Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
51-75 od 34816 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
Odlično očuvano za ovaj tip knjige Kao na slikama Ljub. Ivanović Izdavač : Državna štamparija Beograd Godina : 1928. Povez : mek Predgovor Bogdan Popović Ljubomir Ljuba Ivanović (Beograd, 12. mart 1882 – Beograd, 22. novembar 1945) Kao prvi srpski slikar koji je zapostavio, a zatim i potpuno napustio, rad bojom i sav se predao crtanju olovkom i rezanju crnobelih gravira, Ljubomir Ivanović je rodonačelnik savremene škole srpskog umetničkog crteža i moderne grafike. Zahvaljujući njemu, crtež u srpskoj umetnosti razvio se od pomoćne discipline u samostalnu. Umetničko školovanje je započeo tokom poslednje godine rada Kutlikove škole (1899), da bi nastavio kod Riste i Bete Vukanović, kao i u Minhenu (1905/09). Veoma rano, 1903. godine, objavljuje crteže u Novoj Iskri i Politici. Po povratku u Beograd dobija mesto nastavnika „večernjeg akta i crtanja glave” u Umetničko-zanatskoj školi, a od osnivanja Akademije likovnih umetnosti (1939) nastavlja pedagoški rad kao redovni profesor na Odseku grafike. Njegov opus započinje uljanim slikama, danas, nažalost, retkim jer je većina propala u Prvom svetskom ratu. U početku uporedo radi ulja i crteže, rado slika ljudsku figuru, naročito u enterijeru, što je kasnije skoro potpuno zanemario u korist crtanja predela i tvorevina ljudskih ruku: ruševina starih zdanja, trošnih kuća s doksatima, usamljenih vodenica, palata nekadašnjih patricija. „Uljane slike radio je s grafičkim osećanjem, a u izvođenju crteža bio je privučen slikarskim asocijacijama”, primetio je Veljko Petrović. Visoka vrednost i virtuoznost njegovog stvaralaštva zbog izuzetne individualnosti ne pripada nijednom određenom stilu, mada je najbliže tradicijama impresionizma, za koji ga vezuju treperava igra senki na krošnjama i lišću drveća i prolazna raspoloženja u retkim figuralnim kompozicijama s temama iz svakodnevnog života. Za njega je to bio put da grafitom ostvari slikarske vrednosti i da skalom belih i crnih tonova dočara utisak polihromije. Svoje crteže jugoslovenskih predela, južne Srbije i Šumadije, Pariza, izlagao je na mnogim izložbama, a u periodu između dva svetska rata objavljeni su u nekoliko tematskih mapa. ЈУЖНА СРБИЈА цртежи Љубомира Ивановића Државна штампарија Краљевине Срба , Хрвата и Словенаца , Београд , 1928. 4 листа са предговором и садржајем 40 репродукција црно белих Меке корице Димензије књиге 24 x 34,5 cm Istorija srpskog slikarstva Srpski slikari crtež prve polovine 20. xx veka Antikvarne knjige stara retka srpska knjiga
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
KOMPLET DIZNI SA NOSACEM U ISPRAVNOM STANJU SKINUTE SA PEZO 306 98 GODISTE 1400 KUBIKA BENZINCA...
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
KLIPOVI SA HILZNAMA I KARIKAMA U KOMPLETU SKINUTO SA STRANCA U ODLICNOM STANJU SVE MOTOR BIO BAS DOBAR SKINUTO SA CITROEN SAKSO 98 GODISTE 1100 KUBIKA BENZINAC 98 GODISTE...
Sastav: Spoljašnost: Prirodna koža Unutrašnjost: Prirodna koža/Tekstil Đon: EVA (penasta supstanca koja daje mekoću) Opis: Ženske kožne čizme u crnoj boji, dužine iznad kolena sa pertlama i kaišem Noa Noir je brend sa snažnim fokusom na vizuelnoj estetici, vanvremenskom stilu i tihom samopouzdanju. Nenametljivo ali sigurno odaje prefinjen ukus, prepoznatljiv pečat i dobar kvalitet.
Sastav: Spoljašnost: Prirodna koža Unutrašnjost: Prirodna koža/Tekstil Opis: Kožne ženske ravne čizme u kamel boji na pertlanje sa bočnim kaiševima Noa Noir je brend sa snažnim fokusom na vizuelnoj estetici, vanvremenskom stilu i tihom samopouzdanju. Nenametljivo ali sigurno odaje prefinjen ukus, prepoznatljiv pečat i dobar kvalitet.
Sastav: Spoljašnost: Prirodna koža Unutrašnjost: Prirodna koža/Tekstil Đon: EVA (penasta supstanca koja daje mekoću) Opis: Duge kožne ženske čizme u crnoj boji sa modernim i mekanim đonom Noa Noir je brend sa snažnim fokusom na vizuelnoj estetici, vanvremenskom stilu i tihom samopouzdanju. Nenametljivo ali sigurno odaje prefinjen ukus, prepoznatljiv pečat i dobar kvalitet.
JOVAN DUČIĆ SABRANA DELA I-V Biblioteka savremenih jugoslovenskih pisaca -knjuga prva: pesme sunca -knjuga druga:pesme ljubavi i smrti -knjuga treća i ćetvrta:carski soneti plave legende -knjiga peta: Gradovi i himere Izdavač: Narodna Prosveta Beograd između 2 rata (1929-1930) strana: 199+103+83+241 tvrdgog originalnog poveza, dimenzija: 19 cm na predlistu ispisan potpis i godina na nekim stranama tekst je podvlačen običnom i olovkom u boji neke strane su lepljene selotejpom stanje vrlo dobro.
ESTETIKA FOTOGRAFIJE GUBITAK I OSTATAK FRANSOA SULAŽ KULTURNI CENTAR BEOGRADA BEOGRAD 2OO8 FOTO ARTGET T E O R I A а) FOTOGRAFIJA - ESTETIKA ........................................................ R e f e r e n c e I. OD STVARNOSTI DO FOTOGRAFIČNOSTI II. FOTOGRAFSKO DELO III. FOTOGRAFSKA UMETNOST Ilustracije Broš Latinica Tiraž /s a m o/ 5OO 3 5 O stranica Pažnja !!! NEKORIŠĆENO GARANCIJA PERFEKT KONDICIJA: 1O Ekstra !!!
Sastav: Spoljašnost: Sintetika Unutrašnjost: Prirodna koža/Tekstil/Sintetika Đon:TRP (omogućava hod bez klizanja i dobru termičku izolaciju) Opis: Ženske duboke lakovane cipele u bordo boji na pertlanje Obuća je jedan od najvažnijih detalja koji upotpunjuje garderobu i pravim izborom modela i boje možete da skrenetu svu pažnju na sebe. Lumberjack, brend koji traje još od 1979. godine, biće vaš prvi izbor ukoliko želite visoko kvalitetan model italijanskog dizajna po prihvatljivoj ceni. U svom asortimanu nudi stilizovanu obuću za žene i izdržljivu i udobnu obuću za muškarce koji veruju svom stilu.
Potpuno nove nenošene Legero čizme br.36. Obuća je vrhunska, za suvo i vlažno vreme sa Gore-Tex Membranom od prirodne kože sa uloškom. Đonovi su od termo plastične gume, fleksibilni i lagani za hodanje. Udobne, kvalitetne i tople čizme. U radnji je njihova cena 18900 din.
