Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
76-100 od 12871 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
FLERT KABLI SPULNA VOLANA U ISPRAVNOM STANJU SKINUTA SA FIAT MAREA 2001 GODISTE...
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
ELEKTRONSKI PREKIDAC PODIZACA STAKLA PREDNJA DESNA SUVOZACEVA VRATA SKINUT SA FIAT MAREA 2001 GODISTE...
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
ZADNJI BRISAC SKINUT SA FORDA MONDEA 98 GODISTE KARAVANA...
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
NOSAC GIBNJA ZA VOZILO FIAT 126P,MARKE AKRON,MA 2081
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
CEV OD KOCIONOG SERVA PA DO USISNE GRANE U ISPRAVNOM STANJU SA NEPOVRATNIM VENTILOM SKINUTO SA MERCEDESA A 140 99 GODINA PROIZVODNJE...
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
SAJLA GASA U ISPRAVNOM STANJU SKINUTA SA FIAT MAREA 2001 GODISTE 2000 KUBIKA BENZINCA PETAK MOTOR...
Kao novo Izbor najvažnijih Manojlovićevih dela Todor `Todoš` Manojlović (Veliki Bečkerek, 17. februar 1883 — Zrenjanin, 27. maj 1968)[1] bio je srpski književnik, književni i likovni kritičar i teoretičar i dramski pisac koji je svojom prvom dramom „Centrifugalni igrač“ (1930. godine) postavio temelje moderne srpske drame. Jedan je od najvećih evropejaca srpske moderne kulture.[2] Todor Manojlović Datum rođenja 17. februar 1883. Mesto rođenja Veliki Bečkerek, Austrougarska Datum smrti 27. mart 1968. (85 god.) Mesto smrti Zrenjanin, SFR Jugoslavija Porodica Uredi Todor Manojlović kao dete Todor Potiče iz ugledne i bogate srpske bečkerečke porodice Manojlović, koja je stanovala u Pupinovoj ulici. Todorovi roditelji bili su: otac Nikola Niko Manojlović advokat i Sofija Manojlović rođ. Petrović. Smrt ih je uzela u isti mah, umrli su dan za danom, `od teške bolesti`, nakon 19 godina srećnog braka. Niko je umro 6. decembra, a Soka sutradan 7. decembra 1899. godine. Ostali su iznenada bez roditelja njihovi sinovi Todor i Ivan. Brigu o njima preuzeli su Sofijine sestre Linka Krsmanović i Olga Putić, te brat Joca Petrović. Školovanje Uredi Školovao se Toša kao stipendista `Avramovićeve zaklade`, jedne od 50 bogoslovskih stipendija pri srpskoj patrijaršiji u Sremskim Karlovcima. Počev od 1894. godine, kada je već bio gimnazist u Velikom Bečkereku. Stipendija je iznosila 300 f. godišnje, a on je bio čak šta više rođak zaveštačev.[3] Učio je najpre prava u varoši Nađvaradu, gde se družio sa nekoliko godina starijim mađarskim pesnikom Adi Endreom. Zajedno osnivaju grupu pisaca i umetnika nazvanu `Holnap` (Sutra). To je bila njegova `ulaznica` u književno-umetnički svet, koji će ga potpuno zaokupirati. Od 1910. godine U Minhenu studira istoriju umetnosti, i iz tog vremena je korespondencija sa bečkim književnikom Stefanom Cvajgom. Predstojeće predratne godine bezbrižno provodi u Temišvaru, Firenci, Rimu, Veneciji gde sa oduševljenjem proučava na licu mesta, staru umetnost i njene stvaraoce. Svoj prvi tekst na srpskom jeziku objavljuje 1913. godine u Letopisu Matice srpske. Reč je o prikazu prve knjige Isidore Sekulić: `Saputnici`, koji je napisao pod uplivom poznanika, pesnika Jovana Dučića.[4] Završio je Filozofski fakultet – odsek istorije umetnosti u Bazelu 1914. godine. Stvaralaštvo Uredi Prvi svetski rat ga je zatekao u Italiji. Godine 1916. odlazi na Krf kao dobrovoljac[1], sarađuje u Srpskim novinama i Zabavniku. Od 1920. do 1924. godine bio je sekretar Opere, zatim bibliotekar Senata i profesor beogradske Umetničke akademije. Bio je 1931. godine, kratko i burno, urednik Letopisa Matice srpske u Novom Sadu.[1] Sarađivao je sa mnogim književnim listovima i časopisima, uz veoma zapaženu prevodilačku aktivnost. Odlikovan je, između ostalih nagrada, Palmom Francuske akademije. Napisao je veliki broj pesama, eseja, članaka i kritika koje su obuhvatile sve oblasti umetničkog stvaralaštva. Od drama se izdvajaju: „Centrifugalni igrač“, Katinkini snovi, Nahod Simeon, Opčinjeni kralj, San zimske noći, Comedia dell arte. Između dva svetska rata živi u Beogradu, i učestvuje u javnom životu kao kulturni poslenik. Bio je sekretar Beogradske opere i sekretar Matice srpske i urednik njenog `Letopisa` u Novom Sadu. Bio je bibliotekar Senata od 1931. do 1941. godine. [1]Predavao je istoriju umetnosti na beogradskoj Umetničkoj akademiji.[5] Intenzivno je pratio umetničke događaje i pisao likovne kritike. Sudovi koje je u ovim tekstovima izrekao, povodom izložbi najznačajnijih jugoslovenskih slikara, poslužili su za današnju periodizaciju u likovnoj umetnosti 20. veka. Likovne kritike Todora Manojlovića objavljene su u redakciji Jasne Jovanov, u izdanju Gradske biblioteke Zrenjanin. U zavičaju Uredi Spomen-ploča na kući u Zrenjaninu u kojoj je Todor Manojlović živeo po povratku iz Beograda Stare dane, od 1945. godine taj `večiti neženja` provodi u rodnom Zrenjaninu. Stanuje zajedno sa neudatom polusestrom Verom Putić, u ulici Maksima Gorkog 31 (danas Ulica vojvode Petra Bojovića). Bio je član srpskog PEN kluba, a pod stare dane dobija niz književnih priznanja. Udruženje književnika Srbije mu dodeljuje nagradu za životno delo januara 1968. godine. Umro je ubrzo 27. marta 1968. godine, i sahranjen u porodičnoj grobnici na Tomaševačkom groblju u Zrenjaninu. Na kući gde je stanovao i umro postavljena je spomen-ploča.[6] Pesme drame kritika eseji pozoriste avangarda Međuratna književnost Srpska avangarda Srpski modernizam Moderna poezija Toša Miloš Crnjanski
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
JEDNO OD TANJIH CREVA MISLIM DA JE ISLO NEGDE NA FILTER VAZDUHA SKINUTO SA PEZO 306 98 GODISTE 1400 KUBIKA BENZINCA...
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
T10 led sijalice canbus - extra jake - U ponudi dva modela cena 1000 din. par
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Renault Laguna 2, 8200000099, 8200001111, 8200003209, kaseta, futrola za naočare plus tri rukohvata za plafon. IK - 2920 - K25
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Skinuto sa modela 98` godište u ispravnom stanju. Može slanje kurirskom službom.
1962 Krusevac Retko Najveći deo života proveo je u Kruševcu (vreme okupacije, posleratne godine, sve do smrti). Bio je upravnik Narodne biblioteke u Kruševcu (1955–1967) i jedan od osnivača Književnog kluba `Bagdala`. Od 1967. godine odlučio da bude slobodni književnik. Branislav L. Lazarević (Beograd, 2. XII 1910 – Kruševac, 23. II 1989), bio je jedan od najznamenitijih literarnih imena kruševačke čaršije. Osnovnu školu pohađao je u Trsteniku, Stopanji i Nišu (1917–1920), nižu gimnaziju u Sremskim Karlovcima, Kruševcu i Skoplju (1920–1925), a stručnu tehničku školu u Beogradu, Zagrebu i Sarajevu (1930–1937). Od 1939. do 1952. radio u Skoplju, Kruševcu, Kraljevu, Ovčar Banji, Užicu. Jedan je od osnivača Književnog kluba Bagdale. Od 15. aprila 1959. do kraja 1968. bio glavni urednik časopisa i Bagdaline edicije `Mala biblioteka`. Član srpskog PEN kluba, Udruženja književnika Srbije. U centru grada 1957. godine Branislav L. Lazarević sa ćerkom Glavno umetničko opredeljenje Lazareviću je poezija, mada je napisao i nekoliko novela i roman `Katarina` (u nastavcima objavljen u časopisu Bagdala, 1960). Uspešno se ogledao u književnosti za decu pa su neke njegove pesme dugo godina bile na spisku lektire za niže razrede osnovne škole. Zastupljen u više pesničkih antologija, prevođen na mnoge jezike. Objavljivao u gotovo svim jugoslovenskim listovima, časopisima i drugim publikacijama (od 1927. sve do smrti). Objavio 36 naslova knjiga, u vremenu od 1927. do 1987. godine. Brojni su prilozi i na stranim jezicima, kao i knjige. Nadrealizam bagdala poezija xx veka posleratna srpska
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
OEM ratkapna 14 cola 1 komad sa slike Original za Volkswagen Golf 4 (typ 1J) hatchback iz 1998god Stanje kao na slikama, ima oštećenja i ogrebotina, neki nosači imaju oštećenja, nedostaje parče plastike i znak je mestimično korodirao Ratkapna ima originalnu žicu Navedena cena je za 1 komad sa slike Kataloški broj: 1J0601147L - 1J0 601 147 L g4/sdi/su
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Skinuto sa modela 2001 godište u ispravnom stanju. Može slanje kurirskom službom.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
AMORTIZERI GEPEK VRATA U DOBROM STANJU SKINUTI SA JUGO FLORIDE 2000 TO GODISTE I CENA JE ZA OBA...
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
ISPRAVNI U DOBROM STANJU cena po komadu
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Skinut sa modela 98` godište u ispravnom stanju. Može slanje kurirskom službom.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Polovni krajevi spone potpuno ispravni Skinuti sa Nemackog vozila cuvano za rezervu. 1000 din komad .
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Skinuto sa modela 2001 godište u ispravnom stanju. Može slanje kurirskom službom.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
LEVA VOZACEVA VRATA BRAVA KOJA KOPCA NA STUB U ISPRAVNOM STANJU SKINUTA SA OPEL KADETA SUZE 91 GODISTE TIP 5 VRATA...
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
PREDNJI SILEN BLOK, STABILIZATOR - MOOG Belgijski Odgovara za : BMW 5 (E34) Kataloški broj : 31 35 1 133 738 MOOG BM-SB-6758 PREDNJA OSOVINA Visina [mm]:60,5 Unutrašnji promer [mm]:22 Odgovara za sledeća vozila : BMW 5 (E34) 518 and 1796 83 113 1989.09 - 1994.04 BMW 5 (E34) 518 and 1796 85 115 1994.05 - 1995.08 BMW 5 (E34) 520 and 1990 95 129 1987.06 - 1990.09 BMW 5 (E34) 520 and 24V 1990 110 150 1990.04 - 1995.08 BMW 5 (E34) 524 td 2443 85 115 1988.03 - 1991.08 BMW 5 (E34) 525 and 2494 125 170 1988.02 - 1990.08 BMW 5 (E34) 525 and 24V 2494 141 192 1990.03 - 1995.08 BMW 5 (E34) 525 tds 2497 105 143 1991.09 - 1995.08 BMW 5 (E34) 525 td 2497 85 115 1993.03 - 1995.08 BMW 5 (E34) 530 and 2986 138 188 1988.01 - 1990.04 BMW 5 (E34) 530 and V8 2997 160 218 1992.09 - 1995.12 BMW 5 (E34) 535 and 3430 155 211 1987.11 - 1993.02 BMW 5 (E34) M5 3535 232 315 1988.09 - 1992.03 BMW 5 (E34) M5 3795 250 340 1992.01 - 1995.07 BMW 5 (E34) 540 and V8 3982 210 286 1992.09 - 1995.12 BMW 5 Touring (E34) 518 and 1796 83 113 1993.04 - 1994.04 BMW 5 Touring (E34) 518 and 1796 85 115 1994.05 - 1996.07 BMW 5 Touring (E34) 518 g 1796 85 115 1996.02 - 1996.07 BMW 5 Touring (E34) 520 and 1990 110 150 1991.07 - 1996.07 BMW 5 Touring (E34) 525 and 2494 141 192 1991.07 - 1996.07 BMW 5 Touring (E34) 525 tds 2497 105 143 1991.12 - 1996.07 BMW 5 Touring (E34) 525 td 2497 85 115 1993.03 - 1996.07 BMW 5 Touring (E34) 530 and 2997 160 218 1992.09 - 1996.07 BMW 5 Touring (E34) M5 3795 250 340 1992.04 - 1995.07 BMW 5 Touring (E34) 540 and 3982 210 286 1993.09 - 1996.07
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Silen blokovi (2x) zadnje osovine, Nemački, Prodaju se u paru, Dužina : 66,5 mm Unutrašnji promer : 15,5 mm Spoljni promer : 62,5 mm ZADNJA OSOVINA, na obe strane, Odgovaraju za BMW 3 (E36) modele : BMW 3 (E36) 316 i 1596 cm3 73 KW 100 KS 1991.03 - 1993.08 BMW 3 (E36) 316 i 1596 cm3 75 KW 102 KS 1993.09 - 1998.05 BMW 3 (E36) 318 tds 1665 cm3 66 KW 90 KS 1995.01 - 1998.02 BMW 3 (E36) 318 i 1796 cm3 83 KW 113 KS 1990.09 - 1993.08 BMW 3 (E36) 318 i 1796 cm3 85 KW 115 KS 1993.09 - 1998.11 BMW 3 (E36) 320 i 1991 110 150 1991.01 - 1998.02 BMW 3 (E36) 325 i 2494 141 192 1990.09 - 1995.12 BMW 3 (E36) 323 i 2494 125 170 1995.05 - 1998.11 BMW 3 (E36) 325 td 2497 85 115 1991.09 - 1998.02 BMW 3 (E36) 325 tds 2497 105 143 1993.05 - 1998.02 BMW 3 (E36) 328 i 2793 142 193 1995.01 - 1998.04 BMW 3 coupe (E36) 316 i 1596 75 102 1993.09 - 1998.11 BMW 3 coupe (E36) 320 i 1991 110 150 1991.12 - 1998.11 BMW 3 coupe (E36) 325 i 2494 141 192 1991.10 - 1995.02 BMW 3 coupe (E36) 323 i 2494 125 170 1995.05 - 1999.04 BMW 3 coupe (E36) 328 i 2793 142 193 1995.01 - 1999.04 BMW 3 kabriolet (E36) 318 i 1796 85 115 1994.03 - 1999.11 BMW 3 kabriolet (E36) 320 i 1991 110 150 1993.12 - 1999.11 BMW 3 kabriolet (E36) 325 i 2494 141 192 1993.03 - 1995.08 BMW 3 kabriolet (E36) 323 i 2494 125 170 1995.05 - 1999.11 BMW 3 kabriolet (E36) 328 i 2793 142 193 1995.01 - 1999.11 BMW 3 Touring (E36) 316 i 1596 75 102 1997.03 - 1999.05 BMW 3 Touring (E36) 318 tds 1665 66 90 1995.03 - 1999.04 BMW 3 Touring (E36) 318 i 1796 85 116 1995.09 - 1999.04 BMW 3 Touring (E36) 320 i 1991 110 150 1995.01 - 1999.04 BMW 3 Touring (E36) 323 i 2494 125 170 1995.12 - 1999.04 BMW 3 Touring (E36) 325 tds 2497 105 143 1995.03 - 1999.04 BMW 3 Touring (E36) 328 i 2793 142 193 1995.02 - 1999.04
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
PODIZACI STAKLA ZADNJIH VRATA U ISPRAVNOM STANJU SKINUTI SA OPEL KADETA SUZE 91 GODISTE MODEL SA 5 VRATA I CENA JE PO KOMADU PA KOJI VAM TREBA...
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
PREDNJE DESNO STAKLO VRATA SKINUTO SA OPEL KADETA SUZE KARAVANA 91 GODISTE TIP 5 VRATA I U DOBROM JE STANJU...
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Mazda 6, kuka za šlepanje.Odgovara i za Renault Laguna 2, nazad bi mogla da bude malo duža, ali može i nazad da se ušrafi samo malo dira branik.. 3K - 0591 - 1S-KWM6-2