Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
126-150 od 999 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
-
Tag
Antropologija
ANTROPOLOŠKE KARAKTERISTIKE STANOVNIŠTVA FRUŠKE GORE Dr Živojin Gavrilović, Izdavač: Matica srpska Novi Sad, 1978. Broširani povez Napomena: -ima malo salotejpa na naslovnici , Nema drugih oštećenja. Br. strana: 86. Dimenzije: 24x17 cm. (levo ormaric ,u hodniku)
Polovna knjiga, izuzetno očuvana. Posveta na predlistu. Izdavač: Prosveta - Beograd, 1984. god. Broširan povez, 20 cm. 267 str. Šabono je naziv za indijanska naselja, skrivena u neprohodnim šumama južne Venecuele i severnog Brazila. U ovoj knjizi antropolog Florinda Doner opisuje romansijerskim postupkom svoje doživljaje prilikom jednog neobičnog višemesečnog boravka u Šabonou indijanaca Itikotera. Odsečeni od civilizacije, Indijanci žive kao u bajci: druguju sa duhovima, razgovaraju sa pticama i životinjama, sporazumevaju se manje rečima a više očima i dodirom kože, sve što je prošlost zaboravljaju a na budućnost ne misle... Knjiga Florinde Doner čita se kao najbolje stranice latinoameričke magične proze.
Čigoja, 2011. Udžbenički format, 266 strana. Lepo očuvana. Nekoliko tekstova u ovoj knjizi prvi put svraćaju pažnju na neke probleme o kojima se uporno ćuti (na primer problem incesta, izvanbračnih veza, laži i seksualnih strahova, itd.). Ova knjiga je nesporan prilog srpskoj antropološkoj seksologiji, čega kod nas do sada nije bilo. Prof. dr Jovan Marić, psihijatar, seksolog (Izvod iz recenzije) Rukopis knjige Jovice Stojanovića Seks i kultura drugačije tretira pitanja ljudske seksualnosti u odnosu na tradiciju i podstiče na razmišljanje o prevrednovanju oveštalih vrednosti koje su vezane za ovu temu. Besprizorno kritičan, jer mnogo toga je ovde više napisano bagerom no perom, Jovica Stojanović se nije libio da razara kulu od „slonovače” koju je kultura izgradila za čoveka, a u kojoj se on, kako bi Frojd rekao, oseća nelagodno. Briljantan u analizama, ali i sekantan prema doktrinama, Stojanović ne nameće rešenja, on samo osporava stara. Akademik Dušan Kosović, psihoanalitičar i antropolog, Njujork (Američka psihijatrijska akademija) (Izvod iz recenzije) I kad se ne slažemo sa Stojanovićem njegove teze moraju biti respektovane, jer su potkrepljene sijasetom argumenata iz različitih oblasti društvenih znanja. Vrednost ove knjige je što otvara probleme, a oni već poznati u njoj su drugačije promišljani, što je više no razlog da se jedan ovakav rukopis preporuči za štampu”. Zoran Gluščević (Izvod iz recenzije)
Beograd 2021. Mek povez, ilustrovano, 183 strane. Knjiga je nekorišćena (nova). Oblasti istraživanja autorke i autora čiji su tekstovi objavljeni u ovoj knjizi su antropologija, istorija religija, književnost, psihologija, istorija umetnosti i arheologija – što bi trebalo da posluži čitateljkama i čitaocima zainteresovanim za različite pristupe da dobiju jasniju sliku o značaju mita i perspektivama koje otvara proučavanje mitova, kao jedan od najstarijih i najpotpunijih izraza naše ljudskosti. Sadržaj: Uvodna napomena Aleksandar Bošković: Četiri teorije o značenju mita Mirča Elijade: Morfologija i funkcija mitova Dejvid L. Miler: Orest: mit i san kao katarza Milan Vukomanović: Mit o spasitelju Džozef Kembel: Mitološke teme u kreativnoj literaturi i umetnosti Alen V. Vots: Zapadna mitologija: njeno raslojavanje i transformacija Džozef Kembel: Mitsko vreme Beatris de la Fuente: Olmečka skulptura kao izraz religije Dejvid K. Grouv: Olmečki oltari i mitovi Beleške o autorima
Šarplaninske Gora, Opolje Sredska priredio Radenko Lazarevic Str 336 Povez mek Stanej knjige dobro Srpska akademija nauka i umetnosti, Geografski Institut `Jovan Cvijić`, 1994. knj. 40/I. OSTALE MOJE AUKCIJE MOŽETE POGLEDATI PREKO LINKA http://www.kupindo.com/pretraga.php?Prodavac=rere&Grupa=1 Kupovinom više knjiga značajno štedite na poštarini. O knjizi
62024) MUDROST STARACA , Piter Knutson , Dejvid Suzuki , Kiša Novi Sad 2011 , Antropološka edicija ; Prosvetljujući spoj naučnih uvida i domorodačkog znanja ukazuje na put kojim možemo povratiti svoje mesto u prirodi. Ova priznata zbirka svetske mudrosti pokazuje da budućnost planete leži u prihvatanju oba pogleda na svet. mek povez, format 13 x 20 cm , latinica, 327 strana
Spoljašnjost kao na fotografijama, unutrašnjost u dobrom i urednom stanju! Erih fon Deniken (nem. Erich von Däniken; Sofingen, 14. april 1935) je švajcarski kontroverzni pisac, umetnik i misteriolog koji svojim radovima populariše paleokontakt i teorije starovekovnih kosmonauta. Njegove teorije su postale omiljene kod čitalaca iako ih većina naučnika prima sa značajnom skepsom. Njegova dela su prevedena na 32 jezika, a ima izdanja koja su prodana u 62 miliona primeraka Deniken se učio za hotelijera, ali se posle interesovao za Bibliju, koju je u školi prevodio na nemački. Počeo je mnogo da putuje. Na svojim putovanjima posetio je mnoga misteriozna mesta gde su nalažene „stope bogova“. Izučavao je tajne carstva Maja i proputovao celi Meksiko. Prvi je snimio filmsku reportažu o kamenoj ploči „Boga koji je ovladao leteću mašinu“ izučavao je slike tzv. geoglife na planini Naska, gradove Sodomu i Gomoru, indijske leteće mašine i stalno drži predavanja.
Spoljašnjost kao na fotografijama, unutrašnjost u dobrom i urednom stanju! Erih fon Deniken (nem. Erich von Däniken; Sofingen, 14. april 1935) je švajcarski kontroverzni pisac, umetnik i misteriolog koji svojim radovima populariše paleokontakt i teorije starovekovnih kosmonauta. Njegove teorije su postale omiljene kod čitalaca iako ih većina naučnika prima sa značajnom skepsom. Njegova dela su prevedena na 32 jezika, a ima izdanja koja su prodana u 62 miliona primeraka Deniken se učio za hotelijera, ali se posle interesovao za Bibliju, koju je u školi prevodio na nemački. Počeo je mnogo da putuje. Na svojim putovanjima posetio je mnoga misteriozna mesta gde su nalažene „stope bogova“. Izučavao je tajne carstva Maja i proputovao celi Meksiko. Prvi je snimio filmsku reportažu o kamenoj ploči „Boga koji je ovladao leteću mašinu“ izučavao je slike tzv. geoglife na planini Naska, gradove Sodomu i Gomoru, indijske leteće mašine i stalno drži predavanja.
FRIEDRICH SALOMO KRAUSS 1859-1938 Folklorist - Etnograf - seksolog Peter Horwath, Miroljub Jokovic Knjiga je dvojezicna na srpskom i engleskom . Izdavac: Institut za jugoslovense knjizevnost i opstu knjizevnost- Novi Sad, Izdavacko preduzece Jokovic - Beograd Mek povez 99 str. Manji tragovi ostecenja i uprljanosti
Geza Rohajm ( mađ. Roheim Geza ; 12. septembar 1891 — 7. jun 1953 ) je bio mađarski psihoanalitičar i antropolog. Neki ga smatraju najznačajnijim antropologom-psihoanalitičarom [1], često se pripisuje kao osnivač oblasti psihoanalitičke antropologije; bio je prvi psihoanalitički školovani antropolog koji je sproveo terenska istraživanja; a kasnije razvio opštu kulturnu teoriju. Život Jedino dete bogate budimpeštanske porodice, Rohajm je studirao geografiju i antropologiju na univerzitetima u Lajpcigu, Berlinu i konačno u Budimpešti, gde je doktorirao 1914. Godine 1919. postao je prvi profesor antropologije na Univerzitetu u Budimpešti i član lokalnog psihoanalitičkog društva. Rohajma je analizirao Šandor Ferenci i postao analitičar u Budimpeštanskom institutu za psihoanalizu.[2] Pošto je bio Jevrej, bio je primoran da napusti Mađarsku 1939. godine, uoči Drugog svetskog rata. Nastanio se u Njujorku; i u nemogućnosti da se vrati u Mađarsku pod kontrolom komunista posle rata, proveo je ostatak života u Njujorku. Iako se nije mogao udobno uklopiti u akademske antropološke krugove u SAD – uprkos tome što je dobio podršku od ličnosti kao što su Margaret Mid i Edvard Sapiro[3] – Rohajm je tamo slobodno objavljivao i predavao na privatno organizovanom seminaru. Rad Rohajm je najpoznatiji po svom devetomesečnom boravku (i njegove supruge Ilonke) u luteranskoj misiji Hermansburg u centralnoj Australiji ili blizu nje 1929. godine – putovanju koje je izazvalo veliko interesovanje u psihoanalitičkim krugovima [zašto?] [4] – i po njegovom kasnijem radu. spisi o narodu Arrernte i Pitjantjatjara. Njegovo istraživanje je korišćeno da podrži Ernesta Džonsa u njegovoj raspravi sa Bronislavom Malinovskim o postojanju Edipovog kompleksa u matrilinearnim društvima.[5] Takođe je radio na terenu u Melaneziji, rodnoj Severnoj Americi i na Rogu Afrike. Njegova teorija kulture je istakla njenu ukorenjenost u dugom periodu zavisnosti maloletnika kod ljudi, što je omogućilo mogućnost istraživanja i igre.