Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
76-100 od 45120 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
OVAJ ARTIKAL NE ŠALJEM U INOSTRANSTVO !!! I AM NOT SENDING THIS ITEM ABROAD !!! Я НЕ ОТПРАВЛЯЮ ЭТОТ ТОВАР ЗА ЗАРУБЕЖ !!! 48695) Praktična ruska gramatika / izdao Nikolaj Greč. Izdavač : Štamparija Carskog peterburškog prosvetnog doma Godina: 1827 Prvo izdanje Stranica : VIII + 579 Veličina 20,7 x 13,3 cm U Vrlo dobrom stanju. Originalne korice epohe. Blok je čist i dobro očuvan. Sa svim kompletnim tabelama. O pravopisu i izgovoru reči, interpunkciji , kombinaciji reči i rečenica, o pojedinim delovima govora. Practical Russian grammar / published by Nikolai Grech. Publisher : Printing houses of the Imperial St. Petersburg Educational Home Year : 1827 First edition Page : VIII + 579 Size 20,7 x 13,3 cm Very good condition In the original epoch cover. The block is clean and well preserved. With all the complete tables. About spelling and pronunciation of words, punctuation (including the short sign - “quotation mark”, put on the letter “and”), the combination of words and sentences, about individual parts of speech. ПРАКТИЧЕСКАЯ РУССКАЯ ГРАММАТИКА , Николаем Гречем , Санктпетербург 1827 Практическая русская грамматика / изданная Николаем Гречем. Типографи Императорскаго Санктпетербурскаго Воспитателнаго Дома Год: 1824, страни VIII,+ 579 формат 20,7 x 13,3 cm, В оригинальной эпохе обложка. Блок чистый и хорошо сохранился. Со всеми полными таблицами. О правописании и произношении слов, знаках препинания (в т.ч. и знаке краткости — «кавыке», ставившемся на буквой «и»), о сочетании слов и предложений, об отдельных частях речи. težina 652 grama ;
Potpuno nove nenošene Legero čizme br.36. Obuća je vrhunska, za suvo i vlažno vreme sa Gore-Tex Membranom od prirodne kože sa uloškom. Đonovi su od termo plastične gume, fleksibilni i lagani za hodanje. Udobne, kvalitetne i tople čizme. U radnji je njihova cena 18900 din.
Јован Дучић: ЛИРИКА прво издање Издање аутора, Питсбург, 1943.год. Меки повез, 55 страна, ћирилица. Очувано као на фотографијама. примедба аутора: ОВА КЊИГА ЈЕ ШТАМПАНА У ОГРАНИЧЕНОМ БРОЈУ ПРИМЕРАКА ДА СЕ РУКОПИС НЕ БИ ЗАТУРИО ПРИЛИКОМ ДАНАШЊЕГ РАТА. ОВЕ ДОСАД НЕШТАМПАНЕ ПЕСМЕ СПАДАЈУ У ЦИКЛУС `ВЕЧЕРЊЕ ПЕСМЕ` У I. КЊИЗИ `САБРАНИХ ДЕЛА`. РЕЂЕ У ПОНУДИ `Јован Дучић (Требиње, 15. фебруар 1874 — Гери, Индијана, САД, 7. април 1943) био је српски и југословенски песник, писац, дипломата и академик. У дипломатији је успешно службовао преко три деценије у неколико градова. Он је први југословенски дипломата са титулом амбасадора. Један је од најзначајнијих песника српског модернизма и најзначајнији лиричар. Био је и један од оснивача Народне одбране, националне невладине организације у Краљевини Србији. Прву збирку песама Дучић је објавио у Мостару 1901. године у издању мостарске „Зоре”, затим другу у Београду 1908. године у издању Српске књижевне задруге. Писао је доста и у прози: неколико литерарних есеја и студија о писцима, Благо цара Радована и песничка писма из Швајцарске, Грчке и Шпаније. О години рођења постоје спорови и нејасноће. Перо Слијепчевић наводи да је Дучић рођен, највероватније, 1872. године у Требињу. Већи број истраживача тврди да је рођен 1874. Светозар Ћоровић у својим сећањима наводи (према М. Милошевићу, Рани Дучић) да је Дучићева година рођења 1872. године. Датум рођења би могао да буде 15. јун или 15. јул. САНУ као датум рођења наводи 5/17. фебруар 1871. Према скорије пронађеним документима сматра се да је рођен 15. фебруара 1874. Дучићев отац Андрија био је трговац. Погинуо је у Херцеговачком устанку 1875. године, а сахрањен у Дубровнику. Мајка Јованка је умрла 1900. године. Поред Јована и Милене имала је двоје деце из првог брака са Шћепаном Глоговцем (Ристу и Соку). Основну школу учио је у месту рођења. Када се породица преселила у Мостар, уписује трговачку школу. Учитељску школу похађа у Сарајеву 1890—1891. године и Сомбору где матурира 1893. Учитељевао је кратко време по разним местима, између осталог у Бијељини, одакле су га аустроугарске власти протерале због патриотских песама „Отаџбина“ („Не трза те ужас б’једе, нит’ те трза ужас рана/Мирно спаваш, мила мајко, тешким санком успавана“) и „Ој Босно“. Због њих Дучић бива стављен под истрагу, а затим, у мају 1894. године, власти га протерују из града. Одмах након прогонства, Дучић је имао проблема да оствари нову учитељску службу, па се запошљава у манастирској школи у Житомислићу. Као учитељ ради у Мостару од 1895. до 1899. Члан је друштва Гусле. У друштву са Шантићем створио је књижевни круг и покренуо часопис Зора. Последње године боравка у Мостару, заједно са пријатељем и писцем Светозаром Ћоровићем, ухапшен је и отпуштен са посла. Исте године одлази на студије у Женеву, на Филозофско-социолошки факултет. Провео је скоро десет година на страни, највише у Женеви и Паризу. За то време одржава везе са пријатељима писцима из Мостара, упознаје Скерлића у Паризу, сарађује са многим листовима и часописима (Летопис, Зора, Српски књижевни гласник). На женевском универзитету је свршио права и потом се вратио у Србију. Године 1907. у Министарству иностраних дела Србије добија службу писара. Од 1910. је у дипломатској служби. Те године постављен је за аташеа у посланству у Цариграду, а исте године прелази на исти положај у Софији. Од 1912. до 1927. службује као секретар, аташе, а потом као отправник послова у посланствима у Риму, Атини, Мадриду и Каиру (1926—1927), као и делегат у Женеви у Друштву народа. Потом је привремено пензионисан. Две године касније враћен је на место отправника послова посланства у Каиру. Биран је за дописног члана Српске краљевске академије, а за редовног члана изабран је 1931. Следеће године постављен је за посланика у Будимпешти. Од 1933. до 1941. прво је посланик у Риму, потом у Букурешту, где је 1939. године постављен за првог југословенског дипломату у рангу амбасадора, а до распада Југославије посланик је у Мадриду. У доба инвазије и касније окупације Југославије 1941. године Јован Дучић је био опуномоћени посланик краљевине Југославије у Мадриду. Пошто је Шпанија признала НДХ, тиме прекинувши дипломатске односе с Југославијом, у јуну 1941. Дучић се повукао у неутралну Португалију, у Лисабон одакле је, у августу исте године отишао у САД у град Гери, Индијана, где је живео његов рођак Михајло. Од тада до своје смрти две године касније, водио је организацију у Илиноис , која je представљала српску дијаспору у Америци. За то време писао је песме, политичке брошуре и новинске чланке погођен развојем ситуације у Југославији и страдањем српског народа, осуђивао је геноцид над Србима који је вршила хрватска усташка влада. Свечано амбасадорско одело Јована Дучића, Музеј Херцеговине у Требињу Умро је 7. априла 1943. у Герију. Његови посмртни остаци пренесени су исте године у порту српског православног манастира Светог Саве у Либертивилу, САД. Његова жеља је била да га сахране у његовом родном Требињу. Ова последња жеља Јована Дучића испуњена је 22. октобра 2000 када је поново сахрањен у Херцеговачкој Грачаници. Прву збирку песама објавио је у Мостару 1901. у издању мостарске Зоре, затим другу у Београду 1908. у издању Српске књижевне задруге, као и две књиге у сопственом издању, стихови и песме у прози – Плаве легенде и Песме. Писао је доста и у прози: неколико литерарних есеја и студија о писцима, Благо цара Радована и песничка писма из Швајцарске, Грчке, Шпаније итд. Биран је за дописног члана Српске краљевске академије, а за редовног члана изабран је 1931. године.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Novo novo novo
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Garnitura zaptivača glave motora, Italijanska Odgovara za : * IVECO 150 NC 17 - 159 NC 17 kamion motor 8360.03 8101 ccm. 159 HP 6 cyl. 115 mm prečnik * OM 150/17 - 159/17 kamion motor 8360.03 od 1977 ....
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Garnitura dihtunga, Italijanska Bez dihtunga glave motora, Odgovara za IVECO modele : IVECO 180 E 24 Eurotech MOTOR 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, od 1992 ... 190 E 31 Eurotrakker motor 8210.42 V 13798 cc. 310 HP Cyl. 6 137 mm bore size, od 1992 ... 190 E 31 H-Y motor 8210.22 L/K 13798 cc. 310 HP Cyl. 6 137 mm bore size, od 1989 ... 190 E 37 Eurotrakker motor 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, od 1992 ... 190 E 42 H-W Eurotech/Star/Trakker, motor 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, od 1992 ... 190.36 Turbo Star engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1989 ... 240 E 42 P/PS Eurotech-Eurostar, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 240.36 TRU-Turbo Star- Turbo Tech, engine 8210.42 L/K, 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1989 ... 260 E 37 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 260 E 42 H-W Eurotech/Star/Trakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 260.36 Turbo Star engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1988 ... 380 E 31 H-W Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 380 E 37 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 380 E 42 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 400 E 31 H-T Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 400 E 37 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 400 E 42 H-W Eurotech/Star/Trakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 410 E 37 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 410 E 42 H Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 440 E 37 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 440 E 42 T-TZ Eurotech/Star/Trakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 720 E 31 Eurotrakker, engine 8210.42 V 13798 cc. 310 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 720 E 37 H-T Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 720 E 42 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ...
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Zaptivaci motora, Italijanski Odgovaraju za FIAT 643 N-N1-T-T1-RP od 1963 ... Motor 220
-
Odeća, obuća i aksesoari chevron_right Obuća za žene
– Proizvođač: Le Babe | Zemlja porekla: Italija | Uvoznik: Lady Di d.o.o. | Materijal spolje: Koža | Materijal unutra: Koža | Đon: Koža | Obuća za suvo vreme
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Skinuto sa modela 2003 godište u ispravnom stanju, motor lepo palio, radio. Cena je za komplet, može slanje kurirskom službom.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Sportski volan Rallyman precnik 330 mm, debljina 29mm legura aluminijuma oblozena tvrdom gumom masa volana 850 grama masa prirubnice 440 grama precnik srednjeg otvora 65 mm hub (prirubnica , glava ) : visina 81mm precnik donji, prema osovini volana 70mm precnik konusa dole 22mm gore 19 mmm sitno nazubljen hub (prirubnica ) gornji precnik 90 mm prirubnica pricvrcsena srafovima: 6 srafova 6mm imbus 4mm razmak izmedju rupa 37mm , popreko 73 mm
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
OEN 2004-Q3 — CITROË N OEN 2004-Q5 — CITROË N OEN 2050-49 — CITROË N OEN 2050-50 — CITROË N OEN 2050-E1 — CITROË N OEN 2050-Z4 — CITROË N OEN 9464866180 — FIAT OEN 9567207287 — FIAT OEN 9567207487 — FIAT OEN 2004-Q2 — PEUGEOT OEN 2004-Q4 — PEUGEOT OEN 2050-50 — PEUGEOT OEN 2050-E6 — PEUGEOT OEN 2050-Z3 — PEUGEOT OEN 2051-70 — PEUGEOT OEN 2051-V6 — PEUGEOT FIAT Ducato II Van (230L) (Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) FIAT Ducato II Minibus (230) (Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) FIAT Ducato II Platform/Chassis (230) (Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) EUGEOT Boxer Van (230) (Year of Construction 06.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) PEUGEOT Boxer Platform / Chassis (230) (Year of Construction 06.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) CITROË N Relay I Minibus (230) (Year of Construction 02.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) CITROË N Relay I Van (230) (Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) CITROË N Relay I Platform / Chassis (230) (Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) 2.0, Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 1998 ccm, 109 PS
-
Odeća, obuća i aksesoari chevron_right Obuća za žene
– Proizvođač: Luca Grossi | Zemlja porekla: Italija | Uvoznik: Lady Di d.o.o. | Materijal spolje: Koža | Materijal unutra: Koža | Đon: Koža | Obuća za suvo vreme
BALKANSKI RAT 1912. Od broja 5 do broja 39 Od strane 65 do strane 622 (nedostaje nešto poslednjih listova - mislim dva ). A4 format. Požutela. Povez popustio pa ima pokušaja ojačavanja. Ima zacepljenih listova kao i listova sa rupicama i nešto malo podvlačenja. Mislim da je ovo prvo izdanje.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Zadnji trap za reno 4 sa ekscentrima sa kojima okretanjem srafa stelujete visinu zadnjeg trapa koji je neunistiv i koji je izradjen od kvalitetnog materjala odgovara za reno tl i gtl
Retko! Rikna otpala ali je sacuvana tako da je moze knjigovezac vratiti Unutra lepo očuvano kao na slikama Prelepe ilustracije Industrijski dizajn Published (city): Hamburg - Berlin Published (year): 1941 Format: 17,5×24,5 Binding: tvrdi Number of pages: 735 Industrija Trgovina Kraljevina Jugoslavija Ekonomija kraljevine Jugoslavije Jugoslovensko-nemački trgovinski promet Industrial design 30s yugoslavia deutsch germany serbia
UGOVOR O PRIJATELJSKOM SPORAZUMEVANJU IZMEĐU KRALJEVINE SRBA, HRVATA I SLOVENACA I FRANCUSKE, I POTPISAN U PARIZU 11. NOVEMBRA 1927. GODINE KONVENCIJA O ARBITRAŽI IZMEĐU KRALJEVINE SRBA, HRVATA I SLOVENACA I FRANCUSKE, POTPISANA U PARIZU 11. NOVEMBRA 1927. GODINE Izdavač: DRŽAVNA ŠTAMPARIJA KRALJEVINE SRBA, HRVATA I SLOVENACA Beograd Godina izdanja: 1927. Povez: broš Broj strana: 19 Pismo: ćirilica Stanje: dobro