Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
76-100 od 640 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Knjiga je dobro očuvana. ,,Četrnaest novih priča Muharema Bazdulja sabranih u knjizi Jeres nominalizma sačinjavaju zavodljiv i osoben mozaik. Prva i poslednja priča u knjizi – Lara i Jeres nominalizma – pravi su „romani na dlanu“, dve proze što i dužinom i zamahom zapravo teže romanu kao protejskoj formi naše epohe. Svedene ipak na novelistički okvir, one gustinom i snagom daju savršen okvir za dvanaest kratkih priča između njih. Dve pomenute priče, osim obimom i privilegovanim mestom u knjizi (sam početak i sam kraj) ističu se takođe i svojim naslovima. Cela knjiga dobila je naslov po poslednjoj, a prvoj je (jeretički!) u naslovu (žensko) ime. Smeštene u našu savremenost, u samo srce „novog ljubavnog nereda“, priče iz ove knjige, pisane u prvom licu jednine, uz samo jedan izuzetak, prate živote koji su jednako određeni istorijsko-političkim neminovnostima kao i privatno-emotivnim izborima. Jezik njihovih pripovedača živ je, sočan, vešto stilizovan u naraciju što podseća na izgovorenu ispovest. U liričnosti njihovog tona često se ide do samog ruba sentimentalnosti, ali se taj rub ne prelazi, pošto se zna da, kao u stihu Toma Jorka, sentimentalnost uvek završava u brbljanju. Nije u ovim pričama ljubav jedina izvesnost, ali jest najvažnija od svih neizvesnosti.``
Izdavač: Prometej - Novi Sad Naslov originala: Szindbad / Krúdy Gyula Zbirka ``Sindbad`` sadrži 90 novela o Sindbadu, parodiju ``Kremenjača 42 koja svira`` Friđeša Karintija i tekst Životopis Sindbada Krudija prevodioca Save Babića. Đula Krudi (1878-1933) objavio je više od 60 romana i preko 3.000 pripovedaka, mnoštvo drama, novinskih članaka, itd. Živeo je burno, noćivao po kafanama i stalno pisao. Smatra se da je u liku Sindbada prikazan sam pisac, koji je, kao i njegov junak, voleo sve što je laž, iluzija, zamišljanje, roman...Već posle Prvog svetskog rata krudi je bio skoro sasvim zaboravljen; poslednjih godina ga tek otkrivaju i čitaoci i kritika. Tvrd povez; ćirilica; 21 cm; 711 str.
Knjiga Minje Subote je raskošna priča o zemlji koje više nema. Iako nije pisana sa namerom da bude svedok jedne epohe, kroz prizmu estradnog života, ova knjiga je verodostojnije oslikala pedeset godina druge Jugoslavije nego što su to uradili mnogi istoričari, psiholozi, sociolozi i drugi olozi. Kako i zašto? Odgovor je jednostavan: na prvi pogled bezazlene priče, istinom koju nude, kao kada se gradi mozaik – kockica po kockica, vraćaju nas u vreme kada smo mislili da će blagostanje socijalne jednakosti večno trajati. Oproštaj sa tim vremenom bio je gorak i krvav, pa je to razlog više da se radujemo knjizi koja opominje i postavlja pitanje: zar je sve ovo trebalo srušiti da bi uplovili u današnjicu sa neizvesnim krajem. Minja Subota piše pitko, realistički, pa posle svake pročitane priče čitalac ima utisak kao da je odgledao kratak film. A na kraju svakog od tih