Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
101-125 od 62747 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
101-125 od 62747 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Auto i moto
  • Tag

    Obuća
  • Tag

    Beletristika
  • Tag

    Torbice
  • Cena

    4,000 din - 14,999 din

Potpuno nove nenošene Legero čizme br.36. Obuća je vrhunska, za suvo i vlažno vreme sa Gore-Tex Membranom od prirodne kože sa uloškom. Đonovi su od termo plastične gume, fleksibilni i lagani za hodanje. Udobne, kvalitetne i tople čizme. U radnji je njihova cena 18900 din.

Prikaži sve...
11,990RSD
forward
forward
Detaljnije

SENZOR TEMPERATURE RASHLADNE TEČNOSTI EDS/EPS II sensor oznake A 000 542 91 18 za Mercedes Actros Benz original Made in Germany Ulazni napon: 24v Deo je iz 2000-te godine. . . stajao u garaži 10-tak godina, kada je skinut sa kamiona radio je. Lično Bg ili slanje post ex.

Prikaži sve...
4,700RSD
forward
forward
Detaljnije

Novo novo novo

Prikaži sve...
8,900RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjige su dobro očuvane.Peti deo je u tvrdom povezu. ,,Rođen je 7. jula 1922. u Zagrebu kao sin Đorđa Medakovića, ekonomiste, i Anastasije, domaćice. Deda po ocu mu je bio Bogdan Medaković, a pradeda Danilo Medaković. Gimnaziju je završio 1941. u Sremskim Karlovcima. Od 1942. do kraja rata živeo kao izbeglica u Beogradu gde je radio u Muzeju kneza Pavla, a nakon rata radio je u Muzeju grada Beograda, Ministarstvu za nauku i kulturu i Saveznom zavodu za zaštitu spomenika kulture. Studirao je istoriju umetnosti na Filozofskom fakultetu u Beogradu. Kao asistent radio je na istorijskom institutu SAN od 1952. do 1954. Pred komisijom akademije doktorirao je disertacijom Grafika srpskih štampanih knjiga XV-XVII veka 1954. godine (štampana u izdanjima akdemije 1958). Potom je prešao na Filozofski fakultet u Beogradu gde je ostao do penzionisanja 1982. godine. Godine 1958. Medaković je boravio na tromesečnoj specijalizaciji u Nemačkoj, a 1964/65. godine postao je stipendista fondacije Alexander von Humbolt i tu godinu proveo je mahom na radu u Zentral institut Kunstgeschichte u Minhenu. Dopisni član SANU postao je 1972. a redovni 1981. godine. Bio je dekan Filozofskog fakulteta, sekretar odeljenja istorijskih nauka SANU, generalni sekretar SANU, kao i predsednik SANU (1999-2003). Godine 2001. izabran je za redovnog člana naučnog društva Leibnic Societ u Berlinu. Dejan Medaković (2007) U Matici srpskoj u Novom Sadu rukovodio je programom istraživanja u oblasti istorije umetnosti. Odmah posle osnivanja Odeljenja za likovne umetnosti Medaković je 1964. godine postao sekretar ovog Odeljenja, a istovremeno i član Predsedništva i tu dužnost je vršio do 1986. godine. Bio je član Saveta Matice srpske. Uređivao je časopis Zbornik za likovne umetnosti Matice srpske. Od pokretanja Zbornika za likovne umetnosti Matice srpske, 1965. Medaković je glavni urednik ovog časopisa, od kojeg je izašlo 30 tomova. On predstavlja prvi časopis kod Srba posvećen isključivo istoriji umetnosti. U svom istraživanju interesovao se za široki raspon tema od srednjovekovne umetnosti do modernog slikarstva, ali je težište njegovog rada na srpskom baroknom slikarstvu, srpskim kulturnim prilikama u 18. veku i srpskom slikarstvu u 19. veku. Stvarao je i u oblasti književnosti. Pisao je sve vrste naučnih radova od eseja, prikaza i prigodnih reagovanja na politička i umetnička dešavanja do monografija i sintetičkih pregleda. Njegove studije su brižljivo inventarisane i sabrane u nekoiko knjiga. U knjizi Srpski slikari 18. veka. Likovi i dela (Novi Sad, 1968) sabrana je 21 studija o slikarima od Žefarovića do Jovanovića. U knjizi Putevi srpskog baroka objavljeno je 25 studija o baroknoj umetnosti. Veliki broj studija objavljen je u knjigama Svedočenja (1984), Istraživači srpskih starina (1985) i Barok kod Srba (1988). Pisao je i celovite preglede za Istoriju srpskog naroda (četvrta, peta i šesta knjiga) i u knjigama Srpska umetnost u 18. veku (1980) i Srpska umetnost u 19. veku (1981). Bavio se i pitanjima vezanim za pojedine crkvene spomenike: o Hilandaru (1978), Savinama (1978), Sent Andreji (1982) i dr. Objavio je i knjigu Letopis Srba u Trstu (1987). Beogradski izdavačko-grafički zavod (BIGZ) je izdao pet knjiga Medakovićeve proze pod nazivom Efemeris - hronika jedne porodice (I – 1990, II – 1991, III – 1992, IV – 1993, V – 1994) za koje je dobio Oktobarsku nagradu Beograda za Efemeris, nagradu za životno delo Zadužbine „Jakov Ignjatović” za Efemeris II i nagradu Beogradskog izdavačko-grafičkog zavoda za Efemeris III. Godine 1994. dobio je izvanredni Zlatni beočug Beograda i Narodne biblioteke za najčitaniju knjigu u Srbiji. Njegova supruga je bila pijanistkinja Vera Veljkov. Sin mu je dirigent Pavle Medaković.``

Prikaži sve...
4,450RSD
forward
forward
Detaljnije

Zaptivaci motora, Italijanski Bez dihtunga glave motora, Odgovara za IVECO modele, motori 8210.22 IVECO 190 E 31 H-Y motor 8210.22.800 13798 cc. 310 HP Cyl. 6 137 mm prečnik, od 1989 ... 380 E 31 H-W motor 8210.22.800 13798 cc. 310 HP Cyl. 6 137 mm prečnik, od 1989 ... 400 E 31 H-T motor 8210.22.800 13798 cc. 310 HP Cyl. 6 137 mm prečnik, od 1989 ...

Prikaži sve...
9,900RSD
forward
forward
Detaljnije

Garnitura zaptivača motora, bez dihtunga glave motora - Italijanska Odgovara za : IVECO 175.24 RSU motor 8460.21 9500 cc. 240 HP Cyl. 6 120 mm bore size od 1987 ... 190.24 TRU motor 8460.21 9500 cc. 240 HP Cyl. 6 120 mm bore size od 1987 ... 190.26 TRU motor 8460.21 9500 cc. 240 HP Cyl. 6 120 mm bore size od 1987 ... 190.26 TRU Turbotech motor 8460.41 9500 cc. 300 HP Cyl. 6 120 mm bore size od 1987 ... 190.32 GV-TRU-Turbo Tech motor 8460.41 9500 cc. 300 HP Cyl. 6 120 mm bore size od 1987 ... 220.32 TRU - Turbotech motor 8460.41 9500 cc. 320 HP Cyl. 6 120 mm bore size od 1987 ... 240.26 TRU - Turbo Tech motor 8460.21 9500 cc. 240 HP Cyl. 6 120 mm bore size od 1987 ... 240.26 TRU - Turbo Tech motor 8460.41 9500 cc. 300 HP Cyl. 6 120 mm bore size od 1987 ... 240.32 Turbo Tech motor 8460.41 9500 cc. 320 HP Cyl. 6 120 mm bore size od 1987 ... 260.32 Turbo Tech motor 8460.41 9500 cc. 320 HP Cyl. 6 120 mm bore size od 1987 ... 370 S 24 Turbocity Bus engine 8460.21 9500 cc. 240 HP Cyl. 6 120 mm bore size from 1987 ... 380.29/35 Eurorider Bus engine 8460TCA 9500 cc. 290 HP Cyl. 6 120 mm bore size 380.29/35/HD Euroclass Bus engine 8460.41 9500 cc. 290 HP Cyl. 6 120 mm bore size 480.10/12.21 Turbocity Bus engine 8460.21 9500 cc. 210 HP Cyl. 6 120 mm bore size from 1987 ... 490 Euro Turbocity Bus engine 8460.21 9500 cc. Cyl. 6 120 mm bore size 510.24 Turbocity Bus engine 8460.21 9500 cc. 240 HP Cyl. 6 120 mm bore size from 1987 ... 580.10/12.21 Turbocity Bus engine 8460.21 9500 cc. 210 HP Cyl. 6 120 mm bore size 590 E 22 Euro Bus engine 8460.21 9500 cc. 220 HP Cyl. 6 120 mm bore size

Prikaži sve...
9,900RSD
forward
forward
Detaljnije

Garnitura zaptivača glave motora, Italijanska Odgovara za : * IVECO 150 NC 17 - 159 NC 17 kamion motor 8360.03 8101 ccm. 159 HP 6 cyl. 115 mm prečnik * OM 150/17 - 159/17 kamion motor 8360.03 od 1977 ....

Prikaži sve...
8,500RSD
forward
forward
Detaljnije

visina platforme napred 3 cm, pozadi 7 cm

Prikaži sve...
6,990RSD
forward
forward
Detaljnije

- Automatski punjač akumulatora sa 5 automatskih, pametnih programa za punjenje, - Omogućava punjenje akumulatora automobila, motora, brodova, radnih mašina, - Može se koristiti za klasične olovne akumulatore, akumulatore sa gelom ili akumulatore sa staklenim vlaknima, - Poseduje niz zaštita koje osiguravaju bezbedno korištenje, - Ugrađeni LCD displej sa voltmetrom i plavim osvetljenjem omogućava uvek jasno očitavanje podataka, - Isporučuje se sa štipaljkama i prstenastim priključcima. TEHNIČKI PODACI: - Namena: Za klasične olovno-kiselinske akumulatore, akumulatore sa gelom bez održavanja, akumulatore sa staklenim vlaknima, - Ulazni napon: 230VAC, - Izlazni napon: 6-12 VDC, - Struja punjenja 1.2-120Ah/0.8-3.8A, - Zaštita od obrnutog polariteta, - Zaštita od kratkog spoja, - Zaštita od pregrevanja, - Zaštita od neispravnog akumulatora, punjenje u više nivoa, automatsko impulsno odstranjivanje sulfata, regeneracija starijih akumulatora, - Pribor: Promenljivi priključak za punjenje (štipaljka ili prstenasti), - Dimenzije: 185x47x70mm.

Prikaži sve...
4,545RSD
forward
forward
Detaljnije

Ispravan modul.

Prikaži sve...
5,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Garnitura dihtunga, Italijanska Bez dihtunga glave motora, Odgovara za IVECO modele : IVECO 180 E 24 Eurotech MOTOR 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, od 1992 ... 190 E 31 Eurotrakker motor 8210.42 V 13798 cc. 310 HP Cyl. 6 137 mm bore size, od 1992 ... 190 E 31 H-Y motor 8210.22 L/K 13798 cc. 310 HP Cyl. 6 137 mm bore size, od 1989 ... 190 E 37 Eurotrakker motor 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, od 1992 ... 190 E 42 H-W Eurotech/Star/Trakker, motor 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, od 1992 ... 190.36 Turbo Star engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1989 ... 240 E 42 P/PS Eurotech-Eurostar, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 240.36 TRU-Turbo Star- Turbo Tech, engine 8210.42 L/K, 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1989 ... 260 E 37 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 260 E 42 H-W Eurotech/Star/Trakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 260.36 Turbo Star engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1988 ... 380 E 31 H-W Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 380 E 37 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 380 E 42 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 400 E 31 H-T Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 400 E 37 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 400 E 42 H-W Eurotech/Star/Trakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 410 E 37 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 410 E 42 H Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 440 E 37 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 440 E 42 T-TZ Eurotech/Star/Trakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 720 E 31 Eurotrakker, engine 8210.42 V 13798 cc. 310 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 720 E 37 H-T Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 720 E 42 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ...

Prikaži sve...
9,500RSD
forward
forward
Detaljnije

JEFTINO, Moderne Skupocene Italy, plaćene 24 000, prava KOŽA, Lakovane, Lagane poznate skupe firme GIORGIO FABIANI Italija kupljene u u Ušću Vrlo Lepo i Atraktivno stoje, Skupocene i KVALITETNE - kratko nošene Izrađene od Prave KOŽE Broj 39 Kupljene za 24 000 din, prodajem za 6.000 din. Odlične, kratko nošene, bez oštećenja. Lična kupovina u centru BG ili Posle uplate šaljem kurirskim službom.

Prikaži sve...
6,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Prednja glavcina L/D sa Abs-om skinuta sa Opel Astre H 2006 god.

Prikaži sve...
4,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Skinuto sa stranca model 2002 godište, remontovan, ispitan i spreman za montažu. Odgovara na modela lybra i delta. Može slanje kurirskom službom.

Prikaži sve...
5,100RSD
forward
forward
Detaljnije

Zaptivaci motora, Italijanski Odgovaraju za FIAT 643 N-N1-T-T1-RP od 1963 ... Motor 220

Prikaži sve...
8,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Samo jednom prilikom nošene elegantne salonke, kao nove. Izrađene su od kombinacije glatke kože i prevrnute ili antilop kože crne boje sa detaljima od puder roze boje. Visina štikle 10 cm Na njima stoji oznaka veličine 8 1/2, dužina gazišta od samog kraja do kraja je oko 26 cm, korisno gazište oko 25-25,5 cm. Veoma efektne, ne propustite.

Prikaži sve...
5,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Skinuto sa modela 2003 godište u ispravnom stanju, motor lepo palio, radio. Cena je za komplet, može slanje kurirskom službom.

Prikaži sve...
13,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Kupljene u Nemačkoj (Boots by boots). Nošene 2 puta. Izuzetno ocuvane. Duzina gazista 24,5cm. Cena u prodavnici 300e.

Prikaži sve...
9,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Korpa, lamela i druk ležaj GM-ov fabrički. Skinuto sa Opel Astre H 1.7 CDTi 2006 god.

Prikaži sve...
6,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Org deo za kamion Mercedes Actros benz-starije generacije. Oznaka 387 317 05 74 Made in Germany. Iz 2002 godine, nadjen u garaži, ne znam čemu služi. Opis na internetu: Zavrtanj, reza koja je deo seta za vešanje kabine, deo za vozačevu kabinu. Na stranim sajtovima košta 110$ Otvoreno samo radi slikanja. Dimenzije date na slikama. Lično preuzimanje Bg ili slanje post ex.

Prikaži sve...
4,700RSD
forward
forward
Detaljnije

OEN 2004-Q3 — CITROË N OEN 2004-Q5 — CITROË N OEN 2050-49 — CITROË N OEN 2050-50 — CITROË N OEN 2050-E1 — CITROË N OEN 2050-Z4 — CITROË N OEN 9464866180 — FIAT OEN 9567207287 — FIAT OEN 9567207487 — FIAT OEN 2004-Q2 — PEUGEOT OEN 2004-Q4 — PEUGEOT OEN 2050-50 — PEUGEOT OEN 2050-E6 — PEUGEOT OEN 2050-Z3 — PEUGEOT OEN 2051-70 — PEUGEOT OEN 2051-V6 — PEUGEOT FIAT Ducato II Van (230L) (Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) FIAT Ducato II Minibus (230) (Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) FIAT Ducato II Platform/Chassis (230) (Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) EUGEOT Boxer Van (230) (Year of Construction 06.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) PEUGEOT Boxer Platform / Chassis (230) (Year of Construction 06.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) CITROË N Relay I Minibus (230) (Year of Construction 02.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) CITROË N Relay I Van (230) (Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) CITROË N Relay I Platform / Chassis (230) (Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) 2.0, Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 1998 ccm, 109 PS

Prikaži sve...
7,910RSD
forward
forward
Detaljnije

Novo******* Novo******Novo******Novo***** Muske patike RIEKER ,antistres program obuce. VEOMA UDOBNA OBUCA !!!!!! Pogledajte i moje ostale oglase !!!!!! OBAVEZNO PRE KUPOVINE PROVERITI STANJE BROJEVA

Prikaži sve...
8,043RSD
forward
forward
Detaljnije

Novo******* Novo******Novo******Novo***** Zenske patike Imac Italy ,izradjene od koze , kozna mekana tabanica. VEOMA UDOBNA OBUCA !!!!!! Pogledajte i moje ostale oglase !!!!!! OBAVEZNO PRE KUPOVINE PROVERITI STANJE BROJEVA POGLEDAJTE NASU KOMPLETNU PONUDU https://www.kupindo.com/Clan/Planika-Stil-Loznica/SpisakPredmeta

Prikaži sve...
5,920RSD
forward
forward
Detaljnije

Skinuto sa stranca, komplet remontovan u odličnom stanju, ispitan i spreman za montažu. Odgovara za modele alfa romeo 147 i 156 sa 1.6, 1.8 i 2.0 twin spark benzin motore. Može slanje kurirskom službom.

Prikaži sve...
5,100RSD
forward
forward
Detaljnije

Patike po magacinskoj ceni u slučaju da broj ne odgovara moguća je zamena Novo

Prikaži sve...
4,500RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj