Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 5230 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
1-25 od 5230
1-25 od 5230 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Automehanika
  • Tag

    Značke
  • Tag

    Auto i moto
  • Tag

    Istorija
  • Cena

    15,000 din - 599,999 din

PTT: 2500 din LITIJUMSKA BATERIJA Motor bez četkica Snaga motora 250W Voltaža motora 36V Brzina 25km/h Maksimalna pređena udaljenost 30km Gume 20*1.75 Dužinja kočenja 5m Međuosovinsko rastojanje 1180mm Dimenzije: 1780x630x1110mm Litijumska baterija Dopuna potrošene energije 0.5kWh Prednja kočnica- bubanj Zadnja kočnica- bubanj Dva sedišta Korpa za stvari sa prednje strane Vreme punjenja baterije 6-8h LED svetlo prednje Displej Pedale 024/415-5300

Prikaži sve...
74,490RSD
forward
forward
Detaljnije

Vil Djurant, deset knjiga u kompletu, odlično stanje, tvrd kožni povez, format 24cm. Izdanje Vojnoizdavački zavod/ Narodna knjiga, Beograd, 2004. Naslovi su: 1. ISTOČNE CIVILIZACIJE 2. ŽIVOT GRČKE 3. CEZAR I HRIST 4. DOBA VERE - prvi deo 5. DOBA VERE - drugi deo 6. RENESANSA 7. REFORMACIJA 8. POČETAK DOBA RAZUMA 9. DOBA LUJA XIV 10.DOBA VOLTERA

Prikaži sve...
19,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Sportski volan Rallyman precnik 330 mm, debljina 29mm legura aluminijuma oblozena tvrdom gumom masa volana 850 grama masa prirubnice 440 grama precnik srednjeg otvora 65 mm hub (prirubnica , glava ) : visina 81mm precnik donji, prema osovini volana 70mm precnik konusa dole 22mm gore 19 mmm sitno nazubljen hub (prirubnica ) gornji precnik 90 mm prirubnica pricvrcsena srafovima: 6 srafova 6mm imbus 4mm razmak izmedju rupa 37mm , popreko 73 mm

Prikaži sve...
15,800RSD
forward
forward
Detaljnije

Zadnji trap za reno 4 sa ekscentrima sa kojima okretanjem srafa stelujete visinu zadnjeg trapa koji je neunistiv i koji je izradjen od kvalitetnog materjala odgovara za reno tl i gtl

Prikaži sve...
18,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Uređaj za vuču prikolice - euro kuka VW ORIS FAHRZEUGTEILE HANS RIEHLE GMBH Original za Volkswagen Golf 4 (typ 1J) hatchback iz 1998god Kataloški broj VW: 1J9803882 - 1J9 803 882 Kataloški broj ORIS: 01201000 Upotrebljivo stanje, plastični trouglasti točkić ima malo lufta, zbog toga se uglavnom ne može zaključati lula, pa bi to trebalo srediti ili zameniti Što se tiče estetike samo je potrebno čišćenje i farbanje Kuka je EURO tip, skida se lula Uz kuku dobijate i dva originalna ključa za lulu, kao i 13-polnu utičnicu sa odsečenim kablovima elektro instalacije Utičnica ima mogućnost pomeranja, tako da se uvlači ispod branika i ne vidi se dok se ne koristi prikolica Pre ugradnje kuke, donji deo spojlera na zadnjem braniku mora da se iseče Navedena cena je za komplet sa slike g4/sdi/su

Prikaži sve...
20,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Fića Menjač Diferencijal Komplet 39 Zuba Zastava 750

Prikaži sve...
18,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Gumeni čamac SEAL - 320 Classic (3.2 m), aluminijumski pod. Novo. `SEAL Company` d.o.o., se bavi prodajom čamaca na naduvavanje i RIB u Crnoj Gori. U 2020 godine mi smo otvorili predstavništvo u Beogradu. Čamci SEAL su izrađeni od najkvalitetnijih materijala. Nemačko 5-slojno PVC platno. Aluminijumski pod. Za sedišta i krmu mi koristimo specijalno izrađenu za čamce i jahte laminiranu vodootpornu pomorsku šperplocu. Čamac ima CE sertifikat i svu potrebnu dokumentaciju za registraciju. Karakteristike čamca: Ukupna dužina: 320 cm Ukupna širina: 145 cm Dužina kokpita: 229 cm Širina kokpita: 65 cm Prečnik tubusa: 40 cm Broj sekcija u tubusu: 3 + kobilica Debljina PVC platna: 0,7 mm Gustina PVC platna: 850 gr/m2 Nosivost: 450 kg Putnici: 4 Ukupna težina: 52 kg Visina krme: 39 cm Snaga motora: do 10 ks Dimenzije pakovanja: Torba sa čamcem: 90х65х30 cm Torba sa podom: 80x65x10 cm Oprema: Čamac (tubus); torba za pakovanje čamca; pajole (tvrdi pod); torba za pakovanje pajole; stringer; torba za pakovanje stringera; klupa (sedište); vesla aluminijumska; nožna pumpa; adapter za ventil; set za servisiranje (zakrpa i lepak); priručnik. Garancija: Na zalepljene šavove tubusa čamca – 24 meseca. Na furnituru i podove (pajole, klupe) – 12 meseci. U cenu je uračunat PDV.

Prikaži sve...
130,500RSD
forward
forward
Detaljnije

4 komada ALU felne R15, sa 2 skoro nove i 2 polovne letnje gume. Na slikama sam se potrudio da uslikam sve bitne podatke, a mislim da slike govore više od 1.000 reči. Raspon rupa mislim da je 4x98 jer su nošene na Fiatu, ali nisam siguran kako se to tačno meri, pa ako vas i to interesuje, pošaljite način merenja šublerom i izmerićemo. Opis felni: 2 felne imaju poklopce iznad šrafova, 2 nemaju. Malo su ponegde oguljene sa strane, ali nisu napukle, varene ili krive, skinute su sa auta u radu. Felne su ORIGINAL ITALIJANSKE. Ima nekih brojeva na njima, ako vam nešto znači. Svi bitniji detalji i sam izgled felni na slikama. Opis guma: 2 nove letnje su Tigar High Performance 185/60 R15 88H. DOT: 0321, inače stavljene i vožene možda mesec i po, dva najviše, kao što se može videti na slikama, još imaju one iglice po sebi. Debljina šare je oko 6,5-7mm ako sam na dobrom mestu merio (videti na slikama). 2 druge gume su loše i izlizane, vidi se na slikama i trebalo bi ih zameniti. Kupcu mogu i da izađem u susret i da skinem te 2 loše gume zbog težine prilikom slanja, ukoliko nije lično preuzimanje, inače bi lično preuzimanje bilo najidealnije. U drugom oglasu imam još 4 ALU felne R15 za Fiat i 4 čelične felne za Ford (pogledajte sve moje predmete na Kupindu). Uz sve 4 kupljenje felne i gume, kupac dobija i poklon 4 nova tubeles ventila za Alu felne, kojih imam na prodaju. Ako imate dodatnih pitanja, slobodno pitajte, stalno sam na sajtu, rado ću Vam odgovoriti. Slike su originalne i prikazuju felne i gume koje kupujete. Molim Vas da detaljno pogledate sve slike, uveličajte ih, trudio sam se maksimalno da vam dočaram izgled, mane, prednosti i ostale osobine. POGLEDAJTE I OSTALE MOJE PREDMETE NA KUPINDU, MOŽDA PRONAĐETE JOŠ NEŠTO ZANIMLJIVO, PA DA ŠALJEMO U ISTOM PAKETU O ISTOM TROŠKU.

Prikaži sve...
18,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Катализатор - конвертер издувних гасова Оригинал за модел Mazda Xedos 9 (Millenia) (TA шасија) 2.5 V6 24v (KL мотор) из 2000 године Исправно и употребљиво стање Керамика (саће) одлично очувана 1 комад са слике Кућиште има површинске корозије, тако да би то требало очистити Заштитни лим је местимично у лошем стању, све као што се и види на сликама mx/су

Prikaži sve...
41,000RSD
forward
forward
Detaljnije

*** AKCIJA *** Lanci koji je najbrže i najlakše montiraju, za svega 30 sekundi. Bez pomeranja vozila i u dubokom snegu! Veličine pneumatika: 185/65-15 185/60-16 175/80-14 165/80-14 155/80-15 195/55-16 185/80-13 185/75-14 185/70-14 185/70-15 175/70-15 195/70-14 195/75-13 195/65-15 195/60-16 175/55-17 155/75-16 175/55-16 195/80-13 165/75-15 Videti Youtube snimak na linku: https://www.youtube.com/watch?v=Hu9sP3tBDO0&t=1s&ab_channel=spikesspider Spikes Spider Sport M je savršeni lanac za sneg za skoro sva vozila. Ovaj sistem omogućava jednostavnu montažu jer je proizvod sistem zatvorenog lanca. Svi lanci za snijeg Spikes Spider imaju jednostavnu instalaciju, koja se obično može staviti u roku od 30 sekundi. Spikes Spider Sport je pogodan za vozila teža od 2.500 kg i dizajniran je da ne ošteti vaše alu felne. Zbog sistema kopčanja, vrlo je lako prilagoditi dužinu lanca kako bi savršeno pristajao vašim točkovima. Svaki model Spikes Spider traje duže od tradicionalnog sistema lanaca za snijeg, a nova Easy line funkcija sada omogućava montiranje lanca za snijeg bez seta adaptera. Spikes Spider je švajcarska kompanija poznata po svojim robusnim, ali vrlo inovativnim lancima za sneg koji se mogu postaviti u roku od 30 sekundi. Spikes Spider se specijalizirao za razvoj lanaca za sneg za moderne automobile koji imaju malo prostora za volanom u kućištu točka. Ovo je uobičajeno kod automobila sa ABS-om. Zahvaljujući pametnom sistemu lanaca za snijeg Spikes Spider, postavljanje lanca za snijeg je pravi komad! Osim toga, ovi lanci za snijeg ispunjavaju najviše sigurnosne standarde i trajat će godinama!

Prikaži sve...
15,840RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjige su dobro očuvane.U svim knjigama sem u jednoj ima podvučenih delova(ne mnogo) običnom olovkom ,u dve imaju zalepljeni isečci iz novina koji imaju veze sa temom,jedan tom imamalu fleku sa strane. Prvih deset tomova je u izdanju Narodne knjige,poslednja dva u izdanju Vojnoizdavačkog zavoda. 1.Istočne civilizacije 2.Život Grčke 3.Cezar i Hrist 4/I Doba vere 4/II Doba vere 5.Renesansa 6.Reformacija 7.Početak doba razuma 8.Doba Luja XIV 9. Doba Voltera 11.Ruso i revolucija 12.Napoleonovo doba ,,knjiga I – ISTOČNE CIVILIZACIJE Istorija civilizacije u Egiptu i na Bliskom istoku do Aleksandrove smrti, i u Indiji, Kini i Japanu od samih početaka do našnjih dana sa uvodom o prirodi i osnovama civilizacije i 86 ilustracija i mapa. Na ovoj knjizi dr Djurant radio je od 1927. do 1932. godine i knjiga predstavlja treću kompletno dopunjenu verziju. Knjiga se može porediti sa velikim delima francuskih enciklopedista osamnaestog veka jer predstavlja najsveobuhvatniji pokušaj našeg doba da se obuhvati ogromna panorama ljudske istorije i kulture. U njoj ćete naći sve o Sumeru kao kolevci prvih gradova i pisanih zakona, Egipćanima koji su usavršili monumentalnu arhitekturu, medicinu i mumifikaciju pre 3500 godina, Vaviloncima koji su razvili astronomiju i fiziku i posadili seme zapadne mitologije, Judejce, bičeve božje Bliskog istoka i njihovog kralja Asurbanipala, koji je na skulpturama prikazan kao pola čovek, pola čudovište, Judejce koji su odoleli svim pokušajima da ih zatru i zauvek sačuvali svoju kulturu u besmrtnom Starom zavetu. knjiga II – ŽIVOT GRČKE Istorija grčke civilizacije od početaka i istorija Bliskog istoka od smrti Aleksandra do rimskog osvajanja sa uvodom o preistorijskoj kulturi Krita. Tokom dinamične sinteze istorije sveta, u ovom tomu Vil Djurant se bavi večito fascinirajućim problemom grčke civilizacije. Život Grčke, drugi tom Istorije civilizacije, velika je knjiga čiji stil podseća na zlatno doba pisanja o istoriji, pre nego što je usko stručno proučavanje istorije okupiralo tu oblast.Vil Djurant je u potpunosti sagledao životni put Grčke – isto onako kao što je i jedan kultivisan petovekovni Atinjanin, sa svojim željnim znanja, stalno tragajućim umom gledao u divnu panoramu Periklove Atine. Ovo delo Vil Djurant je pripremao punih 50 godina i dobio Pulicerovu nagradu. knjiga III – CEZAR I HRIST Cezar i Hrist, treći tom Vil Djurantovog monumentalnog prikaza istorije sveta predstavlja rezultat dvadeset pet godina priprema i pet godina pisanja. Kao i prethodni tomovi, Cezar i Hrist je nezavistan samostalan deo Istorije civilizacije, Djurantove proslavljene kulturne istorije. Cezar i Hrist sadrži puno paralela sa savremenom istorijom, a doktor Djurant ih prikazuje veoma stručno. On veruje da čitanje događaja iz prošlosti treba da rasvetli sadašnjost. U klasnim borbama i manevrisanju za vlast koje simbolišu rimsku istoriju od braće Grah do Cezara, on nalazi analogiju sa razvojem Evrope i Amerike od Francuske revolucije do danas. On nas podseća da su diktatori uvek koristili iste metode. Kazuje nam da se socijalna pomoć koristila više od jednog veka pre Hrista i da je prvi rimski sindikat ustanovljen oko 600 godina pre Hrista. Saznajemo za bankrotstva banaka, „svinjsku burad“ (dotacije iz federalne državne blagajne za javne radove u rejonu nekog kongresmena ili senatora), depresije, vladine projekte i propise, državni socijalizam, prioritetne planove u doba rata, izbornu korupciju, trgovačka udruženja i druge fenomene starog Rima koji bi lako mogli da se uklope u današnje naslove naslovnih strana. knjiga IV – DOBA VERE deo I i knjiga V – DOBA VERE deo II Istorija srednjovekovne civilizacije – hrišcanske, islamske i judejske – od Konstantina do Dantea: od 325. do 1300. godine naše ere. Doba vere sadrži prikaz srednjevekovnih dostignuća i govori o tome kakav značaj za naše doba imaju hrišćanski, islamski i judejski život i kultura Srednjeg veka. Kao drugi tomovi Istorije civilizacije, ovo je zasebno delo koje se istovremeno uklapa u opštu istoriju čovečanstva. Ono sadrži uzbudljive priče o svetom Avgustinu, Hipatiji, Justinijanu, Muhamedu, Harunu al-Rašidu, Karlu Velikom, Vilijamu Osvajaču, Eleonori od Akvitanije, Ričardu Lavljeg Srca, Saladinu, Majmonidu, svetom Franji, svetom Tomi Akvinskom, Rodžeru Bejkonu i mnogim drugim – i sve je to dato kroz perspektivu integralne istorije. Najčuvenije ljubavne priče u istoriji književnosti – o Eloizi i Abelaru, o Danteu i Beatriče – ovde su ispričane sa uzbudljivom erudicijom. U tom duhu, Doba vere obuhvata ekonomiju, politiku, pravo, vlast, religiju, moral, ponašanje, obrazovanje, književnost, nauku, filozofiju i umetnost Hrišćana, Muslimana i Jevreja u toku jedne epohe koja je bila svedok sudbinskih borbi između tri velike religije, kao i borbe između religioznog i svetovnog pogleda na ljudski život. Jedna fascinantna priča spaja romantiku, siromaštvo, sjaj, pobožnost i poročnost, feudalizam i monaštvo, jeresi i inkvizicije, katedrale i univerzitete, trubadure i minezingere jednog živopisnog milenijuma. knjiga VI – RENESANSA Istorija italijanske civilizacije 1304-1576.Ovaj tom sadrži portret jednog sveta na njegovom slavnom vrhuncu – portret fascinantne i raskošne Italije u doba renesanse, od Petrarkinog rodenja 1304. do Ticijanove smrti 1576. godine .Vil Djurant u Renesansi izlaže uvodnu studiju ekonomske podloge koja obuhvata razvoj industrije, rast bankarskih porodica kao što su Medičijevi, kao i sukobe rada i kapitala. Na taj nacin on objašnjava razloge zbog kojih je Italija bila prva država, a Firenca prvi grad u Italiji koji ce doživeti budenje modernog doba. On prati procvat kulture od Firence do Milana, Mantove, Ferare, Verone i Venecije Padove i Parme, Bolonje, Riminija, Urbina, Perude, Sijene i Napulja, a povest dovodi do vrhunca u Rimu, gradu velikih papa renesansne epohe.U svakom gradu Italije, svedoci smo blistave parade princeva, kraljica, vojvoda ili duždeva; pesnika, istoricara, naucnika i filozofa; slikara, vajara, gravera, iluminatora, grncara i arhitekata; prisustvujemo razvitku industrije, obrazovanja, ponašanja, morala, kriminala i mode; pred nama se redaju žene, ljubavi i vencanja; epidemije, gladi, zemljotresi i pogibije. Pred nama je covecanstvo koje se smelo krece od konacnog sveta ka svetu beskonacnosti.To je i povest o narodu pod vedrom jutarnjom svetlošcu renesanse, kada su bronzana vrata krstionice u Firenci postala simbol pravih rajskih dveri. U takvom ambijentu, sa Pikom dela Mirandolom saznajemo kako je covek razmišljao, sa Makijavelijem kako je vladao, sa Kastiljoneom kako je živeo, sa Savonarolom kako je umirao.Na gotovo svakom koraku, Vil Djurant crta žive vinjete – Petrarke, Bokaca, Kozima, Medicija, Fra Andelika, Donatela, Lorenca Velicanstvenog, Boticelija, Andreje del Sarta, Lodovika Mora, Beatrice i Izabele d `Este, Leonarda da Vincija, Bramantea, Pjera dela Franceske, Sinjorelija, Perudina, Mantenje, Ariosta, Đovanija Belinija, Đorodonea, Aldusa Manucijusa, Koreda, Aleksandra VI, ezara i Lukreciju Bordžije, Julija II, Lava X, Rafaela, Mikelandela, Klementa VII.Djurant dovodi pricu do dramaticnog vrhunca sa rumenilom sutona Firence i Venecije posle strašnog pustošenja Rima 1527, ali pokazuje kako je cak i opadanje renesanse (1527-1576) bilo plodno zahvaljujuci Ticijanu, Aretinu, Veronezeu, Celiniju, i, možemo reci, novom Mikelandelovom životu. Djurant pokazuje kako je renesansa, oživljavajuci klasicnu kulturu, okoncala hiljadugodišnju vladavinu orijentalnog duha u Evropi. Na kraju nas priprema za Erazma, Bejkona i Dekarta, za Spinozu, Voltera, Gibona, Getea, kao i za titane našeg doba u kojima još živi duh renesanse: „Danas, u Evropi i Americi, svugde ima ljudi prefinjenog i snažnog duha – koji druguju u carstvu uma – koji svoju snagu crpe iz baštine duhovne slobode, estetskog senzibiliteta, prijateljskog i saosecajnog razumevanja; hrane se nasledem opraštanja životu za njegove tragedije, prihvatanja njegovih radosti cula, uma i duše; i hrane se time što u srcima, usred himni mržnje, uprkos grmljavini topova, uvek cuju carsku pesmu renesanse.“ knjiga VII – REFORMACIJA Istorija evropske civilizacije od Viklifa do Kalvina: 1300-1564. U ovom tomu Istorije civilizacije, Vil Djurant se bavi izučavanjem ljudi i ideja, verovanja i važnih događaja u doba reformacije. To je zasebna i nezavisna studija reformacije verovatno najznačajnijeg događaja moderne istorije i u isto vreme nastavak monumentalnog istoriografskog rada dr Djuranta. U ovom tomu, Vil Djurant oživljava i osvetljava snažnu dramu jedne epohe koju su, baš kao i našu, uznemiravale česte revolucije. On otkriva da socijalna revolucija prati versku revoluciju u gotovo svakoj fazi reformacije, i ova je knjiga napisana upravo sa tog nekonvencionalnog stanovišta dveju konvergentnih drama. Na početku autor razmišlja o religiji uopšte, o njenom delovanju na pojedinca i na grupu, kao i o stanju i problemima Rimokatoličke crkve u toku dva veka pre Lutera. On se bavi Engleskom, Nemačkom i Češkom, prikazujući ideje i sukobe luteranske reformacije, te sa simpatijama razmatra Erazmove napore usmerene na mirno samoreformisanje Crkve. Knjiga VIII – POČETAK DOBA RAZUMA Istorija evropske civilizacije u doba Šekspira, Bejkona, Montenja, Rembranta, Galilea i Dekarta: 1558-1648. Ovom knjigom nastavlja se rad na nečemu što se sada može zvati Djurantova porodica. Autori nam prikazuju razvoj nauke i vaskrsenje filozofije usred tih vojnih i verskih sukoba. To je takođe bilo doba Keplera i Galileja, Bruna i Dekarta, pronalaska složenog mikroskopa, teleskopa, termometra, i barometra, logaritamskog i decimalnog sistema, otkrića planetarnih orbita i zakona. Postepeno su se rađali moderna Evropa i moderni um… knjiga IX – DOBA LUJA XIV Kralj Sunce predstavljen je u ovom tomu u svom najboljem, najgorem i najviše ljudskom izdanju. Engleska i Kromvel, Milton, Čarls I, Džonatan Svift, od genijalnosti do ludila… Švedska, Rusija u doba Petra Velikog… Knjiga se završava sumrakom Kralja Sunca. knjiga X – DOBA VOLTERA Doba Voltera – Istorija Civilizacije predstavlja doba Prosvećenosti a najveći zalagač za procvat umetnosti i nauke bio je, svakako, Volter. U ovoj knjizi se Vil Djurant fokusirao na istoriju i dešavanja Francuskoj, Britaniji i Nemačkoj u periodu od 1715. pa do 1756. godine. Sam početak se hronološki nastavlja na prethodne tomove, ali se kao i ostale knjige iz edicije Istorija Civilizacije može čitati zasebno. Prvo poglavlje se bavi vladavinom Luja XV, drugo poglavlje se bavi engleskom filozofskom misli u prvoj polovini XVIII veka, treće najviše govori o Volterovom radu i tadašnjem okruženju u kom su njegovi tekstovi nastajali. Četvrto poglavlje govori najviše o Johanu Sebastijanu Bahu, jednom od najvećih kompozitora kako baroka, tako muzičke umetnosti uopšte. Peto poglavlje nastavlja sa mislima i tezama Voltera, kao i enciklopediji Denija Didroa i filosofskoj klimi tadašnje Evrope. knjiga XI – RUSO I RENESANSA Ruso i revolucija – Istorija Civilizacije bazira se na dežavanjima u Francuskoj i u ostatku Evrope u periodu stvaranja Žan Žak Rusoa i tokom Francuske revolucije. Sam početak se hronološki nastavlja na prethodne tomove, ali se kao i ostale knjige iz edicije Istorija Civilizacije može čitati zasebno. Ovaj tom enciklopedijskih izdanja Vila Djuranta Istorija Civilizacije dobio je i Pulicerovu nagradu 1968. godine. Prvo poglavlje nas upoznaje sa događajima iz Sedmogodišnjeg rata, dok se drugo poglavlje bazira na razlikama i sličnostima dvojice savremenika: Voltera i Rusoa. Treće poglavlje: Katolički jug govori o kulturnim i političkim dešavanjima u tadašnjoj Italiji, Španiji i Portugalu, ali i o austrijskom vunderkindu – Mocartu. Četvrto poglavlje se bavi Slovenskim narodima i prisutnosti Osmanlija u tom delu Evrope, kao i o vladavini Katarine Velike u Rusiji. Peto poglavlje je posvećeno protestanskom severu kao i Kantovom filozofskom radu. Džonsonova Engleska kao i krah francuskog feudalizma predstavljaju teme iz poslednja dva podnaslova knjige. knjiga XII – NAPOLEONOVO DOBA Napoleonovo doba – Istorija Civilizacije prati dešavanja iz perioda Francuske revolucije, kao i vladavinu Napoleona, njegova osvajanja i ratove. Sam početak se hronološki nastavlja na prethodne tomove, ali se kao i ostale knjige iz edicije Istorija Civilizacije može čitati zasebno. Osim što je u samom fokusu Francuska i Bonapartin uspon, ovaj tom knjige prati i kulturno-umetnička dešavanja i razvoj tadašnje Evrope, poput muzičkog komponovanja Betovena i književnih dela takozvanih Jezerskih pesnika Engleske. Poslednje poglavlje obrađuje opsadu Moskve, Vaterlo bitku, potpun krah Napoleonove vojske i njegov egzil na ostrvo Sveta Jelena, kao i dešavanja neposredno posle toga. Ovo je poslednja knjiga u seriji enciklopedija Vila Djuranta.``

Prikaži sve...
18,000RSD
forward
forward
Detaljnije

ISTORIJA ČOVEČANSTVA IZDAVAČ : MONO & MANJANA ... OKO 4000 STR VELIKI FORMAT SA OMOTOM, U CELOFANU, NEOTPAKOVANO BOGATO ILUSTROVANO 1. PREISTORIJA 2. EGIPAT I DREBVNE CIVILIZACIJE 3. GRČKA 4. RIM 5. SREDNJI VEK 6. KULTURE STARIH AMERIČKIH NARODA 7. AZIJA 8. ZAČECI MODERNOG SVETA 9. XIX VEK 10. SAVREMENO DOBA

Prikaži sve...
39,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Zastava 101 Confort Garnitura Brava

Prikaži sve...
30,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Катализатор DS 8430 - DS8430 / 893 178 A - 893178A Оригинал за Audi 90 2.3 e - 5 цилиндара, (5 брзина) из 1990 године 1 комад са слике Исправно стање, добро очуван Керамика (саће) у исправном и одлично очуваном стању Споља на катализатору има површинске корозије, тако да би то требало детаљно очистити и офарбати спољни део са термо бојом да би естетски био као нов На прирубници су одсечена сва три вијка, потребно их је избушити и ставити нове вијке да би се катализатор могао уградити на возило Каталошки број: 8A0131702NX - 8A0 131 702 NX /а/90/су/ Audi Cabrio. ACA MEX 1992 2000 ACA RDW 1992 2000 ACA USA 1994 1998 ACA ZA 1992 2000 Audi 80/90/Avant A80 RDW 1987 1989 A80 RDW 1990 1992 A80 RDW 1992 1993 A80 RDW 1994 1996 A80 USA 1988 1989 A80 USA 1990 1992 A80 USA 1993 1993 A80 USA 1994 1995 Audi 80/90/Avant quattro A80Q RDW 1987 1992 A80Q RDW 1992 1994 A80Q RDW 1995 1996 A80Q USA 1988 1992 A80Q USA 1993 1994 A80Q USA 1995 1995 Audi Coupe ACO RDW 1989 1994 Audi Coupe quattro ACOQ RDW 1989 1995 Audi Coupe quattro COUQ USA 1990 1991

Prikaži sve...
38,000RSD
forward
forward
Detaljnije

EGR, ventil Suzuki, MADE IN JAPAN OEM kataloški brojevi: 18111-69G01-000, 1811169G01000, 18111-69G01, 1811169G01, 18111 69G01 Odgovara za sledeća vozila: Suzuki ESCUDO, Suzuki GRAND VITARA, Suzuki JIMNY, Suzuki KEI/SWIFT, Suzuki LIANA, Suzuki SX4 Ili preciznije : FIAT SEDICI (189_) 1.6 16V 1586 79 107 2006.06 - 2014.10 FIAT SEDICI (189_) 1.6 16V 4x4 1586 88 120 2006.06 - 2014.10 FIAT SEDICI (189_) 1.6 16V 1586 88 120 2006.06 - 2014.10 FIAT SEDICI (189_) 1.6 16V 4x4 1586 79 107 2006.06 - 2014.10 SUZUKI GRAND VITARA II (JT, TE, TD) 1.6 All-wheel drive (JB416) 1586 78 106 2005.04 - 2015.02 SUZUKI GRAND VITARA II (JT, TE, TD) 1.6 All-wheel drive (TA74, JB416) 1586 73 99 2005.09 - 2015.02 SUZUKI GRAND VITARA II (JT, TE, TD) 1.6 (JB416) 1586 78 106 2005.10 - SUZUKI GRAND VITARA II (JT, TE, TD) 2.0 All-wheel drive (TD54, JB420) 1995 103 140 2005.10 - 2015.02 SUZUKI IGNIS I (FH) 1.3 (HV51, HX51, RG413) 1328 61 83 2000.10 - 2003.09 SUZUKI IGNIS I (FH) 1.3 4WD (RG413) 1328 61 83 2000.10 - 2003.09 SUZUKI IGNIS I (FH) 1.5 Sports (RG415) 1490 80 109 2003.12 - 2005.12 SUZUKI IGNIS II (MH) 1.3 (RM413) 1328 69 94 2003.09 - SUZUKI IGNIS II (MH) 1.3 4x4 (RM413) 1328 69 94 2003.09 - SUZUKI IGNIS II (MH) 1.5 (RM415) 1490 73 99 2003.09 - SUZUKI IGNIS II (MH) 1.5 4x4 (RM415) 1490 73 99 2003.09 - SUZUKI JIMNY off-road vehicle closed (SN) 1.3 16V 4WD (SN413) 1298 59 80 1998.09 - SUZUKI JIMNY off-road vehicle closed (SN) 1.3 16V 4WD (SN413) 1328 60 82 2001.02 - SUZUKI JIMNY off-road vehicle closed (SN) 1.3 16V 4x4 (SN413) 1328 63 86 2005.08 - SUZUKI SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 4x4 (RS 413) 1328 68 92 2005.02 - SUZUKI SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 (RS 413) 1328 68 92 2005.02 - SUZUKI SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 4x4 (RS 413) 1328 66 90 2006.01 - SUZUKI SWIFT III (MZ, EZ) 1.5 (RS 415) 1490 75 102 2005.02 - SUZUKI SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416) 1586 92 125 2006.05 - SUZUKI SX4 (EY, GY) 1.5 (RW 415) 1490 73 99 2006.06 - 2010.07 SUZUKI SX4 (EY, GY) 1.6 VVT (RW 416) 1586 79 107 2006.06 - SUZUKI SX4 (EY, GY) 1.6 VVT 4x4 (RW 416) 1586 79 107 2006.06 - SUZUKI SX4 sedan (GY, RW) 1.6 (RW 416) 1586 88 120 2007.10 - SUZUKI SX4 sedan (GY, RW) 1.6 (RW 416) 1586 79 107 2007.10 - SUZUKI SX4 sedan (GY, RW) 1.6 AWD (RW 416) 1586 79 107 2007.10 - 2011.12 SUZUKI WAGON R+ liftback (MM) 1.3 (RB 413) 1328 69 94 2003.09 - SUZUKI WAGON R+ liftback (MM) 1.3 4WD (RB 413) 1328 69 94 2003.09 -

Prikaži sve...
17,100RSD
forward
forward
Detaljnije

UT675A je najnoviji model koji za testiranje 12V akumulatora kao što su: Startni, Duboko Ciklični, VRLA, AGM, GEL od 30Ah do 250Ah. Prost za upotrebu, za test potrebno je prikačiti UT675A na akumulator potom da odaberete odgovarajuće parametre akumulatora u opcijama i odaberete željeni test i ubrzo dobijate rezultate koje možete da odštampate na ugrađenom termalnom štampaču ili deteljano analizirate na računaru putem PC konekcije. Karakteristike: Brend: UNI-T Model: UT675A 12V test akumulatora: 7~16V DC 12V/24V cranking system test: 7~30V DC 12V/24V charging system test: 7~30V DC Podržani kapacitet: od 30Ah do 250Ah Rasponi merenja: CCA: 40~2000; BCI: 40~2000; CA: 40~2000; MCA: 40~2000; JIS: 26A17~245H52; DIN: 40~1400; IEC: 40~1400; EN: 40~2000; SAE: 40~2000; AH: 3~250AH Zaštita od prenapona i obrnutog polariteta Obaveštenje o lošem kontaktu Indikacija kapaciteta i unutrašnjeg otpora Napajanje direktno sa akumulatora Termalni štampač USB PC konekcija LCD ekran: 128x64 crno beli Dimenzije: 95x47x183mm Težina: 413g Garancija: 12 meseci Info: Svet Baterija Webshop, servis i veleprodaja baterija i punjača Reparacija baterija na alatima i električnim uređajima.

Prikaži sve...
17,100RSD
forward
forward
Detaljnije

Karakteristike:

Prikaži sve...
59,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Drvena pedalina, spremna za koriscenje. Nema ostecenja. Vrseno je podsivanje iste, farbanje. Uz pedalinu idu gratis kolica na kojima stoji. Pedalina se nalazi u Bezdanu (opstina Sombor)

Prikaži sve...
120,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
31,432RSD
forward
forward
Detaljnije

Zastava 1300 Ratkapne Garnitura Prva serija Tristać

Prikaži sve...
54,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Zupcanik glavne osovine donji, original SUZUKI GENUINE PARTS OEM kataloški brojevi: 24210-67J00-000, 2421067J00000, 24210-67J00, 2421067J00, 24210 67J00 Suzuki, Odgovara za : Suzuki GRAND VITARA Šasije : JB416X JB419WD JB419XD JB420W JB424W JB424X JB632W

Prikaži sve...
18,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Olovna baterija Snaga motora: 250W Maksimalna brzina: 25 km/h Daljinski alarm I zaključavanje 2 seta ključeva za paljenje 2 seta daljinskog 2 seta ključeva za zaključevanja Sigurnosna brava za zaključavanje na zadnjem točku USB-A priključak za punjač Držač za mobilni telefon Retrovizori Pedale Bočno nogare Zadnje nogare Prednje svetlo + zadnja pozocija Žmigavci Displej sa indikatorima za: Brzinu kretanja Pređenu kilometražu Svetla indikator za napunjenost baterije Indikator za napon baterije Napon: 48V Punjač: 48v 2A Kočnice: Doboš Gume: 6cm x 35 cm 3 boje Optimalna nosivost: 75 kg Dimenzije: Visina bez retrovizora: 106 cm Visina sa retrovizorima: 121 cm Dužina: 148 cm Širina: 81 cm Visina Sedišta: 79 cm Visina ležišta za noge: 35 cm Masa: 50 kg

Prikaži sve...
72,990RSD
forward
forward
Detaljnije

ISTORIJA SRPSKOG NARODA I - VI ( u 10 knjiga ) Izdavač: SRPSKA KNJIŽEVNA ZADRUGA Beograd Godina izdanja: 1981. Povez: tvrd Pismo: ćirilica Stanje: vrlo dobro

Prikaži sve...
33,000RSD
forward
forward
Detaljnije

ZADNJI TRAP TORZIJA U IZVAREDNOM STANJU SKINUTA SA MODELA KOJI JE SAMO JEDNA SERIJA IZASLA 79 GODINE GUSANI TRAP NIKAD NE MOZE DA SKAPE KAO I STO JE OJACAN BALAN STANGLOM STO DAJE JACINU SAMOM TRAPU I STABILNOST AUTU ZATIM IMA GUMENE GRANICNIKE KAD SE AUTO PRETOVARI DA NE LENE DO ZEMLJE I ISKIDA SELEN BLOKOVE.JEDNOM RECJU ZAJEBALI SE STO SU NAPRAVILI OVAJ TRAP NA TU SERIJU JEL JE DUGOVECAN I ODGOVARA ZA SVE MODELE RENOA 4...

Prikaži sve...
20,000RSD
forward
forward
Detaljnije

ODLICAN MOTOR LEPO RADIO NIJE TROSIO ULJE SKINUT SA PEZO 306 98 GODISTE 1400 KUBIKA BENZINCA,ZA MOTOR NEMAM SAOBRACAJNU UZO JE VLASNIK VOZILA.NAPOMENA NAJBOLJE JE LICNO PREUZIMANJE NE ODGOVARAM AKO KURIRSKE SLUZBE NECE DA GA PREUZMU MOTOR...

Prikaži sve...
20,000RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj