Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 13962 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Zglobovi homokinetički ( 1 + 1 besplatno ) GKN LOBRO 302122 DO TOČKA !!! Broj spoljnih zuba do točka : 20 Broj unutrašnjih zuba od točka: 30 Precnik zaptivnog prstena [mm]:45,50 Prečnik zgloba [mm]:81,00 Dužina [mm]:124,5 Navoj :M20x1.5 Odgovara za sledeća vozila : VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.0 1043 cm3 33 45 1985.01 - 1994.09 VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.3 1272 cm3 40 KW 55 KS 1985.01 - 1987.07 VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.3 D 1272 cm3 33 KW 45 KS 1986.08 - 1988.12 VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.3 Cat 1272 cm3 40 KW 55 KS 1987.07 - 1994.09 VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D 1398 cm3 35 KW 48 KS 1990.10 - 1994.09 VW POLO coupe (86C, 80) 1.0 1043 cm3 33 KW 45 KS 1985.08 - 1992.01 VW POLO coupe (86C, 80) 1.0 Cat 1043 33 45 1989.08 - 1994.09 VW POLO coupe (86C, 80) 1.3 1272 55 75 1982.09 - 1989.09 VW POLO coupe (86C, 80) 1.3 1272 40 55 1983.08 - 1987.06 VW POLO coupe (86C, 80) 1.3 D 1272 33 45 1986.08 - 1990.08 VW POLO coupe (86C, 80) 1.3 G40 1272 85 115 1987.01 - 1990.08 VW POLO coupe (86C, 80) 1.3 Cat 1272 40 55 1987.07 - 1994.08 VW POLO coupe (86C, 80) 1.3 Cat 1272 55 75 1989.10 - 1994.09 VW POLO coupe (86C, 80) 1.3 G40 1272 83 113 1990.08 - 1994.09 VW POLO coupe (86C, 80) 1.4 D 1398 35 48 1990.08 - 1994.09 VW POLO II (86C, 80) 1.0 1043 33 45 1985.08 - 1992.01 VW POLO II (86C, 80) 1.0 Cat 1043 33 45 1989.08 - 1994.09 VW POLO II (86C, 80) 1.3 1272 55 75 1982.09 - 1989.09 VW POLO II (86C, 80) 1.3 1272 40 55 1983.08 - 1988.07 VW POLO II (86C, 80) 1.3 D 1272 33 45 1986.08 - 1990.07 VW POLO II (86C, 80) 1.3 Cat 1272 40 55 1987.07 - 1994.09 VW POLO II (86C, 80) 1.3 Cat 1272 55 75 1989.10 - 1991.03 VW POLO II (86C, 80) 1.4 D 1398 35 48 1990.10 - 1994.09 VW POLO Full body / liftback (86CF) 1.0 1043 33 45 1992.08 - 1994.07 VW POLO Full body / liftback (86CF) 1.3 1272 40 54 1992.08 - 1994.07 VW POLO Full body / liftback (86CF) 1.4 D 1398 35 48 1992.08 - 1994.07
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
potpno ispravna uljna pumpa odgovara na 1.0 1.2 opela sa lancem
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
prednja prsa PVC nosač hladnjaka bez klime FABIA do2007
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Dekl ventila za starine Fiat 1500ccm motore (Polski Fiat 125p). Dekl je nov, potrebno ga je samo očistiti od prašine. Deo sa starih zaliha.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Nalepnice za bocne strane rezervoara Yamaha R6 , izradjene na kvalitetnim folijama, samolepljiva i vrlo laka za montazu. Otporna na spoljne uticaje i mehanicka ostecenja. Prelivena je kvalitetnom smolom debljine oko 2 mm. Otporna na vodu i gorivo.
Knjiga je dobro očuvana. „Barbarogenije Decivilizator` predstavlja značajno delo srpske avangardne književnosti i donekle programski roman osnivača pokreta zenitizam Ljubomira Micića. ,,Ja nisam rođen da bih lagao svoj narod, niti da bih ga potkradao, izdavao i zaslepljivao – rođen sam da ga naučim da bude ono što jeste, da ga nateram da misli slobodno, da dublje proučava ono što mu se daje, da spozna svoje mane više nego vrline, da mu pomognem da koristi svoju snagu koje nije svestan, da zablista unutrašnjom svetlošću koja mu nije znana. Ovako je Ljubomir Micić (1895–1971), pesnik, prozaista i dramski umetnik pisao pre više od osam decenija, kad je svet bio mlađi, a verovatno i luđi nego danas. U povesti srpske kulture verovatno ne postoji veća gromada koju smo skrajnuli i maljevima očukali, verovatno i nesvesni zbog čega to činimo, od ovog osnivača zenitizma, pokreta koji je, za razliku od sumatraizma i višegradizma, i danas svež i aktuelan, kao da je juče nastao. Micićevo delo „Barbarogenije decivilizator” (izvorno obnarodovano u Francuskoj 1938. pod naslovom „Barbarogenie le Décivilisateur”) u Srbiji je poslednji put objavljeno 1993. godine sa zaštitnim znakom izdavačke kuće „Filip Višnjić”, u ediciji „Albatros”. Odavno te knjige nema u prodaji; zato na internetu, iako je skromno opremljena i nevelika obimom – oko 170 stranica, uključujući pogovor Vide Golubović – dostiže cenu od tri, pa i četiri hiljade dinara. Tražena je. „Moje ime, Barbarogenije, jeste jedna vrsta sinteze ljubavi i mržnje”, piše Micić u ovom romanu-planini (ako postoji roman-reka, što ne bi postojao i roman-planina, naročito ako je reč o najmanjoj i najvećoj našoj planini, Avali, ili „srpskom Olimpu”, kako to kaže agilni promoter decivilizacije). „Dugujem ga istovremeno svojoj majci, nebrojenim neprijateljima, svom ocu i samom sebi. Ali vređajući me u zoru mog života, moralni zločinci nisu znali da tako vređaju spomenik neznanog junaka, koji je niko drugi do moj otac.” Micić je u iskazu uvek jasan, nedvosmislen. Kao, uostalom, i mati njegovog Barbarogenija, Vila Morgana, koja ovako uči svoje čedo: „Znati umreti velika je umetnost, veća i hrabrija nego što je znati lagati i od toga živeti.” Otuda i sam Micić, kroz svog junaka, „avalskog buntovnika”, poručuje:„Još danas ću podmetnuti vatru u suve grane trulog društva. Istom vatrom ću udariti na sve parazite diljem Evrope, učiniću to da bih vratio duhovnu slobodu ljudima, životinjama, hrastovima, kedrovima, topolama, kako bi mogli slobodno da dišu. Da i oni mogu poput sunca da dosegnu svoj vlastiti zenit”, progovara Micić kroz svog Barbarogenija, naglašavajući da je „zenitizam – pokretačka snaga svakog čoveka”. „Barbarogenije decivilizator” izlazi upravo u godini kad će na mestu razorenog srednjovekovnog grada Žrnova, uz nečujan eho kletve koja je pala na rušitelja Aleksandra Prvog Karađorđevića, nići Meštrovićev spomenik Neznanom junaku. Uveren da „’Jugosloveni’ kao neodređeni pol privlače ceo svet da radi protiv srpskog duha zemlje”, Barbarogenije upozorava svoje sunarodnike: „Izađite iz džungle lažnih Evropljana, izađite brzo, u opasnosti ste! Postanite ponovo varvari, najbolji među vama su to oduvek, a da i sami to ne znaju. Varvari čine pravu elitu svih naroda. (...) A život civilizovanog čoveka? On je sada samo prostrani zatvor koji slepo hvale profesori, intelektualci, novinari i političari! A jeste li primetili da sve prelazi u ruke zelenaša i mešeatara, u ruke ucenjivača i hipokrita koji su uništili Evropu, koji su je dotle unazadili da je sada najveća pijaca ljudskog dostojanstva? Za uzor vam predlažu lopove”, pisao je Micić nekoliko godina pre nego što će se na Stari kontinent spustiti neprozirna koprena Drugog svetskog rata. Barbarogenijeva Srbica, učiteljica u koju se junak Micićeve proze zagledao na Avali još u ranom poglavlju „Tek rođen, a već zaljubljen”, sluti da njen slučajni izabranik ili izabrani slučajnik ne želi, zapravo, da ga narodne mase maze i paze. „Priznati sebi da je zaljubena u Barbarogenija za Srbicu je bilo istovremeno i iskušenje i mučenje”, piše spiritus movens zenitizma, s tim što je Srbica, odlučna u naumu da „ostane verna njegovom duhu, kao i svojoj skrivenoj ljubavi, za koju on možda nije znao”, svoju uzdržanost opravdavala plahom naravi svoga suđenika: „Jer on bi se ljutio kada bi saznao da ga neko voli.” Najedio bi se, možda, i jedan od sporednih likova u romanu-planini „Barbarogenije decivilizator”, avalski seljak, kad bi znao da ćemo ga citirati, kao što bi se, biće, iznervirao i sam Micić, budući da je seljak, posle gromopucatelnog govora koji je održao, uspeo i da razočara Barbarogenija. Ali reči avalskog seljaka, izgovorene u živopisnom, raspusnom vrtlogu tridesetih, zvuče baš kao da smo ih čuli od nekog pradede koga smo na ovom svetu zatekli i mogli da dodirnemo u vreme kad je bio u snazi: „Peva vam se himna mašinizma, da, da, a ne kaže vam se da je mašinizam samo najstrašnija tiranija koja preti svetu. (...) Da, tiranija mašinstva i motorizacije preti čovečanstvu. Ona traži potpuno potčinjavanje čoveka, tj. nas samih, naših duša. Zato vam vičem: pazite se mašine, koja je pre neprijatelj nego prijatelj čovekov! Ljubav prema civilizaciji i ljubav prema čoveku nemaju ništa zajedničko.” Iduće godine navršava se tačno jedan vek otkako je Ljubomir Micić 1921. pokrenuo časopis „Zenit” i, zajedno s Ivanom Golom i Boškom Tokinom, objavio Manifest zenitizma. Nedugo zatim ušao je u sukob s Miroslavom Krležom, i to će Micića mnogo koštati u posleratnoj Jugoslaviji, kad se Krleža vinuo visoko u hijerarhiji kominternovske monarhije. Možda bi se, štono Srbica reče, Barbarogenije i naljutio kad bi znao da ga mi danas volimo, ali neka ga – nek’ se naljuti.````
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Zglobovi homokineticki (2x), Nemački GKN katal.broj 302980 - 44102M72F12 - 44102M72F21 - 44102M72F41 Odgovaraju za : Suzuki Alto IV (EF) 1.0 (SH410) 993 cc. 39 KW , 53 KS ( 1994/09 - 2002/06 ) Dužina : 148,5 mm Navoj : M20X1,5 Broj zuba spoljnih : 23 , unutrašnjih : 20 Prsten prečnik : 49 mm
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
GEPEK VRATA SA STAKLOM BEZ BRAVICA ZNACI IDU KAO SA SLIKA SKINUTA SA FIAT MAREA 2001 GODISTE KARAVANA U ZELENOJ BOJI...
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
SERVO PUMPA LETVE VOLANA U ISPRAVNOM STANJU SKINUTA SA PEZO 306 98 GODISTE 1400 KUBIKA BENZINCA...
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
VENTILATORI HLADNJAKA SA KUCISTEM KAO SA SLIKA U ISPRAVNOM STANJU SKINUTI SA FORDA MONDEA 98 GODISTE 1800 KUBIKA DIZELA...
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Ispravan modul.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Skinuto sa stranca model 2002 godište, remontovan, ispitan i spreman za montažu. Odgovara na modela lybra i delta. Može slanje kurirskom službom.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Skinuto sa stranca, komplet remontovan u odličnom stanju, ispitan i spreman za montažu. Odgovara za modele alfa romeo 147 i 156 sa 1.6, 1.8 i 2.0 twin spark benzin motore. Može slanje kurirskom službom.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Garnitura zaptivaca motora, bez dihtunga glave motora - Italijanska Odgovara za : FIAT 690 N Autocarro , motor 203.072 ( 1960 - 1961 ), FIAT 690 T Motrice , motor 203.072 ( od 1961 ... ). Motore 203 verticale, version 203.072
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Zadnji lonac za auspuh Skinut sa Volkswagen Golf 4 (typ 1J) hatchback iz 1998 god 1.9 SDi AGP 1 komad Ispravno stanje, odlično očuvan, zdrav Približne dimenzije lonca, mereno bez cevki Dužina: oko 54cm Širina: oko 20cm Visina: oko 16.5cm Poželjno bi bilo očistiti oksidaciju i ofarbati lonac da bi estetski bio u extra stanju g4/sdi/su
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Cilindar glavni kočioni, Italijanski Metelli 19,05 / 23,81 mm Kataloški brojevi : 05-0138 3.2023-0121.3 3.2023-0166.3 - 202-138 Odgovara za sledeća vozila : MERCEDES-BENZ 200 T - D ( 1976/01 - 1985/12 ) 200 D ( 1976/01 - 1979/01 ) 230 C - E- CE - T - TE ( 1976/01 - 1985/12 ) 240 D - TD ( 1976/01 - 1985/12 ) 250 T ( 1976/01 - 1985/07 ) 280 E-C-CE-TE-S-SE-SEL ( 1976/01 - 1985/07 ) 280 SL-SLC ( 1976/01 - 1985/07 ) 300 D - TD - TD Turbo ( 1976/01 - 1985/12 ) 350 SE-SEL-SL-SLC ( ...`do 1980/03 ) 380 SE-SEL-SEC ( 1980/03 - 1983/06 ) 450 SL-SLC-SLC 5.0 - SE ( 1975/08 - 1980/09 ) 450 SEL-SEL 6.9 ( 1975/08 - 1980/09 ) 500 SE-SEL-SEC-SL ( 1980/01 - 1983/06 )
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Задњи лонац ауспуха за модел Mazda Xedos 9 (Millenia) (TA шасија) 2.5 V6 24v (KL мотор) из 2000 године M - KL 14 Каталошки број: KL1440100C Приближне димензије лонца, мерено без цевки: * Дужина око 465мм * Ширина око 280мм * Висина око 230мм Лонац је у мало лошијем стању, има корозије и чује се неко шушкање унутра Има улагања, али мислим да се може средити Потребно је детаљно очистити сву корозију и офарбати лонац термо бојом, а било би добро и заварити на неколико места јер су се појавиле рупице, мада је и као такав без проблема коришћен на возилу Вероватно се може уградити и на неке друге јапанске моделе, са приближним димензијама лонца Као што се види на сликама, улазна цев је одсечена и нема прирубницу, а две излазне цеви имају оригиналне фабричке украсне наставке Све као што се види на сликама Тежина лонца је приближно око 10 кг mx/су
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Skinuto sa modela 2003 godište, kompletno remontovan, motor 75 kw. Može slanje kurirskom službom.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Garnitura dihtunga, full set Italijanska Odgovara za : Fiat Brava 12V, Bravo S-SX (182A3), Prečnik cilindra 82,0 mm ( od 1995... )
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Skinuto sa modela 2005 godište, remonton, testiran i spreman za montažu. Odgovara za modele lada 110, 111, 112, niva. Može slanje kurirskom službom.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Skinuto sa modela 2002 godište u ispravnom stanju, na regulatoru je džek oštećen. Može slanje kurirskom službom.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Rezervoar sa plovkom goriva