Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
76-100 od 55541 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
VILLEROY & BOCH - Mala vaza `Arco Weiss` (1986-2008) Dimenzije Visina: 10,5 cm Širina: 11,5 cm Prečnik dna: 7 cm Prečnik otvora: 7 cm Obim na najširem delu: 38 cm Težina: 390 g Žig na dnu: Villeroy & Boch (iznad dve linije i ispod crteža Starog tornja u Mettlachu, iz X veka) Anno 1748 Germany ARCO WEISS (između dve linije) BONE CHINA Fabrika “Villeroy & Boch” u Mettlachu proizvodila je model `Arco Weiss` od 1986. do 2008. godine. 1748. godine ugledni trgovac Francois Boch (Fransoa Boš) započeo je proizvodnju keramičkog posuđa u selu Audun-le-Tiche (Odan-le-Tiš) u vojvodstvu Lorena. Njegovi tanjiri, šolje, lonci i posude imali su jednostavne oblike, ali su bili vrhunskog kvaliteta i zbog toga je njegova roba postala poznata u relativno kratkom vremenskom periodu. Nakon početnog uspeha, 1767. godine sa braćom je osnovao kompaniju “Jean-François Boch et Frères“, i podigao fabriku u mestu Septfontaines (Sefonten), nedaleko od luksemburške tvrđave. Uskoro su i drugi biznismeni pokušali da kopiraju uspeh Francoisa Bocha, a jedan od njih bio je i Nicolas Villeroy (Nikola Vilrua) koji je 1789. godine na reci Saar osnovao fabriku zemljanog posuđa u Vaudrevangeu (Vdrevong, danas Wallerfangen). 1809. godine Boch je kupio benediktinsku opatiju u mestu Mettlach (Metlah) na reci Saar, gde je uspostavio moderan mehanizovan sisetem za proizvodnju posuđa. Mnoge mašine je dizajnirao sam Boch i njegovi su izumi započeli novu eru u kojoj je ručna proizvodnja keramike zamenjena industrijskom proiuzvodnjom. Danas je ova barokna zgrada još uvek sedište kompanije “Villeroy & Boch”. Pierre Joseph Boch (Pjer Žozef Boš), kojeg je u trgovinu uveo brat Françoisa, uveo je poboljšanja u sistem osiguranja za radnike tokom 1812. godine. Taj sistem uveliko je premašio efikasnost često hvaljenog sistema socijalnog osiguranja koje je 70 godina kasnije uveo nemački vođa Bismack (Bizmark). Kako bi preživeli na evropskom tržištu, dva konkurenta, Jean-Francois Boch i Nicolas Villeroy, spojili su tri svoje fabrike u jedno poslovno preduzeće. Venčanje njihove dece 1842. godine još više je povezalo obe porodice. Od 1846. godine “Villeroy & Boch” je u Septfontainesu započeo revolucionarni proces u proizvodnji keramičkih pločica, koji je uticao na čitavu industriju, a pločice širom sveta se i danas rade na isti način. Posle odvajanja oblasti Saar od nemačkog Rajha 1920. godine, kao posledice I Svetskog rata, “Villeroy & Boch” je ostao bez tamošnjih fabrika, i otkupio je fabrike u Nemačkoj koje su grupisane kao korporacija sa sedištem u Dresdenu (Drezden). Posao je ponovo napredovao i kompanija je uskoro imala 10.000 radnika. Međutim, recesija je uzela svoj danak i do 1931. godine fabrike u Bonnu i Wallerfangenu morale su da budu zatvorene. Posle II Svetskog rata kompanija je opet izgubila velik deo kapaciteta: mnoge fabrike su bile razrušene, neke su eksproprisane u Istočnoj Nemačkoj a one u Saarskom bazenu našle su se u francuskom području. Ipak, kompanija se polako oporavljala, naročito proizvodnjom sanitarija i keramičkih pločica. Porastao je i interes za tradicionalno dizajniran porcelan, pa je kompanija 1976. godine kupila poznatu fabriku “Heinrich” u mestu Selb (Zelb). 1986. godine kompanija je otkupila brend “Gallo Design”, koji je proširio asortiman prema ukusu mlađih kupaca. U isto vreme počela je uspešna saradnja sa Palomom Pikaso koja je razvila uspešnu kolekciju pločica, pribora za jelo i kristala. 1987. godine “Villeroy & Boch” je pretvoren u akcionarsko društvo. Iako fabrikom više ne rukovode članovi porodice, mnogi još uvek rade na različitim pozicijama u kompaniji, i presudan broj akcija je u rukama porodice. Većinu akcija danas poseduje turska holding kompanija “Eczacibasi ” (Ekzađibsi). (115/41-35/112-kp/1181)
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
➡️ http://www.kupindo.com/Clan/Chuma/SpisakPredmeta stara posuda od plavog stakla sa metalnim poklopcem. dimenzije: 7.5cm x 11,5cm za očuvanost pogledajte fotografije.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Nalepnice za rezervoar TANK PAD , izradjene na kvalitetnim folijama, samolepljiva i vrlo laka za montazu. Otporna na spoljne uticaje i mehanicka ostecenja. Prelivena je kvalitetnom smolom debljine oko 2 mm. Otporna na vodu i gorivo.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
KERAMIČKA OBLOGA ZA SAKSIJE- UMETNIČKI RAD Keramička obloga za cveće Zemlja porekla: Španija Godina proizvodnje: oko 1975. Proizvedeno: Iz kolekcije španskih umetnika primenjene umetnosti Tehničke karakteristike: Materijal: Keramika Boja: Glazirana terakota sa drap motivom Dimenzije: Visina: 14 cm; R otvora: 16 cm, R dna 8,5 cm Status: Antikvitet 50 godina Cena po jednom posudi: 1.100 dinara Detaljno stanje: Sve prethodne decenije nije upotrebljavana kao obloga za saksije, već kao ukras koji je stajao u vitrini. Tako da je izgled i stanje identično kao na dan nabavke. Da bi cveće i biljke, u stanu, bašti i na terasi izgledale lepše bilo bi lepo da su u keramičkim saksijama - dekorativnim, oslikanim u umetničkim radionicama Španije Opis: Oblik posude za saksije je jednostavan, ravnih stranica. Glaziran je i spolja i iznutra. Spoljašnji i unutrašnji deo posude visokog je sjaja, lepe terakot boje. Na spoljašnjoj strani je dominantan motiv - venac stilizovanog cveća koji je kopija sa mnogih starih keramika. Ukupni izgled saksije je privlačan i bez obzira na neorginalanost oblika i motiva, ova saksija je predivna, jer je umetnički rad, bilo da se koristi kao ukras ili kao upotrebna posuda.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Stara limena kutija bonbona 505 sa crtom fabrika Josip Kras koriscena pedesetih godina u Jugoslaviji dimenzija 10x9x5cm dobro ocuvana.
Kao novo Sima Milutinović Sarajlija TROJEBRATSTVO TROJESESTARSTVO Sima Milutinovic Sarajlija - Trojebratstvo Trojesestarstvo Zorica Lirske pesme Simeon Sima Milutinović Sarajlija (Sarajevo, 3. oktobar 1791 — Beograd, 30. decembar 1847) bio je srpski pesnik i učitelj Petra II Petrovića Njegoša. U društvu beogradskih književnih ljudi u početku druge polovine 19. veka Sima je bio pretpostavljan Ivanu Gunduliću, dok je Johan Volfgang Gete o njemu napisao dve stranice pohvala. Sima Milutinović Sima Milutinovic Sarajlija.jpg Sima Milutinović Sarajlija Datum rođenja 3. oktobar 1791. Mesto rođenja Sarajevo, Osmansko carstvo Datum smrti 30. decembar 1847. (56 god.) Mesto smrti Beograd, Kneževina Srbija, Osmansko carstvo Biografija Uredi Rođen je 1791. godine u pravoslavnoj trgovačkoj porodici u Sarajevu, gde su mu roditelji došli iz Srbije. Simin otac Milutin, rodom je iz sela Rožanstva, u užičkom okrugu, a starinom iz sela Komarnica u plemenu Drobnjak.[1] Zbog kuge je prebegao u Sarajevo, gde se oženio Anđelijom Srdanovićevom, čuvenom sarajevskom lepoticom, o čijoj su lepoti narodni pevači sačuvali spomen za punu stotinu godina.[2] Kad je izbila nova epidemija kuge, mali Sima je imao nepune dve godine. Begunci su tražili sklonište na dva mesta u Bosni, a zatim su otišli u Brod i na kraju u Zemun. U Zemunu, on je počeo da pohađa školu, ali je nije završio. Zatim je u Karlovcima započeo gimnaziju, a završio u Segedinu.[3] Nemirnog i nesređenog duha, Sima je prošao kroz mnoga zanimanja, a obišao je i mnoge krajeve od Vidina do Lajpciga, od Besarabije do Crne Gore. Otac i sin Simo učestvovali su u Prvom srpskom ustanku. Sima je bio pisar u Pravitelstvujuščem sovjetu, u manastiru Blagoveštenju i kod ustaničkih vojvoda (1806—1813)[4]. U Beogradskom Liceju je zamenio Dositeja Obradovića kao učitelj. Učestvuje u ustanku protiv Osmanlija u četi „golaća” i biva zatočen zbog veze sa grčkom Heterijom u Vidinu. Bio je u izgnanstvu u Vidinu, radeći kao baštovan (bostandžija) i učitelj osnovne škole. Odlazi u Besarabiju da vidi izbegle roditelje, a potom u Saksoniju u Lajpcig 1825. godine, gde sluša filozofiju, čini poznanstva sa uglednim nemačkim književnicima, s Geteom na primer, i tom prilikom štampa svoj ep Serbijanku. Po povratku postaje prvi vaspitač Njegošev na Cetinju, a docnije carinik, policajac, sekretar ministarstva i član apelacije. Bavio se pisanjem stihova, politikom, istoriografijom, lingvistikom, osnivanjem pivare i „vodolečilišta”. Dopisivao se sa Vukom. [5] Umro je u Beogradu. Sahranjen je na groblju koje je nekad bilo na Tašmajdanu, kod današnje crkve Svetog Marka. Godine 1891. je skromno obeležena njegova stogodišnjica rođenja. Sarajevski odbor se spremao da mu postavi dostojan spomenik. Međutim, grob mu je bio zapušten i ubrzo zaboravljen. Mnogo godina kasnije na osnovu nekih skica i položaja njegovog groba u odnosu na Vozarovićev koji je imao nadgrobni spomenik do 1927. kada je staro beogradsko groblje prekopano, pronađeno je telo Sime Milutinovića i položeno u porodičnu grobnicu Milutinovića na Novom groblju. Njegove kosti su nedvosmisleno raspoznate na osnovu telesnih osobenosti (visina, oblik donje vilice) ali i predmeta koji su uz njegovo telo bili položeni (ikona svetog Srđa koju je doneo iz Moskve i koja mu je po njegovoj želji položena na grudi).[6] Oženio se 1838. godine Marijom rođenom Popović (1810—1875). Njihov sin je Dragutin Dragiša Milutinović, inženjer, arhitekt i istoričar srpske umetnosti.[7] Bio je blizak sa mlađom srpskom slikarkom Katarinom Ivanović koja ga je portretisala i posećivala u Beogradu. Delo Uredi Najbolje i najveće njegovo delo je epski spev Serbijanka. Druga važnija dela su: Trojebratstvo i Trojesestarstvo, epske pesme; Dika crnogorska, drama iz istorije Crne Gore, tragedija Obilić, jedna zbirka lirskih pesama i dva istorijska spisa: Istorija Srbije, koja obuhvata samo vreme od 1813—1815, i Istorija Crne Gore od davnih do novijeg vremena. Njegova knjiga Istorija Srbije 1813—1815 je bila zabranjena 1837. godine.[8] Kao obožavalac grčke kulture i Homera, a uz to i odličan poznavalac narodne poezije, Milutinović je hteo da svojom Serbijankom napiše Ilijadu Prvog i Drugog srpskog ustanka. On je lično učestvovao u oba ustanka, poznavao skoro sve narodne vođe i kasnije u Besarabiji mnogo štošta beležio po kazivanju izbeglica, više hroničarski i bez neke logičke veze. Celu tu građu on je prelio u veliki niz epskih pesama o važnijim događajima i ljudima iz oba ustanka. Njegove kraće pesme većinom su političke i prigodne: ustavo-braniteljske pesme, dinastičke ode i stihovane brošure, koje su mogle zadovoljiti potrebe svoga doba, ali koje nemaju naročite književne vrednosti. Objavio je četrdesetih godina 19. veka mnogo pesama u Pavlovićevom „Srbskom narodnom listu”, potpisujući se sa pseudonimom Srb Milutin.[9] Tragedija Obilić je jedan od najranijih pokušaja da se dramatizuje kosovska tragedija, a Dika crnogorska je niz dramatisanih epizoda iz crnogorske istorije od Kosova do vladike Danila. Za složenu dramsku kompoziciju imao je manje smisla nego za ep, a uz to nije imao uzora u našoj književnosti, niti je poznavao dovoljno stranu dramu. Kao istoričar, Sima Milutinović nije strogo naučan i kritički duh, već piše na osnovi predanja, narodne pesme i ličnog iskustva. Sima Milutinović Sarajlija na poštanskoj markici Srbije iz 2016 Milutinović je najplodniji i najraznovrsniji srpski pisac svoje generacije, podstrekač Njegoševog talenta i posle Vuka najbolji poznavalac naše narodne poezije. On je bio snažan i intuitivan duh. Sam Njegoš mu je priznao „silni polet”. U njegovim delima ima, mestimično, snažnog i iskrenog lirizma, smelih i uzvišenih misli, ali ima i nameštenog patosa, nastranih i nerazumljivih ideja. U doba književnog diletantizma, kada je srpska književnost tek pošla za velikim klasičnim uzorima i kada se književni jezik tek počeo da uobličava, Milutinović pokušava da piše istorijski ep i dramu i daje nekoliko dobrih istorijskih dela. Ali on je bio nesređen duh i sujetan talent, jedan od onih „divljih genija“ koji nemaju upornosti i vedrine da u mučnoj borbi za izraz dođu do jasnosti i jednostavnosti. Za tako veliki pothvat: da kroz bitne istorijske ličnosti, Obilića i Karađorđa, pesnički uobliči čežnje i ideale nacije, njegov talent nije bio u svemu dorastao, niti je izražaj bio savladan. Svojim velikim rodoljubljem, snažnim temperamentom i originalnošću, Milutinović je svojim savremenicima davao iluziju „bogom datog pesnika“. On nije zaslužio pohvale koje su mu romantičari činili, ali nije zaslužio ni odveć oštro potcenjivanje od strane realističke škole, koja je o njemu pisala sa potcenjivanjem. Milutinović je po Evropi sretao znamenite ljude i pesnike, a zna se da se u Saksoniju upoznao sa Krugom, Gerhardom, Jakovom Grimom, Ulandom, čak i sa Geteom. I Gete, osetivši da se pojavljuje jedna drukčija književnost i jedan zaboravljen narod napisao je čitave dve stranice pohvala Simi Milutinoviću-Sarajliji, malom pesniku iz velike narodne poezije i ne manje bune. A to znači mnogo: Sarajlija kao Njegošev učitelj okreće mu pogled i u svetsku poeziju i svetsku misao. Po njegovom književnom pseudonimu `Čubro Čojković`, u Beogradu se jedna ulica zove Čubrina ulica. istorija srpske književnosti
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Materijal: Vosak Postoji mogućnost da je nenamernom greškom unešena pogrešna vrsta materijala. Na fotografijama se uglavnom vidi stanje slika kao i dimenzije.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Materijal: Kamen Postoji mogućnost da je nenamernom greškom unešena pogrešna vrsta materijala. Na fotografijama se uglavnom vidi stanje slika kao i dimenzije.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
ANTIKVITET: PLEHANE DEKORATIVNE KUHINJSKE POSUDE Starinske plehane kuhinjske posude Zemlja porekla: Poljska Godina nabavke: 1985. Tehničke karakteristike: Materijal: Metal Boja: Bela Motiv: Cvetni Oblik: Valjkast i okrugli Dimenzije: Veće: h: 19,5 cm, R: 10,5 cm Manje: h:16 cm, R: 7,5 cm Poklopac: plastika Cena je iskazana za tri dozne. Status: Antikvitet Detaljno stanje: Odlično. Opis: Ove plehane posude sa motivom rascvetalih trešanja na nekom japanskom arhipelagu mogu služiti kao posude za prehrambene sastojke.. . Lepe dekorativne izazivaju lepa osećanja za rad u kuhinji.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
DEO VEZAN ZA HIDRAULIKU KOREKTOR VISINE BIO NA ZADNJEM TRAPU SKINUT SA ISPRAVNE CITROEN XSANTIJE 96 GODISTE...
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Set za so i biber u obliku metalnih konzervi. Raritet koji se ne može kupiti u Srbiji. . . doneto iz inostranstva 70-tih godina prošlog veka, nikada korišćeno. Ok očuvano, na drškama je malo korodiralo, unutra su odlične. Pogledati slike! Dimenzije: Prečnik 4.5 cm Visina 7 cm Odličan detalj za etno restorane, etno kuće ili kolekcionare. Lično Preuzimanje Bg ili slanje post expressom.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
interesantna činija-bombonjera u obliku patke , ručno oslikana , materijal nisam sigurna koji je tačno , deluje metalizirano dimenzije 24 x 9 x 14 cm
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Stikeri za prag automobila - karbon FIAT. Set od 4 nalepnice za prag automobila sa natpisom FIAT. Dimenzije nalepnica su prikazane na slikama. Potpuno novo, nekorišćeno!
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Mazda 6, par šarki za haubu. Negde oko 2003. godište. 3K - 0549 - 1S-KZK5
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
stari nož za pisma bodež , nemački Spielbank Bayerische jako lep i očuvan težina 53 g dužina 12 cm prečnik grba 4 cm
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
JENO OD KABINSKIH SVETLA U ISPRAVNOM STANJU SKINUTO SA FORDA MONDEA 98 GODISTE KARAVANA...
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Fantastična porcelanska stara figura afrikanke u sedecem položaju sa vazom u ruci. Nije mi poznata starost, na nekim mestima se vide tragovi,manji udarci gde se skinula crna farba Dimenzije figure uspravno 17,5 cm a težina 355 grama Pogledajte slike
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
šk 5 lep stari suvenir OPATIJA drveni tanjir ručni rad duborez , prečnik 20 cm težina 184 g
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
baš stari mesingani turski ibrik fino rezbaren dimenzije 16 x 14 cm
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
J. HOFMANN za kolekcionare suvenir šolja od porcelana imitacija plastične čaše.Suvenir sa mondenskog letovališta SYLT ostrva spojenog sa kopnom prugom visina oko 11 precnik 7.7-5.2cm