filmova Minja nudi pesmu koju obavezno valja čuti, kao zvučnu podlogu vremena u koje je priča uronjena. Beograd nikad nije bio tako lep kao u Minjinim pričama. Beograd je slikao kroz ljude, koji su njegova duša: muzičari, novinari, pisci, manekeni, televizijske zvezde... Pritom nije zaboravio i njihove pratioce, „obične“ ljude, koji se hrane uspesima svojih ljubimaca, čije živote shvataju kao uzore kojima valja stremiti. Taj deo knjige posebno je interesantan, a vrhunac dostiže pričama iz Sovjetskog Saveza u koji su naši umetnici uneli duh zapadne kulture. Ova rečenica deluje kontradiktorno, jer je Jugoslavija bila socijalistička zemlja, ali to je zaključak koji nudi i Minjina knjiga. Minja Subota je i vrstan fotograf, pa je i tu dimenziju uneo u svoju knjigu. Svaka njegova priča deluje kao fotografija na kojoj se sve jasno vidi. Taj putopisni dar posebno je istaknut u pričama vezanim za velike turneje, a vrhunac dostiže u nekoliko priča iz Sovjetskog Saveza. Među tim pričama se izdvaja storija iz rodnog mesta Josifa Visarionoviča Staljina, a najupečatljiviji je deo svedočenje Staljinovih sugrađana. Kombinujući reč i muziku, dobili smo zvučnu razglednicu jednog vremena o kome istorija još nije dala konačan sud. Priča o epohi društvene zrelosti socijalističkog društva ostala bi krnja da Minja nije uplovio u vode u kojima nema foliranja. A to je muzika namenjena najmlađima. Priče o nastajanju tih pesama i odnosu vlasti prema nekima od njih (Hajdemo u Afriku da sadimo papriku, Razbole se lisica, suši se ko grana), govori o dečijim bolestima jednog društva, ali i o dečijoj duši Minje Subote. To je vrlo bitna odlika i ove knjige: duša čista kao dečija, bez zlih namera i skrivenih poruka. Vanja Bulić Kada pročitate ovu knjigu, saznaćete: Kako je izgledala Tolstojeva Jasna Poljana u martu 1972. godine, pročitaćete ljubavnu priču koju krije jedan automobil u beogradskom Muzeju automobila, upoznaćete čoveka koji je Titu prikazao osam hiljada filmova i saznati koji je poslednji film Tito gledao. Pročitaćete kako je Braca Petković neeksplodiranu bombu na prikolici provezao kroz Beograd, i najzad ćete saznati da li je Tito stvarno bio Tito. Pročitaćete da ima neispričanih priča iz sibirskih logora, da časovi srpskog mogu da se drže i u kafani „Tri šešira“, i kako se osećate kada vam u garderobu pred koncert uđu prave foke. Saznaćete kako je Đorđe Marjanović bez pasoša stigao od Toronta do Beograda, kako je Živan Saramandić s Leonidom Brežnjevim igrao „Moravac“ i u prodavnici cipela u Nemačkoj pevao „Kneza Igora“, i kako je Arsen Dedić u Zapadnom Berlinu svirao „Hej Sloveni“. Pročitaćete kako nastaju i nestaju pesme, zašto je zabranjeno da se pesma „Razbole se lisica“ izvodi kada je Tito bio u Kliničkom centru, videćete kako se u Titovo vreme Plavim vozom nije vozio samo predsednik Tito već i Miodrag Petrović – Čkalja. Prošetaćete Gorjem, Staljinovim rodnim gradom, i biti u Šalonu u Francuskoj, gradu gde je snimljena prva fotografija na svetu.
VBZ, Zagreb, 2008. Udžbenički format, 184 strane. Nova knjiga. Naslov ove zbirke sastavljene od deset priča poneke glazbeno upućenije čitatelje asocirat će na baladu `Highway Patrolman` Brucea Springsteena s njegovog legendarnog akustičnog albuma `Nebraska` iz 1982. godine, i neće pogriješiti. Naslovna priča ove najnovije Pavičićeve zbirke preuzima osnovnu konstrukciju i sam srž zapleta upravo iz te Springsteenove balade o kompleksnom odnosu ljubavi i mržnje dva brata od kojih jedan - narator - radi za policiju i čovek je sistema dok drugi, njegov brat Frankie, pa, ukratko i Springsteenovim riječima - Frankie ain`t no good... Pavičić odatle zadržava samo ono najbitnije i transponira osnovne elemente Springsteenove priče u jedan milje koji daleko bolje poznaje. Frenki, tako, postaje Frane, Maria - Mare, a radnja se iz bespregledne ravnice Nebraske, sliva i seli u pritiskujuće i tvrde vrleti stjenovitog dalmatinskog zaleđa, omeđenog s jedne strane previsokim planinama a s druge prevelikim i predubokim morem - jedne teške i mračne Dalmacije iz koje kao da nema izlaza. I upravo se tu, u tom uskom pojasu kamenitog tla, odvijaju drame i tragedije, ne samo naslovne već gotovo i svih ostalih Pavičićevih priča iz zbirke `Patrola na cesti`. Ima nečeg potresnog u tom primorskom postojanju kakvim ga Pavičić vidi, bez obzira na to da li se ono odvija u zahuktalom Splitu, uspavanom zaseoku u dalmatinskom zaleđu ili na već nekom otoku gdje se čitav život događa u tri ili četiri mjeseca ljetne sezone, dok je sve ostalo čista hibernacija i puko preživljavanje do narednog razdoblja kakve-takve živosti. Аутор - особа Pavičić, Jurica Наслов Patrola na cesti / Jurica Pavičić Врста грађе кратка проза Језик хрватски Година 2008 Издавање и производња Beograd : V.B.Z., 2008 (Ljubljana : Impress) Физички опис 184 str. ; 24 cm Збирка ǂBiblioteka ǂAmbrozija / [V.B.Z., Beograd] ; ǂknj. ǂ222 ISBN 978-86-7998-013-7 (broš.) Напомене Tiraž 1.000 Jurica Pavičić - životipis: str. 183-184.
Autor: Svetozar Vlajković Povez: broširan Br. strana: 304 Format: 15 x 20,5 Vrsni, a namerno prećutkivani, romanopisac i pripovedač Svetozar Vlajković ponudio je nam je svoju hrišćansku autobiografsku prozu Povratak izgubljenog, koja je slika ne samo njegovog života nego i epohe. Ko je čitao Don Žuana beogradskog u šumi čudnovatoj shvatiće zašto se i ova Vlajkovićeva knjiga mora imati u rukama.
Autor: Isak Babelj Povez: tvrd sa zaštitnim omotom Br. strana: 360 Format: 13 x 21 Priče Isaka Babelja opisuju surovu, golu realnost rata, stvarajući tako slike nezamislive svim onima koji nisu proživjeli rat. Poznatije njegovo djelo jeste `Crvena konjica`. Iako naišlo na otpore režimske kritike zbog desakralizacije rata i deheroizacije vojnika, to je djelo koje se može svrstati u ratnu književnost, ali nikako usporediti s ostalim djelima te vrste književnosti. I sam Sklovskij za Babelja kaze da `jednakom snagom piše o triperima i zvijezdama` baš zbog načina na koji nam Babelj predstavlja Oktobar. `Crvena konjica` ne veliča rat niti ratne heroje, niti te heroje pokušava naći, ona prikazuje surov život (životarenje) običnog čovjeka, pa bilo da je on vojnik ili građanin, seljak. Ono što još treba istaknuti jeste način na koji to sam Babelj opisuje. Njegove rječi kao da su prožete hladnoćom dok opisuje uriniranje po nekom lešu, ubijanje (klanje), silovanje. Kad na jednom djelu knjige kaže da su silovali neku ženu i on je promatra, jer još nikada u životu nije vidio kako izgleda silovana žena, čitalac može steći utisak kao da se radi o bezosjećajnom `putopiscu` koji je, eto tako, uz put vidio neko silovanje, pa čisto iz radoznalosti posmatra kako ono izgleda.
Autor: Fjodor Mihailovič Dostojevski Povez: broširan Br. strana: 238 Format: 14,5 x 20,5 Izbor iz dela Dostojevskog nikada nije jednostavan, zato smo tragali za odgovorom kako ga vide sa Zapada. Donosimo vam tekstove o Dostojevskom američkih, britanskih, nemačkih i domaćih autora. Delovi iz romana koje smo odabrali svedoče o čoveku koji je, kako kaže otac Justin Popović, plameni proročki idealizam svojim apostolstvom pretvorio u pravoslavni realizam. A on najčešće nije plišani. Nastavljam da se divim toj pojavi – ako je ona uopšte slučajnost – kako dela jednog od najvećih hrišćanskih pisaca modernog doba nastavljaju da žive u prvoj javno proklamovanoj ateističkoj državi; da se divim zapanjujućem prodoru piščevog izlaganja greha, patnje i iskupljenja. Pretpostavimo da nekog čoveka zapitaju da imenuje knjigu pisanu radi pružanja uvida neverniku u smisao hrišćanstva; može li dati bolji odgovor od - Braća Karamazovi? - iz predgovora.
Izdavač: Rende Sa četiri pripovetke sklopljene u novelu Priča. Ljubav Borivoj Gerzić se ponovo dokazao kao pisac modernog i autentičnog stila, koga kritika i čitalačka publika svrstavaju među najzanimljivije glasove na savremenoj srpskoj literarnoj sceni. Bez čvrste strukture likova i psihologizacije, bez socijalne pozadine protagonista, bez određenog mesta i vremena gde i kada se „radnja“ odigrava, autor uspeva da ispriča ljubavnu priču koja malo koga ostavlja ravnodušnim.
Izdavač: Rende Koliko smo usnuli snova kojih se ne sećamo, iako zaslužuju da budu upamćeni, a od kojih smo neke čak sanjali budni, jer su bili magični deo naše jave! Ovim rečima Nikola Bertolino uvodi svoje čitaoce i daje im ključ za čitanja njegove fenomenalne kratke proze, koja obiluje mističnim i mitskim momentima. Kroz različita promišljanja o smrti, odnosima prema deci, prijateljima, životu, Bertolino tera čitaoca na preispitivanje i nudi mu životne mudrosti svojstvene najvećim piscima i umovima. Kutija za snove je malo remek-delo.
Izdavač: Rende ... Uplašim se, ponekad, kada pomislim da je Silvija ovdje srećna. Svaki dan, ustajanje, doručak, tuširanje, šminkanje, navlačenje čarapa, gaćice, bore oko očiju, boja kose, unutrašnjost nozdrva, ušiju, usta, svakog jutra pitanje šta ćeš ti da radiš danas, nekad odgovorim, nekada, zainat, neću. Kada izađe, ustanem iz kreveta, ne odem u kupatilo, iako bih morao, ne odem, ustanem i odem do prozora. Stojim ispred prozora, ili da kažem, iza prozora. Gledam ulicu, automobile, studente, đake, osjećam hladnoću koja je tu, na dodir ruke, hladni vazduh, hladne misli....
77 zufällige Entdeckungen, die Geschichte schrieben Miriam Meckel, Daniel Rettig Die Geschichte ist voll von verblüffenden Entdeckungen, nach denen niemand gesucht hat, denen aber später wissenschaftlich oder kulturell große Bedeutung zukam. Ein praktisches Gerät wie der Staubsauger wurde von einem asthmatischen Hausmeister erfunden, um seine Bronchien zu schonen; der Süßstoff ist einem russischen Chemiker zu verdanken, der bei seinen Experimenten vergessen hatte, sich die Hände zu waschen; das Antibiotikum wurde von einem schottischen Bakteriologen entdeckt, der versäumt hatte, sein Labor aufzuräumen, und eine Petrischale mit Bakterien verschimmeln ließ; der erste wissenschaftliche Persönlichkeitstest, den noch heute zahlreiche Unternehmen verwenden, wurde von einer Mutter entwickelt, die dem Freund ihrer Tochter mit großer Skepsis begegnete. 2018., tvrdi povez, manji format, težina 200 grama, u celofanu. ***
Konzor & Samizdat B92, 2001. Tvrd povez, manji format, 141 strana. Lepo očuvana knjiga sem što ima posvetu. Zbirka priča za literarne sladokusce, prvi put objavljena 1983., na radikalan način propituje tezu da je svako pisanje samo recikliranje onoga što je već napisano. U ovoj knjizi autorica za svoje čitatelje oblikuje čitav jedan novi žanr: priče napisane prema drugim pričama, odnosno, prema poznatim književnim predlošcima - Gogoljevom `Nosu`, Tolstojevoj `Kreutzerovoj sonati`, Carrollovoj `Alici u zemlji čuda`. Najdalja točka do koje Dubravka Ugrešić odlazi u svom kontinuiranom propitivanju prirode samog pisanja i, istovremeno, njena najzaigranija i književno najsamosvjesnija knjiga.
Cuvari zlatog runa II Grupa autora Izdavac: Centar za kulturu Veljko Dugošević 2018 `Pozivu da napišu priče inspirisane mitovima, legendama, običajima i verovanjima kučevačkog podneblja odazvali su se: Marko Vidojković, Ivana Dimić, Darko Tuševljaković, Vladislava Vojnović, Miloš Mihailović, Branka Selaković, Oto Oltvanji, Vesna Dedić, Vule Žurić, Jovana Dišić, Drina Štajnberg, Željko Obrenović, Jasmina Vrbavac, Boris Mišić, Nataša Milić, Uroš Timić, Mirjana Uzelac, Nemanja Jovanov, Mira Satarić, Ivan Pavić, Matilda Veljković, Radmilo Anđelković, Angelina Meringer, Dalibor Ćulibrk i Dragan Milanović` Mek povez, strana 256 Odlicno ocuvana, verovatno nekoriscena Zvižd Homolje
-
Tehnika chevron_right Audio, TV i foto
Šifra HV623 Skretnica za zvučnike sa 3 kanala Praktična skretnica koja omogućava odličan zvuk u automobilu Sa pozlaćenim priključcima 929,00
-
Tehnika chevron_right Audio, TV i foto
Šifra SPULdriver06 Rezervna špulna za drajver 879,00
-
Tehnika chevron_right Audio, TV i foto
Šifra RPC4 Praktičan džepni radio uređaj kompaktne izvedbe Moguće je slušanje dve talasne dužine (AM / FM) LED indikator prikazuje tačno podešenu stanicu, olakšavajući pretragu Priključite slušalice sa 3.5 mm priključkom i uživajte u omiljenoj stanici bilo gde da pođete 859,00 769,00
Izdavač: Rende Protagonisti ovih priča su vozovi, komšije, policajci, prostitutke, dede, babe, Paulina i Roki, Burta, usamljenici, bolesnici, zatvorski čuvari, seks, Kuba, Dorćol, Beč, Valjevo, slike iz Amerike, srpski Jozef K... Uverljiva proza koja na trenutke zaliči na poeziju, puna intimnih beleški i zadivljujuće preciznih opisa sveta oko nas, filmski detaljno, za sve ono što oku običnog posmatrača najčešće promakne. Razni ljudi žive svoje živote, događaju im se naizgled beznačajne stvari koje kao da ne utiču na njihove živote, a te epizode zapravo su ono što im život čini lepšim, uzbudljivijim, vrednijim. Istinito, duhovito i apsurdno. Zaista jedan život, onakav kakav jeste. Čovek kad umre treba da ostavi poruku: Zapalite mi imovinu! Zapalite... sve! Ništa da ne ostane
Izdavač: Rende Mnogo više knjiga je preveo, nego što ih je napisao, i zato književni krugovi prepoznaju Borivoja Gerzića pre svega kao prevodioca. Međutim, Gerzić je jedan od naših najboljih savremenih pisaca priča, i vreme je da u domaćoj književnosti dobije mesto koje zaslužuje. Njegov stil je sasvim osoben, moderan i obogaćen velikim poznavanjem sopstvenog jezika i svetske literature. Neminovno ćete se zaljubiti u ove priče, jer su duboke, slobodne i senzualne.