Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
126-150 od 647 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Н.Г.Машковцев: И.Ј.РЈЕПИН Издавач: КУЛТУРА, Београд, 1948.год. Меки повез, 166 страна, илустровано, ћирилица. Очувано као на фотографијама. `Иља Јефимович Рјепин (рус. Илья́ Ефи́мович Ре́пин; Чугујив, 5. август 1844 — Кукала, 29. септембар 1930) је био руски сликар и вајар. Његови реалистички радови показивали су велику психолошку дубину и показивали су напетости унутар постојећег поретка. У Совјетском Савезу двадесетих и тридесетих година 20. века његови радови су представљени као прогресивни модел како треба да сликају остали сликари у Совјетском Савезу. Рођен је близу Харкова. Његови родитељи су били руски војни досељеници. Најпре је изучио занат код локалног сликара икона и започео је са изучавањима сликања портрета. Отишао је 1866. у Санкт Петербург, где су га примили на Царску академију уметности. Од 1873. до 1876. боравио је у Италији и Паризу помоћу стипендије, коју је добио од академије. У Паризу се упознао са делима импресиониста, што је значајно утицало на његов колорит и осенчавање. Ипак његов стил је остао ближи старим европским мајсторима, попут Рембранта. Обично би сликао народ, а у каснијим фазама сликао је и царску елиту и интелигенцију. За време Царске Русије био је један од првих портретиста који је путовао по Русији и цртао обичан народ. Ка цртању обичног народа усмерио га је Владимир Стасов, тада главни критичар и познавалац руске уметности. Разлог је био и у томе што су такви радови били добро прихваћени код главних купаца уметничких дела, кнеза Третјакова па и великог кнеза и царевог сина Владимира Александровича. Када се вратио у Русију припадао је од 1878. покрету передвижника, уметника који су се побунили против академског формализма службене академије. Тада је насликао чувену слику људи, који вуку барже на Волги, Бурлаци на Волги (рус. Бурлаки на Волге). Слика је фокусирана само на особе тиме да је остатак слике (позадина) остала ненацртана. Та психолошка концентрација лица на сликама је уједном била и револуционарни почетак цртежа, не само у Русији већ и у Европи. Након убиства цара Александра II 1881. насликао је низ слика са темом руског револуционарног покрета. У то доба насликао је и слику „Ускршња процесија у Курској губернији“. Та слика показује различите класе и напетости међу њима постављене у контекст традиционалног верског обреда. Сви на слици су уједињени у полаганом, али непрекидном кретању напред. Слику „Иван Грозни и његов син“ завршио је 1885. Слика показује ужаснутог Ивана Грозног, који грли свога сина, који умире, а кога је он пре тога смртно ранио у неконтролисаном бесу. Једна од Рјепинових најкомплеснијих слика је „Одговор Запорошких козака турском султану“. Ту је слику сликао неколико година. Слику је замислио као проучавање смеха, али убацио је у њу идеје слободе, једнакости и братства украјинских козака. Започео је слику касних 1870-их, а завршио ју је 1891. и одмах је продао цару. Цар је тада слику платио 35.000 рубљи, што је био огроман износ у то доба. Рјепин је насликао и бројне чувене личности као Лава Толстоја, Дмитрија Мендељева, Мусоргског, Павла Третјакова и Тараса Шевченка. Рјепин је сам саградио кућу северно од Санкт Петербурга. Након Октобарске револуције кућа му се нашла у Финској. Позивали су га да се врати у Русију, али одговарао је да је престар да путује. Умро је 1930. у Кукали у Финској.
(Marlon) Brando, neautorizovana biografija, by Joe Morella and Edward Z. Epstein. Izdavač: Alfa. Mesto izdavanja: Zagreb. Godina izdanja: 1974. Povez: tvrdi-karton, skaj, zlatotisak, šiveno + zaštitni omot. Pismo: latinica. Broj strana: 168. Prevod: dr Leo Držić. Ilustracije: crno-bele slike. Pored veoma kompletne biografije, prepune bitnih, pa i manje poznatih detalja, knjiga sadrži i dodatak: Brandova karijera, u okvirui kojeg su navedeni pozorišni komadi i filmovi u kojima je Brando bio akter, sa kompletnom bibliografijom tih filmova i predstava i kratkim sižeima i bitnim komentarima medija i kritičara. Knjiga je vrlo dobro očuvana: korice, tekst i ilustracije su bez oštećenja, potpuno čiste, jedino je zaštitni omot na jednom obodu iskrzan. Za potpuni izgled i SADRŽAJ knjige pogledajte slike u prilogu. O akteru knjige `Marlon Brando (1924. – 2004.) američki je glumac i dobitnik dva Oskara, koji se smatra jednim od najboljih glumaca 20. veka. Njegov glumački stil značajno je uticao na mlađe generacije glumaca, uključujući Džejmsa Dina, Pola Njumena, Roberta De Nira, Al Paćina, Roberta Divala, Šona Pena, Rasela Kroua, Džeka Nikolsona i posebno Džonija Depa.`
Izdavači: Štampar Makarije, Beograd / Oktoih, Podgorica Povez: broširan Broj strana: 326 veoma dobro očuvana Besudna zemlja je autobiografsko delo Milovana Đilasa u kome ovaj znameniti književnik i disident krajnje sugestivno piše o svom crnogorskom detinjstvu, dečaštvu, ranoj mladosti i tragedijama koje su zadesile njegovu porodicu o Mojkovačkoj bici 1916-e, austrijskoj okupaciji i ujedinjenu Srbije i Crne Gore o sukobima Crnogoraca i muslimana, krvnoj osveti i komitama. Besudna zemlja je objavljena 1958. u SAD, dok je Milovan Đilas bio u zatvoru zbog tekstova u kojim je kritikovao Titov diktatorski režim. Besudna zemlja je ubrzo zatim objavljena na desetak jezika.
-Izdavač: `Vukotić media` -Povez: Mek -Pismo: Ćirilica -Broj strana: 369 -Format: 21 cm -Stanje: kao nova U ovoj knjizi je sve: emocije, sudbine, drame, ličnosti, ideje, stavovi, polemike… Iz dana u dan. Nadarenom, inteligentnom, buntovnom, stvaralačkom Emiru Kusturici, nijedna tema nije ni daleka ni nepoznata. Svaka mu je prisna. Svaka izvire iz njegovih punokrvnih damara. Svakoj je podjednako posvećen i odan. Sa strašću. Sa ljubavlju. I kada piše o sarajevskim jaranima i lopužama; i kada se muči u Pragu da završi “Podzemlje”; i kada polemiše sa francuskim filozofskim tranjama; i sa srpskim proizvođačima šunda i prostakluka; i sa nasrtljivcima na pravoslavlje i srpstvo; i sa belosvetskim jurišnicima. Kusturica je iskonski iskren. Nežan i žestok. Sentimentalan i neumoljiv. Živ u pisanju, ubedljiv u dočaravanju ambijenta, sugestivan u ideji, žestok u obračunu sa napadačima. Vispren i duhovit. Kusturica ovom knjigom-dnevnikom nudi đerdan tema, ideja i stavova Svu svoju neizmernu darovitost, ugradio je u ove opojno sočne i gorko opore dnevničke sekvence. Više od dve decenije ovde su se sklupčale. I sve je živo kao da je juče bilo. Jedinstveni Emir Kusturica!
Dobro očuvana 126 strana 190 grama Pisanje kao oblik molitve? Takvo je doista i bilo Kafkino pisanje bez kojeg mu je život bio nemogućan. Priličan deo njegovih meditativnih uvida (koji pretežno sačinjavaju ovu knjigu sabranu iz njegove rukopisne ostavštine) o pojavama sveta u kojem obitavamo upravo potiče iz situacije stalnog izneveravanja onoga bez čega, po Kafki, života nema. Ko bolje vidi od onoga koji je večito na ivici groba? I ova zbirka nam to svedoči. Ne kazuje nam ona šta je istina, ali nam nudi njene vidove i uči zašto izvesna pitanja moramo hteti i znati da postavljamo. KSG