Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
26-50 od 44131 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
26-50 od 44131 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Beletristika
  • Tag

    Ručni alat
  • Cena

    800 din - 1,499 din

Lepo očuvana. Sifra adp20.5

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

O knjizi: U japanskom jeziku slovo Q i broj 9 isto se izgovaraju. Kada se 1Q84 izgovori na japanskom, dobije se 1984, što je direktna aluzija na poznati roman Džordža Orvela koji se više puta i pominje i citira na ovim stranicama.Čitalac zajedno sa glavnim likovima lebdi između 1984. godine i paralelnog vremena u godini 1Q84. Prvi tom ovog kapitalnog romana pokriva period od aprila do juna i kroz poglavlja koja se naizmenično smenjuju pratimo priče dvoje glavnih junaka - Aomame i Tenga. Ona je instruktorka borilačkih veština, član misteriozne organizacije koja sprovodi pravdu ubijajući nasilnike ... Tengo je profesor matematike u pripremnoj školi, tipičan murakamijevski muški lik - pasivan, bez inicijative, talentovan bez ostvarenja, jednostavno on je „deo slagalice koji se nigde ne uklapa".Nerealni elementi, tako prepoznatljivi za Murakamija, ipak ne vode ovaj roman u žanr SF-a. Autor je ovde angažovaniji nego ikad, s namerom da mnoge važne teme modernog sveta dovede u fokus - političke zločine, tumačenje istorije, nasilje, religiozni fanatizam, slobodu, ali i nastanak književnog dela, granicu između laži i istine, realnosti i fikcije... U 1Q84 svet je pun zlostavljanja, napuštanja, nasilja, gotovo svi likovi su otuđeni, usamljeni, izolovani, ostavljeni, nesposobni za istinsko vezivanje, željni ljubavi, a neretki opisi seksa, od mehaničkog do divljeg, tek ponekad imaju blagu naznaku površne emocije.Pišući u trećem licu (za razliku od svih prethodnih romana), pisac nas vešto vodi kroz vrlo kompleksnu strukturu i brojne slojeve, zahvaljujući umeću zavođenja nepoznatim i postepenim otkrivanjem, koje čitaoca mami da ne ispušta ovaj roman.Novi murakamijevski humor, kao i pominjanje najznačajnijih muzičkih, filmskih i književnih imena, unose vedre boje u ovaj naizgled mračan roman.

Prikaži sve...
935RSD
forward
forward
Detaljnije

O knjizi: Vladeta Jerotić, lekar i pisac jedinstvenih knjiga u nas (psihoterapije, religije, antropologije, književnosti...), jedan je od najčitanijih autora na našem podneblju. U knjizi „Postojanosti Vladete Jerotića” nalaze se tri razgovora koja je u raznim prilikama i vremenima vodio sa njim Miloš Jevtić. Tako su se u jednoj knjizi našle tri prethodne knjige - „Postojbina duše”, „Odbrana života” i „Adrese vremena” - u kojima će čitaoci naći odgovore na mnoga životna pitanja danas, naravno pored zanimljivog Jerotićevog životopisa. "Knjiga "Postojanosti Vladete Jerotića" - 135. u Kolekciji Odgovori - sabira prethodne tri knjige razgovora sa akademikom Jerotićem - Postojbina duše, Odbrana života i Adrese vremena. Knjiga, ovako sabrana, posvećena je jubileju akademika Vladete Jeroića, njegovoj 80-godišnjici. Zahvalan sam akademiku Jerotiću što je prihvatio predlog izdavača da sve dosadašnje razgovore objavimo u jednom tomu.Zahvalan sam mu i što je dodao neke nove fotografije, koje će omogućiti čitaocima da celovito osete i sa pouzdanjem prihvate Jerotićeva kazivanja, koja su nastajala u poslednjih deset godina.Drago mi je što su izdavači ove knjige - prvi put - i moji stalni izdavači - Partenon i Beogradska knjiga. Slutim da će im ovo iskustvo biti podsticajno i da će se - kao zajednički izdavači - pojaviti i u još nekim izdanjima Kolekcije Odgovori. Njihovo gotovo decenijsko pregnuće - jasno, posebno izdvajam Momčila Mitrovića i Srboljuba Miloševića (Partenon) i Milana Tasića (Beogradska knjiga) - omogućilo je da se Kolekcija Odgovori redovno pojavljuje pred čitaocima.Zahvalan sam i stalnim saradnicima - Radovanu Popoviću, Bori Draškoviću, Darku Tanaskoviću, Bogdanu Terziću, Jovanu Mićiću, Miodragu Jovanoviću, Tomislavu Marenoviću, Predragu Piperu, Vojislavu Nestoroviću i Branku Stevanoviću - koje, sa uvaženjem, uvek ističem.Ova knjiga će, slutim, brzo naći čitaoce, kako one koji su odavno s knjigama akademika Jerotića, tako i one koji će se, čitajući ovu knjigu, vezati za misao Vladete Jerotića." (autor Miloš Jevtić).

Prikaži sve...
800RSD
forward
forward
Detaljnije

O knjizi: Poslednji roman velikog majstora SF-a. TAJANSTVENA TEOREMA Randžit Sabramanijan, student astronomije u Šri Lanki, postaje opsednut tri stotine godina nerešenim problemom teoreme koja bi mogla otkriti tajnu univerzuma. INVAZIJA Za to vreme, na udaljenosti od trideset svetlosnih godina, Grand Galaktici pretražuju univerzum u potrazi za inteligentnim oblicima života, s ciljem da unište sve što bi pretilo njihovoj dominaciji svemirom. Kada na udaljenoj plavoj planeti otkriju znake prve upotrebe nuklearnog oružja, Galaktici šalju ogromnu flotu potčinjenih rasa da iskoreni ratoborne stanovnike. BEŠUMNA GRMLJAVINA Suprotno svojim principima, Randžit počinje da radi za tajnu međunarodnu organizaciju Pax per fidem koju predvodi ratni huškač, penzionisani potpukovnik Bledso. Oni su razvili smrtonosno elektromagnetno oružje pod nazivom Bešumna grmljavina koje može da uništiti sve elektronske uređaje na svetu. Uprkos naporima svetskih velesila Amerike, Kine i Evrope da očuvaju mir, one će se ipak naći u situaciji da otpočnu borbu za svetsku dominaciju. U međuvremenu, vrhunac proslave izgradnje svemirskog lifta predstavljaju prve Olimpijske igre na Mesecu. Kada prva vanzemaljska letelica bude slučajno primećena Randžit će morati da preispita svoje postupke u pokušaju da spase živote ne samo svoje porodice već celog čovečanstva. „Klark je učinio ogromnu uslugu svetu pripremajući nas za ozbiljno ljudsko prisustvo izvan granica Zemlje.“ Karl Segan „Klark je bio neko ko mi je pokazao budućnost i ko je veoma srećno živeo u budućnosti.“ Nil Gejmen „Univerzum je pun čuda... i mi posežemo za njima... Ali sigurno niko u tome nije tako dobro uspeo kao Artur Klark i Frederik Pol.“ Stiven Bakster

Prikaži sve...
899RSD
forward
forward
Detaljnije

Kanjiga je u odličnom stanju, bez oštećenja. Broj strana - 120 Izdavač - Kulturni centar islamske republike Irana. Knjige ne šaljem u inostranstvo. Zbog određenih zabrana, a tiču se slanja knjiga na srpskom jeziku, ne šaljem knjige na teritoriju Kosova i Metohije. Za sva pitanja, tu sam.

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

O knjizi: Osmeh na lice, vreme je za ljubav! Čarli Lambert uložila je veliki trud kako bi svoj život dovela do savršenstva. Ima posao, pun orman garderobe i dobar stan. Njen cimer Sem, švaler i ljubitelj brze hrane, pomalo kvari tu sliku, ali sveukupno gledano – sve je manje-više odlično. Međutim, iznenada stvari kreću nizbrdo: zadobija trostruki prelom noge, posmatra kako njena nesuđena ljubav prosi drugu ženu i – što je najgore od svega – nakon oporavka prinuđena je da svoj položaj na poslu prepusti podloj zamenici. Kao svaka prava nepopravljiva radoholičarka, Čarli počinje da se plaši da će potpuno poludeti. Očajnički željna posla, otkriva da je talentovana za pisanje i povezivanje nesrećno zaljubljenih putem interneta. U njenom inboksu tada se pojavljuje Vilijam. U prvih nekoliko sati njihovog dopisivanja, njen svet menja se iz korena. Nemoćna da promeni bilo šta, shvata da se zaljubila u tog čoveka i da više nije ista. Hoće li Čarli biti dovoljno hrabra da okrene leđa svom nekadašnjem životu i prepusti se osećanjima – sve zbog potpunog neznanca? „Čita se uz osmeh.“ – Glamur

Prikaži sve...
899RSD
forward
forward
Detaljnije

cena: 1.414,00 din (PDV uključen) Vreme isporuke: 2 - 7 dana Cena isporuke: po cenovniku Težina za isporuku: 0,060 kg Deklaracija Kol: Opis i namena proizvoda Knipex odvijač Slim PlusMinus Pozidriv® 1000V VDE PZ/S1 98 25 01 SLS U savremenom svetu električnih instalacija, preciznost i sigurnost su ključni. Knipex, vodeći proizvođač alata, prepoznaje ove potrebe i predstavlja revolucionarni odvijač Slim PlusMinus Pozidriv® 1000V VDE PZ/S1 98 25 01 SLS. Dizajniran da zadovolji stroge zahteve profesionalaca, ovaj odvijač kombinuje inovaciju i funkcionalnost, postavljajući nove standarde u industriji. Sa VDE certifikacijom, Knipex odvijač garantuje maksimalnu sigurnost pri radu sa električnom energijom, omogućavajući korisnicima da rade sa punim poverenjem. Pogonski vrh PlusMinus Pozidriv®, registrovani robni znak kompanije European Ind. Serv. Ltd., specifično je dizajniran za komponente električnih instalacija kao što su automatski osigurači, pružajući precizno uklapanje i smanjujući rizik od oštećenja. Jedna od ključnih karakteristika ovog alata je smanjeni prečnik izolacije oštrice, što omogućava pristup duboko položenim vijčanim elementima, čineći ovaj odvijač idealnim za rad u skučenim prostorima. Ergonomski dizajnirana drška sa dve komponente optimizovana je za prenos sile bez mnogo umaranja, a posebno oblikovana drška sprečava okretanje, dodatno poboljšavajući kontrolu i udobnost pri dugotrajnoj upotrebi. Knipex Slim PlusMinus Pozidriv® odvijač nije samo alat; to je investicija u efikasnost, sigurnost i preciznost. Sa dužinom oštrice od 80mm i ukupnim dimenzijama koje čine alat lako prenosivim, ali izuzetno funkcionalnim, predstavlja nezaobilazni deo opreme svakog profesionalca u oblasti električnih instalacija. Karakteristike proizvoda Pogonski vrh za profilne vijke PlusMinus primena kod komponenti električnih instalacija kao što su npr. automatski osigurači Smanjeni prečnik izolacije oštrice za duboko položene opružne i vijčane elemente Ergonomski optimirana 2-komponentna drška za prenos sile bez mnogo umaranja i prilagođeno ruci Oblik drške koji sprečava okretanje Dužina x Širina x Visina: 187 mm x 28 mm x 30 mm Težina: 55 g

Prikaži sve...
1,414RSD
forward
forward
Detaljnije

Ravni električni odvijači, sa dvokomponentnim izolovanim rukohvatima od PP/TPE materijala , za rad pod naponom od 1000V. Vrh od molibden vanadijum legure čelika.

Prikaži sve...
925RSD
forward
forward
Detaljnije

Otkako je sišla sa drveća i iz pećina, rasa koja je postala čovek bila je sumnjičava prema inovatorima, rugala se novim otkrićima, progonila velike mislioce – ali je na kraju, udarajući, vrištala i boreći se, morala da prihvati posledice novog razmišljanja. Dvaput su takvi efekti doveli čovečanstvo na ivicu istrebljenja, dva puta su se ljudi popeli nazad. Sada, daleko u budućnosti, Treći ljudi su sačuvali drevnu, zastarelu kulturu sa fanatičnom i krvavom odlučnošću... CORORNET BOOKS 1975. 223 str. dobro očuvana exlibris

Prikaži sve...
1,150RSD
forward
forward
Detaljnije

O knjizi Pustinjak, bivši lovac i plaćenik, Klajd Bar je čovek s kojim se ne treba šaliti. Šesnaest godina. Toliko je Klajd Bar proveo daleko od gustih šuma, kanjona Kolorada i krševitih vrhova Stenovitih planina, bežeći od utvara iz prošlosti. Prešao je tri kontinenta, bio je usamljeni lovac, plaćenik i na kraju zatočenik, bez krivice lišen slobode. Sada se vratio, ali čim je zakoračio u svoj nekadašnji život, prošlost je došla po njega... Kada u pustinjski sumrak Kolorada dobije poziv od Džen, svoje sestre, koja ga očajnički moli da joj pomogne, Klajd kreće u grozničavu potragu. Prek i ne naročito druželjubiv, usput je navukao na sebe gnev nekih vrlo nezgodnih momaka. Kada je, povrh svega, jednom od njih nehotice preoteo devojku, potpisao je sebi smrtnu presudu bez prava na pomilovanje. Na prilično obeshrabrujuć početak nadovezuje se i neizvesnost: Klajd ne zna ko je oteo Džen, ne zna gde se ona nalazi ni koliko mu je vremena ostalo. Ali zna da ga samo smrt može zaustaviti, jer Klajd ne voli siledžije i kad ga put nanese na nekog od njih, pretvara se u smrtonosno oružje... „Amerika iz romana Čovek koji je dao reč nije se promenila još od vremena O. K. korala, a Klajd Bar je oličenje muškarčine, savremena verzija kauboja sa Divljeg zapada, šerifa i usamljenog jahača iz filmova, kakvima ste se uvek divili.” Nelson de Mil „Čovek koji je dao reč možda je najbolji debitantski triler ove godine, a Klajd Bar je oličenje heroja samotnjaka koji može sam da se izbori protiv zla. Ščepaće vas poput kurjaka, zariće očnjake u vas i neće vas pustiti... Uveren sam da će svi koji pročitaju prvi roman Erika Storija nestrpljivo iščekivati nastavak.” Vilijam Kent Kruger, autor bestselera Njujork tajmsa „U ovom savremenom revolveraškom klasiku svi su loši momci, a Klajd Bar je najgori među njima.” Skot Sigler, autor bestselera Njujork tajmsa „Ovo je roman u kome se, jedna za drugom, nižu akcione scene pucnjave sa mnogo krvi. Čovek koji je dao reč je mesto na kome su se susreli Kventin Tarantino i Divlji Bil Hikok.” Milan Aranđelović, Bookvar magazin

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

O knjizi: „Prelepo i potresno, veliki doprinos književnosti XXI veka.“ Toni Morison, dobitnica Nobelove nagrade za književnost Korali je kćer tajanstvenog Profesora Sardija, zlokobnog impresarija Muzeja nesvakidašnjih bića. Svake večeri ona nastupa u velikom akvarijumu kao devojka-sirena, jedna od „živih čudesa“ poput čoveka-vuka i stogodišnje kornjače. Jedne noći Korali nailazi na intrigantnog mladića koji fotografiše drveće na divljim obalama reke Hadson. Edi Koen je ruski imigrant koji se odmetnuo od svog oca i porekla kako bi se posvetio novom čudu tehnologije – fotografiji. Kada Edi fotografiše šokantne i tragične posledice velikog požara koji je zahvatio Njujork, uplešće se u misteriozni nestanak jedne devojke i raspaliti vatru u Koralinom srcu. Njihov susret u gradu laži, žudnje i preobražaja navešće ih na put koji će im otkriti magiju, strah i uzbuđenje ljubavi . Opčinjavajući i uzbudljiv Muzej nesvakidašnjih bića Alis Hofman je priča o naelektrisanoj i strastvenoj ljubavi dvoje potpuno različitih ljudi koji žive u Njujorku tokom turbulentnih prvih decenija dvadesetog veka. „Danas za mnoge romane kažemo da su ’sjajni’, ali ovaj to uistinu jeste: delom ljubavna, delom detektivska, delom istorijska priča, ali sva satkana od lepote.“ Džodi Piko, književnica „Raskošna, živopisna i upečatljiva priča... Jedinstveno čitalačko iskustvo.“ The Seattle Times

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis proizvoda • Pinceta za skidanje izolacije sa izolovanih žica koristi se za uklanjanje izolirajućih slojeva sa žica, posebno u industrijskim primenama • Za elektroničku industriju, te za popravke i zanatske primene • takođe dostupno: sa četiri različite oštrice za različite prečnike • Dužina x Širina x Visina: 125 mm 10 mm 40 mm • Težina: 34 g

Prikaži sve...
1,420RSD
forward
forward
Detaljnije

Naslov: Oklop od papira - Autorbiografski saldakonti 1966 - 2013 Autor: Igor Mandić Izdavač: VBZ latinica, mek povez, 21 cm, 490 str. u odličnom stanju INTELEKTUALNU AUTOBIOGRAFIJU – ovdje sažetu u razdoblju od 1966. do 2013. g. – želio sam predočiti kao vrtoglavu tobogansku vožnju preko staza i bogaza tih proteklih desetljeća, kao usamljeničku plovidbu između Scile i Haridbe, vođen devizom da postupam s MINIMUMOM KOMPROMISA, ali zato s MAKSIMUMOM KONTROVERZIJA. Ovaj treći svezak autobiografije razlikuje se od prva dva (Sebi pod kožu, 2006., i U zadnji čas, 2009.), u kojima sam razotkrivao mnogošto iz svojeg privatnog, intimnog iliti osobnoga života – djetinjstva, školovanja, studiranja, ljubavi, braka i roditeljstva – utoliko što je OKLOP OD PAPIRA napravljen od samih tekstova »koji su me obilježili i razgraničili«. Desetljećima se ta masa tekstova (kritika, feljtona, polemika, intervjua...) gomilala i slagala, stvarajući oko mojega intimnoga bića zaštitnu barijeru, oklop tvrđi od čelika, ispod kojega ostajem netaknut, poput – ribe u soli! Ovdje preobjavljujem neke tekstove koji su me tako obilježili da sam bio etiketiran (po sistemu pljuni pa prilijepi), neke koji su ostali dosele slabije poznati široj javnosti, a u kojima se razgraničavam (po sistemu MOJ RAZLAZ SA SVIMA) te brojne intervjue u kojima sam se slobodnije iskazivao nego kad literariziram činjenice (po sistemu zini, izvali pa što bude). Dugotrajno je bilo meandriranje kroz kontradiktornosti idejno-političkih prilika, tijekom burnih i (ne)slavnih desetljeća, ali mislim da sam, »na liniji vlastite savjesti«, ovu veliku »amplitudu«, kao raspon između mladenačke euforije (1966.) i skepse (pre)zrelih godina (2013.), doveo do KATARZE zahvaljujući kojoj mogu reći kako je ovaj treći svezak autobiografije, zapravo, »MOJ OPROŠTAJ SA SVIMA«.

Prikaži sve...
1,111RSD
forward
forward
Detaljnije

odlično očuvana Antologija stare kineske poezije: Svet u kapi rose Jezik, pesništvo, tradicija… Od svih kineskih dimenzija, vremensku kao da je najteže prilagoditi evropskoj vizuri: ona je i najodgovornija za tolike razlike u psihološkoj perspektivi. Otuda je i neminovno, mada u svojoj pristrasnosti tako naivno, naše čuđenje „kako je to“ stara Kina gotovo tri hiljade godina ostajala bez ikakvih dodira sa Zapadom. (Marko Polo? To nije njen kontakt sa Zapadom, već kontakt Zapada sa njom, promašen, uostalom, jer je Venecija nastavila da u tom pravcu drži durbin okrenut u naopako.) Otuda, takođe, činjenica da nijedna književnost ni približno nema tako dugu povest kao kineska – za nas predstavlja samo kuriozitet. Ako je vekovima bila više civilizacija nego nacija, drevna Kina je bila i više tradicija nego država. I to tradicija toliko prožeta svojim pismom da su mitski arhetipovi samo njegovim posredstvom mogli da se kristališu i da razviju opšte duhovne konstante. Prosto savršeno kao oruđe sinteze, dakle poezije, koja nas je u tonalitetima – čije promene potpuno menjaju smisao reči – našao način da se oslobodi rodova, padeža, vremena, gotovo čitave morfologije, da bi i poslednje njene ostatke zbrisala jedna poezija koja ne priznaje vrste reči, već samo njihovu srž. Pošteđena, tako, disciplinovanog služenja sintaksi, reč otelotvorena u ideogramu, karakterističnom kineskom pismu, postaje nezavisna, te i misao, opravdavajući tu privilegiju i koristeći se tom slobodom, ide u svom značenju do kraja, dakle dalje od reči. A ta značenja, oslobođena suvišnika, dodiruju se onda i prožimaju kao prirodne pojave. Upravo to i jeste težnja ideograma – da se prožme samom prirodom. Stoga kao da i nije poređenje, nego, takoreći, konstatacija kad jedan kineski epistolarac iz VIII veka piše da su ideogrami najslavnijeg kaligrafa među njegovim savremenicima – kitovi što nadiru ka pučini, zmije što vrludaju ševarom, kiša što se pred naletom vetra najednom sručuje niz nastrešnice, svenule puzavice što vise nad ponorom, svileni končići zahvaćeni olujom, koji kao da će se svakog trenutka prekinuti ali se nikad ne prekidaju. Ostavši bezmalo nedirnut još otkako je bio standardizovan u III veku pre naše ere, dakle potpuno nezavisan od fonetike, ideogram se obraća neposredno duhu, nemajući potrebe da se, dekomponovan zvucima, prethodno provuče kroz sluh. Zato, makar se čitao sasvim drukčije, kao arapske cifre na raznim jezicima, ideogram dočarava isti smisao današnjem Kinezu kao i onom od pre dva milenijuma, ili čitaocu u Japanu, Koreji, Kambodži: svet se, dakle, ne mora truditi da izmisli univerzalno pismo, ono već postoji, preostaje još samo ta sitnica – valja ga naučiti… Svaki kineski ideogram je, inače, jednosložan, te pošto nema nenaglašenih slogova, u kineskoj poeziji nema ni stopa; drugim rečima, metrička jedinica nije slog, nego reč, sa svojom tonalnošću. Kao što je svaka reč, zahvaljujući monosilabizmu, metrički zamenljiva svakom drugom, tako i ideogrami, kao homogene poetske slike oslobođene svega nebitnog za komunikaciju, ostaju autonomni ali i ravnopravni. Ma koliko redosled ideograma bio od značaja za njihov smisao i međusobni odnos, u pesmi oni kao da senče ivice kojima se zgledaju, kao da olabavljuju zamahe svojih značenja, kao da menjaju smerove prošlosti i budućnosti, te provociraju oko da ih upija paralelno, ponekad čak u krug: tako oni trijumfuju nad sintaksom, ne na račun, nego na korist značenja, sve slojevitijih, sve ambivalentnijih, sve obuhvatnijih. U njima je, dakle, u njihovoj prirodi, podosta od onog do čega danas, ovde i drugde, pesnik mora da se probija sam. Staviti, u pesmu, ideogram na pravo mesto, to je nešto mnogo više nego naći pravi „izraz“: to znači otkriti još jednu zakonitost, još jedan gravitacioni sistem koji počiva na ravnoteži neizrecivog i komunikabilnog. Iskazati a ne reći – da bi se, tako, reklo više, to je ono čemu najčešće teži kineski pesnik i čemu uvek teži sam njegov ideogram. Ta sposobnost slikovitog pisma naslućena je u samom začetku: ostala je legenda da su zli dusi plakali kada je pronađeno. Strahopoštovanje je vremenom svedeno na poštovanje, ali je i dalje smatrano svetogrđem makar i slučajno bacanje ili gaženje ispisanog komada papira. Poeziji je tu pripao najveći deo časti i počasti, jer je, neuporedivo potpuniju nego proza ili, kasnije, drama, imala moć da iz ideograma izvuče sve što je vremenom uspeo da upije, udahne i upamti. Zato se kineski klasični romani tako često i pozivaju na nju: „postoji pesma“, kažu, „koja to dokazuje“. I evo, sada, ponečeg od toga što je pesma dokazala, negde daleko i davno, u svojoj vekovnoj potrazi za čovekom. – Dragoslav Andrić

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

Povest o čarobnoj palici sa runskim zapisima edicija PLAVA PTICA knjiga odlično očuvana posveta L.GaR.4

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

Kao novo, izvrstan primerak.. Kontroverzna istorijska uloga i okolnosti koje su pratile uspon Zejnija Barakata ibn Muse, jednog od najmoćnijih i najharizmatičnijih ljudi Mamelučkog sultanata u Egiptu početkom 16. veka, okosnica su ovog remek-dela savremene arapske književnosti. Koristeći autohtono književno-istorijsko nasleđe, Gamal Gitani je s velikim umećem satkao višeznačnu priču postmodernističkog senzibiliteta koju treba čitati kao istorijsku alegoriju sadašnjosti, štaviše kao književnu parodiju istorije Egipta i Bliskog istoka. Gradeći lik puritanskog, pravičnog i obožavanog, ali istovremeno i despotskog i osporavanog Zejnija Barakata, Gitani pronalazi upečatljivu sličnost između njega i egipatskog predsednika Gamala Abdel Nasera, kao što pronicljivo povlači paralelu između okolnosti i atmosfere koji su vladali pred krah mamelučke vladavine i u periodu koji je usledio posle poraza koji je Egipat doživeo 1967. godine u ratu sa Izraelom, ali i onom koji mu je prethodio. - Dragana Đorđević `Ovaj roman smatra se jednim od najznačajnijih ostvarenja arapske književnosti sedamdesetih godina, kao što i dalje predstavlja pravi biser u dugoj niski književnih dela Gamala Gitanija.` Samija Mehrezm Egyptian Writers between History and Fiction

Prikaži sve...
1,000RSD
forward
forward
Detaljnije

"Nema udovica" - Sidni Šeldon "Nema udovica" je uzbudljivi triler Sidnija Šeldona koji donosi misteriju nestanka mlade Amerikanke u Meksiko Sitiju i niz ubistava u Los Anđelesu, čija su sva žrtve pacijenti psihologa Niki Roberts. Kada i sama Niki postane meta napada, suočava se s misterioznim manipulatorom i opasnom igrom iz prošlosti. Glavna radnja knjige se odvija u Los Anđelesu i Meksiko Sitiju, gde se protagonistkinja, psiholog Niki Roberts, suočava sa složenim zapletom ubistava i tajni koje vode do nerešenog slučaja nestanka mlade Amerikanke Šarlot Klensi. Kroz napetu i intrigantnu priču, čitaoci će biti uvučeni u svet manipulacija, tajanstvenosti i opasnosti, dok se Niki i privatni detektiv Derek Vilijams bore protiv nemilosrdnog ubice i pokušavaju da razreše misteriju koja ih okružuje. Ova knjiga obećava da će održati čitaoce na ivici sedišta dok otkrivaju složene tajne i intrige koje vode do neočekivanog raspleta. Knjiga "Nema udovica" je izrađena u mekom povezu, ima 328 strana, autor je Sidni Šeldon . Težina je 0.4 kg. Nema udovica cena Cena knjige Nema udovica je 934,00 dinara. Lako naručivanje putem našeg sajta i brza dostava.

Prikaži sve...
1,044RSD
forward
forward
Detaljnije

odlično očuvane kao nove nezavisna izdanja GAR.3

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

Ime joj je Dina. U Bibliji, u Knjizi Postanja, samo se pominje u mnogo poznatijim poglavljima o njenom ocu Jakovu i njegovih dvanaest sinova. Ispričan glasom Dine, ovaj roman otkriva tradicije i nemire u životima žena iz prošlosti – svet crvenog šatora. On počinje pričama njenih majki – Lie, Rahile, Zilpe i Bilhe – četiri Jakovljeve žene. One vole Dinu i daruju je veštinama koje će joj pomoći u njenom potonjem životu. Naposletku, kada se bude zaljubila, doći će do tragedije zbog koje će morati da pobegne od porodice. Dinina saga dopire iz jednog izuzetnog perioda rane istorije i vezuje čitaoca nitima neodoljive privlačnosti. Dirljiva priča Crvenog šatora otkriva zaboravljeni svet čudesnih rađanja, robova, zanatlija, kućnih bogova i sestrinskih tajni. Format: 13x20 cm Broj strana: 343 Pismo: Latinica Povez: Tvrd

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

Beograd 2007. Povez: tvrdi (nalik na kožu + zlatotisak) Format: 16 x 24 cm Strana: 379 Pismo: ćirilica u odličnom stanju Narodne poslovice su nepravedno zapostavljeni deo kulturne baštine Srbije, deo svakodnevnog života srpskog seljaka, edukativni materijal, usmeno predanje koje je ljudima nudilo poželjne modele ponašanja. Ova zbirka je izašla još davne 1925. godine a sada je dobila zasluženo reizdanje. Zbirka je podeljena tematski - ona sadrži razne priče, kletve, zakletve, pitalice, zagonetke, zdravice, a sve se nalaze u nekom odnosu prema poljskim radovima i odnosu prema istim u srpskoj narodnoj mitologiji i predanju...

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

NOVO - RETKO ZAVIČAJNI PISCI SVETLOST Kragujevac 197982. Q

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

Novo.. Pet priča iz bliske budućnosti. Najčitaniji savremeni skandinavski pisac. Dobro došli na Ostrvo pacova, u postpandemijsku Ameriku, gde imućni na vrhovima nebodera čekaju na evakuaciju dok se oni manje srećni bore po ulicama za opstanak. U Brisaču naučnik koji istražuje večni život u poslednjem trenutku aktivira brisač sećanja pomoću kog može da zaboravi sve, jer je sećanje opasno. Cvrčci pripovedaju o dva najbolja prijatelja koji se na putu za trke s bikovima u Pamploni zaljubljuju u istu devojku. Protivotrov prati otuđenog sina koji planira posetu ocu na farmi zmija u Africi. Na kraju, u epskom i opakom Crnom skakaču srećemo psihologa Lukasa Majera, za kog se ispostavlja da je profesionalni ubica u službi međunarodnih korporacija. Poigravajući se žanrovima, Ju Nesbe ispituje šta je to što pokreće i određuje sudbinu čoveka kao pojedinca, ali i jedinke u društvu – ima li mesta za ljubav, saosećanje i pravdu čak i u ekstremnim uslovima borbe za opstanak? „Poznat po svojoj veštoj karakterizaciji likova, napetosti od koje se diže kosa na glavi i šokantnim preokretima, Nesbe u ovoj mračnoj i uzbudljivoj zbirci priča istražuje iskrivljene umove i mračna mesta ljudskog srca, te nas suočava sa mogućim scenarijima naše neposredne budućnosti.“ – Bookreporter „Spremite se za zbirku priča od kojih će vam se lediti krv u žilama.“ – Library Journal

Prikaži sve...
899RSD
forward
forward
Detaljnije

edicija PEGAZ odlično očuvana

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

READER`S DIGEST AUSWAHLBUCHER John Grisham Die firma Elizabeth Webster Und gäbe es Hoffnung nicht Michael Blake Der mit dem Wolf tanzt КЊИГЕ ИЗБОРА РЕАДЕР`С ДИГЕСТ Џон Гришам Компанија Елизабет Вебстер А да није било наде Мицхаел Блаке Онај, који игра са вуком koa nova SANU.6

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

cena: 1.335,00 din (PDV uključen) Vreme isporuke: 2 - 7 dana Cena isporuke: po cenovniku Težina za isporuku: 0,150 kg Deklaracija Kol: Opis i namena proizvoda Odvijač šrafciger 98 24 02 PH2x100mm 1000V KNIPEX Ergonomski optimizovans dvostruko-komponentna ručka za lakši rad i optimalno prenošenje sile Drška sprečava klizanje Proizveden od vrhunskog specijalnog Hrom-vanadijum čelika molibden Karakteristike proizvoda Dužina glave 100 mm Dužina neizolovanog dela 18 mm Dužina ručke 112 mm Prečnik glave 6 mm Težina 94 gr

Prikaži sve...
1,335RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj