Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
126-150 od 11904 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
126-150 od 11904 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Auto i moto
  • Tag

    Jakne, bunde, kaputi i mantili
  • Tag

    Časopisi
  • Tag

    Drama
  • Cena

    7,500 din - 599,999 din

potpisali Upravnik grada Beograda Milan Acimovic, vlasnik kompanije Redlih, i najverovatnije cuveni policajac Dragomir Dragi Jovanović (27 July 1902 – 17 July 1946) pod rednim brojem 2.) Cuvena nemacka fabrika Opel je zastupljena svojim putnickim i teretnim automobilima u Srbiji jos od pre Prvog svetskog rata. Prvi pravi zastupnik za prodaju je bio L.L. Redlih koji je izmedju dva rata imao siroku gamu marki i modela: Opel, Man, Buick............. OPEL BUICK BLITZ M.A.N. DIESEL ZASTUPNISTVO L.L. REDLICH BEOGRAD GARAZA BITOLJSKA UL.63 RACUN BR. 882 UPORAVI GRADA BEOGRADA ZA KUPOVINU PUTNCIKOG AUTOMOBILA MARKE BUICK SERIJE 40 SA MOTOROM OD 8 CILINDARA 100 KONJSKIH SNAGA komplet sa karoserijom sa 4 sedista,... pecati i potpisi komisijski izvestaj Uprave grada gde se kaze da je zaista navedena nabavka u ovom racunu izvrsena po najpovoljnijoj ceni za drzavnu kasu prema resenju Gospodina Upravnika Grada Beograda... na poledjni pecat Uprave grada Beograda i delovodni broj tags bjuik, redlih

Prikaži sve...
13,300RSD
forward
forward
Detaljnije

Zadnji branik za VOLKSWAGEN POLO 6N2 GTI (1999 2000 2001god) Boja : LA7W siva metalik Branik je farban nekad ranije, ne znam kad, možda pre 5 godina Odgovara za hatchback modele sa 3 i 5 vrata Prodaje se bez bočnih lajsni i bez osvetlenja tablice, znači dobijate goli branik bez ikakvih dodatnih delova !!! Branik ima nekih oštećenja u vidu ogrebotina na više mesta, mestimično je ispucala farba Kome to ne smeta, može i tako da ga koristi, a ko želi perfekciju potrebno je da uradi pripremu i farbnje 6n2/gti/sv

Prikaži sve...
12,980RSD
forward
forward
Detaljnije

Menjac 1.3 za Skodu Feliciju ispravan, polovan, originalan, slanje moguce preko kurirskih sluzbi. Redovna dopuna ulja, najvazniji adut starih Skoda, kvalitet.

Prikaži sve...
13,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Prava koza, kraci model, prelepa, kupljena u Holandiji, ne odgovara mi vise velicina pa je to razlog prodaje.

Prikaži sve...
11,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Velicina M Ramena 44 cm Rukavi 67 cm Duzina 46 cm

Prikaži sve...
40,000RSD
forward
forward
Detaljnije

BREGASTA OSOVINA IZDUVNE GRANE.OE.BR46823507.0DGOVARA ZA VOZILA OPELAGILA A I B 08.03-04.10 1,3CDTI.ASTRA H 09.00-10.14 1,3CDTI COMBO TOUR 08.05-12.12 1,3CDTI 16V.CORSA C I D 06.03-08.14 1,3 CDTI.MERIVA 09.03-15.10 1,3CDTI.TIGRA 06.04-12.10 1,3CDTI.FIAT DOBLO 10.05--1,3JTD16V;1,3JTD,1,3D MULTIJET.FIORINO 11.07--1,3JTDMULTIJET,LINEA10.06--1,3JTD MULTIJET;1,3 MULTIJET.PALIO 06.03-10.12 1,3JTDMULTIJET.PANDA 06.06-08.13 1,3D MULTIJET,1,3JTD MULTIJET.PUNTO 06.03-03.12 1,3JTD 16V.GRANDEPUNTO 10.05--1,3DMULTIJET.PUNTO EVO 10.09-02.12 1,3D MULTIJET.FIAT 500 10.07--1,3D MULTIJET.LANCIA YPSILON 10.03-12.11 1,3JTD,1,3DMULTIJET.SUZUKI SWIFT3 02.05--1,3DDIS

Prikaži sve...
8,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Velicina 36. Ramena 45 cm. Od pazuha do pazuha 66 cm. Duzina 70 cm. Rukavi 64 cm. Fantazija!

Prikaži sve...
250,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Uređaj za vuču prikolice - euro kuka VW ORIS FAHRZEUGTEILE HANS RIEHLE GMBH Original za Volkswagen Golf 4 (typ 1J) hatchback iz 1998god Kataloški broj VW: 1J9803882 - 1J9 803 882 Kataloški broj ORIS: 01201000 Upotrebljivo stanje, plastični trouglasti točkić ima malo lufta, zbog toga se uglavnom ne može zaključati lula, pa bi to trebalo srediti ili zameniti Što se tiče estetike samo je potrebno čišćenje i farbanje Kuka je EURO tip, skida se lula Uz kuku dobijate i dva originalna ključa za lulu, kao i 13-polnu utičnicu sa odsečenim kablovima elektro instalacije Utičnica ima mogućnost pomeranja, tako da se uvlači ispod branika i ne vidi se dok se ne koristi prikolica Pre ugradnje kuke, donji deo spojlera na zadnjem braniku mora da se iseče Navedena cena je za komplet sa slike g4/sdi/su

Prikaži sve...
20,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Motor Motorce zadnjeg brisaca Skoda Felicia Felicija NOVO Nov, potpuno ispravan motor Proizvođač: Magneton Pal Ceska Model: Skoda Felicia Odlicno ocuvan. Nekoriscen. Garancija. Proveren, testiran. Original. made in Czech Republic Puno orginalnih delova mehanika, limarija, elektrika za Skode: Skoda Fabia Skoda Oktavija Skoda Felicia Skoda Favorit, samo pisite sta vam konkretno treba.

Prikaži sve...
7,800RSD
forward
forward
Detaljnije

SERVO LETVA VOLANA POTPUNO ISPRAVNA SKINUTA SA VOLKSWAGEN POLO 2001 GODISTE 1900 KUBIKA DIZELA SDI MOTOR...

Prikaži sve...
12,000RSD
forward
forward
Detaljnije

61138 - 8mm - kotur 400m - 17kg - nosivost 600kg Veoma kvalitetna italijanska užad, velike otpornosti. Užad se prodaje isključivo u koturima. Proizvodjač: Allavelli Italija

Prikaži sve...
9,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Desni XENON far / suvozačeva strana. Original HELLA za Volkswagen POLO GTi 6N2 (1999-2001god) Model sa elektro podešavanjem visine. Stanje veoma dobro,kao na slikama. Svi nosači ispravni. Ima sitnijih mikro ogrebotina,što je normalno za plastični far. Deo je u kvalitetu,original sa homologacionom oznakom. Far ide u kompletu sa xenon sijalicom za kratko svetlo,ide i balast originalni i poklopac sa zadnje . Uz far ne dobijate sijalicu dugog svetla i pozicije,tu idu standardne sijalice. Inače takav nov far u originalu košta oko 500 evra,bez sijalica.

Prikaži sve...
29,700RSD
forward
forward
Detaljnije

Prednja trap, rastavljen, bez mosta (grede) za vozilo marke Skoda 110 L S LS R kupe ,Skoda 100 S L LS , Skoda 1000 mb mbx - orginal 1964-1981 cena za komplet sa slike Prednja kolevka / prednnji most / Sanke ili prednja torzija Stanje vidljivo na slikama, polovni, cena za ceo trap, most treba da se vari na par mesta, sam most, glava upravljaca odlicna, moze i pojedinacna prodaja delova trapa (viljuske , amortizeri, opruge, balans stangla, spone, krajevi spone, most, bolcni, disk) tada su cene po dogovoru, za stari tip Skode, Skoda 110 / Skoda 100 / Skoda 1000mb, ceo, nije izgreban, ulubljen, sminkan za slikanje,par stvari treba uraditi da bi bio 100% ispravan, fabricki. Do skora je bio na autu, sada se cuva na suvom i tamnom mestu, zasticen. Sve ostalo ispravno, testrano. Slikam dodatno sve sto trazite. Stoji u garazi, deo nije na otvorenom, zasticen od spoljnih uticaja. Ispravan, moguca svaka proba pre kupovine.

Prikaži sve...
23,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Novine Proleter CK KPJ komplet 1929-1942 Proleter Organ Centralnog komiteta Komunističke partije Jugoslavije izdao Institut za izučavanje radničkog pokreta, Bg., 1968g urednik Pero Morača fototipsko izdanje tvrd povez 33 cm x 24cm težina 3kg veoma dobro očuvano Proleter (novine) Iz Wikipedije, slobodne enciklopedije Proleter, ilegalno glasilo KPJ. Proleter je bio službeno glasilo Centralnog komiteta Komunističke partije Jugoslavije. Izlazio je od godine 1929. do 1942. godine.[1] U to vreme KPJ je bila u ilegali. Proleter je nakratko štampan u Zagrebu 1929. godine, nakon čega je dugo vremena izlazio u emigraciji. Štampan je u Beču do 1934, u Pragu do 1936, a potom uređivan u Parizu a štampan u Briselu do početka 1938. godine. Do sredine 1939. nije štampan. Početkom 1940. štampa se u Zagrebu, a od sredine 1940. u Beogradu.[1] Izdavač i administrator partijskog organa „Proleter“ u Parizu je bio Živojin Pavlović.[2] Period diktature U »Proleteru« iz prosinca 1929. godine, nekoliko mjeseci poslije uvođenja diktature kralja Aleksandra, Josip Čižinski (pod pseudonimom) objavljuje članak pod naslovom — »Kakav treba da bude komunista«, u kojem, između ostaloga, govori: Partija treba da se danas sastoji iz najrevolucionarnijih, najpožrtvovanijih i najprobranijih elemenata radničke klase. [...] Preduslov pravilnog rada svakog člana partije jeste u prvom redu — osim, razume se, pravilnog političkog stava — najpunija i stoprocentna odanost partiji i interesima revolucije. Za svakog člana ona (partija) mora za njega sve da bude. Interesima partije on mora da potčini ceo svoj život, rad, zanimanje, porodične veze, nameštenje, ličnu slobodu, imetak i sve dohode — jednom rečju: sve.[3][4] – »Proleter« broj 6 iz prosinca 1929. O usponu Hitlera Neposredno po dolasku Hitlera na vlast, Proleter je pisao da nova vlast koja predstavlja velikokapitaliste, junkere i njihove plaćenike, „žute razbojničke bande“, ima za cilj da razbijanjem Komunističke partije Nemačke izvrši zarobljavanje nemačkog proletarijata kako bi pripremila „imperijalističku intervenciju protiv Sovjetskog Saveza“. Proleter je izveštavao da je prva akcija „jurišnih odreda fašističkih bandita“ bio pogrom u radničkim kvartovima Nemačke i da je samo u februaru 1933. ubijeno preko sto komunista. Nacisti su potpalili Rajhstag sa ciljem da optuže komuniste i izazovu „pogromističku psihozu“ protiv njih, započinjući sa hapšenjima i zabranom štampe, dok je samo od 28. februara do 5. marta 1933. uhapšeno preko deset hiljada komunista.[1] Proleter je apelovao da „radne i ugnjetene mase“ celog sveta pomognu borbu nemačkih komunista „pojačanjem revolucionarne borbe protiv fašizma u vlastitim zemljama“, jer samo jedinstvena borba radnika može oboriti „vladu pljačke“, građanskog i imperijalističkog rata i osloboditi Nemačku „od versaljskih okova i socijanog zarobljenja“.[1] Proleter je aprila 1933. godine povodom organizovanog `bojkota`, odnosno terora Jevreja u Nemačkoj pisao da „hitlerovski banditi vrše pogrome nad Jevrejima, kakve nije znala ni carska Rusija“.[5] Dolazak Hitlera na vlast i jačanje fašizma u Evropi viđen je kao znak da je buržoazija odlučila „da preko hiljada lješina radnika izvuče svoj propali poredak iz krize“. Ocenjivano je da je nemačka socijaldemokratija „sramotno“ kapitulirala pred fašizmom, odbijajući sve predloge komunista za zajedničku borbu, a njena politika saradnje sa buržoazijom i suprotstavljanja revolucionaranoj borbi, sa opravdanjem da brani demokratiju i mir, omogućila je pobedu fašizma i dovela do sopstvenog „bankrotstva“. Proleter je verovao da je istorijska krivica socijaldemokratije što je „prokrčila put fašizmu“ i sprečila radničku klasu da mu se odlučno suprotstavi.[1]

Prikaži sve...
9,000RSD
forward
forward
Detaljnije

    Oglas

  • 27. Feb 2019.

  • Smederevska Palanka

  • kupindo.com

Fantastican kaput renomiranog proizvodjaca, nekoriscen, prelepo stoji, pomalo je ustrucen i ima naramenice, boja je maslinasto zelenosiva, kao na prugice koje idu u cik-cak, velicina: 44, sastav: 73% virgin wool, 20% nylon i 7% kasmir, - sirina ramena 49cm, - ispod pazuha 62cm, - u struku 59cm, - bokovi 63cm, - duzina bez kragne 141cm(sa kragnom 146cm), - duzina rukava 62/42cm.

Prikaži sve...
10,000RSD
forward
forward
Detaljnije

BUNDA OD KVALITETNOG KRZNA. NAS 42.

Prikaži sve...
12,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Preko 100 brojeva poznatog časopisa, najstariji broj 356 iz 1982.godine, poslednji 583 iz 1991.godine...Svi su kompletni, sa svim posterima i stranama...Vrlo dobro očuvani...

Prikaži sve...
9,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
10,939RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
9,697RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
8,556RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
16,998RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
15,960RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
20,434RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
9,996RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
23,185RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj