Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
151-175 od 10761 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Collection Vermeil, OZ Whitman, Paris, 1967.godine...izvanredna štampa i kvalitet, odlično stanje, 22x17cm, 16 strana...
Spoljašnjost kao na fotografijama, unutrašnjost u dobrom i urednom stanju! Bajka je posebna književna vrsta, koja može biti narodna, usmena tvorevina ili autorska, umetnička. Naziv bajka dolazi od reči bajati - čarati, lečiti boljku tajanstvenim rečima.[1] U većini bajki između prirodnog i natprirodnog, stvarnog i izmišljenog nema pravih suprotnosti, odnosno prelaz iz različitih svetova za junaka je bezbolan i lako ostvarljiv. Likovi su ustaljeni, tipski. Prisutni su karakteristični rodbinski odnosi, poput odnosa maćehe i pastorke ili nekoliko braće, pri čemu je najmlađi obično nosilac radnje. Među likovima se, osim porodičnih, pojavljuju i likovi koji su nosioci nekog društvenog statusa, poput kraljeva, prinčeva, princeza ili slugu. Natprirodna dešavanja u bajkama igraju važnu ulogu. Junak bajke živi okružen čarolijama dobrih vila i zlih veštica, patuljaka ili džinova, zmajeva, aždaja i zahvalnih životinja. Glavni junak bajke je nosilac pozitivnih osobina i najčešće ruši neki tabu ili zabranu. Radnja bajke se zasniva na vraćanju ravnoteže koja je na početku bajke poremećena. U bajci se često prelaze velika prostranstva da bi se zadatak ostvario. Bajke najčešće imaju srećne završetke, jer pravda na kraju trijumfuje. Za razliku od mitova i legendi, bajka se ne prenosi kao verodostojna povest. Ona se kazuje kao izmišljena priča, u kojoj nema podataka o vremenu i mestu zbivanja. Tako ona obično počinje sa Bio jednom, Bio jednom jedan car. Junak bajke je bezimen, kao i zemlja u koju stupa. Otud se bajka lako prenosi sa pokolenja na pokolenje, od jednog naroda drugome, putujući, kao i njeni junaci preko sedam voda i sedam gora. Sistemsko zapisivanje i izdavanje bajki započinje u Evropi krajem XVII veka. Od tada su i neki pisci, ugledajući se na stil usmene bajke, počeli da pišu slične maštovite priče, namenjene prvenstveno deci. [2] Elementi bajke su utkani i u srednjovekovne viteške romane i u renesansne epove, kakav je Aristov `Besni Rolando`, jedna od italijanskih parodija starog francuskog junačkog speva `Ep o Rolandu`. Izloženost raznim čarolijama bajoslovnog sveta bila je izražena već u antičkom romanu, kakv je Apulejov `Zlatni magarac`. Tradiciji takvog romana kao što je `Etiopika` od Heliodora pripadaju i razne ljubavne povesti koje se završavaju venčanjem zaljubljenih posle niza čudesno savladanih prepreka. Primećeno je da se u tu shemu dobro uklapaju i rani srpski romani iz pera Milovana Vidakovića. U svetu su najslavnije bajke braće Grim, Šarla Peroa, Hansa Kristijana Andersena i Oskara Vajlda. Srpske narodne bajke je sakupio Vuk Stefanović Karadžić....
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Izdavač: Vuk Karadžić, Beograd Autor: B. Tolja Ilustracije: S. Gongalova Prevod: Mirjana Detelić Povez: mek Broj strana: 24 Mali format: 10 x 10 cm Ćirilično izdanje. Odlično očuvana. (K-40)
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
KAKO SE JA DRUŽIM sa dedom KAKO SE JA DRUŽIM sa mamom Udžbenički format, stranice nisu numerisane, ne vidim godinu izdanja. Lepo očuvane. s
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Zagreb, 1981. u odličnom stanju
STANJE PREDMETA: Vrlo dobro očuvana. Korice sa sitnijim tragovima korišćenja. Posveta u donjem desnom uglu na predlistu. Unutrašnjost odlično očuvana. OPIS: Klasične, neponovljive priče, ličnosti i ambijent ponovo su tu: sve je toliko živo da nam se, dok čitamo, čini da se pred našim očima razmiče zavesa neke pozornice na koju izlaze likovi koje govore, misle i osećaju. Tu je lav, večiti kralj; magarac koji ne može bez gospodara; trapavi i priglupi medved, plašljivi zec i prepredena lisica... Iako je Lafontenovo vreme odavno prošlo, određene karaktere i ličnosti možemo sresti i danas, pa je to štivo i dalje aktuelno i može mnogo da pruži mladim čitaocima. SADRŽAJ: MAGARAC Magarac i psetance Magarac u lavljoj koži Životinje bolesne od kuge Magarac natovaren solju i magarac natovaren sunđerima Mlinar, njegov sin i magarac MAČAK i MAČKA Mačak i stari miš Mačak, lasica i zečić Mačka i dva vrapca Mačka i lisica Mačka i miš KONJ Konj i vuk Konj i magarac PAS Pas koji je zbog senke ostavio svoj plen Pas koji nosi ručak svog gospodara PETAO i KOKOŠKA Kokoška sa zlatnim jajima Petao i lisica Petao, mačka i mišić ŽABA Žabe traže kralja Žaba i vo INSEKTI Cvrčak i mrav Poštanska kola i muva ZEC Zec i žabe Zec i njegove uši Zec i kornjača LAV Lav i miš Lav i muva Ostareli lav Lav i magarac u lovu Krava, koza i ovca udružene s lavom Lav odlazi u rat Bolestan lav i lisica VUK Vuk i pas Vuk i lisica Vuk i ovce Vuk i roda Vuk i jagnje PTICE Dva goluba Orao, divlja svinja i mačka Kreja u paunovom perju Orao i sova Kornjača i dve divlje patke Slavuj i kobac Čaplja Golub i mrav Gavran podražava orla MEDVED Medved i dva lovca Medved i vrtlar RIBE Ribica i ribar Ribe i morski gavran MIŠEVI Miš iz sela i miš iz grada Miš i slon Mišji svet Miš i školjka LISICA Lisica i roda Lisica i grožđe Gavran i lisac Lisica odsečena repa Lisica, vuk i konj Lisica i jarac MAJMUN Torbe Majmun i mačak ČOVEK Zemljoradnik i sinovi Kočijaš u blatu Ostriga i parničari Obućar i bankar Hrast i trska Mlekarka i lonac s mlekom Starac i tri mladića Smrt i drvoseča NAPOMENA: Ostale predmete u mojoj ponudi možete proveriti preko sledećih linkova: - Kupindo: https://www.kupindo.com/Clan/Duduledu/SpisakPredmeta - Limundo: https://www.limundo.com/Clan/Duduledu
Moja seksualnost od 6 do 9 godina : Žoslin Rober veliki format 2006g 61 strana očuvana, ćoškovi korica iskrzani Izdavač: Narodna knjiga - Alfa Naslov originala: Ma sexualité de 6 a 9 ans / Jocelyne Robert Između ranog detinjstva i puberteta je lep period postepenog sazrevanja koje vodi ka boljem razumevanju seksualnosti. Moja seksualnost od 6 do 9 godina poziva dečake i devojčice da bolje upoznaju svoje telo, da prepoznaju svoje potrebe na planu osećanja, da shvate način svog rođenja i da ojačaju svoj identitet i budu ponosni što su dečak ili devojčica...
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
odlična
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Stiker album delimicno ispinjen slicicama
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Sara B. Savić br. 14 - I dan zaljubljenih odlično očuvana knjiga. Ako Vas nešto zanima, slobodno pošaljite poruku. Ovo je jedini primerak na sajtu na dan postavljanja! POGLEDAJTE I OSTALE predmete KOJE PRODAJEM POPUST NA VIŠE KUPLJENIH PREDMETA, PITAJTE! KLIKNITE NA LINK http://www.kupindo.com/Clan/zambezi/SpisakPredmeta ------------------------------ 17022024S
U knjizi Moj prvi salon lepote 1 otkrijte svet kreativnosti kroz crtanje, bojenje i lepljenje! Iskoristite nalepnice i šablone koje knjiga nudi za ukrašavanje i izražavanje svoje kreativnosti. Pustite mašti na volju i stvarajte svoje jedinstvene umetničke kreacije. Ova knjiga je savršena za decu koja vole da se zabavljaju i razvijaju svoje veštine kroz umetnost. Neka vaša deca istraže svoju maštovitost i stvore svoj mali salon lepote pun boja i oblika. Pronađite svoj primerak knjige Moj prvi salon lepote 1 na online Knjižari Sigma i omogućite svojoj deci da uživaju u umetnosti i kreativnosti!
SKENDER KULENOVIĆ GROMOVO ĐULE Tvrdi povez Izdavač Bookland Скендер Куленовић (Босански Петровац, 2. септембар 1910 — Београд, 25. јануар 1978)[1] био је српски[2][3] књижевник. Куленовић је задужио српску културу примарно поемом Стојанка мајка Кнежопољка.[4] Биографија У Босанском Петровцу је завршио основну школу. Отац му је био Салих-бег из старе беговске породице, чије име сугерише на порекло од Кулин-бана[5]. Након наглог осиромашења његове беговске породице[6] аграрном реформом, прелази у мајчино родно мјесто Травник. Ту је као спољни ученик завршио Језуитску гимназију. Већ у трећем разреду гимназије јавио се првим књижевним радом, збирком сонета „Оцвале примуле“. Затим је студирао право на Загребачком универзитету, али је студије напустио и посветио се новинарству.[7] Његова рођена браћа била су сликар Мухамед Куленовић, који је страдао у усташком логору Керестинец и спортиста Музафер Куленовић, који је страдао у логору Бањица.[8] Године 1941. ступа у први партизански одред Босанске Крајине. Носилац је Партизанске споменице 1941.[9] Био је већник АВНОЈ-а на другом заседању 1943. године.[1] Био је ожењен Вером Црвенчанин Куленовић, првом женом филмском редитељком у Југославији, са којом је имао двоје дјеце: Вука Куленовића, композитора и Биљану Куленовић, балерине.[10][11] Због великог књижевног доприноса изабран је 16. децембра 1965. за дописног члана Српске академије наука и уметности, а 21. марта 1974. за њеног редовног члана.[12] Умро је 25. јануара 1978. године у Београду.[13] Књижевни рад Још у гимназији Куленовић је написао свој први сонетни венац “Оцвале примуле”. Писао је пјесме и поеме, комедије, есеје, критике, путописе, цртице, приче и романе. Још као студент ушао је у загребачки круг социјалних писаца. Посвијетивши се новинарству, након прекинутих студија, сарађивао је у бројним листовима и часописима, а 1937. са Хасаном Кикићем и Сафетом Крупићем покреће у Загребу муслимански часопис Путоказ. Године 1941. одлази у партизане, гдје током рата пише поеме, уређује листове (Босански ударник, Глас, Ослобођење). Док је већина пјесника бораца сазревала током рата и исказала се касније, Скендер Куленовић је своја најбоља дјела написао управо у НОБ-у.[6] Одмах послије рата је директор драме Народног позоришта у Сарајеву, гдје је режирао три представе и почео да пише драме. Уређује Преглед, Књижевне Новине и Нову мисао. Једно вријеме био је драматург Народног позоришта у Мостару, а по пресјељењу у Београд уредник у београдском издавачком предузећу Просвета.[7] У његовој поезији господаре два супротна облика, сонет и поема. Сонете је писао на почетку и на крају своје пјесничке каријере, док из ратних година потичу три његове поеме: `Стојанка мајка Кнежопољка` (1942),[14] `Писма Јова Станивука` (1942) и `Шева` (1943). Оне су написане по угледу на епске народне пјесме.[6] Најважнија дјела: поеме „Стојанка мајка Кнежопољка” и „Шева“, комедије `Дјелидба`, `Вечера` и `А шта сад?` (1947), Сонети (1968), збрка приповедака `Диванхана` (1972), збрка приповедака за дјецу `Громово ђуле` (1975) и роман `Понорница` (1977). Његова најбоља и најславнија поема `Стојанка мајка Кнежопољка` настала је као пјесничко свједочанство ужаса усташког клања над српским цивилима на Козари. Обликована је по моделу народне тужбалице.[9] Али она је више позив на освету, слављење слободе и живота, него јадиковка мајке што је изгубила три сина у непријатељској офанзиви. Визија побједе извире из исконске вјере човјека у обновитељску снагу природе, у неуништивост живота. Раскошно обиље живе материје, плодност њива, снага мушких мишића и бујност женских груди, све се то излило и у језик поеме, свјеж, неисцрпан, као извор који непрекидно истиче, а никада не губи воду.[6] Табла на згради у Влајковићевој улици, Београд Гласовити Куленовићев језик који су као прворазредну вриједност препознали многи, међу осталим, и Радомир Константиновић и Данило Киш. У есеју „Апсолутни Крајишник Скендер Куленовић“ аутор Философије паланке с нескривеним дивљењем говори о „изузетном језичком чулу“ Скендера Куленовића те додаје: „Његово знање језика јесте знање на граници бића и не-бића, на којој као да се, под пријетњом уништења, између `ствари`, егзистенције и ријечи губи разлика, тако да, на махове, ту бити значи говорити (…).“ Једна од улица у Бањој Луци носи његово име. Данило Киш пак свој есеј почиње дијагнозом: „Скендер Куленовић је био рудар језика (…) залазио је он у најдубље слојеве нашег богатог језика (…). Једнако у својим песмама као и у својим прозама, Скендер је бирао увек најтврђу реч, увек из најдубљих језичких слојева, увек из најтамнијих својих лексичких зона, јер је за њега најтачнија била она реч која је најдуже мировала у руди предања, она која је најмање истрошена, она која је најљуће звекнула на његовом језичном наковњу.“ У Куленовићу се препознаје тешки источњачки пригушени сензуализам, као и осјећање да једино што попут стећка може надживјети све илузије јест тешка реч матерњег језика.
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Odlično očuvana. C1
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Jednostavna objasnjenja cinjenica o usvojenju, duhovito napisana i ilustrovana. Kada deca krenu da postavljaju pitanja oko usvojenja, ova knjizica ce Vam pomoci da nadjete mnoge odgovore. Pogledajte i drugu knjigu namenjena usvojenoj deci. http://www.kupindo.com/kupovina/Knjige/Knjige-za-decu/Slikovnice/Medvedic-Srecko/9865910
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Tvrd povez, ilustrovano 1988 godina, Izdavac: Prva knjizevna komuna Mostar, NISRO OSLOBODJENJE Sarajevo Knjiga ocuvana, zadnja korica pri dnu rikne zacepljena K4/1
Ova edukativna knjiga sa aktivnostima zabaviće sve malene ljubitelje životinja. Spojte tačkice, uočite razlike, obojte, pronađite izlaz iz lavirinta – ova knjiga je puna zanimljivih aktivnosti! Upustite se u avanturu sa umiljatim životinjama, jer su sati zabave pred vama!
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
DK 1 56839) ALISA U ZEMLJI ČUDA i S ONE STRANE OGLEDALA , Luis Kerol , Vulkančić Beograd 2013 , Devojčica Alisa doživljava dve neobične pustolovine tokom kojih ništa nije onako kako izgleda, a usput sreće i vrlo čudne likove. Nakon što se strmoglavi u zečju rupu, stvari postaju sve čudnije i čudnije. Ona se smanjuje i raste, sluša savete mačka koji se cereka i nestaje, gost je na ludim čajankama i igra čudnu igru kroket. A zatim je zakoračila u ogledalo i doživela nove neobične dogodovštine; pričala je s ogromnim jajetom i raspravljala se s braćom koja se zovu Tandrkalo i Tandrčalo. U ovim izuzetnim pričama, sve je neočekivano.Sa bibliotekom Lastavica, sada i najmlađi čitaoci mogu da uživaju u čudesnim pričama koje nikada ne zastarevaju. Prilagođena radi lakšeg razumevanja i pažljivo prepričana, ova klasična dela puna su čarolije i uzbuđenja, zbog kojih će vaša deca zauvek zavoleti književnost i čitanje. prepričala Eva Mejson , ilustrovao Dan Andreasen ; tvrd povez, format 14 x 19,5 cm , ilustrovano u boji, ćirilica, posveta na predlistu , 161 strana
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Zacepljena rinkla na donjoj strani, nema klemarice
Edukativne karte Učim i igram se – Svemir osmišljene su tako da deca, kroz interakciju sa odraslima ili vršnjacima, uče o različitim pojmovima i pojavama iz svemira. Dete će se upoznati sa Sunčevim sistemom, planetama, zvezdama i mnogim zanimljivim činjenicama, a usput će vežbati kreativno i logičko razmišljanje.