generatorom izlazne snage 8.5kW AVR (automatski regulator napona) održava izlaz stabilnim, (unutar +/- 3%) ovo osigurava da je pogdona za napajanje osetljive opreme. Maksimalna izlazna snaga: 8,5 kw Napon: 220/380V, 50 hZ Vrsta napona: Trofazni / monofazniNivo buke: 70 dB Kontinuirano vreme rada: 8 sati Faktor snage: 1 cosφ Tip motora: 4 takta, OHV Zapremina motora: 460 cm3 Snaga motora: 18,0 ks Potrošnja goriva: 313 g/kwh Rezervoar goriva: 25 L Gorivo: Benzin Sistem pokretanja: Elektro start, potez 12V izlaz za punjenje akumulatora: Da Senzor nivoa ulja: Da Utičnice: 1 šuko 230V, industrijska trofazna 380V Težina: 94kg Naziv proizvoda : GardenMaster benzinski agregat BS10000E-3, 8.5kW, 1x380V, 1x230V Šifra proizvoda : 12.480 Proizvođač : Gardenmaster Uvoznik : Zemlja porekla : Kina

Prikaži sve...
196,800RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni bioskopski (filmski) plakat velikih dimenzija (oko 100 x 70 cm) : DARBY O`GILL & THE LITTLE PEOPLE Darby O`Gill and the Little People (sh. Darby O`Gill i mali ljudi) je američki igrani film snimljen 1959. u režiji Roberta Stevensona i produkciji Walta Disneya. Radnja, temeljena na pričama britanske spisateljice Herminie Templeton Kavanagh, je smještena u Irsku na kraj 19. vijeka i prikazuje kako se ostarjeli upravnik seoskog imanja Darby O`Gill (koga tumači Albert Sharpe) nadmeće s lokalnim vilenjacima na čelu sa kraljem Brianom (koga tumači Jimmy O`Deal). Film, u kome je Disney koristio trikove s kamerom kako bi stvorio iluziju minijaturnih vilenjaka, je imao određenog uspjeha; Disney ga je, međutim, naskinkronizirao za američko tržište, jer originalni dijalozi tamošnjoj publici nisu bili potpuno razumljivi zbog `teškog` irskog naglaska i korištenja lokalnog dijalekta. Darby O`Gill je, danas, pak, najpoznatiji po tome što je, zahvaljujući njemu, tada relativno nepoznati glumac Sean Connery, koji se pojavljuje u ulozi mladog radnika, na sebe skrenuo pažnju producenta Alberta R. Broccolija i tako dobio priliku da utjelovi lik Jamesa Bonda u filmu Dr. No nekoliko godina kasnije. Režija: Robert Stevenson Producent: Walt Disney Scenario: Lawrence Edward Watkin Uloge: Albert Sharpe, Janet Munro, Sean Connery, Jimmy O`Dea Odlično očuvan plakat. Pogledajte fotografije.

Prikaži sve...
10,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni bioskopski (filmski) plakat: RAZMEĐA Dizajn plakata: Toni Politeo Razmeđa je jugoslovenski igrani film iz 1973. godine. Režirao ga je Krešimir Golik, a scenario je napisao Mirko Sabolović. Ovo je jedan od posljednjih jugoslovenskih igranih filmova koji je snimljen u crno-bijeloj tehnici. Snimlje je u Podgorcima kod Bjelovara. Pavle Vuisić je za glavnu ulogu dobio „Gran Pri“ na festivalu u Nišu. Režija: Krešimir Golik Scenario: Mirko Sabolović Uloge: Pavle Vuisić, Zdenka Trah, Anton Vrbenski, Jovan Stefanović... Odlično očuvan plakat. Kao na fotografijama. Dimenzije: oko 58,5 x 41,5 cm

Prikaži sve...
6,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni bioskopski (filmski) plakat: NOĆI I JUTRA Ноћи и јутра је југословенски филм први пут приказан 14. јула 1959 године. Режирао га је Пјер Мајхровски а сценарио је написао Меша Селимовић. Радња филма је инспирисана стварним догађајима везаним за Мостарски партизански одред током 2 светског рата. У току офанзиве командант партизанског одреда је приликом једног извиђања с неколико бораца пао непријатељу у руке. Једна партизанска десетина, преобучена у немачке униформе, ослободила је из затвора своје другове, али без команданта јер је он убијен. Партизан Зира рекао је случајно његово име и то је непријатељу било довољно. Група стиже у часу кад је штаб одреда донео одлуку да се десетковани одред повуче у окупирани град док не прође непријатељска офанзива. Зиру мучи осећај кривице због смрти команданта Нине, брата његове жене Вере. Како ће Вери погледати у очи и признати истину... Режија: Пјер Мајхровски Сценарио: Меша Селимовић Главне улоге: Марија Кон, Властимир Ђуза Стојиљковић, Милан Срдоч, Борис Бузанчић Kao na fotografijama. Standardne dimenzije (oko 69 x 49 cm)

Prikaži sve...
5,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Stari reklamni plakat za personalni računar ET-188 firme `Novkabel` Novi Sad Jugoslavija,iz 80-tih godina,ivice iskrzane,na pojedinim mestima se skinula boja. Dizajn:Oskar Štefan. Fotografij:Ivan Mojašević. Štampa:Forum,Novi Sad. Dimenzije:97cm x 68cm.

Prikaži sve...
8,000RSD
forward
forward
Detaljnije

VJERUJ U MENE - GLAUBE AN MICH 1946 - FILMSKI POSTER [259] Stanje : kao na slikama Dimenzije : 98 x 68 cm

Prikaži sve...
12,500RSD
forward
forward
Detaljnije

zenit i avangarda 20tih godina , beograd, narodni muzej 1983 96 x 68 cm 4 x presavijen obostrano stampan (lice plakat, poledjina katalog izlozbe) autor plakata RANKO NOVAK Zenitizam je avangardni pokret dvadesetih godina dvadesetog veka čiji je nastanak i razvoj vezan za časopis Zenit. Manifest zenitizma napisali su LJubomir Micić, Ivan Gol i Boško Tokin. Pokrenut je u ime humanizma i u antiratnom duhu. „Na idejnom planu zenitizam je bio u znaku oštre kritike evropskog civilizacijskog kompleksa, kojem je u duhu inovativnih tendencija ponudio panbalkansku kulturnu koncepciju, izrađenu na principima neoprimitivizma.` (Vida Golubović i Irina Subotić) Zenit je časopis koji je izlazio od 1921. do 1926. godine u Zagrebu i Beogradu kao međunarodna revija za umetnost i kulturu. Pokretač i njegov urednik bio je LJubomir Micić. Ukupno su objavljena 43 broja. Na početku rada, sa ovim časopisom sarađivali su Miloš Crnjanski, Dušan Matić, Stanislav Vinaver i drugi. Priloge su objavljivali i međunarodni saradnici Aleksandar Blok, Jaroslav Sajfert, Vasilij Kandinski, Anri Barbis... Zenit se od 1924. objavljuje u Beogradu, a 1926. godine je zabranjen zbog teksta „Zenitizam kroz prizmu marksizma“. ------------------------------------ -------------------------------------------------- Ranko Novak, hrvaško-slovenski oblikovalec, * 4. maj 1948, Zagreb. Novak je po zaključeni gimnaziji v Zagrebu diplomiral na Fakulteti za arhitekturo, gradbeništvo in geodezijo v Ljubljani, na Oddelku za arhitekturo. Že med študijem se je usmeril v grafično oblikovanje. Leta 1980 je bil soustanovitelj Studia Znak (v njem so imeli vodilne vloge Novak, Miljenko Licul in fotograf Milan Pajk) in leta 1988 združenja Art Directors Club Ljubljana. Razvil se je v enega vodilnih grafičnih oblikovalcev Slovenije z izjemnim občutkom za skladnost tipografij, barvnih poudarkov drobnih iskrivosti v oblikovanju knjig (likovne in znanstvene monografije), časopisov, plakatov. Od leta 1991 je bil do upokojitve profesor na Oddelku za oblikovanje Akademije za likovno umetnost v Ljubljani, kjer je vzgojil številne tipografe. Sodeloval je na različnih razstavah in mednarodnih bienalih ter festivalih: BIO v Ljubljani, ZGRAF v Zagrebu, Mednarodni bienale plakatov v Varšavi; prejel je več pohval, npr. DOS - delo meseca. Leta 1985 je za dosežke na področju grafičnega oblikovanja skupaj z Miljenkom Liculom prejel nagrado Prešernovega sklada. -------------------------------------------------- Ljubomir Micić (Jastrebarsko, 16. novembar 1895 — Kačarevo kod Pančeva, 14. jun 1971) je bio srpski pesnik, prozni pisac, književni kritičar, glumac i osnivač srpskog avangardnog pokreta zenitizam. Najznačajniji segment njegovog rada predstavlja pokretanje i uređivanje časopisa Zenit, mesečne internacionalne revije za umetnost i kulturu, koji je izlazio od februara 1921. do aprila 1924. u Zagrebu, potom od 1924. do decembra 1926. u Beogradu. Objavljena su 43 broja ovog časopisa, koji je tokom godina donosio brojne manifeste, različita likovna rešenja, saradnike i tekstove. U početku je Micić sledio ideje ekspresionizma, o čemu svedoči i programski tekst koji izlazi u prvom broju časopisa, Čovek i umetnost, kao i tekstovi Crnjanskog, Vinavera, Petrovića, Matića, koji su povremeno pisali za Zenit, sve do juna 1921, kada je Micić, zajedno sa Ivanom Golom i Boškom Tokinom, objavio Manifest zenitizma. Micićev značajan saradnik postao je njegov brat Branislav Micić, poznatiji pod pseudonimom Branko Ve Poljanski, koji je u Ljubljani pokrenuo časopis Svetokret, nakon čijeg gašenja se priključio Zenitu. Ubrzo su došli u sukob i sa dadaistima, želeći da zenitizam odvoje od drugih avangardnih pokreta. Zenit je bio časopis internacionalnog karaktera, u kome su mnogi istaknuti umetnici tog vremena objavljivali svoje radove na francuskom, nemačkom, holandskom, mađarskom, esperantu... Posebno su značajne veze sa italijanskim futuristima, pre svega sa njihovim idejnim tvorcem Filipom Tomazom Marinetijem, što govori o afirmativnom odnosu zenitista prema novim tehničkim i tehnološkim dostignućima. Zenitizam predstavlja izvorno srpski avangardni pokret, koji jedini uspeva da pređe granice tadašnje Jugoslavije i postane poznat i cenjen u Evropi. S druge strane, nakon raskida sa ekspresionistima, Micić je počeo da zastupa drugačije ideje, koje postaju osnova poetike zenitizma: ideja Barbarogenija, zalaganje za balkanizaciju i varvarizaciju Evrope. Ovakve težnje ka primitivnom i izvornom javljaju se nakon Prvog svetskog rata, nastaju iz razočaranja u zapadnoevropske vrednosti i zasićenosti zapadnoevropskom kulturom. Micić je smatrao da Balkan, kao još uvek neistraženo područje, nudi svežinu, neiskvarenost, sposobnost regenerizacije klonulog zapadnoevropskog čoveka. Pored svih protivrečnosti, nacionalizma, s jedne, i saradnje s evropskim umetnicima, s druge strane, pored različitih saradnika, želje za raskidom sa ostalim avangardnim školama, Zenit sve vreme svog postojanja ostaje okrenut novinama, novijim medijima i granama umetnosti (radiju, filmu, džezu), zastupajući antitradicionalizam i antimilitarizam, sa čovekom u središtu pažnje. Pokrenut idejama ruskih avangardnih umetnika, Micić je zastupao konstruktivistički pristup stvaralaštvu, koji ne priznaje nadahnuće i zanos, već svestan umetnički rad, s jasno određenim ciljem i namerom. Na takvom pristupu zasnivali su se i likovni radovi na Međunarodnoj Zenitovoj izložbi nove umetnosti, održanoj 1924. godine u Beogradu. Nakon 1926. godine Micić i Poljanski otišli su u Pariz i u tom postzenitističkom periodu njihova aktivnost se pre svega usmerila na likovnu umetnost i saradnju sa slovenačkim avangardistima, kao i sa slovenačkim avangardnim časopisom Tank. Micićev književni i publicistički rad možda na sadržinskom planu ne donosi bitne pomake i vrednosti, dok su oni izuzetno zastupljeni na planu forme, koja se približava likovnoj umetnosti, veštini izrade plakata, filmu, o čemu govori kasnija afirmacija ovih umetnosti. Pored brojnih manifesta i programskih tekstova objavljenih mahom u Zenitu, ali i drugim časopisma, njegova značajna dela predstavljaju i zbirke pesama: Ritmi mojih slutnja (1919.) Ritmi bez sjaja (1919.) Istočni greh (1920.) Misterij za bezbožne ljude čiste savesti (1920.) Spas duše (1920.) Stotinu vam bogova (1922.), koja biva zabranjena iste godine, te se pojavljuje pod nazivom *Kola za spasavanje, takođe zabranjena, Aeroplan bez motora (1925.) Antievropa (1926.) Njegovi radovi prevođeni su na nekoliko evropskih jezika i objavljivani u tadašnjim avangardnim časopisima. Takođe je objavio i nekoliko romana na francuskom jeziku.

Prikaži sve...
14,000RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj