Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
126-150 od 130529 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
126-150 od 130529 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Auto i moto
  • Tag

    Lirska poezija
  • Tag

    Umetnost

ABJEKTNO KAO SIMPTOM AVANGARDE OPŠTA UMETNOST Šifra artikla: 290731 Isbn: 9788683305568 Autor : Margarita Petrović Izdavač : ORION ART Neokonceptualna umetnost se javlja sa mesta borderlajna. Borderlajn je na granici besmisla i raspadanja, ustrašen i užasnut, gde nema objekata, i koji mora odbaciti sebe kao abjektnog da bi krenuo na mučni uspon ka stanju subjektnosti u nekom poretku. Dok Julija Kristeva postavlja pitanje šta rad... Detaljnije Neokonceptualna umetnost se javlja sa mesta borderlajna. Borderlajn je na granici besmisla i raspadanja, ustrašen i užasnut, gde nema objekata, i koji mora odbaciti sebe kao abjektnog da bi krenuo na mučni uspon ka stanju subjektnosti u nekom poretku. Dok Julija Kristeva postavlja pitanje šta raditi sa tim abjektnim, jer se ono može skrenuti prema libidu, da bi se od njega načinio predmet želje, ili prema simboličkom, da bi se pretvorilo u znak ljubavi, mržnje, zanosa ili prokletstva, Hal Foster pravi lom unutar datog simboličkog poretka, eksponira ga u krizi, i otvara nove mogućnosti u savremenoj umetnosti. Ime/Nadimak Email adresa Poruka POŠALJI Kategorija OPŠTA UMETNOST Autor Margarita Petrović Težina specifikacija 0.5 kg Izdavač ORION ART Pismo Latinica Godina 2011 Format 17x24 Strana 74 Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavanjem osnovnih funkcija kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sajt koristi kolačiće koji su neophodni za pravilno funkcionisanje naše veb stranice kako bi se omogućile određene tehničke funkcije i tako vam pružilo pozitivno korisničko iskustvo. Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima web lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa stranicom. To su kolačići koji omogućavaju web analitiku sajta, odnosno analizu upotrebe naših stranica i merenje prometa, koje sajt sprovodi u cilju poboljšanja kvaliteta i sadržaja ponuđenih usluga. Marketinški kolačići se koriste za praćenje posetilaca putem web stranice. Koriste se za prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima i podsticanje da učestvuju, što je važno za nezavisne izdavače i oglašavače. Sajt koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.

Prikaži sve...
440RSD
forward
forward
Detaljnije

Izuzetan rad našeg poznatog grafičara i slikara Aleksandra Aleksića. `Svet tišine` je vrhunska serigrafija, nosi oznaku A+A1/1, dimenzije su 45x59 cm, plus zastakljeni ram. Preuzimanje po dogovoru.

Prikaži sve...
6,490RSD
forward
forward
Detaljnije

odlično očuvana Antologija stare kineske poezije: Svet u kapi rose Jezik, pesništvo, tradicija… Od svih kineskih dimenzija, vremensku kao da je najteže prilagoditi evropskoj vizuri: ona je i najodgovornija za tolike razlike u psihološkoj perspektivi. Otuda je i neminovno, mada u svojoj pristrasnosti tako naivno, naše čuđenje „kako je to“ stara Kina gotovo tri hiljade godina ostajala bez ikakvih dodira sa Zapadom. (Marko Polo? To nije njen kontakt sa Zapadom, već kontakt Zapada sa njom, promašen, uostalom, jer je Venecija nastavila da u tom pravcu drži durbin okrenut u naopako.) Otuda, takođe, činjenica da nijedna književnost ni približno nema tako dugu povest kao kineska – za nas predstavlja samo kuriozitet. Ako je vekovima bila više civilizacija nego nacija, drevna Kina je bila i više tradicija nego država. I to tradicija toliko prožeta svojim pismom da su mitski arhetipovi samo njegovim posredstvom mogli da se kristališu i da razviju opšte duhovne konstante. Prosto savršeno kao oruđe sinteze, dakle poezije, koja nas je u tonalitetima – čije promene potpuno menjaju smisao reči – našao način da se oslobodi rodova, padeža, vremena, gotovo čitave morfologije, da bi i poslednje njene ostatke zbrisala jedna poezija koja ne priznaje vrste reči, već samo njihovu srž. Pošteđena, tako, disciplinovanog služenja sintaksi, reč otelotvorena u ideogramu, karakterističnom kineskom pismu, postaje nezavisna, te i misao, opravdavajući tu privilegiju i koristeći se tom slobodom, ide u svom značenju do kraja, dakle dalje od reči. A ta značenja, oslobođena suvišnika, dodiruju se onda i prožimaju kao prirodne pojave. Upravo to i jeste težnja ideograma – da se prožme samom prirodom. Stoga kao da i nije poređenje, nego, takoreći, konstatacija kad jedan kineski epistolarac iz VIII veka piše da su ideogrami najslavnijeg kaligrafa među njegovim savremenicima – kitovi što nadiru ka pučini, zmije što vrludaju ševarom, kiša što se pred naletom vetra najednom sručuje niz nastrešnice, svenule puzavice što vise nad ponorom, svileni končići zahvaćeni olujom, koji kao da će se svakog trenutka prekinuti ali se nikad ne prekidaju. Ostavši bezmalo nedirnut još otkako je bio standardizovan u III veku pre naše ere, dakle potpuno nezavisan od fonetike, ideogram se obraća neposredno duhu, nemajući potrebe da se, dekomponovan zvucima, prethodno provuče kroz sluh. Zato, makar se čitao sasvim drukčije, kao arapske cifre na raznim jezicima, ideogram dočarava isti smisao današnjem Kinezu kao i onom od pre dva milenijuma, ili čitaocu u Japanu, Koreji, Kambodži: svet se, dakle, ne mora truditi da izmisli univerzalno pismo, ono već postoji, preostaje još samo ta sitnica – valja ga naučiti… Svaki kineski ideogram je, inače, jednosložan, te pošto nema nenaglašenih slogova, u kineskoj poeziji nema ni stopa; drugim rečima, metrička jedinica nije slog, nego reč, sa svojom tonalnošću. Kao što je svaka reč, zahvaljujući monosilabizmu, metrički zamenljiva svakom drugom, tako i ideogrami, kao homogene poetske slike oslobođene svega nebitnog za komunikaciju, ostaju autonomni ali i ravnopravni. Ma koliko redosled ideograma bio od značaja za njihov smisao i međusobni odnos, u pesmi oni kao da senče ivice kojima se zgledaju, kao da olabavljuju zamahe svojih značenja, kao da menjaju smerove prošlosti i budućnosti, te provociraju oko da ih upija paralelno, ponekad čak u krug: tako oni trijumfuju nad sintaksom, ne na račun, nego na korist značenja, sve slojevitijih, sve ambivalentnijih, sve obuhvatnijih. U njima je, dakle, u njihovoj prirodi, podosta od onog do čega danas, ovde i drugde, pesnik mora da se probija sam. Staviti, u pesmu, ideogram na pravo mesto, to je nešto mnogo više nego naći pravi „izraz“: to znači otkriti još jednu zakonitost, još jedan gravitacioni sistem koji počiva na ravnoteži neizrecivog i komunikabilnog. Iskazati a ne reći – da bi se, tako, reklo više, to je ono čemu najčešće teži kineski pesnik i čemu uvek teži sam njegov ideogram. Ta sposobnost slikovitog pisma naslućena je u samom začetku: ostala je legenda da su zli dusi plakali kada je pronađeno. Strahopoštovanje je vremenom svedeno na poštovanje, ali je i dalje smatrano svetogrđem makar i slučajno bacanje ili gaženje ispisanog komada papira. Poeziji je tu pripao najveći deo časti i počasti, jer je, neuporedivo potpuniju nego proza ili, kasnije, drama, imala moć da iz ideograma izvuče sve što je vremenom uspeo da upije, udahne i upamti. Zato se kineski klasični romani tako često i pozivaju na nju: „postoji pesma“, kažu, „koja to dokazuje“. I evo, sada, ponečeg od toga što je pesma dokazala, negde daleko i davno, u svojoj vekovnoj potrazi za čovekom. – Dragoslav Andrić

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

Ulje na platnu Tri cveta, prelepo umetnicko delo. Slika je uramljena u jako lep ram, dimenzije slike sa ramom 49 x 39. Privatna kolekcija.

Prikaži sve...
4,600RSD
forward
forward
Detaljnije

Linorezi DOGOVOR-za male novce ulepsajte svoje zidove ili obradujte nekog poklonom za slavu , rodjendan. . . dimenzije 20x28cm, radjeni 1980-1985 autora Mome Mirkovica, kolekcija se nalazi i u Aleksincu u Zavicajnom muzeju, ovo su fotografije prvog otiska 2024g. II/2 stampano prvi put posle 40 godina, moze po narudzbini, u drugoj boji , sve zajedno, pojedinacno, po zelji. . . U kolekciji je 10 linoreza + 2 van te kolekcije kao i 2 stara otiska iz 1954g. devojka i gitara. Posedujem i Vece linoreze zgrade opstine i gimnazije u Aleksincu i druge. . .

Prikaži sve...
6,000RSD
forward
forward
Detaljnije

NOVO - RETKO ZAVIČAJNI PISCI SVETLOST Kragujevac 197982. Q

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

Радио касетофон BLAUPUNKT 2x20W. Оригинал Volkswagen - BETA 5 Каталошки број: 1J0035152F - 1J0 035 152 F 8631122603 - 8 631 122 603 Серијски број радија: VWZ1Z2A8624422 1 комад. Исправно стање. Уређај је са два излаза за звучнике, тј за возила са предњим звучницима високотонцима и басовима у вратима (пар / 2 комада), није за моделе који имају звучнике у задњим вратима. Радио ради одлично и добро хвата станице ако имате добру антену, касета ради у оба смера, премотавање ради, осветлење стандардно плаво - црвено ради, дугмићи и точкић у исправном стању. Доста је добро очуван, као што се и види на сликама. Поседује КОД - број (CODE) који ће купац добити са уређајем и који се мора укуцати приликом уградње у возило и приликом сваког скидања акумулатора. Прву цифру COD-а тражите притиском на дугме 1 , другу на дугме 2, трећу на дугме 3 и четврту цифру на дугме 4, потврда је на десну стрелицу тако што притиснете дугме десне стрелице и држите је притиснуто неколико секунди док се радио не откључа. Са задње стране се налази стандардни еуро конектор - џек. Естетика као на сликама. Напомена: ПРОДАЈЕ СЕ САМО РАДИО КАСЕТОФОН, БЕЗ ЦД ПЛЕЈЕРА. /л/р/зр/

Prikaži sve...
7,380RSD
forward
forward
Detaljnije

Papirni omot je ostecen,listovi kad se zatvori knjiga vidi se da su uflekani Papírborító sérült,amikor a könyv be van csukva látszik hogy a lapok be vannak piszkolódva VÁCI MIHÁLY Nyíregyháza 1924 – Hanoi 1970 … `Ó minden voltam én, amire a lélek fényes! és engedelmesen letérdeltem a test minden ítéletéhez. Mindenre felragyogtam, ami fókuszaimat pásztázva kereste, a sejtések szétszórt sugarait tűzzé lobbantottam, é – a tiszta lencse. Úgy éltem, mint a százhuszat verő szív úgy gyűlöltem és szerettem: mindenhez úgy fogtam, kívánva, hogy az legyen a vesztem! Úgy éltem én, ahogy itt élni kell, ahogy érdemes élni! Egy emberöltőt éltem – de a sorsom történelem és ezerévnyi!` 20. század költészet magyar magyar nyelvű vers Ptt erre az ajánlott nyomtatványra nem több 106 dinártól Ptt za ovu preporucenu tiskovinu ne iznosi vise od 106 rsd

Prikaži sve...
100RSD
forward
forward
Detaljnije

Bez ostecenja

Prikaži sve...
200RSD
forward
forward
Detaljnije

PVC - plastična zaštita za desni - suvozačev far Na prednjem veznom limu Original za BMW e 30 iz 1988 godine 324 D Kataloški broj: 51 71-1 965 258 9 - 517119652589 51.71-1 965 244.0 - 517119652440 Stanje ispravno i dobro očuvano 324/su

Prikaži sve...
1,400RSD
forward
forward
Detaljnije

BIOSKOPSKA PROMIŠLJANJA FILM Šifra artikla: 385666 Isbn: 9788652149988 Autor : Kventin Tarantino Izdavač : LAGUNA Raspamećujuće zabavna, opasno inteligentna knjiga o filmu jedinstvena i kreativna kao i ostala dela Kventina Tarantina. Raspamećujuće zabavna, opasno inteligentna knjiga o filmu jedinstvena i kreativna kao i ostala dela Kventina Tarantina. Ime/Nadimak Email adresa Poruka POŠALJI Kategorija FILM Autor Kventin Tarantino Težina specifikacija 0.5 kg Izdavač LAGUNA Pismo Latinica Povez Broš Godina 2023 Format 13x20 Strana 404 Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavanjem osnovnih funkcija kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sajt koristi kolačiće koji su neophodni za pravilno funkcionisanje naše veb stranice kako bi se omogućile određene tehničke funkcije i tako vam pružilo pozitivno korisničko iskustvo. Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima web lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa stranicom. To su kolačići koji omogućavaju web analitiku sajta, odnosno analizu upotrebe naših stranica i merenje prometa, koje sajt sprovodi u cilju poboljšanja kvaliteta i sadržaja ponuđenih usluga. Marketinški kolačići se koriste za praćenje posetilaca putem web stranice. Koriste se za prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima i podsticanje da učestvuju, što je važno za nezavisne izdavače i oglašavače. Sajt koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.

Prikaži sve...
1,439RSD
forward
forward
Detaljnije

Kolekcija grafika pod zajedničkim imenom Vrednost, predstavlja rezultat nagradnog konkursa koji je organizovan u sardanji sa organizacijom Kulturforum ODKR i predstavlja prvu GIR Art kolekciju. Grafike istražuju vrednost i estetiku umetnosti i predstavljaju konceptualno istraživanje ovog široko interpretiranog pojma. U okviru ove GIR Art kolekcije su radovi sledećih autora: Mario Kolarić, Valentina Brković, Vesna Pešić, Dragana Krtinić, Jovan Mikonjić, Lovers, Mihailo Prostran i Stefan Jovanović.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

UMETNOST ZA ČITANJE OPŠTA UMETNOST Šifra artikla: 365217 Isbn: 9788670952836 Autor : Razni autori Izdavač : RTS I INSTITUT ZA UMETNOST I KNJIŽEVNOST Časopis Umetnički pregled i njegov značaj, Zbornik radova je podeljenih u pet poglavlja. Ovaj zbornik sačinjava 19 radova podeljenih u pet poglavlja (Teorija, estetika i nauka; Pisci; Reč i slika; Van slike i Iz sveta). Većina radova prethodno je predstavljena na naučnoj konferenciji Likovno i kn... Detaljnije Časopis Umetnički pregled i njegov značaj, Zbornik radova je podeljenih u pet poglavlja. Ovaj zbornik sačinjava 19 radova podeljenih u pet poglavlja (Teorija, estetika i nauka; Pisci; Reč i slika; Van slike i Iz sveta). Većina radova prethodno je predstavljena na naučnoj konferenciji Likovno i književno u časopisu Umetnički pregled (1937-1941. Umetnički pregled je naš prvi časopis posvećen likovnim umetnostima. Izlazio je mesečno od oktobra 1937. do aprila 1941. godine u Beogradu kao izdanje Muzeja kneza Pavla. Njegov urednik bio je direktor Muzeja Milan Kašanin, istoričar umetnosti. Saradnici su bili značajni istoričari umetnosti, arheolozi, književnici, likovni umetnici, arhitekte i drugi. Ime/Nadimak Email adresa Poruka POŠALJI Kategorija OPŠTA UMETNOST Autor Razni autori Težina specifikacija 0.5 kg Izdavač RTS I INSTITUT ZA UMETNOST I KNJIŽEVNOST Pismo Ćirilica Povez Broš Godina 2021 Format 17u00d725 Strana 415 Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavanjem osnovnih funkcija kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sajt koristi kolačiće koji su neophodni za pravilno funkcionisanje naše veb stranice kako bi se omogućile određene tehničke funkcije i tako vam pružilo pozitivno korisničko iskustvo. Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima web lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa stranicom. To su kolačići koji omogućavaju web analitiku sajta, odnosno analizu upotrebe naših stranica i merenje prometa, koje sajt sprovodi u cilju poboljšanja kvaliteta i sadržaja ponuđenih usluga. Marketinški kolačići se koriste za praćenje posetilaca putem web stranice. Koriste se za prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima i podsticanje da učestvuju, što je važno za nezavisne izdavače i oglašavače. Sajt koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.

Prikaži sve...
1,386RSD
forward
forward
Detaljnije

POZORIŠTE KAO STVARANJE SVETA POZORIŠTE Šifra artikla: 279850 Isbn: 9788682101369 Autor : Zorica Jevremović Izdavač : FDU . . Ime/Nadimak Email adresa Poruka POŠALJI Kategorija POZORIŠTE Autor Zorica Jevremović Težina specifikacija 0.5 kg Izdavač FDU Pismo Latinica Povez Broš Godina 2008 Format 15x23 Strana 322 Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavanjem osnovnih funkcija kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sajt koristi kolačiće koji su neophodni za pravilno funkcionisanje naše veb stranice kako bi se omogućile određene tehničke funkcije i tako vam pružilo pozitivno korisničko iskustvo. Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima web lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa stranicom. To su kolačići koji omogućavaju web analitiku sajta, odnosno analizu upotrebe naših stranica i merenje prometa, koje sajt sprovodi u cilju poboljšanja kvaliteta i sadržaja ponuđenih usluga. Marketinški kolačići se koriste za praćenje posetilaca putem web stranice. Koriste se za prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima i podsticanje da učestvuju, što je važno za nezavisne izdavače i oglašavače. Sajt koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.

Prikaži sve...
495RSD
forward
forward
Detaljnije

LUTKARI O LUTKARSTVU POZORIŠTE Šifra artikla: 279742 Isbn: 9788684283414 Autor : Radoslav Lazić Izdavač : STUDIA JASMINA LAZIĆ Dijalozi u potrazi za poetikom, estetikom umetnosti savremenog lutkarskog teatra Dijalozi u potrazi za poetikom, estetikom umetnosti savremenog lutkarskog teatra Ime/Nadimak Email adresa Poruka POŠALJI Kategorija POZORIŠTE Autor Radoslav Lazić Težina specifikacija 0.5 kg Izdavač STUDIA JASMINA LAZIĆ Pismo Latinica Godina 2013 Format 17x24 Strana 80 Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavanjem osnovnih funkcija kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sajt koristi kolačiće koji su neophodni za pravilno funkcionisanje naše veb stranice kako bi se omogućile određene tehničke funkcije i tako vam pružilo pozitivno korisničko iskustvo. Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima web lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa stranicom. To su kolačići koji omogućavaju web analitiku sajta, odnosno analizu upotrebe naših stranica i merenje prometa, koje sajt sprovodi u cilju poboljšanja kvaliteta i sadržaja ponuđenih usluga. Marketinški kolačići se koriste za praćenje posetilaca putem web stranice. Koriste se za prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima i podsticanje da učestvuju, što je važno za nezavisne izdavače i oglašavače. Sajt koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.

Prikaži sve...
792RSD
forward
forward
Detaljnije

REČNIK ZALJUBLJENIKA U ROKENROL MUZIKA Šifra artikla: 298446 Isbn: 9788651906735 Autor : Antoan De Kon Izdavač : SLUŽBENI GLASNIK Antoan de Kon je zaljubljenik u rok od dana kada je, sasvim slučajno, otkrio „Bitlse“ na sceni. To je bilo njegovo preobraženje na putu za Damask (još jedna sličnost sa Svetim Pavlom jeste ta što i on lako pada s konja). Od tada, provešće veliki deo života braneći ovu muziku svim raspoloživim sr... Detaljnije Antoan de Kon je zaljubljenik u rok od dana kada je, sasvim slučajno, otkrio „Bitlse“ na sceni. To je bilo njegovo preobraženje na putu za Damask (još jedna sličnost sa Svetim Pavlom jeste ta što i on lako pada s konja). Od tada, provešće veliki deo života braneći ovu muziku svim raspoloživim sredstvima – na televiziji (u emisijama Korus, Deca roka,Rapido), na radiju, u novinama i, u širem smislu, svakodnevnim prozelitizmom kojim povremeno iskušava granice strpljenja svojih bližnjih. Rok mu je toliko drag da je bio spreman da se baci na pisanje enciklopedije zaljubljenika. Savetovali smo ga da počne s rečnikom. Ime/Nadimak Email adresa Poruka POŠALJI Kategorija MUZIKA Autor Antoan De Kon Težina specifikacija 0.5 kg Izdavač SLUŽBENI GLASNIK Pismo Latinica Povez Broš Godina 2016 Format 14,5x20,5 Strana 464 Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavanjem osnovnih funkcija kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sajt koristi kolačiće koji su neophodni za pravilno funkcionisanje naše veb stranice kako bi se omogućile određene tehničke funkcije i tako vam pružilo pozitivno korisničko iskustvo. Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima web lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa stranicom. To su kolačići koji omogućavaju web analitiku sajta, odnosno analizu upotrebe naših stranica i merenje prometa, koje sajt sprovodi u cilju poboljšanja kvaliteta i sadržaja ponuđenih usluga. Marketinški kolačići se koriste za praćenje posetilaca putem web stranice. Koriste se za prikazivanje relevantnih oglasa korisnicima i podsticanje da učestvuju, što je važno za nezavisne izdavače i oglašavače. Sajt koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.

Prikaži sve...
990RSD
forward
forward
Detaljnije

auitor je isti za obe slike su poprilicno stare sto se vidi po papiru sa zadnje strane dimenzije 46 x 31 i 43 x 31 cm

Prikaži sve...
2,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Zaptivaci glave motora, Italijanski - komplet set za jedan cilindar odgovara za : SCANIA LB 140 - LB 141 od 1977 … Autocarro 14100 ccm. Eng. DS 14 - DS 1401

Prikaži sve...
2,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Zaptivaci glave motora u garnituri , SPESSO - ITALY odgovaraju za : FIAT 131 2000 Diesel II serija , mot. 8144.65 , od 1979 ... FIAT 132 2000 Diesel II serija , mot. 8144.65 , od 1979 ...

Prikaži sve...
2,475RSD
forward
forward
Detaljnije

Izdavač Glas srpski Meki povez 120 stranica M4

Prikaži sve...
190RSD
forward
forward
Detaljnije

Tomaž Šalamun (Zagreb, 1941 – Ljubljana, 2014), slovenački pesnik. Jedan od vodećih savremenih evropskih pesnika. Diplomirao je istoriju umetnosti na Univerzitetu u Ljubljani. Radio je kao profesor na Akademiji likovnih umetnosti u Ljubljani i kao kustos u Modernoj galeriji u Ljubljani. Poznat kao konceptualni umetnik, Šalamun je jedan od najvažnijih neoavangardnih umetnika u Istočnoj i Srednjoj Evropi. Prevodio je sa španskog, engleskog i francuskog jezika. Knjige pesama: Poker (1966), Uloga pelerine (1968), Hodočaš­će za Marušku (1971), Bela Itaka (1972), Amerika (1972), Arena (1973), Soko (1974), Imre (1975), Druidi (1975), Turbine (1975), Praznik (1976), Zvezde (1977), Metoda anđela (1978), Istorija svetlosti je narandžasta (1979), Balada za Metku Krašovec (1981), Tragom divljači (1979), Maske (1980), Analogije svetlosti (1982), Glas (1983), Soy realidad (1985), Sonet o mleku (1984), Ljubljansko proleće (1986), Mera vremena (1987), Živa rana, živi sok (1988), Dete i jelen (1990), Kuća Markova (1992), Glagoli sunca (1993), Ambra (1995), Crni labud (1997), Knjiga za mog brata (1997), More (1999), Zelena vatra, zeleni cvet (2000), Šuma i putiri (2000), Tabela (2002), Odatle (2003), Sa Arhilohom po Kikladima (2003), Šta je šta (2005), Sunčani voz (2005), Plavi stub (2007), Hladne priče (2009), Godišnje doba (2010), Opera buffa (2011). Knjige pesama Tomaža Šalamuna prevedene su na više od dvadeset jezika. Najvažnije književne nagrade: Prešernova nagrada, Jenkova nagrada, Evropska nagrada za poeziju grada Minstera, Nagrada Altamarea, Zlatni venac Struških večeri poezije, Njegoševa nagrada. Zastupljen je u brojnim antologijama moderne poezije. Bio je član Slovenačke akademije nauka i umetnosti. LIR BG Esad Pašina 25, Beograd Forum Pisaca Za izdavača: Zlatko Zlatković Urednici: Milan T. Đorđević Mileta Prodanović Lektura: Novica Tadić Tiraž: 500 83 str.; 21 cm.

Prikaži sve...
750RSD
forward
forward
Detaljnije

(Kao na slikama); Knjiga je nečitana; Srpska književnost u sto knjiga; (Pesme - 383 strane);

Prikaži sve...
990RSD
forward
forward
Detaljnije

(Kao na slikama); Knjiga je nečitana; Srpska književnost u sto knjiga; (Pesme 195 strana);

Prikaži sve...
550RSD
forward
forward
Detaljnije

AUTOR: Leo Poper NASLOV: Eseji i kritike IZDAVAC: Univerzitet umetnosti u Beogradu GODINA: 1989. POVEZ: mek (KB:168)

Prikaži sve...
450RSD
forward
forward
Detaljnije

Labirinti zvuka pogledi na novu glazbu Milko Keleman -Pogledi na novu glazbu. Design Zoran Pavlović. Milko Kelemen Legendarni skladatelj, pedagog i glazbeni pisac Milko Kelemen (Slatina 1924. - ) svojom djelatnošću svjetske reputacije je stajao na čelu skupine hrvatskih skladatelja, koja je u hrvatsku glazbu unijela tekovine apstraktne glazbene umjetnosti XX. stoljeća - od dodekafonije, serijelnih struktura, aleatorike i drugih postupaka do elektronske glazbe. Milko Kelemen je bio nedvojbeno i doajen hrvatske i svjetske glazbene avangarde, a spada među rijetke hrvatske umjetnike, koji su ostvarili briljantnu umjetničku karijeru diljem svijeta. -vrlo dobro očuvano ,ima potpis hemijskom na najavnoj stranici ,malo su izlizane ivice korica ,vidi se na slikama Autor: Milko Kelemen Izdavač: Grafički zavod Hrvatske, Zagreb Izdanje: prvo/first Godina: 1982 Uvez: meki s klapnom Format: 13x23 Stranica: 139 lavirinti zvuka pogledi na novu muziku (kutija 9)

Prikaži sve...
1,699RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj