Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
101-125 od 23075 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
101-125 od 23075 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Automehanika
  • Tag

    Filozofija
  • Tag

    Religija i mitologija

kao na slikama retko New Theories of Revolution: A commentary on the views of Frantz Fanon, Regis Debray and herbert Marcuse Woddis, Jack Published by Lawrence and Wishart, 1972 1. edition nove teorije revolucije marksizam filozofija xx veka markuze herbert Revolucija (lat. revolutio, „preokret”), u opštem slučaju, radikalna je promena drušvenih odnosa. U političkom označava korenitu promenu društvenog uređenja. Reč revolucija znači preobrat. U nekim revolucijama učestvuje veliki broj ljudi, ili čak većina neke socijalne grupacije ili naroda, dok u neke revolucije vodi samo mala grupa revolucionara. Aristotel je opisao dve vrste političkih revolucija: (i) Potpuna promena iz jednog sistema u drugi i (ii) izmena trenutnog sistema[1] Revolucije su se pojavljivale kroz istoriju i bile su različitih načina, trajanja i ideologija. Rezultati uključuju velike promene u kulturi, privredi i društveno-političkim ustanovama. Akademske rasprave o tome šta čini, a šta ne čini revoluciju se vrte oko nekoliko pitanja. Rana proučavanja revolucija ponajprije su analizirala događaje u evropskoj istoriji s gledišta psihologije, ali novija proučavanja uključuju svetske događaje kojima se bavi i nekoliko društvenih nauka uključujući sociologiju i politikologiju. Nekoliko generacija akademske misli o revolucijama je stvorilo puno suprotstavljenih teorija i u mnogočemu doprinelo u trenutnom razumevanju ove složene pojave. Većinu istorijskih revolucija prati revolucionarni teror. Vrste[uredi | uredi izvor] Vatova parna mašina u Madridu. Razvoj parne mašine pokrenuo je industrijsku revoluciju u Ujedinjenom Kraljevstvu te u celom svetu. Parna mašina je bila napravljena za pumpanje vode iz rudnika uglja omogućujući spuštanje rudara ispod nivoa vode. Postoji puno različitih tipologija revolucija u društvenim naukama i literaturi. Na primer, klasični naučnik Aleksis de Tokvil razlučivao je[2] : 1) političke revolucije 2) iznenadne i nasilne revolucije koji ne traže samo utemeljenje novog političkog sistema već transformaciju celog društva i 3) polagane ali brišuće transformacije celog društva koja se događa nekoliko generacija (pri. religija). Jedna od nekoliko različitih marksističkih tipologija deli revolucije u predkapitalističke, ranoburžoaske, buržoaske, buržoasko-demokratske, rane proleterske i socijalističke revolucije.[3] Čarls Tili, moderni istraživač revolucija, radi razliku[4] između puča, smanjenja moći, građanskog rata, pobune i „veličanstvene revolucije“ (revolucije koje su preobrazile ekonomske i društvene strukture kao takođe i političke institucije, kao što je Francuska revolucija iz 1789. godine, Ruska revolucija iz 1917. godine ili Iranska revolucija u Iranu).[5] Ostale vrste revolucija, stvorene za ostale tipologije, uključuju društvene revolucije; proletersku ili komunističku revoluciju (nadahnute Marksističkim idejama kojima je cilj zamena kapitalizam komunizmom); neuspele revolucije (revolucije koje nisu uspele da osiguraju moć nakon privremenih pobeda ili prevelikih uključivanja); te nasilne kontra nenasilnih revolucija(Baršunasta revolucija). Izraz revolucija se takođe koristio kako bi se obiležile velike promene nevezane uz politiku. Takve revolucije su obično prepoznate kao one koje su preobrazile društvo, kulturu, filozofiju i tehnoglogiju puno više nego političke sisteme; često su poznate kao društvene revolucije[6]. Neke mogu biti globalne, dok se neke mogu ograničiti samo na pojedinu zemlju. Jedan od klasičnih primera upotrebe izraza svetska revolucija u tom kontekstu je industrijska revolucija (uoči da takve revolucije takođe pristaju Tokvilovoj definiciji „polaganih revolucija“.[7] Socijalne i političke revolucije[uredi | uredi izvor] Sloboda predvodi narod, slika Ežena Delakroa u čast Julske revolucije 1830, koja je postala opšte prihvaćena kao simbolika francuskih narodnih ustanaka protiv monarhije Političke revolucije često prati nasilje, i velike promene u strukturama moći koje često rezultuju novim institucionalizovanim nasiljem, kao što je bio slučaj sa ruskim i francuskim revolucijama (koje su pratile „čistke“ i „Teror`). Politička revolucija je nasilna zamena jednog skupa vladalaca drugim (kao što se dogodilo u Francuskoj i Rusiji), dok je socijalna revolucija fundamentalna promena u socijalnoj strukturi društva, kao što su bile Protestantska reformacija ili Renesansa. Međutim, ovo razgraničenje je retko jasno, jer većina političkih revolucija teži da iznese i socijalne revolucije, i imaju osnovne filozofske ili socijalne motive koji ih predvode. Najpoznatije revolucije sa ovakvim motivima u modernom svetu su bile liberalne revolucije i komunističke revolucije, kao i povremene nacionalističke revolucije. Za razliku od revolucija, pučevi često ne teže promenama izuzev promene trenutnog vođe. Neki politički filozofi smatraju revolucije sredstvima za postizanje svojih ciljeva. Većina anarhista se zalaže za socijalnu revoluciju kao sredstvo slamanja struktura vlasti, i zamenjivanja ih ne-hijerarhijskim institucijama. Socijalne i socijalno-političke revolucije često spadaju u najradikalnije socijalne pokrete. One utiču na sve društvene komponente, uvode novi socijalni poredak i(li) teže da unište sve ili skoro sve starije strukture. Među marksističkim komunistima postoji podela na one koji su podržavali Sovjetski Savez i ostale takozvane komunističke države, i na one koji su kritički nastrojeni prema ovim državama (neki ih čak odbacujući kao ne-komunističke), na primer trockisti i ortodoksni marksisti. Lenjin, vođa oktobarske revolucije, drži govor. Socijalne i političke revolucije često bivaju „institucionalizovane“ kada ideje, slogani, i ličnosti koje učestvuju u revolucijama nastave da igraju važnu ulogu u društvu, dugo nakon što je revolucija okončana. Komunističke države su često institucionalizovale svoje revolucije kako bi dale legitimitet svojim vladama. Neke ne-komunističke države, kao što su SAD, Francuska ili Meksiko su takođe institucionalizovale revolucije, i nastavljaju da slave sećanje na svoje revolucionarne prošlosti kroz praznike, pesme, i na druge načine. Revolucijama se pristupalo i iz antropološke perspektive. Oslanjajući se na zapise Viktora Tarnera o ritualima i performansima, Bjern Tomasen je tvrdio da se revolucije mogu shvatiti kao „liminalni“ trenuci: moderne političke revolucije veoma podsećaju na rituale i stoga se mogu proučavati u okviru procesnog pristupa.[8] To bi podrazumevalo ne samo fokusiranje na političko ponašanje „odozdo“, već i prepoznavanje trenutaka u kojima se „visoko i nisko“ relativizuju, čine irelevantnim ili podmetnutim, i pri tome se mikro i makro nivoi spajaju u kritičnim vezama. Kulturne, intelektualne i filozofske revolucije[uredi | uredi izvor] Renesansa Protestantska revolucija Naučna revolucija Seksualna revolucija Tiha revolucija Nenasilna revolucija Kulturna revolucija Stounvolska revolucija Tehnološke revolucije[uredi | uredi izvor] Tehnološke revolucije obično dovode do transformacija u društvu, kulturi i filozofiji. Poljoprivredna revolucija Digitalna revolucija Neolitska revolucija Revolucija cena Industrijska revolucija Druga industrijska revolucija

Prikaži sve...
4,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Izdavač: IK Zorana Stojanovića Broj strana: 471 Pismo: Ćirilica Povez: Mek Format: 23 cm Godina izdanja: 2018. Mladost i inteligencija, sreća i materinska ljubav. Nadalje moda i tehnika, sigurnost i moć, pa onda tržište, ekonomski rast, nove tehnologije...sve su ovo mitovi našeg vremena, ideje koje, više nego neke druge, skamenjuju nas same i društvo u kome živimo. To su one ideje koje reklame i masovna sredstva komunikacije predlažu kao vrednosti i nameću kao društvenu praksu, stvarajući jezik koji ih čini privlačnim i poželjnim. Za razliku od ideja koje mislimo, mitovi su ideje koje nas zaposednu i vladaju nama uz pomoć mehanizama koji nisu logički, već psihološki, i otuda duboko ukorenjeni u našoj duši. Oni su proste ideje koje smo mi mitologizovali ,jer su lagodne i ne prave probleme, olakšavaju donošenje suda, rečju ulivaju nam osećaj sigurnosti. Moramo se, međutim, prenuti iz spokoja koji nam naše mitologizovane ideje obezbedjuju, jer se mnoge patnje i poremećaji rađaju upravo iz ideja koje nam, udobno šćućurene u lenjosti naše misli, ne dopuštaju da razumemo svet u kome živimo, a naročito brze promene u njemu. Bivati, međutim, u svetu bez njegovog razumevanja jeste siguran put ka otuđenju od njega. Da bismo povratili svoju prisutnost u njemu, najpre moramo ponovo preispitati svoje mitove. Upravo se time bavi ova knjiga.

Prikaži sve...
1,900RSD
forward
forward
Detaljnije

Kao na slikama Prir. Siniša Stojanović Istorija zena Satori Kulture istoka .... Zen (japanski: zen, kineski: č`an, sanskrit: dhjana – motrenje, meditacija [1]) je škola mahajana budizma i disciplina čiji je cilj probuđenje. Zen je svojevrsna tradicija mahajana budizma nastala spajanjem indijske dhjana tradicije, ranobudističke škole praznine i kineske taoističke filozofije, dovedena do najvišeg umetničkog izraza u kulturi Japana.[2] Suština zena je neposredan doživljaj probuđenja (satori), pa su teoretsko znanje i proučavanje religijskih tekstova u drugom planu. Međutim, zen nije protiv filozofskog razumevanja, proučavanja sutri ili razvoja liturgije, ali ih žestoko odbacuje ako postoji opasnost da postanu predmet želje i prepreka za dosezanje jedine bitnosti.[2] Zen tradicija tvrdi da nastavlja direktno, od-uma-do-uma, prenošenje budnosti počev od Bude.[3] Zen smatra da čovek može da dosegne probuđenje kroz sopstvene napore, ali se pojedine škole razlikuju u metodama. Dok rinzai favorizuje šok-tretmane kao što je paradoksalno izražavanje (koan) često praćeno neočekivanim udarcima, soto favorizuje sedeću meditaciju (zazen).[4] U zen predaji postoji mnoštvo primera da su učenici kao odgovor na svoja pitanja dobijali udarac štapom.[5] Zen budizam je posebno uticao na kulturu i disciplinu japanskih samuraja...... Budizam

Prikaži sve...
870RSD
forward
forward
Detaljnije

Ecce homo Autor: Fridrih Niče ISBN: 978-86-7157-458-7 Godina izdanja: 2016 Format: 21 cm Broj strana: 135 Povez: Broš Pismo: Ćirilica opis, Poslednja knjiga koju će Niče, u dramatičnim okolnostima, napisati (1888) samo nekoliko nedelja pre svog konačnog sloma, a koja će prvi put biti objavljena tek 1908. U njemu autor dočarava sopstveno viđenje svoga dela, razvoja i, uopšte, života. Kataklizmički ispituje likove s kojima se poistovećuje i kataklizmički najavljuje svoje daljnje razotkrivanje svih vrednosti. To je konačan izraz Ničeovog glavnog uverenja. Njegova duhovna oporuka.Filozofsko delo pisano pred smrt, ima izvesno vidovito predosećanje, svojstveno ljudima intenzivne duše i velike usamljenosti. Testament velikog filozofa, namenjen samo odabranima i retkima, nasuprot volji samog Ničea štampan i priređen za sve nas. Filozofsko delo pisano pred smrt, ima izvesno vidovito predosećanje, svojstveno ljudima intenzivne duše i velike usamljenosti. Testament velikog filozofa, namenjen samo odabranima i retkima, nasuprot volji samog Ničea štampan i priređen za sve nas. 07

Prikaži sve...
440RSD
forward
forward
Detaljnije

Fredi Perlman - Reprodukcija svakodnevnog zivota i drugi eseji Zak Kamat- Protiv pripitomljavanja/Lutanje covecanstva Anarhija/Blok 45, Beograd, 2003. Mek povez, 150+148 strana. tags: anarhizam, anarhija, bakunjin, kropotkin, ema goldman, prudon...

Prikaži sve...
1,259RSD
forward
forward
Detaljnije

Ava Justin Popović Žitija svetih 1-12 komplet S blagoslovom Nj.P.Episkopa Šabačkovaljevskog Gospodina Jovana BLAGOSLOV SVETOG ARHANĐELA MIHAILA ŽITIJA SVETIH arhimandrit D-r Justin Sp.Popović bivši profesor univerziteta Izdanje Manastira Sv. Ćelije kod Valjeva Beograd 1972/1977. Tvrd povez, plastificirani zaštitni omot, ćirilica, ilustrovano. Prvo izdanje-11 knjiga , dok je februar izdanje 2005. Svaka knjiga ima originalni list sa štamparskim pogreškama, Na predlistu prve knjige pečat manastira Jošanice sa posvetom igumana. Posveta na prvoj strani predgovora. -žitija svetih za januar, strana 901 -žitija svetih za februar, strana 466 -žitija svetih za mart, strana 585 -žitija svetih za april, strana 486 -žitija svetih za maj, strana 657 -žitija svetih za jun, strana 693 -žitija svetih za jul, strana 743 -žitija svetih za avgust, strana 536 -žitija svetih za septembar, strana 613 -žitija svetih za oktobar, strana 695 -žitija svetih za novembar, strana 846 -žitija svetih za decembar, strana 877 Stanje Veoma dobro, kao novo, na dve knjige nedostaje plastificirani zaštitni omot,knjige su odlično očuvane.

Prikaži sve...
118,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Informacije SKU 9788663691377 Kategorije FILOZOFIJA, SAJAM 2023 Težina 0.33 kg Proizvođač Kosmos izdavaštvo Broj strana 125 Povez knjige tvrd Pismo latinica Pisac Sun Cu Godina izdanja knjige 2017 Izdavač KOSMOS IZDAVAŠTVO Jezik Srpski Format 20 cm Tagovi Sun Cu Kosmos izdavaštvo Umeće ratovanja

Prikaži sve...
629RSD
forward
forward
Detaljnije

Makarski biskup FRA BARTUL KAČIĆ ŽARKOVIĆ, Brist ,1572-Sućuraj, 1645 Ilustrovana u boji,Split ,1999.god,298.strana Knjiga je LUX pakovanje, glanz NOVA. Izdavač: Županija Splitsko-dalmatinska, Sućuraj Makarski biskup fra Bartul Kačić Žarković (Brist, 1572. – Sućuraj, 1645.): Život – djelo – vrijeme, Zbornik radova sa znanstvenog skupa održanog u Sućurju, 24. lipnja 1995., Sućuraj, 1999., 298 str. KAČIĆ ŽARKOVIĆ, Bartul (Žarković, Caççiçh, Xarcovich; Bartol, Bartolo, Bartholomeus), biskup (Brist, 1572 — Sućuraj, 25. VI. 1645). Početnu izobrazbu stekao vjerojatno u franjevačkom samostanu u Zaostrogu, gdje je potom stupio u Franjevački red i proveo novicijat. Ondje je zasigurno završio i osnovnu humanističku školu spremajući se za svećenički poziv. Uprava Provincije Bosne Srebrene poslala ga je u jesen 1600. u Italiju radi nastavka školovanja, pretpostavlja se u Napulj, gdje je tada djelovalo franjevačko Generalno učilište. Nakon završetka studija 1604. nastavio je kao profesor teologije predavati u školi u franjevačkom samostanu Santa Maria La Nova u Napulju 1605–13, potom u novoosnovanoj teološkoj školi u franjevačkom samostanu u Zagrebu 1613–15. Za službovanja u Zagrebu išao je na dvor hrvatsko-ugarskoga kralja Matije II; zauzimao se za obnovu biskupija Makarske i Duvanjske te ishodio od kralja ispravu za subraću, kojom se zabranjuje senjskim uskocima da napadaju na primorje. Neko vrijeme zadržao se u Budweisu (danas České Budějovice), gdje je 1614. primio vijest da ga je kralj imenovao biskupom nanovo obnovljene Makarske biskupije. Papa Pavao V. potvrdio je imenovanje te je 1615. primio biskupski red u crkvi franjevačkoga samostana San Francesco della Vigna u Veneciji i bio svečano ustoličen, vjerojatno o Božiću, u makarskoj crkvi sv. Marije. Prema njegovim navodima, bila mu je povjerena i uprava nad Duvanjskom biskupijom. Nakon preuzimanja službe pohodio je vjernike svoje biskupije te Ramu, Olovo, Sutjesku, Banju Luku i Novi na Uni, susreo se s bosanskim provincijalom Grgurom Marinovićem i u Kreševu pribivao franjevačkoj skupštini na kojoj mu je brat Luka imenovan povjerenikom pohoditeljem. Boravio je uglavnom u samostanu u Zaostrogu, a samo po potrebi odlazio u stolno mjesto Makarsku. God. 1616. novcem zaostroškoga samostana otkupio je očevinu od nekih muslimana i kršćana i 1629. ustupio ju samostanu. Često je putovao izvan biskupije, 1617. boravio je nekim poslom u Beču, a 1621–22. i 1630–32. u Rimu. Promičući štovanje Karla Boromejskoga, za prvoga rimskoga putovanja ishodio je dozvolu za nabavu 60 000 medaljica i križića, a za drugoga kupio 42 524 komada; kanio ih je dijeliti puku u primorju, Zajezerju, Čitluku, Blatu, Rastnu, Duvnu, Livnu, Rami, Imotskom, Gorskoj župi te »ništo malo u Sarajevu onizim Krstjanom«. God. 1626. pribivao je u Splitu posvećenju skradinskoga biskupa T. Ivkovića, 1643. ređenju drivaškoga biskupa J. Lučića u Korčuli, a 1633. predsjedao je sastankom uprave Provincije Bosne Srebrene u Fojnici. Potkraj 1620-ih došao je u sukob sa skadarskim (tzv. stjepanskim) biskupom D. Andrijaševićem zbog granica njihovih jurisdikcija; zato su 1630. pozvani u Rim, gdje su se nagodili da granica njihove crkvene vlasti bude Neretva. Potkraj 1644. ili na poč. 1645. povukao se na imanje u Sućurju, gdje je ubrzo preminuo i bio pokopan u obiteljsku grobnicu u njegovoj kapeli u mjesnoj župnoj crkvi sv. Jurja. Pri rušenju te crkve 1896. grob mu je zasut zemljom, uništeni su natpis i grb na nadgrobnoj ploči, od koje su napravljena sjedala ispred crkve. — U Rim je poslao izvješća (1626, 1630, 1636, 1640. i 1644) o stanju Crkve na području Makarske biskupije (u nekima i Duvanjske). Kao biskup brinuo se za crkve, namještaj i pribor neophodan za službu Božju (nabavljao kaleže, slike, zvona, misno ruho). Njegovim su trudom četiri crkve bile sagrađene (nije poznato koje), a više novih je posvetio. Među suvremenicima uživao je velik ugled te mu je M. Divković 1616. posvetio svoje Razlike besiede, a knjižar i nakladnik hrvatskih knjiga M. Ginammi drugo latinično izdanje Zrcala duhovnoga (Mleci 1621) M. Orbinija. Na hrvatskom jeziku napisao je ćirilicom kratko, nenaslovljeno djelo bez teološke vrijednosti, ali zanimljivo za povjesničare Makarske biskupije i jezikoslovce, latinskim je pisao izvješća u Rim, a talijanskim popratna pisma. Njegovu je rukopisnu ostavštinu, sačuvanu uglavnom u prijepisima, objavio i potanko komentirao S. Kovačić (zbornik Makarski biskup fra Bartul Kačić Žarković, 1999). ---------------------------- Knjiga je NOVA... 0

Prikaži sve...
6,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Broj strana: 162 Pismo: Latinica Povez: Mek Format: 21 cm Godina izdanja: 2021. Izdavač: Ukronija Vanvremeno Aristotelovo delo O nebu nam donosi njegova razmišljanja o postanku neba i nebeskih tela, o njihovom kretanju i međusobnim odnosima. Ono je svojevrsna kosmologija i zauzima posebno mesto u Aristotelovim učenjima.

Prikaži sve...
891RSD
forward
forward
Detaljnije

Mek povez - 262 strane PLATO 2016 Korice sa vidljivim znacima korišćenja Unutrašnjost dobro očuvana - bez pisanja i podvlačenja B - 2

Prikaži sve...
1,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Slovenska mitologija: panteon bogova, demonologija, mitska mesta, magijski rituali Autor: Nenad Gajić Izdavač: Laguna, Beograd Godina : 2011. Tvrde korice Ćirilica Broj strana: 203 str. Format 25 cm Stanje odlično 5- Troškove slanja snosi kupac Lično preuzimanje moguće u centru Beograda K179G

Prikaži sve...
1,799RSD
forward
forward
Detaljnije

TEOLOŠKI ČASOPIS, broj 10, 2011. godina Protestantski teološki fakultet u Novom Sadu, 2011. mek povez veći format 160 strana veoma dobro očuvana knjiga Treba li nam pravoslavna psihoterapija? Crkva i nacionalni identitet u savremenoj pravoslavnoj teologiji Pravoslavna crkva pred iskušenjima postmoderne Hrišćanski identitet, komunikacija i mediji Položaj religije u društvu i njen značaj u budućnosti

Prikaži sve...
150RSD
forward
forward
Detaljnije

UMIJEĆE DIJALEKTIKE-ZORAN ARSOVIĆ Knjiga Umijeće dijalektike autora Zorana Arsovića je izašla u izdanju Izdavača Art Print u okviru biblioteke `Krajina plus`. 96.strana k

Prikaži sve...
200RSD
forward
forward
Detaljnije

ISBN: 9788660020750 Broj strana: 200 Pismo: Latinica Povez: Mek Format: 12x21 cm Godina izdanja: 2022 Izdavač: Ukronija Dnevnik zavodnika je objavljen neposredno posle vraćanja vereničkog prstena Regini, naknadno uključen u obimno delo Ili-ili (1843), sa namerom da bi je Kjerkegor konačno odvojio od sebe. U velikoj meri literizovan, glavni akteri su Johanes i Kordelija, Dnevnik je delo romantičara i primerenog koncepta ljubavi koja se odvija između idealizacije i sumnje, ljubavne žudnje i ironije, želje i odbijanja da se objekt ljubavi poseduje, te konačnog raskida koji bi trebalo da uspostavi ljubav s one strane institucionalizovanog i ograničavajućeg morala. Dnevnik zavodnika, u svojoj estetskoj radikalnosti u traganju za sdobodom u ljubavi, predstavlja najdublje stranice posvećene strasti i njenom egzistencijalnom i filozofskom poštovanju.

Prikaži sve...
891RSD
forward
forward
Detaljnije

O VERI I OTADŽBINI uz Božju pomoć, sve je moguće! Autor: Mitropolit Tihon Aleksandrović Ševkunov Izdavač: Udruženje Poredak, Beograd Broj strana: 367. Ilustrovano Povez: mek Dimenzije: 22 cm Mitropolit Tihona (Ševkunova) smatraju ličnim duhovnikom Vladimira Putina. Međutim, on to niti demantuje, niti potvrđuje. Duhovnik ili ne, on je ličnost takve veličine i mnogostranih talenata da je i samom predsedniku interesantno da porazgovara sa njim. Mitropolit Tihon je rektor Sretenjske bogoslovije, član predsedničkog Saveta za kulturu i umetnost Ruske Federacije, izvršni sekretar Patrijaršijskog saveta za kulturu, član Visokog crkvenog saveta Ruske pravoslavne Crkve i predsednik poljoprivredne zadruge Vaskrsenje, koja se nalazi u selu Slobotka u Rjazanskoj oblasti. Otac Tihon, autor filma Propast imperije – vizantijska lekcija (2008), potresao je dubinom istorijske analize ne samo rusko već i čitavo svetsko društvo. Godine 2011. izašla je njegova knjiga Nesveti a sveti i druge priče, koja je za veoma kratko vreme postala bestseler, ali i rekorder među savremenim izdanjima po tiražu koji prevazilazi milion primeraka! I to u današnje vreme, kada se i tiraž od deset hiljada primeraka smatra velikim uspehom kako autora, tako i izdavača. Štaviše, knjiga je prevedena na nekoliko svetskih jezika i objavljena je u Kini, Srbiji, Sjedinjenim Američkim Državama, Francuskoj i mnogim drugim zemljama. Složićete se, prijatelji, da se to ne viđa svaki dan! U novoj knjizi Mitropolita Tihona (Ševkunova), čitaocima se predlaže da se upoznaju sa pogledima autora na odnos Crkve, vlasti i društva, sa pokušajem da se čitaoci upoznaju sa prošlošću, sadašnjošću i budućnošću Rusije, koje je izrekao u vidu propovedi, na susretima sa čitaocima, u pričama sa novinarima iz različitih medija.

Prikaži sve...
1,500RSD
forward
forward
Detaljnije

RELIGIJA SAMURAJA Kaiten Nukarija Str 236 Povez mek Stanje knjige dobro OSTALE MOJE AUKCIJE MOŽETE POGLEDATI PREKO LINKA http://www.kupindo.com/pretraga.php?Prodavac=rere&Grupa=1 Kupovinom više knjiga značajno štedite na poštarini. O knjizi Knjiga koja spada u red zen klasika. U vreme kada je napisana (1913), iz pera profesora Tokijskog Univerziteta, predstavljala je najpotpuniju knjigu o mahajanskom budizmu. U njoj nam prof. Nukarija na vrlo nadahnut i zanimljiv način približava razvoj zena u Kini i Japanu, njegov uticaj na svakodnevni život ljudi na Istoku, njegov razvoj od vere samuraja do vere koja ispunjava svaku poru društva, umetnost i književnost. Autorka je profesor Tokijskog Univerziteta i Budističkog koledža, Tokio - Japan.

Prikaži sve...
650RSD
forward
forward
Detaljnije

Broj strana: 828 Pismo: Ćirilica Povez: Tvrd Format: 24 cm Godina izdanja: 2021. Izdavač: Službeni glasnik Središnji deo svakog morala jeste odgovor na pitanje s kim. Odnosi među ljudima – to je upravo sadržina morala. Ona sadržina koje je najstarija i najmanje promenljiva, da se ne kaže da je večna. Ako je skala odnosno skala vrednosti odgovor na pitanje šta – šta imamo, šta gradimo, šta želimo – onda je serija odnosa među pojedincima i među kolektivima samo nastavak i logična posledica prethodnih napora. Ti odnosi se samo proširuju, baš kao što skala vrednosti biva bogatija i složenija. Prvobitni ljudi imali su da se opredeljuju za neznatan broj nađenih blaga, da stvore nekoliko i da izmisle još manje novih blaga. Svako kasnije pokolenje proširivalo je tu oblast. Današnji ljudi raskošniji su od svih prethodnika, ali su siromašniji prema onima koji će doći. Isto važi za odnose u koje ljudi ulaze da bi živeli i da bi postizali onaj maksimum udobnosti, zadovoljstva i sreće kome teži svako ljudsko biće. Najraznovrsniji su odgovori na pitanje kako. Kako ostvarujemo svoje ciljeve, kakvim metodima se služimo, šta sve sebi dopuštamo?

Prikaži sve...
1,831RSD
forward
forward
Detaljnije

Broj strana: 1068 Pismo: Ćirilica Povez: Tvrd Format: 24 cm Godina izdanja: 2021. Izdavač: Službeni glasnik Razvijeno društvo je kao zreo čovek: ne zadovoljava se više time da ceni vrednosti, ideale i ciljeve, već pita u kakvom savezu su ostvareni i na koji način se dolazi do željene svrhe. Mladost obeležava mete, zrelo doba traži s kim će se udružiti, a starost vodi računa i o tome da put ne upropasti pravac i ne otuđi saputnike. U razmatranjima o moralu metodi imaju sve veću ulogu. Na tome se često razilaze oni koji se slažu u težnjama, pa i u izboru saradnika. Progres i jeste u tome da se neprestano usavršavaju i oplemenjuju sredstva kojima ljudi zadovoljavaju svoje potrebe. To je odgovor na pitanje da li su se ljudi služili silom ili su koristili pravo u ovom ili onom obliku, najzad da li su drugima nešto nametali ili se obraćali njihovoj svesti, da ih uvere, pridobiju ili oduševe za ono što se njima čini dobro i ispravno.

Prikaži sve...
1,881RSD
forward
forward
Detaljnije

Pred buktavim zagonetkama gospodnjim Ivan Iljin Svetigora 2001. mek povez, strana 220 Na predlistu upisani podaci bivseg vlasnika, osim toga dobro ocuvana

Prikaži sve...
899RSD
forward
forward
Detaljnije

Beograd 1984, mek povez, očuvana, 118 strana, težina oko 140 gr

Prikaži sve...
300RSD
forward
forward
Detaljnije

Stanje kao na slici. Ako niste sigurni da Vam odgovara, pitajte za dodatni opis knjige PRE kupovine, i bice Vam odgovoreno u najkracem roku. Naknadne reklamacije ne prihvatam. Robu šaljem nakon uplate. Troskove slanja snosi kupac. A 566

Prikaži sve...
379RSD
forward
forward
Detaljnije

Ayn Rand - For New Intellectual The Philosophy A.Rand is a 1961 work by the philosopher Ayn Rand. It is her first long non-fiction book. Much of the material consists of excerpts from Rand`s novels, supplemented by a long title essay that focuses on the history of philosophy. 192 str. iz1961. Dobro, 3+, očuvana knjiga, na nekoliko strana podvlačeno i štiklirano, pisano. Ako Vas nešto zanima, slobodno pošaljite poruku. Ovo je jedini primerak na sajtu na dan postavljanja! POGLEDAJTE I OSTALE predmete KOJE PRODAJEM POPUST NA VIŠE KUPLJENIH PREDMETA, PITAJTE! KLIKNITE NA LINK http://www.kupindo.com/Clan/zambezi/SpisakPredmeta ------------------------------ 11032020

Prikaži sve...
700RSD
forward
forward
Detaljnije

PREOBRAŽENI HRAM. ŽIVOPIS HRAMA SV. PREOBRAŽENjA GOSPODNjEG U ZAGREBU, Zagreb, 2008. / ХРАМ ПРЕОБРАЖЕННЫЙ. РОСПИСЬ ХРАМА СВ. ПРЕОБРАЖЕНИЯ ГОСПОДНЙ В ЗАГРЕБЕ, Загреб, 2008. / TRANSFIGURED CHURCH. FRESQUES OF THE CHURCH OF ST. TRANSFIGURATION OF THE LORD IN ZAGREB, Zagreb, 2008. Mek povez Na prvoj strani posveta premazana belilom/korektorom. Osim toga nema drugih oštećenja. Monografija hrama u Zagrebu

Prikaži sve...
1,200RSD
forward
forward
Detaljnije

Mek povez Autor: Zoitakis Atanasije

Prikaži sve...
500RSD
forward
forward
Detaljnije

Mek povez Izdavač: Isusove male sestre, Beograd Srpski prevod Charles de Foucauld (1858. - 1916.) Rođen je u aristokratskoj obitelji u Strasbourgu. S osamnaest godina odlučio se za vojničku karijeru u čuvenoj školi Saint-Cyr. Napušta vojsku kako bi se posvetio putovanjima i istraživanjima egzotičnih i nedostupnih prostora Alžira i Maroka. Za svoja otkrića i zasluge dobiva zlatnu medalju Pariškoga geografskog društva. Postaje trapistički monah 1. siječnja 1889. u Notre-Dame des Neigesu u Viviersu. Šest godina kasnije odlazi živjeti u Nazaret kao siromašni radnik. Godine 1901. seli se u Alžir, u Béni-Abbès, a 1904. spušta se još južnije u Saharu u Tamanrasset, gdje je 1. prosinca 1916. ubijen. Brata Karla blaženim je 13. studenoga 2005. proglasio papa Benedikt XVI. Dekret o njegovoj svetosti papa Franjo potpisao je 26. svibnja 2020., a datum kanonizacije je 15. svibnja 2022. Spomendan slavimo 1. prosinca.

Prikaži sve...
450RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj