Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
76-100 od 1889 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Pregled modernih estetickih ucenja Predgovor Milan Damnjanovic Preveo Vlastimir Djakovic Izdavac - Nolit, Beograd Godina - 1968. Knjiga u vrlo dobrom stanju,bez podvlacenja ili ostecenja,bez ispisane posvete,tvrd povez,sa omotnicom u dobrom stanju,format 21 cm,570 str. (84)
ATEOLOSKA RASPRAVA MISEL ONFRE Koja je tajna ovog rastućeg pokreta? U filozofiji je nekad postojalo doba „Bog je mrtav“. Naše doba, dodaje Onfre, jeste pre doba njegovog povratka. Neophodan je argumentovan, snažan i militantan ateizam, jer je sve očitija mržnja prema razumu, slobodi, željama i nagonima, dakle prema životu. Svi ti vidovi mržnje potiču iz istog poriva smrti, koji propovedaju judaizam, hrišćanstvo i islam, iza kojih stoji takoreći isto verovanje: „smrt na zemlji u ime večnosti na nebu“. RAD 2005 broj strana 293, vr394
AUTORITET I OSPORAVANJE , Ljubomir Tadić , Filip Višnjić Beograd /Naprijed Zagreb 1987 , biblioteka Libertas ,mek povez,latinica,323 strane, politička sociologija, Knjiga sadrži tri poglavlja:O smislu i besmislu potčinjavanja autoritetu; Osporavanje i kritika;Socijalizam između vlasti i slobode stanje:očuvano, pojedini delovi knjige podvlačeni.
Stanje: NOVA KNJIGA! TONI PAGODA I NJEGOVI PRIJATELJI - Paolo Sorentino Pojedini izvori radosti su nestalni, ponavlja često Paolo Sorentino. Mladost iščezava, seks je precenjen, a prijateljstvo i smeh su, s druge strane, potcenjeni. Zato se on njima vraća ovom zbirkom pripovedaka. Vraća se s neodoljivim vodičem i tumačem. To je nezaboravni Toni Pagoda, propali pevač italijanske kancone, junak romana „Svi su u pravu“, koji kroz trinaest priča krči put posut nostalgijom. Čini to pronicljivo, urnebesno duhovito, oporo a setno, s namerom da stigne do izvorišta smeha i prijateljstva. Toni je ostario, ali nije ostao bez stila. Naprotiv. Majstorski izaziva suze, čas od smeha čas od tuge, pripovedajući o sujeti, gluposti, televizijskoj, muzičkoj, a posebno političkoj estradi, o slabostima, ljubavi, drugovima i naposletku – o mami. Ovaj stariji Pagoda, nekadašnji takmičar Festivala u Sanremu, i dalje je rečit na neobičan način, vispren, ali nesporno mekši. Kao da je sklopio primirje sa svetom i Svevišnjim, obećavši da više neće da besni ni da pravi velike gluposti. Uz samo jednu molbu: da nikada ne odraste. „Mnogo ćete se smejati. Uživaćete u neprekidnom nizu darova mudrosti. Ali postoji nešto što vijuga u pozadini kroz celu knjigu, rasprostirući se posebno poslednjim poglavljima – izvesna seta. I možda je to taj sastojak koji čini toliko izvornom ovu knjigu, knjigu koja bi na prvi pogled mogla zaličiti na čudnu raspravu, besramno sjajnu i nitkovski izveštačenu.“ Corriere della sera „Na kraju, ova zbirka priča te zaprepasti. Shvataš da pripovedač nije ni režiser, ni pisac, već Paolo Sorentino.“ La Repubblica „Pomislio bi čovek da će pripovedanje skliznuti u moralističku pouku. Međutim, pričajući o svojim susretima, Toni Pagoda se nikada ne distancira od njih, a ukoliko sudi, čini to ironično, s neočekivanom i gotovo spasonosnom empatijom.“ Panorama Izdavač: BOOKA Broj strana: 165 Pismo: Latinica Povez: Mek Format: 14 x 20 Погледајте остале предмете које продајемo: http://put_do_knjige.kupindo.com/kupindo http://put_do_knjige.kupindo.com/limundo Плаћање поузећем је могуће само код чланова који немају негативне оцене.
Nikolaj Berđajev – Smisao istorije Istorija, kao najveća duhovna realnost, nije data nam empirija, goli faktički materijal. U takvom vidu istorija ne postoji i nemoguće ju je kao takvu prepoznati. Istorija se upoznaje preko istorijskog pamćenja, kao nekakva duhovna aktivnost, kao nekakav određeni duhovni odnos prema „istorijskom“ u unutrašnjem, duhovno preobraženom i oduhovljenom istorijskom saznanju. Samo u procesu oduhovljenja i preobraženja u istorijskom pamćenju objašnjava se unutrašnja veza, duša istorije. Ovo je takođe tačno i za upoznavanje duše istorije, kao što je tačno i za upoznavanje duše čovekove zato što čovekova ličnost koja nije pamćenjem vezana u nešto jedinstveno ne daje mogućnost da se duša čovekova upozna kao neka realnost. Ali istorijsko pamćenje, kao način upoznavanja „istorijskog“, nerazdvojno je povezano s istorijskim predanjem, izvan koga i ne postoji istorijsko pamćenje. Apstraktno korišćenje istorijskim dokumentima nikada ne daje mogućnost da se upozna „istorijsko“. Ono s njim ne može da uspostavi nikakav kontakt. Osim rada na tim is-torijskim spomenicima, rada koji je, razume se, vrlo važan i neophodan, potrebno je još i nasleđe istorijskog predanja, s kojim je povezano istorijsko pamćenje. Samo se ovde vezuje neki čvor koji dubinski spaja duhovnu sudbinu čovekovu sa sudbinom istorije. Vi nećete shvatiti nijednu od velikih istorijskih epoha, bilo da je to epoha Renesanse, ili epoha procvata srednjovekovne kulture, ili epoha ranog hrišćanstva, ili period cvetanja helenske kulture, bilo o kojoj velikoj epohi da se radi vi nećete shvatiti nijednu od njih drukčije do preko istorijskog pamćenja, u čijim ćete otkrivenjima spoznati svoju duhovnu prošlost, svoju duhovnu kulturu, svoju otadžbinu. Vi morate preneti svoju duhovnu sudbinu u sve velike epohe kako biste ih shvatili. Kada ih samo spolja uzimate, one su za vas unutarnje mrtve. SADRŽAJ PREDGOVOR Glava I O SUŠTINI ISTORIJSKOG. ZNAČENjE PREDANjA Glava II O SUŠTINI ISTORIJSKOG. METAFIZIČKO I ISTORIJSKO Glava III O NEBESKOJ ISTORIJI. BOG I ČOVEK Glava IV O NEBESKOJ ISTORIJI. VREME I VEČNOST Glava V SUDBINA JEVREJSTVA Glava VI HRIŠĆANSTVO I ISTORIJA Glava VII RENESANSA I HUMANIZAM Glava VIII KRAJ RENESANSE I KRIZA HUMANIZMA. NASTUPANjE MAŠINE