Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Opseg cena (RSD)
1 000,00 - 1 999,00
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
126-150 od 20108 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
126-150 od 20108 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Auto i moto
  • Tag

    Kućni aparati
  • Tag

    Revije
  • Cena

    1,000 din - 1,999 din

Sajla ručne kočnice, Italijanska ZADNJA Odgovara za : Peugeot 504 ...do 1972/09 Kataloški broj : 4834.38

Prikaži sve...
1,600RSD
forward
forward
Detaljnije

Skinuto sa stranca 2002 godište u ispravnom stanju, kućište termostata crevo do hladnjaka. Može slanje kurirskom službom.

Prikaži sve...
1,600RSD
forward
forward
Detaljnije

Ventili usisni garnitura 4/1 FRECCIA - ITALY Odgovaraju za : TALBOT SIMCA, HORIZON LS-GL ( 1118 cc. ) 1983.god Dimenzije : 34 x 8 x 107 mm , 45°

Prikaži sve...
1,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Garnitura IZDUVNIH VENTILA Italijanski 4/1 odgovaraju za : FIAT ZASTAVA mod. 1300 Dimenzije : 105 x 45 x 31,5 mm

Prikaži sve...
1,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Ležajevi radilice, Kotorski ( 0,25 ) Odgovaraju za : Lada Samara

Prikaži sve...
1,500RSD
forward
forward
Detaljnije

UNUTRASNJE POLUGE BRAVICE VRATA U ISPRAVNOM STANJU SKINUTE SA FORD MONDEO 98 GODISTE I CENA JE PO KOMADU PA KOJA VAM TREBA...

Prikaži sve...
1,200RSD
forward
forward
Detaljnije

SPOLJNE POLUGE BRAVICE VRATA ZADNJIH SKINUTE SA FORD MONDEO 98 GODISTE I IMAJUMALO OVDE GDE IDE OPRUGA NAPRSNUCA ALI SU FUNKCIONALNE TAKO SU RADILE BEZ PROBLEMA I CENA JE PO KOMADU PA KOJA VAM TREBA...

Prikaži sve...
1,000RSD
forward
forward
Detaljnije

JEDNA OD SAJLA NISAM SIGURAN DA LI JE ZA HAUBU ILI GEPEK VRATA PREPOZNAJTE JE NA OSNOVU SLIKA SKINUTA JE SA FORD MONDEO 98 GODISTE KARAVANA...

Prikaži sve...
1,000RSD
forward
forward
Detaljnije

KUCISTE FILTERA VAZDUHA SKINUTO SA FORD MONDEO 98 GODISTE 1800 KUBIKA DIZELA...

Prikaži sve...
1,000RSD
forward
forward
Detaljnije

CILINDAR KVACILA NA PEDALI U ISPRAVNOM STANJU SKINUT SA FORDA MONDEA 98 GODISTE...

Prikaži sve...
1,500RSD
forward
forward
Detaljnije

ZADNJE KOCIONE PLOCICE U DOBROM STANJU SKINUT SA FIAT MAREA 2001 GODISTE 2000 KUBIKA BENZINAC KARAVANA...

Prikaži sve...
1,800RSD
forward
forward
Detaljnije

SPOLJNE POLUGE BRAVICE ZADNJIH VRATA U ISPRAVNOM STANJU SKINUTA SA FIAT MAREA 2001 GODISTE I CENA JE PO KOMADU PA KOJA VAM TREBA...

