Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
26-50 od 74526 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Zglobovi homokineticki (2x), Nemački GKN katal.broj 302980 - 44102M72F12 - 44102M72F21 - 44102M72F41 Odgovaraju za : Suzuki Alto IV (EF) 1.0 (SH410) 993 cc. 39 KW , 53 KS ( 1994/09 - 2002/06 ) Dužina : 148,5 mm Navoj : M20X1,5 Broj zuba spoljnih : 23 , unutrašnjih : 20 Prsten prečnik : 49 mm
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
GEPEK VRATA SA STAKLOM BEZ BRAVICA ZNACI IDU KAO SA SLIKA SKINUTA SA FIAT MAREA 2001 GODISTE KARAVANA U ZELENOJ BOJI...
Razvoj kriptovaluta bilo je gotovo nemoguće zamisliti 2008. godine kada je bitcoin ugledao svjetlo dana. No kako je nastala kriptovaluta? Kako je uopće nastao novac? Što je to što je zlatu, srebru, kamenčićima ili školjkama dalo vrijednost u procesima razmjene za dobra? Kako se u sve to uklapa digitalna valuta do koje se dolazilo rudarenjem? Na sva ova i brojna druga pitanja u knjizi Bitcoin standard: decentralizirana alternativa središnjem bankarstvu odgovara doktor ekonomskih znanosti Saifedean Ammous. Vodi nas kroz povijest novca i istražuje što je navedenim predmetima dalo njihovu monetarnu ulogu, a ujedno i pomoglo bitcoinu da bude ono što danas jest. U tome je istaknuo vrlo zanimljivu povijest kamenja Rai na otoku Yap, danas u sastavu Saveznih Država Mikronezije, nastojeći nam što više približiti funkcioniranje bitcoina. Naime, upravo je ovaj sustav kamenja najsličniji današnjem funkcioniranju bitcoina. Kamenje Rai koristilo se kao novac; bilo je raznih veličina, dosežući i velike okrugle diskove s rupicom u sredini koji su težili do četiri metričke tone. To kamenje nije potjecalo s Yapa, na kojemu nije bilo vapnenca, nego je sve kamenje na Yap doneseno sa susjednog Palaua ili Guama. Ljepota i rijetkost ovog kamenja činila ga je poželjnim i cijenjenim na Yapu, no njegova nabavka bila je iznimno teška jer je proces i eksploatacije i prijevoza kamenja splavovima i kanuima težak. Za neka od tog kamenja bilo je potrebno i stotinu ljudi za njihov prijevoz, a jednom kada bi stigli na Yap, smještani su na istaknutu lokaciju gdje bi ih svi mogli vidjeti. Vlasnik kamena mogao bi ga koristiti kao sredstvo plaćanja bez da ga je morao micati s mjesta: sve što bi bilo potrebno je da vlasnik najavi svim žiteljima da je vlasništvo kamena prešlo na primatelja. I to je stoljećima savršeno funkcioniralo. Iako se kamenje nije nikuda micalo, imalo je utrživost u prostoru jer se moglo koristiti za plaćanje bilo gdje na otoku. I upravo je to važno kod novca – njegova kupovna moć, a ne njegova količina ili oblik. Bilo koja količina novca dostatna je da ispuni monetarne funkcije dokle god je on dovoljno djeljiv i spojiv da zadovolji transakcijske potrebe i potrebe za pohranu vrijednosti njegovih držatelja. Tijekom stoljeća razvijao se sustav banaka u kojem je banka uvijek bila treća, posrednička strana između dva klijenta. To je postalo nešto potpuno uobičajeno i gotovo da se javno nikada nije propitkivalo. Međutim, uznapredovalim razvojem tehnologije otvorile su se nove mogućnosti – ušli smo u eru kriptovaluta. Dana 1. studenoga 2008. računalni programer koji se predstavlja pod pseudonimom Satoshi Nakamoto poslao je poruku svojoj dopisnoj listi o kriptografiji da objavi kako je kreirao „novi sustav elektroničke gotovine koji se u potpunost temelji na interakciji korisnik – korisnik, bez treće strane od povjerenja”. Kopirao je sažetak rada u kojem objašnjava njegov dizajn i daje internetsku poveznicu na njega. Valuta je izdana po unaprijed određenoj cijeni kako bi se nagradili oni članovi koji su potrošili procesorsku snagu da bi potvrdili transakcije, pa ih ona na taj način nagrađuje za njihov rad. Iznenađujuća stvar o ovom izumu je da je on, za razliku od mnogih drugih prethodnih pokušaja kreiranja digitalnog novca, zapravo uspio. Iako u početku i nije privukao veliku pažnju, godinu dana kasnije sve se promijenilo. Internetskom razmjenom prodano je 5.050 bitcoina za 5,02 dolara, po cijeni od 1 dolara za 1.006 bitcoina, što je bila prva registrirana kupnja bitcoina novcem. Cijena je bila izračunata tako da se izmjerila vrijednost električne energije potrebne da bi se proizveo bitcoin. Ekonomskim rječnikom, ovaj ključni trenutak je vjerojatno bio najvažniji trenutak u životu bitcoina. Danas sve više poslovnih objekata prima ovu valutu koju se nekada smatralo samo proizvodom „štreberskog uma”, neupotrebljivu u stvarnosti. Bitcoionom se čak u nekim kafićima može platiti i kava, a tečaj se redovito objavljuje na televiziji, u novinama i na mrežnim stranicama zajedno s tečajevima nacionalnih valuta. No kako je točno tekao put od 2008. pa sve do danas? Što su to rudarenje, blockchain te koje su još druge kriptovalute dostupne osim bitcoina? Može li se kupnjom i samo jednog bitcoina obogatiti? Koji su rizici? Odgovori na ova vrlo intrigantna pitanja nalaze se unutar korica knjige koju bi trebao pročitati svatko koga je barem jednom zaintrigiralo kako je moguće da valuta koju fizički ne vidimo može imati tako značajan utjecaj u svijetu. Povez: broš Str: 304 Format: 150×230 Izdavač: Mate d.o.o. Zagreb, God: 2021.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
SERVO PUMPA LETVE VOLANA U ISPRAVNOM STANJU SKINUTA SA PEZO 306 98 GODISTE 1400 KUBIKA BENZINCA...
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Originalna stop svetla za Jaguar s type. Idu u kompletu sa nosacima sijalica.Desno svetlo je bez ostecenja, levo ima malo ostecenje koje se vidi na slikama
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
VENTILATORI HLADNJAKA SA KUCISTEM KAO SA SLIKA U ISPRAVNOM STANJU SKINUTI SA FORDA MONDEA 98 GODISTE 1800 KUBIKA DIZELA...
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
KOMPLET DIZNI SA NOSACEM U ISPRAVNOM STANJU SKINUTE SA PEZO 306 98 GODISTE 1400 KUBIKA BENZINCA...
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
KLIPOVI SA HILZNAMA I KARIKAMA U KOMPLETU SKINUTO SA STRANCA U ODLICNOM STANJU SVE MOTOR BIO BAS DOBAR SKINUTO SA CITROEN SAKSO 98 GODISTE 1100 KUBIKA BENZINAC 98 GODISTE...
Monografija Izdavac - Eparhija sremska, Sremski Karlovci Godina - 2014. Urednik Episkop sremski Vasilije Srpska pravoslavna crkva, Istorija Srpske pravoslavne crkve, Eparhija sremska, Vladicanstvo sremsko, Fruskogorski manastiri Knjiga u odlicnom stanju,bez podvlacenja ili ostecenja,sa posvetom na prvoj strani,tvrd povez,sa omotnicom u odlicnom stanju,ilustracije u boji,format 31 cm,1200 str. (95)
Petar Lubarda 1907 - 1974 Monografija i na engleskom Izdavac - Galerija Tiodorovic Godina - 2004. Lubarda, Srpsko slikarstvo Knjiga u odlicnom stanju,bez podvlacenja ili ostecenja,sa posvetom na prvoj strani,tvrd povez,sa omotnicom u dobrom stanju,ilustracije,format 32 cm,583 str. (95)
Prodajem Toshiba Dynadock USB 3.0 docking stanicu za uredjaje(Laptop, Ultrabook, Convertible and 2-in-1 Laptops, Windows Tablete). Toshiba Dynadock USB 3.0 omogucuje profesionalno univerzalno USB priključno prosirenje vaseg laptopa sa brzim USB 3.0 portovima i digitalni video port za brzo i jednostavno povezivanje sa svim perifernim uređajima radnog prostora koje svakodnevno koristite. Jednostavno priključite jedan USB 3.0 kabl u svoj laptop/računar za trenutni pristup na spoljnom monitoru, Gigabit Ethernet, Audio slušalice/zvučnike, USB štampač, skener, tastatura, miša i tako dalje za svakodnevnu upotrebu. Brend: Toshiba Model: Dynadock USB 3.0 P/N: PA3927E-3PRP Rezolucija: Single - 2048 x 1152 Dual Head – 2048 x 1152 Compatibility: Windows 10 (32bit/64bit), Windows 8.1(32bit/64bit), Windows® 7 (32bit/64bit) Portovi: 1x HDMI, 1x DVI, 4x USB 3.0 - (2 kom napred i 2 kom nazad) 2x USB 2.0 1x RJ-45 LAN 10/1000 Gigabit Ethernet 1x Headphone (3.5mm audio out) 1x Microphone (3.5mm audio in) 1x 5.1 audio (3.5mm audio out) 1x DC-IN Uredjaj je kompatibilan sa notebook laptopima/racunarima/tabletima koji imaju USB Port, pozeljno je da bude USB 3.0, radi boljih performansi, ali radice i sa USB 2.0 portom.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Novo novo novo
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Zaptivaci motora, Italijanski Bez dihtunga glave motora, Odgovara za IVECO modele, motori 8210.22 IVECO 190 E 31 H-Y motor 8210.22.800 13798 cc. 310 HP Cyl. 6 137 mm prečnik, od 1989 ... 380 E 31 H-W motor 8210.22.800 13798 cc. 310 HP Cyl. 6 137 mm prečnik, od 1989 ... 400 E 31 H-T motor 8210.22.800 13798 cc. 310 HP Cyl. 6 137 mm prečnik, od 1989 ...
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Garnitura zaptivača motora, bez dihtunga glave motora - Italijanska Odgovara za : IVECO 175.24 RSU motor 8460.21 9500 cc. 240 HP Cyl. 6 120 mm bore size od 1987 ... 190.24 TRU motor 8460.21 9500 cc. 240 HP Cyl. 6 120 mm bore size od 1987 ... 190.26 TRU motor 8460.21 9500 cc. 240 HP Cyl. 6 120 mm bore size od 1987 ... 190.26 TRU Turbotech motor 8460.41 9500 cc. 300 HP Cyl. 6 120 mm bore size od 1987 ... 190.32 GV-TRU-Turbo Tech motor 8460.41 9500 cc. 300 HP Cyl. 6 120 mm bore size od 1987 ... 220.32 TRU - Turbotech motor 8460.41 9500 cc. 320 HP Cyl. 6 120 mm bore size od 1987 ... 240.26 TRU - Turbo Tech motor 8460.21 9500 cc. 240 HP Cyl. 6 120 mm bore size od 1987 ... 240.26 TRU - Turbo Tech motor 8460.41 9500 cc. 300 HP Cyl. 6 120 mm bore size od 1987 ... 240.32 Turbo Tech motor 8460.41 9500 cc. 320 HP Cyl. 6 120 mm bore size od 1987 ... 260.32 Turbo Tech motor 8460.41 9500 cc. 320 HP Cyl. 6 120 mm bore size od 1987 ... 370 S 24 Turbocity Bus engine 8460.21 9500 cc. 240 HP Cyl. 6 120 mm bore size from 1987 ... 380.29/35 Eurorider Bus engine 8460TCA 9500 cc. 290 HP Cyl. 6 120 mm bore size 380.29/35/HD Euroclass Bus engine 8460.41 9500 cc. 290 HP Cyl. 6 120 mm bore size 480.10/12.21 Turbocity Bus engine 8460.21 9500 cc. 210 HP Cyl. 6 120 mm bore size from 1987 ... 490 Euro Turbocity Bus engine 8460.21 9500 cc. Cyl. 6 120 mm bore size 510.24 Turbocity Bus engine 8460.21 9500 cc. 240 HP Cyl. 6 120 mm bore size from 1987 ... 580.10/12.21 Turbocity Bus engine 8460.21 9500 cc. 210 HP Cyl. 6 120 mm bore size 590 E 22 Euro Bus engine 8460.21 9500 cc. 220 HP Cyl. 6 120 mm bore size
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Garnitura zaptivača glave motora, Italijanska Odgovara za : * IVECO 150 NC 17 - 159 NC 17 kamion motor 8360.03 8101 ccm. 159 HP 6 cyl. 115 mm prečnik * OM 150/17 - 159/17 kamion motor 8360.03 od 1977 ....
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Ispravan modul.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Garnitura dihtunga, Italijanska Bez dihtunga glave motora, Odgovara za IVECO modele : IVECO 180 E 24 Eurotech MOTOR 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, od 1992 ... 190 E 31 Eurotrakker motor 8210.42 V 13798 cc. 310 HP Cyl. 6 137 mm bore size, od 1992 ... 190 E 31 H-Y motor 8210.22 L/K 13798 cc. 310 HP Cyl. 6 137 mm bore size, od 1989 ... 190 E 37 Eurotrakker motor 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, od 1992 ... 190 E 42 H-W Eurotech/Star/Trakker, motor 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, od 1992 ... 190.36 Turbo Star engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1989 ... 240 E 42 P/PS Eurotech-Eurostar, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 240.36 TRU-Turbo Star- Turbo Tech, engine 8210.42 L/K, 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1989 ... 260 E 37 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 260 E 42 H-W Eurotech/Star/Trakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 260.36 Turbo Star engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1988 ... 380 E 31 H-W Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 380 E 37 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 380 E 42 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 400 E 31 H-T Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 400 E 37 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 400 E 42 H-W Eurotech/Star/Trakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 410 E 37 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 410 E 42 H Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 440 E 37 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 440 E 42 T-TZ Eurotech/Star/Trakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 720 E 31 Eurotrakker, engine 8210.42 V 13798 cc. 310 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 720 E 37 H-T Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 720 E 42 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ...
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Skinuto sa stranca model 2002 godište, remontovan, ispitan i spreman za montažu. Odgovara na modela lybra i delta. Može slanje kurirskom službom.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Zaptivaci motora, Italijanski Odgovaraju za FIAT 643 N-N1-T-T1-RP od 1963 ... Motor 220
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Skinuto sa modela 2003 godište u ispravnom stanju, motor lepo palio, radio. Cena je za komplet, može slanje kurirskom službom.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Korpa, lamela i druk ležaj GM-ov fabrički. Skinuto sa Opel Astre H 1.7 CDTi 2006 god.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
OEN 2004-Q3 — CITROË N OEN 2004-Q5 — CITROË N OEN 2050-49 — CITROË N OEN 2050-50 — CITROË N OEN 2050-E1 — CITROË N OEN 2050-Z4 — CITROË N OEN 9464866180 — FIAT OEN 9567207287 — FIAT OEN 9567207487 — FIAT OEN 2004-Q2 — PEUGEOT OEN 2004-Q4 — PEUGEOT OEN 2050-50 — PEUGEOT OEN 2050-E6 — PEUGEOT OEN 2050-Z3 — PEUGEOT OEN 2051-70 — PEUGEOT OEN 2051-V6 — PEUGEOT FIAT Ducato II Van (230L) (Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) FIAT Ducato II Minibus (230) (Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) FIAT Ducato II Platform/Chassis (230) (Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) EUGEOT Boxer Van (230) (Year of Construction 06.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) PEUGEOT Boxer Platform / Chassis (230) (Year of Construction 06.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) CITROË N Relay I Minibus (230) (Year of Construction 02.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) CITROË N Relay I Van (230) (Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) CITROË N Relay I Platform / Chassis (230) (Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) 2.0, Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 1998 ccm, 109 PS