Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-27 od 59633 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
1-27 od 59633
1-27 od 59633 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Auto i moto
  • Tag

    Karoserija
  • Tag

    Ostalo
  • Tag

    Ploče
  • Cena

    9,500 din - 1,999,999,999 din

Додатне информације Proizvođač La-Ram Zemlja porekla Srbija Опис VAUČERI se kupuju kao i ostala roba u La Ram SHOP-u (videti KAKO naručiti). Prilikom kupovine navedite podatke osobe kojoj poklanjate (nije nužno) i pozovite se na serijski broj koji se nalazi na Vašem VAUČERU, koji dobijate na kućnu adresu u koverti ili na vašu imejl adresu. Vrednost vaučera: 10 000 RSD NAPOMENA: VAUČERI Vam daju priliku da poklonite umetnički materijal po izboru onoga kome je poklon namenjen. Za neiskorišćene VAUČERE novac ne vraćamo. Ukoliko želite da poklonite VAUČER u vrednosti koja se razlikuje od ponuđene, javite nam se i isporučićemo Vam u vrednosti koju želite. Ukoliko ste organizator likovne kolonije, učesnicima možete dati VAUČER i da oni kupuju materijal koji im je potreban. Kontaktirajte nas.

Prikaži sve...
10,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Опис (NOVO sedmo izdanje) Istorija umetnosti H. V. Jansona već više od četrdeset godina predstavlja nezaobilaznu literaturu za sve one koje interesuje umetnost. Grupa vrhunskih stručnjaka priredila je novo izdanje dopunivši klasično Jansonovo delo. Knjiga je podeljena u trideset poglavlja koja hronološki obrađuju umetnost, od preistorijske do moderne. Novo izdanje Istorije umetnostije prepravljeno i dopunjeno oslanjajući se na tradiciju i tekstove originalnog Jansonovog dela. Grupa naučnika, eksperata za različita poglavlja umetnosti nastavila je sa iznošenjem karakteristika umetničkih dela, analizom perioda, pravaca i doprinosa umetnika. Dodata su posebna poglavlja o renesansi u severnoj Evropi i Italiji, baroknoj umetnosti i ključnim aspektima vezanim za moderno doba. Janosonova istorija umetnosti bila je i ostaje nezaobilazna knjiga za sve koje interesuje umetnost. 1154 str; tvrd povez, odlične reprodukcije.

Prikaži sve...
18,290RSD
forward
forward
Detaljnije

PLOČA JE U ODLIČNOM STANJU, KAO NOVA, KAO UPRAVO KUPLJENA!! VINIL: 5 NM OMOT: 5 A1 Tebi Ne Treba Niko A2 Igraj, Luduj A3 Naivna Venera A4 Strašna Riba Izdaleka A5 San B1 Put Do Pakla B2 Volim B3 Ona Je Žena B4 Ona I Ja

Prikaži sve...
9,990RSD
forward
forward
Detaljnije

USISNA GRANA SA KLAPNOM GASA KAO SA SLIKA SVE U KOMPLETU U ISPRAVNOM STANJU SKINUTO SA PEZO 306 1400 KUBIKA BENZINCA 98 GODISTE...

Prikaži sve...
10,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
9,990RSD
forward
forward
Detaljnije

rtvlj lp0796 1982. Vinil - M- Omot - Ex R A R I T E T !!!

Prikaži sve...
13,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Andromeda – Andromeda Label: Black Widow Records – BWR 140 Format: Vinyl, LP, Album Vinyl, 7` All Media, Limited Edition, Reissue Country: Italy Released: 2014 Genre: Rock Style: Blues Rock, Prog Rock, Hard Rock Black Widow also made available this limited edition without the 36-page booklet and the book of paintings by John Du Cann, but still with the bonus 7-inch, the three sketches inserts by John Du Cann and the two replicas of concert posters. This edition replaces and extends the previous LP + 7` limited edition released in 2011, listed here as Andromeda. OČUVANOST: NOVO U CELOFANU

Prikaži sve...
12,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Za engleske automobile, pa se prodaju za rezervne delove. Pitajte da li ima na stanju. civic laguna 3, mazda 6, itd... Cena po dogovoru.

Prikaži sve...
12,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Stanje: Ploča 5/5- , Omot 5-, Unutrašnji omot: 5 VEOMA RETKO U OVOM STANJU OČUVANOSTI !!! ------------------------------ Opsirnije: -------------------- Половином 1970-их година, релативно мала музичка сцена у Скопљу узроковала је честу сарадњу међу будућим члановима састава Леб и сол. Влатко Стефановски (гитара) и Бодан Арсовски (бас-гитара) још у петом разреду основне школе свирају заједно у саставу ВИС „Јегуље“. Први значајнији рад њих двојица имају у џез-рок групи “Брег“, коју је предводио Мики Петковски (клавијатуре). На бубњевима је био Гарабет Тавитјан - Гаро, који убрзо одлази на одслужење војног рока, а Петковски прелази у састав “Смак“ и “Брег“ престаје са радом. Дана 1. јануара 1976. године, Влатко Стефановски (гитара), Бодан Арсовски (бас-гитара), Никола Димушевски (клавијатуре) и Димитрие Чучуровски (бубњеви), оснивају састав Леб и сол. Име састава потиче од традиционалног поздрава који је дословно значио „Хлеб и со“, а користио се често као израз ината и одлучности, као на пример „Ја ћу јести само хлеб и сол, али нећу попустити“, међутим такво што нема везе са именом састава. У студију Радио Скопља снимају своје прве снимке: „Етида бр.3`, „Деветка“ и „Песма за нас“. Њихова музика садржала је елементе рока, џеза и македонске етно музике. Како је састав музичко сазревао тако је утицај џеза постајао све слабији. Међутим на концертима састав изводи дуготрајне класичне џез верзије традиционалног етно-фолка као што су нумере `Јовано, Јованке` и „Абер Дојде Донке“, што је пубилика примала са великим одушевљењем.[1] Крај 1970-их (почетак популарности) У априлу 1977. године први пута наступају ван граница СР Македоније, када свирају као предгрупа Драги Млинарецу у Новом Саду. Исте године наступају на омладинском фестивалу у Суботици, где освајају награду и потписују уговор са дискографском кућом ПГП-РТБ. Крајем августа као предгрупа Бијелог дугмета наступају на концерту код Хајдучке чесме. Крајем године учествују на `БООМ` фестивалу у Новом Саду, а концертне верзије њихових песама „Под водом“ и „У сенци“, налазе се на компилацији БООМ `77, коју 1978. године објављује издавачка кућа Сузи. У септембру 1977. године објављују свој првенац албум Леб и сол, којег снимају у студију РТВ Нови Сад. Албум објављује издавачка кућа ПГП-РТБ, а продуцент на материјалу био је Јосип Бочек. Јосип Бочек био је бивши гитариста састава Корни група, а Стефановски је био његов обожаватељ тако да је сарадња настављена и на следећим албумима. Материјал на албуму је под великим утицајем џез и рок тема, а од девет нумера чак шест су инструменталне. Сви чланови састава су аутори композиција, мада је Стефановски најзаслужнији. Леб и сол су првенствено били концертни састав, којима је наступ у живо служио за импровизације и исказивање инструменталне виртуозности. На Опатијском фестивалу, у пролеће 1978. године, изводе песму „Абер дојде Донке“ са којом освајају награду за „Најбољи уметнички утисак и најуспешнију примену фолклорног израза“. Убрзо након тога долазе на сам врх рок састава са подручја Југославије, а за припрему материјала за нови албум добијају много боље студијске услове. Други албум под именом Леб и сол 2, издају 1978. године, а објављује га дискографска кућа ПГП-РТБ. Пратећи успешност албума првенца, поред већ успешне композиције „Абер дојде Донке“, ту су још инструментали „Марија“, „Акупунктура“, „Узводно од туге“, а за вокалну изведбу песме „Таласна дужина“, текст је написао Влатков брат, Горан Стефановски, који ће убудуће са њима наставити да сарађује. Леб и сол постају врло популарни састав крајем седамдесетих и почетком осамдесетих, а њихова прва два албума, на којима се налази материјал доступан за ширу публику, сматрају се најзаслужнијима за то. Иако су се сви чланови састава показали као изврсни музичари, Влатко Стефановски долази до најјачег изражаја као изузетан виртуоз на гитари. Часопис Џубокс 1978. године према гласању читалаца, проглашава их саставом године. Трећи албум под називом Ручни рад издају 1979. године, а објављује га издавачка кућа ПГП-РТБ. Материјал снимају у студију Б Радио Београда, а на две композиције гостује саксофониста Мића Марковић. Албум је стилом био лагано под утицајем јазза, а ауторство потписују опет сва четворица. Неке од успешних су песме „Кумова слама“, „Ручни рад“ и „Верни пас“. Након објављивања албума Никола Димушевски напушта састав ради сталног радног односа у забавном оркестру РТВ Скопље, а на његово место долази Мики Петковски, међутим и он их врло брзо 1980. године напушта и одлази за Канаду. Оставши без клавијатуристе, одлучили су наставити да раде као трио и почели су припремати материјал за следећу плочу. 1980. Њихов четврти студијски албум под називом Бесконачно издају 1981. године, а објављује га дискографска кућа ПГП-РТБ. Задржали су свој стил, а музику су прилагодили триу. На материјалу неке од значајних нумера су обрада старе македонске пјесме „Зајди, зајди јасно сонце“, „Жива рана“ од Влатка Стефановског и од Бодана Арсовског „Скакавац“. Исте године снимају ТВ филм Огин у продукцији Радио-телевизије Београд. Након објављивања албума састав напушта бубњар Гарабет Тавитјан, а на његово место из `ЈУ групе` долази Драгољуб Ђуричић. Након краткотрајног ангажмана у мјузиклу и позоришту, новембра 1981. године у студију Радио Скопља снимају свој следећи албум Следовање. Албум издаје дискографска кућа ПГП-РТБ, а први пут су сами продуценти. Материјал се састоји од претежно вокалних нумера, а „Носим твој жиг“ постаје велики радијски хит. Између осталих нумера још од значајних је обрада народне песме „Миле Поп Јорданов“. Тога љета два и по месеца гостују са `КПГТ` позориштем у Америци, где наступају по разним клубовима и свирају са саставом `Биг Кантри`. Исте године објављују двоструки уживо албум Акустична траума, који је уједно и последњи којег издаје дискографска кућа ПГП-РТБ. Материјал на албуму састоји се од концерта одржаног 13. априла 1982. године, у загребачком `Кулушићу`, а миксован је у М-2 студију, РТВ Скопља. Следећи албум Калабалак објављују 1983. године, а издаје га дискографска кућа Југотон (данашња (Кроациа Рекордс). Материјал снимају са гостима: Боби Мицев (клавијатуре) и Петар Каргов (саксофон). Следећи албум Тангента снимају у септембру 1984. године, у београдском студију `Аквариус`. Албум 1984. године објављује издавачка кућа Југотон, а продуцент материјала био је Кевин Ајерс. Музички гости су Лаза Ристовски на клавијатурама и Ненад Јелић на удараљкама. Велики успех на радију постигла је песма „Контакт је скуп“. 1986. године објављују албум Звучни зид, са којим обележавају своју десетогодишњицу музичког рада. Албум садржи материјал за позориште, филм и телевизију, па су ту теме за ТВ емисију „Бушава азбука“, позоришне представе „Ослобођење Скопља“, „Тумба, тумба дивина“, „Коштана“ и за филмове Шмекер, За срећу је потребно троје и Срећна Нова 1949. Аутори песама су Стефановски и Арсовски, а на материјалу учествују Гарабет Тавитјан (који се у међувремену вратио у састав) и глумица и певачица Ана Костовска. Омот албума “Путујемо“ Пошто је албум објављен, у састав долазе Гоце Мицанов на саксофону и Кирил Ђајковски на клавијатурама. С њима двојицом ускоро одлазе у студио и снимају следећи албум Као какао. Албум излази 1987. године, а објављује га дискографска кућа Југотон. Овим материјалом направили су промену у стилу и снимили десет вокалних нумера. Продукцију су радили Стефановски, Арсовски и Брацо Зафировски, а као музички гости учествују Беби Дол, Ана Костовска и Рони Ватхен, који је свирао ирске гајде. Арсен Дедић је написао текст за песму „Фемме Фатале“, док су остале текстове написали Влатко и његов брат Горан Стефановски. Као какао понудио је неколико врло запажених песама, а то су „Скопље“ (која је први пута снимљена на македонском језику), „Као какао“ (текст припева преузет из књиге „Школица“ од Хулиа Кортасара), „Мамурни људи“, „Чувам ноћ од будних“ и „Femme fatale“. Влатко Стефановски у исто време снима музику за филмове Заборављени и Чаруга и гостује на материјалу Жељка Бебека и загребачког рок састава Филм. Следећи албум “Путујемо“, издају 1989. године, у истој постави, а објављује га дискографска кућа Југотон. Продукцију су радили сами заједно са Брацом Зафировским, а музику и текст за осам нумера написао је Влатко Стефановски. Нумера „Суморно пролеће“, компоновао је Бодан Арсовски, а текст је написао Горан Стефановски. На материјалу су наново наступили музички гости, а то су Калиопи као пратећи вокал, Зоран Јовановић на саксофону и кларинету и Кире Костов на рогу. Песма која се издвојила од осталих и постала велики хит је „Чукни во дрво“. У састав се на место клавијатура вратио Никола Димушевски, који је учествовао и на снимању албума. 1990. Пошто су објавили албум Путујемо, следеће године Влатко Стефановски и Бодан Арсовски оснивају сопствену издавачку кућу Third Ear music. Исте године објављују и албум под називом Зодијак, на коме се налази музика за истоимену балетску представу. Када је албум објављен, поново их напушта Гаро Тавитјан и оснива џез састав `Парамециум`, у коме још свирају Игор Димовски на гитари, Гоце Мицанов саксофон, Љупчо Стојсављевић бас-гитара и на клавијатурама Валентино Скендеровски и Јованчо Арсовски. У мају 1991. године, у постави Стефановски, Арсовски, Димушевски и Ђуричић, одлазе на турнеју по Сједињеним Државама и Канади. Концерт одржан у престижном клубу `ЦБГБ`, који се налази у Њујорку, објављују ЦД Уживо у Њујорку (Live in New York). Албум излази исте године, а објављује га дискографска кућа Third Ear music. Материјал садржи и снимке са пробе у студију `Американ`, снимке нумере „Благослов“ из Македонске православне цркве у Торонту, тема `Going back to Skopje` (снимљена у покретном студију у Торонту) и обрада народне песме „Учи ме мајко, карај ме `, која је снимљена у Скопљу у октобру 1991. године. У пролеће 1992. године свирају четири концерта, који су тотално распродати, у београдском `Сава центру`, а након тога одлазе у амстердамски клуб `Парадизо`. Дражен Врдољак у децембру 1995. године организује концерте у Загребу, Пули и Ријеци, а тада са њима наступа и Гаро Тавитјан на бубњевима. Године 1995. издају свој последњи албум Антологија. Албум је двострука ЦД компилација која садржи преглед њихове комплетне музичке каријере до тада, а објављује га дискографска кућа Third Ear music. Након објављивања албума, свој последњи концерт састав Леб и сол одржали су 13. децембра 1995. године у Солуну у клубу `Милос`, након којег се разилазе. Соло каријере Кад је Леб и сол престао са радом, чланови састава се окрећу соло каријери. Влатко Стефановски је још 1994. године објавио албум Каубоји & Индијанци, на којем су му помагали Златко Ориђански, Махмут Музафер, Горан Бреговић, Гоце Мицанов и чланови састава Нитјананда. Садржи дванаест нумера које се разликују у жанру, а продуцент је био Брацо Зафировски. 1997. године издаје свој трећи ЦД Џипси меџик, на коме се налази музика за истоимени филм, којег је режирао Столе Попов. Бодан Арсовски 1995. године објављује ЦД Endless view. На снимању су му помагали Пеце Атанасовски (гајде), Коки Димушевски, Ђоле Мишковски (клавијатуре), Зоран Јовановић, Сабит Тахири и Гоце Мицанов. Наступају под именом Езгија бенд, али након смрти Пеце Атанасовског, Арсовски је увелико смањио наступе састава. Исте године Гаро Тавитјан заједно са саставом Парамециум, у Скопљу објављује ЦД Live, на којем се налазе снимци са њихових концерата. Следећи Гарин ЦД садржи уживо снимке са концерта одржаног 25. априлу 1995. године у Скопљу у простору Куршумли Ан. Гаро поред тога што објављује албуме такође и компонује музику за балет и позоришне представе. Током 1990-их година, бивши чланови састав Леб и сол паралелно снимају и објављују албуме. Највише се истиче рад Влатка Стефановског који је објавио осам соло албума и сарађивао на пројектима разних извођача и писао музику за филм и позориште. За позоришну представу Сарајево, која је изведена у Антверпену, Влатко је написао музику, а његов брат Горан Стефановски сценарио, док је редитељ био Слободан Унковски. ЦД је објављен 1996. године јер Влатко није желео да га издаје док траје рат у Босни. Поновно окупљање Кад су одржали последњи концерт 1995. године у клубу Милос у Солуну и након тога се разишли, чланови састава су се окренули својој успешној соло каријери. У априлу 2006. године састав се поново окупља како би обележили 30 година свога постојања. Постава која је кренула на турнеју по земљама бивше Југославије била је у саставу Влатко Стефановски, Бодан Арсовски, Гарабет Тавитјан и Коки Димушевски. Влатко Стефановски касније одлази из састава, а остали чланови у новој постави (Арсовски, Димушевски, на бубњевима Срђан Дункић и замена за Стефановског Димитар Божиков) 2008. године објављују албум И така натака, на којем у две композиције (`Си заљубив едно моме“ и `It`s warming up`) гостује рок певач Дадо Топић. --------------------------------- Predmet prodaje je LP Leb I Sol ‎– Kao Kakao Label: Jugoton ‎– LSY 63264 Format: Vinyl, LP, Album Country: Yugoslavia Released: 1987 Genre: Rock Style: Rock & Roll, Soft Rock, Pop Rock Tracklist A1 Mamurni Ljudi A2 Kao Kakao A3 Femme Fatale Backing Vocals – Bebi Dol Lyrics By – A. Dedić* Music By – V. Stefanovski* Percussion – Miško* A4 Čuvam Noć Od Budnih B1 Kriza Tridesetih B2 Autoput Lyrics By – G. Stefanovski* Music By – B. Arsovski* Vocals – Bodan* B3 Igraj B4 Skopje Lyrics By – G. Stefanovski* Music By – V. Stefanovski* B5 Čekam Kišu Bagpipes [Irish] – Ronnie Wathen

Prikaži sve...
12,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis proizvoda Proizvođač Oleo Mac - Italija Idealan za kućnu upotrebu za usitnjavanje zemlje za sađenje. Odlična kombinacija upravljivosti, male težine i jednostavnosti Robustna čelična konstrukcija ojačana čeličnim štitnikom koji sprečava oštećenje sistema prenosa od udara kamenja prilikom rada Ergonomske ručke povećavaju udobnost prilikom rada Tehničke karakteristike Model motora: Emak K 800 Zapremina: 182 cm³ Brzine: 1 napred + 1 nazad Rotor: 3+3 noža - sa štitnicima Radni zahvat 80 cm Podesiva visina ručki Dimenzije: 140x80x82 cm Težina: 60 Kg Dodaj u korpu

Prikaži sve...
77,590RSD
forward
forward
Detaljnije

Prodajem Bošov valjak za peglanje.

Prikaži sve...
10,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Nudim potpuno novu i neotpakovanu ploču sa muzikom iz drugog nastavka nove triologije “Halloween”. Muzika je kreirana od strane Džona Karpentera, Kodi Karpentera i Danijela Dejvisa. Uz ploču dobijate kod za digitalan download muzike. Takodje dobijate originalni bioskopski plakat istoimenog filma. U pitanju je specijalno izdanje sa narandžastom pločom ?. Za sve ljubitelje i fanove. Zadovoljstvo zagarantovano!

Prikaži sve...
9,750RSD
forward
forward
Detaljnije

Tindersticks - Curtains 2LP-ja 45rpm , limited edition , izdanje This Way Up . Ploča 1 - 5- Ploča 2 - 5- Originalni ineri, insert i omot - 5

Prikaži sve...
15,678RSD
forward
forward
Detaljnije

uk stereo izdanje,boxed decca,omot i vinil MINT-,nema poster,retko izdanje

Prikaži sve...
45,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Once upon a time ... Scandinavian Airlines Originalni stari kalendar avionske kompanije SAS iz 1976. godine. Sa slikama Danskog umetnika postera Otto Nielsen-a. kalendar je potpuno očuvan, neupotrebljavan je. Sadrži izuzetne reprodukcije starih gradova iz 16-17-18 veka, izuzetne koloritnosti. Otto Nielsen je pored ostalog bio višegodišnji crtač reklamnih plakata i kalendara za tu kompaniju. Dimenzije kalendara su, preklopljen 38,5 x 29 cm. a rasklopljen 57,5 x 38 cm.

Prikaži sve...
11,500RSD
forward
forward
Detaljnije

    Oglas

  • 19. Feb 2022.

  • Zapadna Srbija i Šumadija

  • kupindo.com

Jelenski rogovi sa delom lobanje, dužina rogova je 54 cm a raspon između rogova je 51 cm, rogovi su u odličnom stanju , doneto iz Nemačke.

Prikaži sve...
10,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Kvaka za vrata tovarnog prostora Original za Volkswagen Caddy 9KVF iz 1998 godine 1 komad sa slike Ispravno stanje, estetika kao na slikama, poželjno farbanje Kataloški broj: 6K9827565B - 6K9 827 565 B Na ilustraciji prikazano pod brojem 23 Uz kvaku dobijate i uložak - cilindar brave sa novim ključem, na ilustraciji pod brojevima 19 25 25A Sve kao na slikama cad/su Period 20.10.97 - 20.02.00

Prikaži sve...
12,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Donete iz Nemačke u ispravnom su stanju, nisu krive imaju malo ogrebotina. Raspon rupa 5x120 R17. Cena je za set, može slanje kurirskom službom.

Prikaži sve...
13,500RSD
forward
forward
Detaljnije

LP PLOCA 5 MINT OMOT 5 PGP RTS 212420 Electronic,Pop,Hip-Hop, Pop-Rap,Europop A1.OPASNO PO ZIVOT A2.BUNDA A3.BEZ TEBE A4.SUME A5.MAMA I TATA B1.NOVI SVET B2.VOJSKA B3.HIT B4.RUZAN SAN B5.PREVARA

Prikaži sve...
13,900RSD
forward
forward
Detaljnije

NGT Blue Ocean/River Cast Tripod Dvostruki podesivi sistem za feeder ili morsko pecanje. Podesivi rod pof: Zatvoren – 125cm Proširen – 205cm * Podesiva poprečna šipka za stabilizaciju * Drži 2 štapa * Napred nosač 2 štapa * Dvostruke plastične šolje za sigurnonst zadnjeg dela štapa * Završna obrada plave boje * Napravljen od laganog aluminijuma * Podesive dvostruke noge za stabilizaciju Pakovanje u kvalitetnoj futroli. Uvoznik Al Carpone doo Beograd Šifra proizvoda: FP-OCEANCAST Kategorije: Dodaci za stolice, Držači Oznake: Blue, Cast, NGT, Ocean, River, tripod Brand: NGT

Prikaži sve...
9,750RSD
forward
forward
Detaljnije

LP PLOCA 5 MINT OMOT 5 PGP RTS 212437 Rock,Pop,Vocal, Pop-Rock A1.MALA, VELIKA A2.STA BI DAO BRE (CANTALOOP) A3.HAJDE DA BUDEMO SAMI A4.VESTICA A5.DRAGAN,MARKO I VIOLETA (EMPTY FRAME) B1.POKRENI ME B2.LOLA B3.IGRAM,PEVAM... B4.KRAJ B5.BLAGO MORSKIH DUBINA

Prikaži sve...
19,900RSD
forward
forward
Detaljnije

PLOČA JE U ODLIČNOM STANJU!! VINIL: 5 OMOT: 5- A1 Ostani A2 Danas Smo Rekli `Da` A3 Čuvaj Se, Čuvaj A4 Ja Sam Tebe Izabrao A5 Hoću Da Imam Sve B1 Bogatstvo Je Ljubav B2 Kraljica B3 Kad Se Vrate Skitnice B4 Tebi Me Zove

Prikaži sve...
24,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Kuhinjska vaga 5kg stara 100 godina

Prikaži sve...
12,000RSD
forward
forward
Detaljnije

ram 78x64 cm goblen 67x53 cm prema slici francuskog slikara Žan-Onorea Fragonara

Prikaži sve...
16,000RSD
forward
forward
Detaljnije

PTT: 2500 din LITIJUMSKA BATERIJA Motor bez četkica Snaga motora 250W Voltaža motora 36V Brzina 25km/h Maksimalna pređena udaljenost 30km Gume 20*1.75 Dužinja kočenja 5m Međuosovinsko rastojanje 1180mm Dimenzije: 1780x630x1110mm Litijumska baterija Dopuna potrošene energije 0.5kWh Prednja kočnica- bubanj Zadnja kočnica- bubanj Dva sedišta Korpa za stvari sa prednje strane Vreme punjenja baterije 6-8h LED svetlo prednje Displej Pedale 024/415-5300

Prikaži sve...
74,490RSD
forward
forward
Detaljnije

Austrian Audio applied its masterful microphone-design expertise to the CC8 small-diaphragm condenser mic, and the results are impressive, indeed. Featuring a modern transformerless design built around a custom handcrafted true-condenser capsule, the CC8 is superbly engineered to deliver rich, classic sound in the Viennese tradition. Equipped with 10 and 20dB preattenuation pads, the CC8 achieves a stunning 156dB maximum SPL, which makes it ideal for high-decibel onstage and studio applications such as drum overheads and percussion. But the CC8’s pristine sonics and fast transient response also lend it to the capture of strings, piano, steel-string guitar, and other acoustic instruments where nuance is critical. A switchable 60Hz/120Hz highpass filter further enhances the versatility of this incredible microphone. Add the CC8 stereo set to your mic locker today and hear what you’ve been missing. Amazing versatility and value Designed, engineered, and manufactured in Vienna, the City of Music, the CC8 delivers outstanding performance, flexibility, build quality, and value — but then, that’s what we expect from Austrian Audio. The CC8 boasts class-leading dynamic range, with a robust 156dB SPL handling and a 16dB equivalent noise level. Combined with its versatile cardioid polar pattern and excellent off-axis response, this means you can deploy it onstage on, let’s say, drum overheads — with high-gain guitar amp stacks on either side — and it will pick up the subtleties of the drummer’s cymbal work. Meanwhile, in the studio, it will flawlessly capture the nuances of a quiet classical string quartet performance, with thrilling realism in the playback. Whatever you aim the Austrian Audio CC8 at, you will be impressed with the results. Now, that’s what we call value! Outstanding build quality and performance As a class, small-diaphragm condenser mics are the precision, fine-tipped arrows in the recording engineer’s quiver. In contrast with large-diaphragm designs (which offer their own unique advantages), their low-mass capsules allow for the speed to optimally capture the sparkling detail in transient-rich sources such as acoustic guitar and cymbals. With its Austrian pedigree, the CC8 naturally not only excels in such applications, but also on relatively low-dynamic sources like classical ensembles and choirs. And you can be confident when using a pair of them for stereo pickup, as each CC8 is precision calibrated to within +/-0.5dB at 1kHz. Whether you work in music recording, live sound, or broadcasting, the Austrian Audio CC8’s linear frequency response, beautifully natural and open sound, and smooth, silky highs make it a mic you will reach for constantly. Austrian Audio: the new Vienna classics Carrying on the legacy of high-end Viennese transducer and microphone design into the modern era, Austrian Audio is driven by an engineering team with over 300 years of combined experience. Their motto: “Making Passion Heard.” Their mission: to design and manufacture a new generation of recording tools that embrace cutting-edge technologies and sonic excellence while honoring Vienna’s rich musical heritage. That vision is realized in Austrian Audio’s proprietary handcrafted capsules and the superior build quality of their products. Features: True-condenser technology Modern transformerless design Precise cardioid pattern; excellent off-axis response Frequency range: 20Hz–20kHz Precision calibrated to within +/-0.5dB at 1kHz Metal housing, cap, and grille Switchable 2nd order highpass filter: 60Hz, 120Hz 10dB, -20dB preattenuation pads enable max SPL of 156dB Equivalent noise level: 16dB SPL (A-weighted) Includes Mic Clips, Windshields, Stereo Bar, and Carry Case

Prikaži sve...
95,880RSD
forward
forward
Detaljnije

Superb Small-diaphragm Condenser from Austrian Audio Austrian Audio applied its masterful microphone-design expertise to the CC8 small-diaphragm condenser mic, and the results are impressive, indeed. Featuring a modern transformerless design built around a custom handcrafted true-condenser capsule, the CC8 is superbly engineered to deliver rich, classic sound in the Viennese tradition. Equipped with 10 and 20dB preattenuation pads, the CC8 achieves a stunning 156dB maximum SPL, which makes it ideal for high-decibel onstage and studio applications such as drum overheads and percussion. But the CC8’s pristine sonics and fast transient response also lend it to the capture of strings, piano, steel-string guitar, and other acoustic instruments where nuance is critical. A switchable 60Hz/120Hz highpass filter further enhances the versatility of this incredible microphone. Add one — or preferably, a stereo pair — to your mic locker today and hear what you’ve been missing. Amazing versatility and value Designed, engineered, and manufactured in Vienna, the City of Music, the CC8 delivers outstanding performance, flexibility, build quality, and value — but then, that’s what we expect from Austrian Audio. The CC8 boasts class-leading dynamic range, with a robust 156dB SPL handling and a 16dB equivalent noise level. Combined with its versatile cardioid polar pattern and excellent off-axis response, this means you can deploy it onstage on, let’s say, drum overheads — with high-gain guitar amp stacks on either side — and it will pick up the subtleties of the drummer’s cymbal work. Meanwhile, in the studio, it will flawlessly capture the nuances of a quiet classical string quartet performance, with thrilling realism in the playback. Whatever you aim the Austrian Audio CC8 at, you will be impressed with the results. Now, that’s what we call value! Outstanding build quality and performance As a class, small-diaphragm condenser mics are the precision, fine-tipped arrows in the recording engineer’s quiver. In contrast with large-diaphragm designs (which offer their own unique advantages), their low-mass capsules allow for the speed to optimally capture the sparkling detail in transient-rich sources such as acoustic guitar and cymbals. With its Austrian pedigree, the CC8 naturally not only excels in such applications, but also on relatively low-dynamic sources like classical ensembles and choirs. And you can be confident when using a pair of them for stereo pickup, as each CC8 is precision calibrated to within +/-0.5dB at 1kHz. Whether you work in music recording, live sound, or broadcasting, the Austrian Audio CC8’s linear frequency response, beautifully natural and open sound, and smooth, silky highs make it a mic you will reach for constantly. Austrian Audio: the new Vienna classics Carrying on the legacy of high-end Viennese transducer and microphone design into the modern era, Austrian Audio is driven by an engineering team with over 300 years of combined experience. Their motto: “Making Passion Heard.” Their mission: to design and manufacture a new generation of recording tools that embrace cutting-edge technologies and sonic excellence while honoring Vienna’s rich musical heritage. That vision is realized in Austrian Audio’s proprietary handcrafted capsules and the superior build quality of their products. We are proud to bring you Austrian Audio’s distinguished lineup of fine microphones. Austrian Audio CC8 Small-diaphragm Condenser Microphone Features: True-condenser technology Modern transformerless design Precise cardioid pattern; excellent off-axis response Frequency range: 20Hz–20kHz Precision calibrated to within +/-0.5dB at 1kHz Metal housing, cap, and grille Switchable 2nd order highpass filter: 60Hz, 120Hz 10dB, -20dB preattenuation pads enable max SPL of 156dB Equivalent noise level: 16dB SPL (A-weighted) Includes OCH8 Mic Clip 18mm, CCW8 Windshield, Carry Case Tech Specs Microphone Type: Condenser Polar Pattern: Cardioid Frequency Range: 20Hz-20kHz Max SPL: 156dB SPL Output Impedance: 275 ohms Self Noise: 16dB (A weighted) Sensitivity: 15mV/Pa Low Cut Filter: 60Hz, 120Hz Pads: -10dB, -20dB Color: Silver Connector: XLR Power Source: 48V phantom power Dimensions: 5.51" x 0.90" Weight: 0.35 lbs. Included Accessories: Carry Case, Mic Clip, Windscreen

Prikaži sve...
47,880RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj