Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
101-125 od 39826 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Zglob homokinetički ( do točka ) GKN - LOBRO 302016 NEMAČKI Kataloški brojevi : 39100 71J10 - 39101 70J10 - 39211 71J26 DO TOCKA ZA VOZILA SA ABS PRSTENOM ! Broj spoljnih zuba na strani točka : 27 Broj unutrašnjih zuba do točka: 32 Broj zuba, ABS prsten : 42 ABS prsten O [mm]: 65.98 Prečnik zaptivnog prstena [mm]: 56 Prečnik 1 [mm]: 24.80 Prečnik zgloba [mm]: 92 Dužina [mm]: 169 Navoj: M24x1.5 Odgovara za sledeća vozila : NISSAN BLUEBIRD (T72, 712) 1.8 i 16V ( 95 kW ) MOTOR CA18D UK Version ( 1989/02 - 1990/12 ) NISSAN BLUEBIRD (T72, 712) 2.0 D ( 49 kW ) MOTOR LD20 UK Version ( 1986/03 - 1990/12 ) NISSAN BLUEBIRD (T72, 712) 2.0 i ( 85 kW ) MOTOR CA20E UK Version ( 1988/09 - 1990/09 ) NISSAN BLUEBIRD (T72, 712) 2.0 i ( 77 kW ) MOTOR CA20E Kat. UK Version ( 1985/12 - 1990/12 ) NISSAN PRIMERA 2.0 16V (85kW) AUTOMATIC MOTOR SR20DI (SPI) ( 1990/06 - 1996/01 ) NISSAN PRIMERA 2.0 16V 4x4 (85kW) AUTOMATIC MOTOR SR20DI (SPI) ( 1991/04 - 1996/06 ) NISSAN PRIMERA 2.0 D (55kW) AUTOMATIC MOTOR CD20 ( 1990/07 - 1996/01 ) NISSAN PRIMERA 2.0 GT (110 kW) MOTOR SR20DE EGI Kat., ( 1990/06 - 1996/01 ) NISSAN PRIMERA 2.0 i (85kW) AUTOMATIC MOTOR SR20DI (SPI) ( 1990/07 - 1995/12 ) Ili još preciznije : NISSAN BLUEBIRD 2.0 i (HLT72, T12) 1974 cc 77 kw 4 Cyl. Saloon 1985-1990 NISSAN BLUEBIRD 1.8 i 16V (RLT72) 1809 cc 95 kw 4 Saloon 1989-1990 NISSAN BLUEBIRD 2.0 D (SLT72, T12) 1952 cc 49 kw 4 Saloon 1986-1990 NISSAN BLUEBIRD 1.8 i 16V (FRLT72) 1809 cc 95 kw 4 Hatchback 1989-1990 NISSAN BLUEBIRD 2.0 i (FHLT72, T12) 1974 cc 77 kw 4 Hatchback 1985-1990 NISSAN BLUEBIRD 2.0 D (FSLT72, T12) 1952 cc 49 kw 4 Hatchback 1986-1990 NISSAN PRIMERA 2.0 16V 1998 cc 85 kw 4 Saloon 1990-1996 NISSAN PRIMERA 2.0 GT 1998 cc 110 kw 4 Saloon 1990-1996 NISSAN PRIMERA 2.0 D 1974 cc 55 kw 4 Saloon 1991-1996 NISSAN PRIMERA 2.0 16V 1998 cc 85 kw 4 Hatchback 1990-1996 NISSAN BLUEBIRD 2.0 i 1974 cc 85 kw 4 Saloon 1988-1990 NISSAN BLUEBIRD 2.0 i 1974 cc 85 kw 4 Hatchback 1988-1990 NISSAN PRIMERA 2.0 D 1974 cc 55 kw 4 Hatchback 1991-1996 NISSAN PRIMERA 2.0 16V 4x4 1998 cc 85 kw 4 Saloon 1991-1996 NISSAN PRIMERA 2.0 16V 4x4 1998 cc 85 kw 4 Hatchback 1991-1996 NISSAN PRIMERA 2.0 1998 cc 110 kw 4 Hatchback 1990-1996 NISSAN PRIMERA 2.0 4x4 1998 cc 110 kw 4 Saloon 1991-1993
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Skinuto sa modela 2002 godište, remontovan u odličnom stanju. Može slanje kurirskom službom.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
KILOMETAR SAT U ISPRAVNOM STANJU SKINUT SA JUGO FLORIDE 2000 TO GODISTE 1400 KUBIKA FIATOV MOTOR
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
PAR CELICNIH FELNI SKINUT SA FORDA ESKORTA 6 MADA ODGOVARAJU ZA MNOGE FORDOVE SA 4 RUPA RASPON ,I SOLIDNE SU NISU KRIVE DOBRO SE PONADSALE NA AUTU I CENA JE ZA OBE...
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Nalepnice za rezervoar TANK PAD , izradjene na kvalitetnim folijama, samolepljiva i vrlo laka za montazu. Otporna na spoljne uticaje i mehanicka ostecenja. Prelivena je kvalitetnom smolom debljine oko 2 mm. Otporna na vodu i gorivo.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
ABLENDER U ISPRAVNOM STANJU SKINUT SA JUGO FLORIDE 2000 TO GODISTE U ISPRAVNOM STANJU...
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Gumeni zaptivač - dihtung - keder za prednji vezni lim Original za Audi A3 8L iz 2001 godine 1.6 AVU (3 vrata) Leva strana - L - vozač Zaptiva prostor između prednje haube i veznog lima Ispravno stanje, estetika kao na slikama 1 komad Kataloški broj: 8L0823737 - 8L0 823 737 Na ilustraciji prikazano pod brojem 15 a3/in/8L
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Nalepnice za bocne strane rezervoara Yamaha R6 , izradjene na kvalitetnim folijama, samolepljiva i vrlo laka za montazu. Otporna na spoljne uticaje i mehanicka ostecenja. Prelivena je kvalitetnom smolom debljine oko 2 mm. Otporna na vodu i gorivo.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Zglob homokineticki, GKN - LOBRO ( NEMACKI ), Kataloški brojevi : 301987 ( 39100 72J20 - 39100 73J00 - 39101 73J00 - 39211 73J26 - 39211-73J25 - 3921173J00 ) Opis artikla : DO TOČKA, Broj zuba do tocka : 27 Broj unutrasnjih zuba do tocka : 22 Precnik prstena [mm]: 56 Precnik zgloba [mm]: 81.2 Duzina [mm]: 166 Navoj : M24x1.5 Odgovara za vozila : NISSAN PRIMERA 1.6 ( 66 kW ) , motor GA16DS, GA16DE ( 1990/06 - 1996/01 ) NISSAN PRIMERA 1.6 ( 71/75 kW ) ( 1990/06 - 1996/01 ) NISSAN PRIMERA 1.6 i ( 66 kW ) , motor GA16DE ( 1993/05 - 1998/03 ) NISSAN PRIMERA 1.6 i ( 75 kW ) , motor GA16DE ( 1994/03 - 1998/03 ) NISSAN PRIMERA 2.0 16V ( 85 kW ) , motor SR20DI (SPI) ( 1990/06 - 1996/01 ) NISSAN PRIMERA 2.0 16V 4x4 ( 85 kW ) , motor SR20DI (SPI) ( 1991/04 - 1996/06 ) NISSAN PRIMERA 2.0 D ( 55 kW ) , motor CD20 ( 1990/07 - 1996/01 ) NISSAN PRIMERA 2.0 i ( 85 kW ) , motor SR20DI (SPI) ( 1990/07 - 1995/12 ) Ili jos preciznije : NISSAN PRIMERA (P10) 1.6 1597 ccm 71 KW 97 HP 1990.06 - 1996.01 NISSAN PRIMERA (P10) 1.6 1597 ccm 66 KW 90 HP 1990.06 - 1996.01 NISSAN PRIMERA (P10) 2.0 D 1974 ccm 55 KW 75 HP 1991.01 - 1996.01 NISSAN PRIMERA (P10) 2.0 16V 1998 ccm 85 KW 116 HP 1990.06 - 1996.01 NISSAN PRIMERA (P10) 2.0 16V 4x4 1998 ccm 85 KW 116 HP 1991.04 - 1996.06 NISSAN PRIMERA Hatchback (P10) 1.6 1597 ccm 71 KW 97 HP 1990.06 - 1993.06 NISSAN PRIMERA Hatchback (P10) 1.6 1597 ccm 66 KW 90 HP 1990.06 - 1996.01 NISSAN PRIMERA Hatchback (P10) 1.6 1597 ccm 75 KW 102 HP 1993.06 - 1996.01 NISSAN PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 D 1974 ccm 55 KW 75 HP 1991.01 - 1996.01 NISSAN PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 16V 1998 ccm 85 KW 116 HP 1990.06 - 1996.01 NISSAN PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 16V 4x4 1998 ccm 85 KW 116 HP 1991.04 - 1996.06
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
BRAVA PALJENJA U ISPRAVNOM STANJU SKINUTA SA JUGO FLORIDE 2000 TO GODISTE 1400 KUBIKA BENZINCA...
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Garnitura ležajeva radilice Druga Specijala. Yugo 55 Yugo 60 Yugo 65 Zastava 101 Zastava 128 Yugo Florida
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
CELICNE FELNE U DOBROM STANJU PETNESTICE I ODGOVARAJU ZA MNOGA FORDOVA VOZILA SA 4 RUPA ,A SKINUTA SU SA FORDA MONDEA 98 GODISTE I CENA JE PO KOMADU.NA LAGERU IMA JOS 3 FELNE...
Knjiga je dobro očuvana. „Barbarogenije Decivilizator` predstavlja značajno delo srpske avangardne književnosti i donekle programski roman osnivača pokreta zenitizam Ljubomira Micića. ,,Ja nisam rođen da bih lagao svoj narod, niti da bih ga potkradao, izdavao i zaslepljivao – rođen sam da ga naučim da bude ono što jeste, da ga nateram da misli slobodno, da dublje proučava ono što mu se daje, da spozna svoje mane više nego vrline, da mu pomognem da koristi svoju snagu koje nije svestan, da zablista unutrašnjom svetlošću koja mu nije znana. Ovako je Ljubomir Micić (1895–1971), pesnik, prozaista i dramski umetnik pisao pre više od osam decenija, kad je svet bio mlađi, a verovatno i luđi nego danas. U povesti srpske kulture verovatno ne postoji veća gromada koju smo skrajnuli i maljevima očukali, verovatno i nesvesni zbog čega to činimo, od ovog osnivača zenitizma, pokreta koji je, za razliku od sumatraizma i višegradizma, i danas svež i aktuelan, kao da je juče nastao. Micićevo delo „Barbarogenije decivilizator” (izvorno obnarodovano u Francuskoj 1938. pod naslovom „Barbarogenie le Décivilisateur”) u Srbiji je poslednji put objavljeno 1993. godine sa zaštitnim znakom izdavačke kuće „Filip Višnjić”, u ediciji „Albatros”. Odavno te knjige nema u prodaji; zato na internetu, iako je skromno opremljena i nevelika obimom – oko 170 stranica, uključujući pogovor Vide Golubović – dostiže cenu od tri, pa i četiri hiljade dinara. Tražena je. „Moje ime, Barbarogenije, jeste jedna vrsta sinteze ljubavi i mržnje”, piše Micić u ovom romanu-planini (ako postoji roman-reka, što ne bi postojao i roman-planina, naročito ako je reč o najmanjoj i najvećoj našoj planini, Avali, ili „srpskom Olimpu”, kako to kaže agilni promoter decivilizacije). „Dugujem ga istovremeno svojoj majci, nebrojenim neprijateljima, svom ocu i samom sebi. Ali vređajući me u zoru mog života, moralni zločinci nisu znali da tako vređaju spomenik neznanog junaka, koji je niko drugi do moj otac.” Micić je u iskazu uvek jasan, nedvosmislen. Kao, uostalom, i mati njegovog Barbarogenija, Vila Morgana, koja ovako uči svoje čedo: „Znati umreti velika je umetnost, veća i hrabrija nego što je znati lagati i od toga živeti.” Otuda i sam Micić, kroz svog junaka, „avalskog buntovnika”, poručuje:„Još danas ću podmetnuti vatru u suve grane trulog društva. Istom vatrom ću udariti na sve parazite diljem Evrope, učiniću to da bih vratio duhovnu slobodu ljudima, životinjama, hrastovima, kedrovima, topolama, kako bi mogli slobodno da dišu. Da i oni mogu poput sunca da dosegnu svoj vlastiti zenit”, progovara Micić kroz svog Barbarogenija, naglašavajući da je „zenitizam – pokretačka snaga svakog čoveka”. „Barbarogenije decivilizator” izlazi upravo u godini kad će na mestu razorenog srednjovekovnog grada Žrnova, uz nečujan eho kletve koja je pala na rušitelja Aleksandra Prvog Karađorđevića, nići Meštrovićev spomenik Neznanom junaku. Uveren da „’Jugosloveni’ kao neodređeni pol privlače ceo svet da radi protiv srpskog duha zemlje”, Barbarogenije upozorava svoje sunarodnike: „Izađite iz džungle lažnih Evropljana, izađite brzo, u opasnosti ste! Postanite ponovo varvari, najbolji među vama su to oduvek, a da i sami to ne znaju. Varvari čine pravu elitu svih naroda. (...) A život civilizovanog čoveka? On je sada samo prostrani zatvor koji slepo hvale profesori, intelektualci, novinari i političari! A jeste li primetili da sve prelazi u ruke zelenaša i mešeatara, u ruke ucenjivača i hipokrita koji su uništili Evropu, koji su je dotle unazadili da je sada najveća pijaca ljudskog dostojanstva? Za uzor vam predlažu lopove”, pisao je Micić nekoliko godina pre nego što će se na Stari kontinent spustiti neprozirna koprena Drugog svetskog rata. Barbarogenijeva Srbica, učiteljica u koju se junak Micićeve proze zagledao na Avali još u ranom poglavlju „Tek rođen, a već zaljubljen”, sluti da njen slučajni izabranik ili izabrani slučajnik ne želi, zapravo, da ga narodne mase maze i paze. „Priznati sebi da je zaljubena u Barbarogenija za Srbicu je bilo istovremeno i iskušenje i mučenje”, piše spiritus movens zenitizma, s tim što je Srbica, odlučna u naumu da „ostane verna njegovom duhu, kao i svojoj skrivenoj ljubavi, za koju on možda nije znao”, svoju uzdržanost opravdavala plahom naravi svoga suđenika: „Jer on bi se ljutio kada bi saznao da ga neko voli.” Najedio bi se, možda, i jedan od sporednih likova u romanu-planini „Barbarogenije decivilizator”, avalski seljak, kad bi znao da ćemo ga citirati, kao što bi se, biće, iznervirao i sam Micić, budući da je seljak, posle gromopucatelnog govora koji je održao, uspeo i da razočara Barbarogenija. Ali reči avalskog seljaka, izgovorene u živopisnom, raspusnom vrtlogu tridesetih, zvuče baš kao da smo ih čuli od nekog pradede koga smo na ovom svetu zatekli i mogli da dodirnemo u vreme kad je bio u snazi: „Peva vam se himna mašinizma, da, da, a ne kaže vam se da je mašinizam samo najstrašnija tiranija koja preti svetu. (...) Da, tiranija mašinstva i motorizacije preti čovečanstvu. Ona traži potpuno potčinjavanje čoveka, tj. nas samih, naših duša. Zato vam vičem: pazite se mašine, koja je pre neprijatelj nego prijatelj čovekov! Ljubav prema civilizaciji i ljubav prema čoveku nemaju ništa zajedničko.” Iduće godine navršava se tačno jedan vek otkako je Ljubomir Micić 1921. pokrenuo časopis „Zenit” i, zajedno s Ivanom Golom i Boškom Tokinom, objavio Manifest zenitizma. Nedugo zatim ušao je u sukob s Miroslavom Krležom, i to će Micića mnogo koštati u posleratnoj Jugoslaviji, kad se Krleža vinuo visoko u hijerarhiji kominternovske monarhije. Možda bi se, štono Srbica reče, Barbarogenije i naljutio kad bi znao da ga mi danas volimo, ali neka ga – nek’ se naljuti.````
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Yugo Ručice metalne niklovane za otvaranje prozora PAR sa slike. Zastava 101 Zastava 128 Zastava 1300 Tristać Fića Yugo Poly LADA Turbo Zeta Ako niste registrovani možete da se registrujete ovde: http://www.limundo.com/ref/ljubisaj Pratite i ostale moje prodaje: http://www.kupindo.com/Clan/ljubisaj/SpisakPredmeta Pogledajte sve moje aukcije možda imam zanimljivih stvari http://www.limundo.com/Clan/ljubisaj/SpisakAukcija Pažljivo pročitajte uslove da posle ne dođe do nesporazuma po pitanju isporuke i plaćanja. http://www.kupindo.com/Pravila
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
PULSAR – SINCE 1924 – TRADEMARK ----------------------------------------------------------------------------------------- `ZA UDOBNU VOŽNJU SA STILOM - TRADICIJA KOJA TRAJE` „ RADIMO NON-STOP“ nesmetano „ BEZ OBZIRA DA LI JE VANI KORONA, KOLERA, DRŽAVNI UDAR, SVETI TALALEJ, BLAŽENA MARIJA ILI RAMAZAN, jer kao internet prodavnica ne zavisimo ni od policijskog časa ni od veroispovesti. . . porudžbine primamo 24h / 365 dana u godini. . . (sve kao u Nemačku). . . . . . . . . . . . . . „ RADNO VREME – DOK NE POPADAMO“ . . . . . . . . . . . ISPORUKA IDE „ DANAS ZA SUTRA“ , ODNOSNO SLANJE JE ISTOG DANA (osim nedelje), A PAKET JE KOD VAS NA DOSTAVI ODMAH SUTRADAN NA KUĆNOJ ADRESI (čast izuzecima, na koje nažalost mi ne možemo da utičemo – tipa pukla guma kuriru, izgubljen paket i tome slično – ali i to se da rešiti). KUPOVINOM DOBIJATE KOŽNU RUČICU MENJAČA ZA TOYOTU YARIS - 5 BRZINA. CENA RUČICE MENJAČA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . = 2399 dinara. . . . . . . . . . . . . . . . . . ZA PORUDŽBINE VEĆE OD 2000 din. DOSTAVA „ GRATIS“ . . . . . . . . . . . . . . . Pored ove pomenute ručice za Toyotu Yaris, TRENUTNO NA LAGERU IMAMO RUČICE MENJAČA ZA PREKO 250 RAZLIČITIH MODELA. SVU ROBU IZ NAŠE PONUDE ŠALJEMO KURIRSKOM SLUŽBOM, NA TERITORIJI CELE SRBIJE (UKLJUČUJUĆI I KOSOVO I METOHIJU). DOSTAVA NA KUĆNU ADRESU. Kontaktirajte nas, i jos koliko danas ulepšajte enterijer Vašeg automobila.
Sirovinski sastav kaputa: Poliester 100%. Sirovinski sastav postave: Viskoza 55%, poliamid 45%. Fiksna cena, mozete da vidite koja je cena na zvanicnom sajtu Odgovara i manjim velicinama kao oversize model Ramena: 44/45 D. rukava: 64 D. Kaputa:100 Obim struka: 54 Obim grudi: 52
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
PULSAR – SINCE 1924 – TRADEMARK ----------------------------------------------------------------------------------------- `ZA UDOBNU VOŽNJU SA STILOM - TRADICIJA KOJA TRAJE` „ RADIMO NON-STOP“ nesmetano „ BEZ OBZIRA DA LI JE VANI KORONA, KOLERA, DRŽAVNI UDAR, SVETI TALALEJ, BLAŽENA MARIJA ILI RAMAZAN, jer kao internet prodavnica ne zavisimo ni od policijskog časa ni od veroispovesti. . . porudžbine primamo 24h / 365 dana u godini. . . (sve kao u Nemačku). . . . . . . . . . . . . . „ RADNO VREME – DOK NE POPADAMO“ . . . . . . . . . . . ISPORUKA IDE „ DANAS ZA SUTRA“ , ODNOSNO SLANJE JE ISTOG DANA (osim nedelje), A PAKET JE KOD VAS NA DOSTAVI ODMAH SUTRADAN NA KUĆNOJ ADRESI (čast izuzecima, na koje nažalost mi ne možemo da utičemo – tipa pukla guma kuriru, izgubljen paket i tome slično – ali i to se da rešiti). KUPOVINOM DOBIJATE RUČICU MENJAČA ZA SUZUKI SWIFT za 5 brzina. CENA RUČICA MENJAČA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . = 2399 dinara. . . . . . . . . . . . . . . . . . ZA PORUDŽBINE VEĆE OD 2000 din. DOSTAVA „ GRATIS“ . . . . . . . . . . . . . . . Pored ove pomenute ručice za Suzuki Swift, TRENUTNO NA LAGERU IMAMO RUČICE MENJAČA ZA PREKO 250 RAZLIČITIH MODELA. SVU ROBU IZ NAŠE PONUDE ŠALJEMO KURIRSKOM SLUŽBOM, NA TERITORIJI CELE SRBIJE (UKLJUČUJUĆI I KOSOVO I METOHIJU). DOSTAVA NA KUĆNU ADRESU. Kontaktirajte nas, i jos koliko danas ulepšajte enterijer Vašeg automobila.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
ABLENDER SVETLA I ZMIGAVCA U UIPRAVNOM STANJU SKINUT SA CITROENA SAKSO 98 GODISTE...
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Sajla gasa, Italijanska Odgovara za : FIAT IVECO 65.10 Kataloški broj : 8586638
Odlično očuvana, veoma malo nošena štepana perjana jakna sa kapuljačom, koja se po želji može skinuti. Zakopčavanje na zip i drikere celom dužinom. Na njoj stoji oznaka veličine M, a mere su sledeće Širina ramena 42-44 cm Širina od pazuha do pazuha oko 50 cm Širina struka 45-49 cm Širina bokova i na dnu oko 50-53 cm Dužina rukava 65 cm Dužina jakne oko 65 cm Sastav - 100% nylon poliamid Punjenje - 50% perje i 50% paperje
Odlično očuvana dugačka štepana topla jakna sa elastičnim kaišem u struku od istog materijala i velikom bogatom kragnom. Jakna ima usečena dva kosa džepa na zip, zakopčavanje na zip i drikere celom dužinom. Bojana jakne je najdivnija ametist nijansa ljubičaste boje. Na njoj stoji oznaka veličine 46, po mom mišljenju odgovara veličinama 44/46, sve zavisi volite li uži ili komotniji model, ali najbolje da procenite po sledećim merama Širina ramena oko 50 cm Širina od pazuha do pazuha 60-66 cm Širina struka 55-60 cm cm Širina bokova 60-66 cm Dužina rukava 63 cm Dužina jakne 90 cm Sastav - 100% poliester Punjenje - 100% poliesterska vlakna