Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
126-150 od 3761 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
126-150 od 3761 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Automehanika
  • Tag

    Značke
  • Tag

    Istorija
  • Tag

    Početna
  • Cena

    3,500 din - 1,999,999 din

DRUGI TOM TRILOGIJE „ USTAŠКO КONAČNO REŠENJE PRE NACISTIČКOG КONAČNOG REŠENJA ” Drugi tom trilogije predstavlja revoluciju u svetskoj istoriografiji pošto će po prvi put biti prikazano „Ustaško konačno rešenje” u vreme holokausta, koje se desilo 6 meseci pre nacističkog konačnog rešenja, a čak godinu dana pre nacistiške konferencije u Vansiju kojom je utemeljeno „Кonačno rešenje za Jevreje”. Činjenica je da istorija holokausta nije potpuna ukoliko se u kolektivnu memoriju čovečanstva ne upiše holokaust i genocid u ustaškoj Nezavisnoj državi Hrvatskoj. Ekskluzivna zbirka od 300 autentičnih dokumenata nacističke obaveštajne službe o ustašama iz fonda Slavka Odića, obaveštajca, čija je službena arhiva po prvi put dostupna javnosti i koju je ekskluzivno iz dosijea 562 priredio prof dr Gideon Grajf sa mećunarodnom grupom eksperata GH7 istražujući u Arhivu Vojvodine dosije 562 i nepobitno dokazujuži tezu da je masovni zločin u Gudovcu kod Bjelovara, 28.aprila 1941. bio početak „ustaškog konačnog rešenja”, koje se odigralo 6 meseci pre nacističkog i godinu dana pre konferencije u Vansiju kojom je utemeljeno konačno rešenje za Jevreje. Obim knjige: 928 strana Jezik: nemački, engleski i srpski Arhivska dokumenta: dokumenta iz Arhiva Vojvodine(Srbija), nacističkih vojnih dnevnika iz Nemačke, vojnih dnevnika italijanskih fašista, nacionalnog arhiva iz Hrvatske, Republike Srpske i Srbije kao iz Jugoslovenske kinoteke i Arhiva Jugoslavije Foto dokumentacija: u knjizi se nalazi oko 500 fotografija i dokumenata od kojih su neke po prvi put objavljene Dimenzije: 290×374 mm – enciklopedijski Štampa: kunstdruk, pun kolor Mape zločina: u knjizi su prikazane i neke od mapa zločina koje su vršene 1941. i 1942. tokom „ustaškog konačnog rešenja” Format : 290×374 mm br. str. : 928 strana povez : tvrd Pismo : latinica

Prikaži sve...
13,970RSD
forward
forward
Detaljnije

ALTO ZMX862 je 6-kanalni, dvo-sabirni mikser sa pravom količinom ulaza, izlaza, usmeravanja i EQ za intimnije situacije pojačanja performansi uživo. Sadrži dva ulaza za mikrofon, svaki sa Phantom Power-om, ZMX862 takođe poseduje tropojasni EQ, dva pomoćna kanala po kanalu za spoljašnje efekte i nadzor, pa čak i dva ulaza za stvari poput reprodukcije zvuka. ZMX862 je savršen profesionalni mikser. Specifikacija: Input Channels: Mono channels (Ch. 1 - 2) Microphone Input: Electronically balanced, discrete input configuration Frequency Response: 20 Hz to 22 kHz, +/-1 dB Distortion (THD&N): ≦0.005% at +4 dBu, 1 kHz Gain range: 0 dB to 50 dB (Mic) Maximum Voltage Gain: 70 dB Ch. Mic Input→Main MIx out & Tape out, 80 dB Ch. Mic input→Control room & Phones, 60 dB Ch. Mic input→Aux send SNR (Signal to Noise Ratio): ≧110 dBu Phantom power (Mic Pin 2 / Pin 3 and Pin 1): +48 V - with switch control Line Input: Electronically Balanced Frequency Response: 20 Hz to 22 kHz, +/-1 dB Distortion (THD&N): ≦0.005% at + 4 dBu, 1 kHz Gain Range: 15 dBu to 35 dBu Stereo Channels: (Ch. 3 - 6) Line Input: Electronically Balanced SNR (Signal to Noise Ratio): ≧110 dBu Frequency Response: 20 Hz to 22 kHz, +/-1 dB Distortion (THD&N): ≦0.005% at + 4 dBu, 1 kHz Gain range: -20 dBu to +20 dBu, 60 dB Ch. Line → Main Mix out Maximum Voltage Gain: 20 dB FX return → Main Mix out, 20 dB RCA Tape input → Main Mix out Impedance Microphone Input: 3.9 kOhms All Other Inputs: 10 kOhms or greater Tape Out: 1 kOhms All Other Outputs: 120 Ohms Equalization Mono Channels: High ±15 dB @ 12 kHz, Mid ±15 dB @ 2.5 kHz, Low ±15 dB @ 80 Hz Stereo Channels: High ±15 dB @ 12 kHz, Mid ±15 dB @ 2.5 kHz, Low ±15 dB @ 80 Hz Main Mix Section Tape, Aux, Phones Output Output level: 0 dBu Unbalanced, 1/4" jacks, Max out +22 dBu Unbalanced, 1/4" jacks noise (Bus Noise): ≦-90 dB @ 20 Hz - 22 kHz (channel & Main level at 0 dB, other at minimum, DSP mute) Power supply: 18 V, 1500 mA Rated Power Consumption: 18 W Dimensions (WxLxH): 202mm x 250mm x 58mm Weight: 3.75 lb

Prikaži sve...
11,800RSD
forward
forward
Detaljnije

Brunello di montalcino Il Poggione, crveno suvo vino od sorte grozdja 100% sangiovese. Fermentiseudrvetu, nakon cega odlezava u boci i barrique do 4 godine. Rucno branje selektovanog grozdja. Alk. 14,5%

Prikaži sve...
5,370RSD
forward
forward
Detaljnije

Soundsation MIOMIX 202UFX je 4-kanalni profesionalni audio mikser sa digitalnim multi-efektom i USB I/O zvučnom karticom do 24-bit/96kHz. MioMix 202UFX je 4-kanalni mikser sa digitalnim multi-efektom i USB zvučnom karticom idealan za male kućno snimanje, svirke uživo i podcasting aplikacije koje zahtevaju profesionalni nivo kvaliteta i maksimalnu prenosivost. Dva mikrofonska ulaza su opremljena pretpojačivačima bez šuma koji prihvataju sve glavne izvore zvuka, kao što su kondenzatorski mikrofoni - zahvaljujući +48V Phantom Power, dinamičkim mikrofonima, linijskim i visokoimpedansnim ulazima (gitare, basovi, itd.). Stereo linijski ulaz vam omogućava da povežete klavijature, CD plejere, DJ konzole, tablete, pametne telefone, itd. 24-bit/48kHz digitalni efekat sa 16 uobičajenih podešavanja (Hall/Room/Plate Reverb, Delai, Echo, Chorus, itd. .) i funkcija TAP-Tempo vam omogućavaju da poboljšate performanse i prilagodite do dva parametra svakog efekta. USB 24-bit/96kHz stereo ulaz/izlaz zvučna kartica vam omogućava da se povežete sa računarom i snimate ili reprodukujete audio datoteke vrhunskog kvaliteta. Neophodan i pouzdan alat za sve male audio aplikacije.

Prikaži sve...
13,570RSD
forward
forward
Detaljnije

Hennesy Vsop ( very special old pale ), Francuski premijum konjak. 40 vrste destila se kombinuje, starosti od 4 do 15 godina. Odlezava u starim bacvama od Francuskog hrasta. Alk. 40 %

Prikaži sve...
7,975RSD
forward
forward
Detaljnije

Flight DUC380 CEQ Coral Concert ukulele je jedna od perjanica Gemstone serije ovog renomiranog proizvođača. Instrument upečatljivog izgleda, vrhunskog dizajna i izrade. Telo od mahagonija upareno je sa vratom od afričkog okoume drveta za bogat, rezonantan ton. Prefinjeni detalji poput zatvorenih čivija, laserski ugravirane rozete, oznaka na vratu, konjića i sedla od kosti dodatno unapređuju svirljivost i opšti kvalitet. Jedinstven, neverovatno atraktivan instrument pogodan za sve tipove svirača. U kompletu sa futrolom. Specifikacija: Veličina: Koncertni - 17 pragova Prednja ploča: Mahagoni Zadnja ploča i stranice: Mahagoni Nut i sedlo: kost Most: Orah Fretbord: Orah Vrat: Oukume Flight FU-T3 pickup Oprema: u kompletu sa 3mm postavljenom torbom

Prikaži sve...
14,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Quiklok QL742 Stalak za dve klavijature. PRO SERIES Double-brace "X" with height, tilt, angle &depth adjustable second tier The absolute hands down choice of most professional musicians because of its adjustability, strength and reliability. The QL742 ProSeries Stand features the new Quik Lok "Push to adjust" locking disc system with user-friendly push button and super heavy duty 30 mm x 30 mm steel tube bracing for extra sturdiness and structural support. The second tier set is fully adjustable in height, angle, tilt and depth, and offers the musician maximum flexibility of use. The "Pro Series" stands are capable of holding the heaviest keyboards safely and securely. A complete line of accessories allows the user to customize the QL742 to fit their needs perfectly. Leg depth: 24'' - 61 cm Main Tier depth: 17.2" - 43,5 cm Second Tier depth: 16.5" - 42 cm Second Tier angles: 90° , 77° , 64° , 51° Height positions (3): 26.4", 30.3", 34.3" - 67, 77, 87 cm 2nd tiers height position (5): From 5.7" to 8.8" - 14,5 to 22,5 cm *(measured from main tiers level) Folded height: 39.8" - 101 cm Overall Weight capacity: 200 lb - 90 kg 2nd tier weight capacity: 75 lb - 33.7 kg Weight: 20.7 lb - 9.3 kg Brace tube size: 30 x 30 mm Main tier tube size: 30 mm Color: Black

Prikaži sve...
17,900RSD
forward
forward
Detaljnije

Odlicno Stanje knjiga Unutrašnjst odlicna 5 Naslovna strana: 5- Tvrd povez, Beograd 1998, Izdavači: Pravoslavna reč - Novi Sad / Vojnoizdavački zavod - Beograd Grupa autora. Broj strana: 3715 U opsežnom opusu od 7 knjiga istorijski su sagledane i opisane sve bitke i bojevi srpske i crnogorske vojske u borbama za nacionalno oslobođenje i ujedinjenje, od bitke kod Careva Laza 1712. godine do Dobropoljske bitke, tj. do proboja Solunskog fronta 1918. godine i oslobođenja zemlje. Tomovi: 1. Od Careva Laza 1712. i Boja kod Ivankovca 1805. do odlaska Turaka iz Srbije 1867. 2. Bitke i bojevi u Srpsko-turskom i Crnogorsko-turskom ratu 1876-1878. i u Srpsko-bugarskom ratu 1885. 3. Kumanovska bitka i bitke za oslobođenje Kosova i Metohije 4. U velikim bitkama kod Prilepa, Bitolja, Đakovice i Skadra 5. U bitkama kod Skadra, Jedrena i Bregalnice 1912/1913 6. Srpska vojska u velikim bitkama na Ceru, Drini i Kolubari 7. U bitkama kod Beograda 1915, Mojkovca, Kajmakčalana i Dobrog Polja

Prikaži sve...
4,444RSD
forward
forward
Detaljnije

Par trosistemskih auto zvucnika Pružaju jasan, uravnotežen zvuk punog frekventnog opsega Dizajn koji štedi prostor i minimalna velicina pojednostavljuju instalaciju Serija WRX Tip Trosistemski Snaga 220 W (2x110 W) Frekventni opseg 45-20000 Hz Osetljivost 88 dB Impedansa 4 Ohm Niskotonac 165 mm PEI membrana Srednjotonac 30 mm "mylar" kalotni Visokotonac 15 mm piezo Vešanje Gumeno Materijal kucišta Aluminijum Velicina zvucnika 165 mm Ugradne dimenzije 145 mm (širina) x 63 mm (dubina) Par trosistemskih auto zvucnika Pružaju jasan, uravnotežen zvuk punog frekventnog opsega Dizajn koji štedi prostor i minimalna velicina pojednostavljuju instalaciju Serija WRX Tip Trosistemski Snaga 220 W (2x110 W) Frekventni opseg 45-20000 Hz Osetljivost 88 dB Impedansa 4 Ohm Niskotonac 165 mm PEI membrana Srednjotonac 30 mm "mylar" kalotni Visokotonac 15 mm piezo Vešanje Gumeno Materijal kucišta Aluminijum Velicina zvucnika 165 mm Ugradne dimenzije 145 mm (širina) x 63 mm (dubina)

Prikaži sve...
6,365RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjiga je dobro očuvana.Ima posvetu. KORDUN,od vojne granice do Republike Srpske Karjine 1881-1995 Izdavač:Institut za savremenu istoriju,Beograd,2018. Biljana Stojić: Kordun - od razvojačenja do ujedinjenja (1881-1918) ,,…Proces razvojačenja započet je u vrijeme bana Mažuranića (1873–1880), ali ga on nije doveo do kraja. Kompromitovan pobunom generala Filipovića, ali i činjenicom da je procedura predugo trajala, ban Mažuranić je 1880. godine podnio ostavku, koju je car prihvatio i potvrdio u decembru 1881. godine. Mažuranićev posao je nastavio i dovršio njegov nasljednik, ban Ladislav Pejačević (1880–1883). On je zvanično 1. avgusta 1881. godine preuzeo upravu nad teritorijom Krajine. Ipak, ni grof Pejačević se nije dugo zadržao na dužnosti bana. Njegov osnovni zadatak je bio da proces ujedinjenja sprovede do kraja, kada je to završio podnio je ostavku u avgustu 1883. godine, koju je car uvažio 4. septembra. O podnijetoj ostavci grof Pejačević je obavijestio sve ugledne ličnosti u Hrvatskoj, a između ostalog i vladiku gornjokarlovačkog Teofana (Živkovića), kome se zahvalio na podršci i saradnji tokom „banovanja“… …Pribićević i regent su se dogovorili da se od tri člana srpske Vlade (Stojan Protić, Ljubomir Jovanović i Momčilo Ninčić) i tri člana Narodnog vijeća (Ante Pavelić, Svetozar Pribićević i Josip Smodlaka) formira poseban odbor, koji bi odlučio kako treba proglasiti čin ujedinjenja. Zaključak odbora je bio da je najlegitimniji način proglašenja ujedinjenja na zajedničkoj sjednici srpske Narodne skupštine i izaslanstva Narodnog vijeća, ali je ovaj način bio nemoguć, jer se većina delegata srpske Skupštine i dalje nalazila u inostranstvu, mahom u Francuskoj. Budući da se proglašenje ujedinjenja nije htjelo odlagati, dogovoreno je da delegacija Narodnog vijeća uputi Adresu regentu Aleksandru, u kojoj će mu zvanično saopštiti zaključke Narodnog vijeća na sjednici od 24. novembra, a u svom odgovoru na ovu Adresu, regent bi proglasio ujedinjenje Srbije sa Državom Slovenaca, Hrvata i Srba. Čin ujedinjenja je sproveden 1. decembra u večernjim časovima u kući Krsmanovića, regentovoj rezidenciji na Terazijama.`` Aleksandar Lukić: Kordun u jugoslovenskoj kraljevini (1918-1941) Tokom Prvog svjetskog rata Srbima na svim njihovim prostorima Balkanskog poluostrva bliža je bila ideja ujedinjenja svih srpskih zemalja. Pred kraj ratnog sukoba još uvijek je bio u važnosti Londonski ugovor, kojim su saveznici garantovali proširenje Srbije teritorijama u Bosni i Hercegovini, Sremu, dijelu Slavonije, Bačkoj, južnoj Dalmaciji i sjevernoj Albaniji. Pored ovoga, Nikola Pašić je tražio pridruživanje šibenskog područja, gdje je pravoslavni živalj činio većinu stanovništva. Ministar predsjednik srpske kraljevske vlade prilazio je jugoslovenstvu oprezno i s nepovjerenjem, pogotovo nakon u dobroj mjeri negativnog iskustva iz saradnje sa Jugoslovenskim odborom, te činjenicom da mu nije bilo nepoznato učešće jugoslovenskih vojnika Austro-Ugarske u pokoljima nad civilnim stanovništvom Srbije 1914. godine, i srčanost koju su uglavnom ispoljavali u borbama sa srpskom vojskom tokom rata. Imao je u vidu i odnose u Srpskoj dobrovoljačkoj diviziji u Rusiji, gdje je dolazilo do ozbiljnih sukoba i incidenata srpskih sa hrvatskim i slovenačkim vojnicima na nacionalnoj i vjerskoj osnovi u prvom redu… …Do kraja postojanja jugoslovenske monarhije Karađorđevića vrlo malo se promijenilo u privrednim i kulturno-prosvetnim prilikama na Kordunu. Određena društva i ustanove su postojali sve do Aprilskog rata 1941. godine, poput pojedinih u srezu Slunjskom, od kojih su aktivnost uoči propasti jugoslovenske monarhije obavljali vatrogasna društva u Slunju i Drežnik gradu, Sokolsko društvo u Primišlju, društvo Malih križara (osnovano 1939), Hrvatsko katoličko prosvjetno društvo, Steg hrvatskog junaka (osnovano 1939), Seljačka sloga koja je opismenjavala ljude u hrvatskim selima, a Seljačko kolo je istu funkciju obavljalo u srpskim selima. U srezu Vojnićkom većina društva nisu bila uopšte aktivna, već su postojala „samo na papiru“, izuzev pojedinih sokolskih udruženja. Ipak, i pored svih nedostataka „pasivnog kraja“, Kordun je u pogledu populacije tokom postojanja jugoslovenske monarhije uočljivo napredovao. Ogroman porast broja stanovnika, posebno srpske nacionalnosti, biće surovo prekinut genocidnom politikom Nezavisne Države Hrvatske tokom postojanja ove monstruozne tvorevine 1941–1945. godine.`` Nebojša Stambolija: Kordun u Drugom svjetskom ratu (1941-1945) ,,…Jugoslovenske jedinice, slabo opremljene i neorganizovane, ni na području Korduna nisu pružile ozbiljniji otpor nastupajućim neprijateljskim trupama, uglavnom bez otpora predajući oružje i opremu. Jedina veća vojna formacija na ovom području, jedinica koja je gradila utvrđenja na području Slunja, povučena je 30. marta 1941. za Slavonski Brod, gdje joj je bio ratni raspored. Nije se osjećalo ni prisustvo Karlovačkog garnizona, koji je uglavnom okupljao vojne obveznike sa Korduna. Već 10. aprila u garnizonu dolazi do prevrata. Grupa oficira hrvatske nacionalnosti, na čelu sa pukovnikom Ivanom Tomaševićem i potpukovnikom Stjepanom Sertićem, uz pomoć organa Hrvatske seljačke stranke – Seljačke i Građanske zaštite, preuzima komandu i razoružava vojnike srpske i slovenačke nacionalnosti. Novi komandant područja postaje dotadašnji zamjenik komandanta potpukovnik Stjepan Sertić. Politički lider proustaških snaga koje učestvuju u zauzimanju vlasti u gradu bio je dr Ante Nikšić, dotadašnji predsjednik Okružnog suda u Karlovcu. Ukupno su razoružana 183 oficira i 537 vojnika bivše Jugoslovenske vojske, nakon čega su zatvoreni u Hrvatski dom i Domobransku kasarnu, a po dolasku Nijemaca predati njima i otpremljeni u zarobljeništvo u dvije grupe… … Drugi svjetski rat je na prostor Korduna ostavio strahovite posljedice. Velike ljudske i materijalne žrtve koje je podnijelo stanovništvo ove oblasti, prije svega srpske nacionalnosti, po razmjerama je nemjerljivo sa prethodnim periodima u prošlosti ovog područja. Teroristički ustaški pokret je po dolasku na vlast kao jedan od svojih glavnih ciljeva zacrtao fizičko istrebljenje srpskog naroda. U početku, mameći narod raznim perfidnim metodama, u ovoj namjeri su ustaše imale i uspjeha. Ipak, odupirući se istrebljenju, srpsko stanovništvo pruža otpor i diže ustanak. Ovaj ustanak, na početku stihijski i pojedinačan, prerasta u opštenarodni. Značajnu ulogu u organizaciji, na prostoru Korduna i Banije, uzimaju komunisti koji postepeno preuzimaju vođstvo koristeći borbeni potencijal naroda proizišao iz najelementarnijeg samoodbrambenog instinkta. Počevši sa lokalnim odredima od tek nekoliko desetina naoružanih seljaka, Kordunaši kraj rata dočekuju sa divizijom od preko 7.000 boraca koja igra ključnu ulogu u predaji i razoružavanju čitavog njemačkog armijskog korpusa. U pokret otpora, koji je na početku bio gotovo isključivo srpski, od kraja 1943. godine ulaze masovno i hrvatske i muslimanske narodne mase. Stradanje naroda, osim u sistematskim pokoljima, dešavalo se i u zbjegovima prilikom većih ofanziva, od zaraznih bolesti, gladi, teških životnih uslova…`` Dragomir Bondžić: Kordun u socijalističkoj Jugoslaviji (1945-1990) ,,…Tokom prvih mjeseci poslije završetka Drugog svjetskog rata na čitavoj teritoriji Hrvatske nastavljeno je formiranje i učvršćivanje novih „narodnih“ organa vlasti koje je započelo još tokom rata. Pod rukovodstvom i nadzorom Komunističke partije Hrvatske i njenih organa na terenu (oblasnih, okružnih, kotarskih i mjesnih komiteta i osnovnih organizacija-ćelija po mjestima, fabrikama i ustanovama) formirani su po svim mjestima narodni odbori. Više teritorijalne jedinice bili su kotari, okruzi i oblasti. Mjesni narodni odbori na prostoru Korduna su pripadali kotarima Vojnić, Vrginmost i Slunj i okrugu Karlovac. Na tom prostoru, pod Okružnim komitetom KPH Karlovca nalazili su se kotarski komiteti Karlovac, Slunj, Vojnić, Vrginmost i Mjesni komitet Karlovac. Pravni i politički okviri za djelovanje novih područnih organa vlasti davani su kroz stavove i propise viših organa federalne Hrvatske (Vlada od aprila 1945, ZAVNOH koji je krajem jula 1945. prerastao u Sabor), koje je u suštini oblikovao vrh Komunističke partije, odnosno Politbiro CK KPH (po direktivama Politbiroa CK KPJ), a sprovođenje na terenu strogo kontrolisali organi tajne policije OZN-e (Odjeljenje za zaštitu naroda, od 1946. UDB – Uprava državne bezbjednosti). Radi održavanja reda i mira osnivani su organi Narodne milicije, a radi sprovođenja partijske i državne politike na terenu odbori masovnih organizacija: Jedinstvenog narodnooslobodilačkog fronta odnosno Narodnog fronta (JNOF, NF), omladine (SKOJ i USAOH-Ujedinjeni savez antifašističke omladine Hrvatske, kasnije NOH – Narodna omladina Hrvatske), žena (AFŽ-Antifašistički front žena), sindikata i pionira. Sva navedena područna tijela i organi formirani su do ljeta 1945. i na Kordunu… …Međutim, čuvanje tradicija NOR-a i revolucije krajem 80-ih godina 20. vijeka nije moglo da zaustavi, pa ni da uspori, korjenite političke, društvene, ekonomske i istorijske promjene i potrese na unutrašnjoj i spoljnoj sceni. Krajem 80-ih godina jugoslovenski samoupravni socijalistički sistem, vladajuća partija, ekonomija, jedinstvena država su se nalazili u dubokoj krizi. Insistiranje na jugoslovenstvu, bratstvu i jedinstvu, tradicijama NOR-a i revolucije i izgradnji socijalizma je imalo sve manje uporišta u stvarnom unutrašnjepolitičkom životu, a naročito u međunarodnim odnosima. U nastupajućim istorijskim okolnostima Kordun je dijelio sudbinu jugoslovenske države, a Srbi na Kordunu sudbinu srpskog naroda u Hrvatskoj i Jugoslaviji uopšte. Na samom kraju 80-ih i na početku 90-ih godina su se, umesto izlaska iz političke i ekonomske krize, počeli nazirati obrisi novih političkih i međunacionalnih sukoba, umjesto bratstva i jedinstva budile su se stare mržnje i netrpeljivosti, umjesto izgradnje socijalizma, oživjele su rane i sjećanja iz ne tako davno završenog svjetskog rata. U Hrvatskoj i na Kordunu se spremao novi rat.`` Milan Gulić: Kordun u ratu 1991-1995. ,,…U proljeće 1991. godine vrilo je na Kordunu. Početkom marta je i pomirljivi Dmitar Obradović isticao da sa hrvatskim vlastima nema pregovora i saradnje, kao i da Zagreb više ne može računati na lojalnost srpskog stanovništva jer su Srbi „izbačeni“ iz novog hrvatskog Ustava i jer su hrvatski državni simboli neprihvatljivi za Srbe. Isticanje novih hrvatskih obilježja na zgradi Stanice javne sigurnosti u Topuskom dovelo je do velikog protesta na kojem je, uz skidanje sporne table, traženo vanredno zasjedanje SO Vrginmost, vanredni lokalni izbori, a predsjednik Opštine i njegovi saradnici pozvani su na odgovornost. Dva dana i jednu noć (14. i 15. marta 1991. godine) oko 200 ljudi je protestovalo pred zgradom Opštine. Iako je, uz saglasnost Ministarstva unutrašnjih poslova (MUP), sporna tabla skinuta, okupljeni narod je ostao pred opštinskom zgradom sve dok mu nije obećano da će u toku naredne sedmice biti održano zasjedanje na kojem bi se razmatrala sporna pitanja. Ovaj protest u Vrginmostu bio je samo jedan od pritisaka opozicije iz redova SDS-a na opštinske vlasti predvođene Dmitrom Obradovićem. Uopšte uzevši, radilo se o kulminaciji već više mjeseci zategnute političke situacije u Vrginmostu, koja je proisticala iz sukoba vlasti (birane na listi nekadašnjeg SKH-SDP) i opozicije (SDS) u kojem je opozicija tražila vanredne izbore, smatrajući da vlast nema legitimitet i da je iznevjerila očekivanja Srba… …Zbog svega navedenog ne treba da čudi da je ogromna većina srpskog stanovništva napustila Kordun. Samo malobrojni su ostali. O tome koliko je bio mizeran procenat onih koji su se usudili da dočekaju uspostavu hrvatske vlasti, govori podatak da je na području čitave Opštine Vojnić ostalo 463 ljudi. Preciznije podatke za Vrginmost, Krnjak i Slunj nemamo. Kakvi su bili dometi Oluje i šta je za Kordun značio taj avgust 1995. najbolje se vidjelo po rezultatima popisa stanovništva iz 2001. godine. Radilo se o prvom posljeratnom popisu koji je sprovela Hrvatska kao nezavisna država. Na području nekadašnje Opštine Slunj nastale su tri administrativne jedinice – Grad Slunj i opštine Rakovica i Cetingrad. U Slunju je bilo 6.096 stanovnika, od čega 5.305 Hrvata (87,02%) i 575 Srba (9,43%). U Rakovici je bilo 2.623 stanovnika, od čega 2.387 Hrvata (91%) i 94 Srba (3,58%). U Cetingradu je bilo 2.746 stanovnika, od čega 2.105 Hrvata (76,66%) i 145 Srba (5,28%). Tako je na području Slunja šest godina nakon rata bilo svega 814 Srba od 5.540 prije rata. Osim toga falilo je i oko 2.000 Hrvata. Od nekadašnjih skoro 19.000 stanovnika na tom prostoru, šest godina poslije rata bilo je svega oko 11.500. Opština Vojnić je ostala jedinstvena, a na popisu iz 2001. godine imala je 5.495 stanovnika, od čega 2.747 Srba (49,99%) i 1.980 Hrvata (36,03%). Prema tome, broj Srba na području Vojnića jedva da je prešao trećinu predratnog, iako su oni i dalje bili većina u tom kordunaškom gradiću. Sa druge strane, broj Hrvata na području Vojnića uvećan je 17 puta – sa 116 na 1.980. Ukupno uzevši, od nekadašnjih oko 8.200 stanovnika, Vojnić je spao na nepunih 5.500. Nekadašnja Opština Vrginmost podijeljena je na tri nove opštine – Gvozd, Topusko i Lasinju. U Gvozdu je živjelo 3.779 stanovnika, od čega 2.193 Srba (58,03%) i 1.500 Hrvata (39,69%). U Topuskom je živjelo 3.219 stanovnika, od čega 2.045 Hrvata (63,35%) i 954 Srba (29,64%). U Lasinji je živjelo 1.938 stanovnika, od čega 1.697 Hrvata (87,56%) i 199 Srba (10,27%). Područje Vrginmosta je tako naseljavalo svega oko polovine predratnog stanovništva, sa oko 16.600 broj stanovnika je spao na nepunih 9.000. Broj Srba je bio tek nešto više od četvrtine predratnog broja, od nekadašnjih 11.729 bilo je samo 3.346, dok je broj Hrvata sa 4.043 porastao na 5.242.`` Milana Ljubičić, Vladimir Vuletić: Kordunaši van Korduna - Kordun (n)i ovdje n(i) tamo ,,…U ovom poglavlju bavili smo se analizom (o)sjećanja prognanih Kordunaša u vremenskim odječcima: u prošlosti, sadašnjosti i budućnosti. Naša namjera je bila da zajedno sa našim sagovornicima pokušamo doći do odgovora na pitanje da li, i gdje oni pripadaju. Pošli smo od pretpostavke da naši sagovornici posjeduju određene karakteristike – mentalitet grupe, kreiran u specifičnom istorijskom, geografskom i društvenom kontekstu. Iako je teško dokazati postojanje kolektivnog arhetipa, pogotovo imajući na umu da smo razgovor vodili sa malim brojem sagovornika, ova teza nam je omogućila da razumijemo kako je moguće pomiriti duboki egzistencijalni očaj i paradoksalno, izuzenu životnu snagu. Valja podsjetiti i na to da smo u traganju za odgovorom na pitanje o (ne)pripadanju, otvarali brojne teme. To su: priče o prošlosti u kojima smo tragali kako za sjećanjima tako i za osjećanjima vezanim za život prije rata, za progon i dolazak u novu sredinu, te porodično stradanje. Takođe, bavili smo se analizom tzv. socijalne i emocionalne adaptiranosti prognanika na život u novoj sredini, razgovarajući sa njima o socijalnim kontaktima sa starim prijateljima i sa onima stečenim u novoj sredin, aktivizmu (političkom, građanskom), te osjećanju pripadanja i prihvaćenosti od strane domicilnog stanovništva. Posebno, zanimalo nas je da sa našim sagovornicima otvorimo teme o sjećanjima na Kordun nekad i o Kordunu danas, ne bi li smo dobili odgovor na pitanje da li Kordun živi (i) u Busijama… … Na kraju, ostalo nam je da ukažemo na to da nalazi našeg istraživanja nipošto ne mogu biti generalizirani. Razlog je jasan – uzorak naših sagovornika je veoma mali i čini tek jednu subgrupu prognanika (one koji žive u homogeno prognaničkoj sredini). Odatle, upućujemo poziv za dalje istraživanje ove tematike. Za to imamo najmanje jedan razlog: prognanička populacija, nezavisno od toga što je normativno integrisana, potencijalno je slabo psihološki adaptirana. Neznanje o tome sa kojim problemima se suočavaju, kako ih rješavaju, koje potrebe imaju, konačno nezainteresovanost za to šta imaju kazati, je nedopustivo, pogotovo ukoliko na umu imamo njihovu brojnost.``

Prikaži sve...
4,390RSD
forward
forward
Detaljnije

VOX’s first stomp tuner is equipped with a high-visibility display, ultra-precise tuning, and an offset tuning mode that allows harmonious resonance. With a smooth LED meter and versatile display modes, the diamond visual display is extremely easy to read. The tuner features ultra-precise tuning with ±0.02 cent accuracy, offset tuning modes that let you tune your instrument for harmonious resonance, and a true bypass design that does not affect the tonal character in any way. The VXT-1 is designed to meet the needs of the professional, with extended operation that allows 24 hours of continuous use when using alkaline batteries. The aluminum diecast body ensures outstanding durability, and a DC out allows parallel connection to other pedals. Although there are many pedal tuners, this unit stands at the peak, providing class-beating visibility and accuracy to all guitar and bass players. Diamond visual meter provides large note name display and smooth meter movement for excellent visibility This diamond visual meter exemplifies VOX’s first stomp tuner. The large and easily visible note name indicator together with a smooth LED meter make pitch discrepancies and pitch changes obvious at a glance. While stringent tuning requirements for accuracy within ±0.02 cents are difficult for previous LED meters (display mode: strobe), the diamond visual meter makes this possible. You can switch the display mode between three types of display method as appropriate for the player’s style. Strobe This is designed on the principle of a strobe tuner. Tune your instrument to stop the flow of the LED meter illumination. The LED meter illumination rotates clockwise when the pitch is sharp and counter-clockwise when the pitch is flat. This is highly precise, allowing more accurate tuning. Diamond Tune your instrument so that the angle above the LED meter is lit. An LED to the right of the center is lit when the pitch is sharp, and an LED to the left of center is lit when the pitch is flat. When the pitch is correct, the blue LED of the top angle is lit. Vertical Tune your instrument so that the left and right angles of the LED meter are lit. The LED above the center is lit when the pitch is sharp, and the LED below is lit when the pitch is flat. When the pitch is correct, the left and right angles of the LED are lit simultaneously with the upper blue LED. Ultra high-precision tuning to an accuracy of ±0.02 cents Perfect tuning is always a requirement for performances in a professional recording or stage environment. When the VXT-1’s display mode is set to strobe, it allows ultra-high-precision tuning to an accuracy of ±0.02 cents. This is a professional-spec pedal tuner that enables you to eliminate even tiny inaccuracies of pitch with extreme precision. DC out that allows parallel connection When using a separately sold AC adapter, power can be supplied from the DC OUT jack to another effect unit. Since a dedicated power supply circuit is provided for DC OUT, a stable and noise-free 9V 200 mA power supply can be provided. True bypass has no effect on the sound The true bypass design (when the tuner is off) allows the input sound to be passed through without any effect on it, meaning that the tuner circuit does not modify or degrade the sound in any way. The input sound is completely muted when the tuner is on, making this unit ideal for on-stage use.