Јован Дучић: ЛИРИКА прво издање Издање аутора, Питсбург, 1943.год. Меки повез, 55 страна, ћирилица. Очувано као на фотографијама. примедба аутора: ОВА КЊИГА ЈЕ ШТАМПАНА У ОГРАНИЧЕНОМ БРОЈУ ПРИМЕРАКА ДА СЕ РУКОПИС НЕ БИ ЗАТУРИО ПРИЛИКОМ ДАНАШЊЕГ РАТА. ОВЕ ДОСАД НЕШТАМПАНЕ ПЕСМЕ СПАДАЈУ У ЦИКЛУС `ВЕЧЕРЊЕ ПЕСМЕ` У I. КЊИЗИ `САБРАНИХ ДЕЛА`. РЕЂЕ У ПОНУДИ `Јован Дучић (Требиње, 15. фебруар 1874 — Гери, Индијана, САД, 7. април 1943) био је српски и југословенски песник, писац, дипломата и академик. У дипломатији је успешно службовао преко три деценије у неколико градова. Он је први југословенски дипломата са титулом амбасадора. Један је од најзначајнијих песника српског модернизма и најзначајнији лиричар. Био је и један од оснивача Народне одбране, националне невладине организације у Краљевини Србији. Прву збирку песама Дучић је објавио у Мостару 1901. године у издању мостарске „Зоре”, затим другу у Београду 1908. године у издању Српске књижевне задруге. Писао је доста и у прози: неколико литерарних есеја и студија о писцима, Благо цара Радована и песничка писма из Швајцарске, Грчке и Шпаније. О години рођења постоје спорови и нејасноће. Перо Слијепчевић наводи да је Дучић рођен, највероватније, 1872. године у Требињу. Већи број истраживача тврди да је рођен 1874. Светозар Ћоровић у својим сећањима наводи (према М. Милошевићу, Рани Дучић) да је Дучићева година рођења 1872. године. Датум рођења би могао да буде 15. јун или 15. јул. САНУ као датум рођења наводи 5/17. фебруар 1871. Према скорије пронађеним документима сматра се да је рођен 15. фебруара 1874. Дучићев отац Андрија био је трговац. Погинуо је у Херцеговачком устанку 1875. године, а сахрањен у Дубровнику. Мајка Јованка је умрла 1900. године. Поред Јована и Милене имала је двоје деце из првог брака са Шћепаном Глоговцем (Ристу и Соку). Основну школу учио је у месту рођења. Када се породица преселила у Мостар, уписује трговачку школу. Учитељску школу похађа у Сарајеву 1890—1891. године и Сомбору где матурира 1893. Учитељевао је кратко време по разним местима, између осталог у Бијељини, одакле су га аустроугарске власти протерале због патриотских песама „Отаџбина“ („Не трза те ужас б’једе, нит’ те трза ужас рана/Мирно спаваш, мила мајко, тешким санком успавана“) и „Ој Босно“. Због њих Дучић бива стављен под истрагу, а затим, у мају 1894. године, власти га протерују из града. Одмах након прогонства, Дучић је имао проблема да оствари нову учитељску службу, па се запошљава у манастирској школи у Житомислићу. Као учитељ ради у Мостару од 1895. до 1899. Члан је друштва Гусле. У друштву са Шантићем створио је књижевни круг и покренуо часопис Зора. Последње године боравка у Мостару, заједно са пријатељем и писцем Светозаром Ћоровићем, ухапшен је и отпуштен са посла. Исте године одлази на студије у Женеву, на Филозофско-социолошки факултет. Провео је скоро десет година на страни, највише у Женеви и Паризу. За то време одржава везе са пријатељима писцима из Мостара, упознаје Скерлића у Паризу, сарађује са многим листовима и часописима (Летопис, Зора, Српски књижевни гласник). На женевском универзитету је свршио права и потом се вратио у Србију. Године 1907. у Министарству иностраних дела Србије добија службу писара. Од 1910. је у дипломатској служби. Те године постављен је за аташеа у посланству у Цариграду, а исте године прелази на исти положај у Софији. Од 1912. до 1927. службује као секретар, аташе, а потом као отправник послова у посланствима у Риму, Атини, Мадриду и Каиру (1926—1927), као и делегат у Женеви у Друштву народа. Потом је привремено пензионисан. Две године касније враћен је на место отправника послова посланства у Каиру. Биран је за дописног члана Српске краљевске академије, а за редовног члана изабран је 1931. Следеће године постављен је за посланика у Будимпешти. Од 1933. до 1941. прво је посланик у Риму, потом у Букурешту, где је 1939. године постављен за првог југословенског дипломату у рангу амбасадора, а до распада Југославије посланик је у Мадриду. У доба инвазије и касније окупације Југославије 1941. године Јован Дучић је био опуномоћени посланик краљевине Југославије у Мадриду. Пошто је Шпанија признала НДХ, тиме прекинувши дипломатске односе с Југославијом, у јуну 1941. Дучић се повукао у неутралну Португалију, у Лисабон одакле је, у августу исте године отишао у САД у град Гери, Индијана, где је живео његов рођак Михајло. Од тада до своје смрти две године касније, водио је организацију у Илиноис , која je представљала српску дијаспору у Америци. За то време писао је песме, политичке брошуре и новинске чланке погођен развојем ситуације у Југославији и страдањем српског народа, осуђивао је геноцид над Србима који је вршила хрватска усташка влада. Свечано амбасадорско одело Јована Дучића, Музеј Херцеговине у Требињу Умро је 7. априла 1943. у Герију. Његови посмртни остаци пренесени су исте године у порту српског православног манастира Светог Саве у Либертивилу, САД. Његова жеља је била да га сахране у његовом родном Требињу. Ова последња жеља Јована Дучића испуњена је 22. октобра 2000 када је поново сахрањен у Херцеговачкој Грачаници. Прву збирку песама објавио је у Мостару 1901. у издању мостарске Зоре, затим другу у Београду 1908. у издању Српске књижевне задруге, као и две књиге у сопственом издању, стихови и песме у прози – Плаве легенде и Песме. Писао је доста и у прози: неколико литерарних есеја и студија о писцима, Благо цара Радована и песничка писма из Швајцарске, Грчке, Шпаније итд. Биран је за дописног члана Српске краљевске академије, а за редовног члана изабран је 1931. године.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Novo novo novo
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Garnitura zaptivača glave motora, Italijanska Odgovara za : * IVECO 150 NC 17 - 159 NC 17 kamion motor 8360.03 8101 ccm. 159 HP 6 cyl. 115 mm prečnik * OM 150/17 - 159/17 kamion motor 8360.03 od 1977 ....
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Garnitura dihtunga, Italijanska Bez dihtunga glave motora, Odgovara za IVECO modele : IVECO 180 E 24 Eurotech MOTOR 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, od 1992 ... 190 E 31 Eurotrakker motor 8210.42 V 13798 cc. 310 HP Cyl. 6 137 mm bore size, od 1992 ... 190 E 31 H-Y motor 8210.22 L/K 13798 cc. 310 HP Cyl. 6 137 mm bore size, od 1989 ... 190 E 37 Eurotrakker motor 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, od 1992 ... 190 E 42 H-W Eurotech/Star/Trakker, motor 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, od 1992 ... 190.36 Turbo Star engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1989 ... 240 E 42 P/PS Eurotech-Eurostar, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 240.36 TRU-Turbo Star- Turbo Tech, engine 8210.42 L/K, 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1989 ... 260 E 37 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 260 E 42 H-W Eurotech/Star/Trakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 260.36 Turbo Star engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1988 ... 380 E 31 H-W Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 380 E 37 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 380 E 42 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 400 E 31 H-T Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 400 E 37 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 400 E 42 H-W Eurotech/Star/Trakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 410 E 37 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 410 E 42 H Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 440 E 37 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 440 E 42 T-TZ Eurotech/Star/Trakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 720 E 31 Eurotrakker, engine 8210.42 V 13798 cc. 310 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 720 E 37 H-T Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 720 E 42 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ...
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Zaptivaci motora, Italijanski Odgovaraju za FIAT 643 N-N1-T-T1-RP od 1963 ... Motor 220