Pretraži oglase
Učitavam pretragu,

molimo sačekajte...

Ceger.rs je pretraživač proizvoda. Da bi ste otišli na sajt prodavce kliknite na proizvod.
  • Tag

    Auto i moto
  • Tag

    Filozofija

81246

Proizvoda
  • Najnovija verzija najprodavanijeg dijagnostickog uredjaja Multidiag pro+ cdp 2016 bluetooth, Dijagnostika je nova, testirana, verzija sa BLUETOOTH-om i Srpskim jezikom. Univerzalna autodijagnostika Multidiag pro+ cdp (2014 Release 2) automobili, laka komercijalna vozila, kamioni. Pored dopunjene podrske ovaj model poseduje snimac podataka, visebojni indikator rada, indikator napona vozila koje se testira kao i led osvetljenje dijagnostickog konektora. Uredaj je opremljen automatskim detektorom voltaze vozila, i sam ce se prilagoditi na 12 ili 24v. Multidiag pro+ cdp ima podrsku za preko 50 proizvodjaca automobila Alfa Romeo, Audi, Bmw, Cadillac, Chervrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, Dodge, Ferrari, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Iveco, Isuzu, Jaguar, Jeep, Kia, Lamborghini, Lancia, Landrover, Lexus, Lotus, Mahindra, Maserati, Mazda, Mercedes, MG, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rolls Royce, Rover, Saab, Seat, Skoda, Smart, Ssang Yong, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo Uredjaj podrzava dijagnostiku, programiranje i kodiranje sledecih sistema motor, airbag, paljenje, imobilajzer, klima, intrument tabla, ABS, komfort sistemi, pritisak u gumama, menjac. Podrzani su i aktuatori, reset motornih racunara, kodiranje kljuceva i kodiranje i reprogramiranje dizel injektora(Ford i Renault), otvaranje elektonskih parkirnih kocnica, reset aditiva goriva(Peugeot, Citroen, Fiat)reset servisnih indikatora i intervala, prikaz parametara rada motora(paljenje, ubrizgavanje, lambda sonda. . . )kako na novijim OBD kompatibilnim vozilima, tako i na starijim vozilima (uz koriscenje odgovarajucih adaptera) Uredjaj proizvedei 01/2017. U kompletu dobijate: • Multidiag pro+ cdp 2016 (2014 Release 2) bluetooth • USB kabal • 16 pinski konektor Euro džek sa osvetljenjem (za vecinu vozila iznad 1996, a sva vozila iznad 2000-te godine) • DVD (2014 Release 2) – putnicka vozila, kamioni i laki teretni program Visejezicki korisniki interfejs, Srpski jezik. Za sva dodatna pitanja sam tu, pogledajte i moje ostale oglase.

    Izvor

    www.kupindo.com
    11.500 RSD

    97,53 €

  • Broj strana: 136 Pismo: Latinica Povez: Tvrd Format: 21 cm Ova knjiga će razočarati svakog ko očekuje gotova uputstva o umijeću ljubavi. Baš naprotiv, ona želi da pokaže da ljubav nije osjećanje koje sebi može svako da priušti bez obzira na dostignuti stepen zrelosti. Ona želi da uvjeri čitaoca da će svi njegovi pokušaji u ljubavi propadati sve dotle dok najaktivnije ne pokuša da razvije cjelokupnu ličnost, kako bi postigao produktivnu orijentaciju; da se zadovoljstvo u individualnoj ljubavi ne može postići bez sposobnosti da se voli bližnji, bez istinske skromnosti, hrabrosti, vjere i discipline. Ko ništa ne zna, ništa ne voli. Ko ništa ne umije, ništa ne razumije. Ko ništa ne razumije, bezvrijedan je. Ali, onaj koji razumije, taj i voli, zapaža, vidi... Više se voli ono o čemu se više zna... Ko god zamišlja da sve voće sazrijeva u isto vrijeme kad i jagode, ne zna ništa od grožđu. Paracelsus

    Izvor

    www.delfi.rs
    505 RSD

    4,28 €

  • Broj strana: 134 Pismo: Ćirilica Povez: Mek Format: 17 cm Godina izdanja: 2014. Dodatak Bugenvilovom putovanju objavljen je posle Didroove smrti, 1796. Bugenvilovo Putovanje oko sveta dnevnik je putovanja u vremenu od 1766. do 1769, preduzetog na podsticaj Luja XV, a na brodu su se nalazili i botaničari, prirodnjaci, astronomi. Oslanjajući se na Bugenvilovu knjigu, Didro u Dodatku gradi razmišljanje koje se bavi etikom, ali i predstavlja začetke moderne sociologije, antropologije, psihologije, seksologije, začetke tradicije čiji će najlepši cvetovi postati Levi-Stros, Fuko. U veku velikih geografskih otkrića, Didro na svoj način komentariše evropsko samozadovoljstvo i oholost otkrivenim novim svetovima, za koje se podrazumeva da pripadaju istraživačima, osvajačima, konkvistadorima i lovcima na duše. Didroov glas je glas stanovnika novootkrivenih ostrva, egzotičnih kontinenata. Didroov "divljak", često toliko iznad svojih porobljivača, iznenađujuće je moderan, i u potpunosti pripada 21. veku. S kojim pravom, pita Didro, s kojim pravom, pita "divljak" vi, oholi evropski vojnici, prisvajate naša bogatstva, naše uvale, plaže, palme, žene, uništavate našu veru, jezik, običaje? U više od dva veka nastavljanja takve evropske prakse, niko nije napisao tako oštar i žustar, gorak pamflet koji pod znak pitanja stavlja sve običaje, sva "prirodna prava" evropske civilizacije koja, videćemo u Didroovim oštrim dijalozima itekako može i sama biti stavljena pod znak pitanja, a možda i nikad tako dobro i duhovito kao u "Dodatku Bugenvilom putovanju". Iznenađujuće je da ovo krljučno filozofsko delo osamnaestog veka do sada nije bilo prevedeno na srpski jezik. Forma Didroovog dela dijaloška je, a jedna od njenih odlika je mise en abyme, postupak koji u slikarstvu podrazumeva sliku u slici. Ovakav postupak nas uvodi u svet igre, filozofske igre, na koju nas upućuje i autorov komentar, autoironijski, „kroz nešto žestoko i divlje čini mi se da pronalazim evropske ideje i načine mišljenja“. Tahiti, onako kako ga je opisao Didro, ima sve odlike utopije, ali za razliku od drugih sličnih, nad ovom autor ostavlja znak pitanja: da li su svi koncepti zamišljenog društva toliko dobri?

    Izvor

    www.delfi.rs
    216 RSD

    1,83 €

  • Broj strana: 204 Pismo: Latinica Povez: Mek Format: 20 cm Za razliku od ostalih dela Pola Virilioa, koja naučna javnost često (i pogrešno) smatra teškim, nejasnim, pa čak i luckastim, Sumračno svitanje predstavlja retrospektivu najvažnijih Viriliovih pojmova u nešto popularnijem obliku. Format intervjua, uprkos tome što ne doseže estetsku i poetsku vrednost drugih njegovih knjiga, dragocen je kao naknadno razmatranje Viriliovih predviđanja. Svako poglavlje započinje spiskom ključnih pojmova, što predstavlja referentni alat koji čini lakšim pristup Viriliovim uvidima u stanje stvari modernog sveta.

    Izvor

    www.delfi.rs
    842 RSD

    7,14 €

  • Broj strana: 213 Pismo: Latinica Format: 22 cm V. Jerofejev, jedan od najkontroverznijih ruskih savremenih pisaca, piše talentovanu i prepoznatljivu umetničku prozu, i u isti mah nastupa kao ozbiljan književni kritičar i teoretičar. To je kombinacija u duhu najbolje tradicije ruske kulture (Rozanov, Šklovski, Tinjanov), gde književnost, njena teorija i istorija, stoje rame uz rame, neosetno prelazeći jedna u drugu, međusobno se oplemenjujući i obogaćujući. Probijajući se kroz čestar Jerofejevljevog teksta, često sporeći s njegovom otvorenom ironijom i autoironijom, nesputanim cinizmom i autocinizmom, zapinjući o drastične replike svih slojeva života, ideologije, umetnosti (uključujući tu i odmorišta najnežnijeg lirizma, stilske istančanosti i osvežavajuće mlazeve prštećeg humora), osećamo da se probijamo prema svetlu, prema izlazu iz mračnog tunela.

    Izvor

    www.delfi.rs
    673 RSD

    5,71 €

  • Broj strana: 464 Pismo: Latinica Povez: Mek Format: 20 cm Životno delo višestranog istraživača bez premca: analiza hrišćanske mistike u XVI i XVII veku i, istovremeno, besprekorna demonstracija transdisciplinarne istoriografije.

    Izvor

    www.delfi.rs
    842 RSD

    7,14 €

  • Broj strana: 767 Pismo: Latinica Povez: Mek Format: 24 cm Godina izdanja: 2014. Izuzetno zanimljivu recepciju knjige Žan-Pjer Faja obeležila je izjava francuskog predsednika Žan-Fransoa Miterana da ona predstavlja jednu od najznačajnijih knjiga dvadesetog veka. Činjenica da ova izjava potiče od značajnog evropskog državnika, a ne od nekog filozofa ili teoretičara književnosti ne umanjuje nego, naprotiv, uvećava njen značaj. Naime, retko kada se događa da neki priznati državnk skreće pažnju na neku filozofsku knjigu. Razlog zbog kojeg bi to učinio ne može počivati nigde drugde do u njenoj društvenoj relevantnosti, u umeću da imenuje i prepozna neke aktualne probleme savremenog društva. U središtu Fajovog filozofskog rada nalazi se teorija narativnosti. Fajov doprinos toj teoriji sastoji se u tezi da se narativ više ne oslanja na presudnoj aristotelovskoj razlici istonito/lažno. Umesto toga, narativ se temelji na isključujućem odnosu prema svim konkurentnim narativima. Razmatrajućn ovu imanentnu polemičku prirodu narativa, a posebno kao istorijskog narativa, Faj se svrstao uz središnje figure tzv. jezičkog obrata koji se izuzetno plodno razvijao u Francuskoj počevši od šezdesetih godina prošlog veka.Totalitarni jezici predstavlja Fajovu najznačajniju i najpoznatiju knjigu iz 1972. (prevod na nemački 1977). Ovo voluminozno delo prati ključne reči desno orijentisane nemačke politike i kulture s kraja devetnaestog veka, pa sve do sloma Vajmarske republike i dolaska nacionalsocijalista na vlast. Između dva svetska rata ideološki naratnvni ekstremne desnice pripovedali su o istoriji na osnovu dve presudne reči: totalitarna država. Faj izuzetno strpljivo i akribično prikazuje različite kontekste i načine upotrebe koji su začeti u pripovedačkim motivima a završili su sa najvećim i najmasovnijim uništenjem u istoriji civilizacije. Faj namuverljivo dokazuje da takav narativ nije moguće zaustaviti u ravni pukog istoričarskog diskursa, pošto on po svojoj prirodi teži da postane akcija.Drugim rečima, retorika radikalne desnice nam pokazuje kako izvesnoj jezičkoj ekonomiji u kojoj se reči više nego brižljivo biraju polazi za rukomda postane stvarost, da se inkorporira u čovekov životni svet. Fajova kapitalna knjiga utoliko predstavlja jednu kritiku istorije koja se ne može provesti drugačije nego postupkom koji demonstrira kako istorija, pripovedajući, ostvaruje samu sebe.

    Izvor

    www.delfi.rs
    3.927 RSD

    33,3 €

  • Broj strana: 148 Pismo: Latinica Povez: Tvrd Format: 14x20,5 cm Godina izdanja: 2012 Postojanje sveta je opravdano jedino estetskim fenomenom. Rođenje tragedije pojavilo se prvi put 1872. godine. Od predgovora posvećenom Rihardu Vagneru pod naslovom Rođenje tragedije u duhu muzike, pa do poslednjih stranica Niče objašnjava načela lepote koja su namenjena svim naraštajima. Proučavajući antičku grčku kulturu, posebno grčku tragediju pita se zašto su Grci izumeli nešto poput tragedije. Zašto su ljudi, čija se kultura inače činila tako vedrom i punom života, odjednom počeli da pišu složene drame u kojima je usamljeni pojedinac odabrao pogrešan put u životu, pa je stoga pao u milost i nemilost bogova? Niče smatra da grčki mit tragedije bezuslovno slavi život i drži se za svoju srž postojanja bez oklevanja ili opravdavanja samoga sebe etičkim principima. On je jasan izraz samoga života. Još nikada nijedan filozof nije pisao tako lirski. Prikazao je dva boga kojima se klanjala grčka umetnost: Dionisa, boga vina i razuzdanosti, života i buđenja, radosti i delovanja, ekstatičnog osećanja i zanosa, boga instinkta, avantura i neustrašivog trpljenja, boga pesme, muzike, igre i drame; zatim Apolona – boga mira, dokolice i duševnog spokojstva, estetskih osećanja i intelektualne kontemplacije, logičkog poretka i filozofske mirnoće, boga slikarstva, vajarstva i epske poezije. Najplemenitija grčka umetnost predstavljala je ujedinjenje ta dva ideala – nemirne muške snage Dionioveve i tihe ženske lepote Apolonove.

    Izvor

    www.delfi.rs
    654 RSD

    5,55 €

  • ISBN: 978-86-86525-33-8 Broj strana: 361 Pismo: Latinica Format: 14x20 cm Godina izdanja: 2011

    Izvor

    www.delfi.rs
    1.530 RSD

    12,98 €

  • Broj strana: 448 Pismo: Ćirilica Povez: Mek Format: 24 cm Godina izdanja: 2017.

    Izvor

    www.delfi.rs
    1.122 RSD

    9,52 €

81246

Proizvoda