Prikaži sve...
12,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Број страна / Повез / Писмо: 1758 / Тврд / Ћирилица Марио Алинеи, професор емеритус Универзитета у Утрехту (1926, Торино), у својој дугогодишњој каријери објавио је преко 50 значајних радова на тему еволутивне лингвистике. Као дугогодишњи сарадник Српске академије наука био је и лични пријатељ академика Павла Ивића. Како сам Алинеи каже, „крајем деведесетих година троје археолога и троје лингвиста, потпуно независно један од другог, поставили су нове теорије порекла индоевропских народа и језика које утврђују аутохтоност и непрекинут континуитет од палеолита“. На основу компаративних анализа археологије, генетике и језика, Алинеи је дошао до закључка да су неолитске технолошке иновације у Подунављу омогућиле нагли демографски раст становништва, а тако и развој језика и културе. Те иновације Алинеи сматра најважнијим мотивационим погоном ширег развоја језика и поставља своју чувену тезу да се аналогно развоју палеолита, мезолита и неолита може поставити модел хронолошког датовања језика. Да ли је било великих сеоба народа? „..Знамо да заправо по традиционалној теорији ИЕ порекло ваља тражити у халколитским културама Каспијско-понтских степа, па морамо претпоставити да трајање процеса језичке диференцијације код Словена није било пуно другачије од трајања истог процеса код других индоевропских група. Е сад, ако пођемо од тих претпоставки, где би се онда налазили Словени током њиховог „одсуства од четири миленијума“, пре но што су се вратили да настане, у новој ери, исте оне украјинске степе у којим су рођени њихови преци, и да се затим прошире на готово пола Европе? Остали су у стању хибернације? Направили су пут око света? У озбиљнијим разматрањима, зар не бисмо морали очекивати да ћемо о томе пронаћи негде археолошке трагове? И коначно, које би конкретне околности довеле до тога да Словени постану највећа демографска заједница у Европи, од тренутка кад су се појавили на сцени, почетком наше ере? Модерна славистика је уложила извесне напоре да уклони барем неке од ових гигантских бесмислица, лоцирајући временски прве трагове претпостављених Прасловена још у скорију праисторију, и претпостављајући да је у новој ери пристигао у Европу „само“ (!) последњи велики талас словенских досељеника. Као што ћемо видети, Трубачов је отишао још даље, уз модел који је, као што сам већ рекао, веома близак, осим у погледу хронологије, моделу теорије континуитета. Словени „су произашли из једног истог племена, али имају три различита имена: Венди, Анти и Словени“. Венди се, помињу већ у II веку нове ере, али без поуздане локације.“ Превод са италијанског: Иван Димитријевић

Prikaži sve...
7,700RSD
forward
forward
Detaljnije

Wherever you perform, high-quality sound with great projection is essential to capture listeners and stand out from the pack. With the portable CUBE Street II by your side, you have the tools you need to deliver your message with confidence in any mobile setting, from musical performances on the street to public speaking events. Evolved from the best-selling Roland CUBE Street—and newly rebranded with the BOSS name this battery-driven powerhouse provides rich stereo sound for busking and other mobile gigs. Dual channels allow you to plug in mics and instruments and sound great immediately, with no extra gear to carry around. A vocal harmony function, looper, and effects are also on hand to lift your performances and impress the crowd. And with the optional Bluetooth Audio MIDI Dual Adaptor (BT-DUAL), you can wirelessly stream backing tracks and control CUBE Street II functions from your phone or tablet. Specifikacija: Next-generation version of the top-selling mobile amp for street performers First model in the CUBE Street series branded with the BOSS name ABS injection-molded cabinet for increased durability and reduced weight (4.4 kg/9 lb. 12 oz.) Enhanced power output: 10 watts total (5 watts x 2) High-quality stereo sound with two high-performance 6.5-inch speakers Angled face for optimum monitoring and sound projection Mic/Instrument channel with harmony, three-band EQ, and reverb Guitar/Mic channel with nine amp types, three-band EQ, chorus/delay, reverb, and tuner Looper with up to 45 seconds of stereo recording time Automatic harmony function with three modes: unison, high, and higher Optional BluetoothŽ Audio MIDI Dual Adaptor (BT-DUAL) for wirelessly streaming music from a mobile device and editing amp functions with the companion CUBE Street II Editor app Record or livestream your audio performances to a computer or mobile device via USB or i-CUBE Link Practice and jam with the CUBE JAM app for iOS Runs on eight AA alkaline batteries or included AC adaptor Eco mode for extended battery runtime (max power output: 5 watts) Available in black or red 2 Channels Power: 2x 5 watts Speaker configuration: 2x 6.5" neodymium Channel 1 Mic/Instrument (XLR/jack combo plug) Mic/Inst switch Reverb/Echo Channel 2 Mic/Line/Acoustic Guitar/E-Guitar 9 Amp modellings for electric guitar 3-Band EQ Chorus Delay Reverb Chromatic tuner Looper Bluetooth Audio/MIDI capable (with optional BT-Dual Bluetooth Audio MIDI Dual Adaptor, not included) Automatic Harmony function Stereo Aux In/ICube Link for MP3 player: mini jack Headphone/recording output: mini jack Line output USB ECO Mode for longer battery life Power supply via 8x Mignon AA batteries (not included) or supplied 9V mains adapter Dimensions (W x H x D): 41.4 x 25.5 x 28.5 cm Weight: 4.4 kg Colour: Red

Prikaži sve...
48,380RSD
forward
forward
Detaljnije

FLIGHT AUC 33 KONCERT ORCHID UKULELE At its heart, the AUC-33 Orchid is an excellent laminate mahogany ukulele, but it features a design twist: it features amazing artwork on the soundboard. There have been no shortcuts taken with the design of these instruments–they sound and play as good as they look. Okoume neck and walnut fingerboard Strap button to allow you to be "hands free" Features a carefully-designed headstock fitted with geared tuners Light and stylish gig bag included

Prikaži sve...
9,900RSD
forward
forward
Detaljnije

FLIGHT TINY6 je pojačalo za ukulele snage 3W, sa integrisanom punjivom baterijom i Bluetooth konekcijom. Specifikacija: Boja: Walnut Snaga: Two (2) 3W speakers Two (2) 3W speakers Battery: Rechargeable Lithium via USB Charge Time: 2-3 hours Operating Time: 4-5 hours Bluetooth: 5.0 Charging Cable Širina: 212mm Visina: 65mm Dubina: 38mm

Prikaži sve...
5,900RSD
forward
forward
Detaljnije

Dizajniran za svirače koji traže pristupačan, moderan i svestran instrument, Bullet® Telecaster® ima klasičan izgled i ton koji je Tele® učinio ikonom. Highlights include a thin and lightweight body, an easy-to-play “C”-shaped neck profile, dual single-coil pickups with three-way switching for sonic variety, and a string-through-body hardtail bridge for reliable tuning stability. Specifikacija: Model Name: Bullet® Telecaster®, Laurel Fingerboard, Black Model #: 0370045506 Series: Bullet Country Of Origin: ID Color: Black Body: Poplar Body Finish: Gloss Polyurethane Body Shape: Telecaster® Neck Material: Maple Neck Finish: Satin Urethane Neck Shape: "C" Shape Scale Length: 25.5" (648 mm) Fingerboard: Indian Laurel Fingerboard Radius: 9.5" (241 mm) Number of Frets: 22 Frets Size: Narrow Tall String Nut: PPS Nut Width: 1.650" (42 mm) Position Inlays: White Pearloid Dot Truss Rods: Head Adjust Bridge Pickup: Standard Single-Coil Tele® Neck Pickup: Standard Single-Coil Tele® Controls: Master Volume, Master Tone Pickup Switching: 3-Position Blade: Position 1. Bridge Pickup, Position 2. Bridge and Neck Pickups, Position 3. Neck Pickup Pickup Configuration: SS Bridge: 6-Saddle Strings-Through-Body Tele® Hardware Finish: Chrome Tuning Machines: Standard Cast/Sealed Pickguard: 1-Ply White Control Knobs: Knurled Flat-Top Strings: Nickel Plated Steel (.009-.042 Gauges) Dimensions: 3.80x16.70x50.00 IN Weight: 10.15 LB

Prikaži sve...
21,100RSD
forward
forward
Detaljnije

VOJVODA Simo Popović-MEMOARI Biblioteka SVJEDOČANSTVA CID-Podgorica Biblioteka Svjedocanstva, 2015.godina,II izdanje,veliki format,TVRD povez, 875. strana ⭐️Knjiga je N O V A --------------------------✔️✔️ 0

Prikaži sve...
4,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Shiraz Ten Barrels Kamnik, crveno vino proizvedeno od sorte grozdja 100% shiraz. Vino iz centralne Makedonije, iz sopstvenih zasada. Odlezava i fermentise u barrique buricima do 18 meseci. 2020 godine proglasen medju 10 najboljih vina od sorte shiraz na svetu. Alk. 15 %

Prikaži sve...
4,975RSD
forward
forward
Detaljnije

Supro The Delta King 10 lampaško kombo pojačalo, 1X10 | 5-WATT | REVERB. The Delta King 10 delivers the authentic 6V6-powered tube-amp tone of the Chicago-made Supro combos from the 1950s. Its Class A power amp provides all of the natural compression and touch-sensitive headroom that have made these vintage “single-ended” combos a bedrock of recorded rock history. Offering 5 watts of power through our custom 10-inch DK10 speaker, the Delta King 10 strikes between at-home recording amp and onstage rig. Features include front-end gain via a 12AX7 tube preamp, a FET-driven boost function, Pigtronix FAT high-gain mode, 2-band EQ, master volume, and custom-made genuine analog spring reverb. Specifikacija: ELECTRONICS WATTAGE 5W SPEAKER BRAND Supro SPEAKER MODEL DK10 KNOB CONTROLS Volume, Treble, Bass, Reverb, Master EFFECTS Boost, Drive INPUTS 1 REMOTE SWITCH JACKS TRS Double Footswitch OUTPUTS (LINE LEVEL) Line Out SPEAKER JACK N/A PREAMP TUBES 12AX7 POWER AMP TUBES 6V6 HARDWARE CABINET MATERIAL Poplar HANDLE Rubber REMOTE SF4 COVER N/A TOLEX Black PIPING Cream COLORWAY Black and Cream GRILL CLOTH Black BODY CAB DIMS (IN.) 16” x 7” x 15” CAB DIMS (CM) 41 x 18 x 38 cm WEIGHT (LBS) 23 lbs WEIGHT (KG) 10.5 kg

Prikaži sve...
74,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Supro DELTA KING 12 Black/Cream lampaško pojačalo 1X12 | 15-WATT | REVERB. The Delta King 12 combo captures the vintage Supro amp tone that helped sculpt the sound of early electric Rock & Roll and the British Invasion of the 1960s. Its single-ended Class A tube power amp provides the same raw tonal characteristics and remarkable touch sensitivity features of its mid-century counterparts, all while delivering a full 15 watts of 6L6 tube power through our custom 12-inch DK12 speaker. Features include front-end gain via a 12AX7 tube preamp, a FET-driven boost function, Pigtronix FAT high-gain mode, 3-band EQ, master volume, and custom-made genuine analog spring reverb. Specifikacija: ELECTRONICS WATTAGE 15W SPEAKER BRAND Supro SPEAKER MODEL DK12 KNOB CONTROLS Volume, Treble, Mid, Bass, Reverb, Master EFFECTS Boost, Drive INPUTS 1 REMOTE SWITCH JACKS TRS Double Footswitch OUTPUTS (LINE LEVEL) Line Out SPEAKER JACK N/A PREAMP TUBES 12AX7 POWER AMP TUBES 6L6 HARDWARE CABINET MATERIAL Poplar HANDLE Rubber REMOTE SF4 COVER BC12 TOLEX Black PIPING Cream COLORWAY Black and Cream GRILL CLOTH Black BODY CAB DIMS (IN.) 17” x 7.5” x 16” CAB DIMS (CM) 43 x 19 x 41 cm WEIGHT (LBS) 28 lbs WEIGHT (KG) 13 kg

Prikaži sve...
84,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Pigtronix OCTAVA ANALOG OCTAVE FUZZ. Octava is an all-analog octave fuzz / frequency doubler featuring an on-board low pass Filter control that allows you to achieve singing octave up tones anywhere on the neck, without adjusting your guitar’s tone control. A front-end Drive and gushing Fuzz circuit add signal power and easily convert Octava to shoegazey fuzz pedal capable of producing devastating, full-wave rectified distortion. Use the Blend knob to mix the octave up effect on top of your dialed-in drive. Specifikacija: MODEL NAME Octava SKU OCT FUNCTION Analog Octave Fuzz CATEGORY 1 Distortion CATEGORY 2 - EXPRESSION - ELECTRONICS VOLTAGE 9-18VDC CURRENT DRAW 100mA INPUT IMPEDANCE 2.2M OUTPUT IMPEDANCE 150ohms BODY LENGTH (IN) 1.5 WIDTH (IN) 3.75 HEIGHT (IN) 1.75 WEIGHT (LBS) 0.5

Prikaži sve...
14,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Supro Analog DRIVE overdrive pedala. The Supro Drive captures the unmistakable sound of our vintage tube amplifiers in an effects pedal. By recreating every aspect of the circuitry of a 1960s Supro tube amp, including an actual output transformer, the Supro Drive achieves the magnetic saturation that gives Supro amps their iconic deep, warm, and gritty rock n' roll tones. The most realistic-sounding overdrive pedal ever made, the Supro Drive features a toggle switch between the different windings of our custom transformer, offering high-headroom Bold sounds or high-gain Rich tones. The pedal also features an assignable Expression pedal control for adjusting gain with preset minimum and maximum settings. Runs on 9-18VDC. Specifikacija: MODEL NAME Drive SKU 1305 FUNCTION Vintage Amp Emulator CATEGORY 1 Distortion CATEGORY 2 - EXPRESSION Gain ELECTRONICS POWER 9-18VDC CURRENT DRAW 100mA INPUT IMPEDANCE 1M OUTPUT IMPEDANCE 150ohms BODY LENGTH (IN) 4.9 WIDTH (IN) 3.2 HEIGHT (IN) 3.2 WEIGHT (LBS) 1

Prikaži sve...
26,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Supro '64 SUPER lampaško pojačalo, 1X8 | 6V6 TUBES. The '64 Super is a reissue of the iconic 1x8 combo made by Supro in the early 60s. With a single volume knob—and nothing else—the Super lets you hear the full tonal range of the tube preamp found in vintage Supro amplifiers. The purposeful absence of EQ controls in this amp’s original design eliminates the passive components that inevitably weigh down the raw power coming from the preamp when a tone knob is included in the circuit. The no-frills, high-gain preamp featured in the Super feeds directly into a Class A, 6V6-equipped, single-ended, 5-Watt power amp that dates to the company’s pre-war origins as one of the first American tube amp manufacturers. Now featuring an 8-inch Jensen C8R speaker for the perfect balance between at-home tone and recording studio ripping. Specifikacija: ELECTRONICS WATTAGE 5W SPEAKER BRAND Jensen SPEAKER MODEL C8R KNOB CONTROLS Volume EFFECTS - INPUTS 1 REMOTE SWITCH JACKS - OUTPUTS (LINE LEVEL) N/A SPEAKER JACK N/A PREAMP TUBES 12AX7 POWER AMP TUBES 6V6 HARDWARE CABINET MATERIAL Poplar HANDLE Vinyl Dog Bone REMOTE - COVER N/A TOLEX Blue Rhino Hide PIPING White COLORWAY Blue Rhino Hide GRILL CLOTH Supro Silver/Blue BODY CAB DIMS (IN.) 15.5″ x 7.5″ x1 2.3″ CAB DIMS (CM) 40 x 19 x 30 cm WEIGHT (LBS) 23 lbs WEIGHT (KG) 10.5 kg

Prikaži sve...
94,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Pigtronix Space Rip PWM GUITAR SYNTH. Space Rip is an analog synth pedal featuring pulse width modulated (PWM) sawtooth and square wave voices in multiple octaves. A state-of-the-art tracking engine allows the Space Rip to keep up with your fastest single note lines, replicating both pitch and dynamics. Sounds like tearing the fabric of spacetime in half. Pulse width of the square and sawtooth waveforms produced by the onboard VCO is kept in a state of flux, generating constant harmonic motion controlled by the Rate knob. The Sub knob adds an additional voice one octave down from the input signal, while the Octave switch drops the entire synth down an additional octave, producing a devastating amount of pure analog synth bass. Runs on standard 9VDC. Specifikacija: MODEL NAME Space Rip SKU PWM FUNCTION PWM Guitar Synth CATEGORY 1 Synthesis CATEGORY 2 - EXPRESSION - ELECTRONICS VOLTAGE 9VDC CURRENT DRAW 100mA INPUT IMPEDANCE 2.2M OUTPUT IMPEDANCE 150ohms BODY LENGTH (IN) 1.5 WIDTH (IN) 3.75 HEIGHT (IN) 1.75 WEIGHT (LBS) 0.5

Prikaži sve...
17,990RSD
forward
forward
Detaljnije

Supro '64 REVERB lampaško pojačalo, 1X8 | 5-WATT | REVERB. The '64 Reverb is a 5-watt, 1x8 combo amp featuring tube-driven spring reverb. This ultra-compact and gig-ready amplifier provides independent gain and master volume controls, along with a 2-band EQ for maximum flexibility. Three line outputs optimized for feeding another guitar amplifier or recording console are driven by the preamp tubes before the master volume, allowing the player to tame the on-board speaker from rock gig to bedroom rig, as well as easily utilize the all-tube outboard gain/reverb as an effects unit or direct recording preamp. Now featuring an 8-inch Jensen C8R speaker for compact, solid tone regardless of environment. Specifikacija: NAME 64 Reverb SKU 1605RJ ELECTRONICS WATTAGE 5W SPEAKER BRAND Jensen SPEAKER MODEL C8R KNOB CONTROLS Volume, Treble, Bass, Reverb, Master, Mix Out Level EFFECTS Reverb INPUTS 2 REMOTE SWITCH JACKS TS Single Footswitch OUTPUTS (LINE LEVEL) Wet, Dry, Mix SPEAKER JACK 1x 8-ohm, 2x 4-ohm PREAMP TUBES 2x 12AX7, 1x 12AT7 POWER AMP TUBES 6V6 HARDWARE CABINET MATERIAL Poplar HANDLE Vinyl Dog Bone REMOTE SF1 COVER N/A TOLEX Blue Rhino Hide PIPING White COLORWAY Blue Rhino Hide GRILL CLOTH Supro Silver/Blue BODY CAB DIMS (IN.) 15.5″ x 7.5″ x1 2.3″ CAB DIMS (CM) 40 x 19 x 30 cm WEIGHT (LBS) 23 lbs WEIGHT (KG) 10.5 kg

Prikaži sve...
124,990RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj