Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
126-150 od 422 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
126-150 od 422 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Automehanika
  • Tag

    Plakati i posteri
  • Tag

    Filozofija
  • Cena

    6,000 din - 199,999 din

Originalni bioskopski (filmski) plakat većih dimenzija (oko 80 x 60 cm) : DOBRO MORE Dobro morje (sh. Dobro more) je jugoslavenski crno-bijeli igrani film snimljen 1958. na slovenskom jeziku u režiji Mirka Groblera. Po žanru je drama, a protagonist je siromašni ribar koji osniva zadrugu kako bi se suprotstavio iskorištavanju od bogatog vlasnika tunolovke. Režija: Mirko Grobler Scenario: Ernest Adamič Uloge: Angelo Benetelli, Polde Bibič, Janez Vrhovec... Kao na fotografijama.

Prikaži sve...
6,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni bioskopski (filmski) plakat: 20000 MILJA POD MOREM 20,000 Leagues Under the Sea (sh. 20000 liga pod morem, u bivšoj Jugoslaviji distribuiran pod naslovom 20000 milja pod morem) je američki science fiction pustolovni film snimljen 1954. godine u režiji Richarda Fleischera i produkciji Walta Disneya, poznat kao prvo ostvarenje njegovog vlastitog hollywoodskog studija, ali i kao jedno od najuspješnijih i najpopularnijih ostvarenja žanra. Predstavlja adaptaciju istoimenog romana francuskog pisca Julesa Vernea. Radnja započinje 1868. godine kada se naučnik profesor Arronax (koga glumi Paul Lukas), njegov sluga Conseil (koga glumi Peter Lorre) i kitolovac Ned Land (koga glumi Kirk Douglas) ukrcaju na američki ratni brod koji nastoji uloviti tajanstveno morsko čudovište za koje se na kraju ispostavi da je podmornica po imenu Nautilus čiji zapovjednik, tajanstveni Kapetan Nemo (koga glumi James Mason) zarobi svu trojicu i vodi ih na putovanje svjetskim podmorjem. 20,000 Leagues Under the Sea je predstavljao jedan od najskupljih i najambicioznijih projekata tadašnjeg Hollywooda, u koga je Disney uložio ogroman budžet. Kao lokacije za snimanje su korišteni Bahami i Jamajka, a za pojedine scene je bila angažirana tehnička ekipa od 400 ljudi. Snimanje su obilježili brojni tehnički problemi, ali i nastojanje da se koriste novi, i što je moguće uvjerljiviji specijalni efekti. Završnica filma je, pak, bila pod snažnim uticajem tada aktualnog Hladnog rata, odnosno tjeskobe koje su u svjetskoj javnosti izazivali nuklearni pokusi. Film je doživio veliki uspjeh, te postao drugi najgledaniji film godine u SAD. Dobio je i izuzetno dobre kritike, pri čemu se isticala prilično kvalitetna glumačka ekipa, a posebno James Mason, kome je Nemo postao najbolja uloga u karijeri. Sljedeće je godine osvojio Oscare za scenografiju u boji i za specijalne efekte. Režija: Richard Fleischer Uloge: Kirk Douglas ... Ned Land James Mason ... Kapetan Nemo Paul Lukas ... Profesor Pierre Aronnax Peter Lorre ... Conseil Robert J. Wilke ... Prvi oficir Nautilusa Ted de Corsia ... Kapetan Farragut Carleton Young ... John Howard J. M. Kerrigan ... Billy Percy Helton ... Kočijaš Ted Cooper ... Prvi oficir Abrahama Lincolna` Fred Graham ... Casey Stanje plakata kao na fotografijama.. Standardne dimenzije (oko 69 x 49 cm)

Prikaži sve...
10,000RSD
forward
forward
Detaljnije

filmski plakat: SNEŽANA I SEDAM PATULJAKA Walt Disney film iz 1937. godine Plakat je iz perioda 1965 - 1970. godine Distribucija MAKEDONIJA FILM dimenzije: dužina: 49,5 cm širina: 69,7 cm plakat presavijen 2 puta na pola, po 1 minimalno zacepljenje na sredini bočnih ivica minimalna oštećenja boje na dva mesta na plakatu (slika broj 3 - prvo: ispod zamka i kod desne ruke patuljka; drugo: sa leve strane konja i kod leve ruke patuljka) TROŠKOVI SLANJA: preporučena tiskovina + deo troškova pakovanja ------125 dinara Plakat šaljem presavijen 2 puta na pola ili u zaštitnoj tubi, po želji kupca (doplata za tubu 100 dinara)

Prikaži sve...
9,450RSD
forward
forward
Detaljnije

Pogledati fotos

Prikaži sve...
6,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni bioskopski (filmski) plakat : DODESKADEN Dodes`ka-den (どですかでん?) (prvotno Dodesukaden `Klik-klak`) je japanski igrani film snimljen 1970. u režiji Akire Kurosawe. Radnja se temelji na knjizi Kisetsu no nai machi (`Grad bez godišnjih doba`) Shugoru Yamamotoa i smještena je na tokijsko odlagalište otpada gdje živi niz bizarnih i živopisnih likova. Među njima se nalazi i mentalno retardirani dječak koji misli da je kondukter u zamišljenom tramvaju, a čiji izgovor zvuka tramvaja služi kao naslov filma. Dodeskaden je bio prvi Kurosawin film nakon pet godina pauze i trebao je predstavljati veliki zaokret u njegovoj karijeri. Bio je njegov prvi film u boji, a umjesto njegove stalne glumačke postave je angažirao nepoznate glumce i naturščike. Iako je film imao dobre kritike u inozemstvu, te bio nominiran za Oscar za najbolji strani film, u samom Japanu je odbačen od strane kritike. Taj je neuspjeh Kurosawu bacio u tešku depresiju i potakao na pokušaj samoubistva. Režija: Akira Kurosawa Scenario: Akira Kurosawa Uloge: Yoshitaka Zushi, Kin Sugai, Toshiyuki Tonomura Odlično očuvan plakat. Standardne dimenzije (oko 69 x 49 cm)

Prikaži sve...
6,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Nekorišćeno! MG60 Autor - osoba Montenj, Mišel de, 1533-1592 = Montaigne, Michel de, 1533-1592 Naslov Ogledi. Knj. 1 / Mišel de Montenj ; prevod, predgovor i napomene Izabela Konstantinović Jedinstveni naslov ǂLes ǂessais de Michel de Montaigne. srpski jezik Vrsta građe esej Jezik srpski Godina 2013 Izdavanje i proizvodnja Beograd : Srpska književna zadruga, 2013 (Novi Sad : Budućnost) Fizički opis XLIV, 523 str. ; 19 cm Drugi autori - osoba Konstantinović, Izabela Zbirka Srpska književna zadruga ; ǂkolo ǂ105, ǂknj. ǂ705 (karton) Napomene Prevod dela: Les essais de Michel de Montaigne Tiraž 1.000 O piscu Ogleda: str. V-XXVIII Iz hronologije događaja i biografije Mišela od Montenja: str. XXIX-XLIV Napomene: str. 429-514 Registar. Predmetne odrednice Montenj, Mišel de, 1533-1592 Autor - osoba Montenj, Mišel de, 1533-1592 = Montaigne, Michel de, 1533-1592 Naslov Ogledi. Knj. 2 / Mišel de Montenj ; prevod i napomene Izabela Konstantinović ; [redaktori latinskog i grčkog teksta Goran Vidović, Uroš Rajčević ; redaktor italijanskog teksta Dragan Mraović] Jedinstveni naslov ǂLes ǂessais de Michel de Montaigne. srpski jezik Vrsta građe stručna monografija URL medijskog objekta odrasli, opšte (lepa književnost) Jezik srpski Godina 2017 Izdavanje i proizvodnja Beograd : Srpska književna zadruga, 2017 (Novi Sad : Sajnos) Fizički opis 686 str. ; 19 cm Drugi autori - osoba Konstantinović, Izabela, 1935- = Konstantinović, Izabela, 1935- Konstantinović, Filip Vidović, Goran, 1979- = Vidović, Goran, 1979- Rajčević, Uroš, 1983- = Rajčević, Uroš, 1983- Mraović, Dragan, 1947-2022 = Mraović, Dragan, 1947-2022 Zbirka Srpska književna zadruga ; ǂkolo ǂ109, ǂknj. ǂ729 ISBN 978-86-379-1353-5 (karton) Napomene Prevod dela: Les essais de Michel de Montaigne Tiraž 1.000 Str. 5-6: Petstogodišnjica Mišela de Montenja u 21. veku / Ph. [Philip] K. [Konstatinović] Napomene: str. 637-675 Napomene i bibliogrfske reference uz tekst Registri. Predmetne odrednice Montenj, Mišel de, 1533-1592 Autor - osoba Montenj, Mišel de, 1533-1592 = Montaigne, Michel de, 1533-1592 Naslov Ogledi. Knj. 3 / Mišel de Montenj ; prevod i napomene Izabela Konstantinović ; [redaktori latinskog i grčkog teksta Goran Vidović, Uroš Rajčević] Jedinstveni naslov ǂLes ǂessais de Michel de Montaigne. srpski jezik Vrsta građe stručna monografija ; m Jezik srpski Godina 2020 Izdavanje i proizvodnja Beograd : Srpska književna zadruga, 2020 (Novi Sad : Sajnos) Fizički opis 502 str. ; 19 cm Drugi autori - osoba Konstantinović, Izabela, 1935- = Konstantinović, Izabela, 1935- Vidović, Goran, 1979- = Vidović, Goran, 1979- Rajčević, Uroš, 1983- = Rajčević, Uroš, 1983- Zbirka Srpska književna zadruga. ǂkolo ǂ112 ; ǂknj. ǂ747 Montenj je pisac 16. veka. Dvesta godina već za njega zna srpski jezik i to iz izvoda i izbora. Pred srpskim čitaocem, tek sada, prvi put, nalazi se integralno izdanje Prve knjige znamenitih Ogleda – delo filozofskih, moralnih, opštepoučnih rasprava i saznanja koja već stolećima oduševljavaju i opominju čovečanstvo. Preciznim prevodom i jezičkim majstorstvom ovo delo je do savršenstva dovela prof. dr Izabela Konstantinović. Ona je sa akribijom i erudicijom dala mnoga objašnjenja, tumačenja i napomene. Trećom knjigom „Ogleda“ završava se slavno delo Mišela de Montenja, jedno od najvećih u evropskoj klasici. Prvi put, na srpskom jeziku, Ogledi izlaze integralno (a ne skraćeno i u izborima). Treća knjiga ima preko 500 stranica, a sa dvema prethodnima oko 1.800 stranica teksta koji je složen od mnogih znanja, misli, priča, citata: književnost, filozofija, istorija, etika, poznavanje prirode i društva. Mišel Ekem de Montenj (franc. Michel Eyquem de Montaigne; Sen Mišel de Montenj, 28. februar 1533 – 13. septembar 1592) bio je francuski mislilac, moralista, političar i književnik iz doba Renesanse. Montenj je rođen 1533. u francuskoj regiji Akvitanija, na porodičnom imanju dvorca Montenj, u mestu Sen Mišel de Montenj blizu Bordoa. Porodica mu je bila bogata i obrazovala ga je u duhu humanizma. Tek sa šest godina je naučio francuski pošto je najpre savladao latinski jezik, sa sedam godina. Karijeru je počeo kao pravnik. Godine 1571. povukao se iz javnog života u jednu od kula svog dvorca gde je imao i biblioteku. Tu je celu deceniju radio na svojim Ogledima, izolovan od društvenog i porodičnog života. Kasnije je bio gradonačelnik Bordoa. Iako rimokatolik, trudio se da ublaži sukobe između katolika i protestanata. Cenili su ga i katolički kralj Francuske Anri III i protestant Anri od Navare, koji su dolazi kod njega da se savetuju. Montenj je umro 1592. u dvorcu Montenj. Sahranjen je u blizini dvorca, a kasnije prenet u Bordo. Eseji Svojim glavnim delom, „Ogledima“, ovaj humanista, skeptik i filozof morala, zasnovao je književnu formu eseja. Svoju prvu i drugu knjigu „Ogleda“ objavio je 1580, a treću 1588. Ovo obimno delo sadrži oko 1.500 strana. Način razmišljanja u esejima je različit u odnosu na klasičnu nauku. To su diskusije zasnovane na ličnom viđenju i analizi. Montenj diskutuje sa samim sobom, antičkim mudracima, filozofima i istoričarima. On ignoriše spoljni izgled fenomena (u tradiciji filozofije stoicizma), kritikuje sujeverje, i skeptičan je prema svim dogmama, predrasudama i autoritetima. Montenj često koristi anegdote i lična iskustva u esejima, što je u njegovom vremenu smatrano nepotrebnim ličnim isticanjem, a ne originalnošću. Kasnije, ovaj lični pečat, vešta kombinacija naučnog znanja i ličnog pripovedanja, tumačen je kao slika i prilika načina razmišljanja i dilema mislilaca iz doba Renesanse. Slobodni filozof Montenj bavi se različitim temama: književnošću, filozofijom, moralom, obrazovanjem itd. U vezi sa obrazovanjem, ističe važnost ličnog iskustva i samostalnog istraživanja. Montenj je bio dete vremena okrutnih religijskih ratova, kada su korupcija morala i nepomirljivost vladali na svim stranama. Otuda je smatrao da su sva ljudska bića etički nesavršena. I pored ljudske nesavršenosti, odatle ne proizilazi da je istina nedostižna (što bi bio skepticizam u čisto negativnom smislu). Ljudska individua je jedino polazište odakle je moguća potraga za istinom. Često korišćen metod u esejima je metod proba i pogreški, što po Montenju odgovara ljudskoj prirodi sklonoj zabludama. Montenjevi filozofski principi bili su preteča filozofije Dekarta, iako je Dekart smatrao logiku za prihvatljivu dogmu. Njegovo nepristrasnio viđenje sveta i liberalna misao bili su temelj tradiciji francuskih moralista, i uticali su na brojne filozofe i pisce, kao što su Volter, Šekspir ili Niče. Od izdavača u Srbiji, Srpska književna zadruga objavila je komplet „Ogleda“ u tri knjige. Filozofija Knjiga Mišela de Montenja je kao i on sam, predstavnik humanističkih napora u drugoj polovini 15. veka. Glavna osobina njegovih ogleda jeste njihova usmerenost na samog autora prožeta opštim načelima filozofije i autorovim sopstvenim mislima. Oglede je Montenj počeo 1571. u 39 godini života. Oni se sastoje od tri vrste elemenata (po Lansonu) – razmišljanja nad pročitanim knjigama, razmišljanja na osnovu posmatranja života drugih i razmišljanja u vezi sa posmatranjem samoga sebe. Iako je za ovo delo upotrebljena opširna građa, ona se sva povinovala Montenjevom načinu razmišljanja – antičko nasleđe, mudrost raznih mislilaca, sva se skupila da ilustruje individualnu misao jednog čoveka, kome je primat vlast zdravog razuma. Ono što je najvažnije jeste da Montenj, pišući o sebi, piše o čoveku uopšte – Pozajmljuje nam svoje oči da bismo videli sebe. Za njega svaki čovek u sebi nosi čitav oblik ljudske prirode. Njegova literatura je antičko nasleđe su: Plutarh, Seneka, Ovidije, Vergilije, Terencije, Plaut, Herodot, Ksenofon, Tit Livije, Cezar i Ciceron. Citirajući ih on prati običaj vremena, ipak za razliku od svojih savremenika Montenj je antičku kulturu asimilirao. On navodi tuđe pasuse da bi bolje osvetlio svoju misao. Za Montenja pozajmljivanje tuđih misli i rečenica nije imitacija ili krađa – jer kao što pčele prerađuju med, tako i on prerađuje svoje uzore da bi prikazao svoj način razmišljanja. Samim svojim postupkom ali i oštrom kritikom Montenj, kao i njegov stariji sunarodnik Fransoa Rable kritikuje sholastičko srednjovekovno obrazovanje. Znanje, za njega, nikada ne sme postati mrtvi kapital, i isključivo knjiško. Proces mišljenja je ono što nas dovodi do savršenstva vrline – učenosti i mudrosti, i samo znanje ne znači ništa ako nas stvaralački ne podstiče. Kao i Rable, Montenj podvrgava oštroj kritici vaspitni sistem svog vremena – zato što nije na pravi način razvijao inteligenciju, nego je kljukao pamćenje. Montenj izlaže svoju viziju obrazovanja: harmonično i paralelno razvijanje cele ličnosti: duha, tela i moralnog lika. Razvijanje duha podrazumeva formiranje i razvijanje inteligencije. Traži se dobra i pametna glava, što se postiže razgovorima, poznanstvima i putovanjima. Vaspitanje treba da bude nenasilno, a učenik treba da bude aktivan i da stalno primenjuje svoje znanje. Učenik ne treba da veruje prostim autoritetima, već treba da misli kritički. Ovaj sistem podseća na onaj koji stvara Rable. Razlika je samo u enciklopedičnosti Rableovog znanja koje treba da od učenika napravi ponor znanja. Montenj teži da vaspita rasuđivanje i inteligenciju. Najvažniji izvor njegove misli je samoposmatranje – on posmatra sebe u svim prilikama, neprestano opisuje svoja raspoloženja, ćudi i ukuse. Međutim, Montenj ne slika svoje biće u statičkom stanju, već u stalnom kretanju – Ne slika biće, već prelaz. I to ne onaj iz dobi u dob, već iz minute u minutu. To stavlja akcenat na složenost i protivurečnost čovečje prirode. Montenjeva slika ljudskog karaktera ispala je zbog toga sasvim suprotna klasicističkoj. Ona nije jedinstvana i logična, već je u njoj čovek biće složeno i bez reda, postojanosti i doslednosti, pokretljivo i protivrečno. Baviti se duhom po njemu je tragati za sopstvenim identitetom. Istorijski, Montenj svojim Ogledima priprema pojavu klasicizma, a osvetljavanjem kompleksne čovečje psihe on najvljuje moderno doba. U razvoju njegove filozofske misli književni istoričari razlikuju tri faze – stoicizam, skepticizam i faza životne mudrosti. Stoicizam (Filozofija smrti) – prisutan u prvoj a delom i drugoj knjizi izdanja iz 1580. Glavna tema tih ogleda je Montenjeva priprema za bol i smrt. Ideal života u ovom peridu je askeza po antičkom primeru, a naročito Katon Utički kao primer. Njegov omiljeni učitelj je Seneka. Tu Montenj razvija opšta mesta o očvršćivanju volje koja treba da odnese pobedu nad bolom i smrću. Životna mudrost u ovoj fazi je pripremiti se za smrt koja je naša sudbina. Skepticizam – Izražavanje sumnje “Šta znam?”, sistematski sprovodi u najvećem i najznačajnijem ogledu Apologija Remona de Sebonda. Tu se osvetljavaju zablude čula i razuma, a kritici je podvrgnuta naročito nauka i njene nenaučne metode, metafizika kao majka misticizma, granice ljudskog saznanja, filozofiju koja je tek sklop protivrečnosti, taštinu života koji više liči na san... Veština življenja (Filozofija života) – reakcija, revolt protiv sholastike – ustaje protiv sholastičkog negiranja života, pretpostavke da je zemaljski život samo priprema za drugi. Ovde zemaljski život postaje cilj za sebe, i postaje vredan da se proživi. Život se mora iskoristiti onakav kakav nam je dat, i izvući iz njega što je moguće više sreće. To treba činiti oslanjajući se na prirodu. Ono što je Montenj propovedao je da je bavljenje duhom traganje za suštinom svoga bića, koja će nadživeti efemerni svet. Smrt je kosmička sila, večito kretanje, a filozofirati znači baviti se suštinom, navikavati se na smrt. Ljudska misao je, posle smrti, jedini oblik postojanja. Ideja Montenja, da napiše knjigu o sebi u kojoj će ga pamtiti, pošto umre, u kojoj će fiksiran uzorni primerak svog bića kroz odnos sa drugim, i napraviti spomenik onima koji su za njega bili važni – Njegovom ocu, kao i prijatelju La Boesiju suočila se sa najvećom preprekom u stalnom kretanju bića – iz minuta u minut, kako Montenj kaže. To kretanje sprečava pisca da svoje biće fiksira u jedno i nepromenljivo. Montenjeva misao nije uvek dovoljno određena i konsekventna. Od ogleda do ogleda dešava se da daje oprečan sud u pogledu istih stvari. Ponekad je ovo iz sigurnosti, da bi izbegao progone i kazne koje su čekale druge slobodne mislioce. Put do suštine čoveka za Montenja (što je i renesansni topos, Kralj Lir, Šekspir), jeste odbacivanje privida, svega onoga što je strano suštini čoveka. Platonovo učenje koje su prihvatili skeptici i srednjovekovna učenja – Teatrum mundi (Svet je pozornica)– topos koji prikazuje svet kao pozorište, optužuje ljude da su zarobljenici mašte koji dozvoljavaju da im se pričaju priče. Demokritov smeh za koji Montenj smatra da je najpogodniji za ismejavanje takvog sveta, mora da sa druge strane položi pravo na neku istinu. Prostor koji sebi zavetuje Montenj slobodan je od tih zamki privida, i pogodan da se istina u njemu rodi iz samoće i kontemplacije. To je bavljenje duhom, a za Montenja je svako bavljenje duhom traganje za identitetom. Traženje identiteta prikazano je najbolje u poglavlju O samoći, gde govori o uticajima drugih na nas koji su toliko jaki da smo sposobni da trampimo svoj život, zdravlje i spokojstvo za ugled i slavu. Montenj pod samoćom podrazumeva postojanje vremena i prostora u kome bi čovek mogao da se posveti isključivo sebi. To nije lak poduhvat. “Dosta smo živeli za drugog, živimo za sebe bar ovaj ostatak života.” On se zalaže za jednu vrstu otuđenja od društva; nikome ne treba dozvoliti da priđe izuviše blizu, treba biti istinski vezan samo za sebe samog. “Neka ostalo i dalje bude naše, ali ne spojeno i pripijeno tako čvrsto da se od nas ne može odvojiti a da nam se pritom ne oguli parče kože i ne otkine komad od nas samih.” Snagu i dejstvo duše treba procenjivati sopstvenim merilima, za to nam ne treba drugi. Misliti ovde znači usmeriti svu svoju pažnju na sadašnje mesto gde boravi svest, na identitet kome je dodeljena, na snage koje pronalazi u pretvaranju u samog sebe. Montenjevo vraćanje sebi se razlikuje od Avgustinovog, čiji je cilj slušanje božijeg glasa i izdržavanje njegovog suda – ono je traženje sagovornika u samom sebi bez potčinjavanja ikakvom spoljašnjem autoritetu. Odnos prema svetu koji Montenj prihvata je Teoria – kontemplativno razumevanje sveta ponuđenog pogledu. Čovek ne treba slepo da podražava svoje učene primere – i to je neka vrsta stvaranja privida. Treba se u potpunosti ponuditi oblikovnoj snazi primera, ali bez dijaloga sa samim sobom ne možemo stići do suštine. Ispitivanje samog sebe dovodi do udvajanja. U jednom pismu Montenj brani svoje pisanje kao da on nije njemu kriv. Razlog pisanju nalazi se u tmini tela, crnoj žuči melanholije koja potiskuje volju. Jedini voljni izbor Montenja je njegova samoća, jednaka slobodi. Montenj želi da joj se potčini. Pisanje za Montenja ima za cilj ponovno ovladavanje unutrašnjom moći koju ugrožavaju ludorije njegovog dokonog duha ili najezde melanholične tuge. Pisanje učvršćuje nadu u postojanost karaktera kojoj Montenj teži, koju ugrožava njegova stalna promena temperamenta. Kao što sam za sebe kaže – On je vedro setan, čas za sve čas ni za šta. Zbog toga i mora da se skicira u tako detaljnim nijansama. MG116

Prikaži sve...
6,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Made in Yugoslavia Sve slikam neposredno pred postavljanje pa stanje bukvalno odgovara fotografijama. . PITAJTE SVE STO VAS ZANIMA PRE KUPOVINE ,HVALA! NAKNADNE REKLAMACIJE NEĆU UVAŽITI! Nakon dogovora uplata je na račun u OTP Banci Šaljem postexpresom nakon uplate NE Šaljem u inostranstvo jedino i osim ako imate nekoga u srbiji da pošaljem na njegovu adresu, nakon uplate na moj račun ili vaše uplate Western unionom na ime i podatke!

Prikaži sve...
9,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Made in Yugoslavia Sve slikam neposredno pred postavljanje pa stanje bukvalno odgovara fotografijama. . PITAJTE SVE STO VAS ZANIMA PRE KUPOVINE ,HVALA! NAKNADNE REKLAMACIJE NEĆU UVAŽITI! Nakon dogovora uplata je na račun u OTP Banci Šaljem postexpresom nakon uplate NE Šaljem u inostranstvo jedino i osim ako imate nekoga u srbiji da pošaljem na njegovu adresu, nakon uplate na moj račun ili vaše uplate Western unionom na ime i podatke!

Prikaži sve...
9,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Made in Yugoslavia Sve slikam neposredno pred postavljanje pa stanje bukvalno odgovara fotografijama. . PITAJTE SVE STO VAS ZANIMA PRE KUPOVINE ,HVALA! NAKNADNE REKLAMACIJE NEĆU UVAŽITI! Nakon dogovora uplata je na račun u OTP Banci Šaljem postexpresom nakon uplate NE Šaljem u inostranstvo jedino i osim ako imate nekoga u srbiji da pošaljem na njegovu adresu, nakon uplate na moj račun ili vaše uplate Western unionom na ime i podatke!

Prikaži sve...
9,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Ne razumem se u plakate nisu moj fah pitajte pre kupovine šta god vas zanima..ovo sam skupljao za sebe najbolje koje sam našao,a opet možda nekom nisu ko će ga znati.. Dao sam grdne pare za ovo a sada prodajem 2x ispod cena koje sam ja plaćao... -ROCKY IV STALLONE FILMSKI PLAKAT RETKO -UNIVERSAL SOLDIER FILMSKI PLAKAT RARE -MAKSIMALNI RIZIK FILMSKI PLAKAT VAN DAMME -COVER UP -ZAVERA OPAKIH -TOTAL RECALL Arnold Schwarzenegger 1990 RARE -VIRDŽINA DOMAĆI FILM JUGOSLAVIJA -WEDLOCK -POSLE PONOĆI -ZLATNA JAJA -HUEVOS DE ORO HAVIER BARDEM -SOKOL I SNIJEŽNI ČOVJEK -TEORIJA ZAVERE -KORDON DOMAĆI FILM -TERASA NA KROVU -TANGO ARGENTINO -NEDIKAZANA KRIVICA -PUCAJ DA UBIJEŠ -POMRAČENJE SVESTI -PRAZNIK U SARAJEVU -U VJEŠTICE ANIMIRANI REDJI PLAKAT -STARGATE ZVEZDAN KAPIJA Made in Yugoslavia Sve slikam neposredno pred postavljanje pa stanje bukvalno odgovara fotografijama. . Nakon dogovora uplata je na račun u OTP Banci Šaljem postexpresom nakon uplate NE Šaljem u inostranstvo jedino i osim ako imate nekoga u srbiji da pošaljem na njegovu adresu, nakon uplate na moj račun ili vaše uplate Western unionom na ime i podatke!

Prikaži sve...
16,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Made in Yugoslavia Sve slikam neposredno pred postavljanje pa stanje bukvalno odgovara fotografijama. . PITAJTE SVE STO VAS ZANIMA PRE KUPOVINE ,HVALA! NAKNADNE REKLAMACIJE NEĆU UVAŽITI! Nakon dogovora uplata je na račun u OTP Banci Šaljem postexpresom nakon uplate NE Šaljem u inostranstvo jedino i osim ako imate nekoga u srbiji da pošaljem na njegovu adresu, nakon uplate na moj račun ili vaše uplate Western unionom na ime i podatke!

Prikaži sve...
9,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni bioskopski (filmski) plakat : TREĆI KLJUČ Dizajn: Stefan Borota Treći ključ je jugoslovenski film iz 1983. godine koji je režirao Zoran Tadić po scenariju Pavao Pavličića Režija: Zoran Tadić Scenario: Pavao Pavličić Producent: Nenad Pata, Milan Šamec, Milan Žmukić Glavne uloge: Božidar Alić, Vedrana Međimorec, Franjo Majetić, Ivo Gregurević, Đorđe Rapajić Muzika: Aleksandar Bubanović Scenograf: Ante Nola Snimatelj: Goran Trbuljak Montaža: Višnja Štefić Vrhunski ocuvan plakat. Nepresavijan. Pogledajte fotografije za detalje. Standardne dimenzije (oko 69 x 49 cm)

Prikaži sve...
8,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Dodatne informacije Pisac NIKOLA KAJTEZ Izdavač SLUŽBENI GLASNIK – BEOGRAD Izdanje 2021 Povez TVRDI Stanje Odlično

Prikaži sve...
10,000RSD
forward
forward
Detaljnije

KARTONSKI KVALITETNI ORIGINALNI Sve slikam neposredno pred postavljanje pa stanje bukvalno odgovara fotografijama. . PITAJTE SVE STO VAS ZANIMA PRE KUPOVINE ,HVALA! NAKNADNE REKLAMACIJE NEĆU UVAŽITI! Nakon dogovora uplata je na račun u OTP Banci Šaljem postexpresom nakon uplate NE Šaljem u inostranstvo jedino i osim ako imate nekoga u srbiji da pošaljem na njegovu adresu, nakon uplate na moj račun ili vaše uplate Western unionom na ime i podatke!

Prikaži sve...
9,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni bioskopski (filmski) plakat : KO TO TAMO PEVA Plakat je uradio jedan od cenjenijih svetskih dizajnera (sa ovih prostora) : Mirko Ilic. Evo sta je izmedju ostalog reditelj filma Slobodan Sijan rekao u vezi ovog plakata, na otvaranju izlozbe Grifon, Beograd, 29. maj 2006: Vitalnost lošeg ukusa ne treba potcenjivati. Kao primer dozvolite mi lično iskustvo — poster za film „Ko to tamo peva“. Sada već daleke 1980. godine, pozvao sam mladog dizajnera iz Zagreba, Mirka Ilića, da napravi poster za film, što je on i uradio — napravio je moderan plakat koji i danas izgleda moćno. Na prikazivanju ovog filma u Francuskoj, godinu dana kasnije, direktorka festivala uzbuđeno mi je istrgla plakat iz ruku, i kasnije mi je poslala razglednicu postera, uramljenog, kako visi na zidu u njenoj dnevnoj sobi. Međutim, producenti filma nikada nisu bili zadovoljni ovim modernim dizajnerskim rešenjem, i dvadeset godina kasnije, dok su pripremali DVD izdanje ovog filma, konačno su izgurali svoje „gedžovansko“ rešenje dizajna omota. Bez obzira na činjenicu da im je film, umotan u Ilićev dizajn, doneo neviđenu količinu novca, nisu mogli da se smire sve dok nisu izrazili svoj kičerski senzibilitet i podelili ga s publikom. Da, istrajnost lošeg ukusa i lošeg dizajna u našem okruženju ne treba potcenjivati. Rezija: Slobodan Sijan Uloge: Pavle Vuisic, Dragan Nikolic, Danilo `Bata` Stojkovic... Lepo očuvan plakat. Pogledajte fotografije. Dimenzije standardne (oko 68 x 49 cm)

Prikaži sve...
12,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni bioskopski (filmski) plakat : DECA VOJVODE ŠMITA Jedam od ukupno devet igranih dugometražnih filmova snimljenih u produkciji Kino Kluba, Beograd. Kino klub Beograd je bilo amaterska filmska radna zajednica nastala na osnivačkoj skupštini 27 maja 1951 koju su čini članovi Foto kluba Beograd. To je bilo jedinstveno alternativno mesto filmske umetnosti 60 -ih godina u Beogradu u kome su amaterske radove stvarali autori jednog od najvažnijeg perioda u istoriji domaće kinematografije - Crnog talasa. Svoje umeće su ovde sticali autori poput Marka Babca ( uradio za Kino klub amaterske radove tj. kratke filmove kao što su: Drveni konjic, Braća i Kain i Avelj), Kokana Rakonjca ( Bela maramica), Živojin Pavlović (Triptih o materiji i smrti), Dragoljuba Ivkova (Volite se ljudi), Dušana Makavejeva ( Pečat i Antonijevo razvijeno ogledalo), Srđana Karanovića (Ponedeljak) itd. Valja još spomenuti i pomoćnog reditelja Dragana Kresoju, snimatelje Aleksandra Petkovića i Pegu Popovića, montažera Vuksana Lukovca koji su ovde takođe sticali neophodna znanja. Istorija Kino kluba Beograd, najvećeg filmskog kluba u Srbiji i bivšoj SFRJ, istovremeno bila je istorija borbe njegovih članova za moderan i slobodan film. Svojim originalnim, krajnje subjektivnim i provokativnim delima, obeležili su jednu značajnu etapu jugoslovenskog filmskog amaterizma. Istovremeno, nenamerno a i neminovno suprotstavili su se zvaničnoj kinematografiji i režimskim stavovima i partijskim direktivama u umetnosti Osim kratkih proizveli su određen broj dugometražnih igranih filmova koji su osvajali nagrade a napadani od zvanične vlasti da ruše ustavni poredak zemlje. Valja pomenuti Izdajnika Kokana Rakonjca, Delije Miće Popovića, Deca vojvode Šmita Vladimira Pavlovića itd. Kino klub Beograd se ugasio krajem 60 - ih godina sa sveopštom komercijalizacijom i ukidanjem Organizacije narodne tehnike koja je članovima Kluba obezbeđivala traku za njihove rane radove.Od celog bogatstva stvorenog na tom mestu, koje je decenijama trunulo u podrumu zgrade gradić Pejton i na udaru podzemnih voda, sačuvano je nekoliko kutija sa filmovima (oko 159 rolni) koje su tek 2003 godine prebačene u arhiv Jugoslovenske kinoteke. Nekolicina radnika ugašenog Kino kluba 1969 godine pokreću radnu organizaciju Film danas koji se jednim delom može smatrati nekim naslednikom Kino kluba. Deca vojvode Šmita je jugoslovenski crno-beli film snimljen 1967. godine u režiji Vladimira Pavlovič, koji je napisao i scenario. Po žanru je drama, a radnja se događa u jednom sirotištu nekoliko godina nakon Drugog svetskog rata gde se ratna siročad, sada već adolescenti, suočavaju sa time da bi jedan od njih mogao biti dete ratnog zločinca. Režija: Vladimir Pavlovič Uloge: Miodrag Andrić, Faruk Begoli, Slobodan Đurić, Desa Dugalić, Renata Frajskorn Lepo očuvan plakat. Pogledajte fotografije. Dimenzije standardne (oko 68 x 49 cm)

Prikaži sve...
6,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni jugoslovenski filmski plakat (69 x 48 cm) za film Besmrtni Garnizon (1956). Stanje kao na fotografijama. The Immortal Garrison Бессмертный гарнизон Bessmertnyy garnizon Vasili Makarov Vladimir Yemelyanov Nikolai Kryuchkov SSSR Jugoslavija Ex Yu

Prikaži sve...
6,800RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni jugoslovenski filmski plakat (69 x 48 cm) za film Balada O Vojniku (1959). Stanje kao na fotografijama. Ballad of a Soldier Баллада о солдате Ballada o soldate Vladimir Ivashov Zhanna Prokhorenko Antonina Maksimova Nikolai Kryuchkov Jugoslavija Ex Yu

Prikaži sve...
6,800RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni jugoslovenski filmski plakat za film Kum (1972). Stanje kao na fotografijama. The Godfather Marlon Brando Al Pacino James Caan Richard Castellano Robert Duvall Sterling Hayden John Marley Richard Conte Diane Keaton Jugoslavija Ex Yu

Prikaži sve...
6,800RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni jugoslovenski filmski plakat (69 x 48 cm) za film Kineska Cetvrt (1974). Stanje kao na fotografijama. Chinatown Roman Polanski Jack Nicholson Faye Dunaway John Hillerman Perry Lopez Burt Young Jugoslavija Ex Yu

Prikaži sve...
6,200RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni jugoslovenski filmski plakat (69 x 48 cm) za film Kum (1972). Stanje kao na fotografijama. The Godfather Marlon Brando Al Pacino James Caan Richard Castellano Robert Duvall Sterling Hayden John Marley Richard Conte Diane Keaton Jugoslavija Ex Yu

Prikaži sve...
7,400RSD
forward
forward
Detaljnije

U dobrom stanju, presavijan x2, nedostaje delic pri sredini desne ivice gis

Prikaži sve...
9,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Filmski plakat u vrlo dobrom stanju,presavijen dva puta bez bezoštećenja Plastični Isus je jugoslovenski igrani film snimljen 1971. godine u režiji Lazara Stojanovića, poznat kao jedino ostvarenje jugoslovenske kinematografije zbog koga je njegov autor završio u zatvoru, odnosno kao svojevrsni simbol početka novog talasa političke represije u komunističkoj Jugoslaviji 1970-ih. Napravljen je kao autorov diplomski rad na beogradskom FDU, a po žanru pripada drami. Protagonist, koga tumači Tomislav Gotovac, je mladić koji iz Zagreba dolazi u Beograd snimiti film, ali mu to ne polazi za rukom i umesto toga se upušta u niz ljubavnih veza sa ženama pre nego što ga jedna od njih ubije u nastupu ljubomora. Uz igrane film sadrži i niz dokumentarnih segmenata vezanih uz život u tadašnjoj Jugoslaviji, pre svega u kontekstu nedavnih studentskih demonstracija i kult ličnosti vezanih uz tadašnjeg jugoslovenskog vođu Tita; na filmu je također zabeleženo i venčanje Stojanovićevog bliskog prijatelja Ljubiše Ristića kome su prisustvovali neke od najistaknutijih ličnosti tadašnje Partije, JNA i Državne bezbednosti. Kao i mnogo poznatiji WR: Misterije organizma, sa kojim se često upoređuje, Plastični Isus je nastojao koristio eksplicitno seksualno sadržaj; to je uključivalo scene u kojima se Gotovac kao prvi potpuno gol muškarac u jugoslovenskom filmu, ljubi druge muškarce, a postoji i scena u kojoj odrasli muškarac masturbira gledajući dete. Tadašnjem režimu su, međutim, daleko više smetale scene u kojima se sugerira da je Titov kult ličnosti srodan Hitlerovoj nacističkoj propagandi, odnosno komunistički partizani izjednačuju sa u ratu poraženim ustašama i četnicima. Film je i pre službene premijere zabranjen i stavljen u bunker. Stojanović je optužen za `neprijateljsku propagandu` i 1973. godine osuđen na tri godine zatvora, a njegovi profesori Aleksandar Petrović i Živojin Pavlović izbačeni sa posla. Zabrana Plastičnog Isusa se često smatra uvodom u obračun Titovog režima sa tzv. liberalima u SK Srbije, odnosno filmski pokretom tzv. Crnog talasa, a nakon koga su započele tzv. `olovne godine` u srpskoj i jugoslovenskoj politici i kulturi.

Prikaži sve...
7,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni bioskopski (filmski) plakat : NOĆ KOJA SE PAMTI Potonuće „Titanika“ je predstavljeno na veoma realističan način u ovoj napetoj britanskoj drami. (A Night to Remember, 1958) Katastrofa je prikazana u velikoj meri iz perspektive drugog policajca na brodu, Čarlsa Lajtolera. Uprkos brojnim upozorenjima na led, brod isplovljava, napredujući stabilnim tempom na čelu sa kapetanom Edvardom Džonom Smitom. Kada brod udari ledeni breg, posada i putnici otkrivaju da na brodu nema dovoljno čamaca za spasavanje, i tragedija počinje... Uloge: Kenet Mor, Ronald Alen, Robert Ajres... Režija: Roj Bejker Kao na fotografijama. Standardne dimenzije (oko 69 x 49 cm)

Prikaži sve...
6,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Originalni bioskopski (filmski) plakat : SELJACKA BUNA 1573 Plakat je uradio: Josip Turković Slikar Josip Turković rođen je u Đurđevcu 4. travnja 1936. godine u obrtničkoj obitelji Ivana Turkovića (1904.-1958.) i Marije rođ. Lovašen (1908.-1986.) kao najmlađe dijete uz braću Đuru (1930.-1967.), Andriju (1928.-1992.) i sestru Doroteju (1934.). Nijedan od trojice braće Turkovića nisu poživjeli dugo, umrli su u naponu snage, kada su rodnom zavičaju tek mogli pružiti ono najbolje. Josip Turković učiteljsku je školu završio u Križevcima, a Pedagošku akademiju u Zagrebu. Kao nastavnik je radio u Zagrebu, Legradu i Virju gdje je i živio sa suprugom i djecom. Od 1971. godine napušta učiteljski rad i djeluje kao samostalni umjetnik. Prvi put je izlagao 1954. godine u Križevcima i od tada je vrlo često priređivao samostalne izložbe ili sudjelovao na skupnim. Ukupno je održao šezdesetak samostalnih izložbi u zemlji i inozemstvu. Bio je član Hrvatskog društva likovnih umjetnika. Osim kao slikar, bio je aktivan kao ilustrator knjiga, grafički dizajner, kulturni animatori i kao sakupljač i čuvar narodnog etnografskog blaga Podravine. Tako je nastala njegova zanimljiva etnografska zbirka i knjiga „Podravsko rukotvorje“ iz 1978. godine. U obiteljskoj kući u Virju je 1982. godine u sklopu svojeg ateliera otvorio galeriju koja danas funkcionira kao Spomen zbirka slika i etnografska zbirka. Umro je 12. svibnja 1982. godine, a pokopan je na groblju u Virju. Seljačka buna 1573. je jugoslavenski povijesni film snimljen 1975. u režiji Vatroslava Mimice. U njemu se prikazuje znameniti Hrvatsko-slovenski seljački ustanak 1573. godine, odnosno kako su se seljaci na sjeveru današnje Hrvatske i susjednim područjima današnje Slovenija, izmučeni iskorištavanjem i zlostavljanjem od strane lokalnih feudalaca poput okrutnog Franje Tahija (koga glumi Pavle Vuisić), odlučili oružjem svrgnuti njihovu vlast pod vodstvom karizmatičnog Matije Gupca (koga glumi Fabijan Šovagović). Nominalni protagonist je mladi seljak po imenu Petar, koga tumači Mimičin sin Sergio. Iako se često pogrešno navodi kako je predložak poslužio istoimeni roman Augusta Šenoe, scenarij Vatroslava Mimice je daleko više inspiriran Krležinim Baladama Petrice Kerempuha, odnosno Mimičinim vlastitim marksističkim svjetonazorom, odnosno povijesnim tumačenjima u skladu s ideologijom tada vladajućeg Saveza komunista, koji je u Gupcu i njegovim ustanicima vidio svojevrsnu preteču i uzor za Tita i njegove partizane u Drugom svjetskom ratu. Film se, dijelom i zbog toga, snimao pune dvije godine, odnosno dobio proračun i materijalne resurse koje su inače mogli očekivati tek tvorci najspektakularnijih partizanskih filmova. Sa druge strane se inzistiralo na što je moguće većoj autentičnosti, pa se u filmu koristi kajkavski dijalekt, zbog koga je film morao biti titlovan prilikom prikazivanja u drugim dijelovima tadašnje Jugoslavije i Hrvatske. Seljačka buna je zbog raskošne produkcije postigla relativno veliki uspjeh u kino-dvoranama, kao i nekoliko nagrada na Pulskom filmskom festivalu. Izuzetno je zapažena bio i glazbeni soundtrack Alfija Kabilja, koji je poslije izdan kao LP, odnosno postao prvo diskografsko izdanje originalnog filmskog soudntracka u Hrvatskoj.[1] Mimica je nakon kino-distribucije nadosnimio nekoliko scena, odnosno stvorio verziju filma u obliku četverodijelne televizijske miniserije pod naslovom Anno Domini 1573, koja je sadržavala za tu svrhu posebno izdrađene ilustracije u stilu renesansnog umjetnika Pietera Breughela, odnosno naraciju u stilu Bertolta Brechta koja povlači dodatne paralele između ustanka i komunističkih revolucija u 20. stoljeću. Ta je verzija prvi put prikazana na programu tadašnje Televizijse Zagreb 1979. godine Režija: Vatroslav Mimica Producent: Sulejman Kapić (izvršni producent), Branko Lustig (direktor produkcije) Scenario: Vatroslav Mimica Uloge: Srđan Mimica, Fabijan Šovagović, Bata Živojinović, Pavle Vuisić, Franjo Majetić Kao na fotografijama. Standardne dimenzije (oko 69 x 49 cm)

Prikaži sve...
6,000RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj