Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
126-150 od 32648 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Izdanje Sfairos Beograd, 1989. godine, 312 strana, ojačan meki povez, ćirilica. Knjiga je nova, nekorišćena. Dr Marko Mladenović (1928 - 2014), doktorirao je pravne nauke 1962, a redovni profesor na Pravnom fakultetu u Beogradu bio je od 1974. godine. Bio je, takođe, predsednik Udruženja građana `Opstanak`, za borbu protiv `bele kuge`. Tokom radne karijere, profesor Mladenović je bio direktor Instituta za socijalnu politiku i Instituta za pravne i društvene nauke Pravnog fakulteta u Beogradu, osnivač smera za socijalni rad i socijalnu politiku na fakultetu političkih nauka. Na tom smeru predavao je porodično pravo, sociologiju porodice i društvenu zaštitu porodice. Osim porodičnim pravom i socijalnom politikom, posvećeno se bavio i problematikom vezanim za demografiju. Autor je više naučnih i publicističkih radova, kao i niza književnih dela.
Izdavač: Vulkan izdavaštvo Broj strana: 318 Pismo: Latinica Povez: mek Format: 145x205 mm Džonas Kord žudi za slavom svoga oca, za njegovim bogatstvom i njegovom mladom, prelepom suprugom. Kada mu otac umre, Džonas se zaklinje da će jednog dana sve to biti njegovo. Ipak, Rina Marlou je proslavljena boginja velikog platna, koju nijedan čovek ne može da osvoji. Njena blistava senzualnost raspaliće i očarati milione, ali njen lični budoar nije slika holivudske fantazije. Ona uništava svoje ljubavnike ognjem svojih žudnji. Rina i Džonas u jednom dahu osvajaju Holivud, vazduhoplovnu industriju i celu Ameriku. Od Njujorka do Los Anđelesa, grade svoje carstvo, obojeno strašću, požudom, novinskim naslovima i krvlju njihovih neprijatelja – samo da bi na kraju shvatili da novac i moć, osveta i slava nisu dovoljni. Previše nikada neće biti dovoljno – ne za Džonasa Korda i ne za nepopustljivu Rinu Marlou. Što bi se više vinuli, to je njihova ambicija više zahtevala... a njihove vatrene strasti postajale su sve mračnije i smrtonosnije. Robinsovi dijalozi su dirljivi... njegovi likovi poseduju neverovatnu toplinu i snagu. New York Times Legendarno remek-delo o moći i novcu, seksu i smrti. Harold Robins je pravi majstor! Playboy
55797) SLEPČEVA PRIČA , Đunićiro Tanizaki , Beograd 2010 , Japanski srednji vek – doba procvata samurajske klase. Velikaši se bore oko vlasti i poseda, ali i oko naklonosti najlepše žene toga doba, gospođe Oići. Akteri su najpoznatije ličnosti tog burnog perioda japanske istorije u kome su se feudalci borili za prevlast. Japanska istorija iz neobičnog ugla. Autor Đunićiro Tanizaki je jedan od najpoznatijih japanskih prozaista 20. veka, a ovaj prevod Dragana Milenkovića nagradilo je Japansko udruženje književnih prevodilaca i Japanski Pen klub. Mek povez, format 13 x 20 cm , ćirilica, 105 strana,
Izdaje Dereta Beograd Moja senka` se bavi temom usamljenosti, bolesti i uskraćenosti. U centru priče je ljubav koja ne zna za društvene norme, prepreke ili granice, da bi se otela svakoj kontroli i završila u grehu i tragediji. Stanje knjige kao na slikama Mek povez 128.strana
Izdaje - Dereta Beograd PRIČA KOJA UZNEMIRAVA I PROVOCIRA Iščitavajući roman Prekomerna upotreba sile Vide Crnčević Basara, pisan tehnikom literarnog omnibusa, imamo utisak kao da prisustvujemo dramatično uzbudljivom rijalitiju kraja osamdesetih i kompletnih devedesetih godina prošlog veka, čiji smo bili i svedoci i žrtve. Kroz ovu storiju naglašene urbane ikonografije, tu na Karaburmi i u parku Studentskog trga cirkulišu predstavnici brojnih efemernih klasa – od gubitnika do sofisticiranih prevaranata, te imbecilnih i prepotentnih vladara situacijom i trenutkom. Pankeri, hevimetalci, narkosi, lezbosi, čine ceo jedan uzvišeni megapolijski haos, koji diše punim, žestokim i „kardinalnim plućima“. Priča o njima prerasta u ubedljivo štivo koje, bez obzira na punokrvni verizam, od stvarnosti ne traži ogledanje, već krv, znoj i suze. Vida Crnčević Basara na primeru porodične sage uskovitlava ogroman prostor značenja, kao što su obnovljena čulna, duhovna, telesna, tragalačka i samotragalačka, pojedinačna i kolektivna ljudska svojstva Naslovna paradigma je koncentrovano ishodište teme, dramaturgije, likova i odnosa, sećanja i stvarnosti, zebnji i posledica. Rat se na fonu porodice i određene uže zajednice tretira vrlo sugestivno i stilski ubedljivo, dobro diferenciranim likovima, njihovim po ličnom ishodu ipak različitim sudbinama, sledeći, uslovno rečeno, suptilnu autorsku narativnu strategiju. To se u prozi ostvaruje vrlo retko i uspeva samo ponekom. Stanje knjige kao na slikama Mek povez 129.strana