Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Opseg cena (RSD)
7 500,00 - 7 999,00
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 1687 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
1-25 od 1687
1-25 od 1687 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Auto i moto
  • Tag

    Jakne, bunde, kaputi i mantili
  • Tag

    Stručna literatura
  • Tag

    Oprema za mobilne telefone
  • Cena

    7,500 din - 7,999 din

Prikaži sve...
7,894RSD
forward
forward
Detaljnije

Set kvacila, komplet, Engleski Prečnik fi 190 mm, Glavčina prečnik : 19.8x16.8-17N Kataloški brojevi : CK9025 - 5011871 - 5012370 - 5024278 - 5026004 - 830X7L596HA - 84X7L596AA - 90AX7L596AA - R90AX7L596AA Odgovara za modele : FORD ESCORT III (GAA) 1.6 D 1608 cm3 40 KW 54 KS 1984.02 - 1985.12 FORD ESCORT III Turnier (AWA) 1.6 D 1608 cm3 40 KW 54 KS 1984.02 - 1985.12 FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 D 1608 cm3 40 KW 54 KS 1986.01 - 1989.01 FORD ESCORT IV Express (AVF) 1.6 D 1608 cm3 40 KW 54 KS 1986.02 - 1990.07 FORD ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D 1608 cm3 40 KW 54 KS 1986.01 - 1989.01 FORD ESCORT V (AAL, ABL) 1.3 1299 44 60 1990.07 - 1995.01 FORD ESCORT V Express (AVF) 1.3 1299 46 63 1990.07 - 1994.12 FORD ESCORT V sedan (AFL) 1.3 1299 44 60 1993.08 - 1995.01 FORD ESCORT V Turnier (ANL) 1.3 1299 44 60 1991.09 - 1995.01 FORD ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.3 1299 44 60 1995.01 - 1998.10 FORD ESCORT VI closed body / station wagon (AVL) 1.3 1299 44 60 1995.01 - 1997.08 FORD ESCORT VI sedan (GAL, AFL) 1.3 1299 44 60 1995.01 - 1999.02 FORD ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.3 1299 44 60 1995.01 - 1999.01 FORD FIESTA II (FBD) 1.6 D (FBD) 1608 40 54 1984.04 - 1989.02 FORD FIESTA III (GFJ) 1.0 1001 33 45 1989.03 - 1995.12 FORD FIESTA III (GFJ) 1.1 1119 37 50 1989.03 - 1995.12 FORD FIESTA III (GFJ) 1.1 1119 40 55 1989.03 - 1995.12 FORD FIESTA III (GFJ) 1.3 1299 44 60 1989.03 - 1992.12 FORD FIESTA III (GFJ) 1.3 1299 44 60 1989.03 - 1995.12 FORD FIESTA III (GFJ) 1.3 Cat 1299 44 60 1991.05 - 1997.01 FORD FIESTA IV (JA_, JB_) 1.1 1087 37 50 1995.09 - 1996.12 FORD FIESTA Full body/minivan (F3L, F5L) 1.3 1299 44 60 1991.09 - 1996.02 FORD ORION I (AFD) 1.6 D 1608 40 54 1984.02 - 1986.03 FORD ORION II (AFF) 1.6 D 1608 40 54 1985.12 - 1989.01 FORD ORION III (GAL) 1.3 1299 44 60 1990.07 - 1993.12

Prikaži sve...
7,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Skinuto sa modela 2001 godište u odličnom stanju. Odgovara i na model peugeot 106. Može slanje kurirskom službom.

Prikaži sve...
7,500RSD
forward
forward
Detaljnije

OEN 2004-Q3 — CITROË N OEN 2004-Q5 — CITROË N OEN 2050-49 — CITROË N OEN 2050-50 — CITROË N OEN 2050-E1 — CITROË N OEN 2050-Z4 — CITROË N OEN 9464866180 — FIAT OEN 9567207287 — FIAT OEN 9567207487 — FIAT OEN 2004-Q2 — PEUGEOT OEN 2004-Q4 — PEUGEOT OEN 2050-50 — PEUGEOT OEN 2050-E6 — PEUGEOT OEN 2050-Z3 — PEUGEOT OEN 2051-70 — PEUGEOT OEN 2051-V6 — PEUGEOT FIAT Ducato II Van (230L) (Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) FIAT Ducato II Minibus (230) (Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) FIAT Ducato II Platform/Chassis (230) (Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) EUGEOT Boxer Van (230) (Year of Construction 06.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) PEUGEOT Boxer Platform / Chassis (230) (Year of Construction 06.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) CITROË N Relay I Minibus (230) (Year of Construction 02.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) CITROË N Relay I Van (230) (Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) CITROË N Relay I Platform / Chassis (230) (Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) 2.0, Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 1998 ccm, 109 PS

Prikaži sve...
7,910RSD
forward
forward
Detaljnije

Pumpa goriva Teleoptik tip. 834.4 i Mala bregasta KOMPLET SA Ležajevima sa SLIKE Zastava 101 Yugo 55 Zastava 128

Prikaži sve...
7,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Задњи лонац ауспуха - пригушивач, комплет са улазном цевком Оригинал IMASAF made in Italy Скинут са Volkswagen Golf 4 (typ 1J) 5 врата, хечбек из 1999 године 1390 ccm 55 kW / 75 PS AKQ motor CODE 1 комад Каталошки број: VOLKSWAGEN 1J6 253 609 AK - 1J6253609AK IMASAF 711507 Исправно стање Естетика као на сликама, местимично има врло мало површинске корозије, пожељно би било то очистити и офарбати лонац термо бојом да буде као нов Приближне димензије лонца (мерено без цеви) *Дужина око 540мм *Ширина око 210мм *Висина око 270мм Све је као на сликама г4/1.4/су Seat Leon/Leon 4 LE E 2000 2001 LE E 2002 2006 Seat Toledo TO E 1999 2001 TO E 2002 2004 Volkswagen Golf GOG MEX 1999 2001 GOG USA 1999 2001 Volkswagen Golf/Golf R32 GOLF MEX 2003 2004 GOLF RDW 1998 2001 GOLF RDW 2002 2002 GOLF RDW 2003 2006 Volkswagen Golf GOD RA 1998 2001 Volkswagen Golf/R32/GTI/Rabbit GO USA 2004 2004 GO ZA 1998 2001 GO ZA 2002 2002 GO ZA 2003 2006

Prikaži sve...
7,900RSD
forward
forward
Detaljnije

Zara jakna koza, boja konjak. Nošena jednom. Na prednjoj levoj strani ima 2 tackice jedva vidljive. Tako je kupljena.

Prikaži sve...
7,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Kompletno remontovan, punjenje odlično, spreman za montažu, proizvođač VALEO. Odgovara na modele qubo, punto, 500, opel astra, corsa, meriva. Može slanje kurirskom službom.

Prikaži sve...
7,500RSD
forward
forward
Detaljnije

- Punjač klasičnih olovno-kiselinskih akumulatora, - Automatsko isključivanje nakon kompletnog punjenja, - Kablovi za punjenje akumulatora nisu u sklopu, - Snaga: 120 W, - Ulazni napon: 220 V~ +/- 5%, - Izlazni napon: 6 V / 12 V, - Struja punjenja: DC 10 Ah, - Zaštita od obrnutog polariteta: Ne, - Zaštita od kratkog spoja: Ne, - Zaštita od pregrevanja: Ne, - Zaštita od preopterećenja: Da, - Masa: 3.9 kg, - Dimenzije: 250x220x130 mm.

Prikaži sve...
7,924RSD
forward
forward
Detaljnije

Garnitura karika za 4 cyl. set - NISSAN GENUINE PARTS 76,0 mm STD ( 1,5 x 1,5 x 4 mm ) Odgovaraju za modele : NISSAN SUNNY B11 ( 1982 - 1990 ) NISSAN SUNNY B12 ( 1986 - 1990 ) NISSAN CHERRY N12 ( 1982 - 1986 ) NISSAN SUNNY N13 ( 1986 - 1990 ) 1981-1982 Nissan Datsun 310 DX, GX|4 Cyl 1.5L E15 1983-1989 Nissan Pulsar NX DX, GX, XE|4 Cyl 1.5L, 4 Cyl 1.6L E15T, E16 1982-1989 Nissan Sentra Base, DX, GXE, SE, STD, XE|4 Cyl 1.5L, 4 Cyl 1.6L E15, E16, E16I, E16S Nissan LAUREL SPIRIT, Nissan PRAIRIE/LIBERTY, Nissan PULSAR, Nissan PULSAR/LANGLEY/LIBERTA VILLA, Nissan S-CARGO, Nissan SENTRA/200SX, Nissan SUNNY/LUCHINO, Nissan WINGROAD/AD/EXPERT NISSAN Cherry, Sunny 1,3 L E13 Sentra, Sunny, Laurel, Pulsar, Langley California Van 1,5 L E15/E16

Prikaži sve...
7,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Alat za dijagnostiku automobila, Automobilski detektor kvarova Test senzora kiseonika, V317 Univerzalni OBD 2 OBD II EOBD PROFESIONALNI OBD2 SKENER Ovaj skener za automobile V317 usvaja najnoviju verziju inteligentnog čipa 2022. Ovaj veliki čitač kodova u boji integriše čitanje/brisanje kodova, tok podataka uživo, test senzora kiseonika, test napona baterije, I/M spremnost, informacije o vozilu, zamrznuti okvir, EVAP test (sistem za isparavanje goriva), podrška za 8 jezika, više jezika: engleski, španjolski, francuski, njemački, talijanski, holandski, kineski, ruski, DTC lib i druge moćne funkcije. NEUPOREĐENA OBDII DIJAGNOSTIKA V317 kodni skener ima test O2 senzora i EVAP (kontrola isparavanja), alat za skeniranje V317 OBD2 aktivira EVAP sistem vozila za testiranje curenja tako što nadgleda integritet sistema rezervoara za gorivo. A testiranje senzora 02 se koristi za praćenje i podešavanje mešavine zraka i goriva, što može odrediti za rešavanje problema u vezi s efikasnošću goriva i emisijom iz vozila. Takođe, I/M spremnost, zamrznuti okvir, 3000 DTC lib su sve vrlo važne karakteristike. EKRAN U BOJI I ERGONOMSKI DIZAJN Dijagnostički alat za automobile opremljen je 2,8-inčnim TFT LCD ekranom u boji, koji vam omogućava da intuitivnije provjerite rezultate testa. A integrirani ergonomski dizajn ručke olakšava vam rukovanje i nošenje, čak i za početnike. Takođe možete lako koristiti V317 dijagnostički alat za skeniranje za čitanje koda greške i sami možete pronaći problem i lako ga rešiti. TACNOST I SIGURNOST PODATAKA NA PRVOM MESTU V317 dijagnostički skener automobila kombinuje grafičke i tekstualne podatke u realnom vremenu kako bi vam pomogao da provjerite zdravlje podataka vašeg automobila na vizualniji i precizniji način. Sa kablom od 2,5 stopa sa debelom, fleksibilnom izolacijom za poboljšanu sigurnost, V317 Auto Diagnostic Scan Tool vas čuva. TEST BATERIJE I INFORMACIJE O VOZILU V317 auto OBD2 skener dodaje funkciju detekcije napona baterije, možete proveriti status baterije vašeg automobila u bilo kojem trenutku i biti sigurni da znate status baterije u realnom vremenu. Uz to, čitač dijagnostičkih kodova opremljen je funkcijom detekcije informacija o vozilu tako da možete znati informacije o vozilu, što je posebno korisno pri kupovini rabljenog automobila ili prilikom održavanja. JAKA KOMPATIBILNOST OBD2 skener dijagnostički alat je kompatibilan sa svim 1996 i novijim modelima automobila koji se prodaju u SAD-u, Europi i Aziji. I ovaj čitač kodova automobila podržava sve OBD2 protokole: 1. Za SAE J1850 PWM (41.6Kbaud) 2. Za SAE J1850 VPW (10,4Kbaud) 3. Za ISO141-2 (5 baud init, 10.4Kbaud) 4. Za ISO14230-4 KWP (5 baud init, 10.4 Kbaud) 5. Za ISO14230-4 KWP (brzo pokretanje, 10,4 Kbaud) 6. Za ISO15765-4 CAN (11-bitni ID, 500 Kbaud) 7. Za ISO15765-4 CAN (29-bit ID. 500 Kbaud) 8. Za ISO15765-4 CAN (11-bitni ID, 250 Kbaud) 9. Za ISO15765-4 CAN (29bit ID, 250 Kbaud) Funkcija: Čitanje/brisanje koda greške Tok podataka o automobilu EVAP test Test senzora kiseonika Informacije o vozilu Test napona baterije Specifikacije: Verzija softvera: v317 Verzija hardvera: v317 Ažuriranje softvera: ne Radni napon: 9-16V Radno okruženje: -20~65°C Težina proizvoda: sa pakovanjem 295g Dimenzije pakovanja: 200`130`43mm Pakovanje sadrži: 1x Auto Dijagnostika 1x Uputstvo - Slanje, danas za sutra! - Kupac snosi troskove dostave! - Pogledajte ceo nas asortiman, klikom na svi oglasi u gornjem desnom uglu ispod broja telefona! -> Predmet nema pisanu garanciju, jer ih i ja tako dobijam. -> Moguce licno preuzimanje kod mene na adresi ili dobiti video snimak na viber u slucaju slanja. -> Za eventualnu štetu u transportu NE ODGOVARAM, paket ce biti maximalno zasticen, ukoliko dodje do ostecenja paketa zovete kurira i kurirsku sluzbu, ne MENE! -> Slanje je iskljucivo na vasu odgovornost! -> Predmete sa oglasa ne dajem na `PROBU`, `DA VIDIM DA LI ODGOVARA i sl.

Prikaži sve...
7,690RSD
forward
forward
Detaljnije

Nema težeg zadatka za fotografa od snimanja fotografija za knjigu o svom gradu. Svakodnevno je u njemu, prolazi istim ulicama, gleda iste fasade i parkove, sreće iste ljude. Nedostaje ona tajanstvena draž u otkrivanju novog i nepoznatog. Da bi napravio foto-monografiju o Beogradu, pokušao sam da zaboravim ceo svoj život u njemu i zamislim sebe kao stranca koji se u svom „Skakaču po oblacima“ spušta na nepoznate krovove i terase, otkriva nikad viđene trgove i skrivena dvorišta, druži se sa slučajnim prolaznicima, zaranja u reke i bazene, spušta u ponor bunara... Posle dve godine snimanja seo sam za kompjuter, poređao slike po nekom svom iracionalnom redosledu i zamolio svog prijatelja Bogdana Ibrajtera da napiše nekoliko reči o Beogradu i mojim fotografijama. Tako je nastala ova knjiga. Dragoljub Zamurović Format: 24x32 cm Broj strana: 208, fotografije u boji Pismo: Ćirilica Povez: Tvrd

Prikaži sve...
7,900RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
7,894RSD
forward
forward
Detaljnije

Čuveni putopis, nekorišćena i čista knjiga, gotovo kao da je juče izašla ispod štamparske prese.

Prikaži sve...
7,900RSD
forward
forward
Detaljnije

„Ovo je vodeći udžbenik iz međunarodne ekonomije. On nudi sveobuhvatno i razumljivo izlaganje glavnih tema iz međunarodne ekonomije od strane dvojice vrhunskih znanstvenika u tom području” – Gerald Willmann, Kielsko sveučilište „Stručnost autora u ovom području može se vidjeti na svakoj stranici.” – Michael Hoffman, Sveučilište Duke Međunarodna ekonomija jedan je od najutjecajnijih udžbenika za kolegije međunarodne ekonomije, međunarodne trgovine i međunarodnih financija na preddiplomskim studijima u svijetu. Najnovije spoznaje i metode iz autorovih istraživanja su prikazane na vrlo profesionalan način koji je lako prihvatljiv širom čitateljstvu, osobito onome zainteresiranom za probleme međunarodne ekonomije, međunarodne trgovine, vanjskotrgovinske politike, tečaja, međunarodnog monetarnog sustava, bilance plaćanja te ekonomske politike u otvorenim gospodarstvima. Knjiga je podijeljena u četiri dijela i dvadeset i dva poglavlja. KRATKI SADRŽAJ: Teorija međunarodne trgovine: svjetska trgovina, proizvodnost rada i komparativna prednost, resursi, komparativna prednost i raspodjela dohotka, standardni model trgovine, ekonomije obujma, nesavršena konkurencija i međunarodna trgovina, međunarodna kretanja faktora proizvodnje Vanjskotrgovinska politika: instrumenti trgovinske politike, politička ekonomija trgovinske politike, trgovinska politika zemalja u razvoju, nesuglasice oko trgovinske politike Tečajevi i makroekonomija otvorenog gospodarstva: računovodstvo nacionalnog dohotka i platna bilanca, tečajevi i devizno tržište: imovinski pristup, novac, kamatne stope i tečajevi, razine cijena i tečaj u dugom roku, količina proizvodnje i tečaj u kratkom roku, fiksni tečajevi i devizne internacije Međunarodna ekonomska politika: međunarodni monetarni sustav, makroekonomska politika i koordinacija u uvjetima fluktuirajućih tečajeva, optimalna valutna područja i europsko iskustvo, globalno tržište kapitala, zemlje u razvoju: rast, kriza i reforma P. R. KRUGMAN JE DOBITNIK NOBELOVE NAGRADE ZA EKONOMIJU 2008. Povez: tvrdi Format: 20,5 x 26,0 cm Str: 707 Izdavač: Mate

Prikaži sve...
7,800RSD
forward
forward
Detaljnije

Vojni memoari - Hajnc Guderijan Beograd 1961. tvrd povez, 623 strane pečat bivšeg vlasnika

Prikaži sve...
7,799RSD
forward
forward
Detaljnije

Kartica sa chipom i elektronikom,433 Mhz FSK,4A Hitag AES pcf 7953 For 2009-2015 For Clio IV For 2013-2017 For Captur

Prikaži sve...
7,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Peugeot smart KEYLESS 434mhz 46 chip PCF7945/7953(H ITAG2) chip Peugeot smart KEYLESS 434mhz 4Achip PCF7945M(HITA G AES) chip

Prikaži sve...
7,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Kompletan kljuc sa chipom i elektronikom.

Prikaži sve...
7,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Keyless, kompletan kljuc sa chipom i elektronikom 433 Mhz, ID 46 7952 chip Kia K5 01/10/2013 - 2016 Kia Kx3 Kia Sportage 01/10/2013 - 2016 Kia Sorento

Prikaži sve...
7,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Citroen smart KEYLESS 434mhz 4Achip PCF7945M(HITA G AES) chip

Prikaži sve...
7,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Kompletan kljuc sa chipom i elektronikom,433 Mhz, ID 46 Chip. 2011-2013 For Kia Forte 2011-2013 For Kia Soul 2011-2014 For Kia Rio 2009-2012 For Kia Borrego 2011-2013 For Kia Sorento 2010-2014 For Kia Optima

Prikaži sve...
7,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Kompletna kartica,434 Mhz, pcf 7952 For Renault Megane3 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 For Renault Laguna3 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 For Renault Scenic 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 For Renault Fluence 2012 2013 2014 2015 2016

Prikaži sve...
7,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Kompletan kljuc. Za automobile posle 2010. godine.

Prikaži sve...
7,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Број страна / Повез / Писмо: 1758 / Тврд / Ћирилица Марио Алинеи, професор емеритус Универзитета у Утрехту (1926, Торино), у својој дугогодишњој каријери објавио је преко 50 значајних радова на тему еволутивне лингвистике. Као дугогодишњи сарадник Српске академије наука био је и лични пријатељ академика Павла Ивића. Како сам Алинеи каже, „крајем деведесетих година троје археолога и троје лингвиста, потпуно независно један од другог, поставили су нове теорије порекла индоевропских народа и језика које утврђују аутохтоност и непрекинут континуитет од палеолита“. На основу компаративних анализа археологије, генетике и језика, Алинеи је дошао до закључка да су неолитске технолошке иновације у Подунављу омогућиле нагли демографски раст становништва, а тако и развој језика и културе. Те иновације Алинеи сматра најважнијим мотивационим погоном ширег развоја језика и поставља своју чувену тезу да се аналогно развоју палеолита, мезолита и неолита може поставити модел хронолошког датовања језика. Да ли је било великих сеоба народа? „..Знамо да заправо по традиционалној теорији ИЕ порекло ваља тражити у халколитским културама Каспијско-понтских степа, па морамо претпоставити да трајање процеса језичке диференцијације код Словена није било пуно другачије од трајања истог процеса код других индоевропских група. Е сад, ако пођемо од тих претпоставки, где би се онда налазили Словени током њиховог „одсуства од четири миленијума“, пре но што су се вратили да настане, у новој ери, исте оне украјинске степе у којим су рођени њихови преци, и да се затим прошире на готово пола Европе? Остали су у стању хибернације? Направили су пут око света? У озбиљнијим разматрањима, зар не бисмо морали очекивати да ћемо о томе пронаћи негде археолошке трагове? И коначно, које би конкретне околности довеле до тога да Словени постану највећа демографска заједница у Европи, од тренутка кад су се појавили на сцени, почетком наше ере? Модерна славистика је уложила извесне напоре да уклони барем неке од ових гигантских бесмислица, лоцирајући временски прве трагове претпостављених Прасловена још у скорију праисторију, и претпостављајући да је у новој ери пристигао у Европу „само“ (!) последњи велики талас словенских досељеника. Као што ћемо видети, Трубачов је отишао још даље, уз модел који је, као што сам већ рекао, веома близак, осим у погледу хронологије, моделу теорије континуитета. Словени „су произашли из једног истог племена, али имају три различита имена: Венди, Анти и Словени“. Венди се, помињу већ у II веку нове ере, али без поуздане локације.“ Превод са италијанског: Иван Димитријевић

Prikaži sve...
7,700RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj