Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
151-175 od 34453 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
Izdavač: Vulkan izdavaštvo Broj strana: 318 Pismo: Latinica Povez: mek Format: 145x205 mm Džonas Kord žudi za slavom svoga oca, za njegovim bogatstvom i njegovom mladom, prelepom suprugom. Kada mu otac umre, Džonas se zaklinje da će jednog dana sve to biti njegovo. Ipak, Rina Marlou je proslavljena boginja velikog platna, koju nijedan čovek ne može da osvoji. Njena blistava senzualnost raspaliće i očarati milione, ali njen lični budoar nije slika holivudske fantazije. Ona uništava svoje ljubavnike ognjem svojih žudnji. Rina i Džonas u jednom dahu osvajaju Holivud, vazduhoplovnu industriju i celu Ameriku. Od Njujorka do Los Anđelesa, grade svoje carstvo, obojeno strašću, požudom, novinskim naslovima i krvlju njihovih neprijatelja – samo da bi na kraju shvatili da novac i moć, osveta i slava nisu dovoljni. Previše nikada neće biti dovoljno – ne za Džonasa Korda i ne za nepopustljivu Rinu Marlou. Što bi se više vinuli, to je njihova ambicija više zahtevala... a njihove vatrene strasti postajale su sve mračnije i smrtonosnije. Robinsovi dijalozi su dirljivi... njegovi likovi poseduju neverovatnu toplinu i snagu. New York Times Legendarno remek-delo o moći i novcu, seksu i smrti. Harold Robins je pravi majstor! Playboy
-Vesna Klajn-Tatić . Eutanazija i lekareva pomoć u samoubistvu -Mirjana Rašević : Bela kuga i abortus -Hajrija Mujović-Zornić : Izazovi biomedicine / kloniranje i šta to znači za pacijentova prava -Aleksandar Bošković : Nacionalizam kao sudbina / nekoliko stavova srpskih intelektualaca o raspadu Jugoslavije -Slobodan Vuković : Kako su nas voleli / Nemačko-austrijska štampa u razbijanju Jugoslavije -Irena Ristić : `Pakao - to su drugi ` Još jedanput o Jugoslaviji -Dušan Janjić : Kosovo / politika i život u paralelnim svetovima Neven Cvetičanin : Kritika ideološkog puritanstva / dekonstrukcija pojmova levice i desnice -Jovanka Matičić : Slobodan govor vs. govor mržnje -Zorica Mršević : Ljudska prava i seksualna orijentacija Bojana Balon : Pink ekonomija Srećko Mihajlović: Poreklo i priroda korupcije / Pobeda Mamona i Levijatana -Danilo Šuković : Socioekonomski aspekti privatizacije u Srbiji Institut društvenih nauka Beograd, 2007, broširani povez, 260 strana, nepodvlačena, paraf na uvodnoj strani, skoro nova, težina 500 grama. *
55797) SLEPČEVA PRIČA , Đunićiro Tanizaki , Beograd 2010 , Japanski srednji vek – doba procvata samurajske klase. Velikaši se bore oko vlasti i poseda, ali i oko naklonosti najlepše žene toga doba, gospođe Oići. Akteri su najpoznatije ličnosti tog burnog perioda japanske istorije u kome su se feudalci borili za prevlast. Japanska istorija iz neobičnog ugla. Autor Đunićiro Tanizaki je jedan od najpoznatijih japanskih prozaista 20. veka, a ovaj prevod Dragana Milenkovića nagradilo je Japansko udruženje književnih prevodilaca i Japanski Pen klub. Mek povez, format 13 x 20 cm , ćirilica, 105 strana,
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Kolekcionarstvo
Znacka Titov potpis proizvodnja AUREA Celje - Slovenija
Izdaje Dereta Beograd Moja senka` se bavi temom usamljenosti, bolesti i uskraćenosti. U centru priče je ljubav koja ne zna za društvene norme, prepreke ili granice, da bi se otela svakoj kontroli i završila u grehu i tragediji. Stanje knjige kao na slikama Mek povez 128.strana
Izdaje - Dereta Beograd PRIČA KOJA UZNEMIRAVA I PROVOCIRA Iščitavajući roman Prekomerna upotreba sile Vide Crnčević Basara, pisan tehnikom literarnog omnibusa, imamo utisak kao da prisustvujemo dramatično uzbudljivom rijalitiju kraja osamdesetih i kompletnih devedesetih godina prošlog veka, čiji smo bili i svedoci i žrtve. Kroz ovu storiju naglašene urbane ikonografije, tu na Karaburmi i u parku Studentskog trga cirkulišu predstavnici brojnih efemernih klasa – od gubitnika do sofisticiranih prevaranata, te imbecilnih i prepotentnih vladara situacijom i trenutkom. Pankeri, hevimetalci, narkosi, lezbosi, čine ceo jedan uzvišeni megapolijski haos, koji diše punim, žestokim i „kardinalnim plućima“. Priča o njima prerasta u ubedljivo štivo koje, bez obzira na punokrvni verizam, od stvarnosti ne traži ogledanje, već krv, znoj i suze. Vida Crnčević Basara na primeru porodične sage uskovitlava ogroman prostor značenja, kao što su obnovljena čulna, duhovna, telesna, tragalačka i samotragalačka, pojedinačna i kolektivna ljudska svojstva Naslovna paradigma je koncentrovano ishodište teme, dramaturgije, likova i odnosa, sećanja i stvarnosti, zebnji i posledica. Rat se na fonu porodice i određene uže zajednice tretira vrlo sugestivno i stilski ubedljivo, dobro diferenciranim likovima, njihovim po ličnom ishodu ipak različitim sudbinama, sledeći, uslovno rečeno, suptilnu autorsku narativnu strategiju. To se u prozi ostvaruje vrlo retko i uspeva samo ponekom. Stanje knjige kao na slikama Mek povez 129.strana