Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
76-100 od 3205 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
NOV ženski novčanik (samo je bez etikete) za Vas ili kao poklon nekom... savršen. Dužina novčanika je 20cm, širina je 10cm. Materijal je poliuretan/poliester - (imitacija kože), postava je od poliestera. Novčanik u unutrašnjosti ima tri pregrade za papirne novčanice, jednu izdvojenu veliku pregradu sa zipom za sitan novac (na sredini novčanika), četiri odeljaka za kartice sa svake strane novčanika (ukupno je 8 odeljaka), i još po jednu veću pregradu za čekove ili već neku drugu dokumentaciju. Zakopčava se rajsferšlusom. Na spoljnoj strani je još jedna pregrada, takodje se rajsferšlusom zakopčava. Boja siva.
crna torbica od prirodne koze u kroko dezenu 30 x 20cm kais 77cm unutrasnjost postavljena takodje prirodnom kozim ima jedan veliki otvoreni pridzepak /celom stranicom/ a sa druge strane unutra ima jedan takodje veliki pridzepak sa cibzarom i jos jedan manji otvoren kais moze da se skine/prikacen sa dve nitne/i da se nosi kao pismo tasna
Moni de Buli KRILATO ZLATO I DRUGE KNJIGE Biblioteka ŽIVA PROŠLOST КРИЛАТО ЗЛАТО МОНИ ДЕ БУЛИ НБ СРБИЈЕ Б е о г р а д 1 9 8 9 ЖИВА ПРОШЛОСТ ЦРНО НА БЕЛО 1924: ГРЧ МЛАДЕНСТВА КРИЛАТО ЗЛАТО ДВЕ АВАНТУРИСТИЧКЕ ПОЕМЕ: ИКСИОН ЛЕВИАТАН АНТЕНА СМРТИ ......................................................... Мони де Були, готово заборављен или боље рећи непознат српски песник, надреалиста, боравио у Паризу, у контакту са Бретоном, дадаиста... Поговор: МИЛИВОЈЕ НЕНИН Ћирилица ТВрде корице Шивен повез 76 + XIV страница ⭐️Knjiga u PERFEKTNOM stanju Stanje```10```✔️ 18,18
MONA kožni novčanik u crnoj boji, malo korišćen pa ima i tragova po spoljašnjim stranama, a unutrašnjost je dobro očuvana ... po meni dobro očuvan za izloženu cenu, kopča se na dva drikera i kada se prvi otkopča imate pristup džepiću sa rajsfesšlusom, oko koga su sa svake strane po jedna pregrada celom površinom i nasptam njih još jedna pregrada sa prorezom za npr. sliku, kada se otkopča drugi driker imate pristup pregradama za 6 kartica, i 2 velike pregrade za papirni novac, dimenzije praznog novčanika : ~14.2 x 9.8 x 2.5cm, stanje kao na slikama ... Lično preuzimanje : KOD MENE KUĆI u BG na Senjaku ! Slanje : Post Express-om o trošku kupca ! ***** Pogledajte i ostalu moju prodaju na Kupindu, možda nađete nešto interesantno : http://www.kupindo.com/Clan/nin2/SpisakPredmeta
Izuzetan muški novčanik - držač kartica. Dimenzije novčanika su 9 x 12 x 3 cm. Novčanik ima 9 pregrada za kartice (kreditne, platne, članske, lične, vozačke, zdravstvene. .. ) 2 krajnje malo veće pregrade i 2 spoljne pregrade - džepića. Zip patent za zatvaranje-otvaranje. Novčanik je potpuno nov, nekorišten!
Lepo očuvano kao na slikama Andre Breton (franc. André Breton; Orn, 19. februar 1896 — Pariz, 28. februar 1966) je bio francuski pesnik i kritičar. Glavni je teoretičar nadrealizma, koji je istrajao na prvobitnoj liniji, raskrstivši s većinom svojih nekadašnjih prijatelja. Andre Breton AndreBreton.jpg Datum rođenja 19. februar 1896. Mesto rođenja Orn, Francuska Datum smrti 28. februar 1966. (70 god.) Mesto smrti Pariz, Francuska Škola Lycée Chaptal Najvažnija dela Nađa Tajna XVII Biografija Uredi Rođen je 1896. godine u mestu Tanšbraj, Orn u Normandiji. Studirao je medicinu i psihijatriju.[1] Za vreme Prvog svetskog rata, od 1916. radio je u vojnom neuropsihijatrijskom centru u Sen Dizjeu, gde se susreće sa psihičkim poremećajima i upoznaje sa psihijatrijskom praksom, a posebno, preko knjiga doktora Režisa i doktora Babinskog, i sa Frojdovom psihoanalizom i metodom “slobodnih asocijacija” koju pokušava da primeni na obolelim vojnicima. U vojnoj bolnici u Nantu upoznaje Žaka Vašea, mladića poremećenog uma, čiji anti-društveni stavovi i prezir prema etabliranoj umetničkoj tradiciji snažno utiču na Bretona. Breton izjavljuje u prvom manifestu nadrealizma “Vaše je nadrealista u meni”. Sa Sigmundom Frojdom se upoznaje u Beču 1921. Prvu zbirku pesama „Brdo smernosti“ objavio je 1919. godine. Iste godine zajedno sa Lujom Aragonom i Filipom Supoom osniva časopis Literatura (franc. Litterature). Kada se dadaistički pokret premešta u Pariz sa Tristanom Carom i Fransisom Pikabiom, Breton mu se pridružuje i časopis Literatura postaje njegovo glasilo. Međutim, vrlo brzo se odvaja od dadaizma i oko sebe okuplja nekoliko istomišljenika: Pola Elijara, Benžamena Perea, Luja Aragona, Filipa Supoa, Robera Desnosa. Sa njima organizuje seanse automatskog govora i budnih snova koje posmatra kao neku vrstu medijuma za istraživanje podsvesnog. U saradnji sa Supoom piše prvi automatski tekst Magnetska polja (Champs magnétiques) 1920, i objavljuje ga u časopisu Literatura. Ženi se sa Simon Kan 1921. godine. Sledeće godine oni se sele u ulicu Fonten, broj 42 u Parizu, u stan koji će udomiti Bretonovu kolekciju od 5300 predmeta: slika, crteža, skulptura, fotografija, knjiga, kataloga, časopisa, manuskripta i radova popularne umetnosti i umetnosti iz prekookeanije. Godine 1924. objavljuje Nadrealistički manifest kojim formalno otpočinje nadrealistički pokret. Piše niz automatskih tekstova i pesama kao primer metode automatskog pisanja. Krajem godine osniva časopis Nadrealistička revolucija (La revolution surrealiste). Bretonu se pridružuju: Filip Supo, Luj Aragon, Pol Elijar, Rene Krevel, Mišel Leris, Benžamen Pere, Antonin Arto, i Rober Desnos. Izlazi Bretonov najpoznatiji roman „Nađa“, 1928. godine. Ovaj roman je najpoznatiji i najbolji primer nadrealističkog romana. Bogato je ilustrovan nadrealističkim crtežima i fotografijama. Pridružuje se Fracuskoj komunističkoj partiji 1927. godine u želji da poveže psihoanalizu i marksizam. Tu težnju izražava u Drugom manifestu nadrealizma 1929. godine. Tekst „Spojeni sudovi“ (1932) pokušaj je spajanja istraživanja nesvesnog sa društvenim angažmanom. Međutim, Breton nije mogao da prihvati podređivanje poetskog stvaranja ideološkim ciljevina, i napušta partiju 1935. Godine i žestoko kritikuje socijalistički realizam. Svojim idejama ostaje veran i kada se nadrealistički pokret cepa i kada se deo nadrealista na čelu sa Aragonom priklanja partijskim zahtevima. Godine 1938. prihvata zaduženje od Francuske vlade i putuje u Meksiko. Na tamošnjem univerzitetu Breton učestvuje na konferenciji o nadrealizmu. U Meksiku upoznaje Trockog sa kojim piše Manifest za nezavisnu revolucionarnu umetnost (Manifesto for an Independent Revolutionary Art / Pour un art revolutionnair independent), koji potpisuju Breton i Diego Rivera. Na početku Drugog svetskog rata Breton je ponovo u medicinskoj službi. Nakon ocene Višijeve vlade da su njegovi spisi „veoma loši za nacionalnu revoluciju“ Breton beži u SAD. Na Univerzitetu Jejl 1942. godine organizuje izložbu nadrealista. Sa Marselom Dišanom nastavlja intenzivnu nadrealističku delatnost. Plod te delatnosti je i hermetički poetski roman „Tajna XVII“ (1947), neka vrsta sume njegovog životnog i stvaralačkog iskustva. Po završetku rata vraća se u Pariz, gde pokušava da obnovi nadrealistički pokret. Dela Uredi Brdo smernosti Nađa Luda ljubav Magična umetnost Izgubljeni koraci Tajna XVII Nadrealizam dadaizam manifesti avangarde avangarda. Francuska književnost
Lepo očuvano 1967. ... Danijel Dragojević HRVATSKA POSLERATNA SKULPTURA U DRVU Fridrih Niče PESME Herbert Markuze ... Razlog. Časopis mladih za književnost, umjetnost i kulturu, izlazio u Zagrebu 1961–68/69., u početku kao dvomjesečnik, od 1962. kao mjesečnik. Podnaslov mu je od 1967. bio Književna revija za suvremene probleme. Uređivali su ga Marko Lehpamer, I. Zidić, V. Zuppa, V. Gotovac, Ž. Falout, B. Popović, A. Stamać i kao odgovorni urednik M. Mirić. Oko časopisa i istoimene biblioteke okupio se naraštaj pisaca rođenih uglavnom potkraj 1930-ih (D. Dragojević, Z. Mrkonjić, N. Petrak, Z. Majdak, A. Stamać, D. Horvatić, I. Zidić, V. Zuppa, T. Maroević, T. Petrasov Marović), poslije prozvan razlogovcima, s izrazitom sviješću o naraštajnoj i estetskoj distinktivnosti prema ostalim skupinama unutar hrvatske književnosti. Odlikovalo ih je oslanjanje na filozofsku lektiru, prevladavali su kritika i pjesništvo, uklanjane su čvrste granice između pjesništva i esejistike, omiljena je forma bila pjesma u prozi. Ukupno je objavljeno 57 brojeva.
Kao nova Miodrag Loma je profesor na katedri za opštu književnost i teoriju književnosti Filološkog fakulteta u Beogradu. Objavio je naučnu studiju `Slika Hrista u Helderlinovom pesništvu`. Ovaj rad se prvenstveno bavi istraživanjem problema koji je vezan za prikazivanje pesnika u istorijama književnosti. Pri tome sam se ograničio na istorije nemačke književnosti, i to one koje su pisane na nemačkom jeziku, jer su one snažno uzajamno delovale prevashodno u matičnom nemačkom jezičkom području. Istraživani problem se očitava u mogućnosti različitih prikaza jedne umetničke individualnosti u kontekstu različitih opštih književnoistoriografskih koncepcija koje karakterišu pomenute istorije. Prikazivanje celokupne geneze oviih književnoistoriografskih koncepcija nije u užem krugu interesovanja ovog rada. Uzimao sam u obzir one književne istoriografe koje sam smatrao reprezentativnim za pojedine opšte književnoistoriografske postupke, ali i one istoričare koji su na svojstven način modifikovali te postupke. Istorija nemačke književnosti