Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
76-100 od 2342 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Priredili Filip Arijes i Žorž Dibi ISTORIJA PRIVATNOG ŽIVOTA 1 - 5. 1. Pol Ven, Piter Braun, Ivon Teber, Mišel Ruš, Evlin Patlažan ISTORIJA PRIVATNOG ŽIVOTA Od rimskog carstva do 1000. godine 2. Dominik Bartelemi, Filip Braunštajn, Filip Kontamin, Žorž Dibi, Šarl de La Ronsijer, Danijela Renjije-Boler ISTORIJA PRIVATNOG ŽIVOTA od feudalne Evrope do renesanse 3. Filip Arijes, Moris Emar, Nikol Kastan, Iv Kastan, Rože Šartije, Alen Kolon, Danijel Fabr, Arlet Farž, Žen-Luj Flandren, Madlen Foazil, Žak Želi, Žan Mari Gulmo, Fransoa Lebrun, Orest Renam, Žak Revel ISTORIJA PRIVATNOG ŽIVOTA od renesanse do prosvećenosti 4. Rože-Anri Geran, Alen Korben, An Marten-Fižije, Mišel Pero, Katrin Hal, Lin Hant ISTORIJA PRIVATNOG ŽIVOTA Od Francuske revolucije do Prvog svetskog rata 5. Sofi Bodi-Žandro, Žerar Vensan, Remi Levo, Kristina Orfali, Antoan Prost, Dominik Šnaper, Perina Simon-Naum ISTORIJA PRIVATNOG ŽIVOTA od Prvog svetskog rata do naših dana. Clio, 2000/2004. 5 knjiga, tvrd povez. 566 + 573 + 563 + 539 + 559 strana. Odlično očuvane. Izdavački poduhvat kuće SEUIL, petotomno delo Istorija privatnog života (prvi tom: Od rimskog carstva do godine hiljadite; drugi tom: Od feudalne Evrope do renesanse; treći tom: Od renesanse do veka prosvećenosti; četvrti tom: Od Francuske revolucije do Prvog svetskog rata; peti tom: Od Prvog svetskog rata do naših dana), predstavlja događaj u savremenoj istoriografiji. Prvi put je učinjen napor da se tokom dvadeset vekova istorije čovecanstva prati privatni život. Studija o privatnom nije zamišljena samo kao kontrast zvaničnom i javnom; ona se ne može svesti ni na individualno, intimno ili tajno, već obuhvata i ujedinjuje kroz specifičan kadar posmatranja sve ove sfere življenja, pokrećući najrazličitije teme, poput studija o detinjstvu, životu porodice ili smrti. Kako sami autori Istorije privatnog života ističu, ova knjiga je jedna vrsta avanture, posebno za one za koje je istorija putovanje u drugo, neophodan putokaz da izađemo iz sebe samih, shvaćen kao još jedna od mogućnosti traganja za budučnošću. Polazeći od obala Sredozemlja u doba Rimskog carstva, ovo grandiozno istraživanje obuhvata istoriju Evrope i anglosaksonskog sveta sve do naših dana, posmatrajući unutrašnji svet muškaraca i žena, njihove misli, osećanja, njihova tela, stavove i navike, kodove prema kojima su se odnosili prema životu, njihove tragove i znakove, sastavljajući na taj način „privatne slike“. Najveća imena „nove istorije“, zajedno sa plejadom sjajnih mladih stručnjaka, kroz dva milenijuma istorije oslikali su ove kadrove „privatnog“, posmatrajući ih onako kako se pred nama pomaljaju iz prošlosti: ispisane na pergamentima, utisnute u kamenje, sačuvane kroz predmete svakodnevnog života, modu, snove, marginalne beleške na knjigama. Podstaknuta prevodom višetomne Istorije privatnog života, izdavačka kuća CLIO je odlučila da okupi tim naših najboljih stručnjaka – istoričara, etnologa, arheologa, istoričara umetnosti i književnosti – i da realizuje projekat istorije privatnog života na našim prostorima. Istorija „privatnog“ u periodu od doseljavanja Slovena na Balkan sve do naših dana tema je izložbe o istoriji privatnog života na tlu Srbije koja treba da bude realizovana kao istraživački projekat u saradnji sa Narodnim muzejom Srbije.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
VW-8-407 Poluosovina leva Audi Q3-Cupra Formentor-Seat Ateca-Škoda Superb III 2.0 TDI-Volkswagen Arteon 2.0 TDI-Volkswagen Passat B8 2.0 TDI-Volkswagen Touran 2.0 TDI DSG 6 Speed-zamenski rezervni deo
VW-8-407 Poluosovina leva Audi Q3-Cupra Formentor-Seat Ateca-Škoda Karoq-Škoda Kodiaq-Škoda Superb III 2.0 TDI-VW Arteon 2.0 TDI-VW Passat B8 2.0 TDI-VW Arteon-VW Caddy V-VW Tiguan- Touran 2.0 TDI DSG 7 Speed-zamenski rezervni deo
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Zastava 101 Special Komplet Satova za Temperaturu i Pritisak Komplet Satova za Temperaturu i Pritisak Sa odgovarujućim davačima ( Senzorima ) Zastava 101 Special 1300cm3 73 KS Fiat 128 Rally YUGO Boja: Crna Proizvođač: FIAT Model: Zastava 101 Special Zastava 101 Special Komplet Satova za Temperaturu i Pritisak Komplet Satova za Temperaturu Vode i Pritisak Ulja Veglia Satovi - Polovno stanje se vidi na slikama Davač Veliki za pritisak ulja Veglia - NOVO Davač za pritisak ulja manji Veglia - NOVO Davač temperature vode - NOVO Zastava 101 Special Yugo Ako niste registrovani možete da se registrujete ovde: http://www.limundo.com/ref/ljubisaj Pratite i ostale moje Prodaje: http://www.kupindo.com/Clan/ljubisaj/SpisakPredmeta Pogledajte sve moje aukcije Možda imam zanimljivih stvari: http://www.limundo.com/Clan/ljubisaj/SpisakAukcija Pažljivo pročitajte uslove da ne dođe do nekih nesporazuma. http://www.kupindo.com/Pravila
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Aluminijumski ram za Hondu CBR 900RR 1995/6 god 919ccm 72kw sc33E Potpuno ispravno stanje, odlično očuvano. Prodaje se bez papira
Izdavačka kuća Pravoslavna reč je objavila kapitalan izdavački projekat: Sabrana dela akademika Milorada Ekmečića u 15 knjiga. Predgovor za Sabrana dela je napisao akademik Vasilije Krestić. Uređivački odbor, sastavljen od najeminentnijih istoričara i naučnih radnika pažljivo je pregledao svu pisanu dokumentaciju akademika Ekmečića, klasifikovao je po celinama i od nje su nastale nove, važne istorijske knjige. Akademik Ekmečić je bio jedan od najvećih istoričara koje smo do sada imali, neumorni naučnik, posvećen sudbini svog naroda. Baveći se opštom i nacionalnom istorijom 19. i 20. veka osvetlio je, objasnio i neoborivo dokazao istorijske korene naše nacionalne sudbine. Sabrana dela Milorada Ekmečića sadrže svu pisanu zaostavštinu uvaženog akademika: 15 knjiga, 11000 stranica, 18 kilograma štampanog materijala. Komplet se sastoji od knjiga koje su ranije objavljivane ali u njemu se nalaze i do sada neobjavljeni akademičevi naučni spisi: Ratni ciljevi Srbije Ustanak u Bosni 1875-1878 Stvaranje Jugoslavije 1790-1918 /prva i druga knjiga/ Dugo kretanje između klanja i oranja Radovi iz istorije BiH 19. veka Ogledi iz istorije Srbi na istorijskom raskršću Revolucija 1848. i Balkan Dijalog prošlosti i sadašnjosti Raznoliki istorijski spisi /5 knjiga/ Blistavo je delo, u svetu cenjenog profesora opšte istorije, akademika Ekmečića. Posebno ga je odlikovalo to što je bio podjednako dobar poznavalac i nacionalne i opšte istorije te je znalački povezivao pojave i zbivanja iz naše nacionalne prošlosti sa dešavanjima iz opšte istorije Evrope i sveta. Akademik Krestić, pišući predgovor, naglašava da je Milorad Ekmečić umeo da iščita određene dokaze i da ih originalno tumači. Nikada u svojim tumačenjima nije zalutao u obilju faktografije, nije gubio iz vida glavnu istraživačku ideju, zlatnu nit istine za kojom je tragao. Nije izbegavao da iz prošlosti sagledava sadašnjost a iz sadašnjosti naslućuje budućnost. Jedna od ključnih tema njegovog naučnog interesovanja bilo je Istočno pitanje, odluke Berlinskog kongresa i politika velikih sila prema Balkanu kao i osnivanje nacionalnih država na Balkanu. Ekmečić je tokom čitave svoje karijere pokušavao da razmrsi taj teško razmrsivi splet okolnosti koje su činile Istočno pitanje. U žiži njegovih istraživanja bili su jugoslovenska ideja i stvaranje Jugoslavije 1918. godine, a posebnu pažnju posvetio je izučavanju osnova autoritarnih režima u Evropi između dva svetska rata. Pisao je o Prvom srpskom ustanku, odnosima Austrije i Austrougarske prema Srbiji, odnosima Rusije i Srbije, Srba i SAD, Prvom svetskom ratu, položaju Srba u Jugoslaviji od 1918 do 1992. godine. Teme Ekmečićevih istraživanja bile su i uloga rimokatoličke političke ideologije i Vatikana prema Srbiji, klerikalizam kao novi poredak, odnos fašizma prema religiji, uloga islama u socijalnom i političkom razvoju Evrope… Svaki Ekmečićev rad i svaka njegova knjiga daju nešto novo ili poznate činjenice tumače na originalan način.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Комплетна издувна цев са плетеницом и два катализатора (предњи мали и задњи велики катализатор) Оригинал за Volkswagen Polo мк3 6N2 1.6 16v GTi (ARC AVY) 1999 2000 2001 годиште. За моделе са две ламбда сонде. Исправно стање, керамика (саће) на оба катализатора су у добром стању. На илустрацији приказано под бројем 2 Предмет се продаје као резервни део за уградњу, а не као секундарна сировина. Каталошки бројеви: 036178CA 6N0131701B 6N0253023C E5520530-01 E5521893-01 6N0253208E Заштитни лим на већем катализатору би требало заварити на једном месту, јер је мало попустио, види се на сликама. Држач ауспуха на који се уграђују гумени носачи је завариван, као што се и види на сликама. Флексибилна цев - плетеница је у солидном стању. Све је као на сликама. 6n2/gti/и
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
AUTO KROVNI SANDUK GG-1021 GENTLE GIANT (kapacitet 320l.,metalik crna boja - BLACK PC, materijal:ABS,kaiš za vezivanje stvari,AERODINAMIČAN,teret to 50kg.,max.brzina vožnje 100-120km/h,....)
-
Za kuću i baštu chevron_right Dekoracija
`Ona okupljaju ljude još od pamtiveka, mame suze iz očiju, rasteruju nevrime, mire zavađene, donose zdravlje... Zvona se prave na poseban način, uz blagoslov.` BRONZANO. SALVAGED. KOME TREBA DA SE CUJE KO SA SLAVIJE NA TERAZIJE PA I DALJE NA KILOMETRE, A DA NIJE KRADENO NITI JE PLEN SA RATISTA. A TO JE VRLO VAZNO JER OVO ZVONO NIJE NOVO VEC JE UJEDNO ANTIKVITET. IMA NEVEROVATAN ZVUK. ZVUK KAKAV SE SAMO POZELETI MOZE. KOMPLETNO JE SA ORIGINALNIM BATOM. CUJE SE NADALEKO. MOZE SE OSVESTATI I ISKORISTITI ZA NEKU MANJU CRKVU ILI KAPELU, ILI MANASTIR KO ZELI DA BUDE DOBROTVOR ILI MECENA - NARODNI DOBROCINITELJ. Feng Shui kaze: Potrebno je da imate zvono. Zvono duboko utiče i na način kako se osećate u vezi sa spoljnjim svetom. POTICE IZ BUDIMPESTANSKOG RECNO-BRODSKOG SISTEMA: M.F.T.R. stands for MFTR (Royal) Hungarian River & Sea Nav. Co. Ltd. - Budapest; 1895-1947 A IZNAD TEKST: BUDAPESTI SZIVATTYÚ ÉS GÉPGYÁR R.T. EZELŐTT WALSER, cuveni zvonar Walser, manufaktura. OTPRILIKE 15 KILA I 30 CM VISINE. PRAVLJENO DAKLE KAD SE RADILO U MANUFAKTURI KAKO BOG ZAPOVEDA, NAJVEROVATNIJE MOGLO BI SE RECI SKORO SIGURNO DEVETNAESTI VEK, A U VRLO DOBROM STANJU. evo na kakvom brodu se ovo zvono verovatno nalazilo: the Hungarian Inland and Maritime Shipping Co. (MPTR). The public limited company was founded on January 24, 1895 and used to be the first Hungarian shipping company. At present it functions under the name of Hungarian Shipping Company Co. (MAHART) The passenger boat depicted on the stamp is one of the first steamers of the MFTR called FRANCIS JOSEPH 1. The ship behind the steamer is one of the newest self-propelled motor I vessels of MAHART; the BAROSS motor ship. The latter one was built for the Danube-Main-Rhine waterway system and was launched in 1993. The vessel was planned and constructed in the MAHART Dockyard. The two ships together represent the beginning, the present and the future. The same is represented by the company emblems of MFTR and MAHART. Tezina i dimenzije ovog zvona: Mereno na digitalnoj Boschovoj vazi, tezina samog zvona zajedno sa sipkom za kacenje ali bez udaraljke (bata) je 9,8 kilograma (vise ponovljenih merenja), mada ista vaga u pocetku merenja ponekad pokazuje 11,2 kilograma. Udaraljka - bat tezi izmedju 500 i 600 grama. Visina zvona sa sipkom za kacenje (jednodelnom verigom) iznosi oko 63,5 - 64 cm. Visina zvona bez sipke za kacenje iznosi oko 27 cm. Precnik otvora zvona iznosi 25,2 cm.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Elipse 7x10 cm SPECIFICATIONS ECX710S3 Continuous Input Power 250 W RMS Sensitivity (1W/1m) 93 dB Nominal Impedance 4 Ohms Frequency Response 45 Hz - 22 kHz Cutout Diameter 6 x 9“ / 7 x 10“ Mounting Depth 96 mm Mounting Holes 4 Zvuchnici idu bez kutije.Kupljeni su `preko` i zbog transporta su morali da budu izvadjeni iz ambalaze. Inache nisu nikada ugradjeni....stoje vec duze vreme i chekaju pravi trenutak. Teshki su oko 8 kg/par.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
MOTOR JE DOSTA DOBROM STANJU. ISPRAVAN. STAVLJEN KLIP OD HONDE PA JE JAČI. KUPLJEN NOV AKUMULATOR,ZAMENJENE SAJLE PRE PAR MESECI.IMA PAPIRE,TABLICA ODJAVLJENA. 1973 GODIŠTE. PLANIRANO LETOS KOMPLETNO SREĐIVANJE ALI TO ĆU PREPUSTITI NEKOM DRUGOM.NE VODI SE NA MENE.
-
Za kuću i baštu chevron_right Dekoracija
STARINSKI FENJERI SA KOCIJA,, KOLICINA,,2 FENJERA ,LUCAS,,SILVIA N 254 BIRNINGHAM,,LTD,,OCUVANI,RADE NA KARABIT,,POGLEDAJ SLIKE,,UNIKAT U SRBIJI,,,KOLEKCIONARI SAMO ZA VAS,,,SRECNO,,
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Originalna bregasta za oldtajmere 204 304 1,3 dizel
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
MESTO UGRADNJE-PREDNJA OSOVINAUPOTREBLJEN U VOZILIMA MERCEDES S Classe W222 2223340206-A2223340206-VKBA7045 DRIVESHAFT PARTS ME1011
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
55219886-Brizgaljka-dizna za gorivo Citroen Nemo 1.3 HDI-Fiat 1.3 D Multijet-Alfa Romeo Mito-Fiat 500-Doblo-Grande Punto-Idea-Linea-Nova Panda-Punto-Ford KA 1.3 TDCi-Lancia Musa-Yp
MESTO UGRADNJE Brizgaljka-dizna za gorivoUPOTREBLJENO U VOZILIMACitroen Nemo 1.3 HDIFiat 1.3 D MultijetAlfa Romeo MitoFiat 500Fiat DobloFiat Grande PuntoFiat IdeaFiat LineaFiat Nova PandaFiat PuntoFord KA 1.3 TDCiLancia MusaLancia YpsilonOpel Combo 1.3 CDTiPeugeot Beeper 1.3 HDISuzuki Swift 1.3 DDiSOE 55219886-1980EQ-1723813-BS519F593AA-1571063P00000-1571063P00-0445110351
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
OE 96626301-96858475PROIZVODJAČ-RED-LINE ITALYMESTO UGRADNJE-PREDNJA OSOVINAUPOTREBLJEN U VOZILIMA CHEVROLET CAPTIVA2000 VCDI 16V 110 KWZ20S4(05/06->12/10) L26CHEVROLET CAPTIVA2400 16V 100 KW - 103 KWZ24SED4(05/06->12/10) L26CHEVROLET CAPTIVA2400 16V 123 KWA24XE - LE54(03/11->)CHEVROLET CAPTIVA3200 V6 169 KWZ32SE6(06/06->12/10) L26OPEL ANTARA2200 CDTI 16V 120 KW - 135 KWZ22D4(03/11->) auto rezervni delovi za Chevrolet Captiva , auto rezervni Opel Antara
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
OE 96626302-96858476PROIZVODJAČ-RED-LINE ITALYMESTO UGRADNJE-PREDNJA OSOVINAUPOTREBLJEN U VOZILIMA CHEVROLET CAPTIVA2000 VCDI 16V 110 KWZ20S4(05/06->12/10) L26CHEVROLET CAPTIVA2400 16V 100 KW - 103 KWZ24SED4(05/06->12/10) L26CHEVROLET CAPTIVA2400 16V 123 KWA24XE - LE54(03/11->)CHEVROLET CAPTIVA3200 V6 169 KWZ32SE6(06/06->12/10) L26OPEL ANTARA2200 CDTI 16V 120 KW - 135 KWZ22D4(03/11->) auto rezervni delovi za Chevrolet Captiva , auto rezervni Opel Antara
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
PROIZVODJAČ - DRIVESHAFTPARTSMESTO UGRADNJE-PREDNJA OSOVINAUPOTREBLJEN U VOZILIMA BMW SERIE 5 F07 od 2009 Gran TurismoBMW SERIE 5 F10 od 2010BMW SERIE 5 F11 od 2010BMW SERIE 6 F12 od 2011BMW SERIE 6 F13 od 2010BMW SERIE 7 F01/F02/F03/F04 od 2008 OE 31206850154
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
MESTO UGRADNJE-PREDNJA OSOVINAUPOTREBLJEN U VOZILIMA DODGE JOURNEYFIAT FREEMONT CH2015C-DRIVESHAFT PARTS -5171125AB-5171125AE-K05171125AE-K04779797AA-VKBA6679
NAJHRABRIJI MEĐU HRABRIMA 1-2 tom I - VITEZOVI KARAĐORĐEVE ZVEZDE SA MAČEVIMA - Tomislav S. Vlahović tom II - DOBROVOLJCI 1912-1918 - Petar R. Jović, Nikola B. Popović Izdavač: autorsko izdanje Godina izdanja: 1989. Povez: tvrd Broj strana: 451 + 449 Pismo: ćirilica Stanje: dobro
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
ME-8-060 Poluosovina leva Mercedes ML W164 GL320 CDI 4matic-GL420 CDI 4matic- GL450 4matic-GL500 4matic-zamenski rezervni deo
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Motor bez glave skinut sa stranca koji je malo preso 188000 km u dosta dobrom stanju skinut sa senika 2004 godiste 1500 kubika dizela i za njega nemam papire...