Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
51-75 od 28974 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Novo novo novo
Visilica M135-3V Artikal: Viseća lampa Tip grla: E27 Broj grla: 3 Ready for LED: DA Boja: Crna Boja stakla: Transparentno žuta Radni napon: 220~240V Izvor svetla: 3 x max.60W Sij. uključene uz proizvod: NE IP zaštita: IP20 Stepen električne zaštite: I klasa Temperatura okoline: 0~ +40 °C Način montaže: Na plafon Visilica je nova, nekoriscena u originalnom pakovanju. Pogledajte SVE MOJE OGLASE
Luster M10455-4 Artikal: Luster Tip grla: E27 Broj grla: 4 Ready for LED: DA Boja: Crna Boja stakla: Transparentna Radni napon: 220~240V Izvor svetla: 4 x max.60W Sij. uključene uz proizvod: NE IP zaštita: IP20 Stepen električne zaštite: I klasa Temperatura okoline: 0~ +40 °C Način montaže: Na plafon Luster je nov, nekoriscen u originalnom pakovanju. Pogledajte SVE MOJE OGLASE
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Garnitura zaptivača glave motora, Italijanska Odgovara za : * IVECO 150 NC 17 - 159 NC 17 kamion motor 8360.03 8101 ccm. 159 HP 6 cyl. 115 mm prečnik * OM 150/17 - 159/17 kamion motor 8360.03 od 1977 ....
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Garnitura dihtunga, Italijanska Bez dihtunga glave motora, Odgovara za IVECO modele : IVECO 180 E 24 Eurotech MOTOR 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, od 1992 ... 190 E 31 Eurotrakker motor 8210.42 V 13798 cc. 310 HP Cyl. 6 137 mm bore size, od 1992 ... 190 E 31 H-Y motor 8210.22 L/K 13798 cc. 310 HP Cyl. 6 137 mm bore size, od 1989 ... 190 E 37 Eurotrakker motor 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, od 1992 ... 190 E 42 H-W Eurotech/Star/Trakker, motor 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, od 1992 ... 190.36 Turbo Star engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1989 ... 240 E 42 P/PS Eurotech-Eurostar, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 240.36 TRU-Turbo Star- Turbo Tech, engine 8210.42 L/K, 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1989 ... 260 E 37 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 260 E 42 H-W Eurotech/Star/Trakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 260.36 Turbo Star engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1988 ... 380 E 31 H-W Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 380 E 37 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 380 E 42 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 400 E 31 H-T Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 400 E 37 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 400 E 42 H-W Eurotech/Star/Trakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 410 E 37 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 410 E 42 H Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 440 E 37 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 370 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 440 E 42 T-TZ Eurotech/Star/Trakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 720 E 31 Eurotrakker, engine 8210.42 V 13798 cc. 310 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 720 E 37 H-T Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ... 720 E 42 Eurotrakker, engine 8210.42 L/K 13798 cc. 420 HP Cyl. 6 137 mm bore size, from 1992 ...
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Zaptivaci motora, Italijanski Odgovaraju za FIAT 643 N-N1-T-T1-RP od 1963 ... Motor 220
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Skinuto sa modela 2003 godište u ispravnom stanju, motor lepo palio, radio. Cena je za komplet, može slanje kurirskom službom.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Sportski volan Rallyman precnik 330 mm, debljina 29mm legura aluminijuma oblozena tvrdom gumom masa volana 850 grama masa prirubnice 440 grama precnik srednjeg otvora 65 mm hub (prirubnica , glava ) : visina 81mm precnik donji, prema osovini volana 70mm precnik konusa dole 22mm gore 19 mmm sitno nazubljen hub (prirubnica ) gornji precnik 90 mm prirubnica pricvrcsena srafovima: 6 srafova 6mm imbus 4mm razmak izmedju rupa 37mm , popreko 73 mm
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Korpa, lamela i druk ležaj GM-ov fabrički. Skinuto sa Opel Astre H 1.7 CDTi 2006 god.
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
OEN 2004-Q3 — CITROË N OEN 2004-Q5 — CITROË N OEN 2050-49 — CITROË N OEN 2050-50 — CITROË N OEN 2050-E1 — CITROË N OEN 2050-Z4 — CITROË N OEN 9464866180 — FIAT OEN 9567207287 — FIAT OEN 9567207487 — FIAT OEN 2004-Q2 — PEUGEOT OEN 2004-Q4 — PEUGEOT OEN 2050-50 — PEUGEOT OEN 2050-E6 — PEUGEOT OEN 2050-Z3 — PEUGEOT OEN 2051-70 — PEUGEOT OEN 2051-V6 — PEUGEOT FIAT Ducato II Van (230L) (Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) FIAT Ducato II Minibus (230) (Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) FIAT Ducato II Platform/Chassis (230) (Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) EUGEOT Boxer Van (230) (Year of Construction 06.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) PEUGEOT Boxer Platform / Chassis (230) (Year of Construction 06.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) CITROË N Relay I Minibus (230) (Year of Construction 02.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) CITROË N Relay I Van (230) (Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) CITROË N Relay I Platform / Chassis (230) (Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 109 PS, Petrol) 2.0, Year of Construction 03.1994 - 04.2002, 1998 ccm, 109 PS
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Zadnji trap za reno 4 sa ekscentrima sa kojima okretanjem srafa stelujete visinu zadnjeg trapa koji je neunistiv i koji je izradjen od kvalitetnog materjala odgovara za reno tl i gtl
Alfred Adler Odabrana dela komplet 1-6 Matica srpska, Novi Sad i Prosveta, Beograd, 1984. Tvrd povez Odlično očuvano Dela: 1. Individualna psihologija (prevod Ksenija Atanasijević) 2. O nervoznom karakteru (prevod Božana Milekić) 3. Smisao života, (prevod Tomislav Bekić) 4. Poznavanje života (prevod Tomislav Bekić) 5. Psihologija deteta (Olga Kostrešević) 6. Poznavanje čoveka (prevod V.Dvorniković i M.N.Đurić)
Visilica M0836-3F Artikal: Viseća lampa Tip grla: E27 Broj grla: 3 Ready for LED: DA Boja: Crna Radni napon: 220~240V Izvor svetla: 3 x max.60W Sij. uključene uz proizvod: NE IP zaštita: IP20 Stepen električne zaštite: I klasa Način montaže: Na plafon Dimenzije abažura: Ø175mm x H:230mm Dužina nosača: 700mm Visilica je nova, nekoriscena u originalnom pakovanju. Pogledajte SVE MOJE OGLASE
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
Спојлер за задњу хаубу (поклопац пртљажника) Оригинал за Audi 90 B3 (Typ 89) из 1989 године. Одговара и за Audi 80 (Typ 89) Исправно стање, доста добро очувано Има неколико ситнијих оштећења која би требало залепити или поправити на неки други начин, види се на сликама и има местимично огреботина тако да је пожељна припрема и фарбање да се доведе у одлично естетско стање Свих 5 шрафова су у исправном стању Уз спојлер иду 4 матице (једна недостаје) Каталошки број: 893827933B - 893 827 933 B На илустрацији приказан под бројем 1 Предмет продаје је само пластични спојлер и ништа више /а/90/су/
Plinska boca od 5 kg je pogodna za manje kuhinje, vikendice, brodove itd. Praktična je zato što je niža i lakša odplinske boce od 10 kg, a priključni navoj je isti ( 1/2 cola levi navoj). Boce su izrađene prema standardima: SRPS, Evropskim normama EN. Kvalitet proizvoda je kontrolisan od vodeće sertifikacione kuće TÜV. Tehničke karakteristike: Spoljašnji prečnik 260mm Visina 450mm Debljina zida 2,2mm Zapremina 12,35l Masa 8,3kg
Ava Justin Popović Žitija svetih 1-12 komplet S blagoslovom Nj.P.Episkopa Šabačkovaljevskog Gospodina Jovana BLAGOSLOV SVETOG ARHANĐELA MIHAILA ŽITIJA SVETIH arhimandrit D-r Justin Sp.Popović bivši profesor univerziteta Izdanje Manastira Sv. Ćelije kod Valjeva Beograd 1972/1977. Tvrd povez, plastificirani zaštitni omot, ćirilica, ilustrovano. Prvo izdanje-11 knjiga , dok je februar izdanje 2005. Svaka knjiga ima originalni list sa štamparskim pogreškama, Na predlistu prve knjige pečat manastira Jošanice sa posvetom igumana. Posveta na prvoj strani predgovora. -žitija svetih za januar, strana 901 -žitija svetih za februar, strana 466 -žitija svetih za mart, strana 585 -žitija svetih za april, strana 486 -žitija svetih za maj, strana 657 -žitija svetih za jun, strana 693 -žitija svetih za jul, strana 743 -žitija svetih za avgust, strana 536 -žitija svetih za septembar, strana 613 -žitija svetih za oktobar, strana 695 -žitija svetih za novembar, strana 846 -žitija svetih za decembar, strana 877 Stanje Veoma dobro, kao novo, na dve knjige nedostaje plastificirani zaštitni omot,knjige su odlično očuvane.
Makarski biskup FRA BARTUL KAČIĆ ŽARKOVIĆ, Brist ,1572-Sućuraj, 1645 Ilustrovana u boji,Split ,1999.god,298.strana Knjiga je LUX pakovanje, glanz NOVA. Izdavač: Županija Splitsko-dalmatinska, Sućuraj Makarski biskup fra Bartul Kačić Žarković (Brist, 1572. – Sućuraj, 1645.): Život – djelo – vrijeme, Zbornik radova sa znanstvenog skupa održanog u Sućurju, 24. lipnja 1995., Sućuraj, 1999., 298 str. KAČIĆ ŽARKOVIĆ, Bartul (Žarković, Caççiçh, Xarcovich; Bartol, Bartolo, Bartholomeus), biskup (Brist, 1572 — Sućuraj, 25. VI. 1645). Početnu izobrazbu stekao vjerojatno u franjevačkom samostanu u Zaostrogu, gdje je potom stupio u Franjevački red i proveo novicijat. Ondje je zasigurno završio i osnovnu humanističku školu spremajući se za svećenički poziv. Uprava Provincije Bosne Srebrene poslala ga je u jesen 1600. u Italiju radi nastavka školovanja, pretpostavlja se u Napulj, gdje je tada djelovalo franjevačko Generalno učilište. Nakon završetka studija 1604. nastavio je kao profesor teologije predavati u školi u franjevačkom samostanu Santa Maria La Nova u Napulju 1605–13, potom u novoosnovanoj teološkoj školi u franjevačkom samostanu u Zagrebu 1613–15. Za službovanja u Zagrebu išao je na dvor hrvatsko-ugarskoga kralja Matije II; zauzimao se za obnovu biskupija Makarske i Duvanjske te ishodio od kralja ispravu za subraću, kojom se zabranjuje senjskim uskocima da napadaju na primorje. Neko vrijeme zadržao se u Budweisu (danas České Budějovice), gdje je 1614. primio vijest da ga je kralj imenovao biskupom nanovo obnovljene Makarske biskupije. Papa Pavao V. potvrdio je imenovanje te je 1615. primio biskupski red u crkvi franjevačkoga samostana San Francesco della Vigna u Veneciji i bio svečano ustoličen, vjerojatno o Božiću, u makarskoj crkvi sv. Marije. Prema njegovim navodima, bila mu je povjerena i uprava nad Duvanjskom biskupijom. Nakon preuzimanja službe pohodio je vjernike svoje biskupije te Ramu, Olovo, Sutjesku, Banju Luku i Novi na Uni, susreo se s bosanskim provincijalom Grgurom Marinovićem i u Kreševu pribivao franjevačkoj skupštini na kojoj mu je brat Luka imenovan povjerenikom pohoditeljem. Boravio je uglavnom u samostanu u Zaostrogu, a samo po potrebi odlazio u stolno mjesto Makarsku. God. 1616. novcem zaostroškoga samostana otkupio je očevinu od nekih muslimana i kršćana i 1629. ustupio ju samostanu. Često je putovao izvan biskupije, 1617. boravio je nekim poslom u Beču, a 1621–22. i 1630–32. u Rimu. Promičući štovanje Karla Boromejskoga, za prvoga rimskoga putovanja ishodio je dozvolu za nabavu 60 000 medaljica i križića, a za drugoga kupio 42 524 komada; kanio ih je dijeliti puku u primorju, Zajezerju, Čitluku, Blatu, Rastnu, Duvnu, Livnu, Rami, Imotskom, Gorskoj župi te »ništo malo u Sarajevu onizim Krstjanom«. God. 1626. pribivao je u Splitu posvećenju skradinskoga biskupa T. Ivkovića, 1643. ređenju drivaškoga biskupa J. Lučića u Korčuli, a 1633. predsjedao je sastankom uprave Provincije Bosne Srebrene u Fojnici. Potkraj 1620-ih došao je u sukob sa skadarskim (tzv. stjepanskim) biskupom D. Andrijaševićem zbog granica njihovih jurisdikcija; zato su 1630. pozvani u Rim, gdje su se nagodili da granica njihove crkvene vlasti bude Neretva. Potkraj 1644. ili na poč. 1645. povukao se na imanje u Sućurju, gdje je ubrzo preminuo i bio pokopan u obiteljsku grobnicu u njegovoj kapeli u mjesnoj župnoj crkvi sv. Jurja. Pri rušenju te crkve 1896. grob mu je zasut zemljom, uništeni su natpis i grb na nadgrobnoj ploči, od koje su napravljena sjedala ispred crkve. — U Rim je poslao izvješća (1626, 1630, 1636, 1640. i 1644) o stanju Crkve na području Makarske biskupije (u nekima i Duvanjske). Kao biskup brinuo se za crkve, namještaj i pribor neophodan za službu Božju (nabavljao kaleže, slike, zvona, misno ruho). Njegovim su trudom četiri crkve bile sagrađene (nije poznato koje), a više novih je posvetio. Među suvremenicima uživao je velik ugled te mu je M. Divković 1616. posvetio svoje Razlike besiede, a knjižar i nakladnik hrvatskih knjiga M. Ginammi drugo latinično izdanje Zrcala duhovnoga (Mleci 1621) M. Orbinija. Na hrvatskom jeziku napisao je ćirilicom kratko, nenaslovljeno djelo bez teološke vrijednosti, ali zanimljivo za povjesničare Makarske biskupije i jezikoslovce, latinskim je pisao izvješća u Rim, a talijanskim popratna pisma. Njegovu je rukopisnu ostavštinu, sačuvanu uglavnom u prijepisima, objavio i potanko komentirao S. Kovačić (zbornik Makarski biskup fra Bartul Kačić Žarković, 1999). ---------------------------- Knjiga je NOVA... 0
-
Vozila i delovi chevron_right Delovi i oprema
GLAVA MOTORA SKINUTA SA ISPRAVNOG MOTORA NIJE KRIVA NITI PUCALA SKINUTA SA FORDA CURIJERA 98 GODISTE 1,8 DIZEL ENDURO MOTOR I ODGOVARA I ZA DRUGE FORDOVE SA TIM MOTOROM...
-
Za kuću i baštu chevron_right Dekoracija
Meda baby zidna dekoracija od špr ploče sa mogućnošću dodatka imena i ostalih podataka ili poruka. Sve naše proizvode možete pogledati U SVI moji Proizvodi