Prikaži sve...
1,200RSD
forward
forward
Detaljnije

REVIJA ZA ISTORIJU I TEORIJU STRIPA BR. 7 MART 1978. Tematski broj: AMERIČKI AVANTURISTIČKI STRIP TRIDESETIH GODINA SADRŽAJ: Žika Bogdanović: SLIKOVNA SIMFONIJA ILI POVRATAK STRIPU 4–13 Delmer Lindzl: DEJVID LEVIN ILI „UNUTRAŠNJE BIĆE” 15–22 Eduar Fransoa: TIM TAJLOR ILI DOK JE SVET BIO MLAD 23–24 Lajmen Jang: „TIM TAJLOR” 25–47 Gilbert Seldes: LJUBAVNI SNOVI ILI JEDNA MAČKICA NE KAO DRUGE 48–54 Pjer Kupri: PRINC VALIJANT ILI NA RUBU ARTUROVOG MITA 55–58 Herold Foster: „PRINC VALIJANT“ 59–77 Bogdan Tirnanić: JEDAN STRIP U SVESKAMA ILI SUPERMENOVI DVOJNICI 78–87 Tibor Varadi: STRIPOVNA NARACIJA ILI PONOVNO ČITANJE „VIRUSA” 88–92 Karlo dela Korte: MANDRAK ILI VITEZ PRAVDE SA CILINDROM 93–95 Li Fok – Fil Dejvis: „MANDRAK MAĐIONIČAR“ 96–121 Milton Kanif: Mali Teri ili zaljubljen u pustolovinu 122–130 Moris Horn: DIVLJA DŽUNGLA ILI NE MOŽETE OBMANUTI SVOJE SNOVE 132–149 Bern Hogart: ČOVEK KAO TAKAV ILI KAKO SAM ZAMISLIO „TARZANA” 136–137 Pjer Karpl: DIVLJE ZVERI, DIVLJI LJUDI, ILI DŽENTLMEN IZ DŽUNGLE 150–153 Pjer Karpl: DUH KOJI HODA ILI MASKIRANI PRAVEDNIK 154–156 Li Fok – Fil Dejvis: „FANTOM“ 157–201 Pjero Zanoto: DEČAK OD DRVETA ILI STO PEDESETOGODIŠNJAK PINOKIO 202–206 Sedmi broj PEGAZA, koji se pred čitaocima i ljubiteljima stripa pojavljuje, posle dužeg zastoja, u novom obliku i sa obogaćenom sadržinom, tematski je broj i u celini je posvećen najznačajnijim autorima i ostvarenjima u američkom stripu tokom tridesetih godina. U ovaj izbor, međutim, usled izuzetnog obilja materijala, nije moglo ući ostvarenja Vilijema Rita i Klarensa Greja, „Brik Bradford”. Redakcija PEGAZA, iz tog razloga, namerava da u najskorije vreme izda i osmi broj časopisa, koji će činiti sastavni deo prethodnog broja, i u kome će, prvi put u nas, biti objavljena jedna celovita epizoda „Brika Bradforda” (sto šezdeset nedeljnih tabli), koja je izlazila u periodu od 1938. do 1941. godine. Deo ove epizode bio je objavljen u predratnom „Politikinom zabavniku” pod naslovom „Kapetan Grin.” Redakcija PEGAZA, u skladu s naporom da oplemeni i produbi analitičku vrednost materijala koji časopis objavljuje, planira i niz drugih tematskih brojeva. Jedan od sledećih, tako, biće posvećen savremenom evropskom stripu – čime se duboko uvažava činjenica da, tokom poslednje dve i po decenija, stari kontinent postaje jedno od središta zbivanja u savremenom stripu. TIM TAJLOR „Tim Tajlor” (Tim Tyler`s Luck) jedno je od ostvarenja sa najdužim kontinuitetom u istoriji stripa. Nastao je, gotovo istovremeno, u dve verzije: dnevnoj i nedeljnoj, u najranijim tridesetim godinama, 1930, odnosno 1931. godine. Čitavo vreme crtao ga je Lajmen Jang, obe verzije paralelno, kada je, 1948, rad na nedeljnim tablama ustupio drugim crtačima, a za sebe, do 1952, zadržao dnevnu verziju. Od 1952. u dnevnoj verziji sa Lajmenom je počeo sarađivati Bob Jang, dok su nedeljne table prešle u nadležnost Toma Mejsija. Kod nas se „Tim Tajler` počeo pojavljivati već u ranim danima nastanka „Mike Miša”, pri čemu su dnevna i nedeljna verzija izlazile bez nekog naročitog reda. Između „Mike Miša” i suparničkog lista „Truba” u jednom je trenutku izbio spor, vezan za pravo za objavljivanje „Tima Tajlora`; spor je razrešen u korist „Mike Miša”, koji je otad, u predratnim godinama, imao apsolutno pravo na objavljivanje ovog tada vrlo popularnog stripa. U posleratnom periodu, zahvaljujući možda i tome što je ovaj strip dosta izgubio na svojoj privlačnosti, „Tim Tajlor” se pojavljivao rede, sa samo ponekom epizodom. Bez obzira na činjenicu da se, sa izmenjenim svetom, i sam izmenio (ili, možda, upravo usled toga), „Tim Tajlor` ostao je zabeležen u istoriji stripa kao simbol, i izraz, tridesetih godina, i, istovremeno, kao jedan od prototipova avanturističkog žanra koji je cvetao upravo u ovoj epohi. Epizoda koju objavljuje „Pegaz” u ovom svom broju predstavlja dnevnu verziju, koja je prvi put izlazila od 6. aprila do 20. juna 1936. godine. PRINC VALIJANT Jedno od najveličanstvenijih ostvarenja uopšte u istoriji stripa, „Princ Valijant” (Prince Valiant) Herolda Postera ima veoma dugu tradiciju izlaženja i u našem podneblju. Obrađena znalački i nadahnuta, saga o apokrifnom vitezu Okruglog stola vezivala je za sebe naklonost nekoliko naraštaja jugoslovenskih čitalaca. Kao i većina ostvarenja koja su nastala pod okriljem King Fičersovog sindikata, i „Princ Valijant” je izlazio u predratnom „Mika Mišu”. Tu je stekao i slavu i popularnost, koju više nikad nije izgubio, te je i u posleratnim izdanjima, kroz brojne specijalizovane listove, u potpunosti zadržao. Poslednjih godina ovaj strip najčešće objavljuje novosadska „Stripoteka”, koja je, takođe, prvi put publikovala pojedine, potpuno nepoznate epizode „Princa Valijanta”. Imajući u vidu značaj ovog ostvarenja u istoriji stripa, kao i reprezentativnost „Princa Valijanta” za novi stvaralački medij, novosadska izdavačka kuća „Forum”, u saradnji sa Izdavačkim zavodom „Jugoslavija” iz Beograda, priprema objavljivanje integralne verzije ovog stripa, remek-dela Herolda Fostera, u petnaest tomova. U ovih petnaest tomova, sukcesivno bi bio objavljen celokupni opus Herolda Fostera, uključujući i stotinak nedeljnih tabli „Srednjevekovnog zamka”, koji predstavlja nadopunu „Princa Valijanta`. Prvi tomovi ove serije trebalo bi da se pojave već tokom sledeće jeseni. Epizoda koju „Pegaz` pruža na uvid čitaocima u ovom broju prvi put je u originalu bila objavljivana od 9. maja do 5. septembra 1954. MAN DRA K MAĐIONIČAR Predratnim čitaocima „Mike Miša` Mandrak (Mandrake the Magicien) je bio jedan od najomiljenijih likova – baš kao i čitaocima širom sveta u to doba. Li Fok ga je kreirao gotovo dve godine pre Fantoma – „Mandrak` se, kao dnevni strip, pojavio 11. juna 1934., a kao nedeljni 3.-februara 1935. godine – i, kao i prethodni, uspeo da ga kroz sva iskušenja provede sve do ovih godina. Zamišljen najpre kao lik koji će posedovati čudotvorna svojstva, Mandrak je bio vrlo brzo sveden na proporcije veštog i šarmantnog iluzioniste – čoveka koji svoje hipnotičke sposobnosti koristi kao snažno i efikasno oružje. Kao i Fantom, i Mandrak je posvećeni borac protiv kriminalaca i otpadnika od durštva, mada, za razliku od Fantoma, u toj misiji nije vezan nikakvom polumističkom zakletvom. „Mandrak` je u predratnom periodu bio jedan od glavnih stripova na kojima se zasnivao prestiž „Mike Miša”, dok se, poslednjih godina, pojavljuje gotovo isključivo u „Politikinom zabavniku” i „Stripoteci`. Njegov tvorac, Li Fok, ostao je sve do danas pisac scenarija, dok su se crtači smenjivali – prvi je bio Fil Dejvis, sa kojim je od 1942. godine sarađivala Marta Dejvis, a poslednji u nizu je Fred Frederiksen. Epizodu koju „Pegaz` objavljuje u ovom broju – epizoda je poznata pod naslovom „Gospodar Dementora` – crtao je Fil Dejvis, a prvi put je, kao nedeljna verzija, objavljivana od 14. marta do 29. avgusta 1937. godine. FANTOM „Fantom` (Phantom) predstavlja prvog velikog maskiranog junaka u istoriji stripa, i, bar kad je jugoslovenska čitalačka publika u pitanju, dosad neprevaziđenog. Nastao je iz mašte Lija Foka, koji je pisac njegovih brojnih avantura ostao sve do naših dana – uprkos relativno čestim izmenama crtača koji su uobličavali Fokova scenarija. Crtač koji ga je prvi, 17. februara 1936. godine, uobličio, i koji mu je dao nezaboravni vizuelni izraz, bio je Rej Mur. Docnije ga je, sa mnogo manje uspeha, zamenio Tomas Mek Koj, koga je, opet, znatno uspešnije, nasledio Saj Beri. Rej Mur se u međuvremenu još nekoliko puta vraćao svom omiljenom liku, kako u dnevnim verzijama tako i u nedeljnim (nedeljna verzija startovala je 28. maja 1939. godine). Ponovo je „Mika Miš” bio list koji je, u godinama pred rat, držao sva prava na objavljivanje „Fantoma”, publikujući nekoliko među najboljim tadašnjim dnevnim i nedeljnim epizodama. U posleratnom razdoblju „Fantoma` je objavljivalo više listova, dok konačno, tokom poslednjih godina, nije počeo da gostuje isključivo na stranicama „Stripoteke” i „Politikinog zabavnika`. Crtač epizoda koje se danas u nas objavljuju uglavnom je Saj Beri, koji, po pravilu, verno sledi koncepcijski izmenjen lik čije pustolovine i dalje potpisuje Li Fok. Kao i većina drugih avanturističkih stripova rođenih tokom tridesetih godina, koji su uspeli da prežive sve mene vremena i ukusa, i „Fantom” se morao prilagoditi. Zadržavajući osnovnu pretpostavku na kojoj je kao lik sazdan – posvećeni borac protiv kriminala i nepravde uopšte – Fantom je danas lišen nekadašnje mističnosti koja ga je u potpunosti okruživala. Prihvatajući nova obeležja, i novi duh vremena, Fantom je danas lik mnogo bliži stvarnosti. Epizoda koju „Pegaz” objavljuje u ovom broju nastala je 1938. godine, i, kao i većina predratnih epizoda „Fantoma`, bila je prvi put objavljena u „Mika Mišu`. Žika Bogdanović je rođen 1932. u Beogradu. Publicista je, istoričar umetnosti, filolog i novinar. Tokom svoje višedecenijske karijere bavio se filmom (kao kritičar Borbe, dobitnik je nagrade za filmsku kritiku Beograd film 1962., takođe je bio direktor Jugoslovenske kinoteke), televizijom (kritičar NIN-a), politikom (reporter TANJUG-a), džezom (urednik i voditelj serijala „Svet džeza“ na Radio Beogradu), uredništvom (urednik kulture NIN-a, direktor izdavačkog zavoda Jugoslavija, glavni urednik mesečnika Liberal, osnivač i glavni urednik zadužbine „Ateneum“, osnivač i urednik mnogih književnih edicija kao što su „Kentaur“, „Plava ptica“, „Zenit“, „Polaris“…) i naravno stripom. Pokretač je jednog od najznačajnijih evropskih časopisa o teoriji i istoriji stripa Pegaz iz 1974. godine. Za svoj rad na polju strip teorije je nagrađen 1983. Nagradom „Andrija Maurović“, ali i 1992. nagradom „Maksim“ za životno delo na području teorije i istorije stripa. Autor je velikog broja stručnih knjiga, kao i romana, pripovetki, zbirki poezije, putopisa, eseja, monografija i studija iz pomenutih oblasti. Od gotovo dvadeset naslova iz različitih oblasti treba naglasiti one iz oblasti teorije stripa kao što su: Čudesni svet Đorđa Lobačeva iz 1975. godine, Aleks Rejmond ili poslednji put kada smo bili mladi iz 1975. godine, Umetnost i jezik stripa iz 1993. godine, Čardak ni na nebu ni na zemlji: nastanak i život beogradskog stripa 1934–1941. iz 2007. godine. Bio je član međunarodnog žirija Prix de la Presse za nagradu za najbolje publicističko delo godine u Evropi. Bavio se prevođenjem, a na tom polju je zapažen sa prevodima: Dž. R. R. Tolkina, Isaka Asimova, Karla Gustava Junga, Stanislava Lema, Artura Klarka i mnogih drugih. MG84 (L)

Prikaži sve...
1,490RSD
forward
forward
Detaljnije

PREKIDACI GREJANJA U KABINU U ISPRAVNOM STANJU SKINUTI SA FIAT MAREA 2001 GODISTE...

Prikaži sve...
1,500RSD
forward
forward
Detaljnije

PREKIDAC ZA SVA CETRI ZMIGAVCA U ISPRAVNOM STANJU SKINUT SA FIAT MAREA 2001 GODISTE...

Prikaži sve...
1,200RSD
forward
forward
Detaljnije

KABINSKO SVETLO U ISPRAVNOM STANJU SKINUTO SA FIAT MAREA 2001 GODISTE...

Prikaži sve...
1,200RSD
forward
forward
Detaljnije

PLASTIKA ZASTITA ZUPCASTOG KAISA SKINUTA SA FORD MONDEO 98 GODISTE 1800 KUBIKA DIZELA...

Prikaži sve...
1,000RSD
forward
forward
Detaljnije

OEM AUDI VOLKSWAGEN 1 komad Ključ 17mm za skidanje zavrtnjeva sa točkova Made in Austria Proizveden 07.1996 godine Stanje ispravno, estetika kao na slikama Potrebno očistiti površinsku koroziju i ofarbati ključ Kataloški broj: 4D0 012 219 - 4D0012219 FKF Odgovara za dosta modela, proverite po kataloškom broju AUDI VOLKSWAGEN SEAT ŠKODA a-90/su

Prikaži sve...
1,200RSD
forward
forward
Detaljnije

Sajla kvačila , Italijanska Odgovara za : FIAT CINQUECENTO (0,9) ( od 1992/02 ...) Kataloški broj : 22879 - 7680262 Dužina : 588/270 mm

Prikaži sve...
1,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Sajla gasa, Italijanska Dužina : 878 mm Kataloški brojevi : 22952 - 7736507 Odgovara za : FIAT PUNTO 55-60-75 ( od 1993/11 ... ), Fiat Punto 6 brz. FIAT PUNTO (176_) 55 1.1 1108 cm3 40 KW 54 KS 1993.09 - 1999.09 FIAT PUNTO (176_) 60 1.2 (176AP, 176AR, 176AQ, 176BB) 1242 cm3 44 KW 60 KS 1993.09 - 1999.09 FIAT PUNTO (176_) 75 1.2 1242 cm3 54 KW 73 KS 1993.10 - 1999.09 FIAT PUNTO (176_) 60 1.2 1242 cm3 43 KW 58 KS 1994.01 - 1999.09 FIAT PUNTO convertible (176_) 60 1.2 1242 cm3 43 KW 58 KS 1994.04 - 2000.06 FIAT PUNTO convertible (176_) 60 1.2 (176AR_, 176BR_) 1242 cm3 44 KW 60 KS 1995.05 - 2000.06

Prikaži sve...
1,750RSD
forward
forward
Detaljnije

************************************************************** Molimo Vas da nas kontaktirate putem kupindo poruka pre kupovine kako bi proverili da li jos uvek ima trazenog artikla i da se dogovorimo koji dan moze stici paket na adresu ili kada moze licno preuzimanje. Hvala. Srecna kupovina. ************************************************************** Figaro za kosu trostruki 110w FG electronics NOVO. Roba uvezena iz Austrije. **************** Garancija 2 godine. **************** Opis proizvoda: *Snaga: 110W *Podesavanje temperature 160-180 stepeni *PTC grejac *Keramicki premaz grejaca *360 stepeni rotirajuci kabal za napajanje ********************************************************* Kupovinom 4 ili vise stvari iz nase ponude besplatno saljemo posiljku. ********************************************************* ************************************ Uskoro 300 novih artikala u ponudi. ************************************ -------------------------------------------------------------- Ako imate neko pitanje slobodno pitajte odgovaram na poruke. -------------------------------------------------------------- ************************************************************** U ponudi preko 300 stvari pogledajte sve moje oglase. ************************************************************** Sve stvari su nove i zapakovane u originalna pakovanja. ************************************************************** Moguce je sve licno preuzeti ili slanje svim kurirskim sluzbama. ************************************************************** Srecna kupovina

Prikaži sve...
1,680RSD
forward
forward
Detaljnije

ELEKTRONSKI PREKIDACI ZA PODIZACE STAKLA PREDNJIH VRATA U ISPRAVNOM STANJU SKINUTI SA CITROENA SAKSO 98 GODISTE I CENA JE PO KOMAFDU PA KOJI VAM TREBA...

Prikaži sve...
1,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Sajla gasa, Italijanska Odgovara za FIAT RITMO 130 TC ABARTH ( od 1982 do 1985/05 ) Od broja šasije 2836830 ... Kataloški broj : 5981882

Prikaži sve...
1,600RSD
forward
forward
Detaljnije

PREKIDAC PLINSKOG UREDJAJA SKINUT SA CITROENA SAKSO 98 GODISTE A VEROVATNO ODGOVARA I ZA DRUGE AUTOMOBILE NA KOJIMA JE POSTAVLJEN TAKAV PREKIDAC...

Prikaži sve...
1,000RSD
forward
forward
Detaljnije

LEZAJEVI PREDNJEG TOCKA, QH (QWB255) SET, KOMPLET ZA JEDAN TOCAK. Spoljni precnik 1 : 65 mm Unutrasnji precnik 1 : 34,9 mm Sirina 1 : 19,2 mm Spoljni precnik 2 : 50 mm Unutrasnji precnik 2 : 21,4 mm Sirina 2 : 18,6 mm Odgovaraju za sledece modele MERCEDES : MERCEDES-BENZ 123 coupe (C123) 230 CE (123.243) 2299 100 136 1980.04 - 1985.12 MERCEDES-BENZ 123 coupe (C123) 230 C (123,043) 2307 80 109 1977.05 - 1980.04 MERCEDES-BENZ 123 coupe (C123) 280 C (123,050) 2746 115 156 1977.03 - 1980.03 MERCEDES-BENZ 123 coupe (C123) 280 CE 2746 136 185 1977.03 - 1985.11 MERCEDES-BENZ 123 coupe (C123) 280 CE 2746 130 177 1977.09 - 1979.08 MERCEDES-BENZ 123 coupe (C123) 300 C Turbo-D (123,153) 2998 92 125 1981.09 - 1985.07 MERCEDES-BENZ 123 sedans (W123) 200 (123.020) 1988 69 94 1976.02 - 1980.08 MERCEDES-BENZ 123 sedans (W123) 200 1988 62 84 1976.02 - 1980.08 MERCEDES-BENZ 123 sedans (W123) 200 D (123,120) 1988 40 55 1976.07 - 1979.02 MERCEDES-BENZ 123 sedans (W123) 200 D 1988 44 60 1979.03 - 1985.11 MERCEDES-BENZ 123 sedans (W123) 200 (123.220) 1996 80 109 1980.06 - 1985.11 MERCEDES-BENZ 123 sedans (W123) 200 1996 74 101 1980.06 - 1985.11 MERCEDES-BENZ 123 sedans (W123) 220 D (123,126) 2197 44 60 1976.01 - 1979.02 MERCEDES-BENZ 123 sedans (W123) 220 D 2197 49 67 1977.01 - 1979.03 MERCEDES-BENZ 123 sedans (W123) 230 E (123.223) 2299 100 136 1980.04 - 1985.12 MERCEDES-BENZ 123 sedans (W123) 230 (123.023) 2307 80 109 1976.02 - 1981.03 MERCEDES-BENZ 123 sedans (W123) 240 D (123,123) 2399 48 65 1976.02 - 1979.02 MERCEDES-BENZ 123 sedans (W123) 240 D (123,123) 2399 53 72 1979.03 - 1985.11 MERCEDES-BENZ 123 sedans (W123) 250 (123.026) 2525 95 129 1976.02 - 1979.10 MERCEDES-BENZ 123 sedans (W123) 250 (123.026) 2525 103 140 1979.10 - 1985.07 MERCEDES-BENZ 123 sedans (W123) 280 (123.030) 2746 115 156 1976.02 - 1981.08 MERCEDES-BENZ 123 sedans (W123) 280 E (123.033) 2746 136 185 1976.02 - 1985.11 MERCEDES-BENZ 123 sedans (W123) 280 E 2746 130 177 1976.08 - 1981.08 MERCEDES-BENZ 123 sedans (W123) 300 D (123,130) 2998 59 80 1976.02 - 1980.07 MERCEDES-BENZ 123 sedans (W123) 300 D (123,130) 2998 65 88 1979.03 - 1985.11 MERCEDES-BENZ 123 sedans (W123) 300 Turbo-D (123,133) 2998 92 125 1981.08 - 1985.07 MERCEDES-BENZ 123 T-model (S123) 200 T 1997 80 109 1980.11 - 1985.11 MERCEDES-BENZ 123 T-model (S123) 200 T (123,280) 1997 74 101 1980.11 - 1985.11 MERCEDES-BENZ 123 T-model (S123) 230 TE (123.283) 2299 100 136 1980.04 - 1985.11 MERCEDES-BENZ 123 T-model (S123) 230 T (123,083) 2307 80 109 1977.09 - 1980.03 MERCEDES-BENZ 123 T-model (S123) 240 T D 2399 48 65 1977.09 - 1979.02 MERCEDES-BENZ 123 T-model (S123) 240 T D (123,183) 2399 53 72 1979.03 - 1985.12 MERCEDES-BENZ 123 T-model (S123) 250 T (123,086) 2525 95 129 1978.05 - 1979.10 MERCEDES-BENZ 123 T-model (S123) 250 T (123,086) 2525 103 140 1978.05 - 1982.08 MERCEDES-BENZ 123 T-model (S123) 280 TE (123.093) 2746 136 185 1977.09 - 1985.11 MERCEDES-BENZ 123 T-model (S123) 300 T D (123,190) 2998 59 80 1977.09 - 1985.10 MERCEDES-BENZ 123 T-model (S123) 300 T D (123,190) 2998 65 88 1979.03 - 1985.11 MERCEDES-BENZ 123 T-model (S123) 300 T Turbo-D (123.193) 2998 92 125 1980.10 - 1985.11 MERCEDES-BENZ HENSCHEL 2-t 207 1.8 1767 51 69 1973.02 - 1977.12 MERCEDES-BENZ S-CLASS (W116) 280 S (116.020) 2746 118 160 1972.08 - 1980.07 MERCEDES-BENZ S-CLASS (W116) 280 S (116.020) 2746 115 156 1972.08 - 1980.07 MERCEDES-BENZ S-CLASS (W116) 280 SE, SEL (116.024) 2746 136 185 1972.08 - 1980.07 MERCEDES-BENZ S-CLASS (W116) 280 SE, SEL (116.024) 2746 130 177 1972.08 - 1980.07 MERCEDES-BENZ S-CLASS (W116) 350 SE, SEL (116.028, 116.029) 3499 147 200 1972.08 - 1976.02 MERCEDES-BENZ S-CLASS (W116) 350 SE, SEL (116.028, 116.029) 3499 143 194 1976.03 - 1980.03 MERCEDES-BENZ S-CLASS (W116) 350 SE, SEL (116.028, 116.029) 3499 151 205 1976.03 - 1980.03 MERCEDES-BENZ S-CLASS (W116) 450 SE, SEL (116.032) 4520 165 224 1973.01 - 1980.04 MERCEDES-BENZ S-CLASS (W116) 450 SE, SEL (116.033) 4520 160 218 1975.12 - 1980.04 MERCEDES-BENZ S-CLASS (W116) 450 SEL 6.9 (116.036) 6834 210 286 1975.07 - 1980.03 MERCEDES-BENZ S-CLASS (W126) 260 SE (126.020) 2599 122 166 1985.09 - 1991.06 MERCEDES-BENZ S-CLASS (W126) 260 SE (126.020) 2599 118 160 1985.09 - 1991.06 MERCEDES-BENZ S-CLASS (W126) 280 SE, SEL (126.022, 126.023) 2746 136 185 1979.10 - 1985.07 MERCEDES-BENZ S-CLASS (W126) 280 S (126.021) 2746 115 156 1979.12 - 1985.07 MERCEDES-BENZ S-CLASS (W126) 300 SE, SEL (126.024, 126.025) 2960 138 188 1985.09 - 1989.12 MERCEDES-BENZ S-CLASS (W126) 300 SE, SEL (126.024, 126.025) 2960 132 180 1986.01 - 1991.06 MERCEDES-BENZ S-CLASS (W126) 380 SE, SEL (126.032, 126.033) 3818 160 218 1980.09 - 1981.10 MERCEDES-BENZ S-CLASS (W126) 380 SE, SEL (126.032) 3839 150 204 1981.10 - 1985.08 MERCEDES-BENZ S-CLASS (W126) 500 SE, SEL (126.036) 4973 177 241 1979.12 - 1985.08 MERCEDES-BENZ S-CLASS (W126) 500 SE, SEL (126.036) 4973 170 231 1979.12 - 1985.08 MERCEDES-BENZ S-CLASS (W126) 500 SE, SEL (126.036) 4973 180 245 1985.09 - 1991.06 MERCEDES-BENZ S-CLASS (W126) 500 SE, SEL (126.036) 4973 164 223 1985.09 - 1991.06 MERCEDES-BENZ S-CLASS coupe (C126) SEC 380 (126,043) 3839 150 204 1981.10 - 1985.07 MERCEDES-BENZ S-CLASS coupe (C126) SEC 500 (126,044) 4973 170 231 1981.10 - 1985.08 MERCEDES-BENZ S-CLASS coupe (C126) SEC 500 (126,044) 4973 195 265 1985.09 - 1991.06 MERCEDES-BENZ S-CLASS coupe (C126) SEC 500 (126,044) 4973 180 245 1985.09 - 1991.06 MERCEDES-BENZ S-CLASS coupe (C126) SEC 500 (126,044) 4973 164 223 1985.10 - 1991.06 MERCEDES-BENZ T1 Bus (602) 308 D 2.3 2299 60 82 1989.06 - 1996.02 MERCEDES-BENZ T1 Bus (602) 308 D 2.3 2299 58 79 1990.05 - 1996.02 MERCEDES-BENZ T1 Bus (602) 310 DEN 2.9 2874 70 95 1989.06 - 1996.02 MERCEDES-BENZ T1 Bus (602) 310 DEN 2.9 2874 72 98 1990.06 - 1996.02 MERCEDES-BENZ T1 Bus (B601) 210 2.3 2298 70 95 1982.07 - 1990.01 MERCEDES-BENZ T1 Bus (B601) 210 2.3 2298 77 105 1989.05 - 1996.02 MERCEDES-BENZ T1 Bus (B601) 208 D 2.3 (601.371, 601.372, 601.376, 601.377) 2299 58 79 1988.10 - 1996.02 MERCEDES-BENZ T1 Bus (B601) 208 D 2.3 2299 60 82 1988.10 - 1996.02 MERCEDES-BENZ T1 Bus (B601) 208 2.3 2307 63 86 1977.05 - 1982.12 MERCEDES-BENZ T1 Bus (B601) 207 D 2.4 (601.371, 601.376, 601.377) 2376 53 72 1982.07 - 1990.01 MERCEDES-BENZ T1 Bus (B601) 207 D 2.4 (601.371, 601.372, 601.376, 601.377) 2404 48 65 1977.05 - 1982.12 MERCEDES-BENZ T1 Bus (B601) 210 D 2.8 2874 72 98 1988.11 - 1996.02 MERCEDES-BENZ T1 Bus (B601) 210 D 2.8 2874 70 95 1988.11 - 1996.02 MERCEDES-BENZ T1 Bus (B601) 209 D 2.9 2998 65 88 1982.12 - 1990.01 MERCEDES-BENZ T1 Platform / Chassis (601) 210 2.3 2298 70 95 1977.04 - 1989.10 MERCEDES-BENZ T1 Platform / Chassis (601) 208 D 2.3 2299 58 79 1988.11 - 1996.02 MERCEDES-BENZ T1 Platform / Chassis (601) 208 D 2.3 2299 60 82 1989.06 - 1996.02 MERCEDES-BENZ T1 Platform / Chassis (601) 210 2.3 2307 63 86 1977.04 - 1989.10 MERCEDES-BENZ T1 Platform / Chassis (601) 207 D 2.4 2399 53 72 1977.12 - 1989.10 MERCEDES-BENZ T1 Platform / Chassis (601) 207 D 2.4 2404 48 65 1977.04 - 1982.12 MERCEDES-BENZ T1 Platform / Chassis (601) 210 D 2.9 2874 70 95 1988.11 - 1996.02 MERCEDES-BENZ T1 Platform / Chassis (601) 210 D 2.8 2874 72 98 1988.11 - 1996.02 MERCEDES-BENZ T1 Platform / Chassis (601) 209 D 2.9 2998 65 88 1982.12 - 1990.01 MERCEDES-BENZ T1 Platform / Chassis (B602) 308 D 2.3 2299 58 79 1989.06 - 1996.02 MERCEDES-BENZ T1 Platform / Chassis (B602) 308 D 2.3 2299 60 82 1989.06 - 1996.02 MERCEDES-BENZ T1 Platform / Chassis (B602) 307 D 2.4 2399 48 65 1977.04 - 1983.01 MERCEDES-BENZ T1 Platform / Chassis (B602) 307 D 2.4 2399 53 72 1982.06 - 1990.01 MERCEDES-BENZ T1 Platform / Chassis (B602) 310 D 2.9 2874 72 98 1989.06 - 1996.02 MERCEDES-BENZ T1 Platform / Chassis (B602) 310 D 2.9 2874 70 95 1989.06 - 1996.02 MERCEDES-BENZ T1 Platform / Chassis (B602) 309 D 3.0 2998 65 88 1982.10 - 1990.01 MERCEDES-BENZ T1 Box (601, 611) 210 2.3 2298 70 95 1982.07 - 1996.02 MERCEDES-BENZ T1 Box (601, 611) 210 2.3 2298 77 105 1989.05 - 1996.02 MERCEDES-BENZ T1 Box (601, 611) 208 D 2.3 2299 60 82 1988.10 - 1996.02 MERCEDES-BENZ T1 Box (601, 611) 208 D 2.3 2299 58 79 1988.11 - 1996.02 MERCEDES-BENZ T1 Box (601, 611) 207 D 2.4 2399 53 72 1982.06 - 1990.01 MERCEDES-BENZ T1 Box (601, 611) 210 D 2.8 2874 70 95 1988.10 - 1996.02 MERCEDES-BENZ T1 Box (601, 611) 210 D 2.8 2874 72 98 1988.10 - 1996.02 MERCEDES-BENZ T1 Box (601, 611) 209 D 2.9 2998 65 88 1982.12 - 1990.01 MERCEDES-BENZ T1 Box (B602) 308 D 2.3 2299 58 79 1988.11 - 1996.02 MERCEDES-BENZ T1 Box (B602) 308 D 2.3 2299 60 82 1989.06 - 1996.02 MERCEDES-BENZ T1 Box (B602) 307 D 2.4 2399 53 72 1982.10 - 1990.01 MERCEDES-BENZ T1 Box (B602) 310 D 2.9 2874 70 95 1989.06 - 1996.02 MERCEDES-BENZ T1 Box (B602) 310 D 2.9 2874 72 98 1989.06 - 1996.02 MERCEDES-BENZ T1 Box (B602) 309 D 3.0 2998 65 88 1982.10 - 1990.01

Prikaži sve...
1,540RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj