Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Opseg cena (RSD)
4 000,00 - 4 499,00
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 2027 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
1-25 od 2027
1-25 od 2027 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Auto i moto
  • Tag

    DRUŠTVENE NAUKE
  • Tag

    Umetnost
  • Cena

    4,000 din - 4,499 din

Originalne ratkapne za Smart Fortwo 450/451. Žabice su potpuno očuvane.

Prikaži sve...
4,000RSD
forward
forward
Detaljnije

OPĆA POVIJEST UMJETNOSTI / OPŠTA ISTORIJA UMETNOSTI 4. izdanje bs

Prikaži sve...
4,350RSD
forward
forward
Detaljnije

Br. 457 Svetozar Radojčić - Uzori i dela starih srpskih umetnika. Br. 486 Dejan Medaković - Srpska umetnost u XVIII veku. Br. 493 Dejan Medaković - Srpska umetnost u XIX veku. Br. 527 Vuk Stef. Karadžić - Opisanije Srbije Knjige su kao nove. Cena za komplet

Prikaži sve...
4,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Skinuto sa modela 2002 godište u ispravnom stanju. Cena je za komplet, može slanje kurirskom službom.

Prikaži sve...
4,400RSD
forward
forward
Detaljnije

4 x 2,5 x 0,8 cm drvo (hrastovina iz kolubare), rucni rad naiva, brut art. folk art, primitive & outsider art samo srbija ovaj predmet ne saljem u inostranstvo serbia only I do not send this item abroad Dragiša Stanisavljević (Jabučje, 1921 – 21. avgust 2012) bio je vajar, klasik naivne umetnosti Srbije. Rođen je 1921. godine u Jabučju kod Valjeva, Srbija. Skulpturom se bavio od 1958. Život na selu i vaspitanje u duhu patrijarhalnih načela, zavičajno okruženje stoletnim šumama podstakli su svakako njegov nagon za slobodom i oblikovanjem. Apsolutni je samouk, snažnog osećaja za stilizaciju forme. Umro je 2012. godine u Jabučju. Frontalnost i jednostavnost u izrazu, arhaično shvatanje forme, nesvesno su postignuti. Iz crnih, stoletnih debala umetnik oslobađa čistu formu, gladeći je do sjaja. Zaobljava je i ističe njenu organsku bit. Završava ono što je priroda davno započela. Sve je stilizovano gotovo do ogoljene, osnovne praforme, redukovano s izrazitim osećajem za meru, kakav su posedovali samo izvorni umetnici primitivnih kultura. Instiktivno stvaralaštvo ovog umetnika koje traje već više od pet decenija, ukazuje na snagu autentičnosti njegovih originalnih formi, na vezu između praiskonskog i modernog senzibiliteta likovnog izražavanja. Stoletna hrastovina koju vadi iz korita obližnje reke, nosi sama po sebi neki tajanstveni trag na svojoj materiji, vrstu patine. Sa izrazitim osećajem za harmoniju, bez gestova, sa interesovanjem za duhovnu podlogu svojih likova. Dragiša nesvesno shvata ulogu forme u postizanju univerzalnog. Reljefno shvatanje forme sa izraženim vertikalnim komponovanjem pomoćiće umetniku u njegovoj jednostavnosti izraza naročito kada za motiv bira filozofska razmišljanja o odnosima ljudi, njihovim sudbinama, skrivenim osobinama, njihovom grehu ili molitvi. Izlagao je samostalno i grupno počev od 1964. godine, u zemlji i inostranstvu, kao i na gotovo svim međunarodnim izložbama naivne i marginalne umetnosti (svetskim trijenalima u Bratislavi, počev od šezdesetih godina, tematskim izložbama u Martinjiju, Parizu, Pragu, Budimpešti itd.) Za svoje monumentalne skulpture, dobijao je više nagrada i priznanja, od kojih je najznačajnija Nagrada za ukupan umetnički rad na 10. Bijenalu naivne i marginalne umetnosti, 2001. godine u MNMU, Jagodina, Srbija. ------------------------------------- Dragiša Stanisavljević rođen je u selu Jabučju – Srbija 1921. godine, gde je proveo čitav svoj život i umro 2012. u svojoj 91. godini. Potiče iz skromne porodice ali, umetnički veoma obdarene. Za Dragišu i njegovog sina Milana akademik Ivan Tabaković tvrdio je da su: ,,…bili i ostali istinski nukleusi vajarske umetnosti…”. Umetnikova sestra Ranka Dinić sa uspehom piše poeziju, a u svet likovne umetnosti sa žarom i uverenjem Stanisavljevića upustila se i unuka Ivana. Vaspitavan u duhu patrijarhalnih načela, rano je naučio da nemanje zameni umećem. Radio je kao železnički radnik, obrađivao zemlju, a bio je vičan i mnogim zanatima i poslovima. Kuća, ograda, pokućstvo – delo su Dragišinih ruku. Zimske večeri prekraćivao je režući razne upotrebne i ukrasne predmete od drveta i prodavao ih, kako bi dodatno popravio svoje prihode. Tako se dogodilo da ovi predmeti dođu u ruke slikaru i profesoru Ivanu Tabakoviću, koji je sa velikom pažnjom pratio i štitio rad samoukih umetnika. Posetio je Dragišu u Jabučju. Među rezbarenim kutijama, koricama u drškama za noževe, sviralama i štapovima, primetio je i nekoliko zabačenih, prašnjavih figura. Dragiša mu je objasnio da su to nezavršeni radovi, i da slične ,,nezavršene” figure, radi i njegov sin Milan. Upravo ti, ,,nezavršeni” sumarno obrađeni kipovi imali su snagu neposrednosti i prizvuke originalnosti koje je profesor naslućivao i priželjkivao. Uticaj stručnjaka na pojedine naivne umetnike bio je od velikog značaj u formiranju njihove umetničke ličnosti. Ali treba imati u vidu da su, pri tom, uvek bili presudni talenat i lična predispozicija autora. Uz potsticaj i podršku Ivana Tabakovića, Dragiša i Milan izlagali su zajedno već 1964. godine u Beogradskom grafičkom kolektivu. Ako posmatramo skulpturu “Troglavog” 1962. možda je predstava tri objedinjene figure u čvrsti stub, začetak nove legende o umetničkoj porodici sa dubokim korenjem i dugačkim trajanjem, čiji je začetnik Dragiša Stanisavljević, produžava je i nadmašuje sin Milan, a umetničku nit sa uspehom nastavlja unuka Ivana. ------------------------------------------------ Trpe Nikolovski o Dragiši Dragiša Stanisavljević vajar – naivac iz Jabučja godinama dokazuje da je kultura kad se lepota udruži sa istinom. Da vas upoznam sa pokojnim ocem..! Glosa: „Moj sin Milan, kad dovede prijatelje u našu kuću, koja je godinama već muzej naive, oronuo i dotrajao doduše, jer niko sem nas dvojice o njemu ne brine, pokazujući im skulpturu „Pokojnik”, a ja se odnegde pojavim na vratima, ima običaj da kaže: „E, sad, kad ste videli drvenog Dragišu, da vas upoznam i sa njenim autorom, mojim pokojnim ocem!” Piše Trpe Nikolovski Krevet je Dragiša napravio od tesanih dasaka hrastovine i ukrasio reljefnim predstavama Bogorodice sa Hristom, Arhanđela Mihajla, cara Lazara i carice Milice. Pored kreveta nalazi se masivni kovčeg sa ležećom figurom pokojnika sa šajkačom na glavi, šiljkanima na nogama, brič pantalonama, išaranim čarapama, vezenim jelekom, do grla zakopčanoj košulji, i rukama stisnutim uz telo. Sa strane kovčega izrezbarena je pogrebna povorka, utučenih ljudi, biće valjda, komšija i prijatelja. Više je nego očigledno da drveni „Pokojnik” ovde preuzima ulogu dvojnika samog umetnika. Zauzima Dragišino mesto na kovčegu sve dok on ne završi započete poslove u ovom životu. Izvajao ga je posle jedne preležane bolesti, da po narodnom običaju iznenadi smrt i preuzme zlo. – Kad dođe vreme, kad ja rešim – šali se, smejući se punim srcem Dragiša – ima da legnem na onaj krevet, pored ovog mog ispisnika, pa ujutro, ko se od nas dvojice probudi, taj će i da navabi živinu. A dotle, samo ću ovako da ga pokazujem ljudima. – Znate kako ga je radio, kako mu je uzimao meru – šali se sin Milan koji nas je krivudavim stazama i bogazama pored tamnavskih ugljenokopa, uz Kolubaru i dovezao do očevine u Jabučju, koju bi, kako reče, jer je zabita, dolazeći iz Beograda, teško mogli da nađemo . – Legao je na jednu dasku i rekao unuci da mu kredom povuće po dasci, baš tamo gde mu se završavaju šiljkani i šajkača, i obavezno ocrta i popola, gde je bio zategao pojas od pantalona. To su mu bile mere za skulpturu. Nije hteo da omane ni u milimetar, da ne napravi nekog drugog, nego sebe. – Bilo mi od tada nekoliko puta loše – nastavlja priču Dragiša – al’ zahvaljujući ovom mom dvojniku, dubleru, ja svanjivam svako jutro i idem za živinom, a ko zna da li bi tako bilo da se ovaj ovde nije opružio. No, ne uzima ni njega, biće da mu još nismo po volji, evo ga, leži, vidite ga… – smeje se šeretski naš domaćin. U sobi između kovčega i kreveta nalaze se skulpture „Molitva” i „Krilati anđeo”. Zidove sobe krase reljefni prikazi „Tajne večere”, „Skidanja s krsta” i mnoštvo ikona. Iz ove sobe proisteklo je Dragišino poimanje sveta i umetnosti sve što umetnik opaža i spoznaje u mirnom seoskom okruženju zelenih proplanaka oko Kolubare, ali i crnih ogromnih rupčaga tamnavskih ugljenokopa koji se neumitno približavaju prvim okućnicama rodnog mu Jabučja. – Ko smrt čeka – zagonetno će Dragiša – taj će otkriti sve što mu je na srcu. Ali, što više i što dublje saznaješ svoj život, tim manje veruješ da se on može uništi smrću. Za Dragišu je sve tema, pogotovo što je rano naučio da nemanje zameni umećem. Radio je kao železnički radnik i ratar, a bio je, i dandanji je, vičan i mnogim zanatima. Kuća, ograda, pokućstvo, sve je to delo Dragišinih ruku. Još kao dete, zimske večeri, prekraćivao je režući razne upotrebne i ukrasne predmete od drveta, poneke ih prodajući na beogradskim pijacama. I sve tako do 1964.godine, kada su njegove rukotvorine nekako došle u ruke slikaru i profesoru Ivanu Tabakoviću, koji je sa velikom pažnjom pratio i štitio rad samoukih slikara. Uz podsticaj, podršku i na nagovor profesora, Dragiša i sin mu Milan, izlagali su zajedno sa njim svoje rezbarije u drvetu. Bilo je to pre tačno četrdeset godina u Beogradskom grafičkom kolektivu, a novinari nisu mogli čudom da se načude; profesor Tabaković izlaže zajedno sa dva vajara – naivca. Saživljenost sa prirodom i ljudima ogleda se i u izboru materijala u kome on i sin danas rade. Kao što je njegov pogled okrenut ka veri i mitu, tako je odabrao i drvo koje i samo ima svoju istoriju i legendu: crna hrastovinu koju vade iz tresetišta pored Kolubare. Prastara je, otporna i jaka, toliko čvrsta, da ponekad i tri testere „štilovke” odu na remont dok se skulptura napravi. – Vreme, voda i zemlja tvorili su njenu građu baš kao i ljude koje od nje vajam i režem – kaže Dragiša, milujući jedno od tri stabla visoka nekih tri do pet metara, širine oko dva metara, izvađenih sa tamnavskih kopova. – U oba slučaja reč je o životu, stradanju i ponovnom rađanju – nastavlja Dragiša. – Kao što selišće na stablu menja, tako prolazi i ljudski rod. Odlaze jedni, dolaze drugi ljudi, al’ za njima, treba nešto lepo da ostane. Ja se trudim, i uspevam. Moj Milan me je nadmašio u svemu, on me je i naučio nekim savršenstvima u skulpturi, pa na onu njegovu pošalicu da ljude upoznaje s pokojnim ocem ja uzvraćam; e, tako ti je kod nas Stanisavljevića, „od sina je ostanulo ocu”. Milan je vrhunski suklptor. Na meni prihvatljiv način prenosio mi je savete učenog profesora Ivana Tabakovića, preuzevši na sebe ulogu čuvara mojih, kako jednom neko napisa, u crnoj kolubarskoj hrastovini neiskvareno oblikovanih osećanja. Dragišu produžava i nadmašuje sin Milan, a umetničku nit sa uspehom nastavlja i unuka Ivana, koja nosi ime pokojnog profesora Ivana Tabakovića. A da sudbinski božji prst bude čudovišniji, rođena je istog dana kada je velikan srpske umetnosti preminuo. ANTRFILE: Divili se Evropljani, al’ i Amerikanci Dragišine skulpture nalaze se voljom ljudi kojima su se dopale, u kolekcijama bogatih na svih pet kontinenata. Dve godine, njegove skulpture, zajedno sa radovima slikara i naivaca iz Jugoslavije, obišle su čitavu Ameriku od Vašingtona do Tenseija. Ljudi su kupovali, divili se i uživali. – Ja se ne mučim dok radim. Ne tražim i ne izmišljam rešenja, koj’ će mi… Kad ne znam ‘de je čovek popola, šta mu je nagore, a šta nadole, ja legnem na deblo, unuka mi kredom il’ noktom, zabeleži kraj glave, stopala, i tu gde mi je kaiš na pantalonama, da imam celu figuru, i eto ti čoveka. Koja, druga mera, mi treba. Nikoja. Tako rezbareći izradio sam sve svece i vladare srpskog roda i poroda, od slavske mi ikone Svetog Đorđija, do Lazareve subote, gde je sedam likova na ikoni, sa crnim gavranom zloslutnikom nad glavom. I sve je to ovde, u ovoj mojoj kući, koja bi da je volje i para valjevskih i drugih vlasti, mogla i muzej da bude, da ljudi dolaze, gledaju i uživaju. ANTRFILE: Da spustim skulpturu, tu na Terazije – Imam jedan san – kaže Dragiša – Da me neko odvede kod gradonačelnika Beograda Radmile Hrustanović da mogu da joj pokažem skice za skulpturu koju sam namenio Beogradu. Da onda tu skulpturu uradim, za to još imam snage, i da bude jedno pet metara visoka i dva široka, od crne kolubarske hrastovine, koja je na dnu reke u mulju ležala neki kažu 10.000 a neki i 100.000 godina. Da onda ovde u selo dođe helikopter, da vežu lancima to moje delo i da ga spuste na Terazije, gde bi posle vekovima podsećalo na Dragišu Stanisavljevića iz Jabučja. Jeste, to sanjam. I da znate, srećan je onaj ko ima snove koji ga uspavljuju. Naspavao se toliko da mu se više i ne mili živeti, nego radostnik samo sanja… ----------------------------------------------------- He was born in Jabučje near Valjevo in 1921. He began doing sculpture in 1958. The life in the country under patriarchal principles, with century-old forests of his homeland and the impulse for modelling were basic motivational preferences of Dragiša Stanisavljević. Frontal aspect, simplicity of expression and archaic approach to form are unconsciously achieved. The artist liberated the form, polished it to brightness, made it round and emphasised its organic essence, thus completing what the nature had begun. Everything was stylised nearly to the bare, basic primordial form, and reduced with the pronounced sense for measure, which was known only to authentic artists of primitive cultures. More than five-decade-long instinctive and creative work of this artist pointed to the force of his authentic and original forms and the connection between primordial and modern sensibility of artistic expression. Age-old oak trunks which he tooled from the bed of the Kolubara River had a secret trace in its very substance, a kind of patina. With a pronounced sense of harmony, without gestures, expressive movements, but with interest in the spiritual background of his figures, Dragiša Stanisavljević understood the role of a form with the sensibility of a contemporary artist. Relief-like concept of form with pronounced vertical composition helped the artist with the simplicity of expression, especially when the selected motif was philosophical contemplation on human relationships, destinies, hidden characteristics, sins or prayers. He received many awards and recognitions for his monumental sculptures, among which the Award for Entire Artistic Work at the Tenth Biennial of Naïve and Marginal Art in Jagodina, 2001 was the most significant. He is a world classic. References: Oto Bihalji-Merin, Snovi i traume u drvetu, Beograd,1962 M. Bošković; M.Maširević, Samouki likovni umetnici u Srbiji, Torino,1977 Oto Bihalji-Merin; Nebojša Bato Tomašević, Enciklopedija naivne umetnosti sveta, Beograd, 1984 N. Krstić, Naivna umetnost Srbije, SANU, Jagodina, 2003 N. Krstić, Naivna i marginalna umetnost Srbije, MNMU, Jagodina, 2007 Lj. Kojić, Dragutin Aleksić, monografija, MNMU, Jagodina, 2007 N. Krstić, Histoire de Voire, Dragiša Stanisavljević,katalog, Pariz, 2012. N. Krstić, Outsiders, katalog, MNMU, Jagodina, 2013.

Prikaži sve...
4,400RSD
forward
forward
Detaljnije

100 PREDSTAVA BALETA i umetničke igre naših prostora POZORIŠTE Šifra artikla: 329925 Isbn: 9788681851562 Autor : Gordan Dragović Izdavač : ORION ART Ime/Nadimak Email adresa Poruka POŠALJI Kategorija POZORIŠTE Autor Gordan Dragović Težina specifikacija 0.5 kg Izdavač ORION ART Pismo Ćirilica Povez Tvrd Godina 2017 Format 21,5x30 Strana 430 Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavanjem osnovnih funkcija kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sajt koristi kolačiće koji su neophodni za pravilno funkcionisanje naše veb stranice kako bi se omogućile određene tehničke funkcije i tako vam pružilo pozitivno korisničko iskustvo. Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima web lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa stranicom. To su kolačići koji omogućavaju web analitiku sajta, odnosno analizu upotrebe naših stranica i merenje prometa, koje sajt sprovodi u cilju poboljšanja kvaliteta i sadržaja ponuđenih usluga. Marketinški kolačići se koriste za praćenje posetilaca putem web stranice. Koriste se za prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima i podsticanje da učestvuju, što je važno za nezavisne izdavače i oglašavače. Sajt koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.

Prikaži sve...
4,400RSD
forward
forward
Detaljnije

SLIKA I KULT Istorija slike do epohe umetnosti ISTORIJA UMETNOSTI Šifra artikla: 343664 Isbn: 9788662630544 Autor : Hans Belting Izdavač : AKADEMSKA KNJIGA U ovom kapitalnom delu novije medievalistike, Hans Belting razmatra prirodu, smisao i funkciju slike kao predmeta kulta, u vremenskom rasponu od kasne antike do razdoblja reformacije. Na osnovu impozantnog uzorka, koji obuhvata umetnička dela čitavog hrišćanskog sveta, Belting srednjovekovne „pob... Detaljnije U ovom kapitalnom delu novije medievalistike, Hans Belting razmatra prirodu, smisao i funkciju slike kao predmeta kulta, u vremenskom rasponu od kasne antike do razdoblja reformacije. Na osnovu impozantnog uzorka, koji obuhvata umetnička dela čitavog hrišćanskog sveta, Belting srednjovekovne „pobožne predstave“ sagledava dubinski, u kontekstu istorijskih i društvenih okolnosti, teoloških postulata i religioznog mentaliteta epohe. Ova knjiga – zasnovana na ogromnoj erudiciji, istraživački utemeljena i intelektualno podsticajna – bitno doprinosi razumevanju fenomena srednjovekovne slike, koja nije predstavljala samo umetničko delo, već prevashodno manifestaciju svetosti. Danica Popović Hans Belting (1935) je nemački istoričar umetnosti, teoretičar srednjeg veka i renesanse, vodeći nemački kulturolog i kritičar umetnosti. Beltingov teorijski rad obuhvata podjednako savremenu umetnost i teoriju slike. Njegovo delo Slika i kult je od 1990. do danas doživelo šest izdanja u Nemačkoj i prevedeno je na mnoge jezike uključujući engleski, italijanski, ruski, francuski i španski. Ime/Nadimak Email adresa Poruka POŠALJI Kategorija ISTORIJA UMETNOSTI Autor Hans Belting Težina specifikacija 0.5 kg Izdavač AKADEMSKA KNJIGA Pismo Latinica Povez Tvrd Godina 2014 Format 15x23 Strana 660 Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavanjem osnovnih funkcija kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sajt koristi kolačiće koji su neophodni za pravilno funkcionisanje naše veb stranice kako bi se omogućile određene tehničke funkcije i tako vam pružilo pozitivno korisničko iskustvo. Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima web lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa stranicom. To su kolačići koji omogućavaju web analitiku sajta, odnosno analizu upotrebe naših stranica i merenje prometa, koje sajt sprovodi u cilju poboljšanja kvaliteta i sadržaja ponuđenih usluga. Marketinški kolačići se koriste za praćenje posetilaca putem web stranice. Koriste se za prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima i podsticanje da učestvuju, što je važno za nezavisne izdavače i oglašavače. Sajt koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.

Prikaži sve...
4,070RSD
forward
forward
Detaljnije

Ulje na platnu, platno na blind ramu, Dimenzije 40*40 cm Slika nije uramljena, fotografija sa ramom je samo prikaz kako izgleda uramljena.

Prikaži sve...
4,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Пластична доња заштита за мотор - такозвани шусплех Оригинал за модел Volkswagen Golf Typ 1H - MK 3 хечбек из 1995 године 1.9 TDi 66 KW - 1Z са ручним мењачем 5 брзина 1 комад Каталошки бројеви: 1H0 825 235 L - 1H0825235L 1H0 825 237 H - 1H0825237H На илустрацији приказано под бројем 3 Лоше стање, има пукотина на неколико места и недостају парчади пластике, има огреботина и местимично је поправљано некад раније Потребно прање и сређивање Естетика као на сликама /г3/ру/ Volkswagen Golf GO RDW 1992 1994 GO RDW 1995 1995 GO RDW 1996 1996 GO RDW 1997 1998 Volkswagen Golf Cabriolet GOC RDW 1994 1998 Volkswagen Golf/Var.-syn./Rall./Coun. GOSY RDW 1993 1998 Volkswagen Golf Variant GOV RDW 1994 1994 GOV RDW 1995 1995 GOV RDW 1996 1996 GOV RDW 1997 1999 Volkswagen Vento-EU VE RDW 1992 1994 VE RDW 1995 1995 VE RDW 1996 1996 VE RDW 1997 1998 Volkswagen Rabbit Conv./Golf Cabrio. CONV USA 1994 1996 Volkswagen Jetta JEG USA 1994 1994

Prikaži sve...
4,200RSD
forward
forward
Detaljnije

Ule na platnu, platno na blind ramu, dimenzije 40*40 cm Ivice su obrađene tako da može i bez uramljivanja. Slika nije uramljena, fotografija sa ramom je samo prikaz kako izgleda uramljena.

Prikaži sve...
4,000RSD
forward
forward
Detaljnije

MAGNETI MARELLI ECU motorni kompjuter - upravljački uređaj motora Made in Italy Original za VOLKSWAGEN POLO mk3 6N 6N1 1.6 8v iz 1997 godine AEE 1598ccm / 55kw Za modele sa manuelnim menjačem 1 komad Kataloški broj VW: 032906030P - 032 906 030 P Kataloški broj MAGNETI MARELLI: 61600.355.02 Na ilustraciji prikazan pod brojem 1 Ispravno stanje, proveren u radu 6n/ru

Prikaži sve...
4,100RSD
forward
forward
Detaljnije

linorey na papiru 35x50cm, 2010

Prikaži sve...
4,000RSD
forward
forward
Detaljnije

BOSCH alternator Kataloški broj: 0 120 489 364 371 Original za VOLKSWAGEN POLO 86c 1.1 iz 1988god VW - AUDI - 034 903 015 J Ispravno stanje,dobro ocuvan Odgovara i za još poneke modele,proverite!

Prikaži sve...
4,100RSD
forward
forward
Detaljnije

ARHITEKTURA HRAMA ENTERIJER I UNUTRAŠNJI DEKOR Šifra artikla: 275352 Isbn: 9788691115562 Autor : Ljubiša Folić Izdavač : EPARHIJSKA RADIONICA DOO Monografija prof. Lj. Folića nudi i otvara nove prostore arhitektonskog izraza za sakralno obredno ispoljavanje. U pitanju je inovacija: čuvanje starina, ali ne pasivno ponavljanje, nego aktivno obnavljanje; u svakom slučaju-kreacija. Ovde je potrebno stvari imenovati pravim imenom. To autor radi... Detaljnije Monografija prof. Lj. Folića nudi i otvara nove prostore arhitektonskog izraza za sakralno obredno ispoljavanje. U pitanju je inovacija: čuvanje starina, ali ne pasivno ponavljanje, nego aktivno obnavljanje; u svakom slučaju-kreacija. Ovde je potrebno stvari imenovati pravim imenom. To autor radi: iz crkvene i religijske tradicije i tematike uzima termine i postavlja ih na ova kkonkretna značenja, praveći od nnjih simbol: dati prag toga simbola on vidi i proučava, skicira i planira… Ovde je dobro saglasan i blizak sa Pavlom Florenskim kojeg citira. Prof.dr Dimitrije Kalezić, teolog Ime/Nadimak Email adresa Poruka POŠALJI Kategorija ENTERIJER I UNUTRAŠNJI DEKOR Autor Ljubiša Folić Težina specifikacija 0.5 kg Izdavač EPARHIJSKA RADIONICA DOO Pismo Ćirilica Povez Tvrd Godina 2013 Format 20x20 Strana 483 Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavanjem osnovnih funkcija kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sajt koristi kolačiće koji su neophodni za pravilno funkcionisanje naše veb stranice kako bi se omogućile određene tehničke funkcije i tako vam pružilo pozitivno korisničko iskustvo. Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima web lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa stranicom. To su kolačići koji omogućavaju web analitiku sajta, odnosno analizu upotrebe naših stranica i merenje prometa, koje sajt sprovodi u cilju poboljšanja kvaliteta i sadržaja ponuđenih usluga. Marketinški kolačići se koriste za praćenje posetilaca putem web stranice. Koriste se za prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima i podsticanje da učestvuju, što je važno za nezavisne izdavače i oglašavače. Sajt koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.

Prikaži sve...
4,405RSD
forward
forward
Detaljnije

Šifra proizvoda: 9781851497935 ISBN: 9781851497935 EAN: 1851497935 Godina izdanja: 2015 Izdavač: ACC ART BOOKS Kategorije: Moda, Umetnost Oznake: include feed, Strana izdanja Dostupno: Knjižara Akademija, Knez Mihailova 35, 11000 Beograd WEB SHOP

Prikaži sve...
4,383RSD
forward
forward
Detaljnije

Šifra proizvoda: 9781788840439 ISBN: 9781788840439 EAN: 1788840439 Godina izdanja: 2019 Izdavač: ACC ART BOOKS Kategorije: Slikarstvo i skulptura, Umetnost Oznake: include feed, Strana izdanja Dostupno: Knjižara Akademija, Knez Mihailova 35, 11000 Beograd WEB SHOP

Prikaži sve...
4,383RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
4,346RSD
forward
forward
Detaljnije

Šifra proizvoda: 9780500544440 ISBN: 9780500544440 EAN: 0500544440 Autor: Juliet Hacking Godina izdanja: 2015 Jezik: ENG Pismo: Latin Format i povez: Tvrdi Mesec izdanja: 9 Kategorije: Fotografija, Umetnost Oznake: include feed, Strana izdanja Dostupno: Knjižara Akademija, Knez Mihailova 35, 11000 Beograd WEB SHOP

Prikaži sve...
4,126RSD
forward
forward
Detaljnije

Šifra proizvoda: 9781942884231 ISBN: 9781942884231 EAN: 1942884231 Godina izdanja: 2018 Autor: Caitlin Haskell Jezik: ENG Pismo: Latin Broj strana: 154 Format i povez: Tvrdi | 215 x 268 mm Kategorije: Slikarstvo i skulptura, Umetnost Oznake: include feed, Strana izdanja Dostupno: Knjižara Akademija, Knez Mihailova 35, 11000 Beograd WEB SHOP

Prikaži sve...
4,126RSD
forward
forward
Detaljnije

Šifra proizvoda: 9780500238301 ISBN: 9780500238301 EAN: 0500238301 Izdavač: THAM&HADS Autor: ANDREW WILTON Godina izdanja: 2006 Pismo: Mesec izdanja: 11 Kategorije: Slikarstvo i skulptura, Umetnost Oznake: include feed, Strana izdanja Dostupno: Knjižara Akademija, Knez Mihailova 35, 11000 Beograd WEB SHOP

Prikaži sve...
4,413RSD
forward
forward
Detaljnije

Šifra proizvoda: 9783836557399 ISBN: 9783836557399 EAN: 3836557399 Autor: Taschen Format i povez: Tvrdi | 163 x 250 mm Broj strana: 712 Godina izdanja: 2015 Izdavač: TASCHEN Jezik: ENG Pismo: Latin Mesec izdanja: 1 Kategorije: Arhitektura, Umetnost Oznake: include feed, Strana izdanja Dostupno: Knjižara Akademija, Knez Mihailova 35, 11000 Beograd WEB SHOP

Prikaži sve...
4,263RSD
forward
forward
Detaljnije

TOŠO FILIPOVSKI Makedonska Diskografija Vinili Period: 1958-2019. godina Prvi Tom. Izdavač: Korpus Delikti Records - Skopje. Štampa: Branko Gapo - Skopje 2019. godine Tiraž: 800 primeraka Format: 21 x 30 cm; 474 stranice + korice + ukrasni omot Očuvanost: Knjiga je nova, a ipak se prodaje kao polovna zbog pravila. U celoj ovoj turi će biti nekih 70-tak knjiga svih vezanih za muziku i muzičke događaje pa su uglavnom odlično očuvane. Ukrasni omot glaziran u boji bez oštećenja 4+ ka 5- Korice tvrdi povez glaziran u boji bez oštećenja 4+ ka 5- Unutrašnjost bez ikakvog oštećenja 4+ ka 5-

Prikaži sve...
4,000RSD
forward
forward
Detaljnije

TOŠO FILIPOVSKI Mizar Period: 1981-2021. godina Otkrovenija - Revelations Izdavač: Korpus Delikti Records - Skopje. Štampa: Branko Gapo - Skopje 2022. godine Tiraž: 400 primeraka Format: 21 x 30 cm; 334 stranice + korice + ukrasni omot Očuvanost: Knjiga je nova, a ipak se prodaje kao polovna zbog pravila. U celoj ovoj turi će biti nekih 70-tak knjiga svih vezanih za muziku i muzičke događaje pa su uglavnom odlično očuvane. Ukrasni omot glaziran u boji bez oštećenja 4+ ka 5- Korice tvrdi povez glaziran u boji bez oštećenja 4+ ka 5- Unutrašnjost bez ikakvog oštećenja 4+ ka 5-

Prikaži sve...
4,000RSD
forward
forward
Detaljnije

ZORAN ALEKSIĆ-ALEKSA Zaječarska Rapsodija Istorija Zaječara Kroz Urbanu Muziku Period: 1940-2010. godina Izdavač: Samizdat ZORAN ALEKSIĆ-ALEKSA Štampa: Tonplus - Beograd 2013. godine Tiraž: 1000 primeraka Format: 24 x 34 cm; 370 stranice + korice Očuvanost: Knjiga je nova, a ipak se prodaje kao polovna zbog pravila. U celoj ovoj turi će biti nekih 70-tak knjiga svih vezanih za muziku i muzičke događaje pa su uglavnom odlično očuvane. Korice tvrdi povez glaziran u boji bez oštećenja 4+ ka 5- Unutrašnjost bez ikakvog oštećenja 4+ ka 5- Imaju lepu posvetu autora na prvoj stranici

Prikaži sve...
4,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Akvarel slika original, neuramljen. Dimenzije: 22,5 x 33,5 cm Troškove slanja plaća kupac.

Prikaži sve...
4,000RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj