Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
101-125 od 60804 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
nije putovala + 10 malih fotki
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
kao na slikama ć127
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
kao na slikama ć 115
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
putovala 1908,sa markom
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
nije putovala
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
putovala 1935
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
putovala 1901
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
putovala 1910
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
kao na slikama ć128
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Podnaslov dela glasi: Cvjetnjak usmenih lirskih pjesama.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Reč izdavača: ’’Nobelova nagrada za književnost 1964. "Mučnina", prvi roman mladoga Jean-Paula Sartrea i "Riječi", autobiografija koju je napisao s pedeset devet godina, nešto prije no što je 1964. odbio primiti Nobelovu nagradu za književnost, na najbolji način daju presjek umjetničkoga života tog filozofa, romanopisca i dramaturga koji je obilježio literarno stvaralaštvo 20. stoljeća. "Mučnina" je napisana u obliku dnevnika glavnoga lika Antoinea Roquentina, u kojemu on neumorno i bespoštedno analizira vlastitu svijest te postupno dolazi do spoznaje o besmislenosti postojanja, a ta istina junaka pogađa i fiziološki, izazivajući u njemu mučninu. To se iznimno djelo smatra paradigmom egzistencijalističkog romana, a utjecaj koji je Sartre imao na cjelokupnu svjetsku književnost uspoređuje se s utjecajima "Patnji mladoga Werthera" J. W. Goethea i romana "Put k Swannu" Marcela Prousta. Poznatu autobiografiju francuskog pisca u kojoj on oslikava svoje djetinjstvo često uspoređuju s Rousseauovim "Ispovijestima". Sartre, koji je rano ostao bez oca, od malih je nogu bio zaljubljen u pisanu riječ i radije je vrijeme provodio u djedovoj bogatoj biblioteci nego u igri sa svojim vršnjacima. "Riječi" su remek-djelo samoanalize, koja kao rezultat donosi spoj nježnosti, parodije i autoironije, što proizlazi iz dvostruke perspektive bivšeg djeteta prikazanog očima kritičkog naratora. Uz roman "Mučnina" i autobiografiju "Riječi", u knjizi je objavljena Sartreova izjava o odbijanju Nobelove nagrade 1964. te eseji Ingrid Šafranek.’’
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Opis Riznica najlepsih bajki knjiga je nova
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
putovala 1904
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Set kvacila, komplet, Engleski Prečnik fi 190 mm, Glavčina prečnik : 19.8x16.8-17N Kataloški brojevi : CK9025 - 5011871 - 5012370 - 5024278 - 5026004 - 830X7L596HA - 84X7L596AA - 90AX7L596AA - R90AX7L596AA Odgovara za modele : FORD ESCORT III (GAA) 1.6 D 1608 cm3 40 KW 54 KS 1984.02 - 1985.12 FORD ESCORT III Turnier (AWA) 1.6 D 1608 cm3 40 KW 54 KS 1984.02 - 1985.12 FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 D 1608 cm3 40 KW 54 KS 1986.01 - 1989.01 FORD ESCORT IV Express (AVF) 1.6 D 1608 cm3 40 KW 54 KS 1986.02 - 1990.07 FORD ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D 1608 cm3 40 KW 54 KS 1986.01 - 1989.01 FORD ESCORT V (AAL, ABL) 1.3 1299 44 60 1990.07 - 1995.01 FORD ESCORT V Express (AVF) 1.3 1299 46 63 1990.07 - 1994.12 FORD ESCORT V sedan (AFL) 1.3 1299 44 60 1993.08 - 1995.01 FORD ESCORT V Turnier (ANL) 1.3 1299 44 60 1991.09 - 1995.01 FORD ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 1299 44 60 1995.01 - 1998.10 FORD ESCORT VI closed body / station wagon (AVL) 1.3 1299 44 60 1995.01 - 1997.08 FORD ESCORT VI sedan (GAL, AFL) 1.3 1299 44 60 1995.01 - 1999.02 FORD ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.3 1299 44 60 1995.01 - 1999.01 FORD FIESTA II (FBD) 1.6 D (FBD) 1608 40 54 1984.04 - 1989.02 FORD FIESTA III (GFJ) 1.0 1001 33 45 1989.03 - 1995.12 FORD FIESTA III (GFJ) 1.1 1119 37 50 1989.03 - 1995.12 FORD FIESTA III (GFJ) 1.1 1119 40 55 1989.03 - 1995.12 FORD FIESTA III (GFJ) 1.3 1299 44 60 1989.03 - 1992.12 FORD FIESTA III (GFJ) 1.3 1299 44 60 1989.03 - 1995.12 FORD FIESTA III (GFJ) 1.3 Cat 1299 44 60 1991.05 - 1997.01 FORD FIESTA IV (JA_, JB_) 1.1 1087 37 50 1995.09 - 1996.12 FORD FIESTA Full body/minivan (F3L, F5L) 1.3 1299 44 60 1991.09 - 1996.02 FORD ORION I (AFD) 1.6 D 1608 40 54 1984.02 - 1986.03 FORD ORION II (AFF) 1.6 D 1608 40 54 1985.12 - 1989.01 FORD ORION III (GAL) 1.3 1299 44 60 1990.07 - 1993.12
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
nije putovala
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
potpno ispravna uljna pumpa odgovara na 1.0 1.2 opela sa lancem
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
litografija,putovala 1900 god,skinuta marka
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Iz recenzije: ’’Marinkovićev Kiklop zasigurno je jedan od najsloženijih romana hrvatske književnosti. Riječ je, zapravo, o modernome centonu koji sadržava više podžanrova i mini priča, a za svaku od njih pisac je uspio pronaći odgovarajuće retoričko ruho. S jedne strane to je bespoštedna analiza moralne i inteletualne krize, pravog bankrota humanističkih ideala u osvit inferna Drugoga svjetskog rata, slika poživinčenog vremena u kojemu čovječanstvo gubi moralni kompas. Istodobno, te realne situacije iz konkretne sredine projiciraju ne alegorijsko-simbolički plan, a u njemu dominiraju mitološke slike, parafraze i parodije homerskih situacija. Tako se Marinković pridružuje modernim romansijerima sklonima poetici mitologiziranja i stvaranju mitološkog romana kao posebnog žanra.’’
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Iz recenzije: ’’Ivan Aralica novim romanom Japundže, gotovo dvadeset godina poslije rata u Bosni i Hercegovini, progovara o pitanju egzila kao o stanju premještenosti iz vlastita prostora, prouzrokovanu prisilom. Piše on u njemu i o načinima življenja i prilagođavanja novim mjestima primarne egzistencije. U pripovjednome tekstu susreću se putnici kojima je cijela imovina kovčeg s kojim su došli u nove prostore, u neka posve različita vremena, u posve različite običaje i navike. Međutim, egzil u romanu nije samo metafora i tema. On je ograničen prostor romaneskne naracije koja se orijentirala na locuse koje pripovjedni subjekt nastanjuje/napušta i privremenim (samo)identifikacijama ucrtava kao vlastiti duhovni prostor. Problematizira Aralica u njemu i pitanje doma, domovine, međuljudskih povezanosti, uklopljenosti u novu sredinu, prikazuje on brojne tranzicijske duhovne i moralne devalvacije.’’